Kolczyk w pępku - opinie wrażenia problemy - Strona 33 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-04-09, 20:32   #961
lolly_girl
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: W-wa
Wiadomości: 3 722
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

a ja mam pytanie dotyczące migracji
patrzac na moj kolczyk ktory mam okolo 10 miesiecy wydaje mi sie, ze skórka mi sie zmniejsza ale nie jestem pewna.. po jakim czasie dziewczynom on "wypada" jesli maja migracje?
lolly_girl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-09, 20:50   #962
dziuniaaa
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Wenus :-)
Wiadomości: 3 951
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Ja czytałam, że nie raz wypada po 3 miesiącach, 2 ale to zależy pewnie od organizmu.
__________________
wymianka

włosy - zapuszczanie i dbanie
dziuniaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-09, 21:17   #963
pink69
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 7 490
Dot.: Kolczyk w pepku... a wlasciwie juz nie ;/

Cytat:
Napisane przez kasiolec4321 Pokaż wiadomość
Tak teraz to wiem. Aaaa, a czy to ze mam uczulenie na różne metale moze byc przyczyną migracji? Moze poprostu powinnam nosic tylko tytanowy kolczyk. ( po zagojeniu się rany założyłam srebrny)
Mogło,ale nie musiało.
Jesli wiesz,że masz uczulenie na nikiel nie powinnaś zakładać srebra.
__________________


pink69 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-09, 22:04   #964
weronika506
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: K-ce
Wiadomości: 76
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

ale to jest ciekawe ! Bo Niektóre laski opisywały ze porostu kolczyk sie juz oswoił z skóra i juz sie "ułożyli według siebie" czyli powinno byc Ok . ! WG Mnie !

PS :najbardziej Mnie wkur*a ze laski które robiły u kosmetyczki,w studiu to sa mądre wydały kupe kasy ale Ok maja porządnie przebite ! a Te kóre sobie same robiły to wg Tych co robiły u kosmetyczki,w studiu to zapewne maja zakażenie,źle pzrekłute ITd. ale jesli ktos przestrzega zasad Higieny ! Wszystko Było Ok ! i jest nadal to dlaczego samemu nie zrobić ? / Boicie sie ?
weronika506 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-09, 23:10   #965
natalczak
Zadomowienie
 
Avatar natalczak
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 1 184
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez weronika506 Pokaż wiadomość
ale to jest ciekawe ! Bo Niektóre laski opisywały ze porostu kolczyk sie juz oswoił z skóra i juz sie "ułożyli według siebie" czyli powinno byc Ok . ! WG Mnie !

PS :najbardziej Mnie wkur*a ze laski które robiły u kosmetyczki,w studiu to sa mądre wydały kupe kasy ale Ok maja porządnie przebite ! a Te kóre sobie same robiły to wg Tych co robiły u kosmetyczki,w studiu to zapewne maja zakażenie,źle pzrekłute ITd. ale jesli ktos przestrzega zasad Higieny ! Wszystko Było Ok ! i jest nadal to dlaczego samemu nie zrobić ? / Boicie sie ?
bo nie masz autoklawu,wysterylizowany ch narzędzi ani kolczyka i zwykle umycie rak i zalozenie rekawiczek niewiadomego pochodzenia nie jest przestrzeganiem zasad higieny.
chociazby dlatego.
jesli wlasne zdrowie i ciało nie jest dla Was warte tych 100 zł to świadczy tylko o Was.
natalczak jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-09, 23:14   #966
Marwari
Zakorzenienie
 
Avatar Marwari
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 19 175
GG do Marwari
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez weronika506 Pokaż wiadomość
ale to jest ciekawe ! Bo Niektóre laski opisywały ze porostu kolczyk sie juz oswoił z skóra i juz sie "ułożyli według siebie" czyli powinno byc Ok . ! WG Mnie !

PS :najbardziej Mnie wkur*a ze laski które robiły u kosmetyczki,w studiu to sa mądre wydały kupe kasy ale Ok maja porządnie przebite ! a Te kóre sobie same robiły to wg Tych co robiły u kosmetyczki,w studiu to zapewne maja zakażenie,źle pzrekłute ITd. ale jesli ktos przestrzega zasad Higieny ! Wszystko Było Ok ! i jest nadal to dlaczego samemu nie zrobić ? / Boicie sie ?

a mnie wkurzają takie posty jak Twoje
a Twoje wywody na temat pielęgnacji kolczyka pozostawiają wiele do życzenia....
gdyby do robienia kolczyków wystarczyły tylko zasady higieny, to salony piercingu by raczej nie istniały, bo ludzie by sami sobie wszystko przekłuwali...
__________________
"Przeznaczenie rozdaje karty. A my tylko gramy." Artur Schopenhauer


[SIGPIC][/SIGPIC]
Marwari jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-09, 23:55   #967
klaudulekbdg
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 15
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Moja koleżanka w domu sobie robiła igłą od szycia...nie skomentuje tego.... najlepsze w tym wszystkim jest to, że zrobiła, stwierdziła, że nie ma kolczyka, wyciągnęła, poszła go kupić i dzis znów przebiła... po prostu żal. Wydaje mi się, że lepiej zapłacić i miec to dobrze zrobione
klaudulekbdg jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-10, 01:10   #968
Miśka84
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 5 076
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Mam kolczyk od prawie roku, a wciąż mam wrażenie, że się nie zagoił. U góry widać jakby skóra byla lekko rozerwana, niezarośnieta. To normalne?
Miśka84 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-10, 01:14   #969
Miśka84
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 5 076
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez weronika506 Pokaż wiadomość
ale to jest ciekawe ! Bo Niektóre laski opisywały ze porostu kolczyk sie juz oswoił z skóra i juz sie "ułożyli według siebie" czyli powinno byc Ok . ! WG Mnie !

PS :najbardziej Mnie wkur*a ze laski które robiły u kosmetyczki,w studiu to sa mądre wydały kupe kasy ale Ok maja porządnie przebite ! a Te kóre sobie same robiły to wg Tych co robiły u kosmetyczki,w studiu to zapewne maja zakażenie,źle pzrekłute ITd. ale jesli ktos przestrzega zasad Higieny ! Wszystko Było Ok ! i jest nadal to dlaczego samemu nie zrobić ? / Boicie sie ?
Ja przebiłam sobie sama i do dziś mam bliznę po tym "czymś" Tak się wszystko paprało, że po tygodniu wyjęłam kolczyk, całe szczęście. I poszłam PROFESJONALNIE do koesmtyczki, która zrobiła mi to IDEALNIE, bez żadnego bólu (znieczulenie jest w spray'u, więc też nie boli) Dostałam przy okazji ulotkę jak dbać o kolczyk. Gdyby nie to pewnie dalje chodziłabym do solarium, choć nie można. Naprawdę lepiej zainwestować
Miśka84 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-10, 01:17   #970
Miśka84
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 5 076
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez dziuniaaa Pokaż wiadomość
Też podobają mi się strasznie wiszące.

Acha mam pytanie.

Po jakim czasie po przekłuciu można korzystać z sauny? Po zagojeniu dopiero czy można wcześniej?

I o co chodzi z tym ruszaniem; gdzie nie gdzie ( w tym na wildcat.pl) czytałam, że podczas tam przemywania ranki należy poruszać kolczykiem tu i tam, a jeszcze na paru stronach czytałam, że ruszanie powoduje rozrost ziarniny (?). Jak to w końcu jest?
Przemywając ziółkami trzeba trochę poruszać by kolczyk nie wrósł w skórę
Miśka84 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-10, 01:23   #971
Miśka84
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 5 076
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Mam pytanko małe, nie wyjmowałam jeszcze kolczyka, czy jest problem z włożeniem nowego?
Miśka84 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-10, 01:24   #972
Miśka84
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 5 076
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez miss venflon Pokaż wiadomość
na świeże przekłucie nie powinno się zakładać stali chirurgicznej-powinien to być tytan i już
więc jeśli miałaś stal -to no cóż
Stal jest najlepsza, bo na tytan wiele osób (np. ja) ma uczulenie
Miśka84 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-10, 07:13   #973
natalczak
Zadomowienie
 
Avatar natalczak
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 1 184
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez Miśka84 Pokaż wiadomość
Stal jest najlepsza, bo na tytan wiele osób (np. ja) ma uczulenie
na tytan nie mozna miec uczulenia bo nie zawiera niklu. a wlasnie najwiekszy odsetek ludzi ma uczulenie na stal chirurgiczna bo zawiera ona nikiel.
a poza tym to uzywaj opcji edycji wlasnych postow a nie pisz kilku postow pod soba.
natalczak jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-10, 08:52   #974
miss venflon
Zakorzenienie
 
Avatar miss venflon
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: bielsko
Wiadomości: 3 607
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

jasne ,ze może się zdarzyć uczulenie i na tytan-ale jeszce się z takowym w zyciu nie spotkałam

natomiast na stal chirurgiczną uczulone jest ok.30% osób

powiedzcie mi czy w takim bądź razie warto dawać sobie tylko 2/3 szansy na bezproblemowe gojenie?
__________________
MISS VENFLON PORTFOLIO
miss venflon jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-10, 10:23   #975
kasiolec4321
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 13
Dot.: Kolczyk w pepku... a wlasciwie juz nie ;/

A tego nie wiedzialam, myslalam ze srebro jest dozwolone. To w takim razie co? tytan? złoto?
kasiolec4321 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-10, 11:25   #976
*Vanilla*
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: z mojego różowego królestwa ;)
Wiadomości: 608
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Hej dziewczyny! Mam problem, otóż w sierpniu przekłułam sobie pępek, dbałam o niego tak jak zalecano, a teraz np. gdy poruszam kolczykiem to z górnej dziurki wychodzi ropa Nie wiem co powinnam zrobić, bo podobno pępek długo się goi, no ale do tej pory chyba powinno już być ok, i dziurka ta jest też naokoło troche czerwona...Czy to mi się kiedyś zagoi? Myślałam żeby może na jakiś czas wyciągnąć kolczyk, ale czy to coś da?
__________________
Masz szczęście- jesteś człowiekiem.
Róża jest piękna, ale nie wie dlaczego i dla kogo jest piękna.
Michel Quoist
*Vanilla* jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-10, 11:53   #977
pink69
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 7 490
Dot.: Kolczyk w pepku... a wlasciwie juz nie ;/

tytan lub bioplast
__________________


pink69 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-10, 11:54   #978
pink69
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 7 490
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez *Vanilla* Pokaż wiadomość
Hej dziewczyny! Mam problem, otóż w sierpniu przekłułam sobie pępek, dbałam o niego tak jak zalecano, a teraz np. gdy poruszam kolczykiem to z górnej dziurki wychodzi ropa Nie wiem co powinnam zrobić, bo podobno pępek długo się goi, no ale do tej pory chyba powinno już być ok, i dziurka ta jest też naokoło troche czerwona...Czy to mi się kiedyś zagoi? Myślałam żeby może na jakiś czas wyciągnąć kolczyk, ale czy to coś da?
Czym go przemywałaś?
__________________


pink69 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-10, 12:44   #979
*Vanilla*
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: z mojego różowego królestwa ;)
Wiadomości: 608
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Przeważnie wodą utlenioną, a czasami solą fizjologiczną. A to ma znaczenie?
__________________
Masz szczęście- jesteś człowiekiem.
Róża jest piękna, ale nie wie dlaczego i dla kogo jest piękna.
Michel Quoist
*Vanilla* jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-10, 14:16   #980
Miśka84
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 5 076
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez natalczak Pokaż wiadomość
na tytan nie mozna miec uczulenia bo nie zawiera niklu. a wlasnie najwiekszy odsetek ludzi ma uczulenie na stal chirurgiczna bo zawiera ona nikiel.
a poza tym to uzywaj opcji edycji wlasnych postow a nie pisz kilku postow pod soba.
Znam ludzi, którzy mają uczulenie na tytan i, którym pozostawił on straszne blizny Ja też mam - mogę nosić tylko srebro, złoto i stal.
Miśka84 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-10, 14:32   #981
Mirelkaaa
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 16 606
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

a wiecie jak ja chodziłam i szukałam salonu w którym mi przebija to trafilam do jednego gdzie akurat nie przebijali, ale była tam taka kobieta która powiedziała ze ona robiła kolczyka w profesjonalnym zakładzie,ale się jej poprostu przerwał, bo pępek go nie przyjął i ma tylko blizne , moze tak sie zdarzyc?

ps: ja płaciłam 100 zł z kolczykiem , bez kolczyka kosztowałoby 80 zł
Mirelkaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-10, 15:11   #982
miss venflon
Zakorzenienie
 
Avatar miss venflon
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: bielsko
Wiadomości: 3 607
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

kobieto-ani ja ani moi znajomi piercerzy w całym swoim życiu zawodowym nie spotkali alergii na tytan(co nie wyklucza faktu,ze może się taki pacjent zdarzyć)

wydaje mi się ,że mylisz tytan ze stalą chirurgiczną,która zawiera silnie alergizujacy nikiel
__________________
MISS VENFLON PORTFOLIO
miss venflon jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-10, 16:22   #983
weronika506
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: K-ce
Wiadomości: 76
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez Marwari Pokaż wiadomość
a mnie wkurzają takie posty jak Twoje
a Twoje wywody na temat pielęgnacji kolczyka pozostawiają wiele do życzenia....
gdyby do robienia kolczyków wystarczyły tylko zasady higieny, to salony piercingu by raczej nie istniały, bo ludzie by sami sobie wszystko przekłuwali...

Ok ! Wydałaś Ta 100 na przebicie i widzę ze jesteś zadowolona ! Ja wydałam 10zł (zwykły banan stal chirurgiczna na allegro) + Maść okolo 15 złotych Wszystko jest Ok ! pięknie sie Goi ! I jestem jeszcze bardziejej zadowolona bo 100 mam w kieszeni O ! Ok
a w salonie to jak jest ? Ok nie mam takiego łóżka gdzie sie kładzie i specjalnych szczypców z dziurka ! Byłam w salonie wywiad tez przeprowadzałam z kolega z studia z laskami które robiły w studiu i w w domu ! rozważyłam za i przeciw !

PS Nie myłam rak tylko je szorowałam ! woda utleniona spirytus co było w domu ! rękawiczki też miała ! /dzień przed zalałam % zeby wyparzyć bakterie/ Wszysko jest Ok ! a tam laska pisała ze ma bliznę bo źle przebiła ! szkoda ! see U !
weronika506 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-10, 16:54   #984
miss venflon
Zakorzenienie
 
Avatar miss venflon
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: bielsko
Wiadomości: 3 607
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

nie chciałabys wiedzieć przez ile rąk przeszedł ten Twój cudowny kolczyk z allegro zanim trafił do twojego ciała(uwierz mi ,że z Chin jest dłuuuga droga)-i co ci ludzie na tych rękach mieli-a spirytusku to się możesz napić conajwyżej bo nie usuwa wielu zarazaków,bakteriii i wirusów

aa i nie zdziw się jak zardzewieje

umywamy rączki moje drogie...nie ma się czym przejmowac.. jej zdrowie
__________________
MISS VENFLON PORTFOLIO
miss venflon jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-10, 17:00   #985
Marwari
Zakorzenienie
 
Avatar Marwari
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 19 175
GG do Marwari
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez weronika506 Pokaż wiadomość
Ok ! Wydałaś Ta 100 na przebicie i widzę ze jesteś zadowolona ! Ja wydałam 10zł (zwykły banan stal chirurgiczna na allegro) + Maść okolo 15 złotych Wszystko jest Ok ! pięknie sie Goi ! I jestem jeszcze bardziejej zadowolona bo 100 mam w kieszeni O ! Ok
a w salonie to jak jest ? Ok nie mam takiego łóżka gdzie sie kładzie i specjalnych szczypców z dziurka ! Byłam w salonie wywiad tez przeprowadzałam z kolega z studia z laskami które robiły w studiu i w w domu ! rozważyłam za i przeciw !

PS Nie myłam rak tylko je szorowałam ! woda utleniona spirytus co było w domu ! rękawiczki też miała ! /dzień przed zalałam % zeby wyparzyć bakterie/ Wszysko jest Ok ! a tam laska pisała ze ma bliznę bo źle przebiła ! szkoda ! see U !
pozostawię to bez komentarza...
__________________
"Przeznaczenie rozdaje karty. A my tylko gramy." Artur Schopenhauer


[SIGPIC][/SIGPIC]
Marwari jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-10, 17:27   #986
Mirelkaaa
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 16 606
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez weronika506 Pokaż wiadomość
Ok ! Wydałaś Ta 100 na przebicie i widzę ze jesteś zadowolona ! Ja wydałam 10zł (zwykły banan stal chirurgiczna na allegro) + Maść okolo 15 złotych Wszystko jest Ok ! pięknie sie Goi ! I jestem jeszcze bardziejej zadowolona bo 100 mam w kieszeni O ! Ok
a w salonie to jak jest ? Ok nie mam takiego łóżka gdzie sie kładzie i specjalnych szczypców z dziurka ! Byłam w salonie wywiad tez przeprowadzałam z kolega z studia z laskami które robiły w studiu i w w domu ! rozważyłam za i przeciw !

PS Nie myłam rak tylko je szorowałam ! woda utleniona spirytus co było w domu ! rękawiczki też miała ! /dzień przed zalałam % zeby wyparzyć bakterie/ Wszysko jest Ok ! a tam laska pisała ze ma bliznę bo źle przebiła ! szkoda ! see U !
mojej kuzynce tez robiła kolezanka i tez myślała ze wszytsko pięknie i ok, ale wystarczyło ze ktos jej lekko pociągnął za kolczyk i sie urwał;/
Mirelkaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-10, 18:36   #987
pink69
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 7 490
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez *Vanilla* Pokaż wiadomość
Przeważnie wodą utlenioną, a czasami solą fizjologiczną. A to ma znaczenie?
ma.nie przemywamy wodą utlenioną przekłuć.
__________________


pink69 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-10, 20:13   #988
Mirelkaaa
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 16 606
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

wiecie co jak nacisne to mi ropa leci
mam kupic tribiotic czy zostawic i dalej przemywac solą?
Mirelkaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-10, 21:45   #989
weronika506
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: K-ce
Wiadomości: 76
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Ok ! To jest Moje zdanie !
weronika506 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-10, 21:47   #990
Marwari
Zakorzenienie
 
Avatar Marwari
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 19 175
GG do Marwari
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez weronika506 Pokaż wiadomość
Ok ! To jest Moje zdanie !
tylko potem nie przylatuj do nas z płaczem jak Ci sie zacznie paprac...
__________________
"Przeznaczenie rozdaje karty. A my tylko gramy." Artur Schopenhauer


[SIGPIC][/SIGPIC]
Marwari jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
boli, kolczyk, pękek, pępek, piercing, problem kolczyk pępek, ropienie

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-10-26 18:50:42


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 13:22.