Indyjskie makijaże - Strona 23 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2005-08-29, 09:16   #661
Rhiannon
Raczkowanie
 
Avatar Rhiannon
 
Zarejestrowany: 2004-10
Lokalizacja: Krosno
Wiadomości: 420
GG do Rhiannon
Dot.: Indyjskie makijaże

Dziewcznyny i jak? Nie został Wam ani jeden khol, którym mogłybyście się podzielić? Oczywiście mam na myśli siebie . Proszę o odzew.
Rhiannon jest offline  
Stary 2005-08-29, 13:58   #662
Mia22
Zakorzenienie
 
Avatar Mia22
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 4 488
Dot.: Indyjskie makijaże

Pewnie nie Ja nawet nie pytalam bo po przesladzeniu calego watku to stracilam nadzieje. Dziewczyny napiszcie tylko czy khol jest wydajny, na ile stracza? Podejrzewam ze uzywacie go raczej na okazje A jesli oczywiscie ktos mialby za duzo i chcial uszczesliwic jedna osobke to postaram sie odwdzieczyc jak sie da . Zaczelam juz swoje poszukiwania W ogole swietne jest to forum! Pozdrawiam maniaczki indyjskich makijazy
Mia22 jest offline  
Stary 2005-08-29, 14:29   #663
Rusi
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-08
Lokalizacja: Wielkopolska
Wiadomości: 125
Dot.: Indyjskie makijaże

Witam serdecznie!
Troche mnie tu nie było, a wątek nieźle sie rozwinął...
Ciesze sie, że choć część z Was juz sie nim zachwyca osobiście!
Jakby jakiś był na sprzedaż, to bardzo chętnie kupie (najlepiej jasny-żółty, zielony)!
Pozdrawiam!
Rusałka
Rusi jest offline  
Stary 2005-08-29, 14:36   #664
Mia22
Zakorzenienie
 
Avatar Mia22
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 4 488
Dot.: Indyjskie makijaże

Powiedzcie tez koniecznie jakby ktos znow wybieral sie w te kholowskie rejony I zlitujcie sie nad biedaczkami ktore za pozno tu zajrzaly
Mia22 jest offline  
Stary 2005-08-29, 16:36   #665
Mia22
Zakorzenienie
 
Avatar Mia22
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 4 488
Dot.: Indyjskie makijaże

Dziewczyny podaje strone gdzies Khol Guerlain mozna zamowic przez internet za 90zl w 3 kolorach: czarny, brazowy i niebieski
http://www.beautystyle.kqs.pl/index.php?d=produkt&id=15
To i tak duzo wiecej niz oryginalny khol ale dla desperatek jest to jakies wyjscie
Mia22 jest offline  
Stary 2005-08-29, 16:41   #666
Mia22
Zakorzenienie
 
Avatar Mia22
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 4 488
Dot.: Indyjskie makijaże

Aha jeszcze jedno, posciagalam sobie Wasze oczka pomalowane kholem Sa takie sliczne ze nie moge sie na nie napatzrec
Mia22 jest offline  
Stary 2005-08-29, 16:59   #667
cubasa84
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 1
Dot.: Indyjskie makijaże

Cytat:

To i tak duzo wiecej niz oryginalny khol ale dla desperatek jest to jakies wyjscie
Zgadzam się w pełni
SAm zamierzam sprawić dziewczynie taki prezent. Jest brunetka więc powinno byc jej do twarzy
cubasa84 jest offline  
Stary 2005-08-29, 17:13   #668
Mia22
Zakorzenienie
 
Avatar Mia22
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 4 488
Dot.: Indyjskie makijaże

hihi a tu jestes super prezent - na penwo sie ucieszy ja widzialam Khol Guerlain na allegro za 49,90 ale byl tylko turkus, granat i braz. A ja chce czarny, jestem brunetka i mam ciemna cere
Mia22 jest offline  
Stary 2005-08-29, 21:20   #669
justa79
Zakorzenienie
 
Avatar justa79
 
Zarejestrowany: 2004-11
Lokalizacja: Gdańsk/Sopot
Wiadomości: 4 062
GG do justa79
Dot.: Indyjskie makijaże

może Was zainteresuje opinia Basi nt. kohlu:
http://www.phpbbserver.com/phpbb/vie...biochemiaurody

pozwolę sobie skopiować jej wypowiedź dla osób, które nie są jeszcze zarejestrowane na jej forum (a naprawdę warto!):
"Zdrowe to nie jest, szkodliwe na pewno TAK. Obecnosc olowiu zostala potwierdzona badaniami, podobny przypadek ma ciagle miejsce w Afryce, tyle, ze tam chodzi o srodki wybielajace, ktore zawieraja rtec, nadal stosowane.
Preparaty typu Kohl produkowane przez firmy europejskie sa bezpieczne, nie moglyby zawierac olowiu zgodnie z naszymi przepisami.
Preparaty kupowane w krajach wschodnich malo roznia sie formula od tych ze starozytnych czasow czyli sa niebeczpieczne dla zdrowia co zostalo potwierdzone wieloma badaniami. Ich stosowanie i jednoczesne obawy, o tzw. chemie w kosmetykach jest calkowita sprzecznoscia.
Jesli wpiszesz na stronie www.pubmed.com haslo "kohl" otrzymasz wiele badan (...) Penetracja olowiu przez sluzowke oka (i nie tylko oka) jest znacznie ulatwiona i na pewno duzo wieksza niz przez zdrowa, nieuszkodzona skore. Mozliwe jest tez wdychanie pylu kohl podczas aplikacji."

http://www.pubmed.com polecam ten link, 5 stron badań nt. kohlu (po ang.).
justa79 jest offline  
Stary 2005-08-30, 00:29   #670
cmoksia
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Skierniewice / Warszawa
Wiadomości: 7 976
GG do cmoksia Send a message via Skype™ to cmoksia
Dot.: Indyjskie makijaże

moje oczka :P
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg IMGA0654.JPG (42,4 KB, 287 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg IMGA0664.JPG (28,6 KB, 206 załadowań)
cmoksia jest offline  
Stary 2005-08-30, 00:48   #671
Mia22
Zakorzenienie
 
Avatar Mia22
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 4 488
Dot.: Indyjskie makijaże

ale supper oczka jejku zwariuje chyba
Mia22 jest offline  
Stary 2005-08-30, 01:00   #672
CzarnyElf
Zakorzenienie
 
Avatar CzarnyElf
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: USA
Wiadomości: 12 762
Dot.: Indyjskie makijaże

a ja w poszukiwaniu roznych kohli,znalazlam takie cudo-stara wersja kohla w nowym opakowaniu hihi,fajnie toto wyglada
__________________
BSW
http://psychologiawusa.blogspot.com
CzarnyElf jest offline  
Stary 2005-08-30, 01:03   #673
Mia22
Zakorzenienie
 
Avatar Mia22
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 4 488
Dot.: Indyjskie makijaże

o kurcze rzeczywiscie nowoczesnie
Mia22 jest offline  
Stary 2005-08-30, 09:06   #674
vanilla_sky
Zakorzenienie
 
Avatar vanilla_sky
 
Zarejestrowany: 2004-01
Wiadomości: 3 098
Dot.: Indyjskie makijaże

wlasnie znalazlam te opinie basi z badaniami, troche szokujace...
vanilla_sky jest offline  
Stary 2005-08-30, 09:26   #675
kal1nka
Zadomowienie
 
Avatar kal1nka
 
Zarejestrowany: 2003-03
Lokalizacja: lubuskie :)
Wiadomości: 1 533
Dot.: Indyjskie makijaże

Cytat:
Napisane przez vanilla_sky
wlasnie znalazlam te opinie basi z badaniami, troche szokujace...
vanilla jako znawczyni angielskiego mozesz napisac co jest tam szokujacego? bo raczej dokladnie nie zrozumiem po ang
__________________
where words fail, music speaks - H. Ch. Andersen

21.02.10 zakochana
31.12.13 narzeczona
16.07.16 żona
kal1nka jest offline  
Stary 2005-08-30, 10:00   #676
vanilla_sky
Zakorzenienie
 
Avatar vanilla_sky
 
Zarejestrowany: 2004-01
Wiadomości: 3 098
Dot.: Indyjskie makijaże

Cytat:
Napisane przez kal1nka
vanilla jako znawczyni angielskiego mozesz napisac co jest tam szokujacego? bo raczej dokladnie nie zrozumiem po ang
wg mnie juz samo to co napisala basia po polsku zniecheca do uzywania kohla, znajduje sie tam olow, co dla mnie bylo wielkim zaskoczeniem... angielskie teksty mowia o wyjatkowo wysokiej koncentracji olowiu. albo nawet to, tez bylo zdanie podsumywujace po polsku: We krwi malych dzieci 1-3 letnich wykazano podwyzszony poziom olowiu, jedna z przyczyn byl kohl, dzieci takze sa czesto malowane. (tu byl opisany eksperyment gdzie badano korelacje roznych czynnikow z zatruciami olowiem u malutkich dzieci libanskich)
jest tez opisany przypadek kobiety, ktora zdiagnozowana zostala z zatruciem olowiowym co jak stwierdzono bylo spowodowane przez dlugotrwale uzywanie kohla. zrodla wygladaja na wiarygodne. zszokowalo mnie to, bo tyle dziewczyn na forum oszalalo na punkcie tego kosmetyka, i wydawal sie on taki niewinny.
oczywiscie nie bede nikomu mowila, zeby nie uzywal, zaskoczylo mnie to bardzo i tyle..
vanilla_sky jest offline  
Stary 2005-08-30, 10:20   #677
Yola
Wtajemniczenie
 
Avatar Yola
 
Zarejestrowany: 2001-12
Wiadomości: 2 893
GG do Yola
Dot.: Indyjskie makijaże

Moja kolej wkleić oko .. dzięki kochanej Avialle mam już swój kohl czy tam khol. Dziękuję!!!!!!!!!!!!!

Efekt super - intensywniejszy i trwalszy niż po kredce - na fotce leciutko starty – fotka zrobiona po trzech godzinach od zakolowania oczek
Co do wybielania .... hmm może optyczne.... ale spójrzcie na moje oko i oceńce same czy ten czarodziejski proszek zamyka naczynka ...
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg okoyola.jpg (24,3 KB, 320 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg okoyola1.jpg (17,1 KB, 302 załadowań)
Yola jest offline  
Stary 2005-08-30, 13:13   #678
Pomadka
Pomadkorator
 
Avatar Pomadka
 
Zarejestrowany: 2003-08
Lokalizacja: Wizaż. Tu mnie zawsze znajdziesz! :)
Wiadomości: 14 796
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Indyjskie makijaże

Dziewczyny a czy, któras z Was ma już khola od Louvr?

Jaki jest inny, niż ten od Avialle?

Ja na razie mam od Avialle i zaraz zamierzam się nim malować, chcoćby dla potrenowania ręki. Wymaga to trochę wprawy, ale źle nie jest!

MNie osobiście dość ciężko się on zmywa, chyba wcale się nie chcę zmyć, muszę się męczyć z mleczkiem.
__________________
♪♪♪♪♪♪ ♪♪♪♪♪♪
Pomadka jest offline  
Stary 2005-08-30, 13:37   #679
Mia22
Zakorzenienie
 
Avatar Mia22
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 4 488
Dot.: Indyjskie makijaże

Jakby ktoraz z Was miala za duzo kholi to jestem chetna jakby co pamietajcie choc bardziej mnie i tak przekonuje Guerlain mimo ze efekt nie ten sam Myslicie ze mozna go w USA jakos taniej kupic? Bo do 90zl w sklepie internetowym to tez niemala kwota.
Mia22 jest offline  
Stary 2005-08-30, 14:33   #680
Pomadka
Pomadkorator
 
Avatar Pomadka
 
Zarejestrowany: 2003-08
Lokalizacja: Wizaż. Tu mnie zawsze znajdziesz! :)
Wiadomości: 14 796
Wpisy w blogu: 3
Wink Dot.: Indyjskie makijaże

Dobra, zrobiłam tak na szybko, od ręki czarne kreski na powiekach kholem od Avialle. Wszystko a raczej kreski malowałam szklanym patyczkiem bez narzędzi pomocniczych. Mało co mi się osypało pod oczy...naprawdę niewiele. Prawie bezboleśnie to zrobiłam.

Właściwości wybielających nie widać za bardzo, ponieważ khol jest na powiece, a nie dałam go nic do środka, do spojówek, tam gdzie się odbywa wybielanie. Natomiast to co się osypało i "wpadło" do oka to tak zostało.

Jestem tylko pomalowana kholem, także na inne rzeczy proszę uwagi nie zwracać. Nic poza proszkiem nie mam na sobie, na twarzy i na oczach!
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg khol.jpg (21,5 KB, 226 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg khol1.jpg (21,3 KB, 129 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg khol.2.jpg (22,1 KB, 148 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg khol.3.jpg (21,6 KB, 142 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg khol.4.jpg (19,5 KB, 285 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg khol. 5.jpg (22,4 KB, 121 załadowań)
__________________
♪♪♪♪♪♪ ♪♪♪♪♪♪
Pomadka jest offline  
Stary 2005-08-30, 15:12   #681
tanzanit
Wtajemniczenie
 
Avatar tanzanit
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 2 639
Dot.: Indyjskie makijaże

Jesooo!!! Pmadka ty namalowalas tak piekna linie jakims zwyklym patykiem Ja w zyciu nie namalowalam takiego cuda nawet eyelinerem. I jeszcze na dodatek na obydwu oczach tak samo!!

Jak ty to malujesz? Tak jednym machnieciem?
tanzanit jest offline  
Stary 2005-08-30, 15:19   #682
sylwia18
Zakorzenienie
 
Avatar sylwia18
 
Zarejestrowany: 2005-02
Lokalizacja: Weston-super-Mare
Wiadomości: 6 832
Dot.: Indyjskie makijaże

ja już jestem szczęśliwą posiadaczką khola trwały rzeczywiście jest i daje trochę inny wygląd niż kredka ale efektu wybielającego za bardzo nie widzę
__________________
A prayer for the wild at heart, kept in cages...
sylwia18 jest offline  
Stary 2005-08-30, 15:55   #683
Pomadka
Pomadkorator
 
Avatar Pomadka
 
Zarejestrowany: 2003-08
Lokalizacja: Wizaż. Tu mnie zawsze znajdziesz! :)
Wiadomości: 14 796
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Indyjskie makijaże

Cytat:
Napisane przez tanzanit
Jesooo!!! Pmadka ty namalowalas tak piekna linie jakims zwyklym patykiem Ja w zyciu nie namalowalam takiego cuda nawet eyelinerem. I jeszcze na dodatek na obydwu oczach tak samo!!

Jak ty to malujesz? Tak jednym machnieciem?
TAK. Pomalowałam powieki tym zwykłym szklanym patykiem, bez pomocy innych narzędzi typu pędzelek, pacynka czy inne cuda.
TYMI RENCAMI, żem to malowała.

Nie wiem czy mi to wyszło idealnie, ale jak na pierwszy raz to chyba ok. ?Zwłaszcza, że wcześniej malowałam tylko dolną powiekę i nie próbowałam nawet tknąć górnej... To mój debiut z koholowymi kreskami na górnej powiece.

Maluje to tak, że zanurzam patyczek w proszku i jadę po powiece. Ponieważ patyk jest szklany i nie chcę się na niego za dużo pyłu nabrać, to zanurzam go kilka razy, aż do pomalowanie powieki/zrobienia kreski.
I maluję tak jakby etapami tzn. pomalowalam kawałek linii -> brakło proszu na patyczku -> zanurzyłam zaś -> i maluje od miejsca, na którym ostatnio skończyłam.
Później jak są jakieś niedociągniecią, luki, czy słabo pokryta powieka kolorem, to delikatnie poprawiam kreskę samym czubniem zaaokraglonego patyczka.

Jak się coś osypie, to najlepiej to zdmuchnąć samemu albo delikatnie omieść pędzlem, ale nie rozmazać- dlatego delikatnie musnąć pod oczami!
Broń Boże żeby używać ręki do tego, bo na bank się rozmarzecie i pobrudzicie czarną sadzą- uwaga! khol bardzo smoli skórę!

Co jeszcze chcecie wiedzieć, to się pytajcie kobitki.
__________________
♪♪♪♪♪♪ ♪♪♪♪♪♪
Pomadka jest offline  
Stary 2005-08-30, 16:11   #684
tanzanit
Wtajemniczenie
 
Avatar tanzanit
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 2 639
Dot.: Indyjskie makijaże

Cytat:
Napisane przez Pomadka
Nie wiem czy mi to wyszło idealnie, ale jak na pierwszy raz to chyba ok. ?
[/b]
Ok? To jest perfekcyjne! A ten zawijasik na zewnetrznym kaciku to tez patyczkiem Nie wierze!!!!!
tanzanit jest offline  
Stary 2005-08-30, 16:17   #685
CzarnyElf
Zakorzenienie
 
Avatar CzarnyElf
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: USA
Wiadomości: 12 762
Dot.: Indyjskie makijaże

Cytat:
Napisane przez vanilla_sky
wg mnie juz samo to co napisala basia po polsku zniecheca do uzywania kohla, znajduje sie tam olow, co dla mnie bylo wielkim zaskoczeniem... angielskie teksty mowia o wyjatkowo wysokiej koncentracji olowiu. albo nawet to, tez bylo zdanie podsumywujace po polsku: We krwi malych dzieci 1-3 letnich wykazano podwyzszony poziom olowiu, jedna z przyczyn byl kohl, dzieci takze sa czesto malowane. (tu byl opisany eksperyment gdzie badano korelacje roznych czynnikow z zatruciami olowiem u malutkich dzieci libanskich)
jest tez opisany przypadek kobiety, ktora zdiagnozowana zostala z zatruciem olowiowym co jak stwierdzono bylo spowodowane przez dlugotrwale uzywanie kohla. zrodla wygladaja na wiarygodne. zszokowalo mnie to, bo tyle dziewczyn na forum oszalalo na punkcie tego kosmetyka, i wydawal sie on taki niewinny.
oczywiscie nie bede nikomu mowila, zeby nie uzywal, zaskoczylo mnie to bardzo i tyle..
Ja tez sie troche przestraszylam tYch opinii o szkodliwosci khola ale i tak zamowilam sobie go,w sumie na wyprobowanie bo znajac mnie to nie bede sie nim czesto malowac z powodu tych informacjii-pewnie go komus oddam

Zamowilam sobie tez kohle w wersjii herbal-czyli bez tych trujacych skladnikow .
__________________
BSW
http://psychologiawusa.blogspot.com
CzarnyElf jest offline  
Stary 2005-08-30, 16:17   #686
Pomadka
Pomadkorator
 
Avatar Pomadka
 
Zarejestrowany: 2003-08
Lokalizacja: Wizaż. Tu mnie zawsze znajdziesz! :)
Wiadomości: 14 796
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Indyjskie makijaże

Cytat:
Napisane przez tanzanit
Ok? To jest perfekcyjne! A ten zawijasik na zewnetrznym kaciku to tez patyczkiem Nie wierze!!!!!
Tak wszystko zrobiłam paytkiem włącznie z zawinięciem. Naprwdę! Nie ma sensu kłamać, czy popisywać się, bo to byłoby dla mnie nienormalne i po prostu głupie.
Poza tym nie mam pędzelka takiego do malowania oczu.

Zawijasa zrobiłam ta, że z namalowanej prostej kreski "wyciągłam" zawijasa, skosem patyczka. Jakby rozmazałam, pociągnęłam do góry namalowaną kreskę, tylko, że delikatnie i z pomyślunkiem.
Nie umiem inaczej tego wyjasnić.
__________________
♪♪♪♪♪♪ ♪♪♪♪♪♪
Pomadka jest offline  
Stary 2005-08-30, 16:18   #687
CzarnyElf
Zakorzenienie
 
Avatar CzarnyElf
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: USA
Wiadomości: 12 762
Dot.: Indyjskie makijaże

Cytat:
Napisane przez Pomadka
Dobra, zrobiłam tak na szybko, od ręki czarne kreski na powiekach kholem od Avialle. Wszystko a raczej kreski malowałam szklanym patyczkiem bez narzędzi pomocniczych. Mało co mi się osypało pod oczy...naprawdę niewiele. Prawie bezboleśnie to zrobiłam.

Właściwości wybielających nie widać za bardzo, ponieważ khol jest na powiece, a nie dałam go nic do środka, do spojówek, tam gdzie się odbywa wybielanie. Natomiast to co się osypało i "wpadło" do oka to tak zostało.

Jestem tylko pomalowana kholem, także na inne rzeczy proszę uwagi nie zwracać. Nic poza proszkiem nie mam na sobie, na twarzy i na oczach!
Slicznie ci to wyszlo Pomadko
__________________
BSW
http://psychologiawusa.blogspot.com
CzarnyElf jest offline  
Stary 2005-08-30, 16:21   #688
Pomadka
Pomadkorator
 
Avatar Pomadka
 
Zarejestrowany: 2003-08
Lokalizacja: Wizaż. Tu mnie zawsze znajdziesz! :)
Wiadomości: 14 796
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Indyjskie makijaże

Cytat:
Napisane przez CzarnyElf
Ja tez sie troche przestraszylam tYch opinii o szkodliwosci khola ale i tak zamowilam sobie go,w sumie na wyprobowanie bo znajac mnie to nie bede sie nim czesto malowac z powodu tych informacjii-pewnie go komus oddam

Zamowilam sobie tez kohle w wersjii herbal-czyli bez tych trujacych skladnikow .
Też nie zamierzam używać khola co dzien, bo nie lubie się codziennie jednakowo malować. Jednak dla spróby mieć go muszę. Fajna sprawa.

Przypuszczałam, że on nie będzie bez skutków ubocznych, bo jasne jest, że "dlaczegoś" on wybiela to oko.

Czekam na inne laski, aż się pokażą z pomalowanymi kholowymi oczami. Kobietki do dzieła.
__________________
♪♪♪♪♪♪ ♪♪♪♪♪♪
Pomadka jest offline  
Stary 2005-08-30, 16:23   #689
Pomadka
Pomadkorator
 
Avatar Pomadka
 
Zarejestrowany: 2003-08
Lokalizacja: Wizaż. Tu mnie zawsze znajdziesz! :)
Wiadomości: 14 796
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Indyjskie makijaże

Cytat:
Napisane przez CzarnyElf
Slicznie ci to wyszlo Pomadko
Elfie dzięki. Naprawdę szybka wersja kholowych kresek.
__________________
♪♪♪♪♪♪ ♪♪♪♪♪♪
Pomadka jest offline  
Stary 2005-08-30, 16:43   #690
zuczekmaly
Przyczajenie
 
Avatar zuczekmaly
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 8
Dot.: Indyjskie makijaże

A czy któraś już zamówiła przez neta??Jak z przesyłką??? Udało się??Tak bardzo bym chciała też mieć to cudeńko.....

CzarnyElfie a jak tam z twoją przesyłką????

Czy są dziewczyny które jeszcze go nie mają i chcą zamówic przez net....byśmy sie zebrały i w większej ilości zamówily...przynajmniej za przesyłke mniej zapłacimy.....
zuczekmaly jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 08:02.