Kupujemy BB Creamy IV - Strona 143 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2012-11-10, 14:11   #4261
ciambaramba
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-11
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 114
Dot.: Kupujemy BB Creamy IV

evek, na jakim etapie są zamówienia mizonowego żelu? Jestem od niego totalnie uzależniona, i chciałabym zamówić od razu kolejne 2 opak.

estelle, mam się martwić tym, że nie ma mnie na liście brtc z moimi 15ml ?
Przesyłka doszła cała i zdrowa Dziękuję

Edytowane przez ciambaramba
Czas edycji: 2012-11-10 o 14:16
ciambaramba jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-11-10, 15:08   #4262
Shazney
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 7 035
Dot.: Kupujemy BB Creamy IV

'Estelle", otrzymałaś ode mnie wiadomości? Bo jedną wysłałam przed Twoją, a drugą po, na ten sam temat

Rozumiem, że HadaLabo Super Hialuronic Acid Lotion już cały rozebrany?
__________________

Never underestimate the power of good morning texts, apologies,
and random compliments.
Shazney jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-11-10, 15:24   #4263
phero_nike
Rozeznanie
 
Avatar phero_nike
 
Zarejestrowany: 2011-11
Lokalizacja: koło wawy
Wiadomości: 839
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kupujemy BB Creamy IV

Cytat:
Napisane przez 'Estelle' Pokaż wiadomość
Znajdą się
Do_La kiedyś wspominała, że chce 25ml i ab_cd też chciała [w ostatniej chwili jednak wizażanka, która zaklepała udział zapłaciła za próbkę i nie załapała się].


- i ewentualnie ślimaczek Mizon - szybka rozbiórka [Phero_nike + Do_La + Ty ] - 5,50 za każde 5ml
Dziękuję baaardzo! Życie mi ratujesz To ja na pewno poproszę 45 ml (czyli wyjdzie ok. 50zł). Czy mogłabym prosić w oryginalnym słoiczku? A w razie gdyby chętne się w miarę szybko nie znalazły (w co wątpię , ale naprawdę zależy mi na czasie, bo już go nie mam ) to i 50 ml wezmę z wdzięcznością!

Kurka, kusi mnie cała seria ślimakowa, esp ampułka i krem pod oczy. Wspomniany już bb kremik też bym wypróbowała, ale to może jednak koło grudnia ;(

Evek
, jak będziesz miała czas to poproszę o paczuszkę z tym co na razie dla mnie masz, ok?
Mam nadzieję, że wszystko Ci się poukładało
__________________
" Gdzie serca nie ma, muzyka istnieć nie może!"
" Taniec jest muzyką dla oczu"

wymiana kosmetyków
wymiana ubrań

Edytowane przez phero_nike
Czas edycji: 2012-11-10 o 15:51
phero_nike jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-11-10, 20:19   #4264
chiao
Rozeznanie
 
Avatar chiao
 
Zarejestrowany: 2012-01
Lokalizacja: south of PL
Wiadomości: 797
Wyślij wiadomość przez MSN do chiao
Dot.: Kupujemy BB Creamy IV

Skoro ktos juz wspominal o rozbiorce Mizon All In One Snail Gel/Cream to ja bym wziela 10ml skoro taki zachwalany
chiao jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-11-11, 09:42   #4265
201605061003
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 332
Dot.: Kupujemy BB Creamy IV

Evek, czy moja Hera Mineral Multi jest już u Ciebie? Nie śpieszy mi się, po prostu ciekawa jestem. Za to bardzo napalona jestem na tę modelującą maskę węglową na którą się wpisałam (300g zdaje się)

Edytowane przez 201605061003
Czas edycji: 2013-12-04 o 18:40
201605061003 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-11-11, 15:45   #4266
phero_nike
Rozeznanie
 
Avatar phero_nike
 
Zarejestrowany: 2011-11
Lokalizacja: koło wawy
Wiadomości: 839
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kupujemy BB Creamy IV

Cytat:
Napisane przez ab_cd Pokaż wiadomość
ślimaczek Mizon mogę wziąć nawet 20 ml a jeśli przyspieszy rozbiórke to i 30 wezmę moze troche duzo jak na poczatek ale duzo o nim czytalam i kazda opinia praktycznie pozytywna jest wiec zaryzykuje.
Cytat:
Napisane przez zai Pokaż wiadomość
All in one snail cream Mizona - mogłabym przygarnąć 20 ml.

Cytat:
Napisane przez chiao Pokaż wiadomość
Skoro ktos juz wspominal o rozbiorce Mizon All In One Snail Gel/Cream to ja bym wziela 10ml skoro taki zachwalany
Ślimakowy krem się rozebrał, choć chyba nie wszystkie dziewczyny się załapią? Estelle, proszę o rozliczenie, bo bardzo mi zależy na zamówieniu tego jak najszybciej Dziękuję z góry!
__________________
" Gdzie serca nie ma, muzyka istnieć nie może!"
" Taniec jest muzyką dla oczu"

wymiana kosmetyków
wymiana ubrań
phero_nike jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-11-11, 22:31   #4267
'Estelle'
The Pink Power Mołderajtor
 
Avatar 'Estelle'
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 10 904
Dot.: Kupujemy BB Creamy IV

Cytat:
Napisane przez Do_La Pokaż wiadomość
Chyba źle się zrozumiałyśmy,ślimaczka mam w żelu . Zależy mi na MIZON Snail Repair BB Cream Blemish Balm SPF32 PA++
Oj, to faktycznie coś poknociłam, przepraszam
Cytat:
Napisane przez ab_cd Pokaż wiadomość
ślimaczek Mizon mogę wziąć nawet 20 ml a jeśli przyspieszy rozbiórke to i 30 wezmę moze troche duzo jak na poczatek ale duzo o nim czytalam i kazda opinia praktycznie pozytywna jest wiec zaryzykuje.
Pozgłaszały się dziewczyny, więc na razie nie musisz ryzykować , możesz pozostać przy pierwotnej ilości, bo się krem rozebrał
Cytat:
Napisane przez zai Pokaż wiadomość
All in one snail cream Mizona - mogłabym przygarnąć 20 ml.
Oki
Cytat:
Napisane przez Ingran Pokaż wiadomość
Niekończąca się opowieść....
Co ja poradzę
Ale jest duża szansa, że w poniedziałek/wtorek będę mogła klikać Mizona
Cytat:
Napisane przez ciambaramba Pokaż wiadomość
estelle, mam się martwić tym, że nie ma mnie na liście brtc z moimi 15ml ?
Przesyłka doszła cała i zdrowa Dziękuję
Nie, nie ma się czym martwić. Jesteś po prostu w zamówieniu opakowania, które już zeszło z listy i czeka na przelewy To na liście jest kolejne, edycja II.

Fajnie, że przesyłka się odnalazła
Cytat:
Napisane przez Shazney Pokaż wiadomość
'Estelle", otrzymałaś ode mnie wiadomości? Bo jedną wysłałam przed Twoją, a drugą po, na ten sam temat

Rozumiem, że HadaLabo Super Hialuronic Acid Lotion już cały rozebrany?
Nic nie doszło Damn!

Ale się nie martw o nic, bo będę robiła drugie Biorę zazwyczaj po 3-4 przedmioty do paczki, żeby celny nie złapał.
Cytat:
Napisane przez phero_nike Pokaż wiadomość
Dziękuję baaardzo! Życie mi ratujesz To ja na pewno poproszę 45 ml (czyli wyjdzie ok. 50zł). Czy mogłabym prosić w oryginalnym słoiczku? A w razie gdyby chętne się w miarę szybko nie znalazły (w co wątpię , ale naprawdę zależy mi na czasie, bo już go nie mam ) to i 50 ml wezmę z wdzięcznością!

Kurka, kusi mnie cała seria ślimakowa, esp ampułka i krem pod oczy. Wspomniany już bb kremik też bym wypróbowała, ale to może jednak koło grudnia ;(
Okej, to mamy Twoje 45ml z opakowaniem, 10 dla Ab_Cd i 20 Zai. Rozebrane.

Nr konta macie, można wpłacać. Ok 5,40 za każde 5ml, to już tam odpowiednio przemnóżcie .
Cytat:
Napisane przez chiao Pokaż wiadomość
Skoro ktos juz wspominal o rozbiorce Mizon All In One Snail Gel/Cream to ja bym wziela 10ml skoro taki zachwalany
Niestety, już się calutki rozebrał

---------- Dopisano o 22:31 ---------- Poprzedni post napisano o 22:12 ----------

Spamik

Skinfood Green Tea Milk Cleansing Foam 150ml, ok 2,80 zł/10ml
- DMkAnia - 10ml
- saming - 20ml

Baviphat Paprika All Water Up 65g, cena ok. 5,10zł/5ml
- DMkAnia - 5g [+5 z poprzedniego opakowania]
- sheshe1 - 15g
- anastazjaaa2 - 10g
- greenm - 5g
- blackdress92 - 10g
- ab_cd - 5g

Skinfood Agave Cactus Toner 145ml, cena ok 9 zł/15ml
- Tatoonka - 29ml
- Estelle - 14,5ml

Skinfood Agave Cactus Serum 45ml, cena ok 9-10zł/5ml
- marsylia - 5ml
- ...
- ... ajriss - reszta

Hanskin Primer Velvet BB Cream 30ml, cena ok 9,30/5ml
- Imelda - 5ml
- MuniMuni - 5ml
- ewa102 - 5ml
- kwiatuszek1604 - 5ml

Etude House Mineral BB Cream kolor W15, cena ok 4,20zł/5ml
- ewa102 - 15ml
- aeronauta - 5ml
- dinven - 10ml
- justysiaa893 - 10ml

Skin79 Dream Girls BB Cream
- maneo444 - 15ml
- ab_cd - 5ml

Dr Jart+ Silver, 50ml, cena ok. 10zł/5ml
- piratte [?]
- MuniMuni - 5ml
- marsylia - 5ml

BRTC Blemish Recover BB, cena ok 5,60 zł/5ml
- _Enea_ - 5ml
- brzozka88 - 5ml
- ewa102 - 15ml
- Nicole - 5ml

Innisfree Eco Science White BB Cream, 40ml, cena ok. 11zł/5ml
- MuniMuni 5ml
- dinven - 10ml
- marsylia - 5ml
- _Enea_ - 5ml


Norell, Antystres, krem matujący 200ml
- Estelle - 20ml
- ShowMustGoOn - 10ml
- DMkAnia - 10ml
- nivka - 20ml
- paulinciax07 - 20ml
- saming - 10ml
- ewa102 - 20ml
- greenm - 10ml
- blackdress92 - 30ml
- klatka - 30ml

Do ponownej rozbiórki:

- 40ml Skinfood Royal Honey Mask,
- 40ml Skinfood Tea Tree Cleansing Foam,
- 30g Mizon Honey Black Sugar Scrub,
- 15ml Skinfood Tea Tree and Lavender Toner

Cytat:
Napisane przez Shazney Pokaż wiadomość
Rozumiem, że HadaLabo Super Hialuronic Acid Lotion już cały rozebrany?
Zapomniałam odpowiedzieć - tak, rozebrany
__________________
Myślałam, że śmierć będzie zimna i straszna. Nie taka jak Ty...

'Estelle' jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-11-11, 22:44   #4268
phero_nike
Rozeznanie
 
Avatar phero_nike
 
Zarejestrowany: 2011-11
Lokalizacja: koło wawy
Wiadomości: 839
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kupujemy BB Creamy IV

Estelle, wpłata za ślimaka właśnie poszła w sumie chyba skuszę się też na paczkę z tym co dla mnie masz, więc jak będziesz miała czas to poproszę

Dziewczynki, ładnie proszę o szybkie wpłaty za ślimakowy krem
__________________
" Gdzie serca nie ma, muzyka istnieć nie może!"
" Taniec jest muzyką dla oczu"

wymiana kosmetyków
wymiana ubrań

Edytowane przez phero_nike
Czas edycji: 2012-11-11 o 22:45
phero_nike jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-11-11, 23:09   #4269
Kwiatuszek1604
Wtajemniczenie
 
Avatar Kwiatuszek1604
 
Zarejestrowany: 2011-04
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 2 364
Dot.: Kupujemy BB Creamy IV

Skin79 Dream Girls BB Cream

BRTC Blemish Recover BB

to ja jeszcze poproszę po 5ml każdego


__________________
Kwiatuszek1604 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-11-12, 07:28   #4270
Justysiaa893
Raczkowanie
 
Avatar Justysiaa893
 
Zarejestrowany: 2009-11
Lokalizacja: Gdynia
Wiadomości: 385
Dot.: Kupujemy BB Creamy IV

Estelee, ja jednak rezygnuję z Etude House Mineral BB Cream bo mam taki zapas podkładów chyba na kilka lat
__________________
Mój blog

"Nie polubię Cię, jak powiedzieć prościej?
Zbliżysz się o krok - porachuję kości !"

Brodka - Granda

Jesteśmy razem od 2005r
Ślub 22.08.2014

Córeczka Maja urodzona 14.08.2016
Justysiaa893 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-11-12, 08:03   #4271
Ingran
Psycho
 
Avatar Ingran
 
Zarejestrowany: 2011-09
Lokalizacja: Tam, gdzie wrony zawracają
Wiadomości: 8 296
Dot.: Kupujemy BB Creamy IV

dziewczyny błagam szybciej
__________________
Cytat:
Napisane przez redfoxredfox Pokaż wiadomość
miłość to magia, a on pod wpływem miłości swej połowicy zamieni się z dzikiego mustanga w my little pony?
bzdura.





Maybe I'm the one who is the schizophrenic psycho...

Ingran jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-11-12, 09:51   #4272
EwaWalc
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 291
Dot.: Kupujemy BB Creamy IV

Evek, ponawiam pytanie: co się dzieje z naszym zamówieniem?
__________________

EwaWalc jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-11-12, 10:10   #4273
zai
Organizatorka
 
Avatar zai
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: jak zwykle nie tam gdzie powinnam
Wiadomości: 2 217
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kupujemy BB Creamy IV

Cytat:
Napisane przez 'Estelle' Pokaż wiadomość

Do ponownej rozbiórki:

- 30g Mizon Honey Black Sugar Scrub,
Estelle, ile było by trzeba dopłacić za tego mizona? Przepraszam Cię ale nie mam czasu szukać. A może bym go wzięła i było by z głowy
__________________
zamówienia arkusz
mail w sprawie zamówień: zaimox@gmail.com
mikroREKLAMA
moje allegro - Meow munchkin Sphynx, Mau, Manx


Ta reklama pokazywana jest pod 2 217 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
zai jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-11-12, 10:17   #4274
'Estelle'
The Pink Power Mołderajtor
 
Avatar 'Estelle'
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 10 904
Dot.: Kupujemy BB Creamy IV

Przypominam bardzo! Bez tego nie zrobię zamówienia od Idealseller [drugie] i Mizona, so pleeease, rozbierzcie.

- 40ml Skinfood Royal Honey Mask,
- 40ml Skinfood Tea Tree Cleansing Foam,
- 30g Mizon Honey Black Sugar Scrub,
- 15ml Skinfood Tea Tree and Lavender Toner


Cytat:
Napisane przez phero_nike Pokaż wiadomość
Estelle, wpłata za ślimaka właśnie poszła w sumie chyba skuszę się też na paczkę z tym co dla mnie masz, więc jak będziesz miała czas to poproszę

Dziewczynki, ładnie proszę o szybkie wpłaty za ślimakowy krem
Ok, zrobię podsumowanie
Cytat:
Napisane przez Kwiatuszek1604 Pokaż wiadomość
Skin79 Dream Girls BB Cream

BRTC Blemish Recover BB

to ja jeszcze poproszę po 5ml każdego

Dopisuję
Cytat:
Napisane przez Justysiaa893 Pokaż wiadomość
Estelee, ja jednak rezygnuję z Etude House Mineral BB Cream bo mam taki zapas podkładów chyba na kilka lat
Wykreślam [też mam taki zapas ]

---------- Dopisano o 10:17 ---------- Poprzedni post napisano o 10:15 ----------

Cytat:
Napisane przez zai Pokaż wiadomość
Estelle, ile było by trzeba dopłacić za tego mizona? Przepraszam Cię ale nie mam czasu szukać. A może bym go wzięła i było by z głowy
Tego Mizonka mam rozpisanego po 6,50 za każde 10g czyli 19,5 za całość.
__________________
Myślałam, że śmierć będzie zimna i straszna. Nie taka jak Ty...

'Estelle' jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-11-12, 10:20   #4275
zai
Organizatorka
 
Avatar zai
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: jak zwykle nie tam gdzie powinnam
Wiadomości: 2 217
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kupujemy BB Creamy IV

Cytat:
Napisane przez 'Estelle' Pokaż wiadomość
Przypominam bardzo! Bez tego nie zrobię zamówienia od Idealseller [drugie] i Mizona, so pleeease, rozbierzcie.

- 40ml Skinfood Royal Honey Mask,
- 40ml Skinfood Tea Tree Cleansing Foam,
- 30g Mizon Honey Black Sugar Scrub,
- 15ml Skinfood Tea Tree and Lavender Toner



Ok, zrobię podsumowanie

Dopisuję

Wykreślam [też mam taki zapas ]

---------- Dopisano o 10:17 ---------- Poprzedni post napisano o 10:15 ----------


Tego Mizonka mam rozpisanego po 6,50 za każde 10g czyli 19,5 za całość.
ok. To dopisz go do mojej listy. Przelew zrobię wieczorem. Dziś powinnaś mieć już kaskę za ślimaka mizona.
__________________
zamówienia arkusz
mail w sprawie zamówień: zaimox@gmail.com
mikroREKLAMA
moje allegro - Meow munchkin Sphynx, Mau, Manx


Ta reklama pokazywana jest pod 2 217 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
zai jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-11-12, 11:45   #4276
2303
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 222
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kupujemy BB Creamy IV

Witam.
Ja trochę z innej beczki. Proszę mnie sprostować jeżeli piszę o tym w złym wątku. Ale otrzymałam 08.11 od zygmus zwrot na konto 3,48 zł tytułem Skin Food Good ....Pozycja ta została też wykreślona z arkusza (zam. 15). Przy czym wykreślono też The Face Shop Magic za który zwrotu nie dostałam. Oczywiście z wpłaconych 140 zł otrzymałam towar liczony razem ze słoiczkami i opłatą za przesyłkę za kwotę z zaokrągleniu ok. 70 zł. Jestem więc póki co 70 zł w plecy ( co nie jest dla mnie małą kwotą - mogłabym zakupić jakiś pełnowymiarowy BB). Nie wiecie czy ten zwrot i wykreślenia w arkuszu oznaczają że Ania do nas wróciła i jest szansa na towar lub pieniądze?
__________________
mobile
2303 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-11-12, 12:13   #4277
'Estelle'
The Pink Power Mołderajtor
 
Avatar 'Estelle'
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 10 904
Dot.: Kupujemy BB Creamy IV

Cytat:
Napisane przez zai Pokaż wiadomość
ok. To dopisz go do mojej listy. Przelew zrobię wieczorem. Dziś powinnaś mieć już kaskę za ślimaka mizona.
Ok, dzięki

Cytat:
Napisane przez 2303 Pokaż wiadomość
Witam.
Ja trochę z innej beczki. Proszę mnie sprostować jeżeli piszę o tym w złym wątku. Ale otrzymałam 08.11 od zygmus zwrot na konto 3,48 zł tytułem Skin Food Good ....Pozycja ta została też wykreślona z arkusza (zam. 15). Przy czym wykreślono też The Face Shop Magic za który zwrotu nie dostałam. Oczywiście z wpłaconych 140 zł otrzymałam towar liczony razem ze słoiczkami i opłatą za przesyłkę za kwotę z zaokrągleniu ok. 70 zł. Jestem więc póki co 70 zł w plecy ( co nie jest dla mnie małą kwotą - mogłabym zakupić jakiś pełnowymiarowy BB). Nie wiecie czy ten zwrot i wykreślenia w arkuszu oznaczają że Ania do nas wróciła i jest szansa na towar lub pieniądze?
Szansa jest, jak zgłosisz do prokuratury oszustwo.
__________________
Myślałam, że śmierć będzie zimna i straszna. Nie taka jak Ty...

'Estelle' jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-11-12, 12:28   #4278
evek
Wtajemniczenie
 
Avatar evek
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 2 199
Dot.: Kupujemy BB Creamy IV

Cytat:
Napisane przez ciambaramba Pokaż wiadomość
evek, na jakim etapie są zamówienia mizonowego żelu? Jestem od niego totalnie uzależniona, i chciałabym zamówić od razu kolejne 2 opak.
Cytat:
Napisane przez phero_nike Pokaż wiadomość

Evek
, jak będziesz miała czas to poproszę o paczuszkę z tym co na razie dla mnie masz, ok?
Mam nadzieję, że wszystko Ci się poukładało
Cytat:
Napisane przez Magdooosia_85 Pokaż wiadomość

Evek, czy moja Hera Mineral Multi jest już u Ciebie? Nie śpieszy mi się, po prostu ciekawa jestem. Za to bardzo napalona jestem na tę modelującą maskę węglową na którą się wpisałam (300g zdaje się)
hera jeszcze leci. Weglowej na razie nie bedzie maski, bo sie nie rozebrala do konca.

Cytat:
Napisane przez EwaWalc Pokaż wiadomość
Evek, ponawiam pytanie: co się dzieje z naszym zamówieniem?
Dziewczęta, czytajcie pare stron wstecz albo wejdzcie na moj nick i sprawdzcie moje ostatnie posty. Pisałam że z zamowieniem byla niezla przeprawa. Jeszcze takich problemow nie mialam nigdy. Mysle, ze w ciagu tygodnia powinno juz wszystko byc u mnie na miejscu i wtedy bede robic rozliczenie koncowe i czyszczenie magazynu.
evek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-11-12, 21:32   #4279
marsylia
Wtajemniczenie
 
Avatar marsylia
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 2 165
Dot.: Kupujemy BB Creamy IV

estelle dziękuję za paczuchę

powiedz mi tylko watermax, który mam to serum czy gel cream ?
__________________
Franek - świt 26.04.2011czy można kochać bardziej ?

WYMIANKA
marsylia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-11-13, 00:08   #4280
'Estelle'
The Pink Power Mołderajtor
 
Avatar 'Estelle'
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 10 904
Dot.: Kupujemy BB Creamy IV

Cytat:
Napisane przez marsylia Pokaż wiadomość
estelle dziękuję za paczuchę

powiedz mi tylko watermax, który mam to serum czy gel cream ?
Proszę bardzo
Gel cream
Udanych testów
__________________
Myślałam, że śmierć będzie zimna i straszna. Nie taka jak Ty...

'Estelle' jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-11-13, 12:05   #4281
'Estelle'
The Pink Power Mołderajtor
 
Avatar 'Estelle'
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 10 904
Dot.: Kupujemy BB Creamy IV

Przypominam:

Do ponownej rozbiórki:

- 40ml Skinfood Royal Honey Mask,
- 40ml Skinfood Tea Tree Cleansing Foam,



- 15ml Skinfood Tea Tree and Lavender Toner

Bez rozbiórki tych na fioletowo nie ruszę z zakupami, bo braki rozwalają mi paczkę.
__________________
Myślałam, że śmierć będzie zimna i straszna. Nie taka jak Ty...

'Estelle' jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-11-13, 12:43   #4282
Imelda
Raczkowanie
 
Avatar Imelda
 
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 34
Dot.: Kupujemy BB Creamy IV

Cytat:
Napisane przez 'Estelle' Pokaż wiadomość
Przypominam:

Do ponownej rozbiórki:

- 40ml Skinfood Royal Honey Mask,
- 40ml Skinfood Tea Tree Cleansing Foam,



- 15ml Skinfood Tea Tree and Lavender Toner

Bez rozbiórki tych na fioletowo nie ruszę z zakupami, bo braki rozwalają mi paczkę.
Estelle, a jak cenowo te rzeczy się przedstawiają? Bo sie zastanawiam nad Skinfood Tea Tree Cleansing Foam.
Imelda jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-11-13, 13:01   #4283
'Estelle'
The Pink Power Mołderajtor
 
Avatar 'Estelle'
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 10 904
Dot.: Kupujemy BB Creamy IV

Cytat:
Napisane przez Imelda Pokaż wiadomość
Estelle, a jak cenowo te rzeczy się przedstawiają? Bo sie zastanawiam nad Skinfood Tea Tree Cleansing Foam.
Pianka - 2,40zł/10ml
Maska - 4,00 zł/ 10ml

---------- Dopisano o 13:01 ---------- Poprzedni post napisano o 12:59 ----------

Zrobiłam zakupy u sing-sing, ale widzę, że prawie 2$ zdrożał BRTC [skończyła się promocja]. Trochę jednak uda się zejść z kosztów, bo jest 4 przedmioty w paczce
__________________
Myślałam, że śmierć będzie zimna i straszna. Nie taka jak Ty...

'Estelle' jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-11-13, 13:47   #4284
Imelda
Raczkowanie
 
Avatar Imelda
 
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 34
Dot.: Kupujemy BB Creamy IV

To w takim razie poproszę
Skinfood Tea Tree Cleansing Foam 20ml
Imelda jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-11-13, 16:25   #4285
Nicole
Zakorzenienie
 
Avatar Nicole
 
Zarejestrowany: 2002-07
Wiadomości: 3 014
Dot.: Kupujemy BB Creamy IV

To ja jeszcze poproszę: Skinfood Royal Honey Mask - 10 ml, to trochę przyspieszy rozbiórkę
__________________
21.06.2008Szczęśliwa Narzeczona

Nicole jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-11-13, 17:53   #4286
sonea8
Rozeznanie
 
Avatar sonea8
 
Zarejestrowany: 2011-08
Wiadomości: 763
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Kupujemy BB Creamy IV

Estelle - dzięki za przesyłkę, rozpoczynam testowanie
__________________
Kuleczkowy program naprawczy "Tak! dla Czerwieni!"

Do wewnatrz:
20.08.2012
- silica, A+E

Na zewnatrz:
24.08.2012
- olejowanie+maska (+laminowanie)
- wcierki
- częstotliwość 4 toner+maska : 1 farba
sonea8 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-11-13, 19:45   #4287
piratte
Zadomowienie
 
Avatar piratte
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 1 058
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kupujemy BB Creamy IV

Estelle, również serdecznie dziękuję za przesyłkę
piratte jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-11-13, 20:11   #4288
ab_cd
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2012-03
Wiadomości: 678
Dot.: Kupujemy BB Creamy IV

Estelle to mi rowniez dopisz Skinfood Royal Honey Mask - 10 ml
ab_cd jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2012-11-13, 22:42   #4289
'Estelle'
The Pink Power Mołderajtor
 
Avatar 'Estelle'
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 10 904
Dot.: Kupujemy BB Creamy IV

Cytat:
Napisane przez Imelda Pokaż wiadomość
To w takim razie poproszę
Skinfood Tea Tree Cleansing Foam 20ml
Cytat:
Napisane przez Nicole Pokaż wiadomość
To ja jeszcze poproszę: Skinfood Royal Honey Mask - 10 ml, to trochę przyspieszy rozbiórkę
Cytat:
Napisane przez ab_cd Pokaż wiadomość
Estelle to mi rowniez dopisz Skinfood Royal Honey Mask - 10 ml
dzięki Dziewczyny.
Jeszcze tylko po 20ml... kto się skusi???
Cytat:
Napisane przez sonea8 Pokaż wiadomość
Estelle - dzięki za przesyłkę, rozpoczynam testowanie
Cytat:
Napisane przez piratte Pokaż wiadomość
Estelle, również serdecznie dziękuję za przesyłkę
Niech Wam służą

Zakupy u Sing-sing i bebiki HadaLabo opłacone, stawki podam jutro.
Idę lać do słoiczków
__________________
Myślałam, że śmierć będzie zimna i straszna. Nie taka jak Ty...

'Estelle' jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-11-13, 23:24   #4290
anastazjaaa2
Zakorzenienie
 
Avatar anastazjaaa2
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 16 149
Dot.: Kupujemy BB Creamy IV

Cytat:
Napisane przez 'Estelle' Pokaż wiadomość
dzięki Dziewczyny.
Jeszcze tylko po 20ml... kto się skusi???
Dobra, wezmę tą końcówkę nieszczęśną


Poleciało za maskę przed chwilą, a ogólnie to trzeba policzyć ile mam Ci dopłącić chyba ;-)

Edytowane przez anastazjaaa2
Czas edycji: 2012-11-13 o 23:34
anastazjaaa2 jest teraz online   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 22:51.