Kolczyk w pępku - opinie wrażenia problemy - Strona 16 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-01-12, 00:21   #451
sa_wa_emilie
Raczkowanie
 
Avatar sa_wa_emilie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: B-stok
Wiadomości: 77
Dot.: Tragus- dosyć nietypowy kolczyk

dziękuję bardzo pytałam o to piercera, ale zapomniałam
(może to był jakiś szok po przekłuciu lolz
__________________
Le vent l'emportera ...
sa_wa_emilie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-12, 19:14   #452
Miss_Sixty
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: city.
Wiadomości: 212
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Może tam wśrodku na pręcie zrobił się strupek i tu cię kłuje. Ja tak mialam, i on też był nie widoczny na pręciku, to znaczy było go troszkę a reszta byla "schowana" ale jak się kąpałam i pępek się namoczył i poruszałam kolczykiem to ten strupek wyszedł "na górę" i mogłam go usunąć.
Miss_Sixty jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-14, 19:34   #453
Miyak
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 4
Dot.: Tragus- dosyć nietypowy kolczyk

Mam tragusa od (liczę, liczę) od września 2007 (robiłam go dosłownie pod koniec miesiąca!) Więc minęło 4 miesiące. Sęk w tym, że kolczyk siedzieć w uchu to siedzi tylko boli ciągle od przekłucia... Od początku przekłucia go nie przemywałam niczym (właśnie zaczęłam to robić - szałwią, bo to jedyne, co znalazłam w domu) kolczyk jest bardzo ładny. No i chodzi mi o ten ból. Czy to normalne, że tak długo boli? Kolczyk był trochę ruszany - a to czyszczenie itd., chociaż ostatnio zauważyłam trochę krwi na patyczku. A to stal chirurgiczna jest. Nie jestem na nic uczulona, więc (myślę) w uszach mi krzywdy nie robi(miałam przekuwane uszy i na stali ładnie się zagoiły)

Chociaż żeby siebie nie martwić postawiłam na to, że każdemu przysługuje inny czas gojenia, więc u mnie zajmie to trochę dłużej.
Liczę na jakąś odpowiedz (miss venflon na ciebie szczególnie )
Miyak jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-14, 20:54   #454
miss venflon
Zakorzenienie
 
Avatar miss venflon
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: bielsko
Wiadomości: 3 607
Dot.: Tragus- dosyć nietypowy kolczyk

ból to raczej normalny nie jest-a jesteś pewna,że nie masz tam żadnego stanu zapalnego-nic się nie sączy,nie jest lekko opuchnięte
mnie też czasem tragus boli ale jak go hardcorowo w nocy przyśpię-a mam tam podkowę ze stożkiem więc sama się sobie nie dziwię
__________________
MISS VENFLON PORTFOLIO
miss venflon jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-15, 21:46   #455
Miyak
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 4
Dot.: Tragus- dosyć nietypowy kolczyk

Tak teraz siedze i się zastanawiam. Jak go nie dotykam to nic. Nie boli. Dopiero kiedy sie na nim położę albo zachacze itd. Stanu zapalnego nie mam raczej. Jak tak lekko dotknąc tego skrawka przebitego i nie przebitego, to jest drobna różnica w grubości. nic jednak nie leci staram się ucho zachowac czyste.

Fakt może ja je ciagle podrazniam? Bo słuchawki nosze codziennie i czasami mi sie ubranie lekko zaczepi o ucho. O i dość często lezę na tym uchu (jak się budzę)
<oj coś czuję ze bedzie wizyta u lekarza jak nic!>

Edytowane przez Miyak
Czas edycji: 2008-01-22 o 09:17
Miyak jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-18, 23:24   #456
pejtoon
Zakorzenienie
 
Avatar pejtoon
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Piękne Miasto - Gdańsk
Wiadomości: 3 238
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

dziewczyny mam ochotę na przekucie pępka ;D Tzn chcę sobie przekuć ... bardzo mi się podobają i myślę, że u mnie wyglądało by to całkiem całkiem
Ale mam pewne wątpliwości głownie ... ból czy samo przekuwanie boli?
I czy po przekuciu gojąc się brzuch też bolał? Jeśli tak to jak długo??
Gram w koszykówkę i boję się, że przez ból nie będę w stanie grać
__________________
Scrapbooking moim życiem
Moja galeria - Pejtoon powraca na wizaż
13.09.2011 - wysyp

KRAINA PAPIERU - zapraszam !
pejtoon jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-19, 08:47   #457
niqsia13
Zakorzenienie
 
Avatar niqsia13
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 19 869
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez pejtoon Pokaż wiadomość
dziewczyny mam ochotę na przekucie pępka ;D Tzn chcę sobie przekuć ... bardzo mi się podobają i myślę, że u mnie wyglądało by to całkiem całkiem
Ale mam pewne wątpliwości głownie ... ból czy samo przekuwanie boli?
I czy po przekuciu gojąc się brzuch też bolał? Jeśli tak to jak długo??
Gram w koszykówkę i boję się, że przez ból nie będę w stanie grać
wyszukiwarka nie gryzie, bol to osobiste odczucie.
__________________
w towarzystwie
cytują te same fascynujące trzy zdania
a półki domowych bibliotek uginają się
pod ciężarem babskich
czytadeł w różowych okładkach


Boję się ludzi lubiących Paulo Coelho.
niqsia13 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-19, 13:21   #458
pejtoon
Zakorzenienie
 
Avatar pejtoon
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Piękne Miasto - Gdańsk
Wiadomości: 3 238
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

przepraszam za powtorzenie wypowiedzi szukalam w wyszukiwarce ale pewno żźle dzis poszukam raz jeszcze
Przepraszam
__________________
Scrapbooking moim życiem
Moja galeria - Pejtoon powraca na wizaż
13.09.2011 - wysyp

KRAINA PAPIERU - zapraszam !
pejtoon jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-19, 14:09   #459
pink69
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 7 490
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez pejtoon Pokaż wiadomość
przepraszam za powtorzenie wypowiedzi szukalam w wyszukiwarce ale pewno żźle dzis poszukam raz jeszcze
Przepraszam
to nic

Ból jest w trakcie przebicia,ale bardzo krótki,wręcz nieodczuwalny i chwilę po,bo kolczyk był dezynfekowany i piekł po włożeniu.
Ja już potem nie odczuwałam.
__________________


pink69 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-23, 21:39   #460
Rybcia07
Przyczajenie
 
Avatar Rybcia07
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 17
Dot.: Tragus- dosyć nietypowy kolczyk

Jutro ide zbadac krew ale lekarka mowi ze nie sadzi zebym miala zla ta krzepliwosc;/ ale byla w szoku ze po kilku godzinach ona dopiero poleciala ta krew;/wiec nie wiem co to jest?
Rybcia07 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-26, 12:19   #461
jennifer87
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Toruń
Wiadomości: 599
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

dziewczyny a co ja mam zrobic mialam poltora roku kolczyk w pepku o ktorym marzylam od zawsze ,przez 8 miesiecy mi sie paral ,tzn leciala ropa,krew, puchl mi ,wyskakiwaly rozne gulajki ,zaczerwienienia ,jak wszystko juz bylo super zaszlam w ciaze i sila rzeczy musialam zrezygnowac ,wyjelam kolczyk na pol roku po ciazy zostala mi dziura ale w srodku zaroslo i kolczyk nie przejdzie czy musze isc do kosmetyczki czy moge sama przekloc ?? czy znowu bede miala rok cierpienia zanim sie zagoi ,kto po raz drugi przeklowal pepek i jakie ma dla mnie rady?
jennifer87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-30, 19:57   #462
Yaza
Rozeznanie
 
Avatar Yaza
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 879
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez jennifer87 Pokaż wiadomość
dziewczyny a co ja mam zrobic mialam poltora roku kolczyk w pepku o ktorym marzylam od zawsze ,przez 8 miesiecy mi sie paral ,tzn leciala ropa,krew, puchl mi ,wyskakiwaly rozne gulajki ,zaczerwienienia ,jak wszystko juz bylo super zaszlam w ciaze i sila rzeczy musialam zrezygnowac ,wyjelam kolczyk na pol roku po ciazy zostala mi dziura ale w srodku zaroslo i kolczyk nie przejdzie czy musze isc do kosmetyczki czy moge sama przekloc ?? czy znowu bede miala rok cierpienia zanim sie zagoi ,kto po raz drugi przeklowal pepek i jakie ma dla mnie rady?
do studia, nie do kosmetyczki. to po pierwsze.
po drugie - czym przemywałaś i z czego miałaś kolczyk, że tak długo to trwało? jeżeli wodą utlenioną/spirytusem +/- tribiotyk, to się nie dziwię, następnym razem sól fizjologiczna lub octenisept i będzie ze 3x szybciej. Kolczyk z ptfe/bioplastu/tytanu.
__________________
"When you loved the one who was killing you, it left you no options. How could you run, how could you fight, when doing so would hurt that beloved one? If your life was all you had to give your beloved, how could you not give it?

If it was someone you truly loved?"
Yaza jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-30, 21:35   #463
jennifer87
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Toruń
Wiadomości: 599
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Yaza kolczyk mialam przeklowany w salonie kosmetyczny byl on ze stali chirurgicznej ,zgadza sie tribiotic na przemian z woda utleniona ...widze ze znasz sie na rzeczy powiedz mi ile kosztuja te leki ktorymi trzeba smarowac pepek i ile kosztuje przeklocie tego pepka w salonie +oczywiscie kolczyk z tego co tam napisalaspozdrawiam i dziekuje bardzo za odpowiedz
jennifer87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-30, 21:40   #464
niqsia13
Zakorzenienie
 
Avatar niqsia13
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 19 869
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

zazwyczaj około 50 zł
__________________
w towarzystwie
cytują te same fascynujące trzy zdania
a półki domowych bibliotek uginają się
pod ciężarem babskich
czytadeł w różowych okładkach


Boję się ludzi lubiących Paulo Coelho.
niqsia13 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-31, 13:52   #465
oleenka007
Raczkowanie
 
Avatar oleenka007
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 145
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Wazne jest tez, zeby nie przesadzac z iloscia trybiotyku i odstawic po paru dniach. Ja przemywalam przeklute miejsce skinseptem. Kolczyk w gore, patyczkiem kosmetycznym dookola wyczyscic sztange, potem na dol i to samo. Czlowiek ktory mnie przekluwal, polecil mi jakis srodek o nazwie Octano...cos :P nie pamietam juz doklanie. Moze jego nazwa juz padla w temacie, ale nie chce mi sie szukac
oleenka007 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-31, 21:06   #466
niqsia13
Zakorzenienie
 
Avatar niqsia13
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 19 869
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

octanisept. w sprayu do ranek
__________________
w towarzystwie
cytują te same fascynujące trzy zdania
a półki domowych bibliotek uginają się
pod ciężarem babskich
czytadeł w różowych okładkach


Boję się ludzi lubiących Paulo Coelho.
niqsia13 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-03, 19:58   #467
madziuchna
Raczkowanie
 
Avatar madziuchna
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: nibylandia
Wiadomości: 40
problem z kolczykiem w pępku

Witam, mam problem-8 miesięcy temu przebiłam sobie pępek, niestety rana jeszcze się nie zagoiła, a co gorsza dzisiaj podczas tańca jakimś cudem odkręciła się zakrętka i kolczyk wypadł. Nie potrafię do teraz sama włożyć i nie wiem gdzie się z tym udać. Z góry dziękuję za odpowiedzi.
__________________
...więc zakładam seledynowy kask, Ty chwycisz mnie przypadkiem, przypadkiem chwycisz mnie za pas i lecimy sobie na dobranoc tam gdzie tysiąc pięćset sto gwiazd...
madziuchna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-03, 20:06   #468
ira21
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: z tu i tam
Wiadomości: 1 859
Dot.: problem z kolczykiem w pępku

hej,juz raz sie udzielalam w podobnym watku i pomoglo,ja nasmarowalam koniuszek kolczyka oliwka i weszlo bez problemu,dziewczynie ktorej to doradzilam tez sie udalo,sprobuj,3mam kciuki
__________________
Panna Zuzanna




Uzębienie
ira21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-03, 20:36   #469
madziuchna
Raczkowanie
 
Avatar madziuchna
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: nibylandia
Wiadomości: 40
Dot.: problem z kolczykiem w pępku

bardzo dziekuje za rade, ale tak jak pisalam ta dziurka jeszcze nie zarosla wiec nawet nie probuje ingerowac tam oliwka, jak probuje wlozyc to bardzo boli i leci krew wiec obawiam sie ze proba wlozenia narobilam sobie jeszcze wiecej bidy...
__________________
...więc zakładam seledynowy kask, Ty chwycisz mnie przypadkiem, przypadkiem chwycisz mnie za pas i lecimy sobie na dobranoc tam gdzie tysiąc pięćset sto gwiazd...
madziuchna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-03, 20:43   #470
Carliee
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 1 961
GG do Carliee
Dot.: problem z kolczykiem w pępku

Elo
hymm..po pierwsze dziwne ze nie zagoił Ci sie jeszcze po 8 miesiacach ...u mnie ranka goiła sie 2 miesiace a potem było juz ok Pewnie robiłas u kosmetyczki kolczyk a nie w profesjonalnym salonie..? bo tak zazwyczaj jest jak robi sie u kosmetyczki ;/
Sprobuj posmarowac kolczyk ta oliwka tak jak radzi ira 21 powinno pomoc..
__________________

Carliee jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-03, 21:23   #471
myszeczka89
Przyczajenie
 
Avatar myszeczka89
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: z miasta
Wiadomości: 19
Dot.: problem z kolczykiem w pępku

oewnie sama przebiłas sobie pepek i dlatego. a mialas dobry kolczyk?? np ze stali hirurgicznej? ja bym teraz na twoim miejscu poczekala troche z wkladaniem tego kolczyka. chociaz z drugiej str to moze ci sie dziurka zarosnac .
myszeczka89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-03, 21:26   #472
dziuniaaa
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Wenus :-)
Wiadomości: 3 951
Dot.: problem z kolczykiem w pępku

U każdego goi się w innym tempie, kolczyk w ppku ogólnie długo się goi. Najlepiej udaj się do salonu gdzie przebijałaś pępek i przy okazji poproś o jakaś maść z antybiotykiem.
__________________
wymianka

włosy - zapuszczanie i dbanie
dziuniaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-03, 21:38   #473
madziuchna
Raczkowanie
 
Avatar madziuchna
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: nibylandia
Wiadomości: 40
Dot.: problem z kolczykiem w pępku

Przebijałam w profesjonalnym zakładzie, najlepszym w moim miesce, miałam kolczyk ze stali chirurgicznej.
__________________
...więc zakładam seledynowy kask, Ty chwycisz mnie przypadkiem, przypadkiem chwycisz mnie za pas i lecimy sobie na dobranoc tam gdzie tysiąc pięćset sto gwiazd...
madziuchna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-03, 21:45   #474
myszeczka89
Przyczajenie
 
Avatar myszeczka89
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: z miasta
Wiadomości: 19
Dot.: problem z kolczykiem w pępku

to nie rozumiem dlaczego tak ci sie babra ten pepek. na twoim miejscu poszla bym do tego zakladu i zapytala co teraz
myszeczka89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-03, 21:49   #475
madziuchna
Raczkowanie
 
Avatar madziuchna
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: nibylandia
Wiadomości: 40
Dot.: problem z kolczykiem w pępku

tylko teraz boje sie ze ona mi juz zacznie zarastac i beda sie wbijac jeszcze raz cholera dlaczego ta pieprzona srubka sie odkrecila?! ;(
__________________
...więc zakładam seledynowy kask, Ty chwycisz mnie przypadkiem, przypadkiem chwycisz mnie za pas i lecimy sobie na dobranoc tam gdzie tysiąc pięćset sto gwiazd...
madziuchna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-03, 21:56   #476
myszeczka89
Przyczajenie
 
Avatar myszeczka89
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: z miasta
Wiadomości: 19
Dot.: problem z kolczykiem w pępku

no napewno cie troche poboli. moze sprobuj smarowac spirytusem salicylowym i ci sie zagoi tylko zeby ci sie dzurka nie zagoila.ja mysle za z takim pepkiem to teraz nic nie zrobisz tylko musisz czakec az troche wyzdrowieje.
myszeczka89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-03, 22:24   #477
pink69
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 7 490
Dot.: problem z kolczykiem w pępku

Cytat:
Napisane przez myszeczka89 Pokaż wiadomość
no napewno cie troche poboli. moze sprobuj smarowac spirytusem salicylowym i ci sie zagoi tylko zeby ci sie dzurka nie zagoila.ja mysle za z takim pepkiem to teraz nic nie zrobisz tylko musisz czakec az troche wyzdrowieje.
jak się nie znasz to proszę,nie dawaj rad.

Nie tykaj żadnego spirytusu.
Przemywaj solą fizjologiczną lub kup Octenisept
__________________


pink69 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-03, 22:34   #478
Neni1984
Zakorzenienie
 
Avatar Neni1984
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 8 698
Dot.: problem z kolczykiem w pępku

Ja nieśmiało zaproponuję Rywanol. Mi zagoił ropiejącą napuchniętą bolącą dziurkę w pępku. W akcie desperacji chciałam na zawsze pozbyć się kolczyka ale spróbowałam tego i pomogło Nie dość, że wszystko zeszło to jeszcze ranka się zagoiła i od 2 m-cy nic się nie sączy, nie boli Rywanol stosuje się na otwarte rany, więc myślę, że nie powinien na pewno zaszkodzić. Kupuje się w aptece, ok 2 zł.
Neni1984 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-04, 10:46   #479
dziuniaaa
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Wenus :-)
Wiadomości: 3 951
Dot.: problem z kolczykiem w pępku

Cytat:
Napisane przez madziuchna Pokaż wiadomość
tylko teraz boje sie ze ona mi juz zacznie zarastac i beda sie wbijac jeszcze raz cholera dlaczego ta pieprzona srubka sie odkrecila?! ;(
Lepiej idź do tego zakładu.
A odkręciła się dlatego, że jej nie sprawdzałaś. Tą kulke trzeba sprawdzać co jakiś czas i dokręcać.
__________________
wymianka

włosy - zapuszczanie i dbanie
dziuniaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-04, 17:34   #480
xPoZiOmCiAx
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 26
Question Kolczyk w pępku

Zrobilam sobie w sobote kolczyk w pepku. I mam takie pytanie czym mam go przemywac ?? Do tej pory robilam to woda utleniona ale slyszalam ze to zapycha dziurki.


Dzieki i pozdroffka
xPoZiOmCiAx jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
boli, kolczyk, pękek, pępek, piercing, problem kolczyk pępek, ropienie

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-10-26 18:50:42


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 08:09.