wysoka brunetka / prosba o wskazówki - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Metamorfozy

Notka

Metamorfozy Służymy kompleksowymi poradami jak zmienić swój wygląd i styl - makijaż, fryzurę, sposób ubierania się...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2012-03-28, 21:08   #1
toshi21
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-05
Wiadomości: 19

wysoka brunetka / prosba o wskazówki


witam drogie panie już od dłuuuugiego czasu mam problem z włosami, cerą, makijażem , nie wiem na co się zdecydować a próbowałam wszystkiego , nie znam się na określaniu typu urody itd. więc proszę was o pomoc i wskazówki, cerę mam jasną bardzo trudną do opalenia a jeśli długo coś z nią nie robie staje się blada.... więc ciemny odcień włosów raczej do niej nie pasuje, zresztą nie znam się przecież mam okrągłą twarz, włosy nijakie trudne do układania naturalnie falujące się i puszące pod wpływem wilgoci, duży, garbkowaty nos.... oczy... jak widac, no to tyle reszta na fotkach dzięki za pomoc z góry aha i dodam że noszę okulary.... i drugie aha podoba mi się nowa fryzura farny..

http://imageshack.us/photo/my-images...328200644.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images...328200709.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images...328200725.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images...328202714.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images...328202022.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images...1c4f67809.jpg/
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 20120328200644.jpg (13,8 KB, 150 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 20120328200709.jpg (13,4 KB, 132 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 20120328202714.jpg (11,2 KB, 121 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg ab1870520029d71c4f67809.jpg (18,0 KB, 112 załadowań)

Edytowane przez kaska222
Czas edycji: 2012-03-28 o 21:49 Powód: zalaczenie zdjec do zalacznika -regulamin
toshi21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-03-29, 10:18   #2
kaska222
Moderator
 
Avatar kaska222
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Bayern/DE
Wiadomości: 6 515
Dot.: wysoka brunetka / prosba o wskazówki

Z cera to raczej nie pomoge,musislabys sie zapytac do forum kosmetycznego.
Ja bym chciala zobaczyc cie taka jaka jestes w naturze.Nie pisalas jaki masz z natury kolor.I zalacz wieksze zdjecie
__________________



RegulaminWizaz.pl
mikroREKLAMA
Metamorfoza-uwolnij swoje piekno.
Chcesz wygladac inaczej jak na codzien,wystarczy jak zalaczysz zdjecie wraz z opisem.A my doradzimy co zmienic w Tobie,we fryzurze,makijazu,ubiorze.Zapraszamy bardzo na nasze forum.

Ta reklama pokazywana jest pod 6 515 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
kaska222 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-03-29, 11:04   #3
toshi21
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-05
Wiadomości: 19
z natury jestem jasna mysia szatynka raczej , brwi za bardzo nie widac ale takiego tez koloru mam wlosy, jeśli odrastaja juz mi moja naturalne to wydaje się sobie mało wyrazista dlatego ponownie farbuję , większe tzn całej sylwetki czy wiekszy rozmiar ? 3 fotki z roznych okresow , ta ostatnia najbardziej aktualna , prawie bez makijazu i w moich drugich oczach

wooow kaska jakie ty masz piękne włosy , najbardziej mi się podobają te z pasemkami rozjaśnianymi i w brązie , do jakiej długości chcesz zapuścić ?
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg IMG000019.jpg (14,6 KB, 93 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg IMG000064.jpg (61,8 KB, 83 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg IMG20110901_007.jpg (131,4 KB, 88 załadowań)

Edytowane przez kaska222
Czas edycji: 2012-03-29 o 12:52 Powód: post pod postem
toshi21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-03-29, 12:51   #4
kaska222
Moderator
 
Avatar kaska222
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Bayern/DE
Wiadomości: 6 515
Dot.: wysoka brunetka / prosba o wskazówki

W dluzszych wlosach slicznie wygladalas.
W ciemnych tez bardzo ladnie Ale wiadomo zmiana i te odrosty....
Mialam na mysli zdjecie wieksze rozmiarowo i wlosy bez zadnych stylizacji,takie jakie masz falujace.
Pomysl nad fryzura taka ktora nie musisz prostowac tylko do przeznaczonych fal.Moze sie przekonasz lub dasz sie przekonac
Pusza sie bo maja za malo pielegnacji i od prostowania.

Co do Moich wlosow dziekuje. Daze do pasa,chociaz mi siegaja prawie.
Ale musze sciac je troche i wyrownac cieniowanie.
Wiec dluga walka jeszcze z nimi bedzie
__________________



RegulaminWizaz.pl

Edytowane przez kaska222
Czas edycji: 2012-03-29 o 12:53
mikroREKLAMA
Metamorfoza-uwolnij swoje piekno.
Chcesz wygladac inaczej jak na codzien,wystarczy jak zalaczysz zdjecie wraz z opisem.A my doradzimy co zmienic w Tobie,we fryzurze,makijazu,ubiorze.Zapraszamy bardzo na nasze forum.

Ta reklama pokazywana jest pod 6 515 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
kaska222 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-03-29, 14:44   #5
toshi21
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-05
Wiadomości: 19
Dot.: wysoka brunetka / prosba o wskazówki

zdjęcia które dodałam za pierwszym razem są bez stylizacji wysuszone tylko suszarą ale są krótkie więc się tak nie falują, chcę zapuścić ale okres przejściowy jest najgorszy bo włosy nie chcą się same układać jeśli długość jest taka nijaka , teraz włosy mam całkiem prosto obcięte a może pocieniować całkiem i tak jak masz ty kasia w literkę v zrobic ? miałam już tak kiedyś ale chciałabym się zmienić więc może też jakieś pasemka ? a co do twoich czyli chcesz wyrównać i usunąć literkę v z plecków ?
toshi21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-03-29, 16:17   #6
kaska222
Moderator
 
Avatar kaska222
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Bayern/DE
Wiadomości: 6 515
Dot.: wysoka brunetka / prosba o wskazówki

Acha,myslalam ze prostowne
Zalaczam symulacje,mniej wiecej fryzur(2 pierwsze i ostanie) i kolor wlosow cieniutkie pasma z odcieni brazu i rozjasniania.
Tak ,myslalam zeby wyjsc z cieniowania tak zwanego szpic.Jak mam wycieniowane to bardziej mi sie ukladaly i czesciej falowaly troche im pomagalam wydobyc ladny skret.
A tak wlosy od tego czasu urosly mi dosyc sporo i wyglada nie zaciekawie.
Do fryzjera wybieram sie za 2tyg,nie cale.Wiec rozmyslam jeszcze.
Podobaja mi sie dlugie proste wlosy.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 7214593.jpg (17,7 KB, 6 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg ALYSSA123.jpg (52,3 KB, 10 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 5e736b00000052944c8d7777.jpg (64,0 KB, 7 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Albak.jpg (38,4 KB, 8 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Jessica_Biel_.jpg (61,4 KB, 7 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg rachel-stevens-daimond-1108-4.jpg (52,8 KB, 2 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Mariska-Hargitay12.jpg (23,0 KB, 0 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 5.jpg (12,1 KB, 4 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 356003cc002002914c75af60.jpg (25,2 KB, 9 załadowań)
__________________



RegulaminWizaz.pl

Edytowane przez kaska222
Czas edycji: 2012-03-29 o 16:24
mikroREKLAMA
Metamorfoza-uwolnij swoje piekno.
Chcesz wygladac inaczej jak na codzien,wystarczy jak zalaczysz zdjecie wraz z opisem.A my doradzimy co zmienic w Tobie,we fryzurze,makijazu,ubiorze.Zapraszamy bardzo na nasze forum.

Ta reklama pokazywana jest pod 6 515 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
kaska222 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-03-29, 16:46   #7
toshi21
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-05
Wiadomości: 19
Dot.: wysoka brunetka / prosba o wskazówki

hehe ale trafiłaś , dokładnie o takim kolorze włosów jak ma natalia kukulska myslalam około rok temu , ale trafiłam na złego fryzjera , nie dość że wygladałam jak by mi kura nasra na głowę to jeszcze strasznie mi włosy popalił i musiałam wrócić do ciemnych brązów chociaż myśle że przy moim odcieniu cery i kolorze oczu pasowałyby takie rozjaśniane , musiałabym isć do wyprobowanego fryzjera, no ale fryzurka kukulskiej na pewno by mi nie podpasowała , za okrągłą twarz mam.
Co do twoich włosków to przy takiej długości i kolorze proste by wygladały pięknie ale z drugiej strony jeśli masz je lekko kręcone i wspomagasz to prostować też byś musiała cały czas ? szkoda je skracać ....
toshi21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-03-29, 17:21   #8
kaska222
Moderator
 
Avatar kaska222
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Bayern/DE
Wiadomości: 6 515
Dot.: wysoka brunetka / prosba o wskazówki

No wlasnie, teraz fryzjera znalezc ktory zna sie na rzeczy to naprawde cud.
Taka krotka fryzura raczej nie pasowala by Tobie i niewiem czy dobrze bys sie czula w takich krotkich..
A pierwsza fryzura czy ta ostatnia nie podoba ci sie ?
Ja nie musialabym prostowac,wystarczy ze wysusze szuszarka czy wymodeluje na okraglej szczotce obrotowej,i mam proste.
__________________



RegulaminWizaz.pl
mikroREKLAMA
Metamorfoza-uwolnij swoje piekno.
Chcesz wygladac inaczej jak na codzien,wystarczy jak zalaczysz zdjecie wraz z opisem.A my doradzimy co zmienic w Tobie,we fryzurze,makijazu,ubiorze.Zapraszamy bardzo na nasze forum.

Ta reklama pokazywana jest pod 6 515 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
kaska222 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-03-29, 18:41   #9
toshi21
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-05
Wiadomości: 19
Dot.: wysoka brunetka / prosba o wskazówki

wszystkie mi się podobaja, na krotko tzn na boba tez juz mialam jak nizej ale chcialabym chyba jednak teraz zapuscic i cos z ksztaltem i kolorem zrobic , to ty kaska fajnie masz ze mozesz miec takie krecone lub tylko szczotka wymodelowac i proste jak podejmiesz ostateczna decyzje co do swoich daj znac
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg DSC04459.jpg (81,9 KB, 48 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSC04455.jpg (74,6 KB, 42 załadowań)
toshi21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-03-30, 15:04   #10
toshi21
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-05
Wiadomości: 19
Dot.: wysoka brunetka / prosba o wskazówki

nie mogę dodawac postów .... :/

---------- Dopisano o 14:04 ---------- Poprzedni post napisano o 14:02 ----------

od wczoraj probowalam tu cos napisac i nic :/ pisalam juz chyba z 4 razy ze mialam tak sciete wlosy na krotkiego boba i czulam sie ok ale chcialabym teraz zapuscic zmienic ksztalt i moze kolor, i miec takie wloski jak ty fajnie do ukladania , bo moje podatne na skret juz nie sa po takim dlugim okresie prostowania ... pozdrawiam
toshi21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-03-30, 22:41   #11
kaska222
Moderator
 
Avatar kaska222
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Bayern/DE
Wiadomości: 6 515
Dot.: wysoka brunetka / prosba o wskazówki

Widocznie byl problem techniczny,posty widnieja
To moze lekko wycienowac ?
Jesli chcesz odstawic prostownice i bardziej zadbac o skret wlosow,to musisz zmienic kosmetyki do stylizacji.Najbardziej duzo daje zel lniany i odciskanie wilgotnych wlosow w bawelniana koszule .Poczytaj sobie i popatrz na zdjecia
na forum dla zakreconych.
http://wizaz.pl/forum/forumdisplay.php?f=126
watek pielegnacyjny fal
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=592027&page=167

Po za tym ja nie widze tego garbatego nosa???
Oczywiscie dam znac,ale za 2 tyg;.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg MANDY 174.jpg (77,0 KB, 3 załadowań)
__________________



RegulaminWizaz.pl

Edytowane przez kaska222
Czas edycji: 2012-03-30 o 22:44
mikroREKLAMA
Metamorfoza-uwolnij swoje piekno.
Chcesz wygladac inaczej jak na codzien,wystarczy jak zalaczysz zdjecie wraz z opisem.A my doradzimy co zmienic w Tobie,we fryzurze,makijazu,ubiorze.Zapraszamy bardzo na nasze forum.

Ta reklama pokazywana jest pod 6 515 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
kaska222 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Metamorfozy


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 09:24.