Kolczyk w pępku - opinie wrażenia problemy - Strona 79 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-02-21, 15:20   #2341
obeciach
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 10
Dot.: Kolczyk w pępku - opinie wrażenia problemy

witam ponownie:P chciałam sie pochwalic moim nowym kolczykiem (poprawianym co prawda ale jestem z niego baaardzo zadowolona) mam nadzieje ze dziewczyny które zamierzają przekłuć pępek...zastanowią sie dobrze nad tym czy chciałyby aby kosmetyczka zrobila im piercing. w moim przypadku wizyta u kosmetyczki okazala sie fatalnym pomyslem...nie dość ze zaplaciłam duzo kasy to jescze mi zle zrobila:/ no cóz zycie nie ma to jak uczyc sie na własnych blędach troch e nie za specjalne zdjęcia ale moze co nieco sie dopatrzycie
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg CIMG0741.jpg (48,2 KB, 63 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg CIMG0771.jpg (59,3 KB, 81 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg CIMG0777.jpg (34,1 KB, 70 załadowań)
obeciach jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-21, 22:48   #2342
xXxPaulinaxXx
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Lubiąż
Wiadomości: 4
Dot.: Kolczyk w pępku - opinie wrażenia problemy

Ja mam kolczyka w pępku od 19 grudnia
Przebijałam u zaufanej kosmetyczki..
Oczywiście moja mama wyraziła zgodę
Aktualnie mam już 2 raz zmieniony kolczyk i mi się nic nie dzieje
Na samym początku pryskałam Tribacticem , kropiłam spirytusem i pryskałam neomycyną . Wygoiło mi się znakomicie bez żadnych skutków ubocznych ,a był to mój pierwszy kolczyk taki poważniejszy (bo przed tym okolczykowałam sobie całe uchoo ) więc się bardzo z tego cieszę
A co do ćwiczenia to ja jestem w drużynie szkolnej ,więc jeździmy na zawody...A w szkole nie mogę powiedzieć ,że mam kolczyka w pępku bo bym miała problemy ,ale przekłułam pępek w pierwszy dzień ferii świątecznych więc miałam przed sobą całe ferie i potem dwa tygodnie ćwiczeń a potem ferie zimowe więc nie najgorzej Co było moim zdziwieniem kolczyk wcale nie bolał i nie boli przy wykonywaniu ćwiczeń ,robiłam z nim na wfie dosłownie wszystko ! Na samym początku nosiłam takie duże plastry do kąpieli i pod prysznic ,a potem już nie trzeba było ,choć kosmetyczka mi powiedziała bym na wfie nosiła plasterek xD Pare razy zapomniałam ,a nic mi się nie działo więc stwierdziłam ,że to zbędna rzecz To chyba na tyle jestem zadowolona ze swojego kolca i zamierzam w najbliższym czasie przekłuć sobie język Pozdrawiam
xXxPaulinaxXx jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-22, 09:01   #2343
LiCzBa_Pi
Raczkowanie
 
Avatar LiCzBa_Pi
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 324
Dot.: Kolczyk w pępku - opinie wrażenia problemy

Cytat:
Napisane przez xXxPaulinaxXx Pokaż wiadomość

Na samym początku pryskałam Tribacticem , pryskałam neomycyną . Wygoiło mi się znakomicie bez żadnych skutków ubocznych ,a był to mój pierwszy kolczyk taki poważniejszy
Czy ktoś mógłby się wypowiedzieć na temat tych dwóch specyfików, jeśli chodzi o gojenie pepka?
LiCzBa_Pi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-22, 13:19   #2344
xXxPaulinaxXx
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Lubiąż
Wiadomości: 4
Dot.: Kolczyk w pępku - opinie wrażenia problemy

Tak Neomycyna jest sprzedawana na recepte lekarza ...
To jest lek zabijający bakterie (dezynfekuje) ,stosuje go się np gdy się przetniemy ,by nie dostały się tam bakterie i nie zrobiło się zakażenie...
Tribactic - Jest do oczyszczania skóry.
Działa antybakteryjnie i osuszająco ...
Więcej nic nie używałam i jest wszystko OK
xXxPaulinaxXx jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-22, 15:26   #2345
sabbatha
Zakorzenienie
 
Avatar sabbatha
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 12 081
Dot.: Kolczyk w pępku - opinie wrażenia problemy

ale na cholere tribiotic jak nic zlego ci sie nie dzialo z kolczykiem?

DALEJ BLAGAM O PODFORUM O PIERCINGU WRAZ FAQ ODNOSNIE KLUCIA!
__________________
Blog lakierowy - SpookyNails Zapraszam


sabbatha jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-22, 18:13   #2346
Blondi9
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 15
Dot.: Kolczyk w pępku - opinie wrażenia problemy

Co do solarium to ja wybrałam sie po 4 miesiącach troche się obawiałam bo napisano mi tutaj, że 4 mies. to za wcześnie, że migracja... ale poszłam i żyje ;P z kolczykiem wszystko ok, nic sie nie dzieje
ale radziłabym nie ryzykować po miesiącu tylko odczekać troszke i będzie ok)
Blondi9 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-22, 21:53   #2347
yaggie
Raczkowanie
 
Avatar yaggie
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Rzeszów
Wiadomości: 159
Dot.: Kolczyk w pępku - opinie wrażenia problemy

pewnie tez odczekam te pare miesiecy bo wole nie ryzykowac w zimie to jak raz pojde to zaraz mi zejdzie, pewnie pojde dopiero na wiosne kilka razy zeby nie swiecic ludziom po oczach moja bialoscia to akurat wtedy mina te 3-4 mies to moze nic sie nie stanie ..
yaggie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-22, 22:56   #2348
dorocia019
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 5
Dot.: Kolczyk w pępku - opinie wrażenia problemy

najlepiej bedzie jak poczekasz ze zmianą troche czasu . Ja mam kolczyk juz 1,5 roku i zmienilam po raz pierwszy od momentu przebicia po ok ponad miesiac i to byl moj bład bo widocznie bylo to zaszybko , gdyz zaczelo mi sie cos paprac. Szybko zamienilam spowrotem i dopiero po 2 miesiacach zamienilam na swoj. pozdrawiam
dorocia019 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-23, 10:06   #2349
Blondi9
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 15
Dot.: Kolczyk w pępku - opinie wrażenia problemy

po 3-4 miesiącach nie masz się czym przejmować nawet rozmawiałam z kobietą która robiła mi kolczyka (kolczykami zajmuje sie już 14 lat i pracuje w znanym studio w Krakowie, żeby nie było, że jakaś przypadkowa ;p) i mówiła mi, że po takim okresie czasu to już wszystko spokojnie można robić ;P solarium, basen
Blondi9 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-23, 11:20   #2350
ysska1991
Raczkowanie
 
Avatar ysska1991
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 361
Dot.: Kolczyk w pępku - opinie wrażenia problemy

Ja przemywam 2-3 razy dziennie solą fizjologiczną-tzn polewam
A jeżeli chodzi o Tribiotic to jestem bardzo ostrożna, ponieważ nie paprze mi sie nic ew. raz dziennie delikatnie posmaruje. Wczoraj przemyłam rumiankiem.
Ogółem to wszystko w porządku
__________________
CIASTKO - minuta w ustach, godzina w żołądku,całe życie w biodrach Twój wybór
ysska1991 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-23, 16:29   #2351
snide
Zadomowienie
 
Avatar snide
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 1 086
GG do snide
Dot.: Kolczyk w pępku - opinie wrażenia problemy

Cytat:
Napisane przez ysska1991 Pokaż wiadomość
Ja przemywam 2-3 razy dziennie solą fizjologiczną-tzn polewam
a dezynfekcja octeniseptem?
__________________
freshairfiend.com forum poświęcone sneakersom

snidehead.blogspot.com sneakers
facebook.com/snidehead
snide jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-23, 20:47   #2352
ysska1991
Raczkowanie
 
Avatar ysska1991
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 361
Dot.: Kolczyk w pępku - opinie wrażenia problemy

Na razie nie kupilam- brak funduszy
najwyzej jak sie zacznie babrac-oby nie- to kupie
__________________
CIASTKO - minuta w ustach, godzina w żołądku,całe życie w biodrach Twój wybór
ysska1991 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-23, 20:51   #2353
snide
Zadomowienie
 
Avatar snide
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 1 086
GG do snide
Dot.: Kolczyk w pępku - opinie wrażenia problemy

to rodziców wkręć by kupili.
uwaga do ogółu: jeśli chcesz mieć kolczyk musisz się liczyć z wydatkami na środki do pielęgnacji!
__________________
freshairfiend.com forum poświęcone sneakersom

snidehead.blogspot.com sneakers
facebook.com/snidehead
snide jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-23, 21:00   #2354
Blondi9
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 15
Dot.: Kolczyk w pępku - opinie wrażenia problemy

w jakiej cenie ten octenisept?
Blondi9 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-23, 21:04   #2355
snide
Zadomowienie
 
Avatar snide
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 1 086
GG do snide
Dot.: Kolczyk w pępku - opinie wrażenia problemy

ok. 25-40zł
__________________
freshairfiend.com forum poświęcone sneakersom

snidehead.blogspot.com sneakers
facebook.com/snidehead
snide jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-23, 22:03   #2356
Blondi9
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 15
Dot.: Kolczyk w pępku - opinie wrażenia problemy

a to nie tak źle
Blondi9 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-24, 07:53   #2357
201612291251
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 4 012
Dot.: Kolczyk w pępku - opinie wrażenia problemy

Cytat:
Napisane przez ysska1991 Pokaż wiadomość
Na razie nie kupilam- brak funduszy
najwyzej jak sie zacznie babrac-oby nie- to kupie
w tym wszystkim chodzi o to, zeby zapobiegac, a nie leczyc
201612291251 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-24, 13:59   #2358
ysska1991
Raczkowanie
 
Avatar ysska1991
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 361
Dot.: Kolczyk w pępku - opinie wrażenia problemy

Cytat:
Napisane przez DIABLICAorg Pokaż wiadomość
w tym wszystkim chodzi o to, zeby zapobiegac, a nie leczyc
Wiem wiem:P
kupie go:P
__________________
CIASTKO - minuta w ustach, godzina w żołądku,całe życie w biodrach Twój wybór
ysska1991 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-24, 20:55   #2359
Karolajn
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 1
Dot.: Kolczyk w pępku - opinie wrażenia problemy

Hej mam pytanie mianowicie zrobiłam polczyka w pepku 2 tyg temu che isc jutro na solarium z ranki wycieka ropa jest lekkie zaczerwienienie czyatałam ze nei mozna ale jak długo ?;/ tylko nie piszecie ze do konca wygojenia rany bo juz jestem blada jak sciana
Karolajn jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-24, 20:59   #2360
snide
Zadomowienie
 
Avatar snide
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 1 086
GG do snide
Dot.: Kolczyk w pępku - opinie wrażenia problemy

najpierw wylecz infekcje i odczekaj 3 m-ce od przekłucia a później myśl o solarium
__________________
freshairfiend.com forum poświęcone sneakersom

snidehead.blogspot.com sneakers
facebook.com/snidehead
snide jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-25, 14:43   #2361
Moravka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 52
Dot.: Kolczyk w pępku - opinie wrażenia problemy

Po jakim czasie od przekłucia można wyjąć kolczyk?
Ja już mam go trzy tygodnie, kilka dni temu przestała mi lecieć ropka, zniknęło zaczerwienienie i już bardzo ładnie wygląda.
Jednak boję się go za wcześnie wyjmować
Moravka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-25, 15:18   #2362
snide
Zadomowienie
 
Avatar snide
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 1 086
GG do snide
Dot.: Kolczyk w pępku - opinie wrażenia problemy

gdy się w pełni zagoi-zależy od organizmu, ale nie wcześniej niż po 3ech miesiacach
__________________
freshairfiend.com forum poświęcone sneakersom

snidehead.blogspot.com sneakers
facebook.com/snidehead
snide jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-26, 11:31   #2363
ysska1991
Raczkowanie
 
Avatar ysska1991
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 361
Dot.: Kolczyk w pępku - opinie wrażenia problemy

Najlepiej dać sobie spokój do wakacji.. ale to moje skromne zdanie:P
Lepiej dmuchać na zmine niż potem płakać
__________________
CIASTKO - minuta w ustach, godzina w żołądku,całe życie w biodrach Twój wybór
ysska1991 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-26, 14:26   #2364
Alida
Raczkowanie
 
Avatar Alida
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 209
GG do Alida
Dot.: Kolczyk w pępku - opinie wrażenia problemy

mnie piercer powiedzial ze jak będzie wielkie parcie na solarium to zeby rankę zasłonić jakimś sterylnym gazikiem ale to tylko tak powtarzam co usłyszałam.
Alida jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-26, 18:12   #2365
Moravka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 52
Dot.: Kolczyk w pępku - opinie wrażenia problemy

A kiedy będę wiedziała że kanał w pełni się zagoił? Bo na zewnątrz wygląda bardzo ładnie i gdybym nie miała świadomości jak długo mam ten kolczyk pomyślałabym że już jest zagojony. Po czym to poznać?
Moravka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-27, 14:41   #2366
nancy92
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Trn
Wiadomości: 154
Dot.: Kolczyk w pępku - opinie wrażenia problemy

Mam pytanie- czytalam, ze na opuchliznę i zaczerwienie dobre są okłady/ przemywanie rumiankiem i tutaj jest problem- mam na niego uczulenie. Moge go zastapic szalwia, badz Rywanolem?
nancy92 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-27, 14:51   #2367
miss venflon
Zakorzenienie
 
Avatar miss venflon
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: bielsko
Wiadomości: 3 607
Dot.: Kolczyk w pępku - opinie wrażenia problemy

Cytat:
Napisane przez nancy92 Pokaż wiadomość
Mam pytanie- czytalam, ze na opuchliznę i zaczerwienie dobre są okłady/ przemywanie rumiankiem i tutaj jest problem- mam na niego uczulenie. Moge go zastapic szalwia, badz Rywanolem?
wystarczy octenisept-jesli opuchlizna jest spora pomóc mogą okłady z naparu kory debu
__________________
MISS VENFLON PORTFOLIO
miss venflon jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-27, 15:01   #2368
Alida
Raczkowanie
 
Avatar Alida
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 209
GG do Alida
Dot.: Kolczyk w pępku - opinie wrażenia problemy

a ja chciałam zapytać jak długo może sie utrzymywać zaczerwienienie, ból przy dotyku i ropka kolczyk robiłam w zeszły wtorek, grzecznie traktuje rankę solą fizjologiczna i octeniseptem a od kilku dni dodatkowo tribioticiem ale cały czas jakies paskudztwo mi ze środka wyłazi :/
mam sie uzbroic w cierpliwosc czy jednak zaczac pomalutku niepokoic?
Alida jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-27, 17:39   #2369
nancy92
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Trn
Wiadomości: 154
Dot.: Kolczyk w pępku - opinie wrażenia problemy

Dziekuje bardzo za odpowiedz.

Dzisiaj 3 dzień od kąd mam kolczyk- uzywam Octenisept'u. Opuchlizna jest dosyć duża. W pierwszy dzień było lekko spuchnięte ale nie było zaczerwienia, wyglądał naprawdę dobrze i od wczoraj wydaje mi się, ze jest jeszcze bardziej spuchniete i zaczerwienione, przez co kolczyk wyglada jakby byl krzywo zrobiony, a na prawde jest ok. Na zdj tez wyszedl jakos krzywo, w rzeczywistosci jest inaczej, narazie zdjęcia niewyrazne, bo robione telefonem, ale jak bede miec aparat to wrzuce lepsze. Co jest nie tak? Czy tak to powinno wygladac? Dodam, ze nie wyplywa z rany nic...

20090227(001).jpg

20090227(002).jpg

20090227(003).jpg
nancy92 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-27, 18:49   #2370
starlit
catch me if I fall.
 
Avatar starlit
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 15 306
Dot.: Kolczyk w pępku - opinie wrażenia problemy

nie masz czasem za krotkiego tego kolca? nie znam sie na tym, ale wydaje mi sie, ze w ogole nie ma luzu i kulka sie wżyna...
starlit jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
boli, kolczyk, pękek, pępek, piercing, problem kolczyk pępek, ropienie

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-10-26 18:50:42


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 08:17.