Czarna pomadka. - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-07-11, 21:11   #1
Pomadka
Pomadkorator
 
Avatar Pomadka
 
Zarejestrowany: 2003-08
Lokalizacja: Wizaż. Tu mnie zawsze znajdziesz! :)
Wiadomości: 14 776
Wpisy w blogu: 3
Talking

Czarna pomadka.


Hello Dziewczyny.
Postanowiłam zrobić się na czarno. I trochę postraszyć. PO serii cukierkowatych róży, pokazuję się Wam w wersji nieco odważniejszej, żeby nie powiedzieć kompletnie odjechanej. I zupełnie nie w moim stylu są te czarne, a raczej czekoladowe usta.
Już uzasadniam, dlaczego tak wyglądam na fotkach. Otóż w sobotę strasznie się zeźliłam. BYłam wsciekła... I aby sobie odwrócić myśli od tego co się stało, umalowałam się na czarno. .
ZApewniam WAS, że nie poszłam dalej w tym makijażu, jak tylko do łazienki wyszorować się z czarnowidztwa.
Zdjęcia tradycyjnie bez "szopa". Jedynie czarnobiałe przeszło metamorfozę kolorystyczną.
Potraktujcie ten makijaż jako odstresowywacz. Miłej zabawy...
__________________
♪♪♪♪♪♪ ♪♪♪♪♪♪

Edytowane przez Pomadka
Czas edycji: 2005-07-30 o 18:14
Pomadka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-11, 21:12   #2
Pomadka
Pomadkorator
 
Avatar Pomadka
 
Zarejestrowany: 2003-08
Lokalizacja: Wizaż. Tu mnie zawsze znajdziesz! :)
Wiadomości: 14 776
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Czarna pomadka.

I jeszcze jedno. Aha, nerwy mi już przeszły.


ZDjęcia usunęłam!
__________________
♪♪♪♪♪♪ ♪♪♪♪♪♪

Edytowane przez Pomadka
Czas edycji: 2005-07-30 o 18:15 Powód: Usunięcie zdjęć!
Pomadka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-11, 21:20   #3
rzyrafka
Zakorzenienie
 
Avatar rzyrafka
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 14 598
Dot.: Czarna pomadka.

uwielbiam jak sie tu wkleja takie"odstresowywacze" raz na jakis czas. ale powiem Ci ze wcale nie jest on taki zly. zwlaszcza oczy mi sie podobaja- do "normalnej" wersji tego makijazy dodaj troche srebra i bedzie sie nadawal do wyjscia pozytywnie mnie zaskoczyl tez wyglad ust. przy tak ciemnym kolorze wcale nie wygladaja jak cienkie kreski podoba mi sie
__________________
*
Łydka
*
rzyrafka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-11, 21:22   #4
manolita
Zakorzenienie
 
Avatar manolita
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: skądkolwiek
Wiadomości: 6 617
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Czarna pomadka.

wow.... super
ależ Ty masz kuszące usta Pomadeczko
__________________
będzie tak jak chcę
Matusio
Tomcio


mój blog http://umanolity.blogspot.com/
manolita jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-11, 21:27   #5
Aneciak
Zadomowienie
 
Avatar Aneciak
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Limerick/Łódź
Wiadomości: 1 019
GG do Aneciak
Dot.: Czarna pomadka.

uwielbiam cię
__________________
Aneciak jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-11, 21:29   #6
neonka28
Zakorzenienie
 
Avatar neonka28
 
Zarejestrowany: 2005-02
Wiadomości: 7 015
Dot.: Czarna pomadka.

Pomadko jesli makijaz ci pomógł i odstresowal to super! Ciekawy sposob na pozbycie sie zlego humorku.Usteczka bardzo ciemne ...i grozne
neonka28 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-11, 21:30   #7
andzya
Zakorzenienie
 
Avatar andzya
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 4 546
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Czarna pomadka.

czadowy makijaz !! Jak bede bardzo zla na swojego to sie tak pomaluje na wyjscie do jego mamy
__________________
Run Girl Run !
andzya jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-11, 21:33   #8
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 291
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: Czarna pomadka.

wow
taki klimat lat 20-zwłaszcza to czarno-białe zdjecie
super,bardzo mi się podoba
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-11, 21:35   #9
M@yk@20
Zadomowienie
 
Avatar M@yk@20
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Rzeszów; Höganäs- może później!!!
Wiadomości: 1 243
GG do M@yk@20
Dot.: Czarna pomadka.

nie no ten makijaż jest dobry ale na jakiś koncert heavy matalowy- wiem jestem straszna- ale malując dziewczyny pamiętam o zasadzie- oczy ciemne- usta jasne i odwrotnie!!! A i taka rada- juz naprawdę wyjdę na jakąś jędzę!!!- proponuję ci nie robić henny na brwiach- po prostu wyczesz je szczoteczką i pomaluj lekko brązowym cieniem do powiek- będą wyglądały naturalnie.
M@yk@20 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-11, 21:37   #10
szczesciarka
Raczkowanie
 
Avatar szczesciarka
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 254
Dot.: Czarna pomadka.

Mi sie nie podoba jak dla mnie jest wulgarny jeszcze same oczy na czarno by przeszly ale te ciemne usta .Ale jako odstresowywacz jest ok .Jestes bardzo podobna do mojej kolezanki ze szkoly .pozdr.
szczesciarka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-11, 21:38   #11
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 291
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: Czarna pomadka.

M@yk@20 Majka chyba zdaje sobie sprawę z tego wszystkiego-sama przecież napisała,że to tylko zabawa zreszta tu nie wklejamy tylko poprawne makijaże,ale tez różne wariancje,szalone pomysły bawimy się makijażem
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-11, 21:46   #12
M@yk@20
Zadomowienie
 
Avatar M@yk@20
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Rzeszów; Höganäs- może później!!!
Wiadomości: 1 243
GG do M@yk@20
Dot.: Czarna pomadka.

nie no przecież wiem- zdaję sobie sprawę że nie jest to stronka dla wizażystów- ja tylko mówię co myślę i tylo- a tak poza tym fajne make-up-y Aga BJ
M@yk@20 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-11, 21:50   #13
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 291
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: Czarna pomadka.

wizażyści też się bawią makijażem
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-11, 21:59   #14
CzarnyElf
Zakorzenienie
 
Avatar CzarnyElf
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: USA
Wiadomości: 12 737
Dot.: Czarna pomadka.

Powiem tylko jedno :
Sexownie-bardzo mi sie podoba Skojarzyl mi sie ten makijaz(ja zawsze mam jakies skojarzenia)z teledyskiem zespolu ktorego teraz slucham(Black Label Society) panienki w takim wlasnie makijazu ubrane w skory na motorach-bardzo sexy.
__________________
BSW
http://psychologiawusa.blogspot.com
CzarnyElf jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-11, 22:04   #15
M@yk@20
Zadomowienie
 
Avatar M@yk@20
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Rzeszów; Höganäs- może później!!!
Wiadomości: 1 243
GG do M@yk@20
Dot.: Czarna pomadka.

Z moderatorem nie będę wchodziła w konflikt żaden!!! Dzieki za przypomnienie!!! Heh zapomniałam malując przeważnie przyszłe żony kilka minut przed ślubem
M@yk@20 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-11, 22:08   #16
maja55
Zakorzenienie
 
Avatar maja55
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 7 258
Dot.: Czarna pomadka.

Wow! Wcale nie jest tak "strasznie". Tak jak zauważyła rzyrafka usta pomalowane baaardzo ciemną pomadką prezentują się zadziwiająco korzystnie.
Oczy są świetne, strasznie mi się podobasz w takim przydymionym makijażu - oczywiście usta nie na wyjście "do ludz", ale jakgdyby potraktować je neutralnym błyszczykiem, brewki w ciut łagodniejszej wersji to by dopiero było....

A najważniejsze że udało się odstresować
Pozdrawiam
__________________
P F C
maja55 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-11, 22:09   #17
Pomadka
Pomadkorator
 
Avatar Pomadka
 
Zarejestrowany: 2003-08
Lokalizacja: Wizaż. Tu mnie zawsze znajdziesz! :)
Wiadomości: 14 776
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Czarna pomadka.

Cytat:
Napisane przez M@yk@20
nie no ten makijaż jest dobry ale na jakiś koncert heavy matalowy- wiem jestem straszna- ale malując dziewczyny pamiętam o zasadzie- oczy ciemne- usta jasne i odwrotnie!!! A i taka rada- juz naprawdę wyjdę na jakąś jędzę!!!- proponuję ci nie robić henny na brwiach- po prostu wyczesz je szczoteczką i pomaluj lekko brązowym cieniem do powiek- będą wyglądały naturalnie.
Pozwolisz, ze odnosę się do Twojego postu osobno?

Ten makijaż to instna wariacja! Taki była zamiar i wyszedł dokładnie tak jak sobie to zaplanowałam. Jest nietypowy, nieszablonowy... Nie nadaję się na żadne wyjście, moim zdaniem. Nawet na koncert M. Mansona tak bym się nie umalowała. Pamiętam o zasadach, które napisałas... Tutaj odstąpiłam od zasad.
Henny nie mam na brwiach. To efekt pomalowania brwi kredką.
Bardzo CI dziękuję za opinię. Naprawdę. NIe żartuję i nie ironizuję. Każde zdanie się liczy.
Aha i nie obraziłam się, ani nie czuję się dotknieta, wręcz przeciwnie, jestem zadowolona nawet bardzo... Jakby miał ktoś watpliwości, że mam pretensję do Mayk@.
__________________
♪♪♪♪♪♪ ♪♪♪♪♪♪
Pomadka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-11, 22:09   #18
bassienkaw
Zakorzenienie
 
Avatar bassienkaw
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: wcześniej Mysłowice, teraz Jaworzno
Wiadomości: 12 812
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Czarna pomadka.

Bałabym się w owy dzien spotkac cie na ulicy... z takim makijazem, z taka mina, i z tymi nerwami... oj biedni byli ci napotkani ludzie
__________________
Mama: Łucji i Julii

90 - 86 - 82- 78 - 74 - 70 -66 -61 - 60

Moja historia odchudzania






mikroREKLAMA
Mój blog kulinarny!
W większości zdrowo, lekko, smacznie! Pomysły kulinarne w czasie diety!

Ta reklama pokazywana jest pod 12 812 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
bassienkaw jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-11, 22:12   #19
Aneciak
Zadomowienie
 
Avatar Aneciak
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Limerick/Łódź
Wiadomości: 1 019
GG do Aneciak
Dot.: Czarna pomadka.

Cytat:
Napisane przez M@yk@20
Z moderatorem nie będę wchodziła w konflikt żaden!!! Dzieki za przypomnienie!!! Heh zapomniałam malując przeważnie przyszłe żony kilka minut przed ślubem
Niunia tu nie chodzi o to,że tak pomadka się na co dzień maluje i wogóle jest super extra. Powinnas chyba obejrzec jej inne makijaże...Swoją drogą proponuję Ci poszukać makijaży Agi BJ w wersji towarzyszki partyjnej bądź queen of the jungle. . . tu nie chodzi przeciez o make - up jako taki... to co pomadeczka zrobiła to odstresowywacz i tak ma być
__________________
Aneciak jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-11, 22:20   #20
M@yk@20
Zadomowienie
 
Avatar M@yk@20
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Rzeszów; Höganäs- może później!!!
Wiadomości: 1 243
GG do M@yk@20
Dot.: Czarna pomadka.

ale ja nie chciałam Ciebie w żaden sposób urazic- jeżeli to zrobiłam Bardzo ale to Bardzo przepraszam jak zauważylaś jestem początkująca w waszym kręgu i nie wiedziałam o co w tym wszystkim chodzi zobaczyłam świetne makijaże Agi BJ i pomyslałam o profesjonalna stronka ale ja cenię każdego naprawde i jeżeli to tak wyszło- zły początek- PRZEPRASZAM naprawde teraz już wiem że każda z was się tutaj bawi ale nie tylko- po "opieprzu" moderatorki- Zresztą wielkie dzięki- juz wiem o co to chodzi i już będę cicho siedziała może nie zawsze- ale jak mamy to samo imię to napewno- baw sie dobrze na wakacjach a na Mansona to spoko polecam ale kup sobie jeszcze soczewki żeby wyglądało mroczniej - jak odstraszacz to już na maksa pozdro
M@yk@20 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-11, 22:24   #21
Pomadka
Pomadkorator
 
Avatar Pomadka
 
Zarejestrowany: 2003-08
Lokalizacja: Wizaż. Tu mnie zawsze znajdziesz! :)
Wiadomości: 14 776
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Czarna pomadka.

DZIEWCZYNY JA TAK NIE WYSZŁAM NA ULICĘ! Nie byłambym w stanie tak wyjść umalowana gdziekolwiek! Kochane Wiżanki, ja się tak nie maluję. Ten makijaż to kompletne odstresowanie.

Bez nerwów trzeba się mnie bać.

Aneciaku - dziękuję CI
Rzyrafko - masz racje z tym srebrem. Kiedyś go namiętnie używałam. Teraz odeszłam od tego.
Aga BJ - Ty wiesz co... . Dzięki.
Monolitko - usta są, ale mnie się nie podobają. Dziekuję CI, to bardzo miłe.
Neonko, Anydziu - polecam Wam tę metodę terapeutyczną. Działa. Dzięki.
Szczęściarko - więcej optymizmu. Usta były celowo tak umalowane. Ale to dobrze, że Ci się nie podba. Dzięki.
Elfie - jesteś niesamowita z tymi skojarzeniami. Brakuje mi motoru... Makijaż już mam. Jesteś kochana. Dzieki.
Maju - masz rację, łagodniejsza wersja byłaby całkiem do przyjęcia. A ta nie Dzięki.


DZIEWCZYNY DZIEKUJĘ WAM BARDZO, BARDZO SERDECZNIE! WSZYSTKIM.
__________________
♪♪♪♪♪♪ ♪♪♪♪♪♪
Pomadka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-11, 22:27   #22
Aneciak
Zadomowienie
 
Avatar Aneciak
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Limerick/Łódź
Wiadomości: 1 019
GG do Aneciak
Wink Dot.: Czarna pomadka.

napisałaś: naprawde teraz już wiem że każda z was się tutaj bawi ale nie tylko- po "opieprzu" moderatorki- Zresztą wielkie dzięki- juz wiem o co to chodzi i już będę cicho siedziała może nie zawsze...

Widzisz... dziewczyny pokazują makijaże czekając na konstruktywną krytykę bądź poprostu szukają porady. Wszystkie się od siebie w ten sposób uczymy Czasem jednak wiesz... potrzebna jest jakas odskocznia, odstresowywacz od codziennych problemów(Zobacz zresztą sama niżej fotki)
Często krytykujemy siebie nawzajem ale to nie ma byc jakies złośliwe czy coś takiego
buziaki
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg jaaa2.JPG (57,1 KB, 46 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg bez☠tytułu.JPG (17,8 KB, 50 załadowań)
__________________
Aneciak jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-11, 22:32   #23
Pomadka
Pomadkorator
 
Avatar Pomadka
 
Zarejestrowany: 2003-08
Lokalizacja: Wizaż. Tu mnie zawsze znajdziesz! :)
Wiadomości: 14 776
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Czarna pomadka.

Cytat:
Napisane przez M@yk@20
ale ja nie chciałam Ciebie w żaden sposób urazic- jeżeli to zrobiłam Bardzo ale to Bardzo przepraszam jak zauważylaś jestem początkująca w waszym kręgu i nie wiedziałam o co w tym wszystkim chodzi zobaczyłam świetne makijaże Agi BJ i pomyslałam o profesjonalna stronka ale ja cenię każdego naprawde i jeżeli to tak wyszło- zły początek- PRZEPRASZAM naprawde teraz już wiem że każda z was się tutaj bawi ale nie tylko- po "opieprzu" moderatorki- Zresztą wielkie dzięki- juz wiem o co to chodzi i już będę cicho siedziała może nie zawsze- ale jak mamy to samo imię to napewno- baw sie dobrze na wakacjach a na Mansona to spoko polecam ale kup sobie jeszcze soczewki żeby wyglądało mroczniej - jak odstraszacz to już na maksa pozdro
Jeszcze raz napiszę! NIE OBRAZIŁAS MNIE! NIE JESTEM URAŻONA, OBRAŻONA, ZDENEROWOWANA I W OGÓLE DOBRZE SIĘ CZUJĘ.

Wizaż jest miejscem gdzie pokazujemy sobie różne makijaże. Pokazujemy makijaże takie jak ten mój-zupełnie nie nadające się na wyjście z domu! Pokazujemy sobie makijaże wszelakiego gatunki i pokroju. Doradzamy, proponujemy zmiany. Podpowiadamy itp. co można zmienić/ulepszyć...
Gdybyśmy były profesjonalistkami zapewne to forum wyglądałoby nieco inaczej. Każdy może pokazać i powiedziec co chce, ale trzeba być konstruktywnym w krytyce, a nie złośliwym. TY względem mojej osoby byłaś konstruktywna. Pretensji nie wnosze do Ciebie żadnych! A Więc proszę się nie dąsać, bo jest wszystko OK.

Namawiam abyś sama pokazała swoje dzieła makijażowe. To jest fajna zabawa i tak to trzeba traktować.
Pozdrawiam.
__________________
♪♪♪♪♪♪ ♪♪♪♪♪♪
Pomadka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-11, 22:34   #24
Aneciak
Zadomowienie
 
Avatar Aneciak
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Limerick/Łódź
Wiadomości: 1 019
GG do Aneciak
Dot.: Czarna pomadka.

tak tak tak...
pokaż nam swoje makijaże
__________________
Aneciak jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-11, 22:37   #25
M@yk@20
Zadomowienie
 
Avatar M@yk@20
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Rzeszów; Höganäs- może później!!!
Wiadomości: 1 243
GG do M@yk@20
Dot.: Czarna pomadka.

Tak juz wiem dzięki- nawet nie wiedziałam że mój opis spotka się z taką lawina odpowiedzi dzięki przynajmniej wiem że tutaj sie cos dzieje i nie pozostawiacie tej stronki- fajnie może jeszcze tu zajrzę jak mi pozwolicie
M@yk@20 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-11, 22:42   #26
Pomadka
Pomadkorator
 
Avatar Pomadka
 
Zarejestrowany: 2003-08
Lokalizacja: Wizaż. Tu mnie zawsze znajdziesz! :)
Wiadomości: 14 776
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Czarna pomadka.

Cytat:
Napisane przez M@yk@20
Tak juz wiem dzięki- nawet nie wiedziałam że mój opis spotka się z taką lawina odpowiedzi dzięki przynajmniej wiem że tutaj sie cos dzieje i nie pozostawiacie tej stronki- fajnie może jeszcze tu zajrzę jak mi pozwolicie
Proszę CIe przestań z takimi tekstami... "Pozwolicie". To jest forum, każdy może zajrzeć i napisac. TY TEŻ. Nie ma co się dąsac...

Przyłącz się do zabawy, pokazując swoje makijaże. Zachęcam.
__________________
♪♪♪♪♪♪ ♪♪♪♪♪♪
Pomadka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-11, 22:42   #27
M@yk@20
Zadomowienie
 
Avatar M@yk@20
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Rzeszów; Höganäs- może później!!!
Wiadomości: 1 243
GG do M@yk@20
Dot.: Czarna pomadka.

no i kolejny opis- zapewne któregoś dnia powysyłam swoje make-upy w końcu po to tutaj sie zalogowałam może nawet jutro- na pewno- mam nawet portfolio może coś z tego wybiorę- i powiecie czy gdzieś mnie do pracy przyjmą. a tak poza tym to ja nie mam prawa Majko czuć się poruszona ale tylko Twoja Osoba. Pozdrawiam
M@yk@20 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-11, 22:46   #28
M@yk@20
Zadomowienie
 
Avatar M@yk@20
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Rzeszów; Höganäs- może później!!!
Wiadomości: 1 243
GG do M@yk@20
Dot.: Czarna pomadka.

A jak juz mam krytykować to w bardziej delikatny sposób albo poprostu się zamknąć Pozdro NO WOMEN NO CRY
M@yk@20 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-11, 22:46   #29
Pomadka
Pomadkorator
 
Avatar Pomadka
 
Zarejestrowany: 2003-08
Lokalizacja: Wizaż. Tu mnie zawsze znajdziesz! :)
Wiadomości: 14 776
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Czarna pomadka.

Cytat:
Napisane przez M@yk@20
no i kolejny opis- zapewne któregoś dnia powysyłam swoje make-upy w końcu po to tutaj sie zalogowałam może nawet jutro- na pewno- mam nawet portfolio może coś z tego wybiorę- i powiecie czy gdzieś mnie do pracy przyjmą. a tak poza tym to ja nie mam prawa Majko czuć się poruszona ale tylko Twoja Osoba. Pozdrawiam
Taka jest ogólnie przyjeta zasada, że odpisuję się osobą, z którym się prowadzi dyskusję. Czekam na portfolio, w takim układzie. Pozdrawiam.
__________________
♪♪♪♪♪♪ ♪♪♪♪♪♪
Pomadka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-11, 22:52   #30
martaaaa
Raczkowanie
 
Avatar martaaaa
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 162
Dot.: Czarna pomadka.

W calosci makijaz jest taki zlowrogi,ale oczka wygladaja swietnie
__________________
Martaaaa
martaaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 22:15.