Rudowłose - część II - wątek zbiorczy - Strona 7 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2011-06-15, 17:38   #181
small
Raczkowanie
 
Avatar small
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 210
Dot.: Jak najbardziej "ruda" farba do włosów.Częsc II.

Witam!
Jestem tutaj nowa, na początek ciagle czytam i czytam to forum, bo postanowilam, ze z moich dlugich, gestych i czarnych wlosow zrobię miedziany kolor... Na poczatek kupilam dekoloryzator Nirvel Color Out, uzywal ktos kiedys tego??? naczytalam sie troche o dekoloryzacji, ale o samych produktach nie znalazlam zbyt wiele, wiem mniej wiecej na jakiej zasadzie dzialaja tylko. Mam nadzieje ze efekt nie bedzie tragiczny
Z koloryzacja juz jestem umowiona do fryzjera, bo nie bede az tak ryzykowac i robic tego na wlasna reke. Licze ze dekoloryzator nie zniszczy mi wlosow a pomoze w zmianie koloru.
__________________
03.01.2013 10:19 - Oliver
51cm, 3.9kg

Insanity - in progress
small jest offline  
Stary 2011-06-16, 21:46   #182
Moni@
Zakorzenienie
 
Avatar Moni@
 
Zarejestrowany: 2004-07
Lokalizacja: z krainy Królowej Baśni :P
Wiadomości: 3 093
Dot.: Jak najbardziej "ruda" farba do włosów.Częsc II.

Cytat:
Napisane przez agusiaki Pokaż wiadomość
Użyłam skrótu myślowego i zupełnie zapomniałam, że nie wszyscy je łapią
Chodzi mi o to, że jak zbliża się farbowanie, bo kolorek już wyblakł to dwa mycia wcześniej bierzesz olej (ja sobie chwalę parachute http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt,42...il.html&next=1) kładziesz na włosy po lekkim podgrzaniu i tak sobie chodzisz ile dasz radę. Ja zwykle dociągam do 1-1,5h) Spłukujesz i nakładasz lekka odzywkę. Kolejne mycie już szamponem z SLES, żeby zmyć silikony i inne.
Potem farbowanie
Jak kolorek lekko się zmyje to znowu olej na czuprynę.
Dziekuje

Cytat:
Napisane przez agusiaki Pokaż wiadomość
Ja pofarbowałam i moje refleksy szlag trafił z deczka. Liczę, że się zmyją. Tym razem zaszalałam i dowaliłam ponad 1/2 tubki mixa Efekt w załączniku
Agusiaki włoski jak malowane jakie lsniące Piekne !!!

---------- Dopisano o 21:41 ---------- Poprzedni post napisano o 21:39 ----------

Cytat:
Napisane przez julianna-p Pokaż wiadomość
aaa i jeszcze uzywam ten nowy szampon z rossmanna do rudych i moge polecic- kolor mniej sie zmywa, wlosy lsnia i ma piekny zapach
Ja tez polecam fajny jest..

---------- Dopisano o 21:46 ---------- Poprzedni post napisano o 21:41 ----------

Cytat:
Napisane przez agusiaki Pokaż wiadomość
Może dziewczyny znają dobry??
Ja zdecydowanie na milion procent polecam http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt,37...nt.html&next=1 mam juz 2 opakowanie..opalenizna jak marzenie...moje nogi maja przepiekny kolor, dekolt rece, naprawde - wygrałam licytacje na allegro za 36zł i moze dla mnie slonce nie istniec , nie wspomne o solarce ...

POLECAM jest duzy i bardzo wydajny, widze na allegro po 42 zł to bardzo dora cena bo w aptece sa po 70zł ...a wlasnie dlaczego ja nie dałam recenzji?

Edytowane przez Moni@
Czas edycji: 2011-06-16 o 21:52
Moni@ jest offline  
Stary 2011-06-16, 22:45   #183
julianna-p
Wtajemniczenie
 
Avatar julianna-p
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 2 249
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Jak najbardziej "ruda" farba do włosów.Częsc II.

moni@ nie robi smug?? bo brzzmi interesujaco, mam dosc mojej bladosci na razie, czy plami ubrania??
__________________
What’s the difference between a terrorist and a redhead?
… you can negotiate with a terrorist."


„Może się zdarzyć, że urodziłaś się bez skrzydeł, ale najważniejsze, żebyś nie przeszkadzała im wyrosnąć.” Coco Chanel
julianna-p jest offline  
Stary 2011-06-17, 21:15   #184
Moni@
Zakorzenienie
 
Avatar Moni@
 
Zarejestrowany: 2004-07
Lokalizacja: z krainy Królowej Baśni :P
Wiadomości: 3 093
Dot.: Jak najbardziej "ruda" farba do włosów.Częsc II.

Cytat:
Napisane przez julianna-p Pokaż wiadomość
moni@ nie robi smug?? bo brzzmi interesujaco, mam dosc mojej bladosci na razie, czy plami ubrania??
nie robi naprawde....nie brudzi ubran, ja smaruje sie na noc czekam az wchlonie sie ide spac a rano normalnie jak z nad morza opalenizna....ja jestem bardzo bardzo zadowolona i POLECAM szczerze...

Sceptycznie podeszłam do tego balsamu bo ja zawsze trafiałam w pudlo i mialam zacieki, smugi albo jakies zołte nogi bleeee mysle sobie po tym pewnie tez bede miała ale ku zaskoczeniu nie mam...oczywiscie trzeba sie przylozyc do posmarowania kostek, kolan a nie maznąć tylko ale ładnie rozprowadzic i efekt murowany...
Moni@ jest offline  
Stary 2011-06-18, 10:54   #185
agusiaki
Rozeznanie
 
Avatar agusiaki
 
Zarejestrowany: 2004-03
Lokalizacja: 3miasto
Wiadomości: 927
Dot.: Jak najbardziej "ruda" farba do włosów.Częsc II.

To na tę okoliczność ja polecam rajstopy w sprayu. Bezkonkurencyjne, ale nie tak trwałe jak samoopalacz, bo do pierwszego mycia.
__________________
Rudy to nie kolor włosów, rudy to charrrrakter

Marzysz o kolorze włosów jaki ma Ashley Simpson?? Odpowiedź znajdziesz TUTAJ
agusiaki jest offline  
Stary 2011-06-18, 12:04   #186
julianna-p
Wtajemniczenie
 
Avatar julianna-p
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 2 249
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Jak najbardziej "ruda" farba do włosów.Częsc II.

agusiaki , moni@ja przez Was zbankrutuje, ale i chetnie sprobuje
ps. wiecie co jestem zadolowna z vitalitys- kolor na koncach idealnie rowny super
__________________
What’s the difference between a terrorist and a redhead?
… you can negotiate with a terrorist."


„Może się zdarzyć, że urodziłaś się bez skrzydeł, ale najważniejsze, żebyś nie przeszkadzała im wyrosnąć.” Coco Chanel
julianna-p jest offline  
Stary 2011-06-18, 12:08   #187
agusiaki
Rozeznanie
 
Avatar agusiaki
 
Zarejestrowany: 2004-03
Lokalizacja: 3miasto
Wiadomości: 927
Dot.: Jak najbardziej "ruda" farba do włosów.Częsc II.

Cytat:
Napisane przez julianna-p Pokaż wiadomość
agusiaki , moni@ja przez Was zbankrutuje, ale i chetnie sprobuje
ps. wiecie co jestem zadolowna z vitalitys- kolor na koncach idealnie rowny super

Raz się żyje Dżulianko
Co do vitalitys ja tez jestem zadowolona Ciągle mnie ktoś zaczepia w sklepie, u kosmetyczki, na ulicy i pytają co to za farba. Jak sie lekko spłucze to mysla, ze to mój naturalny kolor

Moni - i jak, próbowałas olejowania?
__________________
Rudy to nie kolor włosów, rudy to charrrrakter

Marzysz o kolorze włosów jaki ma Ashley Simpson?? Odpowiedź znajdziesz TUTAJ
agusiaki jest offline  
Stary 2011-06-18, 14:58   #188
Moni@
Zakorzenienie
 
Avatar Moni@
 
Zarejestrowany: 2004-07
Lokalizacja: z krainy Królowej Baśni :P
Wiadomości: 3 093
Dot.: Jak najbardziej "ruda" farba do włosów.Częsc II.

Cytat:
Napisane przez agusiaki Pokaż wiadomość
To na tę okoliczność ja polecam rajstopy w sprayu. Bezkonkurencyjne, ale nie tak trwałe jak samoopalacz, bo do pierwszego mycia.
Tez czytałam o tych rajstopach i chetnie kiedys na wyjscie zastosuje

---------- Dopisano o 14:58 ---------- Poprzedni post napisano o 14:56 ----------

Cytat:
Napisane przez agusiaki Pokaż wiadomość
Moni - i jak, próbowałas olejowania?
Nie jeszcze, bo farbowałam dopiero kudły...ale mysle ze tydz przed nast farbowaniem zastosuje juz sie przymierzam do kupna tego olejku juz go wyczaiłam na allegro
Moni@ jest offline  
Stary 2011-06-18, 21:45   #189
natalkaa7522
Zakorzenienie
 
Avatar natalkaa7522
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 20 172
Dot.: Jak najbardziej "ruda" farba do włosów.Częsc II.

Czy któraś z Was farbowała płomienną iskrą? Jeśli tak, to jakie były efekty? Wkońcu zdecydowałam, że robię rude włosy. Potem czerwone.
__________________
natalkaa7522 jest offline  
Stary 2011-06-18, 22:38   #190
julianna-p
Wtajemniczenie
 
Avatar julianna-p
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 2 249
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Jak najbardziej "ruda" farba do włosów.Częsc II.

agusiaki oj tak, zyje sie raz, ale ostatnio juz zaszalalam; pytaja bo Ty masz piekne wlosy to i licza, ze "podrobia"
macie juz tak jak ja , ze zaczynaja Wam przeszkadzac wszedzie rude?? bo dzisiaj na dworcu prawie kazda eskpedientka/pasazerka miala (oczywiscie popalone w sporej czesci) i zaczyn mnie to wkurzac, wolalam gdy rudosc byla "bardziej elitarna"
__________________
What’s the difference between a terrorist and a redhead?
… you can negotiate with a terrorist."


„Może się zdarzyć, że urodziłaś się bez skrzydeł, ale najważniejsze, żebyś nie przeszkadzała im wyrosnąć.” Coco Chanel
julianna-p jest offline  
Stary 2011-06-19, 11:19   #191
kathy579
Zakorzenienie
 
Avatar kathy579
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 919
Wpisy w blogu: 23
GG do kathy579
Dot.: Jak najbardziej "ruda" farba do włosów.Częsc II.

Cytat:
Napisane przez Moni@ Pokaż wiadomość
nie robi naprawde....nie brudzi ubran, ja smaruje sie na noc czekam az wchlonie sie ide spac a rano normalnie jak z nad morza opalenizna....ja jestem bardzo bardzo zadowolona i POLECAM szczerze...

Sceptycznie podeszłam do tego balsamu bo ja zawsze trafiałam w pudlo i mialam zacieki, smugi albo jakies zołte nogi bleeee mysle sobie po tym pewnie tez bede miała ale ku zaskoczeniu nie mam...oczywiscie trzeba sie przylozyc do posmarowania kostek, kolan a nie maznąć tylko ale ładnie rozprowadzic i efekt murowany...
...chyba i ja się skuszę, a miało być inaczej - ostatnio widziałam panią o żółtych nogach, białych stopach i brązowych kostkach

---------- Dopisano o 11:00 ---------- Poprzedni post napisano o 10:55 ----------

Cytat:
Napisane przez julianna-p Pokaż wiadomość

ps. wiecie co jestem zadolowna z vitalitys- kolor na koncach idealnie rowny super
...dokładnie

---------- Dopisano o 11:04 ---------- Poprzedni post napisano o 11:00 ----------

Cytat:
Napisane przez julianna-p Pokaż wiadomość
agusiaki oj tak, zyje sie raz, ale ostatnio juz zaszalalam; pytaja bo Ty masz piekne wlosy to i licza, ze "podrobia"
macie juz tak jak ja , ze zaczynaja Wam przeszkadzac wszedzie rude?? bo dzisiaj na dworcu prawie kazda eskpedientka/pasazerka miala (oczywiscie popalone w sporej czesci) i zaczyn mnie to wkurzac, wolalam gdy rudosc byla "bardziej elitarna"
Jest dużo spalonych paskudnych rudości to fakt...jak pisałam wcześniej nawet już widziałam u kobiety rudość na końcach a od odrostu zieleń. Myślę że nie masz się co przejmować, (chociaż wiadomo że człowiek zaczyna porównywać) - ja też tak mam że wiele osób pyta o kolor.

---------- Dopisano o 11:08 ---------- Poprzedni post napisano o 11:04 ----------

Cytat:
Napisane przez natalkaa7522 Pokaż wiadomość
Czy któraś z Was farbowała płomienną iskrą? Jeśli tak, to jakie były efekty? Wkońcu zdecydowałam, że robię rude włosy. Potem czerwone.
Cześc w cześci pierwszej jest sporo materiału na ten temat

---------- Dopisano o 11:15 ---------- Poprzedni post napisano o 11:08 ----------

Cytat:
Napisane przez agusiaki Pokaż wiadomość
Dziękowac dobra kobieto
Tak, ja kupowałam od radka. Była promocja i mixy były za 1/2 ceny
Chusteczki z rossmana nie stosuję chwilowo, bo mnie lekko słoneczko wzięło Samopoalacza nie polecam, bo nie znam takiego, który smug nie zostawia i ładnie schodzi. Może dziewczyny znają dobry??
Za to polecam to
http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt,24...cy.html&next=1
Balsam brązujący ładny koloryt daje, nie schodzi tworząc plamy i nie ma opcji smug po nim.
Jutro lecę po ten szampon do ross Tylko gdzie ja go postawię?? Mam zapas szamponów profesionalnych jeszcze
Bardzo ładne włosy - czy zdecydowałaś się na cięcie?
Ten balsam też kusi w dodatku cena ok

---------- Dopisano o 11:19 ---------- Poprzedni post napisano o 11:15 ----------

Cytat:
Napisane przez julianna-p Pokaż wiadomość
agusiaki w takim razie wybacz, ale wlosy masz piekne ( bez wzgledu na stan). powiedz mi tlko czy tego mixa zamawiasz od radka czy z allegor?? bo ja mam vitalitys w poznaniu, ale o mixa nie moge sie doprosic nowej ekspedientki ( o ironio miala ostanio sliczny kolor grzywki- mieszanka kathy 7.44 i 8.44 bo poznalam po swoim i sie lekko podpytuje co to za kolor bo panna miala mega zjechana reszte wlosow _chcialam doradzic prepigmetnacje_ a ona, ze to "mieszanka vitalitys" i nie chciala zdradzic szczegolow - zatem wizaz rzadzi w "rudym farbowaniu")
stosujesz jeszcze te chusteczki z rossmanna ?? bo mam dosc serdecznie mojej bladosci na razie i tak sie zastanawiam czy z samoopalczem tej samej firmy dadza mniej wiecej spojny efekt (chusteczki na twarz a na reszte w tym zwlaszcza lydki samoopalacz)

aaa i jeszcze uzywam ten nowy szampon z rossmanna do rudych i moge polecic- kolor mniej sie zmywa, wlosy lsnia i ma piekny zapach
...ale jaja
__________________
H A I R


...and I will wear him
In my heart's core, ay, in my heart of heart
As i do thee...





Rudy Blog...szybka pomoc fryzjerska
kathy579 jest offline  
Stary 2011-06-19, 12:45   #192
Moni@
Zakorzenienie
 
Avatar Moni@
 
Zarejestrowany: 2004-07
Lokalizacja: z krainy Królowej Baśni :P
Wiadomości: 3 093
Dot.: Jak najbardziej "ruda" farba do włosów.Częsc II.

Witajcie w niedzielne południe

Ja mysle o kolorze 8,31 z Majirel - Jasny blond złocisto-popielaty...

Ja robie 8,41 z Artego - jasny blond miedziany popielaty

i stad moje zapytanie do Was: Jak myslicie w jaki sposób zmienilby sie kolor?

Zmiana wychodzi z tego powodu ze srodek wlosów przebija zółć, nie wiem dlaczego odrost ok, dół tez a srodek swieci sie na zółto(nie moge tego uchwycic aparatem)...dlatego chciałam potraktowac je kolorem złotym...poziom ten sam bo 8 i 1 popielaty...

Prosze doradzcie
tu paleta koloru 8,31 majirel:
http://allegro.pl/loreal-majirel-far...657162342.html

Edytowane przez Moni@
Czas edycji: 2011-06-19 o 12:48
Moni@ jest offline  
Stary 2011-06-19, 13:22   #193
kathy579
Zakorzenienie
 
Avatar kathy579
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 919
Wpisy w blogu: 23
GG do kathy579
Dot.: Jak najbardziej "ruda" farba do włosów.Częsc II.

Cytat:
Napisane przez Moni@ Pokaż wiadomość
Witajcie w niedzielne południe

Ja mysle o kolorze 8,31 z Majirel - Jasny blond złocisto-popielaty...

Ja robie 8,41 z Artego - jasny blond miedziany popielaty

i stad moje zapytanie do Was: Jak myslicie w jaki sposób zmienilby sie kolor?

Zmiana wychodzi z tego powodu ze srodek wlosów przebija zółć, nie wiem dlaczego odrost ok, dół tez a srodek swieci sie na zółto(nie moge tego uchwycic aparatem)...dlatego chciałam potraktowac je kolorem złotym...poziom ten sam bo 8 i 1 popielaty...

Prosze doradzcie
tu paleta koloru 8,31 majirel:
http://allegro.pl/loreal-majirel-far...657162342.html
Złoty zostawia na włosach wcześniej traktowanych miedzią nieładny odcień szarości - szczerze odradzam wszystko z refleksem 3, czy to pierwszorzędowym czy drugorzędowym. Jeśli chodzi o twoje Artego to niestety nie tylko ten kolor zmywa się to żółtego, to samo miałam z 7.40 - dlatego właśnie zrezygnowałam z tej farby. Jeśli chodzi o Mijarel też bym się 2 razy zastanowiła ponieważ bardzo niszczy włosy i jest nie trwała.
__________________
H A I R


...and I will wear him
In my heart's core, ay, in my heart of heart
As i do thee...





Rudy Blog...szybka pomoc fryzjerska
kathy579 jest offline  
Stary 2011-06-19, 20:55   #194
natalkaa7522
Zakorzenienie
 
Avatar natalkaa7522
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 20 172
Dot.: Jak najbardziej "ruda" farba do włosów.Częsc II.

A jak uzyskac taki kolor? Wie może ktoś? Strasznie mi się pdodoba.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 66330_440966823930_281217003930_5353295_6778716_n.jpg (59,1 KB, 152 załadowań)
__________________
natalkaa7522 jest offline  
Stary 2011-06-19, 21:41   #195
Moni@
Zakorzenienie
 
Avatar Moni@
 
Zarejestrowany: 2004-07
Lokalizacja: z krainy Królowej Baśni :P
Wiadomości: 3 093
Dot.: Jak najbardziej "ruda" farba do włosów.Częsc II.

Cytat:
Napisane przez kathy579 Pokaż wiadomość
Złoty zostawia na włosach wcześniej traktowanych miedzią nieładny odcień szarości - szczerze odradzam wszystko z refleksem 3, czy to pierwszorzędowym czy drugorzędowym. Jeśli chodzi o twoje Artego to niestety nie tylko ten kolor zmywa się to żółtego, to samo miałam z 7.40 - dlatego właśnie zrezygnowałam z tej farby. Jeśli chodzi o Mijarel też bym się 2 razy zastanowiła ponieważ bardzo niszczy włosy i jest nie trwała.
Och Kathy ale mnie zasmuciłas:/ dziekuje za rade Nic...bede myslała dalej co zrobic z tymi zołtymi pześwitami....bo one sa tylko z przodu po bokach tył jest idealny...
Moni@ jest offline  
Stary 2011-06-19, 23:25   #196
julianna-p
Wtajemniczenie
 
Avatar julianna-p
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 2 249
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Jak najbardziej "ruda" farba do włosów.Częsc II.

Cytat:
Napisane przez Moni@ Pokaż wiadomość
Och Kathy ale mnie zasmuciłas:/ dziekuje za rade Nic...bede myslała dalej co zrobic z tymi zołtymi pześwitami....bo one sa tylko z przodu po bokach tył jest idealny...


widzialam nowa serie farb z goldwella do prepigmentacji specjalne wlasnie byl odcien zloty, miedziany i jakis jeszcze (trzeciego nie pamietam), ale podobno sa naprawde skuteczne w usuwaniu problemow takich jak Twoj moze tego sprobujesz, a potem ewentualnie wrocisz do artego (chociaz podziela opinie kathy o tych farbach - piekne kolory na palecie, zolc na glowie )??
__________________
What’s the difference between a terrorist and a redhead?
… you can negotiate with a terrorist."


„Może się zdarzyć, że urodziłaś się bez skrzydeł, ale najważniejsze, żebyś nie przeszkadzała im wyrosnąć.” Coco Chanel
julianna-p jest offline  
Stary 2011-06-20, 06:40   #197
Jessiczka
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: zzzz kanapy ;-p
Wiadomości: 720
GG do Jessiczka
Dot.: Jak najbardziej "ruda" farba do włosów.Częsc II.

musze Wam podziekować dziewczyny podczytuje Was codziennie, ruda jestem jakies ze dwa latka, Do farb profesionalnych miałam uraz bo wychodzilo nie tak jak chcialam;/ a to że powoli w sklepach rudych brakuje zaryzykowalam kupilam nie drogeryjna ponownie i jestem wreszcie zadowolonawiec warto tu zaglądać
__________________
...KtÓż Z NaS kOcHa NiE gŁuPiEjĄc PrZy TyM...
Jessiczka jest offline  
Stary 2011-06-20, 12:04   #198
adzia2223
Zadomowienie
 
Avatar adzia2223
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 1 057
Dot.: Jak najbardziej "ruda" farba do włosów.Częsc II.

Hej
Kupiłam sobie szamponetkę marion miedź i za 20 minut będę ruda sprawdziłam najpierw kolor na paśmie włosów i jest ok Już nie mogę się doczekać
__________________

adzia2223 jest offline  
Stary 2011-06-20, 16:14   #199
savannax
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2011-06
Wiadomości: 9
Dot.: Jak najbardziej "ruda" farba do włosów.Częsc II.

Hej dziewczyny, mam nadzieję, że dacie mi jakąś dobrą radę Mam włosy farbowane tylko szamponetką na czekoladowy brąz, który teraz jest już prawie sprany i wygląda jak mój naturalny średni brąz. Zamarzyło mi się, żeby uzyskać kolor rudy, ale pochodzący pod pomarańcz, broń boże żadnych czerwieni
Nie chcę malować nawet farbą, więc niestety zostaje mi krem koloryzujący do 26 myć, ponieważ nie jestem taka pewna w 100%, że zawsze chcę być ruda.
Moja prośba jest taka, czy możecie doradzić mi jaki kolor powinnam położyc na mój średni brąz, żeby uzyskać coś chociaż zbliżone do pomarańczowego rudego? Z góry dziękuję

Edytowane przez savannax
Czas edycji: 2011-06-20 o 16:21
savannax jest offline  
Stary 2011-06-20, 19:04   #200
julianna-p
Wtajemniczenie
 
Avatar julianna-p
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 2 249
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Jak najbardziej "ruda" farba do włosów.Częsc II.

Cytat:
Napisane przez savannax Pokaż wiadomość
Hej dziewczyny, mam nadzieję, że dacie mi jakąś dobrą radę Mam włosy farbowane tylko szamponetką na czekoladowy brąz, który teraz jest już prawie sprany i wygląda jak mój naturalny średni brąz. Zamarzyło mi się, żeby uzyskać kolor rudy, ale pochodzący pod pomarańcz, broń boże żadnych czerwieni
Nie chcę malować nawet farbą, więc niestety zostaje mi krem koloryzujący do 26 myć, ponieważ nie jestem taka pewna w 100%, że zawsze chcę być ruda.
Moja prośba jest taka, czy możecie doradzić mi jaki kolor powinnam położyc na mój średni brąz, żeby uzyskać coś chociaż zbliżone do pomarańczowego rudego? Z góry dziękuję
niewykonalne masz zyczenie- sredni braz wymaga rozjasnienia ewentualnie farby profesjonalnej np. z woda 9- czyli w gre wchodza wylacznie trwale farbyna srednim brazie nie uzyskasz nic, nawet kasztana, ewentualnie braz z czerwonym polyskiem
__________________
What’s the difference between a terrorist and a redhead?
… you can negotiate with a terrorist."


„Może się zdarzyć, że urodziłaś się bez skrzydeł, ale najważniejsze, żebyś nie przeszkadzała im wyrosnąć.” Coco Chanel
julianna-p jest offline  
Stary 2011-06-21, 12:25   #201
rousse
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Polska/Szwecja
Wiadomości: 6 498
Dot.: Jak najbardziej "ruda" farba do włosów.Częsc II.

Dziewczyny dostałam dzis odżywkę kwaśną z biosilka, i ona jest w środku znaczy się zielona... jak jakiś zielony szampon np. taka ma być? Pytam, bo zamawiałam 'u radka', i on ma w All komentarze , że np jedwab sprzedaje nieoryginalny i rozcieńczony, więc zastanawiam się czy ona jest oryginalna
Poza tym trochę buteleczka sfatygowana, przykurzona, literki starte...kurde, farby od nich były ok, ale czegos innego u niego brac nei polecam . Przyznam się, że troche się boję to kłaść na włosy

---------- Dopisano o 12:25 ---------- Poprzedni post napisano o 12:23 ----------

Cytat:
Napisane przez natalkaa7522 Pokaż wiadomość
A jak uzyskac taki kolor? Wie może ktoś? Strasznie mi się pdodoba.
Może zapytaj właścicielkę na jej blogu? W sumie sama jestem ciekawa, jak ona to robi, że jej ten kolor nigdy nie blaknie nawet na końcówkach

Edytowane przez rousse
Czas edycji: 2011-06-21 o 13:22
rousse jest offline  
Stary 2011-06-21, 14:24   #202
joaś905
Raczkowanie
 
Avatar joaś905
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 144
Dot.: Jak najbardziej "ruda" farba do włosów.Częsc II.

hej dziewczyny; )
czy któraś z was farbowała może włosy Kadusem 8.4/8.43? kolor wydaje się interesujący, dla ciekawych zamieszczam paletę
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg kadus2.jpg (85,3 KB, 166 załadowań)
__________________
i can dream with my eyes opened.



Edytowane przez joaś905
Czas edycji: 2011-06-21 o 14:27
joaś905 jest offline  
Stary 2011-06-21, 15:23   #203
julianna-p
Wtajemniczenie
 
Avatar julianna-p
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 2 249
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Jak najbardziej "ruda" farba do włosów.Częsc II.

Cytat:
Napisane przez joaś905 Pokaż wiadomość
hej dziewczyny; )
czy któraś z was farbowała może włosy Kadusem 8.4/8.43? kolor wydaje się interesujący, dla ciekawych zamieszczam paletę
ja nimi farbowala ponad dwa lata temu, wypadaly swietnie , ale przeciez one wyszly z pl pod koniec 2009
wiem to z pewnoscia bo moja Mama nimi farbuje i wlasnie koncza sie jej zapasy, a nowych nie da rady nabyc. nie trafilas przypadkiem na jakas aukcje z farbami tuz przed data bo "najmlodsze" pudelko Mamy ma date do 2012
__________________
What’s the difference between a terrorist and a redhead?
… you can negotiate with a terrorist."


„Może się zdarzyć, że urodziłaś się bez skrzydeł, ale najważniejsze, żebyś nie przeszkadzała im wyrosnąć.” Coco Chanel
julianna-p jest offline  
Stary 2011-06-21, 23:21   #204
joaś905
Raczkowanie
 
Avatar joaś905
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 144
Dot.: Jak najbardziej "ruda" farba do włosów.Częsc II.

Cytat:
Napisane przez julianna-p Pokaż wiadomość
ja nimi farbowala ponad dwa lata temu, wypadaly swietnie , ale przeciez one wyszly z pl pod koniec 2009
wiem to z pewnoscia bo moja Mama nimi farbuje i wlasnie koncza sie jej zapasy, a nowych nie da rady nabyc. nie trafilas przypadkiem na jakas aukcje z farbami tuz przed data bo "najmlodsze" pudelko Mamy ma date do 2012
hmm, farb nie kupowałam na aukcji (faktycznie nie mogłam ich na żadnej znaleźć), ale kupiłam jakąś nową wersję (Kadus Permanent Color) w jednym z polskich sklepów internetowych. Odcienie są ponoć odświeżone, dodano parę nowych etc. Jest to chyba w miarę nowa linia
a przynajmniej taką mam nadzieję, bo w piątek już farbowanie
__________________
i can dream with my eyes opened.


joaś905 jest offline  
Stary 2011-06-21, 23:47   #205
julianna-p
Wtajemniczenie
 
Avatar julianna-p
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 2 249
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Jak najbardziej "ruda" farba do włosów.Częsc II.

Cytat:
Napisane przez joaś905 Pokaż wiadomość
hmm, farb nie kupowałam na aukcji (faktycznie nie mogłam ich na żadnej znaleźć), ale kupiłam jakąś nową wersję (Kadus Permanent Color) w jednym z polskich sklepów internetowych. Odcienie są ponoć odświeżone, dodano parę nowych etc. Jest to chyba w miarę nowa linia
a przynajmniej taką mam nadzieję, bo w piątek już farbowanie
jesli mozesz wyslij mi linka do sklepu to powiem Ci na ile cos tam odswezyli bo znam ich produkty w starej wersji dosc dobrze. na pudelkach powinnas miec oprocz tego, ze sa wazne 18 miesiecy dokladna date waznosci.
niemniej dziwi mnie to bo oni mieli wyjsc w ogole z pl, a jedynie dostepne ich produkty w pl mialy byc pod logiem innej firmy



edit
znalazlam sklep, faktycznie szata graficzna jest nowa, opis tez. przepraszam za wprowadzenie w blad
opisz efektykoloryzacjji chetnie sie dowiem cos o tej ich nowej technologii
co wiecej nawet w sklepach grupy pollwell, ktora sprzedawala chyba najwiecej ich farb pojawila sie inna firma zastepujaca kadusa
moja Mama bedzie mega zadowolona
__________________
What’s the difference between a terrorist and a redhead?
… you can negotiate with a terrorist."


„Może się zdarzyć, że urodziłaś się bez skrzydeł, ale najważniejsze, żebyś nie przeszkadzała im wyrosnąć.” Coco Chanel

Edytowane przez julianna-p
Czas edycji: 2011-06-21 o 23:53
julianna-p jest offline  
Stary 2011-06-22, 16:34   #206
kathy579
Zakorzenienie
 
Avatar kathy579
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 919
Wpisy w blogu: 23
GG do kathy579
Dot.: Jak najbardziej "ruda" farba do włosów.Częsc II.

Cytat:
Napisane przez julianna-p Pokaż wiadomość
jesli mozesz wyslij mi linka do sklepu to powiem Ci na ile cos tam odswezyli bo znam ich produkty w starej wersji dosc dobrze. na pudelkach powinnas miec oprocz tego, ze sa wazne 18 miesiecy dokladna date waznosci.
niemniej dziwi mnie to bo oni mieli wyjsc w ogole z pl, a jedynie dostepne ich produkty w pl mialy byc pod logiem innej firmy



edit
znalazlam sklep, faktycznie szata graficzna jest nowa, opis tez. przepraszam za wprowadzenie w blad
opisz efektykoloryzacjji chetnie sie dowiem cos o tej ich nowej technologii
co wiecej nawet w sklepach grupy pollwell, ktora sprzedawala chyba najwiecej ich farb pojawila sie inna firma zastepujaca kadusa
moja Mama bedzie mega zadowolona
...interesujące, proszę o link
__________________
H A I R


...and I will wear him
In my heart's core, ay, in my heart of heart
As i do thee...





Rudy Blog...szybka pomoc fryzjerska
kathy579 jest offline  
Stary 2011-06-22, 17:04   #207
joaś905
Raczkowanie
 
Avatar joaś905
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 144
Dot.: Jak najbardziej "ruda" farba do włosów.Częsc II.

link poszedł na PW
a efekty koloryzacji na pewno opiszę, sama jestem ciekawa, co z tego wyjdzie
__________________
i can dream with my eyes opened.


joaś905 jest offline  
Stary 2011-06-26, 00:29   #208
julianna-p
Wtajemniczenie
 
Avatar julianna-p
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 2 249
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Jak najbardziej "ruda" farba do włosów.Częsc II.

poszukiwana agusiaki z tego co pamietam jako jedyna farbowalas poleczniami 7.44+8.44 i 7.4 + 8.44 i tu moje pytanie czym one sie u Ciebie roznily?? bo u mnie w drugim pojawila sie czerwien i to mocna, ALE robilam po wisniowym kolorze wiec moglo zaburzyc efekt. teraz znowu mnie kusi to polaczenie ( miesiac temu robilam 7.4 , 7.44 i 8.44) i pasemka wiec chetna jestem na porownanie kogos kto to przezyl

kathy co z Twoimi wlosami
__________________
What’s the difference between a terrorist and a redhead?
… you can negotiate with a terrorist."


„Może się zdarzyć, że urodziłaś się bez skrzydeł, ale najważniejsze, żebyś nie przeszkadzała im wyrosnąć.” Coco Chanel
julianna-p jest offline  
Stary 2011-06-26, 12:12   #209
201607040946
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 21 731
Dot.: Jak najbardziej "ruda" farba do włosów.Częsc II.

mój rudy się spiera,no żesz cholera jasna mam jeszcze w zanadrzu szamponetkę, ale co z tego... niech juz te włosy odrosną, bo te konce rozjasniane mnie dobijają, każda farba schodzi po 2 myciach
201607040946 jest offline  
Stary 2011-06-26, 14:07   #210
kathy579
Zakorzenienie
 
Avatar kathy579
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 919
Wpisy w blogu: 23
GG do kathy579
Dot.: Jak najbardziej "ruda" farba do włosów.Częsc II.

Cytat:
Napisane przez julianna-p Pokaż wiadomość
poszukiwana agusiaki z tego co pamietam jako jedyna farbowalas poleczniami 7.44+8.44 i 7.4 + 8.44 i tu moje pytanie czym one sie u Ciebie roznily?? bo u mnie w drugim pojawila sie czerwien i to mocna, ALE robilam po wisniowym kolorze wiec moglo zaburzyc efekt. teraz znowu mnie kusi to polaczenie ( miesiac temu robilam 7.4 , 7.44 i 8.44) i pasemka wiec chetna jestem na porownanie kogos kto to przezyl

kathy co z Twoimi wlosami
2 tygodnie temu zafarbowałam 8.44, czyli kolor wrócił do normy - niedługo wrzucę fote - ostatnio w hurtowni kusił mnie Vitality's 9.34 - ale ta 3 mnie przekonała żeby nie kupować. Jednak zostaje wierna Vitality's ze względu na to że mało się wypłukuje, w ładny odcień i równo poza tym łagodny dla włosów.
__________________
H A I R


...and I will wear him
In my heart's core, ay, in my heart of heart
As i do thee...





Rudy Blog...szybka pomoc fryzjerska
kathy579 jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
farbowanie, fryzjerstwo, jesienny liść, rudy włosy brąz

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 02:11.