Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XIX - Strona 130 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2012-06-10, 13:28   #3871
Immo
Zadomowienie
 
Avatar Immo
 
Zarejestrowany: 2010-10
Wiadomości: 1 031
Dot.: Pomocy! Pilne! Nieudane rozjasnianie!

kup sobie szampon koloryzujący Delia nr 1 zrobi ci ładny srebrny.
Ewentualnie KREM koloryzujący - włos i skóra głowy musi odpocząć ze 2 tygodnie

Zresztą tak źle nie wyglądają na zdjęciach żebyś widziała moje włosy po dekoloryzacji z rudo-czarnych wlosów
Immo jest offline  
Stary 2012-06-10, 13:30   #3872
agatka222
Rozeznanie
 
Avatar agatka222
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 501
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XIX

Cytat:
Napisane przez asiabb1983 Pokaż wiadomość

tym bardziej co z niej za fryz co kładzie farbe blond z 6% oks na brązowe włosy minimum 9% według mnie bo inaczej właśnie marchewa mi z początku fryz robiła pasemka, ale rozjaśniacz z 6 % oks bo miałam ciemne jak Ty i w dodatku farbowane na brąz ale farba według mnie z 6% oks to zasłabo i potem na to balejaż to i tak dało włosom w kość
ja bym Ci radziła schodzić stopniowo pasemkami dużo gęsto ale drobnych i już po pierwszym zrobieniu powinno być dużo lepiej wiem bo przechodziłam przez to samo
Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość

To fakt, dochodzi się stopniowo, ale na pewno nie takim sposobem jak zrobiła

Zastanawiały się nad kąpielą, ale stwierdziły, że zniszczy włosy..
a wybrały metodę farba+trzymanie w cieple+na to balejaż rozjasniaczem Wybacz, ale powinnaś zmienić fryzjerkę, bo to co zrobiły to lekka głupota, nawet nie lekka
Tak jak Asia radzi, udaj się do salonu (innego!!) na cieniutkie pasemka i koniecznie zaznacz, że cieniutkie myślę, że dwa razy spokojnie wystarczy i będzie w miarę jednolity blond , także potem się położy na całość farbę w celu ogólnego wyrównania koloru no a potem już jesteś w domu i tylko odrosty trzaskasz będzie dobrze!
Bardzo dziękuję Wam dziewczyny za wsparcie! Od razu lepiej się czuję psychicznie
Chyba tak zrobię, jak piszecie. Napisałam dodatkowo maila do Blond Bunny, może będzie miała chwilkę, żeby spojrzeć na tę moją historię

Zastanawiam się tylko, ile czasu odczekać teraz, żeby położyć te pasemka? Np. dwa tygodnie będzie ok? Czy iść jak najszybciej?

Jeszcze raz Wam dziękuję i już zmykam z wątku
agatka222 jest offline  
Stary 2012-06-10, 13:39   #3873
paatrycja_89
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-10
Wiadomości: 36
Dot.: Pomocy! Pilne! Nieudane rozjasnianie!

no w sumie tez widzialam gorsze ale mi sie te moje tez b.nipodobaja i chcialabym cos zmienic
gadalam z koleznaka ze castingi odpadaja bo sie wyplucza i bedzie to sama takze myslalam moze nad excellence jasny perłowy blond
bedzie ok ? bo ponoc jak poloze ciemniejszy to moga mi wyjsc oliwkowe wiec sie przestraszylam
paatrycja_89 jest offline  
Stary 2012-06-10, 16:25   #3874
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XIX

Hej

Ja niestety nie podejmuje sie porad w sprawie włosow, sama dawno nic nie kombinowałam i jestem juz w tym zielona

Widze że pustki na forum. U mnie weekend tez jakos mija, spokojnie, powoli, fajnie
Agatau88 jest offline  
Stary 2012-06-10, 18:16   #3875
_Blackfly_
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2011-02
Wiadomości: 41
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XIX

Przewertowałam forum i internet jednak ostatecznie stwierdziłam, że być może Wy będziecie w stanie mi coś więcej doradzić .
Chciałabym uzyskać taki efekt jak w załącznikach, jednak nie wiem jaką farbą wyszedłby chociaż zbliżony efekt. Wiem, że kolory na zdjęciach się różnią, jednak chodziło mi by pokazać o co mi chodzi tzn. o naturalny beżowy/słomiany efekt. Może któraś z Was uzyskała podobny rezultat? Moim obecnym kolorem jest mój naturalny, ciemny, mysi blond.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 397e60bce34ed7940ca2755204218477_large.jpg (82,6 KB, 18 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 133348838936813784_FvKLGlsN_c_large.jpg (80,7 KB, 41 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg d3df0eb50028caff4f06bd0d.jpg (43,0 KB, 34 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg tumblr_m1400wFfuO1r7iehxo1_1280_large.jpg (77,0 KB, 34 załadowań)
_Blackfly_ jest offline  
Stary 2012-06-10, 20:55   #3876
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XIX

Cytat:
Napisane przez _Blackfly_ Pokaż wiadomość
Przewertowałam forum i internet jednak ostatecznie stwierdziłam, że być może Wy będziecie w stanie mi coś więcej doradzić .
Chciałabym uzyskać taki efekt jak w załącznikach, jednak nie wiem jaką farbą wyszedłby chociaż zbliżony efekt. Wiem, że kolory na zdjęciach się różnią, jednak chodziło mi by pokazać o co mi chodzi tzn. o naturalny beżowy/słomiany efekt. Może któraś z Was uzyskała podobny rezultat? Moim obecnym kolorem jest mój naturalny, ciemny, mysi blond.
Jeśli masz naturalny swój dziewiczy kolor to ja bym się pobawila farbą i refleksami-to bedzie wygladac najfajniej, rójwymiarowo. Zalezy co rozumiesz przez mysi ciemny blond
Ja mam mysi ale on wcale nie jest ciemny, no przeciez mysz nie jest ciemna
Na podstawie opisu moge Ci powiedzieć zrób sobie jakimś beżem na poziomie 9 i na to daj refleksy jakas inna farba np 11. Ale to takie gdybanie. Bo u jednej bezowa 9 wyjdzie jasniutko a jak Ty naprawdę masz ten ciemny mysi to moze wyjść znowu jakos inaczej. Zdjecia daj.
Agatau88 jest offline  
Stary 2012-06-10, 22:02   #3877
Carolajn
Rozeznanie
 
Avatar Carolajn
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 929
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XIX

Cześć

Weekend jak się obawiałam najlepiej nie minął niestety nie przez pogodę a relację z tż no ale było co było trzeba iść na przód a czas pokaże co dalej ehh.. Tydzień zapowiada się do dupy w każdym razie i obawiam się że nic nie będzie w stanie poprawić mi humoru

Zrobiłam kilka fotek w piątek ale gonił mnie czas więc nie widać na nich za wiele.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg wlosy 1.jpg (35,3 KB, 47 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg włosy 2.jpg (25,0 KB, 32 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg włosy 3.jpg (34,2 KB, 31 załadowań)
__________________

Zapuszczam włosy


blond <3

Alfaparf
Carolajn jest offline  
Stary 2012-06-10, 22:43   #3878
asiabb1983
Zakorzenienie
 
Avatar asiabb1983
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 3 942
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XIX

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
i nic dziwnego, bo się ślicznie prezentują
ja ogólnie jestem zadowolona ze swojego koloru, ale podoba mi się u Ciebie ten bardziej intensywny perłowy poblask, pewnie to zasługa zmieszania z 12/9 w taki odcień chciałabym pójsc http://wizaz.pl/forum/album.php?albu...ctureid=107946 i Tobie chyba własnie tak po mieszance wychodzi?
no nic, będę myśleć jak przyjdzie czas na odrost..

i ja lecę, miłej niedzieli
dziękuję
faktycznie mam bardzo podobny kolor
jak się odważysz na miks ,to koniecznie daj znać co wyszło
Cytat:
Napisane przez agatka222 Pokaż wiadomość
Bardzo dziękuję Wam dziewczyny za wsparcie! Od razu lepiej się czuję psychicznie
Chyba tak zrobię, jak piszecie. Napisałam dodatkowo maila do Blond Bunny, może będzie miała chwilkę, żeby spojrzeć na tę moją historię

Zastanawiam się tylko, ile czasu odczekać teraz, żeby położyć te pasemka? Np. dwa tygodnie będzie ok? Czy iść jak najszybciej?

Jeszcze raz Wam dziękuję i już zmykam z wątku
zależy od włosów w jakim są stanie po tych eksperymentach fryzjerki ale myślę że ok 3- tygodni wystarczy
Cytat:
Napisane przez Carolajn Pokaż wiadomość
Cześć

Weekend jak się obawiałam najlepiej nie minął niestety nie przez pogodę a relację z tż no ale było co było trzeba iść na przód a czas pokaże co dalej ehh.. Tydzień zapowiada się do dupy w każdym razie i obawiam się że nic nie będzie w stanie poprawić mi humoru

Zrobiłam kilka fotek w piątek ale gonił mnie czas więc nie widać na nich za wiele.
wow ale biało w realu tez takie jasniutkie-bielutkie są?
__________________
blonding zapuszczanie i regeneracja włosków

było - 1 czerwiec 2013 -36 cm
jest- 1 marzec 2014 - 48,5 cm
po podcięciu 5 marzec - 47 cm

CEL 60 cm



aerobik 2x w tygodniu + Mel B totally fit ! 20 min trening całego ciała
asiabb1983 jest offline  
Stary 2012-06-10, 23:06   #3879
Carolajn
Rozeznanie
 
Avatar Carolajn
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 929
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XIX

Cytat:
Napisane przez asiabb1983 Pokaż wiadomość
wow ale biało w realu tez takie jasniutkie-bielutkie są?
zdjęcia robiłam na balkonie więc wydaje mi się że kolor oddały idealnie właśnie na takim mi zależało mam zamiar się nim trochę nacieszyć a później zdecyduję się raczej na lekkie przyciemnienie żeby wyglądały naturalniej i mam cichą nadzieję że wtedy ich koloryzacja będzie pochłaniała mniej moich nerwów i kombinowania póki co jestem bardzo zadowolona
__________________

Zapuszczam włosy


blond <3

Alfaparf
Carolajn jest offline  
Stary 2012-06-11, 10:25   #3880
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 9 069
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XIX

Cytat:
Napisane przez Carolajn Pokaż wiadomość
Cześć

Weekend jak się obawiałam najlepiej nie minął niestety nie przez pogodę a relację z tż no ale było co było trzeba iść na przód a czas pokaże co dalej ehh.. Tydzień zapowiada się do dupy w każdym razie i obawiam się że nic nie będzie w stanie poprawić mi humoru

Zrobiłam kilka fotek w piątek ale gonił mnie czas więc nie widać na nich za wiele.
jak dla mnie perfekcyjny blond kocham ten kolor i nigdy chyba nie przestane...
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2012-06-11, 11:28   #3881
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomości: 9 124
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XIX

czesc

przyszly weekend znow jedziemy do antwerpii fajne miasteczko

dziewczyny zapomnialam dodac ze loki na focie oczywiscie nie sa moje a krecone teraz jakos czesciej krece niz cuduje ze swoimi
dlatego rozgladam sie za jakims sprzetem do krecenia dobrym i tu moje pytanie do bunny -jakie fajne lokowki znasz dobre?cos mozesz polecic??

carolajn
ale bialutko ladnie , chociaz siebie samej nie chce w takim kolorze
a juz myslalam ze u mnie bialo ale u ciebie bielej
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2012-06-11, 11:54   #3882
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 9 069
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XIX

Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
czesc

przyszly weekend znow jedziemy do antwerpii fajne miasteczko

dziewczyny zapomnialam dodac ze loki na focie oczywiscie nie sa moje a krecone teraz jakos czesciej krece niz cuduje ze swoimi
dlatego rozgladam sie za jakims sprzetem do krecenia dobrym i tu moje pytanie do bunny -jakie fajne lokowki znasz dobre?cos mozesz polecic??

carolajn
ale bialutko ladnie , chociaz siebie samej nie chce w takim kolorze
a juz myslalam ze u mnie bialo ale u ciebie bielej
remington, babyliss...
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2012-06-11, 12:33   #3883
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 24 748
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XIX

Cytat:
Napisane przez Carolajn Pokaż wiadomość
Cześć

Weekend jak się obawiałam najlepiej nie minął niestety nie przez pogodę a relację z tż no ale było co było trzeba iść na przód a czas pokaże co dalej ehh.. Tydzień zapowiada się do dupy w każdym razie i obawiam się że nic nie będzie w stanie poprawić mi humoru

Zrobiłam kilka fotek w piątek ale gonił mnie czas więc nie widać na nich za wiele.
Piękny

Cascada mi sie podobasz w tym kolorze co masz


Ratunku, grypa żołądkowa mnie dopadła Tak mnie łamie że to jakaś masakra. Zjeść cokolwiek daje rade bo mi ciągle niedobrze.
czekoladowoo jest offline  
Stary 2012-06-11, 16:37   #3884
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XIX

Cytat:
Napisane przez Carolajn Pokaż wiadomość
Cześć

Weekend jak się obawiałam najlepiej nie minął niestety nie przez pogodę a relację z tż no ale było co było trzeba iść na przód a czas pokaże co dalej ehh.. Tydzień zapowiada się do dupy w każdym razie i obawiam się że nic nie będzie w stanie poprawić mi humoru

Zrobiłam kilka fotek w piątek ale gonił mnie czas więc nie widać na nich za wiele.
ładnie

---------- Dopisano o 16:29 ---------- Poprzedni post napisano o 16:17 ----------

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
dziękuję
byłam pewna, że nie zaliczę, ale cieszę się, że nie będę musiała podchodzić do egzaminu drugi raz i to we wrześniu

ale buty ostatnio zaczęły mi się podobać niektóre na słupku ja bym założyła ciemne dżinsy, te butki, biały top i jakąś marynarę
ja też już dawno przekonałam się do butów na słupku
o i widzę, że marynareczki polubiłaś?

---------- Dopisano o 16:30 ---------- Poprzedni post napisano o 16:29 ----------

Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
mi tez sie podobaja na slupku i na klocku takim grubasnym ale boje sie jak to bedzie do mnie pasowac bo klocek to masywniejszy but a ja do wysokich nie nalezei boje sie ze calosc bedzie wygladala ciezko....
i meliski
i koturny teraz tez
a znow poszukuje bucikow na codzien
napewno beda w zywym kolorze
zastanawiaja mnie te ze "stylowebuty.pl":rolleyes :

jednak dzis obejrzymy ten meczyk z tz

zycze wam milego wieczoru i mam nadzieje ze PL dzis wygra
muszę kupić meliski w końcu

---------- Dopisano o 16:31 ---------- Poprzedni post napisano o 16:30 ----------

Cytat:
Napisane przez 7Paulina7 Pokaż wiadomość
A powiedzcie mi co bardziej da włosom w kość :

- farba rozjasniajaca na wodzie 12%

- rozjasniacz na wodzie 6% a potem na to farba tez na wodzie 6%
?????
wiadomo, że rozjaśniacz

---------- Dopisano o 16:34 ---------- Poprzedni post napisano o 16:31 ----------

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
i nic dziwnego, bo się ślicznie prezentują
ja ogólnie jestem zadowolona ze swojego koloru, ale podoba mi się u Ciebie ten bardziej intensywny perłowy poblask, pewnie to zasługa zmieszania z 12/9 w taki odcień chciałabym pójsc http://wizaz.pl/forum/album.php?albu...ctureid=107946 i Tobie chyba własnie tak po mieszance wychodzi?
no nic, będę myśleć jak przyjdzie czas na odrost..

i ja lecę, miłej niedzieli
hej Infuś
śliczny kolorek ten w który chcesz pójść więc

---------- Dopisano o 16:34 ---------- Poprzedni post napisano o 16:34 ----------

Cytat:
Napisane przez paatrycja_89 Pokaż wiadomość
do moderatorów: po weekendzie prosze o usuniecie badz zawieszenie postu


---------- Dopisano o 16:35 ---------- Poprzedni post napisano o 16:34 ----------

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Hej

Ja niestety nie podejmuje sie porad w sprawie włosow, sama dawno nic nie kombinowałam i jestem juz w tym zielona

Widze że pustki na forum. U mnie weekend tez jakos mija, spokojnie, powoli, fajnie
jak ja

---------- Dopisano o 16:37 ---------- Poprzedni post napisano o 16:35 ----------

do dziewczyn używających odżywki do paznokci z EVELINE, która jest naj? 8w1? SOS? czy Diamentowa?
xLADYx jest offline  
Stary 2012-06-11, 16:46   #3885
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XIX

Kitka ślicznie wyglądasz w tej kiecuszce z Zary
i wow ale te buty mają czuba
pokaż jak tam Szewczyk spisał się? jestem ciekawa

---------- Dopisano o 16:44 ---------- Poprzedni post napisano o 16:42 ----------

Paulinka mam takie białe tenisóweczki

---------- Dopisano o 16:46 ---------- Poprzedni post napisano o 16:44 ----------

Caskada jakie Ty masz ładne brązowe oczy zazdroszczę zawsze chciałam mieć brązowe
fajne metody loczków może spróbuję
xLADYx jest offline  
Stary 2012-06-11, 17:00   #3886
sillverrr
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2012-06
Wiadomości: 5
Dot.: Pomocy! Pilne! Nieudane rozjasnianie!

Witam , czy któraś z Was używała tej farby i może podzielić się opinią na jej temat ? Mój naturalny kolor to ciemny blond . Farbuję na jasny blond i z tego koloru chciałabym przejść do ciemniejszego . Na opakowaniu kolor wygląda ładnie , jak wychodzi na włosach ? Wpada w rudości ? - tego bym nie chciała



Multi-Cream-Color-30-Karmelowy-Blond-72088-big.jpgMulti-Cream-Color-30-Karmelowy-Blond-72088-big.jpg
sillverrr jest offline  
Stary 2012-06-11, 17:07   #3887
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XIX

Dziewczynki pokazywała Wam już Kiteczka fotki z podróży? czy tylko ja nie załapałam się?

---------- Dopisano o 17:07 ---------- Poprzedni post napisano o 17:06 ----------

Cytat:
Napisane przez sillverrr Pokaż wiadomość
Witam , czy któraś z Was używała tej farby i może podzielić się opinią na jej temat ? Mój naturalny kolor to ciemny blond . Farbuję na jasny blond i z tego koloru chciałabym przejść do ciemniejszego . Na opakowaniu kolor wygląda ładnie , jak wychodzi na włosach ? Wpada w rudości ? - tego bym nie chciała



Załącznik 4720716Załącznik 4720716
nie używałam i nie doradzę ale fakt na opakowaniu ładnie wygląda
xLADYx jest offline  
Stary 2012-06-11, 17:19   #3888
sillverrr
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2012-06
Wiadomości: 5
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XIX

Cytat:
Napisane przez xLADYx Pokaż wiadomość
Dziewczynki pokazywała Wam już Kiteczka fotki z podróży? czy tylko ja nie załapałam się?

---------- Dopisano o 17:07 ---------- Poprzedni post napisano o 17:06 ----------



nie używałam i nie doradzę ale fakt na opakowaniu ładnie wygląda

mój wymarzony kolorek
zastanawiam się jeszcze nad czymś takim
n461.jpg jaka to może być farba ? zawsze źle trafiam
sillverrr jest offline  
Stary 2012-06-11, 17:21   #3889
sillverrr
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2012-06
Wiadomości: 5
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XIX

Zastanawiam się jeszcze nad czymś takim , jaka to może być farba ? jakiś miodowy ?

n461.jpg
sillverrr jest offline  
Stary 2012-06-11, 17:35   #3890
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomości: 9 124
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XIX

Cytat:
Napisane przez sillverrr Pokaż wiadomość
Zastanawiam się jeszcze nad czymś takim , jaka to może być farba ? jakiś miodowy ?

Załącznik 4720751
tez taki kolorek mam na uwadze

---------- Dopisano o 17:35 ---------- Poprzedni post napisano o 17:32 ----------

Cytat:
Napisane przez xLADYx Pokaż wiadomość

Caskada jakie Ty masz ładne brązowe oczy zazdroszczę zawsze chciałam mieć brązowe
fajne metody loczków może spróbuję

ja teraz tez czesciej krece niz ukladam swoje
a krece raz po umyciu wiec takiej krzywdy im nie robie
no i mam w planach jakas lokowe bo juz dwa razy zakrecilam prostownica

u mnie deszczowo dzis
mam dziwne przeczucie ze lata w tym roku to nie bedzie...znow..
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2012-06-11, 17:37   #3891
sillverrr
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2012-06
Wiadomości: 5
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XIX

śliczny jest ja mam obecnie piaskowy , ale lato to i opalenizna , to o wiele ładniej i naturalniej wyglądają ciemniejsze blondy
myślałam o miodowym blondzie sayoss , ale to chyba zbyt ciemny i rudawy wyjdzie
sillverrr jest offline  
Stary 2012-06-11, 17:40   #3892
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XIX

Cytat:
Napisane przez xLADYx Pokaż wiadomość
Dziewczynki pokazywała Wam już Kiteczka fotki z podróży? czy tylko ja nie załapałam się?
wstawiłam kilka do albumu, jeszcze coś? Słonia, aligatora, zebrę, strusia przebiegającego przed samochodem?

buty nie mają aż takiego czuba, ale są robione z dziwnej perspektywy, trochę z góry i trochę z boku, są okropnie niewygodne, wczoraj poszłam testować je podczas spaceru, myślałam, że nie dojdę do domu, pod domem zdjęłam i szłam na boso

a obcasa nie ma co pokazywać, prawie nie ma śladu, że coś mu było

Silver chyba tą farbą robiła Lavia, albo bardzo podobną. Niestety kolor nie wyszedł zbyt ciekawy

Edytowane przez kitkulka
Czas edycji: 2012-06-11 o 17:44
kitkulka jest offline  
Stary 2012-06-11, 17:47   #3893
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 19 200
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XIX

Cześć
czuję się już lepiej, ale ciągle biorę leki... mam nadzieję, że choróbsko już bardziej się nie rozwinie... (mam półpasiec)
siedze na glowie z kremem p/wypadaniu i z olejem krem nic mi nie pomogl, ale uzywalam go niezbyt regularnie
Nie mówiłam Wam chyba, że kupiłam sukienkę na wesele z zary z baskinką. Podobała mi się jeszcze jedna ale w zwykłym butiku nieopodal sklepu deezee, cena dosc zaporowa dla mnie, bo kosztowala prawie 300zl a do ubrania na raz albo dwa. Byla prosta, bez rekawow, dol lekko rozkloszowany, a do tego bardzo jasna, raczej elegancka, zdecydowanie nie do noszenia na co dzień (ewentualnie dla świadkowej lub na własny ślub cywilny, czy komunia).
Ale ten krem okropnie zażółca włosy na szczęście wypłukuje się przy myciu

---------- Dopisano o 17:47 ---------- Poprzedni post napisano o 17:46 ----------

Kitka ale cudna żyrafa moje ulubione zwierze, maja cudaśne rzęsiska
no i jak tam pieknie
__________________

buahhot jest offline  
Stary 2012-06-11, 17:49   #3894
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomości: 9 124
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XIX

Cytat:
Napisane przez buahhot Pokaż wiadomość
Cześć
czuję się już lepiej, ale ciągle biorę leki... mam nadzieję, że choróbsko już bardziej się nie rozwinie... (mam półpasiec)
siedze na glowie z kremem p/wypadaniu i z olejem krem nic mi nie pomogl, ale uzywalam go niezbyt regularnie
Nie mówiłam Wam chyba, że kupiłam sukienkę na wesele z zary z baskinką. Podobała mi się jeszcze jedna ale w zwykłym butiku nieopodal sklepu deezee, cena dosc zaporowa dla mnie, bo kosztowala prawie 300zl a do ubrania na raz albo dwa. Byla prosta, bez rekawow, dol lekko rozkloszowany, a do tego bardzo jasna, raczej elegancka, zdecydowanie nie do noszenia na co dzień (ewentualnie dla świadkowej lub na własny ślub cywilny, czy komunia).
Ale ten krem okropnie zażółca włosy na szczęście wypłukuje się przy myciu

---------- Dopisano o 17:47 ---------- Poprzedni post napisano o 17:46 ----------

Kitka ale cudna żyrafa moje ulubione zwierze, maja cudaśne rzęsiska
no i jak tam pieknie
a mozesz pokazac jak wyglada przynajmniej na stronce ta sukienka?
tez w wakacje bede szukac jakiejs na wesele
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2012-06-11, 17:52   #3895
Carolajn
Rozeznanie
 
Avatar Carolajn
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 929
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XIX

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
jak dla mnie perfekcyjny blond kocham ten kolor i nigdy chyba nie przestane...
Twoja zasługa sama bym pewnie nigdy do takiego koloru nie doszła
Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
carolajn
ale bialutko ladnie , chociaz siebie samej nie chce w takim kolorze
a juz myslalam ze u mnie bialo ale u ciebie bielej
na takim właśnie mi zależało zupełnie przypadkiem trafiłam na Wasz wątek z czego się ogromnie cieszę. Świetna sprawa już was nie opuszczę

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Pokaż wiadomość
Piękny

Ratunku, grypa żołądkowa mnie dopadła Tak mnie łamie że to jakaś masakra. Zjeść cokolwiek daje rade bo mi ciągle niedobrze.


co do grypy żołądkowej - współczuję potrafi strasznie wymęczyć. Wracaj szybko do zdrówka
Cytat:
Napisane przez xLADYx Pokaż wiadomość
ładnie

do dziewczyn używających odżywki do paznokci z EVELINE, która jest naj? 8w1? SOS? czy Diamentowa?


odżywki z EVELINE nie testowałam jeszcze żadnej (jeszcze bo się przymierzam) ale chyba zdecyduję się na tą 8w1 duuużo dobrych rzeczy na jej temat słyszałam
__________________

Zapuszczam włosy


blond <3

Alfaparf
Carolajn jest offline  
Stary 2012-06-11, 17:53   #3896
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XIX

Cytat:
Napisane przez buahhot Pokaż wiadomość
Cześć
czuję się już lepiej, ale ciągle biorę leki... mam nadzieję, że choróbsko już bardziej się nie rozwinie... (mam półpasiec)
siedze na glowie z kremem p/wypadaniu i z olejem krem nic mi nie pomogl, ale uzywalam go niezbyt regularnie
Nie mówiłam Wam chyba, że kupiłam sukienkę na wesele z zary z baskinką. Podobała mi się jeszcze jedna ale w zwykłym butiku nieopodal sklepu deezee, cena dosc zaporowa dla mnie, bo kosztowala prawie 300zl a do ubrania na raz albo dwa. Byla prosta, bez rekawow, dol lekko rozkloszowany, a do tego bardzo jasna, raczej elegancka, zdecydowanie nie do noszenia na co dzień (ewentualnie dla świadkowej lub na własny ślub cywilny, czy komunia).
Ale ten krem okropnie zażółca włosy na szczęście wypłukuje się przy myciu

---------- Dopisano o 17:47 ---------- Poprzedni post napisano o 17:46 ----------

Kitka ale cudna żyrafa moje ulubione zwierze, maja cudaśne rzęsiska
no i jak tam pieknie
Biedaku kuruj się
ciekawa jestem tej sukienki, pewnie jest na stronie Zary?

niestety żyrafy nie miałam okazji zobaczyć z bardzo bliska, tylko tak jak przechodziły, dlatego zdjęcia ich też nie są super jakości, bo w ruchu, a cykałam ja, więc fotograf raczej bardzo średni
kitkulka jest offline  
Stary 2012-06-11, 18:00   #3897
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 19 200
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XIX

Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
a mozesz pokazac jak wyglada przynajmniej na stronce ta sukienka?
tez w wakacje bede szukac jakiejs na wesele
jasne
http://www.zara.com/webapp/wcs/store...84%2BW%2BTALII
w rzeczywistosci wg mnie jest to blada brzoskwinia a nie pudrowy roz jak to napisali na stronie zrobilam zdjecia koloru, pierwsze bez lampy drugie z, z tym, ze jest u mnie pochmurno i mam rolety do polowy odsuniete

specjalnie po nia do klifu pojechalam, bo kurcze w gd byla ostatnia i to przybrudzona podkladem wiec jej nie wzielam

tylko muszę się trochę opalić, bo Babcia do mnie powiedziała wczoraj, że coś słabo wyglądam i czemu nie pójde na solarium to znaczy, że naprawdę wyglądam źle

Kitka dziękuję
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg DSC_1156.jpg (25,8 KB, 13 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSC_1157.jpg (14,3 KB, 15 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSC_1154.jpg (29,6 KB, 6 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSC_1158.jpg (16,7 KB, 17 załadowań)
__________________


Edytowane przez buahhot
Czas edycji: 2012-06-11 o 18:02
buahhot jest offline  
Stary 2012-06-11, 18:03   #3898
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XIX

Cytat:
Napisane przez buahhot Pokaż wiadomość
jasne
http://www.zara.com/webapp/wcs/store...84%2BW%2BTALII
w rzeczywistosci wg mnie jest to blada brzoskwinia a nie pudrowy roz jak to napisali na stronie zrobilam zdjecia koloru, pierwsze bez lampy drugie z, z tym, ze jest u mnie pochmurno i mam rolety do polowy odsuniete

specjalnie po nia do klifu pojechalam, bo kurcze w gd byla ostatnia i to przybrudzona podkladem wiec jej nie wzielam

tylko muszę się trochę opalić, bo Babcia do mnie powiedziała wczoraj, że coś słabo wyglądam i czemu nie pójde na solarium to znaczy, że naprawdę wyglądam źle
bardzo ładna
a butki już masz do niej?

haha moja Babcia też jest czasami moją wyrocznią
kitkulka jest offline  
Stary 2012-06-11, 18:07   #3899
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomości: 9 124
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XIX

moja babcia kiedys tez chciala skorzystac z mojego sloneczka w tubce
a do solarium i ja sie wybieram bo bez podkladu solarowego to nawet slonce srednio mnie bierze na czerwono a pozniej zlazi

sukienka ladna , ja jeszcze niewiem jaka ,chociaz podobaja mi sie te z tylem dlugim a przodem krotkim oby tylko nie kwiatki
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2012-06-11, 18:10   #3900
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XIX

Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
moja babcia kiedys tez chciala skorzystac z mojego sloneczka w tubce
a do solarium i ja sie wybieram bo bez podkladu solarowego to nawet slonce srednio mnie bierze na czerwono a pozniej zlazi

sukienka ladna , ja jeszcze niewiem jaka ,chociaz podobaja mi sie te z tylem dlugim a przodem krotkim oby tylko nie kwiatki
mi się marzy jakaś piękna sukienka maxi elegancka, najlepiej z wyciętymi plecami
nie na wesele, taka po prostu meeega sexi, elegancka, klasyczna tylko pewnie bym w niej chodziła tylko do sypialni
kitkulka jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
blond, ciemne, farba, farby blond, fryzjer, fryzjer damski, palette a10, platynowy, prosze o pomoc, rozjasniacz, włosy, włosy koloryzacja, włosy/farbowanie/farby

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 14:47.