Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V - Strona 162 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Biochemia kosmetyczna

Notka

Biochemia kosmetyczna Analiza działania składników kosmetyków, ich skuteczności i wpływu na zdrowie. Również informacje na temat filtrów przeciwsłonecznych oraz kuracji kwasami.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2012-06-20, 20:04   #4831
iivii
Raczkowanie
 
Avatar iivii
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 496
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Cytat:
Napisane przez anula_ga Pokaż wiadomość
Tak jak napisała Gayenka - pachnie delikatnie. Jest cudowne

---------- Dopisano o 19:58 ---------- Poprzedni post napisano o 19:55 ----------


Ono jest delikatne, zawiera glinke czerwoną (nie wiem czy ona dobra na naczynka). Myślę, że nie powinno krzywdy zrobić.
Teraz mam z czerwoną glinka z tuli i ładnie wycisza naczynka więc w rakim razie to też powinno chyba być ok.
iivii jest offline  
Stary 2012-06-20, 20:52   #4832
mhm0808
Obcy 8 pasażer Nostromo
 
Avatar mhm0808
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Warszawa/Gdańsk
Wiadomości: 16 879
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Aga jaka ładna kolorówka
Chętnie bym sobie nakupiła takich śliczności, ale moje zasoby sephorowo douglasowe zapewne nie skończą mi się przed siedemdziesiątką, niestety
__________________
Crazy Handful of Nothin'





mhm0808 jest offline  
Stary 2012-06-20, 20:56   #4833
evitka21
Zakorzenienie
 
Avatar evitka21
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 4 593
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

ivii, ja mam algi z kozim mlekiem, ale effa mówiła, że ta z proteinami mleka tak samo fajna . Ja też wrażliwa naczynkowa,lekko juz zmarchowa i sucha.

coś mi się kojarzy że dziewczyny pisały, że arbuzowa tylko ma nie do końca fajny skład (glikol prop?), ale mogę się mylić

A gdzie te maski widziałaś?
__________________
Szczęścia nie można kupić, ale...można je sobie urodzić



evitka21 jest offline  
Stary 2012-06-20, 21:07   #4834
iivii
Raczkowanie
 
Avatar iivii
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 496
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Cytat:
Napisane przez evitka21 Pokaż wiadomość
ivii, ja mam algi z kozim mlekiem, ale effa mówiła, że ta z proteinami mleka tak samo fajna . Ja też wrażliwa naczynkowa,lekko juz zmarchowa i sucha.

coś mi się kojarzy że dziewczyny pisały, że arbuzowa tylko ma nie do końca fajny skład (glikol prop?), ale mogę się mylić

A gdzie te maski widziałaś?
Multidrogeria na Krzemienieckiej KLIK

A jaki efekt ta kozia u ciebie daje?
iivii jest offline  
Stary 2012-06-20, 21:11   #4835
Korah
Zakorzeniona Zmorah
 
Avatar Korah
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Gdzieś na pograniczu Śląska i Małopolski
Wiadomości: 9 324
Wpisy w blogu: 5
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Cytat:
Napisane przez anula_ga Pokaż wiadomość
Tak jak napisała Gayenka - pachnie delikatnie. Jest cudowne
Dzięki

Cytat:
Napisane przez bleedingsun Pokaż wiadomość
Dziewczyny mam pytanie. Jakich antyperspirantów i dezodorantów używacie? Mam z tym niemały problem...

Używałyście kremów do twarzy dr. Scheller? Zamówiłam intensywny krem wzmacniający i zastanawiam się, czy dobrze zrobiłam
Kremy Dr Schellera nie należą do łagodnych, ale może będize dobry, są raczej wysokiej jakości W Tk Maxxxie można je kupić o wiele taniej, ale też nie zawsze są.

Z dezodorantów polecam kulki Garniera Bio, te 3 wersje zapachowe, co mają certyfikaty
Crystall Essence nie polecam, chyba, że na noc (dobry na podrażnienia po depilacji)
Korah jest offline  
Stary 2012-06-20, 21:18   #4836
iivii
Raczkowanie
 
Avatar iivii
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 496
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Cytat:
Napisane przez Korah Pokaż wiadomość
Dzięki
Kremy Dr Schellera nie należą do łagodnych, ale może będize dobry, są raczej wysokiej jakości W Tk Maxxxie można je kupić o wiele taniej, ale też nie zawsze są.

Z dezodorantów polecam kulki Garniera Bio, te 3 wersje zapachowe, co mają certyfikaty
Crystall Essence nie polecam, chyba, że na noc (dobry na podrażnienia po depilacji)
Ja ostatnio wyczaiłam TAKI dezodorant w kremie na iherbie. Tani nie jest ale opinie ma dobre. Może się skuszę przy następnym zamówieniu
iivii jest offline  
Stary 2012-06-20, 21:30   #4837
margoltka
Wtajemniczenie
 
Avatar margoltka
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 2 187
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Z dezodorantów polecam niezmiennie dr.Hauschka. Jest naprawdę dobry, mam wrażenie, ze nawet lekko przeciwdziała poceniu. Stosuje go także mój mąż (oczywiście wersję szałwiową) i pomimo że należy do osób dość intensywnie pocących, deo hauschkowe sobie radzi. Fakt kosmetyk drogi ale warto. Dodam jeszcze, że w mojej ocenie nie jestem osamotniona, deo ma dobre opinie.


Skoro już zajrzałam do Was, podzielę się pierwszymi spostrzeżeniami co do podkładu EDM. Stosuję go drugi dzień i przyznaję jestem pozytywnie zaskoczona. Jest przyjemny kremowy, daje efekt pudrowo-satynowy. Przeżył dzisiejsze mycie podłóg w upale i szorowanie łazienki. Krycie średnie, ale radzi sobie z przebarwieniami i niedoskonałościami. Swatche umieściłam na blogu. Trochę mi nie wyszły bo podkład od razu stapia się ze skórą.
__________________

T. H. P. moje szczęście, moja miłość, moje wszystko


mój naturalny zakątek: przyPoziomkowej.pl
margoltka jest offline  
Stary 2012-06-20, 21:39   #4838
evitka21
Zakorzenienie
 
Avatar evitka21
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 4 593
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Cytat:
Napisane przez iivii Pokaż wiadomość
Multidrogeria na Krzemienieckiej KLIK

A jaki efekt ta kozia u ciebie daje?
kozę użyłam dopiero raz, ale póki co-nawilżyła, odżywiła (ciągle się głaskałam), buzia taka gładka i miękka była, koloryt wyrównany
__________________
Szczęścia nie można kupić, ale...można je sobie urodzić



evitka21 jest offline  
Stary 2012-06-20, 21:48   #4839
Korah
Zakorzeniona Zmorah
 
Avatar Korah
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Gdzieś na pograniczu Śląska i Małopolski
Wiadomości: 9 324
Wpisy w blogu: 5
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Cytat:
Napisane przez iivii Pokaż wiadomość
Ja ostatnio wyczaiłam TAKI dezodorant w kremie na iherbie. Tani nie jest ale opinie ma dobre. Może się skuszę przy następnym zamówieniu
Interesujący

A chcialam jeszcze osobom, którym jednak zależy na antyperspirantach polecić kulkeGosh'a. On jest w takiej tubce z kulką. Bardzo dobrze chroni przed poceniem i ma bardzo dobry skład, tyle, że z solami aluminium Moja mama kończy już drugie opakowanie, teraz przetestuje różanego garniera, ale tego bardzo chwali.
http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt,34...ea-rollon.html
Korah jest offline  
Stary 2012-06-20, 22:03   #4840
cloche
Zakorzenienie
 
Avatar cloche
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Monachium
Wiadomości: 8 379
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Cytat:
Napisane przez 123sciri Pokaż wiadomość
proszę bardzo oto Ala
jejkuuuu, nie mam czasu pisac, ale nie moge sie powstrzymac! jaka zabuncia kochana, wysciskalabym az bidula by mnie miala dosyc!!!
Cytat:
Napisane przez aga89s Pokaż wiadomość
mam Peony
zdecydowanie jest czego zazdrościć, to najwspanialszy kosmetyczny prezent jaki kiedykolwiek dostałam
no prosze, ktos sie niesamowicie postaral! chyba tez sobie ten kolor sprawie... i karmelowy jeszcze!
cloche jest offline  
Stary 2012-06-20, 22:08   #4841
aga89s
Rozeznanie
 
Avatar aga89s
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: w-wa
Wiadomości: 885
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Cytat:
Napisane przez margoltka Pokaż wiadomość
Z dezodorantów polecam niezmiennie dr.Hauschka. Jest naprawdę dobry, mam wrażenie, ze nawet lekko przeciwdziała poceniu. Stosuje go także mój mąż (oczywiście wersję szałwiową) i pomimo że należy do osób dość intensywnie pocących, deo hauschkowe sobie radzi. Fakt kosmetyk drogi ale warto. Dodam jeszcze, że w mojej ocenie nie jestem osamotniona, deo ma dobre opinie.
ta Hauschka póki co zdecydowanie zdaje egzamin. w przypływie rozpaczy i pod wpływem waszych opinii kupiłam kulkę garniera kokosową - to najgorszy dezodorant jaki miałam w życiu. Że się pociłam to normalne przy naturalnych, no ale proszę nie mogę po 30 min śmierdzieć zgniłym kokosem... przy Hauschce póki co śmierdzę cały czas tą samą różą (bez domieszki smrodku). Do tego w przeciwieństwie do garniera mogę go użyć bezpośrednio po goleniu. Gdyby tylko ładniej pachniał...
__________________
Smile! life is beautiful

5w1 [SIZE=1]

Żywienie - praca, pasja, całe życie
http://przepisnik-vita.blogspot.com/
aga89s jest offline  
Stary 2012-06-20, 22:11   #4842
anula_ga
Zakorzenienie
 
Avatar anula_ga
 
Zarejestrowany: 2011-05
Wiadomości: 8 896
Wpisy w blogu: 10
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Cytat:
Napisane przez aga89s Pokaż wiadomość
ta Hauschka póki co zdecydowanie zdaje egzamin. w przypływie rozpaczy i pod wpływem waszych opinii kupiłam kulkę garniera kokosową - to najgorszy dezodorant jaki miałam w życiu. Że się pociłam to normalne przy naturalnych, no ale proszę nie mogę po 30 min śmierdzieć zgniłym kokosem... przy Hauschce póki co śmierdzę cały czas tą samą różą (bez domieszki smrodku). Do tego w przeciwieństwie do garniera mogę go użyć bezpośrednio po goleniu. Gdyby tylko ładniej pachniał...
taaaaaaaa......... byłoby super
ale jak się nie ma co się lubi, to się cieszy, że się nie śmierdzi
__________________
anula_ga jest offline  
Stary 2012-06-20, 22:30   #4843
cloche
Zakorzenienie
 
Avatar cloche
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Monachium
Wiadomości: 8 379
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Cytat:
Napisane przez anula_ga Pokaż wiadomość
taaaaaaaa......... byłoby super
ale jak się nie ma co się lubi, to się cieszy, że się nie śmierdzi
no wlasnie!

a tez mam porownanie miedzy kokosem garniera i roza hauschki... hauschka wymiata! kokosa uzywam tak "po domu" raczej... a hauschke do pracy - nawet w te upaly daje rade, jestem w szoku! (nie to, ze sie nie poce wcale, ale na pewno nieprzesadnie. no i nie smierdze - a wczesniej nalezalam do osob baaaardzo potliwych i specyfiki 72h wytrzymywaly u mnie godzine max)
i najlepsze, ze moje bluzki juz sie nie niszcza pod pachami co do zapachu, moze ja dziwna, ale cos mnie w nim urzeka... i jakos tak dobrze sie czuje, jak go czuje
cloche jest offline  
Stary 2012-06-20, 22:35   #4844
anula_ga
Zakorzenienie
 
Avatar anula_ga
 
Zarejestrowany: 2011-05
Wiadomości: 8 896
Wpisy w blogu: 10
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Cytat:
Napisane przez cloche Pokaż wiadomość
no wlasnie!

a tez mam porownanie miedzy kokosem garniera i roza hauschki... hauschka wymiata! kokosa uzywam tak "po domu" raczej... a hauschke do pracy - nawet w te upaly daje rade, jestem w szoku! (nie to, ze sie nie poce wcale, ale na pewno nieprzesadnie. no i nie smierdze - a wczesniej nalezalam do osob baaaardzo potliwych i specyfiki 72h wytrzymywaly u mnie godzine max)
i najlepsze, ze moje bluzki juz sie nie niszcza pod pachami co do zapachu, moze ja dziwna, ale cos mnie w nim urzeka... i jakos tak dobrze sie czuje, jak go czuje
hauschkowa róża wymiata pod względem skuteczności. No ale zapach..... niby róża, a śmierdzi ja zeszłego lata sie zakochałam w tym dezodorancie - i pomimo, że troche trudna to miłość z uwagi na zapach, to zamierzam dochować mu wierności również tego lata na razie oszczędzam, uzyłam może ze 3 razy w te większe upały

Garnier był dobry do tej pory. Jak zrobiły sie upały to niestety........ no ale na szczęście jest nasz śmierdziel hauschkowy!
__________________

Edytowane przez anula_ga
Czas edycji: 2012-06-20 o 22:36
anula_ga jest offline  
Stary 2012-06-21, 09:10   #4845
effa_j
Wtajemniczenie
 
Avatar effa_j
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 2 818
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Cytat:
Napisane przez Melya Pokaż wiadomość
To tylko cieszyć się z takiej "głupoty". Tfu, oczywiście miałam na myśli dolara, ale chyba to nasze Euro mi się na mózg rzuciło. Nie miałaś zapasu?! To jesteś w pełni usprawiedliwiona. A ja po cichu powiem, że składam małe zamówienie na stronie AO.
No ja tez nie wiem jak z moim zakupoholizmem taka sytuacja mogla zaistniec

Cytat:
Napisane przez aga89s Pokaż wiadomość
gratuluję prześlicznej córki, zdrówka dla Ali i jej mamusi

wiedziałam, że Wam się spodoba akcja, ja też już szykuję paczkę


czyli jednak nie plotki... w sumie to mnie to nie dziwi

zapomniałam, że dawno nie wrzucałam nabytków i trochę się nazbierało
Zdjęcie 1
- maseczka Alverde jeszcze nie testowana
- serum Alverde - bardzo fajne, leciutkie
- olejek Alverde - też jeszcze nie otwierałam
- ampułki
Zdjęcie 2
- bronzer - fajny, naturalny kolorek, w zasadzie mój pierwszy, więc się bałam, że się przemaluję, ale jednak ładnie wygląda
- korektor żółty
- pomadka z lekkim kolorkiem burt's bees - boska i ten miętowy zapach
- tusz do brwi dla blondynek - bardzo ładnie podkreśla brwi i jak na blond wcale nie jest taki jasny
- tusz Alverde- bardzo delikatny, subtelny efekt, raczej nie daje mega podkreślonych rzęs
- mazak do skórek - ot co taki przydatny, aczkolwiek nie niezbędny gadżet
- pomadka Hauschki, całkiem fajna, bardzo ładny naturalny perłowy kolorek (14), choć bardziej jestem pod wrażeniem bardzo eleganckiego opakowania
Zdjęcie 3
- filtr alverde
- Capitavit - nie śmierdzi, aż tak jak mówiłyście
- dezodorant Hauschki - zdecydowanie najlepszy wśród naturalnych, które miałam, mimo, że jest sesja nie śmierdzę, a to duży sukces
- masełka Alverde i Alterra
uff koniec, jeszcze kupiłam maskę Nature Gates aloesową, ale gdzieś się zawieruszyła
piekne zakupy, koniecznie daj znac jak sprawuja sie nowe nabytki
Cytat:
Napisane przez iivii Pokaż wiadomość
aga89s superowe zakupy kusi mnie ta kolorówka

anula czy to grapefruitowe mydełko będzie dobre do wrażliwej naczynkowej paszczy?

Miałam nie kupować nic w tym miesiącu poza Tangle Teezerem i grzebieniem rogowym ale byłam dziś w hurtowni kosmetycznej po farbę a tam chyba cały asortyment Bielendy Professional. No i skusiłam się na maseczkę algową. Nie wiedziałam którą wybrać. Zastanawiałam się nad tą z rutyną, diamentową, aloesową, z koloidalnym złotem, ze spiruliną i z proteinami mleka. W końcu wzięłam tą ostatnią bo coś mi się kojarzyło, że pisałyście o mleku ale teraz sprawdziłam i to była z mlekiem kozim a tej nie mieli. Nie wiem czy dobrze zrobiłam... Jeszcze nie otwierałam i zastanawiam się czy jeszcze nie wymienić na inną z powyższych.
Które z nich mają dobre składy bo gdzieś czytałam, że nie wszystkie są ok. Którą wziąć do cery wrażliwej, naczynkowej i z pierwszymi zmarszczkami? Pomocy , help , hilfe
Do naczynkowej z tego co pamietam jest maska algowa z czerwonym winem oraz rutyna Proteiny mleka i kozie mleko maja podobne dzialanie moim zdaniem, ale zapach maski algowej z kozim mlekiem jest moim faworytem
Jak chcesz mozemy sie wymienic maskami bedziesz miala okazje sobie przestestowac przed zakupem ja mam aloesowa, z czerwonym winem, kwasem hiauloronowym, glinka i arbuzowa.


Cytat:
Napisane przez evitka21 Pokaż wiadomość
ivii, ja mam algi z kozim mlekiem, ale effa mówiła, że ta z proteinami mleka tak samo fajna . Ja też wrażliwa naczynkowa,lekko juz zmarchowa i sucha.

coś mi się kojarzy że dziewczyny pisały, że arbuzowa tylko ma nie do końca fajny skład (glikol prop?), ale mogę się mylić

A gdzie te maski widziałaś?
tak arbuzowa ma propylne glycol
Hello Evitko dawno Cie nie bylo jak tam sie pedzel sprawuje??
effa_j jest offline  
Stary 2012-06-21, 10:40   #4846
iivii
Raczkowanie
 
Avatar iivii
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 496
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Cytat:
Napisane przez effa_j Pokaż wiadomość
No ja tez nie wiem jak z moim zakupoholizmem taka sytuacja mogla zaistniec


piekne zakupy, koniecznie daj znac jak sprawuja sie nowe nabytki

Do naczynkowej z tego co pamietam jest maska algowa z czerwonym winem oraz rutyna Proteiny mleka i kozie mleko maja podobne dzialanie moim zdaniem, ale zapach maski algowej z kozim mlekiem jest moim faworytem
Jak chcesz mozemy sie wymienic maskami bedziesz miala okazje sobie przestestowac przed zakupem ja mam aloesowa, z czerwonym winem, kwasem hiauloronowym, glinka i arbuzowa.

tak arbuzowa ma propylne glycol
Hello Evitko dawno Cie nie bylo jak tam sie pedzel sprawuje??
Ja bardzo chętnie się wymienię ale mam tylko tą z proteinami mleka... Jeśli ona cię interesuje to chętnie bym spróbowała aloesową, z czerwonym winem i z kwasem hialuronowym . Jak coś to pisz na priva
iivii jest offline  
Stary 2012-06-21, 10:42   #4847
effa_j
Wtajemniczenie
 
Avatar effa_j
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 2 818
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Cytat:
Napisane przez iivii Pokaż wiadomość
Ja bardzo chętnie się wymienię ale mam tylko tą z proteinami mleka... Jeśli ona cię interesuje to chętnie bym spróbowała aloesową, z czerwonym winem i z kwasem hialuronowym . Jak coś to pisz na priva
ja jestem bardzo chetna wieczorem sie odezwe na priv
effa_j jest offline  
Stary 2012-06-21, 11:12   #4848
123sciri
Rozeznanie
 
Avatar 123sciri
 
Zarejestrowany: 2010-11
Wiadomości: 714
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

jeszcze raz dzięki bardzo ode mnie i od Ali

mhm0808 z tym Phenome to racja - ja byłam jakieś 2-3 tygodnie temu i też pustki były
__________________
"All I've done is run fast. I don't see why people should make much fuss about that."
- Fanny Blankers-Koen

03/13-20 cm - 06/13-24cm, 07/23- 26cm.....50cm
zapuszczanie
123sciri jest offline  
Stary 2012-06-21, 11:26   #4849
SekretnyWachlarz
Zakorzenienie
 
Avatar SekretnyWachlarz
 
Zarejestrowany: 2009-12
Lokalizacja: Wrocław/Warszawa
Wiadomości: 13 096
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Właśnie sprawdzam ile wyniesie mnie uzupełnienie zapasów. Ponad 200zł.
Edit: 300zł.
__________________
"Któregoś dnia zrozumiesz, że szukasz tego, co już posiadasz".

Treningi
2016: 117/100
2017: 71/100


Edytowane przez SekretnyWachlarz
Czas edycji: 2012-06-21 o 12:00
SekretnyWachlarz jest offline  
Stary 2012-06-21, 11:52   #4850
anula_ga
Zakorzenienie
 
Avatar anula_ga
 
Zarejestrowany: 2011-05
Wiadomości: 8 896
Wpisy w blogu: 10
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

A ja własnie mam zamówiony krem na dzień safea z serii arganowej i krem pod oczy oliwkowy nigdzie już ich nie było, ale cudowna Pani Joanna ze sklepu zdrowe-kosmetyki mi ściągnęła
Jakbys ktos chciał to są w sklepie z -30%
__________________
anula_ga jest offline  
Stary 2012-06-21, 12:40   #4851
ckin2u
Zakorzenienie
 
Avatar ckin2u
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 5 642
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

A czy sa tu jakies wielbicielki masek Vatika ?
ckin2u jest offline  
Stary 2012-06-21, 12:44   #4852
evitka21
Zakorzenienie
 
Avatar evitka21
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 4 593
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

effa, a z tego wszystkiego (wyjazdu całego mego) zapomniałam napisać-superowo się sprawuje!!!bardzo dziękuję

(a tamtych z rossa nie kupiła nam ta moja koleżanka :-( )
__________________
Szczęścia nie można kupić, ale...można je sobie urodzić



evitka21 jest offline  
Stary 2012-06-21, 12:48   #4853
margoltka
Wtajemniczenie
 
Avatar margoltka
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 2 187
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Kochane już drugi dzień próbuję zrobić zdjęcia wytuszowanych rzęs i swatche nowego podkładu EDM. No i nie potrafię Swatche już są na blogu, ale podkład stapia się ze skórą i trzeba naprawdę wytężyć wzrok, żeby dostrzec odcienie. Zdjęcia rzęs natomiast nie oddają rzeczywistości. Umieściłam je w moich albumach w katalogu dr.Hasuchka vs. Living Nature klik. Nie uzyłam korektora, tylko podkładu EDM i nie chcę tutaj świecić moimi przebarwieniami pod oczami Gwoli wyjaśnienia powiem Wam, że nawet na tych marnych zdjęciach widać, że dr.Hauschka pogrubia rzęsy, nie wydłużając ich tak jak Living Nature. LN pogrubia, nie tak ekstremalnie jak dr.H, chociaż to całkiem nieźle robi, ale dodatkowo bardzo ładnie wydłuża. Zaznaczyć muszę, że rzęsy wytuszowane są jedną, dosyć cienką warstwą. Taką na letni wypad do Lidl'a Gdybym miała tu i teraz wybrać, który tusz lepszy, nie byłabym w stanie.

Przy okazji przeglądania zdjęć zwróciłam uwagę na włosy. I powiem nieskromnie podobają mi się. Obecnie bardzo intensywnie o nie dbam i choć się przerzedziły ładnie błyszczą i są przyjemnie miękkie. Bardzo podoba mi się kolor. Jednak na zdjęciach nie jest czerwony, a kasztanowo-rudy. Zostaję więc przy hennie Lush
__________________

T. H. P. moje szczęście, moja miłość, moje wszystko


mój naturalny zakątek: przyPoziomkowej.pl
margoltka jest offline  
Stary 2012-06-21, 12:50   #4854
effa_j
Wtajemniczenie
 
Avatar effa_j
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 2 818
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Cytat:
Napisane przez evitka21 Pokaż wiadomość
effa, a z tego wszystkiego (wyjazdu całego mego) zapomniałam napisać-superowo się sprawuje!!!bardzo dziękuję

(a tamtych z rossa nie kupiła nam ta moja koleżanka :-( )
no to dobrze, ciesze sie bardzo niech Ci sluzy
no wiem mowilam Ci, ze tych pedzli nie bedzie w promo
A z maski algowej jestes zadowolona?? Zakupilas cos nowego
Ja wczoraj zrobilam sobie wieczor maseczkowy najpierw peeling pozniej glinka i na koniec algi pyszczek mam gladki i taki ladny glow ma dzis
effa_j jest offline  
Stary 2012-06-21, 12:50   #4855
promolcia
Zadomowienie
 
Avatar promolcia
 
Zarejestrowany: 2011-01
Wiadomości: 1 178
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Cytat:
Napisane przez 123sciri Pokaż wiadomość
proszę bardzo oto Ala
ale słodziak Alina jak moja maminka

Cytat:
Napisane przez Melya Pokaż wiadomość
To tylko cieszyć się z takiej "głupoty". Tfu, oczywiście miałam na myśli dolara, ale chyba to nasze Euro mi się na mózg rzuciło. Nie miałaś zapasu?! To jesteś w pełni usprawiedliwiona. A ja po cichu powiem, że składam małe zamówienie na stronie AO.
a cio zamówiłaś? zostało coś tam jeszcze ? jak zamawiałam odżywkę to już bardzo dużymi pustkami świeciło...no przynajmniej w pięlęgnacji włosów

Cytat:
Napisane przez aga89s Pokaż wiadomość
gratuluję prześlicznej córki, zdrówka dla Ali i jej mamusi

wiedziałam, że Wam się spodoba akcja, ja też już szykuję paczkę


czyli jednak nie plotki... w sumie to mnie to nie dziwi

zapomniałam, że dawno nie wrzucałam nabytków i trochę się nazbierało
Zdjęcie 1
- maseczka Alverde jeszcze nie testowana
- serum Alverde - bardzo fajne, leciutkie
- olejek Alverde - też jeszcze nie otwierałam
- ampułki
Zdjęcie 2
- bronzer - fajny, naturalny kolorek, w zasadzie mój pierwszy, więc się bałam, że się przemaluję, ale jednak ładnie wygląda
- korektor żółty
- pomadka z lekkim kolorkiem burt's bees - boska i ten miętowy zapach
- tusz do brwi dla blondynek - bardzo ładnie podkreśla brwi i jak na blond wcale nie jest taki jasny
- tusz Alverde- bardzo delikatny, subtelny efekt, raczej nie daje mega podkreślonych rzęs
- mazak do skórek - ot co taki przydatny, aczkolwiek nie niezbędny gadżet
- pomadka Hauschki, całkiem fajna, bardzo ładny naturalny perłowy kolorek (14), choć bardziej jestem pod wrażeniem bardzo eleganckiego opakowania
Zdjęcie 3
- filtr alverde
- Capitavit - nie śmierdzi, aż tak jak mówiłyście
- dezodorant Hauschki - zdecydowanie najlepszy wśród naturalnych, które miałam, mimo, że jest sesja nie śmierdzę, a to duży sukces
- masełka Alverde i Alterra
uff koniec, jeszcze kupiłam maskę Nature Gates aloesową, ale gdzieś się zawieruszyła
jakie plotki? że niby co? zamykają phenome?mam robić zapasy? nie będzie już wielkiej wypsz -70%?
piękne nabytki

Cytat:
Napisane przez anula_ga Pokaż wiadomość
Aga cudności ukrywałaś!


Ja duuużo skromniej, ale i tak sie pochwale nowymi mydełkami z LF:
- 2 x różowy grapefruit (zakochałam sie w nim dzieki Gayence )
- próbki: aktywny węgiel, mydło achillesa, żywokostne.

może i skromnie ale zawsze jest czym oko pocieszyć
promolcia jest offline  
Stary 2012-06-21, 13:02   #4856
hola ola
Zakorzenienie
 
Avatar hola ola
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: świętokrzyskie
Wiadomości: 5 146
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Cytat:
Napisane przez aga89s Pokaż wiadomość
gratuluję prześlicznej córki, zdrówka dla Ali i jej mamusi

wiedziałam, że Wam się spodoba akcja, ja też już szykuję paczkę


czyli jednak nie plotki... w sumie to mnie to nie dziwi

zapomniałam, że dawno nie wrzucałam nabytków i trochę się nazbierało
Zdjęcie 1
- maseczka Alverde jeszcze nie testowana
- serum Alverde - bardzo fajne, leciutkie
- olejek Alverde - też jeszcze nie otwierałam
- ampułki
Zdjęcie 2
- bronzer - fajny, naturalny kolorek, w zasadzie mój pierwszy, więc się bałam, że się przemaluję, ale jednak ładnie wygląda
- korektor żółty
- pomadka z lekkim kolorkiem burt's bees - boska i ten miętowy zapach
- tusz do brwi dla blondynek - bardzo ładnie podkreśla brwi i jak na blond wcale nie jest taki jasny
- tusz Alverde- bardzo delikatny, subtelny efekt, raczej nie daje mega podkreślonych rzęs
- mazak do skórek - ot co taki przydatny, aczkolwiek nie niezbędny gadżet
- pomadka Hauschki, całkiem fajna, bardzo ładny naturalny perłowy kolorek (14), choć bardziej jestem pod wrażeniem bardzo eleganckiego opakowania
Zdjęcie 3
- filtr alverde
- Capitavit - nie śmierdzi, aż tak jak mówiłyście
- dezodorant Hauschki - zdecydowanie najlepszy wśród naturalnych, które miałam, mimo, że jest sesja nie śmierdzę, a to duży sukces
- masełka Alverde i Alterra
uff koniec, jeszcze kupiłam maskę Nature Gates aloesową, ale gdzieś się zawieruszyła
Aga pieknie, śliczna kolorówka

Cytat:
Napisane przez anula_ga Pokaż wiadomość
Aga cudności ukrywałaś!


Ja duuużo skromniej, ale i tak sie pochwale nowymi mydełkami z LF:
- 2 x różowy grapefruit (zakochałam sie w nim dzieki Gayence )
- próbki: aktywny węgiel, mydło achillesa, żywokostne.

Anulka juz sie ciesze na mydełko grejfrutowe

Cytat:
Napisane przez anula_ga Pokaż wiadomość
A ja własnie mam zamówiony krem na dzień safea z serii arganowej i krem pod oczy oliwkowy nigdzie już ich nie było, ale cudowna Pani Joanna ze sklepu zdrowe-kosmetyki mi ściągnęła
Jakbys ktos chciał to są w sklepie z -30%


a to moje ostatnie

1.p&r micel x2, maska regenerująca i próbki
2. filtr jmo dla córki
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg pat.jpg (131,2 KB, 45 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg jmo.jpg (98,7 KB, 27 załadowań)
hola ola jest offline  
Stary 2012-06-21, 13:04   #4857
promolcia
Zadomowienie
 
Avatar promolcia
 
Zarejestrowany: 2011-01
Wiadomości: 1 178
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Cytat:
Napisane przez margoltka Pokaż wiadomość
Kochane już drugi dzień próbuję zrobić zdjęcia wytuszowanych rzęs i swatche nowego podkładu EDM. No i nie potrafię Swatche już są na blogu, ale podkład stapia się ze skórą i trzeba naprawdę wytężyć wzrok, żeby dostrzec odcienie. Zdjęcia rzęs natomiast nie oddają rzeczywistości. Umieściłam je w moich albumach w katalogu dr.Hasuchka vs. Living Nature klik. Nie uzyłam korektora, tylko podkładu EDM i nie chcę tutaj świecić moimi przebarwieniami pod oczami Gwoli wyjaśnienia powiem Wam, że nawet na tych marnych zdjęciach widać, że dr.Hauschka pogrubia rzęsy, nie wydłużając ich tak jak Living Nature. LN pogrubia, nie tak ekstremalnie jak dr.H, chociaż to całkiem nieźle robi, ale dodatkowo bardzo ładnie wydłuża. Zaznaczyć muszę, że rzęsy wytuszowane są jedną, dosyć cienką warstwą. Taką na letni wypad do Lidl'a Gdybym miała tu i teraz wybrać, który tusz lepszy, nie byłabym w stanie.

Przy okazji przeglądania zdjęć zwróciłam uwagę na włosy. I powiem nieskromnie podobają mi się. Obecnie bardzo intensywnie o nie dbam i choć się przerzedziły ładnie błyszczą i są przyjemnie miękkie. Bardzo podoba mi się kolor. Jednak na zdjęciach nie jest czerwony, a kasztanowo-rudy. Zostaję więc przy hennie Lush
bardzo, bardzo dziękuję
piękne masz oczęta, nie widzę żadnych przebarwień !
dla mnie taki makijaż jest zdecydowanie za delikatny...ja lubię dużo, grubo, wyraziście
powiedz mi proszę którym z tych tuszy po kilkukrotnym wyszczotkowaniu rzęs uda się uzyskać bardziej zdecydowany efekt? i z tego co pamietam pisałaś, że ln bardziej trwalszy, prawda?
promolcia jest offline  
Stary 2012-06-21, 13:19   #4858
MysiaJadwisia
Zakorzenienie
 
Avatar MysiaJadwisia
 
Zarejestrowany: 2011-02
Wiadomości: 3 506
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Cytat:
Napisane przez Korah Pokaż wiadomość
mam cichą nadzieję, czy może to LF też tak cudnie pachnie grejpfrutem i intensywnie
Korah, Savon du Midi pachną ładnie i intensywnie Ja mam teraz wetiwerowe i zapach jest boski Grejpfrutowe tylko macałam i obwąchiwałam, ale narobiłam sobie apetytu na nie
http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt,43...migdalowe.html
http://natura24.pl/go/_info/?user_id=600&lang=pl

Ale Różowego Gejfiuta z LF też wypróbuję, kiedyś. Na razie Anula wykupiła chyba wszystkie jakie były
MysiaJadwisia jest offline  
Stary 2012-06-21, 13:19   #4859
margoltka
Wtajemniczenie
 
Avatar margoltka
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 2 187
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Cytat:
Napisane przez promolcia Pokaż wiadomość
bardzo, bardzo dziękuję
piękne masz oczęta, nie widzę żadnych przebarwień !
dla mnie taki makijaż jest zdecydowanie za delikatny...ja lubię dużo, grubo, wyraziście
powiedz mi proszę którym z tych tuszy po kilkukrotnym wyszczotkowaniu rzęs uda się uzyskać bardziej zdecydowany efekt? i z tego co pamietam pisałaś, że ln bardziej trwalszy, prawda?
Dziękuję bardzo. Specjalnie nałożyłam jedną cienką warstwę, żeby można było zobaczyć ile tusz z siebie daje. Chciałam jeszcze przygotować zdjęcia bardziej wytuszowanych zdjęć, ale dzisiaj już nie mam do tego nerwów.

Tuszem dr.Hauschka już przy drugiej warstwie można osiągnąć wyrazisty makijaż. Do smokey-eye już nawet te dwie warstwy wystarczą. Tusz jest jednak mniej trwały. Wprawdzie nauczyłam się już z nim żyć, ale trzeba uważać. Living Nature jest trwalszy, ale nie daje tak maksymalnie pogrubionych rzęs. Też je pogrubia, pięknie wydłuża, ale do osiągnięcia zdecydowanego efektu potrzeba więcej pracy. Mimo wszystko z używanych przeze mnie tuszy naturalnych te są najlepsze pod względem pogrubienia i efektu.

Hola Ola piękności kupiłaś
__________________

T. H. P. moje szczęście, moja miłość, moje wszystko


mój naturalny zakątek: przyPoziomkowej.pl

Edytowane przez margoltka
Czas edycji: 2012-06-21 o 13:20
margoltka jest offline  
Stary 2012-06-21, 13:24   #4860
promolcia
Zadomowienie
 
Avatar promolcia
 
Zarejestrowany: 2011-01
Wiadomości: 1 178
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Cytat:
Napisane przez margoltka Pokaż wiadomość
Dziękuję bardzo. Specjalnie nałożyłam jedną cienką warstwę, żeby można było zobaczyć ile tusz z siebie daje. Chciałam jeszcze przygotować zdjęcia bardziej wytuszowanych zdjęć, ale dzisiaj już nie mam do tego nerwów.

Tuszem dr.Hauschka już przy drugiej warstwie można osiągnąć wyrazisty makijaż. Do smokey-eye już nawet te dwie warstwy wystarczą. Tusz jest jednak mniej trwały. Wprawdzie nauczyłam się już z nim żyć, ale trzeba uważać. Living Nature jest trwalszy, ale nie daje tak maksymalnie pogrubionych rzęs. Też je pogrubia, pięknie wydłuża, ale do osiągnięcia zdecydowanego efektu potrzeba więcej pracy. Mimo wszystko z używanych przeze mnie tuszy naturalnych te są najlepsze pod względem pogrubienia i efektu.

Hola Ola piękności kupiłaś

poczekam jeszcze na zdjęcia bardziej wytuszowanych rzęsek
promolcia jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
ekologiczne, kosmetyki naturalne

Nowe wątki na forum Biochemia kosmetyczna


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 06:45.