* Proszę was o pomoc-metamorfoza* :) - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-07-12, 09:51   #1
zapachciala
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: z domu
Wiadomości: 52

* Proszę was o pomoc-metamorfoza* :)


Nie mam pojęcia co mam ze sobą zrobić.Chciałabym wprowadzić jakieś zmiany np. ściąć jakoś włosy itp.
I dlatego bardzo chciałam abyście mi doradziły.Bardzo mi się nie podobają moje chomikowate poliki ,pociągła twarz,nos i zbyt wysokie czoło. .. Chciałabym chociaż troszeczkę poprawić na lepsze mój wygląd.Wiem,że jestem okropna :[ ale jakoś się odważyłam wstawić fotkę.Chciałabym zmienić w sobie wszystko to co mogę.


Dziewczyny doradzcie mi coś. I waszym zdaniem na ile lat wyglądam ? ;/

Zdjęcie przesylam tą stronką bo nie umiem załączyć :

Edytowane przez zapachciala
Czas edycji: 2005-11-11 o 21:24
zapachciala jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-12, 09:53   #2
gaga
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-06
Lokalizacja: Gliwice/Bergkamen DE
Wiadomości: 6 305
GG do gaga
Dot.: * Proszę was o pomoc-metamorfoza* :)

aLE JA NIE WIDZE FOTKI
gaga jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-12, 09:57   #3
zapachciala
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: z domu
Wiadomości: 52
Dot.: * Proszę was o pomoc-metamorfoza* :)

2 zdjęcia:

1.

jeszcze jedno nie patrzeć na ten rysunek z boku // z grzywką do góry:


3

Edytowane przez zapachciala
Czas edycji: 2005-11-11 o 21:25
zapachciala jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-12, 10:00   #4
Edddytek
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 298
GG do Edddytek
Cool Dot.: * Proszę was o pomoc-metamorfoza* :)

Wg mnie masz fajną fryzurkę, grzywka maskuje wysokie czoło i duzy nos, może headlines byłyby fajne, to sa takie fale poszukam zdjęcia i ci zapodam
__________________
& the rest you can keep..
Edddytek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-12, 10:09   #5
kamilak
Zadomowienie
 
Avatar kamilak
 
Zarejestrowany: 2003-05
Lokalizacja: USA
Wiadomości: 1 063
Dot.: * Proszę was o pomoc-metamorfoza* :)

Hej!
Moim zdaniem wygladasz dobrze, jestes zbyt surowa dla siebie. Mysle, ze zamiast wszystko zmieniac i chowac swoj naturalny wyglad, lepiej jest go polubic i wypielegnowac. Dbac o cere i wlosy (masz zadbane, to tak na przyszlosc) i nie przejmowac sie ksztaltem policzkow! Nie kazdy wyglada, jak modelka. I cale szczescie, bo mi sie wiekszosc z nich w ogole nie podoba - wszystkie jak narysowane wg jednego szablonu. Nie zmienisz ksztaltu swoich policzkow, czola, czy nosa - zreszta po co, wlasnie one nadaja Ci niepowtarzalnosc, czynia Cie (o)soba!
Nie mam teraz dostepu do swojeg zbioru fryzur i dlugo nie bede miala, wiec nic Ci nie doradze w kwestii metamorfozy.
Ale zachecam do polubienia swojego wygladu, masz w sobie duzo uroku i urody. Zalacz jakies zdjecie w naturalnym swietle, latwej bedzie doradzic.
PS. Nie umiem oceniac wieku, poza tym fotka jest z imprezy ;p

Pozdrowienia!
Kamila
kamilak jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-12, 10:12   #6
zapachciala
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: z domu
Wiadomości: 52
Dot.: * Proszę was o pomoc-metamorfoza* :)

załączyłam zdjęcie z grzywką do góry innego już nie mam

heh a zdjęcie nie jest wcale z imprezy czemu tak uważasz ? tak wyglądam na codzien.
zapachciala jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-12, 10:15   #7
Edddytek
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 298
GG do Edddytek
Dot.: * Proszę was o pomoc-metamorfoza* :)

no juz mam
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 150.jpg (16,0 KB, 192 załadowań)
__________________
& the rest you can keep..
Edddytek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-12, 10:33   #8
zapachciala
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: z domu
Wiadomości: 52
Dot.: * Proszę was o pomoc-metamorfoza* :)

Edddytek a do tej fryzurki nie trzeba mieć lekko kręconych włosków?

dzięki za pomoc
zapachciala jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-12, 10:34   #9
Edddytek
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 298
GG do Edddytek
Cool Dot.: * Proszę was o pomoc-metamorfoza* :)

Właśnie cały sekret w tym, żeby iść do fryzjera i zeby zrobił headlines, ot co! A efekt jest super.
__________________
& the rest you can keep..
Edddytek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-12, 10:54   #10
zapachciala
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: z domu
Wiadomości: 52
Dot.: * Proszę was o pomoc-metamorfoza* :)

Pomóżcie mi dziewczyny proszę was
zapachciala jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-12, 11:19   #11
dafne75
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-09
Wiadomości: 41
Talking Dot.: * Proszę was o pomoc-metamorfoza* :)

Witaj hym ja bym Cie widziała w takim kolorze włosów i z taka gesta grzyweczka jak ma Linda Evangelista na zdjeciu, ponadto załaczyłam to zdjecie abys zwróciła uwage,jak mozna modelowac rewelacyjnie twarz, przede wszystkim ciemny podkład ponizej kosci policzkowych i skrócenie optycznie nosa poprzez ciemniejszy podkład (róż) na jego czubku oraz po bokach pozdrawiam
dafne75 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-12, 11:29   #12
zapachciala
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: z domu
Wiadomości: 52
Dot.: * Proszę was o pomoc-metamorfoza* :)

aa na ile lat gdzieś tak wg.was wyglądam ?

sory za te pytanie heh
zapachciala jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-12, 12:34   #13
nask
Zadomowienie
 
Avatar nask
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 1 599
Dot.: * Proszę was o pomoc-metamorfoza* :)

Jak dla mnie to tak na 18-19-20 Zależy, czy zdjęcia są w makijażu, bo to dużo zmienia. Moim bardzo nieprofesjonalnym zdaniem (bo mam dzisiaj wenę twórczą) takie obcięcie włosów, żeby stały się lekkie. Czyli standardowe cieniowanie. Może jakieś żywy, intensywniejszy kolor. Moje propozycje :
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 3_16b.jpg (4,3 KB, 577 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 96.jpg (3,6 KB, 566 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg hyt.jpg (4,1 KB, 564 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg jennifer_aniston_10.jpg (4,1 KB, 570 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 2.jpg (12,2 KB, 57 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 71i5jm.jpg (33,2 KB, 48 załadowań)
nask jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-12, 12:39   #14
nask
Zadomowienie
 
Avatar nask
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 1 599
Dot.: * Proszę was o pomoc-metamorfoza* :)

I jeszcze kilka propozycji, na co możesz sie wystylizować
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 6ds96cfcccccc.JPG (17,2 KB, 64 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg MK_05_przezlosliwa.JPG (16,9 KB, 59 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg normal_002.jpg (26,5 KB, 48 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg QQQQQQ.jpg (14,6 KB, 76 załadowań)
Rodzaj pliku: jpeg honey06.jpeg (4,0 KB, 550 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg inspire9.jpg (3,2 KB, 549 załadowań)
nask jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-12, 12:41   #15
nask
Zadomowienie
 
Avatar nask
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 1 599
Dot.: * Proszę was o pomoc-metamorfoza* :)

I jeszcze... Projekt modelowania twarzy różami ... Ufff
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg modelatwarzy2.JPG (6,9 KB, 56 załadowań)
nask jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-12, 13:22   #16
zapachciala
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: z domu
Wiadomości: 52
Dot.: * Proszę was o pomoc-metamorfoza* :)

nask bardzo Ci dziękuję napewno jakąś fryzurkę sobie wybiorę.

Zdjęcia są robione bez makijażu no i mam 14 lat heh spytałam się na ile wyglądam bo mój brat ciągle gada,że wyglądam dziecinnie

Właśnie może ktoś ma jeszcze zdjęcia mocno wycieniowanej fryzurki do ramion z grzywką ?

-Powiedzcie mi czy naprawdę takzle wyglądam ?
zapachciala jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-12, 13:59   #17
gabi121
Raczkowanie
 
Avatar gabi121
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 301
Dot.: * Proszę was o pomoc-metamorfoza* :)

Wedlug mnie nic z wlosami nie rob masz bardzo ladna fryzurke skup sie na lekkim i naturalnym makijazu twarzy, stworz sobie wlasny niepowtarzalny styl a kazdy zwroci uwage na Twoja urode i nie masz sie czym przejmowac bo nprawde nie jestes brzydka, jak to sobie ubzduralas

P.S Skoro masz 14 lat to chyba normalne ze wyglada sie troche dziecinnie? nie staraj sie na sile postarzac. zreszta biorac pod uwage zdjecia dalabym Ci 16, 17 lat
pozdrawiam
gabi121 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-12, 14:09   #18
ziyi
Raczkowanie
 
Avatar ziyi
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 172
Dot.: * Proszę was o pomoc-metamorfoza* :)

Hej! Ja dalabym Ci 16 lat. Fryzura bardzo mi sie podoba i uwazam, ze nie powinnas jej zmieniaC. A co ty chcesz od swoich policzkow? Ja nie widze zeby byly chomikowate.
ziyi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-12, 17:31   #19
zapachciala
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: z domu
Wiadomości: 52
Dot.: * Proszę was o pomoc-metamorfoza* :)

Właśnie mam dość długą grzywkę i czy lepiej by było ściąć ją na ukos czy prosto ? ;]
zapachciala jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-12, 17:50   #20
nask
Zadomowienie
 
Avatar nask
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 1 599
Dot.: * Proszę was o pomoc-metamorfoza* :)

Jeżeli masz kompleks na punkcie policzków, to spróbuj ścieniować grzywkę (tą na całe czołó) tak, aby po bokach były dłuższe.. Tak w ramach półkola. Choć nie dam gwarancji, że to nie zaokrągli Ci buzi Ale możesz zrobić sobie ostrzejszą fryzurkę (za czym stoję ) i wycieniować ją na bok, stopniowo i przy tym wycieniować włosy na całej długości. Plus ewentualnie jak nadal było mało metamorfozy to nałożyć na to jakieś pasemka... Ja jestem za odcieniami zcerwieni A do policzków kupuj róż i ucz się malowąc Ja bym dała wiele za wystające policzki, które widać. U mnie...jest kosć i trochę skóry... nawet róż nie pomaga
nask jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-12, 18:26   #21
zapachciala
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: z domu
Wiadomości: 52
Dot.: * Proszę was o pomoc-metamorfoza* :)

dziękuję nask tak zrobię ..
zapachciala jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-12, 20:40   #22
mloda71
Zadomowienie
 
Avatar mloda71
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Aachen (DE)
Wiadomości: 1 477
GG do mloda71
Dot.: * Proszę was o pomoc-metamorfoza* :)

Jak dla mnie wygladasz fajnie, nawet z ta grzywka wygladasz super. Na twoim miejscu, moze bym dodala pare blad lub cerwonych pasemek, tak dla malej zmiany (metamorfozy) i jest ok. Ja jak napada mnie na metomorfozy poprostu kombinuje z roznymi uczesaniami i powiem (napisze) szczerze, ze to pomaga, do tego maly makijaz jak doradzila nask i jest super.
Zycze powodzenia
mloda71 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-12, 20:50   #23
Ewusia
Raczkowanie
 
Avatar Ewusia
 
Zarejestrowany: 2003-07
Lokalizacja: DE
Wiadomości: 254
Dot.: * Proszę was o pomoc-metamorfoza* :)

Wlasnie, kilka pasemek blond by fajnie ozywily nieco fryzurke. Zreszta nie powinnas tak zle siebie oceniac, kazda z nas chcialaby pewnie wygladac inaczej, ale musimy zaakceptowac nasza nature.
__________________
A moj wiatr walczy ze mna, gdy stawiam mu opor...
Ewusia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-12, 21:05   #24
zapachciala
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: z domu
Wiadomości: 52
Dot.: * Proszę was o pomoc-metamorfoza* :)

Ewusia nabrałam się kompleksów przez mojego brata on ciągle mi dogaduje dletego mam takie mniemanie o sobie.
zapachciala jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-12, 21:59   #25
zapachciala
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: z domu
Wiadomości: 52
Dot.: * Proszę was o pomoc-metamorfoza* :)

Jeśli chodzi o te blond pasemka to czy wyjdą mi jak będę robiła je własnoręcznie w domu na moich średnio brązowych włosach ? A no i jaką farbę poleciłybyście mi
zapachciala jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-12, 22:43   #26
Ewusia
Raczkowanie
 
Avatar Ewusia
 
Zarejestrowany: 2003-07
Lokalizacja: DE
Wiadomości: 254
Dot.: * Proszę was o pomoc-metamorfoza* :)

To Twoj brat jest glupi. Zreszta sama mozesz mu sie odwdzieczyc i przygadac. Ja tak zazwyczaj robie, jak ktos ma cos do mojego wygladu. A przeciez nie kazdy jest idealny, wiec jak sie chce, to zawsze sie cos znajdzie.

Co do pasemek, to radzilabym Tobie robic u fryzjera. Sama ostatnio farbowalam sobie wlosy z ciemnego blondu na jasny i nie wyszlo. A raczej wyszedl zolty. Wiec nawet nie chce myslec co wyjdzie na brazie. Jednak na pewno znajda sie jakies specjalistki i cos poradza.

Zycze powodzenia I wierz w siebie. Naszym kobiecym motto powinno byc: "Jestem kobieta i czuje swoja sile"
__________________
A moj wiatr walczy ze mna, gdy stawiam mu opor...

Edytowane przez Ewusia
Czas edycji: 2005-07-12 o 22:46 Powód: Kilka bledow :)
Ewusia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-13, 10:07   #27
zapachciala
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: z domu
Wiadomości: 52
Dot.: * Proszę was o pomoc-metamorfoza* :)

up up up up
zapachciala jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-13, 15:29   #28
zapachciala
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: z domu
Wiadomości: 52
Dot.: * Proszę was o pomoc-metamorfoza* :)

Nikt mi już nie doradzi ?
zapachciala jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-13, 17:32   #29
nask
Zadomowienie
 
Avatar nask
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 1 599
Dot.: * Proszę was o pomoc-metamorfoza* :)

Oj kochanie, lepiej własnoręcznie nie rób. Chyba że z kimś doświadczonym przy boku i z takim profesjonalnym, gumowym (mocno opinającym) czepku... wiem z doświadczenia od tego momentu stałam się blondynką taką na cały łeb Myślę, ze kup po prostu rozjaśniacz, np. Joanny
nask jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-13, 19:34   #30
zapachciala
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: z domu
Wiadomości: 52
Dot.: * Proszę was o pomoc-metamorfoza* :)

Nask dzięki za radę

To może lepiej już się wybiorę do fryzjera ..

Ale coś się chcialam zapytać czemu trzeba to robić w tym gumowym czepku ?
zapachciala jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 00:06.