Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V - Strona 48 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Biochemia kosmetyczna

Notka

Biochemia kosmetyczna Analiza działania składników kosmetyków, ich skuteczności i wpływu na zdrowie. Również informacje na temat filtrów przeciwsłonecznych oraz kuracji kwasami.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2012-04-21, 10:50   #1411
kijanka89
Raczkowanie
 
Avatar kijanka89
 
Zarejestrowany: 2011-03
Wiadomości: 255
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

dziewczyny musze powiedzieć, że dobrze że przez pomyłke wziełam ten krem alvy bo jest bardzo fajny
teraz po okresie mam troche niespodzianek na twarzy i troszke zaognioną cere. kłade go na noc i bardzo ładnie mi to wszystko łagodzi.
czuje że sie bardzo polubimy

---------- Dopisano o 10:50 ---------- Poprzedni post napisano o 10:45 ----------

Cytat:
Napisane przez hola ola Pokaż wiadomość
jestem po drugim olejowaniu khadi i powiem tak, włosy poza blaskiem i miękkością nabrały głębi koloru, sa mięsiste, mam ciemnie falowane włosy i moje delikatne skręty sa sliczne po khadi
dzis test kouyome
a który khadi konkretnie?

kuomaye
kijanka89 jest offline  
Stary 2012-04-21, 10:53   #1412
hola ola
Zakorzenienie
 
Avatar hola ola
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: świętokrzyskie
Wiadomości: 5 146
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Cytat:
Napisane przez kasik71 Pokaż wiadomość
a który to olej Khadi?

ten

http://www.helfy.pl/olejek-stymuluja...muje-wypadanie

Cytat:
Napisane przez margoltka Pokaż wiadomość
Każda skóra inaczej reaguje. Ale tak po pierwszym użyciu od razu ropnymi wysypało?

Olej Khadi potwierdzam jest dobry A jak u Ciebie z zapachem? Znosisz go?

Margo po pierwszym wahaniu mnie odrzuciło ale przy sesie tez tak było ale juz ok
hola ola jest offline  
Stary 2012-04-21, 10:55   #1413
margoltka
Wtajemniczenie
 
Avatar margoltka
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 2 187
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Cytat:
Napisane przez hola ola Pokaż wiadomość
Margo po pierwszym wahaniu mnie odrzuciło ale przy sesie tez tak było ale juz ok
Ja mam Amlę, ale podobno one są bardzo podobne. Niestety nie mogę się przyzwyczaić
__________________

T. H. P. moje szczęście, moja miłość, moje wszystko


mój naturalny zakątek: przyPoziomkowej.pl
margoltka jest offline  
Stary 2012-04-21, 10:56   #1414
kijanka89
Raczkowanie
 
Avatar kijanka89
 
Zarejestrowany: 2011-03
Wiadomości: 255
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Cytat:
Napisane przez hola ola Pokaż wiadomość
oo też go kupiłam kiedyś dla mamusi. tylko że jej sie nie chce używać
a ja używam tego
http://www.helfy.pl/olejek-amla-bhringaraj-khadi
kijanka89 jest offline  
Stary 2012-04-21, 11:04   #1415
hola ola
Zakorzenienie
 
Avatar hola ola
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: świętokrzyskie
Wiadomości: 5 146
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Cytat:
Napisane przez kijanka89 Pokaż wiadomość
oo też go kupiłam kiedyś dla mamusi. tylko że jej sie nie chce używać
a ja używam tego
http://www.helfy.pl/olejek-amla-bhringaraj-khadi
to tak jak moja ale jak do niej jeżdze to nie ma zmiłuj i olej na włosy i maska na twarz, pewnie niedlugo przestanie nas zapraszac

a jak ten Twój olejek Kijanko?zadowolona jesteś?
hola ola jest offline  
Stary 2012-04-21, 11:05   #1416
kasik71
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 338
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Cytat:
Napisane przez margoltka Pokaż wiadomość
Każda skóra inaczej reaguje. Ale tak po pierwszym użyciu od razu ropnymi wysypało?
też nie mogłam uwierzyć
ale to była jedyna nowa rzecz którą wprowadziłam do pielęgnacji, posmarowałam się na noc, już rano coś zaczęło się pojawiać pod skórą, a pod koniec dnia urosło mi kilka ropniaków
więc drugi raz nie użyłam, a teraz ratuję się serum JMO z mącznicy lekarskiej, na razie obcych nie przybywa i czekam na powrót do stanu poprzedniego (mam nadzieję że z mącznicy mi podpasuje)

ale mam chrapkę na kremik gaia (nie cierpię zwykłych kremów, bo kocham oleje, choć mnie one nie wszystkie mnie kochają)
ciekawi mnie ten dla dzieci leczniczo-kojący bo moja skóra choć dojrzała to do dość problematyczna

Edytowane przez kasik71
Czas edycji: 2012-04-21 o 11:37
kasik71 jest offline  
Stary 2012-04-21, 11:27   #1417
123sciri
Rozeznanie
 
Avatar 123sciri
 
Zarejestrowany: 2010-11
Wiadomości: 714
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Cytat:
Napisane przez anula_ga Pokaż wiadomość
chyba to to - sorki, nazewnictwo hauschki mi obce trochę


A teraz wstawiam zdjęcia moich włosków po farbowaniu khadi ciemny brąz
pierwsze zdjęcie stare - przed farbowaniem
drugie dzisiejsze
oczywiscie oba bez lampy, dzisiaj w dodatku u mnie pochmurno bardzo, ale kolor widac.
śliczny kolor - i jakie ty masz gęste włosy też takie chcę

iivii szczerze zazdroszczę kremiku Gai
__________________
"All I've done is run fast. I don't see why people should make much fuss about that."
- Fanny Blankers-Koen

03/13-20 cm - 06/13-24cm, 07/23- 26cm.....50cm
zapuszczanie
123sciri jest offline  
Stary 2012-04-21, 11:31   #1418
Melya
Zadomowienie
 
Avatar Melya
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 1 589
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Cytat:
Napisane przez margoltka Pokaż wiadomość
Nie znam pudru perłowego z Biochemii. Jeśli jest to puder sypki do gruntowania lub wykańczania makijażu, matowienia skóry to najlepszy pędzel jest niewidoczny na zdjęciu Do pudru sypkiego najlepszy jest duży pędzel z długim włosiem, ja mam ten klik. Musi on ładnie omiatać twarz pudrem, docierając do porów
O, właśnie chciałam zalinkować ten pędzel.
Melya jest offline  
Stary 2012-04-21, 11:42   #1419
anula_ga
Zakorzenienie
 
Avatar anula_ga
 
Zarejestrowany: 2011-05
Wiadomości: 8 896
Wpisy w blogu: 10
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Cytat:
Napisane przez hola ola Pokaż wiadomość
Aniu sliczyn kolor jakie blyszczace

jestem po drugim olejowaniu khadi i powiem tak, włosy poza blaskiem i miękkością nabrały głębi koloru, sa mięsiste, mam ciemnie falowane włosy i moje delikatne skręty sa sliczne po khadi

szampon pokrzywowy YR - super, raz ze wydajny a dwa migusiem zmył olej włosy uniesione, sypkie, świeże

bardzo udane zakupy powiem nie skromnie

dzis test kouyome
dziękuję
Bardzo sie cieszę, że masz tyle trafionych cudeniek
Cytat:
Napisane przez 123sciri Pokaż wiadomość
śliczny kolor - i jakie ty masz gęste włosy też takie chcę

iivii szczerze zazdroszczę kremiku Gai
dziękuję
kremiki gaia fajne, zaszalej
__________________
anula_ga jest offline  
Stary 2012-04-21, 12:12   #1420
kijanka89
Raczkowanie
 
Avatar kijanka89
 
Zarejestrowany: 2011-03
Wiadomości: 255
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Cytat:
Napisane przez hola ola Pokaż wiadomość
to tak jak moja ale jak do niej jeżdze to nie ma zmiłuj i olej na włosy i maska na twarz, pewnie niedlugo przestanie nas zapraszac

a jak ten Twój olejek Kijanko?zadowolona jesteś?
hmmm... zużyłam 2/3 butelki i jakiś spektakularnych efektów nie widze.
może nie używam regularnie ale staram sie..
kijanka89 jest offline  
Stary 2012-04-21, 12:22   #1421
anakazar
Zakorzenienie
 
Avatar anakazar
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 9 276
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Cytat:
Napisane przez hola ola Pokaż wiadomość
jestem po drugim olejowaniu khadi i powiem tak, włosy poza blaskiem i miękkością nabrały głębi koloru, sa mięsiste, mam ciemnie falowane włosy i moje delikatne skręty sa sliczne po khadi

szampon pokrzywowy YR - super, raz ze wydajny a dwa migusiem zmył olej włosy uniesione, sypkie, świeże

bardzo udane zakupy powiem nie skromnie

dzis test kouyome
Cieszę się,że Ci olej pasuję tak bardzo
Czekam na zachwyty nad kuomaye
Cytat:
Napisane przez margoltka Pokaż wiadomość
Olej Khadi potwierdzam jest dobry A jak u Ciebie z zapachem? Znosisz go?
Ja mam ten olej i powiem szczerze,że jak dla mojego nosa to on pachnie przyjemnie.Lubię jego zapach i jestem zdziwiona,że aż tak go ciężko znosicie razem z Holą
Cytat:
Napisane przez hola ola Pokaż wiadomość
ten

http://www.helfy.pl/olejek-stymuluja...muje-wypadanie




Margo po pierwszym wahaniu mnie odrzuciło ale przy sesie tez tak było ale juz ok
jak wyżej
__________________
Mój najpiękniejszy uśmiech

"Kiedy decydujesz się na dziecko,zgadasz się,że od tej chwili Twoje serce będzie przebywało poza Twoim ciałem"Katharine Hadley
anakazar jest offline  
Stary 2012-04-21, 13:11   #1422
fiolka85
Wtajemniczenie
 
Avatar fiolka85
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Polska
Wiadomości: 2 492
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Anula piękny kolor Ci wyszedł.
Czy juz wcześniej na taki farbowałaś i czy on tez sie zmywa do rudego?

Cytat:
Napisane przez Korah Pokaż wiadomość
Błędy młodości
ja też miałam taki błąd młodości
zaczęłam palić w 8 klasie podstawówki i dopiero na studiach " zmądrzałam"
__________________
"mur nie przeszkadza, dopóki nie zaczniemy walić w niego głową"
fiolka85 jest offline  
Stary 2012-04-21, 13:18   #1423
Korah
Zakorzeniona Zmorah
 
Avatar Korah
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Gdzieś na pograniczu Śląska i Małopolski
Wiadomości: 9 322
Wpisy w blogu: 5
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Cytat:
Napisane przez kijanka89 Pokaż wiadomość
dziewczyny musze powiedzieć, że dobrze że przez pomyłke wziełam ten krem alvy bo jest bardzo fajny
teraz po okresie mam troche niespodzianek na twarzy i troszke zaognioną cere. kłade go na noc i bardzo ładnie mi to wszystko łagodzi.
czuje że sie bardzo polubimy
To super, fajne takie pomyłki

Cytat:
Napisane przez margoltka Pokaż wiadomość
edit. Użyłam wczoraj mojej pianki myjącej. Super delikatnie zmyła makijaż oczu. Nie znam oryginalnej wersji Gaia Creams, ale moja bardzo mi się podoba. Zrobiłam ją na bazie ekologicznego oleju kokosowego, oraz oleju z pestek truskawek. Wszystko ma stałą konsystencję, łatwo się więc pianki używa. Bardzo przyjemne myjadełko
No to świetnie, a jak robisz ta konsystencję pianki, masz taki malutki mikserek?

Cytat:
Napisane przez fiolka85 Pokaż wiadomość
ja też miałam taki błąd młodości
zaczęłam palić w 8 klasie podstawówki i dopiero na studiach " zmądrzałam"
Ja tak samo, w 8 klasie zaczęłam podpalać, w liceum już nałogowo. Zmądrzałam dopiero, jak zaszłam w ciążę w wieku 22 lat ale po porodzie i karmieniu znowu zaczęłam podpalać, głównie dlatego, że był to bardzo stresujący dla mnie okres i nie umiałam z nim inaczej walczyć, rozstałam się z ojcem mojego syna, ogólnie dużo problemów narosło. Od ok roku nie palę już nałogowo, ale nadal papierosy to u mnie prawie codzienność. Zwłaszcza w towarzystwie osób palących.


Dziewczyny, zapomniałam sie pochwalić, ze jestem po poranku z IKOVE i Garnierem kokosowym Deo Bardzo fajna ta odżywka do włosów, są mięciutkie i błyszczące, niestety odżywka jest rzadka, nie będzie wydajna. Szampon umył bardzo dobrze, włosy były skrzypiące, troszkę tylko splątane, ale jest bardzo wodnisty i słabiutko sie pieni, dużo musiałam go nałożyć.
Co do peelingu czekoladowego, to jest boski, natłuścił fajnie, wygładził, bardzo jestem zadowolona, chociaż z wydajnością to widzę, że też u niego będzie kiepsko. Ale dla tego zapachu warto. Na skórze zapach pozostaje, ale jest bardzo delikatny, dopiero po przysunięciu nosa go wyczuwam.

Co do Garniera, to Sprawdza sie, bylam dzisiaj na zakupach, ogólnei na spacerze z synem ,trochę pochodzilismy, spociłam się, bo jest dość ciepło, śliczna pogoda, a pod pachami wciaż czuję kokosik, nie ma smrodku. Precz z Crystal Essence. Dno!!!

Edytowane przez Korah
Czas edycji: 2012-04-21 o 13:30
Korah jest offline  
Stary 2012-04-21, 13:20   #1424
iivii
Raczkowanie
 
Avatar iivii
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 496
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Moje pierwsze wrażenia po kremiku Gaia
Wieczorem nałożyłam zgodnie z instrukcjami Pani Ani grubszą warstwę. Jest bardzo wydajny, malutka ilość jaką nabrałam z myślą, że jeszcze później dołożę, starczyła nawet na szyję. Skóra się błyszczała ale po ok 1h ładnie się wchłonął. Rano skóra miękka, sprężysta.
Dziś rano nałożony cienką warstwą na twarz przetartą hydrolatem. Na policzkach wchłonął się do matu bo są dość suche. Na strefie T delikatna warstewka. Nie nakładałam dziś makijażu więc o tym innym razem
Skóra spokojna, nie jest podrażniona, nawilżona, brak ściągnięcia.
Jak na pierwszą dobę to jest super

A teraz Kuomaye od Anuli.
Myłam włosy wcześniej hojnie potraktowane sesą. Nakładałam bardzo małe porcje szamponu (połowę tego ile daję Alterry). Pierwsze mycie - delikatna piana, drugie mycie - piana umiarkowana, trzecie mycie - piana obfita. Jak na dużą ilość oleju na włosach i minimalną ilość szamponu to muszę stwierdzić, że jest mega wydajny. Włosy dobrze oczyszczone, po wysuszeniu sypkie i puszyste, uniesione u nasady. Zobaczymy jak długo utrzymają się świeże. Kolejny test zrobię na włosach bez sesy. Podejrzewam, że efekt volume będzie jeszcze większy
iivii jest offline  
Stary 2012-04-21, 13:29   #1425
kasik71
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 338
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Dziewczyny a która stosuje olej z opuncji figowej i co o nim może powiedzieć

Edytowane przez kasik71
Czas edycji: 2012-04-21 o 13:37
kasik71 jest offline  
Stary 2012-04-21, 13:31   #1426
123sciri
Rozeznanie
 
Avatar 123sciri
 
Zarejestrowany: 2010-11
Wiadomości: 714
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Cytat:
Napisane przez anula_ga Pokaż wiadomość
dziękuję
Bardzo sie cieszę, że masz tyle trafionych cudeniek

dziękuję
kremiki gaia fajne, zaszalej
osz ty kusicielko
muszę w końcu zużyć zapasy w szafce stoi i czeka na swoją kolej koncentrat rewitalizujący AMB, olejek brązujący do twarzy Organicum a ja mam jeszcze 2 sera olejowe i na naczynka z naturalnego- kremu które są w trakcie używania
a mówią że od namiaru głowa nie boli
__________________
"All I've done is run fast. I don't see why people should make much fuss about that."
- Fanny Blankers-Koen

03/13-20 cm - 06/13-24cm, 07/23- 26cm.....50cm
zapuszczanie
123sciri jest offline  
Stary 2012-04-21, 13:32   #1427
hola ola
Zakorzenienie
 
Avatar hola ola
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: świętokrzyskie
Wiadomości: 5 146
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Cytat:
Napisane przez anula_ga Pokaż wiadomość
dziękuję
Bardzo sie cieszę, że masz tyle trafionych cudeniek

dziękuję
kremiki gaia fajne, zaszalej
to dzięki Wam

Cytat:
Napisane przez kijanka89 Pokaż wiadomość
hmmm... zużyłam 2/3 butelki i jakiś spektakularnych efektów nie widze.
może nie używam regularnie ale staram sie..
ja po sesie cułam mega ulge ale miałam przesuszone włosy, po khadi efekt wizualny jak na razie

Cytat:
Napisane przez anakazar Pokaż wiadomość
Cieszę się,że Ci olej pasuję tak bardzo
Czekam na zachwyty nad kuomaye

Ja mam ten olej i powiem szczerze,że jak dla mojego nosa to on pachnie przyjemnie.Lubię jego zapach i jestem zdziwiona,że aż tak go ciężko znosicie razem z Holą

jak wyżej
juz dzis test kuomaye

Anuś nie to ze khadi śmierdoli ale jest wg mnie intensywniejszy niz khadi, ale nie to ze nie da sie wytrzymać, zielskiem mocno go czuć ot co

Cytat:
Napisane przez iivii Pokaż wiadomość
Moje pierwsze wrażenia po kremiku Gaia
Wieczorem nałożyłam zgodnie z instrukcjami Pani Ani grubszą warstwę. Jest bardzo wydajny, malutka ilość jaką nabrałam z myślą, że jeszcze później dołożę, starczyła nawet na szyję. Skóra się błyszczała ale po ok 1h ładnie się wchłonął. Rano skóra miękka, sprężysta.
Dziś rano nałożony cienką warstwą na twarz przetartą hydrolatem. Na policzkach wchłonął się do matu bo są dość suche. Na strefie T delikatna warstewka. Nie nakładałam dziś makijażu więc o tym innym razem
Skóra spokojna, nie jest podrażniona, nawilżona, brak ściągnięcia.
Jak na pierwszą dobę to jest super

A teraz Kuomaye od Anuli.
Myłam włosy wcześniej hojnie potraktowane sesą. Nakładałam bardzo małe porcje szamponu (połowę tego ile daję Alterry). Pierwsze mycie - delikatna piana, drugie mycie - piana umiarkowana, trzecie mycie - piana obfita. Jak na dużą ilość oleju na włosach i minimalną ilość szamponu to muszę stwierdzić, że jest mega wydajny. Włosy dobrze oczyszczone, po wysuszeniu sypkie i puszyste, uniesione u nasady. Zobaczymy jak długo utrzymają się świeże. Kolejny test zrobię na włosach bez sesy. Podejrzewam, że efekt volume będzie jeszcze większy
hola ola jest offline  
Stary 2012-04-21, 14:29   #1428
anula_ga
Zakorzenienie
 
Avatar anula_ga
 
Zarejestrowany: 2011-05
Wiadomości: 8 896
Wpisy w blogu: 10
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Cytat:
Napisane przez fiolka85 Pokaż wiadomość
Anula piękny kolor Ci wyszedł.
Czy juz wcześniej na taki farbowałaś i czy on tez sie zmywa do rudego?


ja też miałam taki błąd młodości
zaczęłam palić w 8 klasie podstawówki i dopiero na studiach " zmądrzałam"
Dziękuję
Pierwszy raz farbowałam tym kolorem, więc nie wiem jak sie wymyje. Tyle, że u mnie do tej pory wszystkie farby wymywały się do rudego.
Cytat:
Napisane przez kasik71 Pokaż wiadomość
Dziewczyny a która stosuje olej z opuncji figowej i co o nim może powiedzieć
Ja używam opuncji tylko pod oczy na noc. Fajnie działa, zmniejsze cienie i super pielęgnuje okolice oczu
__________________
anula_ga jest offline  
Stary 2012-04-21, 15:19   #1429
kijanka89
Raczkowanie
 
Avatar kijanka89
 
Zarejestrowany: 2011-03
Wiadomości: 255
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

no i mnie skusiłyście na ten tonik z pat&rub
kupiłam ten tonik, pędzel do konturowania i nienaturalny brązer
normalnie zapłaciłabym 213 ale z racji vipów wyszło 178, a jeszcze miałam karte upominkową od chłopa na której zostało mi 160 zł więc zapłaciłam 17
takie zakupy to lubie
a oleju wspaniałego można też pod oczy używać?
kijanka89 jest offline  
Stary 2012-04-21, 15:40   #1430
hola ola
Zakorzenienie
 
Avatar hola ola
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: świętokrzyskie
Wiadomości: 5 146
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Cytat:
Napisane przez kijanka89 Pokaż wiadomość
no i mnie skusiłyście na ten tonik z pat&rub
kupiłam ten tonik, pędzel do konturowania i nienaturalny brązer
normalnie zapłaciłabym 213 ale z racji vipów wyszło 178, a jeszcze miałam karte upominkową od chłopa na której zostało mi 160 zł więc zapłaciłam 17
takie zakupy to lubie
a oleju wspaniałego można też pod oczy używać?

Kijanko
to ja na kolana Mistrzu - 17 zl no to zakupy roku!!!! gratuluje
a jak bronzer przytulilaś?
hola ola jest offline  
Stary 2012-04-21, 15:47   #1431
promolcia
Zadomowienie
 
Avatar promolcia
 
Zarejestrowany: 2011-01
Wiadomości: 1 178
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Cytat:
Napisane przez Bralik Pokaż wiadomość
Ja też na poczatku mieszałam olej z żelem hialuronowym, ale od dwóch dni na wilgotną skórę nakładam kolagen o ten: http://www.shea.pl/?307,kolagen-natu...formula-q-5-26
a na to dopiero sam olej arganowy.
witam
daj proszę znać czy zauważysz jakieś efekty po dłuższym kolagenowaniu

Cytat:
Napisane przez anula_ga Pokaż wiadomość
Ostatnio Zai pisała o orientanie, że nie warto. Ktoś jeszcze tez nie był zachwycony.
nie pamiętam kto pytał
ja też nie jestem zadowolona, mam tą maskę z algami filipińskimi, miała regulować sprwy łojotokowe tymczasem budzę się rano z jeszcze bardziej świecącą twarzą niż zwykle, poza tym mocno się klei i słabo wchłania

[QUOTE=anula_ga;33678562]
A teraz wstawiam zdjęcia moich włosków po farbowaniu khadi ciemny brąz [QUOTE]

cudny kolor!! dla mnie idealny...będę o nim pamietać jak kiedyś się skuszę na hennowanie

[QUOTE=iivii;33681083]Baterie się podłądowały więc wrzucam zdjęcia.
Moja Gaika . Nie mogę się doczekać aż ją dziś wypróbuję
...i moje obecne rudo-buro-brązowe włosy.
[QUOTE]

gajki pieknie się prezentują...bardzo cieszą oko...gdyby nie fakt, że oleje się we mnie nie wchłaniają nie wahałabym się ani chwili żeby je zamówić
mam nadzieję, że będą Wam służyć tak jak Marglotce
mnie tam się podoba Twój kolor włosków...bardzo lubię nietypowe rudzielce na włosach innych dziewczyn, szkoda, że zazwyczaj jest tak, że nie podoba się nam to co mamy...

Edytowane przez promolcia
Czas edycji: 2012-04-21 o 15:55
promolcia jest offline  
Stary 2012-04-21, 15:47   #1432
kijanka89
Raczkowanie
 
Avatar kijanka89
 
Zarejestrowany: 2011-03
Wiadomości: 255
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Cytat:
Napisane przez hola ola Pokaż wiadomość

Kijanko
to ja na kolana Mistrzu - 17 zl no to zakupy roku!!!! gratuluje
a jak bronzer przytulilaś?
ten
kijanka89 jest offline  
Stary 2012-04-21, 15:58   #1433
hola ola
Zakorzenienie
 
Avatar hola ola
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: świętokrzyskie
Wiadomości: 5 146
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Cytat:
Napisane przez kijanka89 Pokaż wiadomość
hmm sliczny
hola ola jest offline  
Stary 2012-04-21, 16:00   #1434
kijanka89
Raczkowanie
 
Avatar kijanka89
 
Zarejestrowany: 2011-03
Wiadomości: 255
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Cytat:
Napisane przez hola ola Pokaż wiadomość
hmm sliczny
dzia
kijanka89 jest offline  
Stary 2012-04-21, 16:23   #1435
anakazar
Zakorzenienie
 
Avatar anakazar
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 9 276
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Cytat:
Napisane przez kijanka89 Pokaż wiadomość
no i mnie skusiłyście na ten tonik z pat&rub
kupiłam ten tonik, pędzel do konturowania i nienaturalny brązer
normalnie zapłaciłabym 213 ale z racji vipów wyszło 178, a jeszcze miałam karte upominkową od chłopa na której zostało mi 160 zł więc zapłaciłam 17
takie zakupy to lubie
a oleju wspaniałego można też pod oczy używać?
No za takie zakupy ,które kosztowały tylko 17 zł należą się wielkie brawa

Ja olej wspaniały nakładałam na całą twarz,pod oczy,na powieki również.To samo robię z olejem z róży rdzawej
__________________
Mój najpiękniejszy uśmiech

"Kiedy decydujesz się na dziecko,zgadasz się,że od tej chwili Twoje serce będzie przebywało poza Twoim ciałem"Katharine Hadley
anakazar jest offline  
Stary 2012-04-21, 16:46   #1436
effa_j
Wtajemniczenie
 
Avatar effa_j
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 2 818
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Cytat:
Napisane przez hola ola Pokaż wiadomość

byłam w swoim rosie wczoraj i ponownie pytalam o masełko i pani miała mine jakby ufo zobaczyła
Na mnie juz ochroniarz od razu jak wejde do rossa to patrzy spod byka, a jak pytalam pania to mine miala jakbym conajmniej po chinsku do niej mowila ale poszla na zaplecze spytala kierowniczki i udzielila info, ze jeszcze nie ma ich w centrali

Cytat:
Napisane przez Korah Pokaż wiadomość
Co do Garniera, to Sprawdza sie, bylam dzisiaj na zakupach, ogólnei na spacerze z synem ,trochę pochodzilismy, spociłam się, bo jest dość ciepło, śliczna pogoda, a pod pachami wciaż czuję kokosik, nie ma smrodku. Precz z Crystal Essence. Dno!!!
Ja tam lubie CE mam wersje bezzapachowa moze to i blad bo lubie raczej jak cos mi tam pachnie, ale dobrze chroni i nie gryzie sie z moimi perfumami. Jeszcze nie probowalam kokosa ani rozy z Garniera, ale migdal szybko traci zapach moim zdaniem, ale chroni dobrze. Takze zanosi sie na to, ze jak sie chce to mozna wyprodukowac cos dobrego za grosze
U mnie dzis popoludnie maseczkowe. Zaczelam od peelingujacej Laidbare nastepnie oczyszczajaca z glinka Alverde i na koniec algi arbuzowe pachna cudnie sa lekko rozowe kojarza mi sie z latem, piekna pogoda i moimi ukochanymi arbuzami niestety ich sklad co zobaczylam dopiero teraz nie jest do konca eko
effa_j jest offline  
Stary 2012-04-21, 17:00   #1437
Korah
Zakorzeniona Zmorah
 
Avatar Korah
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Gdzieś na pograniczu Śląska i Małopolski
Wiadomości: 9 322
Wpisy w blogu: 5
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Cytat:
Napisane przez effa_j Pokaż wiadomość
i na koniec algi arbuzowe pachna cudnie sa lekko rozowe kojarza mi sie z latem, piekna pogoda i moimi ukochanymi arbuzami niestety ich sklad co zobaczylam dopiero teraz nie jest do konca eko

Bo nie wszystkie maski algowe B są naturalne, ale większość tak Niektóre z racji dodatków muszą być konserwowane. A co konkretnie jest w tej arbuzowej masce?

Edytowane przez Korah
Czas edycji: 2012-04-21 o 17:10
Korah jest offline  
Stary 2012-04-21, 17:05   #1438
promolcia
Zadomowienie
 
Avatar promolcia
 
Zarejestrowany: 2011-01
Wiadomości: 1 178
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

zapomniałam zapytać
używała któraś z Was kosteczek do hennowania z lush?
https://www.lush.co.uk/category/153
promolcia jest offline  
Stary 2012-04-21, 17:53   #1439
effa_j
Wtajemniczenie
 
Avatar effa_j
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 2 818
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Cytat:
Napisane przez Korah Pokaż wiadomość
Bo nie wszystkie maski algowe B są naturalne, ale większość tak Niektóre z racji dodatków muszą być konserwowane. A co konkretnie jest w tej arbuzowej masce?
propylene glycol
effa_j jest offline  
Stary 2012-04-21, 18:24   #1440
mhm0808
Obcy 8 pasażer Nostromo
 
Avatar mhm0808
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Warszawa/Gdańsk
Wiadomości: 16 875
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ V

Cytat:
Napisane przez kasik71 Pokaż wiadomość
A jak tam służy olej z opuncji figowej?
Ja niestety nie mam go, ktoś mi go wykupił
Tyle tylko, co we Wspaniałym... no i zamówiłam sobie jeszcze jedną mieszankę, ale pochwalę się dopiero, jak dostanę w łapki
__________________
Crazy Handful of Nothin'





mhm0808 jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
ekologiczne, kosmetyki naturalne

Nowe wątki na forum Biochemia kosmetyczna


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 09:24.