Indyjskie makijaże - Strona 53 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2006-03-15, 12:25   #1561
tanzanit
Wtajemniczenie
 
Avatar tanzanit
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 2 639
Dot.: Indyjskie makijaże

A ja jeszcze dodam jako ciekawostke ze istnieja khole w kremie. Ja mam taki z Indii. Zaleta jest ze sie nie sypie.
A naklada sie go szklana cieniutka bagietka.
tanzanit jest offline  
Stary 2006-03-15, 12:40   #1562
Beekeeper
Zakorzenienie
 
Avatar Beekeeper
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 803
Wyślij wiadomość przez MSN do Beekeeper
Dot.: Indyjskie makijaże

Cytat:
Napisane przez tanzanit
A ja jeszcze dodam jako ciekawostke ze istnieja khole w kremie. Ja mam taki z Indii. Zaleta jest ze sie nie sypie.
A naklada sie go szklana cieniutka bagietka.
i nazywa sie kajal
__________________
Como se porta la vida cuando vales lo que tienes...
Beekeeper jest offline  
Stary 2006-03-15, 13:05   #1563
tanzanit
Wtajemniczenie
 
Avatar tanzanit
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 2 639
Dot.: Indyjskie makijaże

Bee masz tez taki??
tanzanit jest offline  
Stary 2006-03-15, 21:28   #1564
Beekeeper
Zakorzenienie
 
Avatar Beekeeper
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 803
Wyślij wiadomość przez MSN do Beekeeper
Dot.: Indyjskie makijaże

no nie mam właśnie... (ale kcem! )
__________________
Como se porta la vida cuando vales lo que tienes...
Beekeeper jest offline  
Stary 2006-03-23, 00:01   #1565
primavera
Zakorzenienie
 
Avatar primavera
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Wrocław i okolice
Wiadomości: 6 594
Dot.: Indyjskie makijaże

Wyczytałam cały wątek- ale miochoty na tego khola zrobiłyscie
No i te prześliczne makijaże

Kochane - sezor wiosenny powoli sie zaczyna- żadna się nie wybiera do Tunezji na wczasy?
primavera jest offline  
Stary 2006-03-27, 21:48   #1566
anukla
Raczkowanie
 
Avatar anukla
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 56
Dot.: Indyjskie makijaże

No właśnie
To już troche stary wątek ale jak ktoś chce się pozbyć khola albo wyjezdza w arabskie rejony to ja tez sie pisze
anukla jest offline  
Stary 2006-03-28, 19:00   #1567
berry
Raczkowanie
 
Avatar berry
 
Zarejestrowany: 2004-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 109
Dot.: Indyjskie makijaże

A mnie nie wychodzi [beksa]
mam ten brązowy z Allegro - w szklanej buteleczce i juz kombinowałam na wszystkie sposoby Ten pyłek dostaje mi się do oczu i kłuje, coś jakbym sobie zwykłego cienia do powiek nasypała (juz ktoś z Was pisał wcześniej, ze tez tak ma). A ta kreska, co to miała być wewnątrz oka to jakaś taka niejednolita. Zadnego efektu chłodzenia ani wybielania nie ma.
Kurcze, a moze ja coś robię nie tak? Buuuuu
berry jest offline  
Stary 2006-03-28, 19:41   #1568
Roksi
Raczkowanie
 
Avatar Roksi
 
Zarejestrowany: 2004-07
Wiadomości: 318
Dot.: Indyjskie makijaże

Cytat:
Napisane przez berry
A mnie nie wychodzi [beksa]
mam ten brązowy z Allegro - w szklanej buteleczce i juz kombinowałam na wszystkie sposoby Ten pyłek dostaje mi się do oczu i kłuje, coś jakbym sobie zwykłego cienia do powiek nasypała (juz ktoś z Was pisał wcześniej, ze tez tak ma). A ta kreska, co to miała być wewnątrz oka to jakaś taka niejednolita. Zadnego efektu chłodzenia ani wybielania nie ma.
Kurcze, a moze ja coś robię nie tak? Buuuuu

Mi też nie wychodzi!! Ani kreska, ani żadnego wybielenia!!
Roksi jest offline  
Stary 2006-03-28, 19:50   #1569
berry
Raczkowanie
 
Avatar berry
 
Zarejestrowany: 2004-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 109
Dot.: Indyjskie makijaże

i jeszcze to co mi powpadało do oka to potem "wychodziło" w kącikach oczu i co jakiś czas musiałam to wyciągać, bo wyglądało fatalnie
I zła jestem strasznie. Dobrze, ze chociaż nie jestem sama
Moze z czasem coś zacznie wychodzić.
Buźka!
berry jest offline  
Stary 2006-03-29, 20:38   #1570
Angi74
Wtajemniczenie
 
Avatar Angi74
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: Łódź/Gdańsk
Wiadomości: 2 405
Dot.: Indyjskie makijaże

Przeczytałam prawie cały wątek,opisy przyrody pominęłam.. i nie znalazłam nic na temat khola w kolorze fioletu lub śliwki.Czy ktoś posiada taki,jeśli tak to gdzie kupił ? Pytałam w Warszawie w sisco-tur,Pani zaproponowała zamiast tego indygo ( to chyba nie to czego szukam..) Na podanych stronach www,tez nie mają.
Angi74 jest offline  
Stary 2006-03-29, 21:03   #1571
anukla
Raczkowanie
 
Avatar anukla
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 56
Dot.: Indyjskie makijaże

A co to jest sisco -tur w Wawie?? i gdzie to jest? No i czy mają tak czarnego albo grafitowego khola?? Moze to dziwne pytanie ale mieszkam w Warszawie od niedawna i nie znam miasta
Dzieki
anukla jest offline  
Stary 2006-03-29, 21:09   #1572
Angi74
Wtajemniczenie
 
Avatar Angi74
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: Łódź/Gdańsk
Wiadomości: 2 405
Dot.: Indyjskie makijaże

Ale gafa ! Pomyliłam nazwy,ale byłam blisko Sirocco tur :http://sirocco.turystyka.net/

Czarny mają na pewno.
Angi74 jest offline  
Stary 2006-03-30, 00:02   #1573
anukla
Raczkowanie
 
Avatar anukla
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 56
Dot.: Indyjskie makijaże

Dzięki pewnie sie tam niebawem wybiore
anukla jest offline  
Stary 2006-03-30, 16:37   #1574
Angi74
Wtajemniczenie
 
Avatar Angi74
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: Łódź/Gdańsk
Wiadomości: 2 405
Dot.: Indyjskie makijaże

Podnoszę temacik,czekając na info o śliwkowym Kholu.
Angi74 jest offline  
Stary 2006-03-31, 17:02   #1575
o000agus
Zadomowienie
 
Avatar o000agus
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Wiadomości: 1 249
Dot.: Indyjskie makijaże

Cytat:
Napisane przez Angi74
Ale gafa ! Pomyliłam nazwy,ale byłam blisko Sirocco tur :http://sirocco.turystyka.net/

Czarny mają na pewno.
i po ile tam mają khol?
o000agus jest offline  
Stary 2006-03-31, 17:42   #1576
Angi74
Wtajemniczenie
 
Avatar Angi74
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: Łódź/Gdańsk
Wiadomości: 2 405
Dot.: Indyjskie makijaże

Po 19 zł,mają rózne kolorki.
Angi74 jest offline  
Stary 2006-03-31, 19:47   #1577
dagmara_9
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 106
Dot.: Indyjskie makijaże

hey, mam małe pytanko . Czy któraś z was kupiła ten kohl z allegro? podaje adres: http://www.allegro.pl/item95328101__...ory_b_c_m.html

warto??? z góry dziekuje za szybko odpowiedź
dagmara_9 jest offline  
Stary 2006-03-31, 20:17   #1578
Angi74
Wtajemniczenie
 
Avatar Angi74
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: Łódź/Gdańsk
Wiadomości: 2 405
Dot.: Indyjskie makijaże

Cytat:
Napisane przez dagmara_9
hey, mam małe pytanko . Czy któraś z was kupiła ten kohl z allegro? podaje adres: http://www.allegro.pl/item95328101__...ory_b_c_m.html

warto??? z góry dziekuje za szybko odpowiedź
Parę postów wyzej Berry,pisze właśnie o kholu z Allegro.Tak się składa,ze tylko jeden sprzedawca je ma,więc to pewnie ten sam.W opiniach czytałam,ze towar otrzymany rózni się znacznie od tego na fotce.Tez miałam go zamówić,ale zrezygnowałam.
Angi74 jest offline  
Stary 2006-04-01, 09:59   #1579
daphne81
Wtajemniczenie
 
Avatar daphne81
 
Zarejestrowany: 2004-07
Wiadomości: 2 331
GG do daphne81
Dot.: Indyjskie makijaże

Możecie zbanowac, ale musze sie teraz wypowiedziec - ten kohl wcale nie różni sie od tego na zdjęciu. Z racji tego, że jest to produkt arabski zdarza się, że na buteleczce jest inna naklejka i to wszystko!!! A takie komentarze są wynikiem tego, że kohla kupują osoby które nie mają zielonego pojęcia co to jest kohl, do czego służy i gdzie jest produkowany. Są to najbardziej oryginalne kohle, przywiezione z Kairu oraz Luxoru.
__________________
12 luty 2008
narodziny mojej cudownej córeczki Sashy


daphne81 jest offline  
Stary 2006-04-01, 11:20   #1580
Angi74
Wtajemniczenie
 
Avatar Angi74
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: Łódź/Gdańsk
Wiadomości: 2 405
Dot.: Indyjskie makijaże

Cytat:
Napisane przez daphne81
Możecie zbanowac, ale musze sie teraz wypowiedziec - ten kohl wcale nie różni sie od tego na zdjęciu. Z racji tego, że jest to produkt arabski zdarza się, że na buteleczce jest inna naklejka i to wszystko!!! A takie komentarze są wynikiem tego, że kohla kupują osoby które nie mają zielonego pojęcia co to jest kohl, do czego służy i gdzie jest produkowany. Są to najbardziej oryginalne kohle, przywiezione z Kairu oraz Luxoru.
Dleczago zbanować? To bardzo przydatna informacja.Rozumiem,ze kupowałaś u tego sprzedawcy? Jaki masz kolorek i jakie odczucia? POzdrawiam.
Angi74 jest offline  
Stary 2006-04-01, 11:25   #1581
daphne81
Wtajemniczenie
 
Avatar daphne81
 
Zarejestrowany: 2004-07
Wiadomości: 2 331
GG do daphne81
Dot.: Indyjskie makijaże

Cytat:
Napisane przez Angi74
Dleczago zbanować? To bardzo przydatna informacja.Rozumiem,ze kupowałaś u tego sprzedawcy? Jaki masz kolorek i jakie odczucia? POzdrawiam.
Dlatego zbanowac, że są to moje aukcje. Ludzie kupują coś o czym nie mają zielonego pojęcia a potem wstawiają negatyw, zresztą to tylko jeden negatyw a pozytywy mówią same za siebie.
__________________
12 luty 2008
narodziny mojej cudownej córeczki Sashy


daphne81 jest offline  
Stary 2006-04-01, 11:48   #1582
daphne81
Wtajemniczenie
 
Avatar daphne81
 
Zarejestrowany: 2004-07
Wiadomości: 2 331
GG do daphne81
Dot.: Indyjskie makijaże

Ludzie kupują kohla nie wiedząc co to jest i do czego służy. Oczekują, że kohl będzie zapakowany w piękne pudełeczko z ulotką itp. a dostają szklaną buteleczkę z naklejką czasami krzywo naklejoną (niestety Arabowie nie dbają o szczegóły) i wypisują komentarze w stylu:

-"Paczka dotarła szybciutko, towar dobrze zabezpieczony i za to plus. Niestety otrzymany towar nieco różnił się od opisu i zdjęć, mam wrażenie ze opakowanie nie było pełne (chociaż mogę się mylić). Ogólnie w porządku" i podobne.

Pozatym prawda jest tak ze efekt białej gałki ocznej oraz uwydatnianie koloru tęczówki oka daje tylko kohl czarny.
__________________
12 luty 2008
narodziny mojej cudownej córeczki Sashy



Edytowane przez daphne81
Czas edycji: 2006-04-02 o 14:07
daphne81 jest offline  
Stary 2006-04-01, 14:24   #1583
Beekeeper
Zakorzenienie
 
Avatar Beekeeper
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 803
Wyślij wiadomość przez MSN do Beekeeper
Dot.: Indyjskie makijaże

Cytat:
Napisane przez daphne81
Ludzie kupują kohla nie wiedząc co to jest i do czego słuzy, oczekują, ze kohl będzie zapakowany w piekne pudełeczko z ulotką itp. a dostają szklana buteleczkę z naklejką czasami krzywo naklejoną (niestety Arabowie nie dbają o szczegóły) i wypisują komentarze w stylu:

-"Paczka dotarła szybciutko, towar dobrze zabezpieczony i za to plus. Niestety otrzymany towar nieco różnił się od opisu i zdjęć, mam wrażenie ze opakowanie nie było pełne (chociaż mogę się mylić). Ogólnie w porządku" i podobne. Pozatym prawda jest tak ze efekt białej gałki ocznej oraz uwydatnianie koloru teczowki oka daje tylko kol czarny.
Daphne masz całkowita rację. Mam kilka kohli i kazdy z nich jest inaczej zapakowany, niektóre nawet nie maja naklejek, choć zostały kupione w tym samym miejscu. Takie komentarze wiążą się z tym, że ludzie nie maja pojęcia jak handel w krajach arabskich wygląda. Że tam sprzedaje się często na oko, wagi elektryczne nie istnieją, hehe (mówię o suku), a towar czasami adaptuje się do sprzedaży na oczach klienta... Np. kiedy kupowałam kiedyś bransoletkę nie spodobało mi się, że była lekko zaśniedziała. Powiedziałam to sprzedawcy, ale rzekł, że to nic takiego i że to normalne. No, ale mi taka odpowiedź oczywiście się nie spodobała i już nie chciałam jej kupować. Wieć wtedy sprzedawca się zreflektował, wziął bransoletkę, swój sweter zaczął opluwać bransoletkę, chuchać na nią i polerować swetrem. Ale miałam minę.... No i kupiłam bransoletkę
__________________
Como se porta la vida cuando vales lo que tienes...
Beekeeper jest offline  
Stary 2006-04-01, 14:32   #1584
black_sun
Rozeznanie
 
Avatar black_sun
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 705
Dot.: Indyjskie makijaże

witam to i ja coś od siebie jeszcze dorzucę, jako że kupowałam kohl na allegro właśnie od daphne81, i jak dla mnie komentarze niezadowolonych kupujących bo "naklejka była krzywo i zakrętka w innym kolorze niż na zdjęciu" są ciut śmieszne mój kohl ma lekko krzywą naklejkę i nie rozpaczam nie wiem, nie chcę żeby to brzmiało jak reklama.. ale ja tam z niego jestem bardzo zadowolona trochę czasu potrzebowałam na naukę obsługi żeby nie wylądowało wszystkoi na policzkach etc. ale warto było, bo wygląda bosko i jest cholernie trwałe pozdrawiam
black_sun jest offline  
Stary 2006-04-01, 14:48   #1585
Angi74
Wtajemniczenie
 
Avatar Angi74
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: Łódź/Gdańsk
Wiadomości: 2 405
Dot.: Indyjskie makijaże

Cytat:
Napisane przez daphne81
Dlatego zbanowac, że są to moje aukcje. Ludzie kupują coś o czym nie mają zielonego pojęcia a potem wstawiają negatyw, zresztą to tylko jeden negatyw a pozytywy mówią same za siebie.
O,dzięki ! Juz się biorę za licytację !
Angi74 jest offline  
Stary 2006-04-02, 13:22   #1586
berry
Raczkowanie
 
Avatar berry
 
Zarejestrowany: 2004-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 109
Dot.: Indyjskie makijaże

a mnie nadal nie wychodzi
Kohla mam właśnie od Daphne i widzę, ze jest oryginalny i w ogóle wszystko z nim w porządku, tylko chyba ze mną nie bardzo
Tym plastikowym patyczkiem co jest na zatyczce nie potrafię, próbowałam innymi rzeczami a i tak mi nie idzie. Kurcze, dziewczyny, moze macie jakiś sprawdzony patent na nałozenie tego kohla
Buziaki
berry jest offline  
Stary 2006-04-02, 13:43   #1587
black_sun
Rozeznanie
 
Avatar black_sun
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 705
Dot.: Indyjskie makijaże

witam ten plastikowy patyczek nie jest taki zły.. w moim przypadku świetnie się sprawdza do narysowania kreski na wewnętrznej dolnej powiece robię to tak, że bardzo delikatnie i lekko "maczam" ten patyczek w kohlu.. ale naprawde delikatnie tak że patyczek ma minimalmą ilość kohla na sobie, bo inaczej to się wsystko osypuje i kohl jest i w oku i na całej twarzy i na biurku do rysowania kreski na powiece [jak eyelinerem] używam cienkiego pędzelka lekko zwilżonego w wodzie. to chyba kwestia wprawy żeby dobrze wychodziło.. pozdrawiam
black_sun jest offline  
Stary 2006-04-02, 13:49   #1588
berry
Raczkowanie
 
Avatar berry
 
Zarejestrowany: 2004-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 109
Dot.: Indyjskie makijaże

dzięki black_sun
będe próbować, moze w końcu się nauczę
berry jest offline  
Stary 2006-04-02, 14:04   #1589
daphne81
Wtajemniczenie
 
Avatar daphne81
 
Zarejestrowany: 2004-07
Wiadomości: 2 331
GG do daphne81
Dot.: Indyjskie makijaże

Ja i moja mama stosujemy czarnego kohla tylko na wewnętrzną dolną powiekę oka i używamy jedynie tego plastkowego patyczka dołączonego do opakowania. Jeśli chodzi o kolorowe kohle to ja stosuje je jako cienie do powiek a nakłada je pędzelkiem.
__________________
12 luty 2008
narodziny mojej cudownej córeczki Sashy


daphne81 jest offline  
Stary 2006-04-02, 22:21   #1590
naila
Zakorzenienie
 
Avatar naila
 
Zarejestrowany: 2002-06
Lokalizacja: podlaskie
Wiadomości: 7 712
Dot.: Indyjskie makijaże

Berry, może leciutko zwilżyć ten plastykowy patyczek i wtedy nakładać?

Daphne, a te assuańskie czarne wybielają oko? Czy jest efekt chłodu??
__________________

Moje Impresje jestem również Zakosmetykowana
naila jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 17:13.