Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V - Strona 13 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Biochemia kosmetyczna

Notka

Biochemia kosmetyczna Analiza działania składników kosmetyków, ich skuteczności i wpływu na zdrowie. Również informacje na temat filtrów przeciwsłonecznych oraz kuracji kwasami.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2012-04-07, 21:49   #361
kotwilka
Wtajemniczenie
 
Avatar kotwilka
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 2 167
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Cytat:
Napisane przez agat888 Pokaż wiadomość
Dzieki za info. Nie orientujesz się może, czy nadal jest w promocyjnej cenie? Po Świetach biegnę dokupić parę sztuk.

---------- Dopisano o 16:19 ---------- Poprzedni post napisano o 16:09 ----------

Już sprawdziłam na Rossnet i tam jest po 6,29 wiec w sklepach tez powinno być, tym bardziej, że chyba mało kto wie jakie jest super, bo w normalnej cenie 16,- zł odstraszało ceną. A wygląda naprawdę niepozornie.
To mydło jest z wywieszką "cena na do widzenia" czyli będzie dostępne w tej cenie 6,29 aż do całkowitego wyczerpania zapasów.
__________________

kotwilka jest offline  
Stary 2012-04-07, 22:06   #362
jp91
Wtajemniczenie
 
Avatar jp91
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 2 670
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Cytat:
Napisane przez agat888 Pokaż wiadomość
dziękuję
__________________
Justyna

jp91 jest offline  
Stary 2012-04-07, 23:00   #363
promolcia
Zadomowienie
 
Avatar promolcia
 
Zarejestrowany: 2011-01
Wiadomości: 1 178
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

[QUOTE=agat888;33401336]
- PSOR Soap - moje ostatnie, wielkie odkrycie. Jest to w 100% naturalne, hypoalergiczne mydło, zawierające sole i minerały z Morza Martwego, czarne błoto, masło shea, oliwę z oliwek, zioła lecznicze, olejek geranium, lawendowy, eukaliptusowy i bergamotkowy. Mydło jest robione ręcznie. Zawsze byłam do mydeł nastawiona negatywnie, ale to przeszło moje najśmielsze oczekiwania. Kupiłam je w Rossmanie w promocji po około 7,- zł całe 6 sztuk (normalnie kosztuje około 15 zł).
[QUOTE=agat888;33401336]

potwierdzam moim zdaniem to bardzo dobre mydełko...najważniejsze dla mnie jest to, że nie wysusza

zaszalałam przed świętami z zakupkami...pochwalę się niedługo

Wesołwgo świętowania Wszystkim życzę
promolcia jest offline  
Stary 2012-04-07, 23:32   #364
pussynka
Raczkowanie
 
Avatar pussynka
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 379
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Wesołych i smacznych świąt Dziewczyny
Przepraszam bardzo, dla Rodzynka równiez najlepszego
pussynka jest offline  
Stary 2012-04-08, 14:38   #365
cloche
Zakorzenienie
 
Avatar cloche
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Monachium
Wiadomości: 8 379
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Cytat:
Napisane przez margoltka Pokaż wiadomość
Dziewczyny z wątku hennowego chyba by się zezłościły. Henna nie oblepia włosów. Polecam lekturę: http://www.hennaforhair.com/freebook...nnaforhair.pdf Troszkę ciekawych informacji.

Wiosną organizm jest z reguły troszkę osłabiony. Możemy odczywać zmęczenie, gorzej spać, stan skóry i włosów może się pogorszyć. To normalne.
moze wszystkie mamy to samo na mysli, tylko sie nie zgadalysmy owszem, henna laczy sie z keratyna wlosa, w efekcie wlos jest grubszy. moze minimalnie, ale jest. czy to oblepianie z zewnatrz czy wlepienie sie wszedzie, gdzie sie da ale efekt jest taki, ze wlos jest sztywniejszy, ciezszy. i jesli cebulki sa oslabione (a teraz to chyba u kazdego troche sa), to tych wlosow moze wypasc wiecej. albo wiecej na raz. albo robi to tylko takie wrazenie
cloche jest offline  
Stary 2012-04-08, 22:55   #366
oshin85
Raczkowanie
 
Avatar oshin85
 
Zarejestrowany: 2011-02
Wiadomości: 167
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Wszystkiego najlepszego z okazji swiat

Bylam pare dni temu u kosmetyczki na mikro, mam dalej wielki wysusz skory, tak jakbym miala folijke naklejona na twarzy. Tuz po zabiegu skora byla dosc gladka a teraz bardzo dobrze widze takie male grudki - nie wiem czy to nie jest brodawczak, mam to od pierwszej mikrodermabrazji, ktora robilam rok temu.

Ciagle jeszcze nie zrobilam zamowienia na kosmetyki do wlosow i ciala..no i jeszcze do twarzy biala glinke ... i wiele innych rzeczy
__________________
Na przekor kosmetyczce olejem maszcze twarz(. Obym krzywdy sobie nie zrobila.)
I szukam kwasow ktore beda bez prafiny i glikoli !!!
oshin85 jest offline  
Stary 2012-04-09, 07:43   #367
anakazar
Zakorzenienie
 
Avatar anakazar
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 9 276
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Cytat:
Napisane przez cloche Pokaż wiadomość
czyli jednak jakas taka delikatna jestem...

ok, macie moje zakupy! zmiescily sie na jednym zdjeciu, wiec nie jest zle
od gory rzedami:
- alverde kremowy zel pod prysznic papaja rokitnik - pachnie przepysznie!
- lavera basis sensitiv szampon do wlosow cienkich - bardzo przyjemny i delikatny, stosuje glownie wtedy, kiedy bardzo czesto musze myc glowe (basen, codzienne mycie... a w weekend sobie cos "mocniejszego" biore)
- yves rocher krem pod prysznic z bio-malwa: mieciutki, delikatny, lagodzacy =fajny, ale jak potrzebuje sie porzadnie umyc, to biore cos mocniejszego
- balea peeling solny antycellulitowy - oczywiscie nie licze na to, ze peeling pozbedzie sie za mnie cellulitu po prostu sklad mi sie bardzo spodobal, nie ma zadnych swinstw. wyprobuje po swietach
- logona olejek do demakijazu oczu - calkiem spoko
- alverde baza pod cienie do oczu - juz testuje. zobaczymy, czy da sobie rade... podoba mi sie to, ze ladnie sie rozprowadza i nie blyszczy. ma jasno-bezowy kolor i lekko wyrownuje koloryt
- alverde zel do brwi kolor dla ciemnowlosych - bardzo ladny, delikatny efekt. nie widac, ze cos sie robilo, a jednak brwi wygladaja ladniej takie uczesane sa... w zelu jest szczoteczka jak w tuszu do rzes, dodatkowo grzebyk jak widac na zdjeciu
- terra naturi (to taka alterra czy alverde ale z drogerii müller) - cream to powder kompakt - calkiem ok, bez blyskotek, faktycznie na twarzy konsystencja zmienia sie w pudrowa. trzeba bardzo uwazac na skorki... do torebki jest ok
- alverde cien pojedynczy matowy -
- alverde ampulki kiwi winogrono - jeszcze nie probowalam
- alverde serum do powiek gojibeere - juz sobie oczeta profilaktycznie smaruje. jest leciutkie, nie klei sie. nic nie szczypie, jak sie przypadkiem paluchem wjedzie w oko
- alverde pianka do wlosow - bedzie wydajna, nie zmatowila wlosow i troche je ujarzmila, nieco uniosla u nasady. ale dalej musze potestowac
- alverde serum na koncowki - moje koncowki zbyt wiele nie wymagaja, teraz sa swiezo podciete... zobaczymy, czy uda mi sie troche zapuscic wlosiska w lepszym stanie z tym serum. poki co wrazenia sa bardzo okej
- alverde mini maslo do ciala makadamia - dzisiaj sie posmarowalam, skora mieciutka. latwo sie rozprowadza jak na maselko zapach przyjemny, ale nie potrafie zdefiniowac
- alverde miniaturki serii dla bobaskow kleine elfe: oliwka do kapieli/pielegnacji i krem na odparzenia - dopiero bede testowac
- alverde sztyft do usuwania skorek przy paznokciach... czy jak to sie nazywa wczoraj sobie w samochodzie potraktowalam nim juz bardzo tragiczne skorki i dal se rade, moje pazurki wygladaja teraz przyzwoicie i nic a nic nie musialam wycinac
- alverde tusz do rzes nothing but volume - spodobalo mi sie opakowanie no i gruba szczota. wczoraj tak tylko na probe maznelam jedno oko i wiekszosc tuszu wyladowala na powiece podczas malowania - musze sie nauczyc z nim obchodzic. efekt bedzie raczej naturalny, ale taki mi tez od czasu do czasu nie zaszkodzi

no... to by bylo na tyle!
Wow!Cloche
Cytat:
Napisane przez natkaa Pokaż wiadomość
I jeszcze się pochwalę, że też mam już filtr JMO i jest CUDOWNY. A seria z mącznicą czeka na swą kolej.
Fajnie,że wszystkie jesteśmy z niego zadowolone
Holusia a Ty jak po wypróbowaniu filtra JMO?
Cytat:
Napisane przez SekretnyWachlarz Pokaż wiadomość
Zdaję relację z odżywki z Lavery z mango. Odżywkę używam przy szamponie Babydream, więc szampon z Lavery jeszcze trochę poczeka. To nawet lepiej, bo jestem w stanie sprawdzić każdy produkt solo. Odżywka nawet gęsta, mniej niż Alterra, ale gęsta. Zapach? Obłędny. Mango, mango, mango pełną parą. Zobaczymy jak włosy mi się będzie rozczesywać, na razie jestem zadowolona.
Edit: Włosy rozczesały się bardzo dobrze.

---------- Dopisano o 20:47 ---------- Poprzedni post napisano o 20:46 ----------




A gdzie zamawiałaś?
Sama prawda,zapach cudowny
Teraz czekam na recenzje szamponu.Jestem ciekawa czy będziesz zadowolona.
Cytat:
Napisane przez beeets Pokaż wiadomość
Z okazji Świąt dużo zdrowia, radości oraz wszystkiego, co naturalna


Zbiór kosmetyków naturalnych:

Makijaż

  • Logona, podwójny róż do policzków blush 01
  • Living Nature, summer bronze pressed powder
  • Dr. Hauschka, translucent make-up nr 00
Pielęgnacja twarzy

  • Dr. Scheller, tonik z granatem
  • Alterra, krem do mycia twarzy z wyciągiem z dzikiej róży
  • Alterra, krem przeciwzmarszczkowy na noc z wyciągiem z dzikiej róży
  • Alterra, krem na noc anti-age
  • Logona, Krem na dzień z bio-oczarem wirginijskim
  • Logona, Krem na dzień z bio-różą
  • Logona, Krem matujący na dzień z odcieniem beżowo-złotym (róża+aloes)
  • Logona, Delikatna pianka z bio-miętą i bio-oczarem wirginijskim
  • Logona, glinka brązowa z olejkiem paczulowym

Pielęgnacja ciała

  • Weleda, olejek z brzozy
  • Greenland, body lotion italian lime patchouli
  • Greenland, anti-oxidant blueberry body lotion

Pielęgnacja włosów

  • Alterra, szampon dodający objętości papaja i bambus do włosów delikatnych i pozbawionych witalności
  • Rusk Sensories wellness, shine enhancing shampoo
  • Faith in Nature, odżywka ochronna z neem i propolisu do włosów normalnych
  • Australian Organics, hydra stabilizing shampoo for normal hair
  • Lovea, olejek do włosów karita bio

Pielęgnacja drobna

  • Alterra, balsam do ust rumiankowy
  • Alterra, mydło z róży
  • Plantil, olejek arganowy

Cytat:
Napisane przez margoltka Pokaż wiadomość
Co do mojego farbo Khadi Henna z Amlą - jestem ruda! Efekt taki jak poprzednio. Włosy błyszczące, jednolicie zafarbowane, bardzo mi się podoba.
Super,że kolor wyszedł taki jaki miał wyjść
Cytat:
Napisane przez Maqua Pokaż wiadomość
czy wyczaiłam, że już kolejna część się toczy
wpadam z dwoma pytaniami:
1. czy któraś z Was też używa Holistic Phenome? jak efekty?
2. gdzie stacjonarnie można dostać mydło do twarzy laurowe? wiem, że u mnie jest Organique (jestem ze Szczecina) ale nigdy tam nie zajrzałam
Ja od 4 dni używam holistica i jestem zadowolona.Migiem znika z twarzy,jest bardzo lekki i przyjemny w używaniu.Zmniejszenia porów nie zauważyłamŁadni e nawilża.Jestem na tak,ale szału nie ma.
__________________
Mój najpiękniejszy uśmiech

"Kiedy decydujesz się na dziecko,zgadasz się,że od tej chwili Twoje serce będzie przebywało poza Twoim ciałem"Katharine Hadley
anakazar jest offline  
Stary 2012-04-09, 11:38   #368
Ishani
Zadomowienie
 
Avatar Ishani
 
Zarejestrowany: 2009-10
Wiadomości: 1 569
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Heja heja dziewczyny, po krótkiej przerwie. Mam nadzieję, że święta Wam upłynęły we wspaniałej atmosferze, nie tak jak mi Mój dziadek to jest jednak najbardziej zrzędliwy człowiek na tej planecie, ach.

Ja też nie widzę, żeby Holistic robił coś specjalnego ze skórą, ot, lekki nawilżacz.

Swoją drogą, ostatnio miałam zwątpienie kosmetyczne, i prawie nic nie stosowałam Moja skóra doprowadza mnie do szewskiej pasji >.< Ale zdaje się, że to przez to, że nie potrafię być regularna Nie mogę się zdecydować, niemalże codziennie stosuje coś innego, tymczasem jak raz przez miesiąc mi się udało To wyglądała na prawdę dobrze.

A teraz pytanie do Was kochane - co stosujecie na nieregularny koloryt skóry? Mam czerwone płatki nosa, zrobiły mi się jakaś czerwona plama po jednej stronie ust, w ogóle wyglądam kolorowo >.< Znacie coś, co ujednolica koloryt, rozjaśnia przebarwienia,plamki? Witamina c się tu nada?

Edytowane przez Ishani
Czas edycji: 2012-04-09 o 11:39
Ishani jest offline  
Stary 2012-04-09, 11:46   #369
ckin2u
Zakorzenienie
 
Avatar ckin2u
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 5 642
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Cytat:
Napisane przez Ishani Pokaż wiadomość
Heja heja dziewczyny, po krótkiej przerwie. Mam nadzieję, że święta Wam upłynęły we wspaniałej atmosferze, nie tak jak mi Mój dziadek to jest jednak najbardziej zrzędliwy człowiek na tej planecie, ach.

Ja też nie widzę, żeby Holistic robił coś specjalnego ze skórą, ot, lekki nawilżacz.

Swoją drogą, ostatnio miałam zwątpienie kosmetyczne, i prawie nic nie stosowałam Moja skóra doprowadza mnie do szewskiej pasji >.< Ale zdaje się, że to przez to, że nie potrafię być regularna Nie mogę się zdecydować, niemalże codziennie stosuje coś innego, tymczasem jak raz przez miesiąc mi się udało To wyglądała na prawdę dobrze.

A teraz pytanie do Was kochane - co stosujecie na nieregularny koloryt skóry? Mam czerwone płatki nosa, zrobiły mi się jakaś czerwona plama po jednej stronie ust, w ogóle wyglądam kolorowo >.< Znacie coś, co ujednolica koloryt, rozjaśnia przebarwienia,plamki? Witamina c się tu nada?
ja lubie pryskac na taka twarz hydrolat migdalowy

a slyszalam ze olej/macerat z marchwii lub z kasztanowca dobrze dziala

tez mam zamiar wyprobowac
ckin2u jest offline  
Stary 2012-04-09, 11:49   #370
Ishani
Zadomowienie
 
Avatar Ishani
 
Zarejestrowany: 2009-10
Wiadomości: 1 569
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Cytat:
Napisane przez ckin2u Pokaż wiadomość
ja lubie pryskac na taka twarz hydrolat migdalowy

a slyszalam ze olej/macerat z marchwii lub z kasztanowca dobrze dziala

tez mam zamiar wyprobowac
lubisz, tzn. lubisz czy on jakoś pomaga? Tak się składa, że mam całą butlę, więc się chyba w nim utopię
Ishani jest offline  
Stary 2012-04-09, 12:08   #371
ckin2u
Zakorzenienie
 
Avatar ckin2u
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 5 642
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Lubie bo jak mialam takie czerowne cos ( ) na okolo nosa to odkad uzywam migdalowego nie mam juz z tym problemu, ale moze to przypadek? ogolnie fajnie lagodzi, ostatnio cos mnie uczulilo i piekla mnie twarz mialam cala czerwona spryskalam migdalowym i mialam ladny rowny koloryt
ckin2u jest offline  
Stary 2012-04-09, 13:29   #372
Korah
Zakorzeniona Zmorah
 
Avatar Korah
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Gdzieś na pograniczu Śląska i Małopolski
Wiadomości: 9 328
Wpisy w blogu: 5
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Cytat:
Napisane przez oshin85 Pokaż wiadomość
Wszystkiego najlepszego z okazji swiat

Bylam pare dni temu u kosmetyczki na mikro, mam dalej wielki wysusz skory, tak jakbym miala folijke naklejona na twarzy. Tuz po zabiegu skora byla dosc gladka a teraz bardzo dobrze widze takie male grudki - nie wiem czy to nie jest brodawczak, mam to od pierwszej mikrodermabrazji, ktora robilam rok temu.

Ciagle jeszcze nie zrobilam zamowienia na kosmetyki do wlosow i ciala..no i jeszcze do twarzy biala glinke ... i wiele innych rzeczy
Jeśli to brodawki, to niewesoło. A co konkretnie sugerujesz? Że mogłaś złapać infekcję podczas zabiegu mikrodermabrazji? Ja jestem mikrodermabrazji przeciwna. Robiłam sobie tyle, że zestawami do domowego uzytku i powiem jedno, moja cera wygladała potem dużo gorzej. To dobra metoda, jesli się nie ma trądziku. W innym razie rozsiewa bakterie po całej twarzy i szyji. Ja nie miałam nigdy wyprysków poniżej brody, a po mikro zaczęły mi wyskakiwać nawet przy samym dekoldzie.

Po 3 tygodniach stosowania toniku z Aha postanowiłam się wypowiedzieć konkretniej. Bardzo ładnie mi się wygładziła buzia. Poprawił koloryt, uelastycznił naskórek. Jednak coś za coś. Niestety buzia stała się bardzo wrażliwa. Czego bym nie nałożyła, krem, tonik, mleczko, maseczki, to szczypie. Czy w związku z tym powinnam dalej stosować 5%, czy pokusić się już na 10%. Dodam, że 5% nakładam przez 3 dni pod rząd, potem muszę zrobić przerwę minimum dwudniową w celu załagodzenia podrażnienia skóry, nałożenia konkretnych łągodzących kosmetyków.
Korah jest offline  
Stary 2012-04-09, 14:05   #373
mhm0808
Obcy 8 pasażer Nostromo
 
Avatar mhm0808
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Warszawa/Gdańsk
Wiadomości: 16 879
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Witam wszystkich w tej miłej wiosennej (słońce Zza oknem atmosferze... u mnie już dziś lajtowo, winko, mazurek, odpoczywam
Cytat:
Napisane przez Korah Pokaż wiadomość
Po 3 tygodniach stosowania toniku z Aha postanowiłam się wypowiedzieć konkretniej. Bardzo ładnie mi się wygładziła buzia. Poprawił koloryt, uelastycznił naskórek. Jednak coś za coś. Niestety buzia stała się bardzo wrażliwa. Czego bym nie nałożyła, krem, tonik, mleczko, maseczki, to szczypie. Czy w związku z tym powinnam dalej stosować 5%, czy pokusić się już na 10%. Dodam, że 5% nakładam przez 3 dni pod rząd, potem muszę zrobić przerwę minimum dwudniową w celu załagodzenia podrażnienia skóry, nałożenia konkretnych łągodzących kosmetyków.
A co Ty stosowałaś, bo już nie pamiętam jaki kwas???Mi się gębula bardzo bardzo uwrażliwiła po kwasach, z tym,ze ja non stop jakiś kwas ładuję, w zasadzie to nawet kwas z retinolem, więc tym bardziej...Glinki białej nie mogę, wielu hydrolatów nie mogę stosować
Na Twoim miejscu bym nie szalała, jak Ci 5% odpowiada, to ciągnij jak najdłużej na tym stężeniu - niestety mam wrażenie że z kwasem tak jak z innymi używkami - człowiek się trochę uodparnia z czasem
I jak chce się osiągnąć podobny rezultat to trzeba zwiększać dawki...
__________________
Crazy Handful of Nothin'





mhm0808 jest offline  
Stary 2012-04-09, 14:15   #374
Korah
Zakorzeniona Zmorah
 
Avatar Korah
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Gdzieś na pograniczu Śląska i Małopolski
Wiadomości: 9 328
Wpisy w blogu: 5
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Cytat:
Napisane przez mhm0808 Pokaż wiadomość
Witam wszystkich w tej miłej wiosennej (słońce Zza oknem atmosferze... u mnie już dziś lajtowo, winko, mazurek, odpoczywam
A co Ty stosowałaś, bo już nie pamiętam jaki kwas???Mi się gębula bardzo bardzo uwrażliwiła po kwasach, z tym,ze ja non stop jakiś kwas ładuję, w zasadzie to nawet kwas z retinolem, więc tym bardziej...Glinki białej nie mogę, wielu hydrolatów nie mogę stosować
Na Twoim miejscu bym nie szalała, jak Ci 5% odpowiada, to ciągnij jak najdłużej na tym stężeniu - niestety mam wrażenie że z kwasem tak jak z innymi używkami - człowiek się trochę uodparnia z czasem
I jak chce się osiągnąć podobny rezultat to trzeba zwiększać dawki...
U nas też słoneczko. Mieliśmy jechać dzisiaj do babci, ale pojechalismy wczoraj, więc dziś też już lajcik. Aha, dostałam z wiadra od sąsiada

Używam migdałka. W takim razie pociagnę jeszcze 5% dopóki się skóra przyzwyczai. W dodatku dzisiaj zobaczyłam, że się bardzo łuszczę w strefie T. Wczesniej nic, pare skórek na nosie było, a dziś cała strefa T. Najbardziej jednak szczypią mnie policzki, gdy nakładam jakieś kosmetyki.
Korah jest offline  
Stary 2012-04-09, 14:50   #375
mhm0808
Obcy 8 pasażer Nostromo
 
Avatar mhm0808
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Warszawa/Gdańsk
Wiadomości: 16 879
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Cytat:
Napisane przez Korah Pokaż wiadomość

Używam migdałka. W takim razie pociagnę jeszcze 5% dopóki się skóra przyzwyczai. W dodatku dzisiaj zobaczyłam, że się bardzo łuszczę w strefie T. Wczesniej nic, pare skórek na nosie było, a dziś cała strefa T. Najbardziej jednak szczypią mnie policzki, gdy nakładam jakieś kosmetyki.
Zazdroszczę
Mi po migdale lekarskim nic nie było - tylko,że ja jestem już zaprawiona w kwasach,zaczynałam od Diacnealu
W takim razie myślę że póki Ci służy i są zadowalające efekty - trzymaj się tego stężenia Prędzej czy później i tak wskoczysz pewnie na wyższe....
Kurcze też se muszę tego migdała zapodać w końcu; mam to serum 10% ale nie mogę go wcisnąć nigdzie w pielęgnację w zasadzie to dla syna kupiłam, ale on jedyne, co jest w stanie zrobić (oprócz mycia buzi mydłem) to psiknięcie sprayem Alvy... i chyba tylko dlatego sobie nim psika, że wie, że potem przez pół godziny może bezkarnie złorzeczyć i kląć, na czym świat stoi
__________________
Crazy Handful of Nothin'





mhm0808 jest offline  
Stary 2012-04-09, 15:15   #376
Ishani
Zadomowienie
 
Avatar Ishani
 
Zarejestrowany: 2009-10
Wiadomości: 1 569
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Właśnie doszła do mnie paczuszka z olejem neem, dziękuje ślicznie Klolciu

I, hm.. nie wiem o co chodzi z tym zapachem Pachnie tak śmiesznie, trochę jak orzeszki. Wysmarowałam już się punktowo, oraz skórę głowy i włosy. Ciekawe co dobrego zdziała
Ishani jest offline  
Stary 2012-04-09, 15:39   #377
anula_ga
Zakorzenienie
 
Avatar anula_ga
 
Zarejestrowany: 2011-05
Wiadomości: 8 896
Wpisy w blogu: 10
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Cytat:
Napisane przez Ishani Pokaż wiadomość
A teraz pytanie do Was kochane - co stosujecie na nieregularny koloryt skóry? Mam czerwone płatki nosa, zrobiły mi się jakaś czerwona plama po jednej stronie ust, w ogóle wyglądam kolorowo >.< Znacie coś, co ujednolica koloryt, rozjaśnia przebarwienia,plamki? Witamina c się tu nada?
Ja teraz używam serum z witC z darkout na przebarwienia
Tonik z kwasem migdałowym tez troche poprawił koloryt i wyrównał.
Cytat:
Napisane przez ckin2u Pokaż wiadomość
ja lubie pryskac na taka twarz hydrolat migdalowy

a slyszalam ze olej/macerat z marchwii lub z kasztanowca dobrze dziala

tez mam zamiar wyprobowac
Hydrolat mogdałowy nawilża i jest bardzo delikatny, więc być może pomógł na przejściowe podraznienia.
Kasztanowiec jest dobry - wzmacnia naczynka i może wpływac na wyrównanie kolorytu . Marchewka po prostu barwi skórę - działa brązująco. Ale to moim zdaniem jedyne działanie wplywające na kolor buzi jeśli działa ujednolicająco, to własnie poprzez brązowienie skóry a nie poprzez "leczenie" przebarwień.
Cytat:
Napisane przez Korah Pokaż wiadomość
Po 3 tygodniach stosowania toniku z Aha postanowiłam się wypowiedzieć konkretniej. Bardzo ładnie mi się wygładziła buzia. Poprawił koloryt, uelastycznił naskórek. Jednak coś za coś. Niestety buzia stała się bardzo wrażliwa. Czego bym nie nałożyła, krem, tonik, mleczko, maseczki, to szczypie. Czy w związku z tym powinnam dalej stosować 5%, czy pokusić się już na 10%. Dodam, że 5% nakładam przez 3 dni pod rząd, potem muszę zrobić przerwę minimum dwudniową w celu załagodzenia podrażnienia skóry, nałożenia konkretnych łągodzących kosmetyków.
po jakimś 1,5 tygodnia stosowania toniku miałam lekko uwrazliwioną skórę. Ale ja używałąm tonik 2xdziennie
__________________
anula_ga jest offline  
Stary 2012-04-09, 15:50   #378
Korah
Zakorzeniona Zmorah
 
Avatar Korah
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Gdzieś na pograniczu Śląska i Małopolski
Wiadomości: 9 328
Wpisy w blogu: 5
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Dziewczyny, na allegro są te szampony i odżywki Loreala z Ecocertem Purete Naturelle, one są do przetłuszczających się wlosów są różne pojemności, 250 ml szamponu kosztuje ok 25 zl, ale jest jeszcze chyba 500 ml za 40 zł, no i odżywka.
Jest też trochę rzeczy Burt's Bees. U jednego sprzedawcy wręcz o połowe taniej
Sa też końskie szampony i odżywki Mane'n tail, które widziałam na iherb.

Co sądzicie o eko serii Goldwell Widział ktos sklady
Pojawiły się takze kosmetyki schwartzkopf bez silikonu, parabenów, parfum i parafiny, ale nic więcej nie wiem
Korah jest offline  
Stary 2012-04-09, 16:04   #379
oshin85
Raczkowanie
 
Avatar oshin85
 
Zarejestrowany: 2011-02
Wiadomości: 167
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Cytat:
Napisane przez Korah Pokaż wiadomość
Jeśli to brodawki, to niewesoło. A co konkretnie sugerujesz? Że mogłaś złapać infekcję podczas zabiegu mikrodermabrazji? Ja jestem mikrodermabrazji przeciwna. Robiłam sobie tyle, że zestawami do domowego uzytku i powiem jedno, moja cera wygladała potem dużo gorzej. To dobra metoda, jesli się nie ma trądziku. W innym razie rozsiewa bakterie po całej twarzy i szyji. Ja nie miałam nigdy wyprysków poniżej brody, a po mikro zaczęły mi wyskakiwać nawet przy samym dekoldzie.
Jak bylam u dermatologa pare miesiecy temu, powiedzial, ze to chyba brodawczak przypisal mi krem z retinolem, nawet dobrze dzialal, ale nie stosowalam regularnie i nie poszlam na kontrole, wiec efekt byl tylko chwilowy, ale chyba lepszy niz po tej mikro i skora troszke mi schodzila Natomiast dermatolog u ktorej bylam miesiac temu to sugerowala tradzik mlodzienczy, mialam wtedy duzo stanow zapalnych... Nie wiem co myslec

Cytat:
Napisane przez ckin2u Pokaż wiadomość
Lubie bo jak mialam takie czerowne cos ( ) na okolo nosa to odkad uzywam migdalowego nie mam juz z tym problemu, ale moze to przypadek? ogolnie fajnie lagodzi, ostatnio cos mnie uczulilo i piekla mnie twarz mialam cala czerwona spryskalam migdalowym i mialam ladny rowny koloryt
Stosowalam witaminke c w formie olejowej i na przebarwienia dzialala bardzo dobrze
__________________
Na przekor kosmetyczce olejem maszcze twarz(. Obym krzywdy sobie nie zrobila.)
I szukam kwasow ktore beda bez prafiny i glikoli !!!
oshin85 jest offline  
Stary 2012-04-09, 16:14   #380
anula_ga
Zakorzenienie
 
Avatar anula_ga
 
Zarejestrowany: 2011-05
Wiadomości: 8 896
Wpisy w blogu: 10
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Cytat:
Napisane przez Korah Pokaż wiadomość
Dziewczyny, na allegro są te szampony i odżywki Loreala z Ecocertem Purete Naturelle, one są do przetłuszczających się wlosów są różne pojemności, 250 ml szamponu kosztuje ok 25 zl, ale jest jeszcze chyba 500 ml za 40 zł, no i odżywka.
Jest też trochę rzeczy Burt's Bees. U jednego sprzedawcy wręcz o połowe taniej
Sa też końskie szampony i odżywki Mane'n tail, które widziałam na iherb.

Co sądzicie o eko serii Goldwell Widział ktos sklady
Pojawiły się takze kosmetyki schwartzkopf bez silikonu, parabenów, parfum i parafiny, ale nic więcej nie wiem
Jakiś czas temu ecocert miał tylko 1 szampon loreala.
Odżywka tez ma?
__________________
anula_ga jest offline  
Stary 2012-04-09, 16:33   #381
oshin85
Raczkowanie
 
Avatar oshin85
 
Zarejestrowany: 2011-02
Wiadomości: 167
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Weszlam na allegro i zobaczylam NATURALNY SZAMPON Z GLINKA BELION aleppo PROMOCJA za 16 pln, jak Wam sie podoba
__________________
Na przekor kosmetyczce olejem maszcze twarz(. Obym krzywdy sobie nie zrobila.)
I szukam kwasow ktore beda bez prafiny i glikoli !!!
oshin85 jest offline  
Stary 2012-04-09, 16:54   #382
Korah
Zakorzeniona Zmorah
 
Avatar Korah
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Gdzieś na pograniczu Śląska i Małopolski
Wiadomości: 9 328
Wpisy w blogu: 5
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Cytat:
Napisane przez anula_ga Pokaż wiadomość
Jakiś czas temu ecocert miał tylko 1 szampon loreala.
Odżywka tez ma?
Oj no wybacz Anula, rzeczywiscie tylko szampon jest z ecocertem, odżywka jednak z innej serii, też tej Nature, ale już bez certyfikatów.

Cytat:
Napisane przez oshin85 Pokaż wiadomość
Weszlam na allegro i zobaczylam NATURALNY SZAMPON Z GLINKA BELION aleppo PROMOCJA za 16 pln, jak Wam sie podoba
Mam ten szampon, o ile chodzi o ten sam. Nie używałam go jeszcze. Zapach ma mydlany, ale działania Glinki beloun Twoje włosy nie zaznają, gdyż rozwarstwia się i osiada na dnie butelki, nie sposób tego wymieszać.
Korah jest offline  
Stary 2012-04-09, 17:16   #383
anula_ga
Zakorzenienie
 
Avatar anula_ga
 
Zarejestrowany: 2011-05
Wiadomości: 8 896
Wpisy w blogu: 10
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Cytat:
Napisane przez oshin85 Pokaż wiadomość
Weszlam na allegro i zobaczylam NATURALNY SZAMPON Z GLINKA BELION aleppo PROMOCJA za 16 pln, jak Wam sie podoba
szampon trudny w obsłudze, więcej osób narzeka niz chwali.
generalnie szampony alleppo rządzą się swoimi prawami
Jeśli masz ochotę na szampon z glinką czerwoną to argile provence łatwiejszy do okiełznania i fajnie się go uzywa.
Cytat:
Napisane przez Korah Pokaż wiadomość
Oj no wybacz Anula, rzeczywiscie tylko szampon jest z ecocertem, odżywka jednak z innej serii, też tej Nature, ale już bez certyfikatów.



Mam ten szampon, o ile chodzi o ten sam. Nie używałam go jeszcze. Zapach ma mydlany, ale działania Glinki beloun Twoje włosy nie zaznają, gdyż rozwarstwia się i osiada na dnie butelki, nie sposób tego wymieszać.
Dzięki - myslałam, że coś sie zmieniło w ich ofercie.
Alleppo mocno specyficzne mi pasował miodowy alepii - nie musiałam do niego stosowac płukanki octowej.
__________________

Edytowane przez anula_ga
Czas edycji: 2012-04-09 o 17:19
anula_ga jest offline  
Stary 2012-04-09, 21:18   #384
margoltka
Wtajemniczenie
 
Avatar margoltka
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 2 187
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Cytat:
Napisane przez anakazar Pokaż wiadomość
Super,że kolor wyszedł taki jaki miał wyjść
Oj tak. Włosy zrobiły furorę w Święta. Pierwszy raz moim bliskim spodobał się kolor inny niż blond. Były nawet kilka razy tematem rozmowy przy stole Teściowa, chociaż po poprzednim farbowaniu mnie skrytykowała, tym razem otworzyła szeroko buzię. Tym bardziej, że zobaczyła mnie w słonku, a wtedy włosy najładniej wyglądają. Ogólnie są bardziej mięsiste, geste, błyszczące i ten intensywny kolor Już wspomniana ciocia i moja babcia musiały podotykać Ale się cieszę Olej Khadi Amla, chociaż zapachem przyprawia o ból głowy, bardzo ładnie nawilża i nabłyszcza włosy. Jeszcze kilka tygodni temu myślałam, że mam ładne włosy, teraz są naprawdę ładne Jestem dzisiaj drugi raz nieskromna, ale pękam z dumy. Wreszcie się coś udaje! Udaje się do tego stopnia, że nawet nieprzychylna mi teściowa, nie mogła mnie nie pochwalić.
__________________

T. H. P. moje szczęście, moja miłość, moje wszystko


mój naturalny zakątek: przyPoziomkowej.pl

Edytowane przez margoltka
Czas edycji: 2012-04-09 o 21:21
margoltka jest offline  
Stary 2012-04-09, 22:13   #385
_Czarodzielnica_
Rozeznanie
 
Avatar _Czarodzielnica_
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 664
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Cytat:
Napisane przez Korah Pokaż wiadomość
Jeśli to brodawki, to niewesoło. A co konkretnie sugerujesz? Że mogłaś złapać infekcję podczas zabiegu mikrodermabrazji? Ja jestem mikrodermabrazji przeciwna. Robiłam sobie tyle, że zestawami do domowego uzytku i powiem jedno, moja cera wygladała potem dużo gorzej. To dobra metoda, jesli się nie ma trądziku. W innym razie rozsiewa bakterie po całej twarzy i szyji. Ja nie miałam nigdy wyprysków poniżej brody, a po mikro zaczęły mi wyskakiwać nawet przy samym dekoldzie.
A właśnie już prawie byłam na mikrodermabrazję zdecydowana, zasiałeś u mnie ziarno niepewności. Jednak wydaje mi się to dobry sposób na pozbycie się blizn. Olejek tamanu wyleczył mnie z niektórych blizn, ale z wieloma jeszcze nie daje rady.

---------- Dopisano o 22:13 ---------- Poprzedni post napisano o 22:10 ----------

Cytat:
Napisane przez anula_ga Pokaż wiadomość

Kasztanowiec jest dobry - wzmacnia naczynka i może wpływac na wyrównanie kolorytu . Marchewka po prostu barwi skórę - działa brązująco. Ale to moim zdaniem jedyne działanie wplywające na kolor buzi jeśli działa ujednolicająco, to własnie poprzez brązowienie skóry a nie poprzez "leczenie" przebarwień.
Ja właśnie zamówiłam marchewkowe mydełko Alep, ciekawe jak się sprawdzi. Brązowienia to bym nie chciała, ale wyrównanie kolorytu wskazane.
__________________
Świadomie dbam o siebie z wizażem

Zespół TŻ, zapraszam miłośniczki ciężkiego brzmienia: http://www.reverbnation.com/nilfgaard

Czarodzielnica na blogspocie
_Czarodzielnica_ jest offline  
Stary 2012-04-09, 22:22   #386
Korah
Zakorzeniona Zmorah
 
Avatar Korah
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Gdzieś na pograniczu Śląska i Małopolski
Wiadomości: 9 328
Wpisy w blogu: 5
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Cytat:
Napisane przez _Czarodzielnica_ Pokaż wiadomość
A właśnie już prawie byłam na mikrodermabrazję zdecydowana, zasiałeś u mnie ziarno niepewności. Jednak wydaje mi się to dobry sposób na pozbycie się blizn. Olejek tamanu wyleczył mnie z niektórych blizn, ale z wieloma jeszcze nie daje rady.
Jeśli nie masz wyprysków to może warto spróbować. Ja od razu napiszę, że nie jest to tylko moje zdanie w tym temacie, bo spotkałam się z podobnymi opiniami, nawet tu na wątku zdaje się, natomiast nie wiem do końca, jaka jest różnica pomiędzy domowym a gabinetowym zabiegiem, bo nigdy w gabinecie nie robiłam. A na przebarwienia też mi nie pomogło, już lepiej dziala tonik 5% kwas migdalowy na przebarwienia niż mikrodermabrazja w moim przypadku.
Korah jest offline  
Stary 2012-04-10, 00:12   #387
kobietasukcesu
zawsze mam racje
 
Avatar kobietasukcesu
 
Zarejestrowany: 2010-10
Lokalizacja: Upper East Side
Wiadomości: 10 894
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Niedawno miałam okazję być w dm (w Czechach, a tam pewnie mniejszy wybór niz w Niemczech) i nabyłam podkład alverde, jest średnio kryjący (chociaż może i dobrze, bo taka maska wcale dobrze nie wygląda) ale za to jaki skład - olej roślinny, jojoba, olej sojowy, olej palmowy, masło kakowe, olej z passiflory, ekstrakt z hibiskusa, ekstrakt z zielonej herbaty, sok z jagodów goja, olej z rokitnika, olej słonecznikowy.

Czyli chyba więcej olejków niż w wielu kremach, bez silikonów, bez parabenów, bez parafiny.

Następnym razem spojrzę na resztę kolorówki alverde.

Kupiłam też szampon bez sls, 2 odżywki alverde, balsam z mocznikiem 10%, krem do mycia twarzy itd.
Chciałam wpaść jeszcze po świetne sole do kąpieli i żele kneipp do schleckera, ale zamknięty był, bo była przerwa (w Polsce chyba nie do pomyślenia, żeby rossman był w środku dnia zamknięty na pół godziny)
__________________
Janusze reklamy



“You can’t make people love you, but you can make them fear you.” Blair Waldorf

<3 <3 <3
kobietasukcesu jest offline  
Stary 2012-04-10, 01:19   #388
Melya
Zadomowienie
 
Avatar Melya
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 1 589
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Cytat:
Napisane przez kobietasukcesu Pokaż wiadomość
Niedawno miałam okazję być w dm (w Czechach, a tam pewnie mniejszy wybór niz w Niemczech) i nabyłam podkład alverde, jest średnio kryjący (chociaż może i dobrze, bo taka maska wcale dobrze nie wygląda) ale za to jaki skład - olej roślinny, jojoba, olej sojowy, olej palmowy, masło kakowe, olej z passiflory, ekstrakt z hibiskusa, ekstrakt z zielonej herbaty, sok z jagodów goja, olej z rokitnika, olej słonecznikowy.

Czyli chyba więcej olejków niż w wielu kremach, bez silikonów, bez parabenów, bez parafiny.

Następnym razem spojrzę na resztę kolorówki alverde.

Kupiłam też szampon bez sls, 2 odżywki alverde, balsam z mocznikiem 10%, krem do mycia twarzy itd.
Chciałam wpaść jeszcze po świetne sole do kąpieli i żele kneipp do schleckera, ale zamknięty był, bo była przerwa (w Polsce chyba nie do pomyślenia, żeby rossman był w środku dnia zamknięty na pół godziny)
Nie wiedziałam, że drogerie dm są w Cechach. W Trutnovie, do którego czasem jeździmy z rodziną, są nawet dwie. Już wiem, co odwiedzę na najbliższej wycieczce.

Edytowane przez Melya
Czas edycji: 2012-04-10 o 01:21
Melya jest offline  
Stary 2012-04-10, 08:06   #389
anula_ga
Zakorzenienie
 
Avatar anula_ga
 
Zarejestrowany: 2011-05
Wiadomości: 8 896
Wpisy w blogu: 10
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Cytat:
Napisane przez margoltka Pokaż wiadomość
Oj tak. Włosy zrobiły furorę w Święta. Pierwszy raz moim bliskim spodobał się kolor inny niż blond. Były nawet kilka razy tematem rozmowy przy stole Teściowa, chociaż po poprzednim farbowaniu mnie skrytykowała, tym razem otworzyła szeroko buzię. Tym bardziej, że zobaczyła mnie w słonku, a wtedy włosy najładniej wyglądają. Ogólnie są bardziej mięsiste, geste, błyszczące i ten intensywny kolor Już wspomniana ciocia i moja babcia musiały podotykać Ale się cieszę Olej Khadi Amla, chociaż zapachem przyprawia o ból głowy, bardzo ładnie nawilża i nabłyszcza włosy. Jeszcze kilka tygodni temu myślałam, że mam ładne włosy, teraz są naprawdę ładne Jestem dzisiaj drugi raz nieskromna, ale pękam z dumy. Wreszcie się coś udaje! Udaje się do tego stopnia, że nawet nieprzychylna mi teściowa, nie mogła mnie nie pochwalić.
super!!!
__________________
anula_ga jest offline  
Stary 2012-04-10, 08:08   #390
aga89s
Rozeznanie
 
Avatar aga89s
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: w-wa
Wiadomości: 885
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

witam poświątecznie i spieszę z informacją, że

próbki JMO dostępne na Naturnika !
__________________
Smile! life is beautiful

5w1 [SIZE=1]

Żywienie - praca, pasja, całe życie
http://przepisnik-vita.blogspot.com/
aga89s jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
ekologiczne, kosmetyki naturalne

Nowe wątki na forum Biochemia kosmetyczna


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 01:02.