Podklad na silownie - Wasze typy :) - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2012-03-12, 19:03   #1
smash
Zakorzenienie
 
Avatar smash
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: Jelenia Góra
Wiadomości: 4 119

Podklad na silownie - Wasze typy :)


Dziewczyny jaki jest Waszym zdaniem najlepszy podklad do zadan specjalnych tj. silownia, joga, basen czy inny wysilek fizyczny?

Czyli podklad odporny na pot czy ogolnie wilgoc, nie splywajacy z twarzy, nie scierajacy się, a przy tym nie zapychajacy porow.

Jestem b. ciekawa Waszych typow
__________________
Zimowy wątek wymiankowy

http://wizaz.pl/forum/showthread.php...6#post79605186
smash jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-03-12, 19:10   #2
tiniaczek
Zakorzenienie
 
Avatar tiniaczek
 
Zarejestrowany: 2009-07
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 3 287
Dot.: Podklad na silownie - Wasze typy :)

Brak
tiniaczek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-03-12, 19:13   #3
Aimee_J
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2010-12
Wiadomości: 3 354
Dot.: Podklad na silownie - Wasze typy :)

Zdecydowanie brak.
A jeśli już to cienka warstwa podkładu mineralnego.
Aimee_J jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-03-12, 19:37   #4
baxterina
Rozeznanie
 
Avatar baxterina
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 611
Dot.: Podklad na silownie - Wasze typy :)

Nie stawiałbym na żaden mega trwał- w sumie lepiej być z cienką warstwą mineralnego niż z niespodziankami jak to long-lasting cudo się zachowa naprawdę.
baxterina jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-03-12, 19:40   #5
BrandNewName
Zadomowienie
 
Avatar BrandNewName
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 1 374
Dot.: Podklad na silownie - Wasze typy :)

Cytat:
Napisane przez smash Pokaż wiadomość
Dziewczyny jaki jest Waszym zdaniem najlepszy podklad do zadan specjalnych tj. silownia, joga, basen czy inny wysilek fizyczny?

Czyli podklad odporny na pot czy ogolnie wilgoc, nie splywajacy z twarzy, nie scierajacy się, a przy tym nie zapychajacy porow.

Jestem b. ciekawa Waszych typow
Podkład na basen

Zależy czy chcesz ćwiczyć czy się lansować bo jak do ćwiczeń to najlepiej żaden a jak do lansu do musi być full tapeta.

A tak poważnie to temat podobny niedawno już był więc wystarczy uruchomić wyszukiwarkę.
__________________
Bloguję lakierowo ... i muzycznie
BrandNewName jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-03-12, 21:03   #6
MdM
in love with life
 
Avatar MdM
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Leśna Kraina
Wiadomości: 12 337
Dot.: Podklad na silownie - Wasze typy :)

na silownie uzywam swojego normalnego codziennego podkladu, nie poce sie na twarzy nawet podczas intensywnych cwiczen, wiec nie potrzebuje specjalnego podkladu. jesli zalezy mi na tym, aby na pewno nie splynal, uzywam mniej podkladu, a wiecej pudru sypkiego, wtedy nadal efekt jest naturalny, a puder wchlania ewentualny pot i nie blyszcze sie jak zarowka.

na basen natomiast w ogole sie nie maluje, w zwiazku z tym nie pomoge, aczkolwiek do wody (prosze nie maluj sie na basen, bo jak pomysle, ze mam plywac w tym syfie, ktory miedzy innymi osoby takie jak Ty robia nie zmywajac makijazu, juz mi slabo) a wiec do wody (morze, plaza, wanna w domu, itp) polecam podklady wodoodporne, sama zadnego nigdy nie mialam, ale Guerlain ma taki, mozesz poczytac w KWC.

Edytowane przez MdM
Czas edycji: 2012-03-12 o 21:05
MdM jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-03-12, 21:52   #7
smash
Zakorzenienie
 
Avatar smash
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: Jelenia Góra
Wiadomości: 4 119
Dot.: Podklad na silownie - Wasze typy :)

Hmmm, wiem, że sama wlozylam kij w mrowisko, ale MdM - tekst, że "osoby takie jak Ty" robia syf w wodzie na basenie to lekkie zagalopowanie się chyba ...
Nigdzie na napisalam, że JA chodze lub zamierzam chodzic na basen... Podalam go jako przyklad aktywnosci fiz. Jako, że nie plywam moze faktycznie troche mnie ponioslo i nie pomyslalam o zmywaniu podkladniu podczas plywania. Niewazne.
Tak czy inaczej dzięki za wszystkie rady - a na silowni nie zamierzam się "lansowac", ale też nie widze nic zlego w checi wygladania ladnie nawet w takiej sytuacji .
__________________
Zimowy wątek wymiankowy

http://wizaz.pl/forum/showthread.php...6#post79605186

Edytowane przez smash
Czas edycji: 2012-03-12 o 21:54
smash jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-03-12, 22:10   #8
MdM
in love with life
 
Avatar MdM
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Leśna Kraina
Wiadomości: 12 337
Dot.: Podklad na silownie - Wasze typy :)

Hmmm... sama napisalas o podkladzie m.in. na basen, wiec bylo oczywistym, ze ktos sie oburzy. Bylam to akurat ja, poniewaz chodze na basen regularnie i zdarzalo mi sie (na szczescie bardzo rzadko) widywac rozne takie... osobniki plci zenskiej wygladajace jakby szly na dyskoteke, a nie do wody.

Ale juz pomijajac to, ja tez uwazam, ze nie ma nic zlego w tym, zeby sie malowac na silownie. Roznica jest tylko taka ze 'malowac' a 'malowac' to dwie rozne rzeczy. Ja na silownie maluje sie tak, aby wygladac jak najnaturalniej, zadnych smokey eyes i tuszu kapiacego z rzes, tylko lekki podklad albo wrecz krem tonujacy, puder sypki, troszke rozu, korektora, na oczy sam tusz albo jesli mialam cienie lub kreske w ciagu dnia to po prostu je zostawiam. Zawsze staram sie tez, aby nie uzyc za duzo podkladu ani za ciezkiego, poniewaz pod zbyt duza tapeta skora bedzie sie dusic, szczegolnie podczas wysilku.
MdM jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-03-12, 22:37   #9
quench
Are you talking to me?!
 
Avatar quench
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 5 454
Dot.: Podklad na silownie - Wasze typy :)

Do sportów przy których nie pociłam się aż tak bardzo (np, biegi) stosowałam kiedyś wodoodporny podkład MAP i dawał radę.
Natomiast w dawnych czasach, kiedy trenowałam gimnastykę sportową i artystyczną, nie malowałam się, bo nie było sensu
__________________
quench jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-03-14, 14:13   #10
smash
Zakorzenienie
 
Avatar smash
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: Jelenia Góra
Wiadomości: 4 119
Dot.: Podklad na silownie - Wasze typy :)

Hehe, o smokey na silowni nawet nie pomyslalam
Tak jak w temacie chodzilo mi w sumie wyl o podklad plus tusz. I o ile swój typ w sensie tuszu mam o tyle co do podkladu chcialam popytac czego Wy uzywacie.
Dzięki za sugestie. Oblukam tego MAPa
__________________
Zimowy wątek wymiankowy

http://wizaz.pl/forum/showthread.php...6#post79605186
smash jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 00:48.