Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XIX - Strona 81 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2012-05-05, 10:05   #2401
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 9 069
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XIX

Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
hej jestem ,a nie bylo mnie dlatego ,ze mialam troche spraw na miescie do zalatwienia ,a jakich -skrobne w klubie

czeko dlugie masz te wlosy juz , rosna jak niewiem
bunny dobra akcja z ta babka ja zazwyczaj boje sie zapytac kogos o kolor czym robi bo zazwyczaj "dziwne" reakcje sa danej osoby
dlatego fajnie ze pomoglas i powiedzialas jej
lady bialutkie i czysciutki kolorek

to chyba wszystko , za duzo nie napisalyscie
dziwne reakcje czyli jakie??? ja sie nie spotkalam, tylko jak mnie ktos zaczepia z nienacka to sie czuje przestraszona przez moment

Cytat:
Napisane przez Bartus610 Pokaż wiadomość
Ok dziękii
Jaką farbę byście polecały bo jestem kiepski w tym temacie xd
kazda jaka chcesz, przy tak jasnych wlosach wyjdzie raczej wszystko- chyba ze masz mega oporne wlosy...

Cytat:
Napisane przez asiabb1983 Pokaż wiadomość
hej!



ojej
biedaku jak tak bedziesz sie zamartwiac to nam znikniesz w końcu wiem że Ci ciężko także życzę jak najlepiej i wracaj do formy

jakos nie widze różnicy

ja mam w albumie po orzechowym z joanny tej multi color czy cos takiego i nie był rudawy miał delikatny rudawy połysk, natomiast robiłam też cynamonowym jest ciut ciemniejszy i on ma czerwony pigment co mi nie odpowiadało


a ja znów załamke mam z włosami tzn.myslę żeby zmienic fryzurę ale nie wiem jak strasznie mi sie puszą jak jest taka wilgoc jak dziś ,normalnie loki mi się porobiły ,a te małe sprężynki na czubku sterczały jak antenki jakies w końcu spiełam w kitke górną warstwe bo nie mogłam patrzeć jak sterczą
poszukuje jakiejś ciekawej fryzurki, moze ktos coś zaproponuje?
fryzurka to nie wiem, ale na pewno drapiezne pazurki przy buzi

jak laleczki planujecie weekend? ja zaraz lece z tz na zakupy ciuszkowe moze cos ladnego wyszperam, do pozniej!
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2012-05-05, 10:15   #2402
BLOND_PRINCESSKA
Magda ;)
 
Avatar BLOND_PRINCESSKA
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 7 663
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XIX

cześć
Cytat:
Napisane przez asiabb1983 Pokaż wiadomość
ja mam w albumie po orzechowym z joanny tej multi color czy cos takiego i nie był rudawy miał delikatny rudawy połysk, natomiast robiłam też cynamonowym jest ciut ciemniejszy i on ma czerwony pigment co mi nie odpowiadało


a ja znów załamke mam z włosami tzn.myslę żeby zmienic fryzurę ale nie wiem jak strasznie mi sie puszą jak jest taka wilgoc jak dziś ,normalnie loki mi się porobiły ,a te małe sprężynki na czubku sterczały jak antenki jakies w końcu spiełam w kitke górną warstwe bo nie mogłam patrzeć jak sterczą
poszukuje jakiejś ciekawej fryzurki, moze ktos coś zaproponuje?
ładny ten kolorek tą multi nie farbowałam tylko naturia,ale będę musiała zobaczyć w naturze palete
co do Twojej fryzurki... obetnij się tak jak ja ja jestem zadowolona
Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
jak laleczki planujecie weekend? ja zaraz lece z tz na zakupy ciuszkowe moze cos ladnego wyszperam, do pozniej!
pokaż zakupki jak wrócisz mnie czeka weekend z książkami może wieczorem pojdziemy do koleżanki na grilla,jak pogoda się poprawi,bo teraz wygląda jakby zaraz miało zacząć lać
BLOND_PRINCESSKA jest offline  
Stary 2012-05-05, 10:25   #2403
xXxKYLIExXx
Zakorzenienie
 
Avatar xXxKYLIExXx
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: <3
Wiadomości: 3 457
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XIX

dobry


Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
zawsze mozesz przed myciem po namoczeniu wlosow, nalozyc na dlugosci i konce jakas odzywke ktora ci nie pasowala, na to myc skore szamponem i razem splukac. to je zabezpieczy. i potem juz normalna maska/ozdywka.
czego mi zazdroscisz?


milego dnia kochana! ;*
no chyba zaczne isana zabezpieczac bo i tak lezy nie uzywana, tzn uzywam ale do golenia zazdroszcze ci ze nie masz klopotu z wlosami i tego ze twoja wiedza pozawal ci madrze prowadzic pielegnacje, bo jednak na tym to trzeba sie znac a nie sluchac reklam i czy innych dobrych rad

Cytat:
Napisane przez xLADYx Pokaż wiadomość
gliss kurek i chustka na główkę albo kapelutek mam

KYLIE super koczek Kitka pokazywała kiedyś identyczny
dziekuje fajnie ze mialas udana majowke. ja to raczej spokojnie dobrze Cie w kocnu widziec juz zastanawialam sie czy przypadkiem w szale imprezowym w Las Vegas nie wyladowalas jaki ty masz cudowny kolor

Cytat:
Napisane przez Lavia15 Pokaż wiadomość
Hej wszystkim

ale dawno mnie tu nie było....czeka mnie troche sporo nadrabiania - nie wiem czy to ogarnę wszystko

a co do brązu też mnie kusił ostatnio jaśniutki brąz albo karmel - ładnie wygląda do opalenizny ahh kobiety to są jednak zmienne mój TŻ nie nadąża już za mną
mnie na szczescie ciemne koloru w ogole nie ciagna ja to tylko blond i nie ma innej opcji, moj cos tam czasem jeczy ze jest ciekawy jak wygladam w naturalnym kolorze ale malo mnie to obchodzi

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
dziwne reakcje czyli jakie??? ja sie nie spotkalam, tylko jak mnie ktos zaczepia z nienacka to sie czuje przestraszona przez moment


kazda jaka chcesz, przy tak jasnych wlosach wyjdzie raczej wszystko- chyba ze masz mega oporne wlosy...


fryzurka to nie wiem, ale na pewno drapiezne pazurki przy buzi

jak laleczki planujecie weekend? ja zaraz lece z tz na zakupy ciuszkowe moze cos ladnego wyszperam, do pozniej!
i tu mnie znowu natchnęłaś zamiast grzywki zrobie pazurki, z dlugosci nic nie poleci a zmniana bedzie ja siedzie dzisiaj w domu, tak sie sklada ze niektore mojue kolezanka sa dobre tylko wtedy kiedy cos ode mnie chca przykre to ale prawdziwe, jedna odkad ma faceta to juz 3 miesiace jej nie widzialam...szkoda gadac...

chyba jednak dzisiaj zrobie ten odrost bo nie wytrybie i tak mysle i planuje kolejne farbowania bo czerwiec to dla mnie w tym roku dosc wazny miesiac. i wychodzi ze bede miala krotka przerwe w farbowaniu. juz tlumacze dlaczego. otoz 2 czerwca mam urodziny i jedziemy z moim Tż po Pzn i musze jakos wygladc no bo jakze inaczej, ale 17 czerwca znowu lecimy do Włoch i tam tez nie chce swiecic odrostem na zdjeciach czy w ogole. I wychodzi na to ze bede musiala sie farbowac 1 i powiedzmy tego 15 badz 16czerwca nie z krotka to przerwa bedzie, wiem ze odrost moze bedziem maly jeszcze ale same wiecie jak to jest jak sie gdzies jedzie to chce sie nienagannie wygladac sie rozpislam....

Edytowane przez xXxKYLIExXx
Czas edycji: 2012-05-05 o 10:51
xXxKYLIExXx jest offline  
Stary 2012-05-05, 10:36   #2404
BLOND_PRINCESSKA
Magda ;)
 
Avatar BLOND_PRINCESSKA
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 7 663
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XIX

Bunny wysłałam priv przepraszam,że tak chaotycznie
BLOND_PRINCESSKA jest offline  
Stary 2012-05-05, 11:03   #2405
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomości: 9 124
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XIX

bunny dziwne reakcje czyli :
-mowi ze nie wie co to za kolor bo robi u fryzjera i przy tym patrzy na mnie jak na dziwologa ze pytam ,ze wogole ,jak smiem pytac
nie spotkalam sie nigdy z mila odpowiedzia a raczej ze zdziwnieniem
tak samo bylo jak kiedys spotkalam dziewczyne i zobaczylam ze ma psa JRT czyli takiego jak teraz ja mam i pytam co to za rasa ze fajny ze tez chce miec takiego
a ona do mnie ze niewie co to za rasa
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2012-05-05, 11:10   #2406
BLOND_PRINCESSKA
Magda ;)
 
Avatar BLOND_PRINCESSKA
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 7 663
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XIX

Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
bunny dziwne reakcje czyli :
-mowi ze nie wie co to za kolor bo robi u fryzjera i przy tym patrzy na mnie jak na dziwologa ze pytam ,ze wogole ,jak smiem pytac
nie spotkalam sie nigdy z mila odpowiedzia a raczej ze zdziwnieniem
tak samo bylo jak kiedys spotkalam dziewczyne i zobaczylam ze ma psa JRT czyli takiego jak teraz ja mam i pytam co to za rasa ze fajny ze tez chce miec takiego
a ona do mnie ze niewie co to za rasa
dobra była
BLOND_PRINCESSKA jest offline  
Stary 2012-05-05, 11:12   #2407
xXxKYLIExXx
Zakorzenienie
 
Avatar xXxKYLIExXx
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: <3
Wiadomości: 3 457
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XIX

Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
bunny dziwne reakcje czyli :
-mowi ze nie wie co to za kolor bo robi u fryzjera i przy tym patrzy na mnie jak na dziwologa ze pytam ,ze wogole ,jak smiem pytac
nie spotkalam sie nigdy z mila odpowiedzia a raczej ze zdziwnieniem
tak samo bylo jak kiedys spotkalam dziewczyne i zobaczylam ze ma psa JRT czyli takiego jak teraz ja mam i pytam co to za rasa ze fajny ze tez chce miec takiego
a ona do mnie ze niewie co to za rasa
xXxKYLIExXx jest offline  
Stary 2012-05-05, 12:33   #2408
Lavia15
Wtajemniczenie
 
Avatar Lavia15
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 2 437
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XIX

Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
bunny dziwne reakcje czyli :
-mowi ze nie wie co to za kolor bo robi u fryzjera i przy tym patrzy na mnie jak na dziwologa ze pytam ,ze wogole ,jak smiem pytac
nie spotkalam sie nigdy z mila odpowiedzia a raczej ze zdziwnieniem
tak samo bylo jak kiedys spotkalam dziewczyne i zobaczylam ze ma psa JRT czyli takiego jak teraz ja mam i pytam co to za rasa ze fajny ze tez chce miec takiego
a ona do mnie ze niewie co to za rasa

ludzie są dziwni....ja tam uważam to za komplement jak ktoś pyta mnie o mój odcień włosów i zawsze z przyjemnością odpowiadam

Laski możecie polecić mi jakieś sprawdzone kremy delikatnie brązujące do buzi ? Chodzi mi o delikatny, naturalny efekt...Miałam ten Dove Summer Glow, ale robił straszne zacieki i miałam po nim pomarańczowy ryj
nie mogę zbytnio opalać skóry twarzy także szukam czegoś skutecznego...
__________________
zapuszczanie włosków
skrzypowita
od 28.02- jantar
treningi z Ewą Ch. i Mel B.
ZUMBOMANIACZKA

Edytowane przez Lavia15
Czas edycji: 2012-05-05 o 13:25
Lavia15 jest offline  
Stary 2012-05-05, 14:30   #2409
efcia90
Zadomowienie
 
Avatar efcia90
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 1 253
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XIX

Cytat:
Napisane przez Lavia15 Pokaż wiadomość
ludzie są dziwni....ja tam uważam to za komplement jak ktoś pyta mnie o mój odcień włosów i zawsze z przyjemnością odpowiadam

Laski możecie polecić mi jakieś sprawdzone kremy delikatnie brązujące do buzi ? Chodzi mi o delikatny, naturalny efekt...Miałam ten Dove Summer Glow, ale robił straszne zacieki i miałam po nim pomarańczowy ryj
nie mogę zbytnio opalać skóry twarzy także szukam czegoś skutecznego...
Polecam ten http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt,30...-karnacji.html
__________________
Bo tak.
efcia90 jest offline  
Stary 2012-05-05, 14:38   #2410
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 9 069
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XIX

Cytat:
Napisane przez BLOND_PRINCESSKA Pokaż wiadomość
cześć

ładny ten kolorek tą multi nie farbowałam tylko naturia,ale będę musiała zobaczyć w naturze palete
co do Twojej fryzurki... obetnij się tak jak ja ja jestem zadowolona


pokaż zakupki jak wrócisz mnie czeka weekend z książkami może wieczorem pojdziemy do koleżanki na grilla,jak pogoda się poprawi,bo teraz wygląda jakby zaraz miało zacząć lać
teraz nie pokae bo sie piora, ale kupilam sexi tuniczke z koronka i marszczonym dekoltem, legginsy czarne z guziczkami i stopki balerinkowe
tez mielismy z tz jechac na grilla ale pogoda lipna to nie jedziemy, nie chce nam sie marznac... i moknac

Cytat:
Napisane przez xXxKYLIExXx Pokaż wiadomość
dobry




no chyba zaczne isana zabezpieczac bo i tak lezy nie uzywana, tzn uzywam ale do golenia zazdroszcze ci ze nie masz klopotu z wlosami i tego ze twoja wiedza pozawal ci madrze prowadzic pielegnacje, bo jednak na tym to trzeba sie znac a nie sluchac reklam i czy innych dobrych rad



dziekuje fajnie ze mialas udana majowke. ja to raczej spokojnie dobrze Cie w kocnu widziec juz zastanawialam sie czy przypadkiem w szale imprezowym w Las Vegas nie wyladowalas jaki ty masz cudowny kolor


mnie na szczescie ciemne koloru w ogole nie ciagna ja to tylko blond i nie ma innej opcji, moj cos tam czasem jeczy ze jest ciekawy jak wygladam w naturalnym kolorze ale malo mnie to obchodzi


i tu mnie znowu natchnęłaś zamiast grzywki zrobie pazurki, z dlugosci nic nie poleci a zmniana bedzie ja siedzie dzisiaj w domu, tak sie sklada ze niektore mojue kolezanka sa dobre tylko wtedy kiedy cos ode mnie chca przykre to ale prawdziwe, jedna odkad ma faceta to juz 3 miesiace jej nie widzialam...szkoda gadac...

chyba jednak dzisiaj zrobie ten odrost bo nie wytrybie i tak mysle i planuje kolejne farbowania bo czerwiec to dla mnie w tym roku dosc wazny miesiac. i wychodzi ze bede miala krotka przerwe w farbowaniu. juz tlumacze dlaczego. otoz 2 czerwca mam urodziny i jedziemy z moim Tż po Pzn i musze jakos wygladc no bo jakze inaczej, ale 17 czerwca znowu lecimy do Włoch i tam tez nie chce swiecic odrostem na zdjeciach czy w ogole. I wychodzi na to ze bede musiala sie farbowac 1 i powiedzmy tego 15 badz 16czerwca nie z krotka to przerwa bedzie, wiem ze odrost moze bedziem maly jeszcze ale same wiecie jak to jest jak sie gdzies jedzie to chce sie nienagannie wygladac sie rozpislam....
oj tam oj tam
pokaz sie swojemu kiedys w peruce pokocha blond na miejscu
rob pazurki tez bedzie ci ladnie!
mialam takie kolezanki kiedys ale pogonilam od siebie w koncu i mam spokoj
farbuj ile ci potrzeba- grunt to ladnie wygladac i sie czuc. pozniej odkarmisz wloski to im wszystko wynagrodzi

Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
bunny dziwne reakcje czyli :
-mowi ze nie wie co to za kolor bo robi u fryzjera i przy tym patrzy na mnie jak na dziwologa ze pytam ,ze wogole ,jak smiem pytac
nie spotkalam sie nigdy z mila odpowiedzia a raczej ze zdziwnieniem
tak samo bylo jak kiedys spotkalam dziewczyne i zobaczylam ze ma psa JRT czyli takiego jak teraz ja mam i pytam co to za rasa ze fajny ze tez chce miec takiego
a ona do mnie ze niewie co to za rasa
co ty mowisz, ze ludzie takie chamidła nigdy sie z takimi reakcjami nie spotkalam sama zawsze reaguje usmiechem i milym tonem, a kiedys jak uslyszalam ze mam pieknego jamnika-lolke to buchnelam smiechem bo juz nie wytrzymalam


princeska instrukcja 4U :

ins.jpg
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2012-05-05, 14:49   #2411
xXxKYLIExXx
Zakorzenienie
 
Avatar xXxKYLIExXx
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: <3
Wiadomości: 3 457
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XIX

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
teraz nie pokae bo sie piora, ale kupilam sexi tuniczke z koronka i marszczonym dekoltem, legginsy czarne z guziczkami i stopki balerinkowe
tez mielismy z tz jechac na grilla ale pogoda lipna to nie jedziemy, nie chce nam sie marznac... i moknac


oj tam oj tam
pokaz sie swojemu kiedys w peruce pokocha blond na miejscu
rob pazurki tez bedzie ci ladnie!
mialam takie kolezanki kiedys ale pogonilam od siebie w koncu i mam spokoj
farbuj ile ci potrzeba- grunt to ladnie wygladac i sie czuc. pozniej odkarmisz wloski to im wszystko wynagrodzi


co ty mowisz, ze ludzie takie chamidła nigdy sie z takimi reakcjami nie spotkalam sama zawsze reaguje usmiechem i milym tonem, a kiedys jak uslyszalam ze mam pieknego jamnika-lolke to buchnelam smiechem bo juz nie wytrzymalam


princeska instrukcja 4U :

Załącznik 4656178

dzieki mam dzisiaj farbowac mysle zeby wieczorem ale wczoraj wlosy mylam i boje sie pieczenia pazurki sobie wlasnie zrobie przed wylotem o ile w ogole polece....
wlasnie gadalam z tż ...jej jak ja nie cierpie slamazarnych i nie kompetentnych ludzi, no szlag mnie trafia ☠☠☠☠a za przeproszeniem

ale wracjac do przyjemniejszych rzeczy. Bunny czekam na zdjecia zakupkow oczywiscie
xXxKYLIExXx jest offline  
Stary 2012-05-05, 14:51   #2412
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 9 069
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XIX

Cytat:
Napisane przez xXxKYLIExXx Pokaż wiadomość
dzieki mam dzisiaj farbowac mysle zeby wieczorem ale wczoraj wlosy mylam i boje sie pieczenia pazurki sobie wlasnie zrobie przed wylotem o ile w ogole polece....
wlasnie gadalam z tż ...jej jak ja nie cierpie slamazarnych i nie kompetentnych ludzi, no szlag mnie trafia ☠☠☠☠a za przeproszeniem

ale wracjac do przyjemniejszych rzeczy. Bunny czekam na zdjecia zakupkow oczywiscie
uuuu....zagrzmialo zlosc az kipi przez monitor, a to ja jestem ta zla pokaze ciuszki jutro jak wyschna, ide je konczyc prac
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2012-05-05, 15:04   #2413
xXxKYLIExXx
Zakorzenienie
 
Avatar xXxKYLIExXx
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: <3
Wiadomości: 3 457
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XIX

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
uuuu....zagrzmialo zlosc az kipi przez monitor, a to ja jestem ta zla pokaze ciuszki jutro jak wyschna, ide je konczyc prac
naskrobalam ci PW, troche wylalam z siebie tego

ide leb farbowac bo mnie rozniesie

Edytowane przez xXxKYLIExXx
Czas edycji: 2012-05-05 o 15:06
xXxKYLIExXx jest offline  
Stary 2012-05-05, 15:07   #2414
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomości: 9 124
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XIX

no serio zawsze osoby ktore pytam o cos czuja sie jakby obrazone

zmieniajac temat : tesciowa u mnie siedziala 5 godzin przez ten czas zrobilam obiad nam i bylam w sklepie ...dopiero poszla
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2012-05-05, 15:12   #2415
xXxKYLIExXx
Zakorzenienie
 
Avatar xXxKYLIExXx
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: <3
Wiadomości: 3 457
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XIX

Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
no serio zawsze osoby ktore pytam o cos czuja sie jakby obrazone

zmieniajac temat : tesciowa u mnie siedziala 5 godzin przez ten czas zrobilam obiad nam i bylam w sklepie ...dopiero poszla
tesciowa jest do Ciebie bardzo przywiazana widze
xXxKYLIExXx jest offline  
Stary 2012-05-05, 15:14   #2416
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 9 069
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XIX

Cytat:
Napisane przez xXxKYLIExXx Pokaż wiadomość
naskrobalam ci PW, troche wylalam z siebie tego

ide leb farbowac bo mnie rozniesie
ide cie podreanimuje

Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
no serio zawsze osoby ktore pytam o cos czuja sie jakby obrazone

zmieniajac temat : tesciowa u mnie siedziala 5 godzin przez ten czas zrobilam obiad nam i bylam w sklepie ...dopiero poszla
ja bym oszalala w ciagu pol godziny sam na sam z tesciowka chociaz nie- my bysmy po prostu sie pozabijaly
takze podziwiam!

nie wiem czemu tak dziwnie reaguja. moze boja sie jakis zlych komentarzy typu- jakie siano robi taka farba na glowie? itp.
ja tam zawsze reaguje pozytywnie i nie robie tajemnicy z mojego koloru
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2012-05-05, 15:19   #2417
lencia2310
Raczkowanie
 
Avatar lencia2310
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 42
GG do lencia2310
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XIX

Hej dziewczyny Potrzebuję porady, która z farb joanny lub palette ma utleniacz 9%? Z góry dziękuje za pomoc
lencia2310 jest offline  
Stary 2012-05-05, 15:24   #2418
xXxKYLIExXx
Zakorzenienie
 
Avatar xXxKYLIExXx
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: <3
Wiadomości: 3 457
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XIX

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
ide cie podreanimuje


ja bym oszalala w ciagu pol godziny sam na sam z tesciowka chociaz nie- my bysmy po prostu sie pozabijaly
takze podziwiam!

nie wiem czemu tak dziwnie reaguja. moze boja sie jakis zlych komentarzy typu- jakie siano robi taka farba na glowie? itp.
ja tam zawsze reaguje pozytywnie i nie robie tajemnicy z mojego koloru
o tak Ty to sie mials ze swoja tescowka...jak czytalam to mi sie wlos na glowie jeżył . i tak podziwiam bo ja jestem bardzo nerwowa i u mnie co w sercu to na jezyku i czasem zaluje ze powim za duzo czy komus przykrosc zrobie. dlatego stram sie troche panowac nad soba
Bunny jak myslsz bardzo bedzie piekla farba w glowe po wczorajszym myciu Joaska? bo nie wiem czy mam juz rzeczy z lodowki wyciagac zeby sobie miejsce na glowe zrobic
xXxKYLIExXx jest offline  
Stary 2012-05-05, 15:30   #2419
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 9 069
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XIX

Cytat:
Napisane przez lencia2310 Pokaż wiadomość
Hej dziewczyny Potrzebuję porady, która z farb joanny lub palette ma utleniacz 9%? Z góry dziękuje za pomoc
jasne blondy wszystkie. w palette tylko a10 i 219 ma 12%.

Cytat:
Napisane przez xXxKYLIExXx Pokaż wiadomość
o tak Ty to sie mials ze swoja tescowka...jak czytalam to mi sie wlos na glowie jeżył . i tak podziwiam bo ja jestem bardzo nerwowa i u mnie co w sercu to na jezyku i czasem zaluje ze powim za duzo czy komus przykrosc zrobie. dlatego stram sie troche panowac nad soba
Bunny jak myslsz bardzo bedzie piekla farba w glowe po wczorajszym myciu Joaska? bo nie wiem czy mam juz rzeczy z lodowki wyciagac zeby sobie miejsce na glowe zrobic
mam to samo- i dlatego mnie tesciowka nie znosi bo jej od razu powiedzialam ze sie z nia wielbic nie zamierzam a mamy sie tylko tolerowac dla dobra jej synusia
moze nie bedzie jakos bardzo piekla.. nie wiem jak u ciebie, ale u mnie wlasnie leje i jest chlodno... jakby pieklo w jakims miejscu na glowie to rozgarniaj tam wlosy zeby powietrze szybciej doszlo- przestanie piec po kilku sekundach/minutach...
zastanawiam sie jak ta joaska domywa bo ja jej nie mialam, ale joaska len i ta mak robila mi i tak tepe wlosy i mocno domywala... moze one wszystkie podobnie domywaja.
rob rob miejsce w lodoweczce albo od razu w zamrazalniku
nie no zart, bedzie dobrze
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2012-05-05, 15:36   #2420
xXxKYLIExXx
Zakorzenienie
 
Avatar xXxKYLIExXx
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: <3
Wiadomości: 3 457
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XIX

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
jasne blondy wszystkie. w palette tylko a10 i 219 ma 12%.


mam to samo- i dlatego mnie tesciowka nie znosi bo jej od razu powiedzialam ze sie z nia wielbic nie zamierzam a mamy sie tylko tolerowac dla dobra jej synusia
moze nie bedzie jakos bardzo piekla.. nie wiem jak u ciebie, ale u mnie wlasnie leje i jest chlodno... jakby pieklo w jakims miejscu na glowie to rozgarniaj tam wlosy zeby powietrze szybciej doszlo- przestanie piec po kilku sekundach/minutach...
zastanawiam sie jak ta joaska domywa bo ja jej nie mialam, ale joaska len i ta mak robila mi i tak tepe wlosy i mocno domywala... moze one wszystkie podobnie domywaja.
rob rob miejsce w lodoweczce albo od razu w zamrazalniku
nie no zart, bedzie dobrze
nie akurat tesciowa to u mnie jest w miare ok i nigdy nie mialam z nia zadnej nieprzyjemnosci u mnie jest duszno i chyba sie cos przywlecze...ten szampon jest typowao do wlosow przetłuszczających wiec mysle ze mocno domywa iamm dylemat czy sie wstrzymac do ponioedzialku czy dzisiaj zaryzkowac i zrobic...
xXxKYLIExXx jest offline  
Stary 2012-05-05, 15:40   #2421
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 9 069
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XIX

Cytat:
Napisane przez xXxKYLIExXx Pokaż wiadomość
nie akurat tesciowa to u mnie jest w miare ok i nigdy nie mialam z nia zadnej nieprzyjemnosci u mnie jest duszno i chyba sie cos przywlecze...ten szampon jest typowao do wlosow przetłuszczających wiec mysle ze mocno domywa iamm dylemat czy sie wstrzymac do ponioedzialku czy dzisiaj zaryzkowac i zrobic...
oj tam, rob co ma byc to bedzie.
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2012-05-05, 15:47   #2422
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomości: 9 124
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XIX

Cytat:
Napisane przez xXxKYLIExXx Pokaż wiadomość
tesciowa jest do Ciebie bardzo przywiazana widze
no to fakt czesto tu pisze kiedy ona u mnie jest wlasnie

znosze cierpliwie jej towarzystwo a ona stara sie aby mi nie podpasc , bo wie ze pozniej znow moze klamki pocalowac przez kilka ms
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2012-05-05, 16:05   #2423
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 9 069
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XIX

Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
no to fakt czesto tu pisze kiedy ona u mnie jest wlasnie

znosze cierpliwie jej towarzystwo a ona stara sie aby mi nie podpasc , bo wie ze pozniej znow moze klamki pocalowac przez kilka ms
to widac tesciowka juz wychowana odpowiednio?
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2012-05-05, 16:11   #2424
BLOND_PRINCESSKA
Magda ;)
 
Avatar BLOND_PRINCESSKA
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 7 663
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XIX

Bunny dzięki chyba mniej więcej czaje, postaram się następnym razem tak zrobić wszystko tne tak jak napisałaś, tylko właśnie nie wiedziałam jak zrównać tą linię cięcia między maszynką, a nożyczkami
BLOND_PRINCESSKA jest offline  
Stary 2012-05-05, 16:50   #2425
xXxKYLIExXx
Zakorzenienie
 
Avatar xXxKYLIExXx
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: <3
Wiadomości: 3 457
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XIX

Nigdy wiecej farby na swiezo umyte wlosy!!!!!!!!!!

---------- Dopisano o 16:50 ---------- Poprzedni post napisano o 16:21 ----------

caly czas piecze a tu zaraz trza zmywac juz beda strupy i podraznienie murowane
xXxKYLIExXx jest offline  
Stary 2012-05-05, 16:52   #2426
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 19 211
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XIX

Cześć
__________________

buahhot jest offline  
Stary 2012-05-05, 16:58   #2427
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomości: 9 124
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XIX

ok zmykam bo tz wrocil z pracy
do jutra
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2012-05-05, 17:19   #2428
Lavia15
Wtajemniczenie
 
Avatar Lavia15
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 2 437
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XIX

Cytat:
Napisane przez xXxKYLIExXx Pokaż wiadomość
Nigdy wiecej farby na swiezo umyte wlosy!!!!!!!!!!

---------- Dopisano o 16:50 ---------- Poprzedni post napisano o 16:21 ----------

caly czas piecze a tu zaraz trza zmywac juz beda strupy i podraznienie murowane
Ojj co cię podkusiło
trzeba było się wstrzymać i zafarbować na brudne włosy...
__________________
zapuszczanie włosków
skrzypowita
od 28.02- jantar
treningi z Ewą Ch. i Mel B.
ZUMBOMANIACZKA
Lavia15 jest offline  
Stary 2012-05-05, 17:23   #2429
xXxKYLIExXx
Zakorzenienie
 
Avatar xXxKYLIExXx
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: <3
Wiadomości: 3 457
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XIX

Cytat:
Napisane przez Lavia15 Pokaż wiadomość
Ojj co cię podkusiło
trzeba było się wstrzymać i zafarbować na brudne włosy...
nigdy wiecej tak nie zrobie narazie tylko jednego strupka znalazlam ale mysle ze bedzie wiecej. do tego skora glowy mnie piecze i czuje ze jest podrazniona. maske w skalp wmasowalam nawet
xXxKYLIExXx jest offline  
Stary 2012-05-05, 19:04   #2430
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 9 069
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XIX

Cytat:
Napisane przez BLOND_PRINCESSKA Pokaż wiadomość
Bunny dzięki chyba mniej więcej czaje, postaram się następnym razem tak zrobić wszystko tne tak jak napisałaś, tylko właśnie nie wiedziałam jak zrównać tą linię cięcia między maszynką, a nożyczkami
nie ma za co probuj, powoli to wypracujesz.
Cytat:
Napisane przez xXxKYLIExXx Pokaż wiadomość
Nigdy wiecej farby na swiezo umyte wlosy!!!!!!!!!!

---------- Dopisano o 16:50 ---------- Poprzedni post napisano o 16:21 ----------

caly czas piecze a tu zaraz trza zmywac juz beda strupy i podraznienie murowane
oj... to juz wiemy ze joaska mega domywa

Cytat:
Napisane przez buahhot Pokaż wiadomość
Cześć
hej

Cytat:
Napisane przez xXxKYLIExXx Pokaż wiadomość
nigdy wiecej tak nie zrobie narazie tylko jednego strupka znalazlam ale mysle ze bedzie wiecej. do tego skora glowy mnie piecze i czuje ze jest podrazniona. maske w skalp wmasowalam nawet
co ty mowisz az strupki???
mnie sie to nie zdarza... moze popiec, albo skora byc sciagnieta ale po tych farbach nigdy nie mam strupkow
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
blond, ciemne, farba, farby blond, fryzjer, fryzjer damski, palette a10, platynowy, prosze o pomoc, rozjasniacz, włosy, włosy koloryzacja, włosy/farbowanie/farby

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 17:06.