Brązowowłose farbowane Cz.IV - Strona 118 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2012-11-24, 10:10   #3511
metaxa
Zakorzenienie
 
Avatar metaxa
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomości: 3 907
Dot.: Brązowowłose farbowane Cz.IV

Cytat:
Napisane przez DontSaySorry Pokaż wiadomość
Może zostaw je w nagrodę w spokoju
haha Ty jak cos wymyślisz

---------- Dopisano o 10:51 ---------- Poprzedni post napisano o 10:50 ----------

Cytat:
Napisane przez Siuniaaa Pokaż wiadomość
Wróciłam ale coś mnie choroba dopada
Widzę metaxa że Ty też chora... Ehh trzeba będzie się kurować


W tym tygodniu biorę się za farbowanie bo jakieś wypłowiałe te włosy już mam
Używała któraś z was farby Verona Revia?


ja nie używałam ale mnie korciło
kolory na pudełkach sa przepiękne

---------- Dopisano o 10:54 ---------- Poprzedni post napisano o 10:51 ----------

Cytat:
Napisane przez MorganLeFay Pokaż wiadomość
widziałam już wcześniej Twoje włoski, chyba na wątku o doczepianych? są śliczne niesamowite że taki kolor masz po sklepowej farbie. kiedyś używałam loreala ale ciemnego brązu, oczywiscie wychodzil czarny

to ja sie też pochwalę moją lokówką - mam stożkową z carrefura za 25 zł bardzo ładnie kręci włoski, jest idealna właśnie do fal.



Nic tak nie poprawia humoru jak UDANE farbowanie JAKIŚ kolor? może RUDY?
Dużo zdrowia życzę !






Kupiłam przed chwilą farbę oczywiście Cece ale tym razem 6.1 ciemny pop. blond... To 6.0 którym robiłam ostatnio odrosty ma nadal taką rudawą poświatę , chociaż już się trochę sprała, mam nadzieję że popiel zabiję tą rudość i wyjdzie mi ładny jasny brązik Rezygnuję na razie z poziomu 5 bo wychodzi baaardzo ciemno...
Może doradzicie mi jaką wodę dać do tej 6.1?? Zamówiłam 3 i 6%. Zawsze rozbiłam na 6, ale pomyślałam że to będzie tylko lekkie przyciemnienie więc może wystarczy 3% ???
dziekuję
rudy mówisz

---------- Dopisano o 10:57 ---------- Poprzedni post napisano o 10:54 ----------

Cytat:
Napisane przez MorganLeFay Pokaż wiadomość
widziałam już wcześniej Twoje włoski, chyba na wątku o doczepianych? są śliczne niesamowite że taki kolor masz po sklepowej farbie. kiedyś używałam loreala ale ciemnego brązu, oczywiscie wychodzil czarny

to ja sie też pochwalę moją lokówką - mam stożkową z carrefura za 25 zł bardzo ładnie kręci włoski, jest idealna właśnie do fal.



Nic tak nie poprawia humoru jak UDANE farbowanie JAKIŚ kolor? może RUDY?
Dużo zdrowia życzę !





Kupiłam przed chwilą farbę oczywiście Cece ale tym razem 6.1 ciemny pop. blond... To 6.0 którym robiłam ostatnio odrosty ma nadal taką rudawą poświatę , chociaż już się trochę sprała, mam nadzieję że popiel zabiję tą rudość i wyjdzie mi ładny jasny brązik Rezygnuję na razie z poziomu 5 bo wychodzi baaardzo ciemno...
Może doradzicie mi jaką wodę dać do tej 6.1?? Zamówiłam 3 i 6%. Zawsze rozbiłam na 6, ale pomyślałam że to będzie tylko lekkie przyciemnienie więc może wystarczy 3% ???


ja wzięlabym 6 %

---------- Dopisano o 11:02 ---------- Poprzedni post napisano o 10:57 ----------

Cytat:
Napisane przez asiulka_22 Pokaż wiadomość
hmm z tego co pamiętam 1985SiWA farbowała czwóreczką BRĄZ.
a nie trójką?

---------- Dopisano o 11:10 ---------- Poprzedni post napisano o 11:02 ----------

użyłam wczoraj spray CHI
jest rewelacyjny
jest tak jakby suchy
nie skleja włosów
włosy są błyszczące a końce po uzyciu prostownicy wygladają zdrowo
__________________
życie jest piękne
metaxa jest offline  
Stary 2012-11-24, 15:42   #3512
Kachula82
Zakorzenienie
 
Avatar Kachula82
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 4 573
Dot.: Brązowowłose farbowane Cz.IV

A ja znalazłam farbę podobno na prawdę bez PPD ale cena mnie zdołowała... 46zł Chodzi mi po głowie jakiś jasny brąz. Niestety nie pamiętam nazwy firmy bo to w aptece stało i to żadna z obecnie nam znanych. Ale teraz nic nie kupie i nie sprawdzę bo wczoraj miałam mały wypadek w domu i nie mogę chodzić na jedną nogę. Mam tak zbite kolano i spuchnięte, że jak do jutra nic nie zejdzie to ostry dyżur mnie czeka. Na dodatek boli strasznie a dzieci niestety tego nie rozumieją. Mąż musiał mnie nawet na kibelek zanosić na rękach. Super
__________________
http://zwyczajnienic.blogspot.com
o włosach, kosmetykach i takich tam


Aby mi się tak chciało jak mi się nie chce...

Kachula82 jest offline  
Stary 2012-11-24, 19:10   #3513
aqgatta58
Zadomowienie
 
Avatar aqgatta58
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 1 841
Dot.: Brązowowłose farbowane Cz.IV

kachula ja juz kiedys wstawialam linka do farby bez ppd

http://images.montibello.pl/2012/03/...lder_oalia.pdf

ja obecnie farbuje tez ta firma ale farba z amoniakiem cromatone przeszlam na nia po alfaparf i farba super mimo ze na wodzie 9% kolor bardzo dlugo sie trzyma , obecnie jestem 4 tyg po farbowaniu i kolor jest dalej intensywny nie znacznie sie zmyl jedyne co przeszkadza to odrosty...
aqgatta58 jest offline  
Stary 2012-11-24, 20:44   #3514
metaxa
Zakorzenienie
 
Avatar metaxa
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomości: 3 907
Dot.: Brązowowłose farbowane Cz.IV

Cytat:
Napisane przez Kachula82 Pokaż wiadomość
A ja znalazłam farbę podobno na prawdę bez PPD ale cena mnie zdołowała... 46zł Chodzi mi po głowie jakiś jasny brąz. Niestety nie pamiętam nazwy firmy bo to w aptece stało i to żadna z obecnie nam znanych. Ale teraz nic nie kupie i nie sprawdzę bo wczoraj miałam mały wypadek w domu i nie mogę chodzić na jedną nogę. Mam tak zbite kolano i spuchnięte, że jak do jutra nic nie zejdzie to ostry dyżur mnie czeka. Na dodatek boli strasznie a dzieci niestety tego nie rozumieją. Mąż musiał mnie nawet na kibelek zanosić na rękach. Super
rzeczywiście nie tania ta farba

no to nieźle się załatwiłaś
trzymam kciuki
__________________
życie jest piękne
metaxa jest offline  
Stary 2012-11-24, 20:52   #3515
MorganLeFay
Wtajemniczenie
 
Avatar MorganLeFay
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: łódzkie
Wiadomości: 2 783
GG do MorganLeFay
Dot.: Brązowowłose farbowane Cz.IV

Cytat:
Napisane przez metaxa Pokaż wiadomość


ja wzięlabym 6 %

chyba tak zrobię przyjrzałam się moim włosom i mają sporo czerwonego pigmentu w sobie, na pewno po tej farbie do siwych 5.00. W sumie to chyba już całkiem przekonałam się do ciepłych kolorów. Prawda jest taka że większość dziewczyn dąży do popieli ale osób którym jest ładnie w takich kolorach jest może 5%. Niestety przy popielach trzeba się chociażby nakombinować z makijażem żeby tą "szarość" jakoś przełamać
A wracając do mojego farbowania - wzięłam teraz popiel 6.1 żeby trochę przygasić tą rudość na odrostach, także użyję wody 6%, jeśli nawet wyjdzie mi po niej bj ciepły kolor to się nie obraże, będzie lepiej pasować do reszty włosów.
MorganLeFay jest offline  
Stary 2012-11-24, 21:05   #3516
metaxa
Zakorzenienie
 
Avatar metaxa
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomości: 3 907
Dot.: Brązowowłose farbowane Cz.IV

Cytat:
Napisane przez MorganLeFay Pokaż wiadomość
chyba tak zrobię przyjrzałam się moim włosom i mają sporo czerwonego pigmentu w sobie, na pewno po tej farbie do siwych 5.00. W sumie to chyba już całkiem przekonałam się do ciepłych kolorów. Prawda jest taka że większość dziewczyn dąży do popieli ale osób którym jest ładnie w takich kolorach jest może 5%. Niestety przy popielach trzeba się chociażby nakombinować z makijażem żeby tą "szarość" jakoś przełamać
A wracając do mojego farbowania - wzięłam teraz popiel 6.1 żeby trochę przygasić tą rudość na odrostach, także użyję wody 6%, jeśli nawet wyjdzie mi po niej bj ciepły kolor to się nie obraże, będzie lepiej pasować do reszty włosów.
ja tez po wielu kombinacjach stwierdzam, że wolę ciepłe odcienie
twarz wydaje się bardziej promienna a przy chłodnych odcieniach kolor skóry jest jakiś taki inny
doszłam do tego po przejrzeniu swojej galerii zdjęć z okresu ostatnich dwóch lat
__________________
życie jest piękne
metaxa jest offline  
Stary 2012-11-25, 18:21   #3517
metaxa
Zakorzenienie
 
Avatar metaxa
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomości: 3 907
Dot.: Brązowowłose farbowane Cz.IV

Widać, że się urlopujecie dziewczyny
__________________
życie jest piękne
metaxa jest offline  
Stary 2012-11-26, 13:32   #3518
metaxa
Zakorzenienie
 
Avatar metaxa
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomości: 3 907
Dot.: Brązowowłose farbowane Cz.IV

dziewczyny, zamówiłam ta prostownicę
http://allegro.pl/parowa-prostownica...803770241.html
sprzedałam dwie rzeczy i postanowiłam sprawić sobie nową
__________________
życie jest piękne
metaxa jest offline  
Stary 2012-11-26, 14:12   #3519
ibyza
Wtajemniczenie
 
Avatar ibyza
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 2 634
Dot.: Brązowowłose farbowane Cz.IV

Cytat:
Napisane przez metaxa Pokaż wiadomość
dziewczyny, zamówiłam ta prostownicę
http://allegro.pl/parowa-prostownica...803770241.html
sprzedałam dwie rzeczy i postanowiłam sprawić sobie nową
oby się dobrze sprawowała

a kiedy farbujesz włosy??? ja co jakiś czas zaglądam na tą paletę kallosa i głupieję kompletnie nie wiem czy iść w rude, złote czy czerwone
ibyza jest offline  
Stary 2012-11-26, 14:43   #3520
MorganLeFay
Wtajemniczenie
 
Avatar MorganLeFay
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: łódzkie
Wiadomości: 2 783
GG do MorganLeFay
Dot.: Brązowowłose farbowane Cz.IV

Cytat:
Napisane przez metaxa Pokaż wiadomość
dziewczyny, zamówiłam ta prostownicę
http://allegro.pl/parowa-prostownica...803770241.html
sprzedałam dwie rzeczy i postanowiłam sprawić sobie nową
wygląda bajerancko ciekawe czy mniej niszczy włosy od zwykłej?
nie chwaliłam się jeszcze ale dostałam niedawno takie cudo http://allegro.pl/suszarka-rowenta-c...813189280.html ale używam tylko jako zwykłej suszarki... mam z natury proste włosy choć teraz się wyginają zwłaszcza jak śpię w wilgotnych , bo są nieźle poniszczone i wtedy przejadę tą moją "prostownicą" ale średnio mi się ten wynalazek podoba
MorganLeFay jest offline  
Stary 2012-11-26, 16:39   #3521
metaxa
Zakorzenienie
 
Avatar metaxa
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomości: 3 907
Dot.: Brązowowłose farbowane Cz.IV

Cytat:
Napisane przez ibyza Pokaż wiadomość
oby się dobrze sprawowała

a kiedy farbujesz włosy??? ja co jakiś czas zaglądam na tą paletę kallosa i głupieję kompletnie nie wiem czy iść w rude, złote czy czerwone
Mam nadzieję że dobrze
Ja już mam upatrzony kolor
Wiesz który, na poziomie 6
Ty teraz masz piękny kolor więc nie wiem co jeszcze kombinujesz

---------- Dopisano o 17:13 ---------- Poprzedni post napisano o 16:59 ----------

Cytat:
Napisane przez MorganLeFay Pokaż wiadomość
wygląda bajerancko ciekawe czy mniej niszczy włosy od zwykłej?
nie chwaliłam się jeszcze ale dostałam niedawno takie cudo http://allegro.pl/suszarka-rowenta-c...813189280.html ale używam tylko jako zwykłej suszarki... mam z natury proste włosy choć teraz się wyginają zwłaszcza jak śpię w wilgotnych , bo są nieźle poniszczone i wtedy przejadę tą moją "prostownicą" ale średnio mi się ten wynalazek podoba
zobaczymy, można jej tez uzywać bez funkcji pary
na dniach powinna przyjść

a to Twoje cudo to ja pierwszy raz na oczy widzę
ja mam lokówko suszarkę z nakładką prostującą i wogóle jej nie używam
próbowałam ale mi nie wychodzi

---------- Dopisano o 17:39 ---------- Poprzedni post napisano o 17:13 ----------

Cytat:
Napisane przez MorganLeFay Pokaż wiadomość
widziałam już wcześniej Twoje włoski, chyba na wątku o doczepianych? są śliczne niesamowite że taki kolor masz po sklepowej farbie. kiedyś używałam loreala ale ciemnego brązu, oczywiscie wychodzil czarny

to ja sie też pochwalę moją lokówką - mam stożkową z carrefura za 25 zł bardzo ładnie kręci włoski, jest idealna właśnie do fal.



Nic tak nie poprawia humoru jak UDANE farbowanie JAKIŚ kolor? może RUDY?
Dużo zdrowia życzę !





Kupiłam przed chwilą farbę oczywiście Cece ale tym razem 6.1 ciemny pop. blond... To 6.0 którym robiłam ostatnio odrosty ma nadal taką rudawą poświatę , chociaż już się trochę sprała, mam nadzieję że popiel zabiję tą rudość i wyjdzie mi ładny jasny brązik Rezygnuję na razie z poziomu 5 bo wychodzi baaardzo ciemno...
Może doradzicie mi jaką wodę dać do tej 6.1?? Zamówiłam 3 i 6%. Zawsze rozbiłam na 6, ale pomyślałam że to będzie tylko lekkie przyciemnienie więc może wystarczy 3% ???
dopiero teraz zajarzyłam
__________________
życie jest piękne
metaxa jest offline  
Stary 2012-11-26, 17:15   #3522
goldika
Zakorzenienie
 
Avatar goldika
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Wielkopolska
Wiadomości: 12 963
Dot.: Brązowowłose farbowane Cz.IV

Metaxa jaki kolor masz upatrzony?
Tez przekonalam sie do cieplych kolorow i ogladam od kilku dni palete Kallosa i nie moge sie zdecydowac
__________________

Panna Młoda'13







goldika jest offline  
Stary 2012-11-26, 17:24   #3523
metaxa
Zakorzenienie
 
Avatar metaxa
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomości: 3 907
Dot.: Brązowowłose farbowane Cz.IV

Cytat:
Napisane przez goldika Pokaż wiadomość
Metaxa jaki kolor masz upatrzony?
Tez przekonalam sie do cieplych kolorow i ogladam od kilku dni palete Kallosa i nie moge sie zdecydowac
a 6,34
__________________
życie jest piękne
metaxa jest offline  
Stary 2012-11-26, 17:30   #3524
goldika
Zakorzenienie
 
Avatar goldika
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Wielkopolska
Wiadomości: 12 963
Dot.: Brązowowłose farbowane Cz.IV

Cytat:
Napisane przez metaxa Pokaż wiadomość
a 6,34
ooo tez mi sie podboa poczekam az zrobisz najpierw
__________________

Panna Młoda'13







goldika jest offline  
Stary 2012-11-26, 17:33   #3525
metaxa
Zakorzenienie
 
Avatar metaxa
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomości: 3 907
Dot.: Brązowowłose farbowane Cz.IV

Cytat:
Napisane przez goldika Pokaż wiadomość
ooo tez mi sie podboa poczekam az zrobisz najpierw
cwaniara
ja juz nim robiłam tylko kładłam na jasniejsze włosy
foty wstawiałam
__________________
życie jest piękne
metaxa jest offline  
Stary 2012-11-26, 17:46   #3526
ibyza
Wtajemniczenie
 
Avatar ibyza
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 2 634
Dot.: Brązowowłose farbowane Cz.IV

ja chyba zrobię 7,32 a jak nie to później może wrócę do 7,74 jeśli chodzi o kallosa
ibyza jest offline  
Stary 2012-11-26, 17:47   #3527
goldika
Zakorzenienie
 
Avatar goldika
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Wielkopolska
Wiadomości: 12 963
Dot.: Brązowowłose farbowane Cz.IV

Cytat:
Napisane przez metaxa Pokaż wiadomość
cwaniara
ja juz nim robiłam tylko kładłam na jasniejsze włosy
foty wstawiałam
kurcze a przerylam caly watek pod katem fotek kallosa i znalazlam tylko ibyzy

---------- Dopisano o 17:47 ---------- Poprzedni post napisano o 17:47 ----------

Cytat:
Napisane przez goldika Pokaż wiadomość
kurcze a przerylam caly watek pod katem fotek kallosa i znalazlam tylko ibyzy
metaxa, ibyza a ogolnie farbke polecacie? nie robi katastrofy na klakach?
__________________

Panna Młoda'13







goldika jest offline  
Stary 2012-11-26, 18:36   #3528
metaxa
Zakorzenienie
 
Avatar metaxa
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomości: 3 907
Dot.: Brązowowłose farbowane Cz.IV

Cytat:
Napisane przez goldika Pokaż wiadomość
kurcze a przerylam caly watek pod katem fotek kallosa i znalazlam tylko ibyzy

---------- Dopisano o 17:47 ---------- Poprzedni post napisano o 17:47 ----------


metaxa, ibyza a ogolnie farbke polecacie? nie robi katastrofy na klakach?
Ja żadnej katastrofy nie zauważyłam
Gdzieś w tej części dawalam fote
Włosy były nienaruszone
Tylko strasznie wali amoniakiem

---------- Dopisano o 19:36 ---------- Poprzedni post napisano o 19:30 ----------

Cytat:
Napisane przez goldika Pokaż wiadomość
kurcze a przerylam caly watek pod katem fotek kallosa i znalazlam tylko ibyzy

---------- Dopisano o 17:47 ---------- Poprzedni post napisano o 17:47 ----------


metaxa, ibyza a ogolnie farbke polecacie? nie robi katastrofy na klakach?
Strona 28 post 838
__________________
życie jest piękne
metaxa jest offline  
Stary 2012-11-26, 19:02   #3529
aqgatta58
Zadomowienie
 
Avatar aqgatta58
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 1 841
Dot.: Brązowowłose farbowane Cz.IV

Metaxa mam ta prostownice ale juz jest troche zdezolowana bo uzywam jej ponad 3 lata

Ibiza a z jakiej firmy ten kolor 7.32? Ja mialam taki z alfy
aqgatta58 jest offline  
Stary 2012-11-26, 19:05   #3530
goldika
Zakorzenienie
 
Avatar goldika
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Wielkopolska
Wiadomości: 12 963
Dot.: Brązowowłose farbowane Cz.IV

dziekuje
no i lipa, podoba mi sie strasznie... i co teraz
__________________

Panna Młoda'13







goldika jest offline  
Stary 2012-11-26, 19:07   #3531
aqgatta58
Zadomowienie
 
Avatar aqgatta58
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 1 841
Dot.: Brązowowłose farbowane Cz.IV

metaxa sliczny ten 6.34 ja nie robilam nigdy bo sie balam ze to taki bardzo rudy kolor a tu widze ze to taki fajny brązik myslisz ze na poziomie 7 bedzie podobny?? czy juz raczej taki marchewkowy?
aqgatta58 jest offline  
Stary 2012-11-26, 19:10   #3532
goldika
Zakorzenienie
 
Avatar goldika
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Wielkopolska
Wiadomości: 12 963
Dot.: Brązowowłose farbowane Cz.IV

Cytat:
Napisane przez metaxa Pokaż wiadomość
dziekuję

z Twoim IQ wszystko w porządku
po czerni była kąpiel
później mahoń
później znowu czerń
póxniej znowu kąpiel
a teraz to
cud ze mam włosy
a kolor to kallos 6.34
wstawiałam wczesniej
czy po kapielach robilas pigmentacje do farbowania czy to porstu kladlas farbe?
pozwolilam sobie zacytowac tego starego posta
__________________

Panna Młoda'13







goldika jest offline  
Stary 2012-11-26, 19:33   #3533
metaxa
Zakorzenienie
 
Avatar metaxa
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomości: 3 907
Dot.: Brązowowłose farbowane Cz.IV

[QUOTE=aqgatta58;37826511]Metaxa mam ta prostownice ale juz jest troche zdezolowana bo uzywam jej ponad 3 lata

Ibiza a z jakiej firmy ten kolor 7.32? Ja mialam taki z alfy[/QUOTE
Tą samą ? Identyczną?
Kurde, wydawało mi się że to jakiś nowy model
Przynajmniej na stronie producenta była jako nowość
A zadowolona jesteś ?

---------- Dopisano o 20:29 ---------- Poprzedni post napisano o 20:28 ----------

Cytat:
Napisane przez goldika Pokaż wiadomość
dziekuje
no i lipa, podoba mi sie strasznie... i co teraz
Proszę
A dlaczego lipa

---------- Dopisano o 20:30 ---------- Poprzedni post napisano o 20:29 ----------

Cytat:
Napisane przez aqgatta58 Pokaż wiadomość
metaxa sliczny ten 6.34 ja nie robilam nigdy bo sie balam ze to taki bardzo rudy kolor a tu widze ze to taki fajny brązik myslisz ze na poziomie 7 bedzie podobny?? czy juz raczej taki marchewkowy?
Jest 7,34 więc powinien wyjść podobnie tylko jaśniej

---------- Dopisano o 20:33 ---------- Poprzedni post napisano o 20:30 ----------

Cytat:
Napisane przez goldika Pokaż wiadomość
czy po kapielach robilas pigmentacje do farbowania czy to porstu kladlas farbe?
pozwolilam sobie zacytowac tego starego posta
Ale stary post
Nie robiłam nigdy pigmentacji
__________________
życie jest piękne
metaxa jest offline  
Stary 2012-11-26, 19:38   #3534
ibyza
Wtajemniczenie
 
Avatar ibyza
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 2 634
Dot.: Brązowowłose farbowane Cz.IV

Cytat:
Napisane przez goldika Pokaż wiadomość
kurcze a przerylam caly watek pod katem fotek kallosa i znalazlam tylko ibyzy

---------- Dopisano o 17:47 ---------- Poprzedni post napisano o 17:47 ----------


metaxa, ibyza a ogolnie farbke polecacie? nie robi katastrofy na klakach?
ja bardzo polecam tak jak pisze metaxa śmierdzi amoniakiem ale np ja to lubię, bo dzięki temu wiem, że włosy będą błyszczące włosy po niej miękkie, jak już przed chwilą napisałam błyszczące kolorek właściwy dopiero po kilku myciach

Cytat:
Napisane przez aqgatta58 Pokaż wiadomość

Ibiza a z jakiej firmy ten kolor 7.32? Ja mialam taki z alfy
Kallos ja na razie tylko Kallosa używam i jestem bardzo zadowolona
a masz jakieś fotki tego z alfy??

Cytat:
Napisane przez aqgatta58 Pokaż wiadomość
metaxa sliczny ten 6.34 ja nie robilam nigdy bo sie balam ze to taki bardzo rudy kolor a tu widze ze to taki fajny brązik myslisz ze na poziomie 7 bedzie podobny?? czy juz raczej taki marchewkowy?
ja myślę, że poziom 7 będzie bardziej rudy może niekoniecznie marchewkowy
sama się nad nim zastanawiałam ale kupiłam rudawą czapkę i nie chcę, żeby grzywka mi się z nią zlewała z doświadczenia wiem ,ze na poziomie 7 rudość jest bardziej widoczna.

Edytowane przez ibyza
Czas edycji: 2012-11-26 o 19:40
ibyza jest offline  
Stary 2012-11-26, 19:49   #3535
aqgatta58
Zadomowienie
 
Avatar aqgatta58
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 1 841
Dot.: Brązowowłose farbowane Cz.IV

Metaxa nie to na pewno nie nowosc poszukam ale chyba nawet dawalam opinie na kwc o niej . Prostownica ok tylko mi sie juz cos stalo przy kablu pol roku temu ze sie wlaczyc nie chciala moj Tz mi ja rozkrecil naprawil ale niestety tak poskrecal ze wlosy mi wyrywa teraz a prostuje fajnie nawet po takim czasie parowo kilka razy prostowalam i dla mnie efekt nawet lepszy niz bez pary .

http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt,28...-radiance.html

znalazlam na kwc ja opinie dodawalam w 2009 roku w grudniu wiec tak jakos musialam ja kupic

---------- Dopisano o 19:49 ---------- Poprzedni post napisano o 19:39 ----------

ibiza tu na forum gdzies wstawilam foty po 7.32 poszukam zaraz czy dalej sa w postach czy juz wykasowalam, mam trzeci kolor na drugim zdjeciu http://wizaz.pl/forum/showpost.php?p...postcount=2596

Edytowane przez aqgatta58
Czas edycji: 2012-11-26 o 20:00
aqgatta58 jest offline  
Stary 2012-11-26, 20:13   #3536
metaxa
Zakorzenienie
 
Avatar metaxa
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomości: 3 907
Dot.: Brązowowłose farbowane Cz.IV

Cytat:
Napisane przez aqgatta58 Pokaż wiadomość
Metaxa nie to na pewno nie nowosc poszukam ale chyba nawet dawalam opinie na kwc o niej . Prostownica ok tylko mi sie juz cos stalo przy kablu pol roku temu ze sie wlaczyc nie chciala moj Tz mi ja rozkrecil naprawil ale niestety tak poskrecal ze wlosy mi wyrywa teraz a prostuje fajnie nawet po takim czasie parowo kilka razy prostowalam i dla mnie efekt nawet lepszy niz bez pary .

http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt,28...-radiance.html

znalazlam na kwc ja opinie dodawalam w 2009 roku w grudniu wiec tak jakos musialam ja kupic

---------- Dopisano o 19:49 ---------- Poprzedni post napisano o 19:39 ----------

ibiza tu na forum gdzies wstawilam foty po 7.32 poszukam zaraz czy dalej sa w postach czy juz wykasowalam, mam trzeci kolor na drugim zdjeciu http://wizaz.pl/forum/showpost.php?p...postcount=2596
Ta którą zamówiłam nazywa się zupełnie inaczej, ma inny symbol
Choć na pierwszy rzut oka wygląda tak samo
No ale nie ma co, ważne żeby prostowalo i nie paliło
__________________
życie jest piękne

Edytowane przez metaxa
Czas edycji: 2012-11-26 o 20:21
metaxa jest offline  
Stary 2012-11-26, 20:16   #3537
ibyza
Wtajemniczenie
 
Avatar ibyza
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 2 634
Dot.: Brązowowłose farbowane Cz.IV

Cytat:
Napisane przez aqgatta58 Pokaż wiadomość


ibiza tu na forum gdzies wstawilam foty po 7.32 poszukam zaraz czy dalej sa w postach czy juz wykasowalam, mam trzeci kolor na drugim zdjeciu http://wizaz.pl/forum/showpost.php?p...postcount=2596
a to pamiętam i to włąśnie ta foteczka mnie zainspirowała do tego 7.32
mi na pewno wyjdzie ciemniej, bo teraz mam ciemniejsze, ale zastanawiam się nad wodą 9% przepięknie ci wyszło

ja wybieram kallosa, bo z przesyłką wychodzi chyba 17 zł a jest 100 ml i to mnie w sumie do tej farby przekonało
cudnie Ci wyszedł ten kolor
ibyza jest offline  
Stary 2012-11-26, 20:19   #3538
metaxa
Zakorzenienie
 
Avatar metaxa
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomości: 3 907
Dot.: Brązowowłose farbowane Cz.IV

Cytat:
Napisane przez aqgatta58 Pokaż wiadomość
Metaxa nie to na pewno nie nowosc poszukam ale chyba nawet dawalam opinie na kwc o niej . Prostownica ok tylko mi sie juz cos stalo przy kablu pol roku temu ze sie wlaczyc nie chciala moj Tz mi ja rozkrecil naprawil ale niestety tak poskrecal ze wlosy mi wyrywa teraz a prostuje fajnie nawet po takim czasie parowo kilka razy prostowalam i dla mnie efekt nawet lepszy niz bez pary .

http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt,28...-radiance.html

znalazlam na kwc ja opinie dodawalam w 2009 roku w grudniu wiec tak jakos musialam ja kupic

---------- Dopisano o 19:49 ---------- Poprzedni post napisano o 19:39 ----------

ibiza tu na forum gdzies wstawilam foty po 7.32 poszukam zaraz czy dalej sa w postach czy juz wykasowalam, mam trzeci kolor na drugim zdjeciu http://wizaz.pl/forum/showpost.php?p...postcount=2596
A to ten kolor na który chorowałam
__________________
życie jest piękne
metaxa jest offline  
Stary 2012-11-26, 20:27   #3539
aqgatta58
Zadomowienie
 
Avatar aqgatta58
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 1 841
Dot.: Brązowowłose farbowane Cz.IV

Cytat:
Napisane przez metaxa Pokaż wiadomość
Ta którą zamówiłam nazywa się zupełnie inaczej, ma inny symbol
Choć na pierwszy rzut oka wygląda tak samo
No ale nie ma co, ważne żeby prostowalo i nie paliło
tak nazwa inna ale prostownice sa identyczne z tych samych materiałów ten sam opis , moja siostra miala tez taka tez miala inny numer nazwe i kolor nie czerwony a czarny ale prostownice byly identyczne
aqgatta58 jest offline  
Stary 2012-11-26, 20:37   #3540
metaxa
Zakorzenienie
 
Avatar metaxa
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomości: 3 907
Dot.: Brązowowłose farbowane Cz.IV

Cytat:
Napisane przez aqgatta58 Pokaż wiadomość
tak nazwa inna ale prostownice sa identyczne z tych samych materiałów ten sam opis , moja siostra miala tez taka tez miala inny numer nazwe i kolor nie czerwony a czarny ale prostownice byly identyczne
Nie ważne, byleby mi odpowiadała
Na pewno będę się musiała do niej przyzwyczaić ponieważ teraz używam węższej, trochę mniejszej prostownicy
__________________
życie jest piękne
metaxa jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
brąz, farbowanie, joanna, kolor, odcień farba wellaton, twarz kształt fryzurka, włosy

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 23:37.