rzesy robione henna - Strona 2 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-01-13, 17:40   #31
paulcia1
Raczkowanie
 
Avatar paulcia1
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 40
Dot.: rzesy robione henna

ja nie polecam robienia samej. moze coś zle wykonałam, a moze spodziewalam sie efektu jak po umalowaniu mascarą, ale kupiona henna mnie nie zadowolila. na poczatku calkiem ladnie, ale szybko sie zmyla a uzywalam juz wspomnianej wyzej henny firmy delia
paulcia1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-13, 20:16   #32
desti
Zakorzenienie
 
Avatar desti
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Bawaria
Wiadomości: 12 955
Dot.: rzesy robione henna

kiedys przyciemniajac brwi zrobilam takze rzesy i jak dla mnie na rzesach praktycznie bylo widac roznicy... musze przyznac, ze olejek rycynowy tak sama przyciemnia a przy okazji odzywia
desti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-13, 21:26   #33
fajna laseczka
Raczkowanie
 
Avatar fajna laseczka
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 338
GG do fajna laseczka
Dot.: rzesy robione henna

Mam zamiar zrobić sobie henne rzęs i brwi ale słyszałam że mniej szkodliwa jest henna żelowa,niestety jak dotąd nie ma w żadnym sklepie.W rossmanie narazie nie ma i będę musiała jeszcze zaczekac
fajna laseczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-15, 14:47   #34
palema
Zadomowienie
 
Avatar palema
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: W-wa
Wiadomości: 1 217
Dot.: rzesy robione henna

chętnie bym spróbowała tej żelowej. sama kiedyś użyłam henny firmy delia i zadowolona nie byłam za bardzo. szybko schodzi i piecze podczas spłukiwania. ojj daleko jej do mascary
__________________

...you will learn how to not quit
when things get hard in your life...




l o o k i n g f o r a n i n s p i r a t i o n
palema jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-16, 09:29   #35
fajna laseczka
Raczkowanie
 
Avatar fajna laseczka
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 338
GG do fajna laseczka
Dot.: rzesy robione henna

Jak sobie zrobię,opiszę wam czy jest lepsza od tej zwykłej
fajna laseczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-16, 16:01   #36
sylwiaa_
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 181
Dot.: rzesy robione henna

kosmetyczka pokrywa henną tylko górne rzęsy?bo mnie bardziej by urządzało jakby pokryła jeszcze dolne.mozna tak?
__________________



sylwiaa_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-18, 12:54   #37
sylwiaa_
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 181
Dot.: rzesy robione henna

i jeszcze jedno,czy po farbowaniu rzęs pokrycie ich tuszem daje jakiś większy efekt?
__________________



sylwiaa_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-03, 00:30   #38
paulcia1
Raczkowanie
 
Avatar paulcia1
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 40
Dot.: rzesy robione henna

Cytat:
Napisane przez sylwiaa_
i jeszcze jedno,czy po farbowaniu rzęs pokrycie ich tuszem daje jakiś większy efekt?
na pewno da! beda bardziej podkrecone, grubsze, bardziej wyraziste, ale nie powinnas nakladac za duzo, bo bedzie efekt pozklejanych rzęs
paulcia1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-04, 14:42   #39
N4TI
Zakorzenienie
 
Avatar N4TI
 
Zarejestrowany: 2004-10
Wiadomości: 8 959
Send a message via Skype™ to N4TI
Dot.: rzesy robione henna

ja robie co jakies 3 miesiace henne mam z natury jasne rzesy a po hennie są ciemne z kreska hihi i bardzo wyraziste sliczne oczywiscie przy nakladaniu piecze strasznie ale to dlatego ze mam wrazliwe oczy i gonia mi na wszystkie strony polecam henne
__________________
N4TI jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-11, 19:45   #40
fairy-tale
Raczkowanie
 
Avatar fairy-tale
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 57
GG do fairy-tale
Dot.: rzesy robione henna

Dziewczyny a czy kosmetyczka moze mi zrobic henne jesli bede miala zalozone soczewki kontaktowe? bo niestety ale bez nich z domu nie wyjde
fairy-tale jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-11, 23:00   #41
Nushi
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 239
Dot.: rzesy robione henna

Cytat:
Napisane przez fairy-tale Pokaż wiadomość
Dziewczyny a czy kosmetyczka moze mi zrobic henne jesli bede miala zalozone soczewki kontaktowe? bo niestety ale bez nich z domu nie wyjde
Ja juz odpowiadałam na to pytanie..przeszukaj forum..w temacie henna rzęs...tu jest odpowiedź...http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=61665&page=2
Nushi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-11, 23:18   #42
Martunia92
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 33
Dot.: rzesy robione henna

mi henna bardzo zniszczyla i tak dosc cienkie i nieliczne rzesy a efekt byl sredni...
Martunia92 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-12, 16:13   #43
abaco
Raczkowanie
 
Avatar abaco
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 59
Dot.: rzesy robione henna

Jesli rzęsy czy brwi sa delikatne i cienkie nie polecam henny, a tym bardziej henny robionej samej sobie. Przecież miesza sie ja z woda utleniona która w nadmiarze, albo gdy henna robiona jest za często kruszy włos. Ja robie raz na jakis czas, najczęściej w wakacje wtedy , kiedy tusz do rzes spływa z twarzy i jest ona świetną alternatywa, ale raz od wielkiego swieta
abaco jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-12, 16:15   #44
Kachulec
Zakorzenienie
 
Avatar Kachulec
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Warszawa - Vienna
Wiadomości: 6 339
Dot.: rzesy robione henna

to chyba wole pozostac przy tuszu... a na plaży moge nie miec pomalowanycxh oczu, od czego sa okulary?
__________________


Nieprzyzwoicie uparta i troszkę złośliwa




Kachulec jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-12, 16:16   #45
abaco
Raczkowanie
 
Avatar abaco
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 59
Dot.: rzesy robione henna

Cytat:
Napisane przez fairy-tale Pokaż wiadomość
Dziewczyny a czy kosmetyczka moze mi zrobic henne jesli bede miala zalozone soczewki kontaktowe? bo niestety ale bez nich z domu nie wyjde


jA tez mam soczewki, kiedys poszlam na henne i nie powiedzialam ze mam soczewki zalozone to do konca ich waznosci chodzilam z plamka po hennie na lewym oku, bo nie chciala zejsc.
Lepiej zdejmij je na moejscu u kosmetyczki i pozniej po calym farbowaniu zaloz z powrotem. Jesli sie przyznacz ze je masz zadna kosmetyczka nie zrobi ci z nimi hennowania przynajmniej mi zadna nie chciala zrobic
abaco jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-01, 17:20   #46
moniaa92
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 21
Dot.: rzesy robione henna

wlasnie kupilam henne... tylko nie wiem czy sobie poradze ale wieczorkiem sprobuje. nie berdzo wiem jak bezpiecznie ją nalozyc. moze czystą szczoteczką od tuszu?? i ile trzymac??
moniaa92 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-02, 13:10   #47
Ewcia17
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 259
Dot.: rzesy robione henna

Witam
Mam pytanie!
Mam jasne rzesy i jasne brwi(bardzo jasne)i jasne, rude wlosy(za niedlugo robie pasemka jasnobrazowe).Chcialaby m zaczerpnac waszej opinii. Jak myslicie czy brązowa henna bylaby odpowiednia dla mnie?Czy nie wyjdzie za ciemna?Powinnam pojsc do kosmetyczki czy moge sama sobie ja zrobic?Prosze o pomoc. Pozdrawiam
Ewcia17 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-19, 13:02   #48
moniaa92
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 21
Dot.: rzesy robione henna

uwazam ze powinnas isc do kosmetyczki. masz rude wloski i kosmetyczka najlepiej bedzie wiedziala jaki kolorek bedzie Ci pasowal. henna u kosmetyczki kosztuje cos kolo 7 zl. mozesz rowniez isc i spytac sie jaka Ci bedzie pasowala. i zrobisz sobie sama tylko ostrzegam. szczypie! musisz byc ostrozna. poza tym jesli chodzi o brwi to początkowo mogą wyjsc za ciemne. ale jak sie troszke zmyje to bedzie ladnie) pozdrawiam
moniaa92 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-19, 15:50   #49
Lulu.
Rozeznanie
 
Avatar Lulu.
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: .
Wiadomości: 918
Dot.: rzesy robione henna

Ja planuje pod koniec wakacji zrobić sobie henną rzęsy i brwi jak zrobie to opisze efekty.
__________________
Ubrania :
http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=207295

Dokładka !

27.09 ! .
Lulu. jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-19, 18:59   #50
morra111
Raczkowanie
 
Avatar morra111
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 166
Dot.: rzesy robione henna

ja postanowiłam sobie pomalować rzęsy henną właśnie na wakacje, żeby nie ciapać się z tuszem, ale efekt był raczej niezbyt widoczny. w zasadzie tylko końcówki było wyraźniej widać, bo ogólnie rzęsy mam dość ciemne, tylko przy końcach są jaśniejsze. dobrze, że zapłaciłam tylko 10 zł u kosmetyczki, ale raczej więcej nie zrobię sobie tej henny...szkoda kasy na tak słaby efekt. ale myślę, że jak ktoś ma bardzo jasne rzęsy z natury to mu wyjdzie fajnie....
pozdrawiam!
__________________
Morra


mój wątek wymiankowy: http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=193128
morra111 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-20, 07:39   #51
Nushi
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 239
Dot.: rzesy robione henna

Cytat:
Napisane przez moniaa92 Pokaż wiadomość
tylko ostrzegam. szczypie! musisz byc ostrozna.
Zależy jak jest robiona..nie zawsze szczypie..zalezy też od wrazliwości oczu..nie strasz koleżanki..
Nushi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-20, 09:39   #52
Ewcia17
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 259
Dot.: rzesy robione henna

Hej jednak zdecydowalam sobie zrobic samemu ta henne na brwiach(troche mi szkoda bylo kasy) i wyszlo moim zdaniem superNie za ciemno i nie za jasno(mialam bardzo jasne brwi-prawie niewidoczne)trzymalam jakies 2 minuty-do wyschniecia henny(radze nie dluzej bo wyjda za ciemne, chyba ze komus to pasuje)Aha i uzylam brazowej hennyPOzdrawiam
Ewcia17 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-20, 09:43   #53
Ewcia17
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 259
Dot.: rzesy robione henna

A i nie szczypalo, wbrew opiniom wizazanek
Ewcia17 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-20, 13:49   #54
Nushi
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 239
Dot.: rzesy robione henna

Cytat:
Napisane przez Ewcia17 Pokaż wiadomość
A i nie szczypalo, wbrew opiniom wizazanek
My piszemy o rzęsach..brwi nigdy nie szczypią..
Nushi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-21, 12:24   #55
Ewcia17
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 259
Dot.: rzesy robione henna

Cytat:
Napisane przez Nushi Pokaż wiadomość
My piszemy o rzęsach..brwi nigdy nie szczypią..
Acha ale rzęsy tez sobie kiedys robilam i tez nie szczypalo. Moze szczypie jak ktos ma wrazliwe oczy, niewiem. Mnie w kazdym badz razie nie szcypaloPozdrawiam
Ewcia17 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-21, 17:22   #56
pupendo
Przyczajenie
 
Avatar pupendo
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 10
Dot.: rzesy robione henna

Moja przyjaciołka studiuje kosmetologię. Dzis po raz pierwszy miałam robiona hennę (brwi, rzęsy).
Uzyła henny w kremie, która nie wychodzi tak ciemna jak ta w proszku (mam bardzo jasną karnację i troche bałam się efektu, ale jednak jestem bardzo zadowolona )
Jakkolwiek nie polecam częstego stosowania henny na rzęsy- jej bazą jest woda ultniona(3%), która rozjaśnia(!) włoski i znacznie je osłabia.
pupendo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-22, 16:47   #57
moniaa92
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 21
Dot.: rzesy robione henna

kobietki chcialam Wam napisac ze jesli uzywacie tej henny to mozecie sobie na noc smarowac rzęsy olejkiem rycynowym. wzmacnia on rzesy i wydają sie nawet po jakim czasie ciemniejsze i są lśniące! rano po olejku na rzesach nie ma juz sladu
moniaa92 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-01, 01:05   #58
tulipanna.
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 233
Dot.: rzesy robione henna

Ja zrobilam sobie dzisiaj sama rzesy henna Delia - ciemny braz. Nalozylam tylko na koncowki, bo reszte rzesy mam czarna. Nie wiem z jakiego powodu, ale sa dalej jasne - nie zlapaly. Zalezy mi na tym, bo przez jakis czas nie bede mogla malowac oczu...
tulipanna. jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-03, 14:56   #59
alexxa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: lurgan NI
Wiadomości: 31
Dot.: rzesy robione henna

hej a możecie napisać czym się rózni henna ziołowa,żelowa w kremie od tej zwykłej Delia?
pozdrowki
alexxa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-03, 16:34   #60
Nancy_Franciss
Zadomowienie
 
Avatar Nancy_Franciss
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Polska
Wiadomości: 1 121
Dot.: rzesy robione henna

ja mam tez pytanie. Piszecie ,że trzeba jeszcze iśc do kosmetyczki ,żeby zmyć hennę.... Czy jak ja poszłabym do kosmetyczki żeby tylko przyciemniła rzęsy ,same rzęsy żeby zoabczyć jak to wygląda to moge sama czekać az samo od siebie zejdzie czy musze iść zeby kosmetyczka mi to później zmyła??
__________________


Nancy_Franciss jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 21:13.