Brązowowłose farbowane Cz.IV - Strona 86 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2012-09-26, 20:20   #2551
DontSaySorry
Zakorzenienie
 
Avatar DontSaySorry
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 12 687
Dot.: Brązowowłose farbowane Cz.IV

Cytat:
Napisane przez ifrit Pokaż wiadomość
kolor po godzinnym olejowaniu i maskowaniu chyba lepiej
Mi się cały czas podoba
__________________
Czasami trzeba usiąść obok i czyjąś dłoń zamknąć w swojej dłoni, wtedy nawet łzy będą smakować jak szczęście.
DontSaySorry jest offline  
Stary 2012-09-26, 20:28   #2552
ifrit
Zadomowienie
 
Avatar ifrit
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Podkarpacie
Wiadomości: 1 959
Dot.: Brązowowłose farbowane Cz.IV

moje kochane dodajecie otuchy jest lepiej po masce i oleju nastepne farbowanie i chyba wracam do 5.73 ze złotem
__________________
W myślach wszystko ma początek!
ifrit jest offline  
Stary 2012-09-26, 20:41   #2553
metaxa
Zakorzenienie
 
Avatar metaxa
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomości: 3 907
Dot.: Brązowowłose farbowane Cz.IV

Cytat:
Napisane przez ifrit Pokaż wiadomość
moje kochane dodajecie otuchy jest lepiej po masce i oleju nastepne farbowanie i chyba wracam do 5.73 ze złotem
Piękne włosy to co mamy powiedzieć
__________________
życie jest piękne
metaxa jest offline  
Stary 2012-09-26, 20:46   #2554
goldika
Zakorzenienie
 
Avatar goldika
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Wielkopolska
Wiadomości: 12 966
Dot.: Brązowowłose farbowane Cz.IV

Cytat:
Napisane przez ifrit Pokaż wiadomość
kolor po godzinnym olejowaniu i maskowaniu chyba lepiej
boski masz ten kolor
__________________

Panna Młoda'13







goldika jest offline  
Stary 2012-09-27, 22:07   #2555
weronika7
Wtajemniczenie
 
Avatar weronika7
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 2 238
Dot.: Brązowowłose farbowane Cz.IV

Hej dziewczyny Jako, że macie spore doświadczenie z brązowymi farbami, możecie mi podpowiedzieć jaką farbą uzyskam taki kolor jak na zdjęciu? Obecnie mam jasny brąz. Wiem, że są specjalne wątki od tego typu pytań, ale tam prawie nikt się nie udziela Pozdrawiam!


ifrit piękny kolor, bardzo mi się podoba
__________________
weronika7 jest offline  
Stary 2012-09-27, 22:17   #2556
1985SiWA
Zakorzenienie
 
Avatar 1985SiWA
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 10 211
Dot.: Brązowowłose farbowane Cz.IV

Indygo
1 przed, 2-3 po
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg IMG_0757.jpg (89,9 KB, 47 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg IMG_0810.jpg (39,8 KB, 57 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg IMG_0813.jpg (65,2 KB, 59 załadowań)
__________________
02.09.2015 dr. L.P Ostrava, Czechy - Żelki! już są
395 ml Sebbin Clasic, Textured Okrągłe Wysoki Profil + korekcja powiek górnych
1985SiWA jest offline  
Stary 2012-09-27, 22:20   #2557
DontSaySorry
Zakorzenienie
 
Avatar DontSaySorry
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 12 687
Dot.: Brązowowłose farbowane Cz.IV

O rany, jaki blask!
__________________
Czasami trzeba usiąść obok i czyjąś dłoń zamknąć w swojej dłoni, wtedy nawet łzy będą smakować jak szczęście.
DontSaySorry jest offline  
Stary 2012-09-28, 08:21   #2558
Katrin242
Raczkowanie
 
Avatar Katrin242
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Toruń
Wiadomości: 377
GG do Katrin242
Dot.: Brązowowłose farbowane Cz.IV

CUDNY TEN KOLOR

PS. OBIECANA ANALIZA SKŁADU - ( analizy dokonała Chimay) Odżywki do włosów dodawanej do farby Casting Loreal:

aqua - woda
cetearyl alkohol - emolient, zmiękcza, wygładza, zapobiega ucieczce wody
behentrimonium chloride - substancja myjąca, zapobiega elektryzowaniu
PEG-180 - rozpuszczalnik
amodimethicone - silikon
cetyl esters - emolient
hydroxyethylcellulose - zagęszczacz
trideceth-12 - rozpuszczalnik
chlorhexidine dihydrochloride - konserwant
limonene, linalool, benzyl alkohol - zapachy
methylparaben - konserwant
citric acid - regulator pH
cetrimonium chloride - zapobiega elektryzowaniu
citronellol, hexyl cinnamal - zapachy
royal jelly/royal jelly extract - miód, nawilża, rozjaśnia, ale w takiej ilości jak tu działanie ma raczej znikome
parfum/fragrance - zapach


Odżywka emolientowo-zmiękczająca, wygląda całkiem dobrze, jeśli ktoś nie unika silikonów
Katrin242 jest offline  
Stary 2012-09-28, 09:53   #2559
ibyza
Wtajemniczenie
 
Avatar ibyza
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 2 634
Dot.: Brązowowłose farbowane Cz.IV

Cytat:
Napisane przez weronika7 Pokaż wiadomość
Hej dziewczyny Jako, że macie spore doświadczenie z brązowymi farbami, możecie mi podpowiedzieć jaką farbą uzyskam taki kolor jak na zdjęciu? Obecnie mam jasny brąz. Wiem, że są specjalne wątki od tego typu pytań, ale tam prawie nikt się nie udziela Pozdrawiam!


ifrit piękny kolor, bardzo mi się podoba
ja mam teraz podobny po farbie Kallos KJMN 6.7
ibyza jest offline  
Stary 2012-09-28, 10:04   #2560
metaxa
Zakorzenienie
 
Avatar metaxa
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomości: 3 907
Dot.: Brązowowłose farbowane Cz.IV

Cytat:
Napisane przez 1985SiWA Pokaż wiadomość
Indygo
1 przed, 2-3 po
__________________
życie jest piękne
metaxa jest offline  
Stary 2012-09-28, 14:22   #2561
DontSaySorry
Zakorzenienie
 
Avatar DontSaySorry
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 12 687
Dot.: Brązowowłose farbowane Cz.IV

Cytat:
Napisane przez Katrin242 Pokaż wiadomość
CUDNY TEN KOLOR

PS. OBIECANA ANALIZA SKŁADU - ( analizy dokonała Chimay) Odżywki do włosów dodawanej do farby Casting Loreal:

aqua - woda
cetearyl alkohol - emolient, zmiękcza, wygładza, zapobiega ucieczce wody
behentrimonium chloride - substancja myjąca, zapobiega elektryzowaniu
PEG-180 - rozpuszczalnik
amodimethicone - silikon
cetyl esters - emolient
hydroxyethylcellulose - zagęszczacz
trideceth-12 - rozpuszczalnik
chlorhexidine dihydrochloride - konserwant
limonene, linalool, benzyl alkohol - zapachy
methylparaben - konserwant
citric acid - regulator pH
cetrimonium chloride - zapobiega elektryzowaniu
citronellol, hexyl cinnamal - zapachy
royal jelly/royal jelly extract - miód, nawilża, rozjaśnia, ale w takiej ilości jak tu działanie ma raczej znikome
parfum/fragrance - zapach


Odżywka emolientowo-zmiękczająca, wygląda całkiem dobrze, jeśli ktoś nie unika silikonów
Czyli tak jak mówiłam, ten główny składnik to pic na wodę. Producenci chyba nie ogarneli jeszcze, że konsumenci bez problemu analizują składy kosmetyków.
__________________
Czasami trzeba usiąść obok i czyjąś dłoń zamknąć w swojej dłoni, wtedy nawet łzy będą smakować jak szczęście.
DontSaySorry jest offline  
Stary 2012-09-28, 14:41   #2562
1985SiWA
Zakorzenienie
 
Avatar 1985SiWA
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 10 211
Dot.: Brązowowłose farbowane Cz.IV

Dzieki dziewczyny
__________________
02.09.2015 dr. L.P Ostrava, Czechy - Żelki! już są
395 ml Sebbin Clasic, Textured Okrągłe Wysoki Profil + korekcja powiek górnych
1985SiWA jest offline  
Stary 2012-09-28, 14:56   #2563
goldika
Zakorzenienie
 
Avatar goldika
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Wielkopolska
Wiadomości: 12 966
Dot.: Brązowowłose farbowane Cz.IV

Cytat:
Napisane przez 1985SiWA Pokaż wiadomość
Dzieki dziewczyny
Siwa wiem, ze jestem nudna ale ciagle czekam na foto bez flesza bo po prostu jestem ciekawa jaki blysk jest w realu
__________________

Panna Młoda'13







goldika jest offline  
Stary 2012-09-28, 15:21   #2564
1985SiWA
Zakorzenienie
 
Avatar 1985SiWA
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 10 211
Dot.: Brązowowłose farbowane Cz.IV

Cytat:
Napisane przez goldika Pokaż wiadomość
Siwa wiem, ze jestem nudna ale ciagle czekam na foto bez flesza bo po prostu jestem ciekawa jaki blysk jest w realu
spoooko spooko da rade zrobić, zupełnie o tym zapomnialam, bylam internetowo nieaktywna z braku czasu
__________________
02.09.2015 dr. L.P Ostrava, Czechy - Żelki! już są
395 ml Sebbin Clasic, Textured Okrągłe Wysoki Profil + korekcja powiek górnych
1985SiWA jest offline  
Stary 2012-09-28, 16:27   #2565
DontSaySorry
Zakorzenienie
 
Avatar DontSaySorry
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 12 687
Dot.: Brązowowłose farbowane Cz.IV

Uzywalyscie olej migdalowy na wlosy? Bo nie wiem czy wziac vatike czy wyprobowac migdalowy
__________________
Czasami trzeba usiąść obok i czyjąś dłoń zamknąć w swojej dłoni, wtedy nawet łzy będą smakować jak szczęście.
DontSaySorry jest offline  
Stary 2012-09-28, 17:12   #2566
goldika
Zakorzenienie
 
Avatar goldika
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Wielkopolska
Wiadomości: 12 966
Dot.: Brązowowłose farbowane Cz.IV

Cytat:
Napisane przez DontSaySorry Pokaż wiadomość
Uzywalyscie olej migdalowy na wlosy? Bo nie wiem czy wziac vatike czy wyprobowac migdalowy
uzywalam migdalowego. U mnie sprawdzal sie duzo lepiej niz kokos. Kokos robil mi puch z wlosow w tym Vatika tez
__________________

Panna Młoda'13







goldika jest offline  
Stary 2012-09-28, 18:14   #2567
DontSaySorry
Zakorzenienie
 
Avatar DontSaySorry
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 12 687
Dot.: Brązowowłose farbowane Cz.IV

Cytat:
Napisane przez goldika Pokaż wiadomość
uzywalam migdalowego. U mnie sprawdzal sie duzo lepiej niz kokos. Kokos robil mi puch z wlosow w tym Vatika tez
U mnie po kokosowym zawsze lśniąca tafla
__________________
Czasami trzeba usiąść obok i czyjąś dłoń zamknąć w swojej dłoni, wtedy nawet łzy będą smakować jak szczęście.
DontSaySorry jest offline  
Stary 2012-09-28, 20:16   #2568
ibyza
Wtajemniczenie
 
Avatar ibyza
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 2 634
Dot.: Brązowowłose farbowane Cz.IV

Cytat:
Napisane przez DontSaySorry Pokaż wiadomość
Uzywalyscie olej migdalowy na wlosy? Bo nie wiem czy wziac vatike czy wyprobowac migdalowy
ja uzywałam migdałowy i nadal czasami uzywam ogólnie taki sobie dla mnie lepsza Vatika ale za to połączenie migdałowego z oliwą z oliwek i naftą - miodzio
ibyza jest offline  
Stary 2012-09-30, 09:35   #2569
Emilcia_1616
Zakorzenienie
 
Avatar Emilcia_1616
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: zza horyzontu;)
Wiadomości: 20 344
Dot.: Brązowowłose farbowane Cz.IV

probowalyscie farbowac wlosy jakimis kolorem z wyraznym odcieniem np fioletem, czerwienia, casting ma czarna porzeczk,imbir? znudzil mi sie juz ciemny braz i chcialabym go ozywic
__________________
24.03.2016
Emilcia_1616 jest offline  
Stary 2012-10-01, 00:41   #2570
zapytamwas
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2012-09
Wiadomości: 4
Question Dot.: Brązowowłose farbowane Cz.IV

Właśnie zrobiłam dzisiaj włosy farbą alfaparf color wear 5 light natural brown. kosztowało mnie to 33zł i 8,50 za aktywator 2,5%. trzymałam na włosach 20 minut. Chciałam uzyskać kawowy brąz...tak ten kolor wyglądał na palecie. Wyszedł niestety bardzo ciemny brąz...praktycznie czarny, a pod jasne światło widać ciemny brąz. Miałam włosy taki orzechowy brąz z pomarańczowymi refleksami po rozjaśnianiu. Ciekawe czy się wypłucze na brąz? Co myślicie?
zapytamwas jest offline  
Stary 2012-10-01, 09:27   #2571
DontSaySorry
Zakorzenienie
 
Avatar DontSaySorry
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 12 687
Dot.: Brązowowłose farbowane Cz.IV

Cytat:
Napisane przez zapytamwas Pokaż wiadomość
Właśnie zrobiłam dzisiaj włosy farbą alfaparf color wear 5 light natural brown. kosztowało mnie to 33zł i 8,50 za aktywator 2,5%. trzymałam na włosach 20 minut. Chciałam uzyskać kawowy brąz...tak ten kolor wyglądał na palecie. Wyszedł niestety bardzo ciemny brąz...praktycznie czarny, a pod jasne światło widać ciemny brąz. Miałam włosy taki orzechowy brąz z pomarańczowymi refleksami po rozjaśnianiu. Ciekawe czy się wypłucze na brąz? Co myślicie?
Moim zdaniem wyplucze sie ale pokaz jak wyszlo
__________________
Czasami trzeba usiąść obok i czyjąś dłoń zamknąć w swojej dłoni, wtedy nawet łzy będą smakować jak szczęście.
DontSaySorry jest offline  
Stary 2012-10-01, 11:49   #2572
ifrit
Zadomowienie
 
Avatar ifrit
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Podkarpacie
Wiadomości: 1 959
Dot.: Brązowowłose farbowane Cz.IV

jupiii włoski wróciły do wyjsciowego koloru maska+olejowanie zrobiły swoje i ściaągneły dziwna poświatę z natury kolejne farbowanie wracam do 5.73 ze złotem moje włosy chyba takie juz są że złoto,rudosci przeważają i nie zamalują się w sumie na zime to cieplejszy odcien nawet ok.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg DSC07253.jpg (84,3 KB, 22 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSC07252.jpg (114,5 KB, 21 załadowań)
__________________
W myślach wszystko ma początek!
ifrit jest offline  
Stary 2012-10-01, 11:58   #2573
goldika
Zakorzenienie
 
Avatar goldika
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Wielkopolska
Wiadomości: 12 966
Dot.: Brązowowłose farbowane Cz.IV

a u mnie henna wyplukala sie z wczesniej niefarbowanych wlosow i mam odrost z 5cm zaraz lece na poczte odebrac farbe Herbatint i w tym tygodniu ja poloze. Wzielam nature bo i tak mam po hennie pelno poswiaty ktorej pewnie i tak niczym nei zakryje.
__________________

Panna Młoda'13







goldika jest offline  
Stary 2012-10-01, 19:05   #2574
metaxa
Zakorzenienie
 
Avatar metaxa
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomości: 3 907
Dot.: Brązowowłose farbowane Cz.IV

Cytat:
Napisane przez Emilcia_1616 Pokaż wiadomość
probowalyscie farbowac wlosy jakimis kolorem z wyraznym odcieniem np fioletem, czerwienia, casting ma czarna porzeczk,imbir? znudzil mi sie juz ciemny braz i chcialabym go ozywic
ja swoje zawsze ożywiałam w ten sposób
tylko jest jeden problem
na odroście zawsze taki kolor wychodzi jaśniej i jest widoczny

---------- Dopisano o 19:05 ---------- Poprzedni post napisano o 19:04 ----------

Cytat:
Napisane przez zapytamwas Pokaż wiadomość
Właśnie zrobiłam dzisiaj włosy farbą alfaparf color wear 5 light natural brown. kosztowało mnie to 33zł i 8,50 za aktywator 2,5%. trzymałam na włosach 20 minut. Chciałam uzyskać kawowy brąz...tak ten kolor wyglądał na palecie. Wyszedł niestety bardzo ciemny brąz...praktycznie czarny, a pod jasne światło widać ciemny brąz. Miałam włosy taki orzechowy brąz z pomarańczowymi refleksami po rozjaśnianiu. Ciekawe czy się wypłucze na brąz? Co myślicie?
na pewno Ci się wypłucze
__________________
życie jest piękne
metaxa jest offline  
Stary 2012-10-01, 19:16   #2575
Emilcia_1616
Zakorzenienie
 
Avatar Emilcia_1616
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: zza horyzontu;)
Wiadomości: 20 344
Dot.: Brązowowłose farbowane Cz.IV

Cytat:
Napisane przez metaxa Pokaż wiadomość
ja swoje zawsze ożywiałam w ten sposób
tylko jest jeden problem
na odroście zawsze taki kolor wychodzi jaśniej i jest widoczny

---------- Dopisano o 19:05 ---------- Poprzedni post napisano o 19:04 ----------



na pewno Ci się wypłucze
a masz jakies foty? co bys polecila? casting ma fajne. wlasnie zauwazylam ze na odrostach zawsze naturalne lapie inaczej, trzeba by bylo jakos ominac je lekko, przynajmniej na przedzialku i przy czole gdzie sa najbardziej widoczne
a jesli kolor jest ciemny np czarny z czerwienia to i tak odrosty sie mocno wybijaja? ciekawe...
__________________
24.03.2016
Emilcia_1616 jest offline  
Stary 2012-10-03, 08:01   #2576
kedud86
Raczkowanie
 
Avatar kedud86
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 284
Dot.: Brązowowłose farbowane Cz.IV

Dziewczyny mam do Was takie pytanie:
Przepraszam, może to głupie, ale nigdy nie farbowałam włosów na brąz i jestem ciekawa jak to jest z wypłukiwaniem się brązów, jak wygląda np. odrost po miesiącu od farbowania, co ile musicie farbować włosy, żeby kolor był jednolity.
Aktualnie jestem blondynką, ale przymierzam się do zmiany i chcę znać wszystkie za i przeciw

p.s. p w przypadku blondu jest tak, że włosy 2 tygodnie po farbowaniu są super a później jest coraz gorzej, odrost żółknie, reszta robi się szarawa i trzeba farbować co miesiąc, żeby kolor był ok.
Z góry dzięki za odpowiedzi
kedud86 jest offline  
Stary 2012-10-03, 08:08   #2577
goldika
Zakorzenienie
 
Avatar goldika
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Wielkopolska
Wiadomości: 12 966
Dot.: Brązowowłose farbowane Cz.IV

Cytat:
Napisane przez kedud86 Pokaż wiadomość
Dziewczyny mam do Was takie pytanie:
Przepraszam, może to głupie, ale nigdy nie farbowałam włosów na brąz i jestem ciekawa jak to jest z wypłukiwaniem się brązów, jak wygląda np. odrost po miesiącu od farbowania, co ile musicie farbować włosy, żeby kolor był jednolity.
Aktualnie jestem blondynką, ale przymierzam się do zmiany i chcę znać wszystkie za i przeciw

p.s. p w przypadku blondu jest tak, że włosy 2 tygodnie po farbowaniu są super a później jest coraz gorzej, odrost żółknie, reszta robi się szarawa i trzeba farbować co miesiąc, żeby kolor był ok.
Z góry dzięki za odpowiedzi
ja wrocilam do brazu ze wzgledu na wygode. Kolor mi sie wyplukuje co prawda ale odrost mam mniej widoczny niz w przypadku blondow. Do tego wlosy w brazach wygladaja na zdrowsze tak mi sie wydaje.

Wczoraj pofarbowalam sie Herbatint 5N. Bosko wyszlo! bardzo ciemno ale wlosy sa lsniace jak po hennie, miekkie (a nie szorstkie). Sa cudowne Ciekawe jak bedzie sie wyplukiwac. Jak slonce wyjdzie to pykne fotki i wrzuce
__________________

Panna Młoda'13







goldika jest offline  
Stary 2012-10-03, 09:00   #2578
metaxa
Zakorzenienie
 
Avatar metaxa
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomości: 3 907
Dot.: Brązowowłose farbowane Cz.IV

Cytat:
Napisane przez Emilcia_1616 Pokaż wiadomość
a masz jakies foty? co bys polecila? casting ma fajne. wlasnie zauwazylam ze na odrostach zawsze naturalne lapie inaczej, trzeba by bylo jakos ominac je lekko, przynajmniej na przedzialku i przy czole gdzie sa najbardziej widoczne
a jesli kolor jest ciemny np czarny z czerwienia to i tak odrosty sie mocno wybijaja? ciekawe...
Gdzieś mam jedną
Jak znajdę to wrzuce

---------- Dopisano o 09:00 ---------- Poprzedni post napisano o 08:59 ----------

Cytat:
Napisane przez goldika Pokaż wiadomość
ja wrocilam do brazu ze wzgledu na wygode. Kolor mi sie wyplukuje co prawda ale odrost mam mniej widoczny niz w przypadku blondow. Do tego wlosy w brazach wygladaja na zdrowsze tak mi sie wydaje.

Wczoraj pofarbowalam sie Herbatint 5N. Bosko wyszlo! bardzo ciemno ale wlosy sa lsniace jak po hennie, miekkie (a nie szorstkie). Sa cudowne Ciekawe jak bedzie sie wyplukiwac. Jak slonce wyjdzie to pykne fotki i wrzuce
No chwal się
__________________
życie jest piękne
metaxa jest offline  
Stary 2012-10-03, 09:16   #2579
Emilcia_1616
Zakorzenienie
 
Avatar Emilcia_1616
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: zza horyzontu;)
Wiadomości: 20 344
Dot.: Brązowowłose farbowane Cz.IV

Dziewczyny a co ile farbujecie wlosy? bo ja najchetniej to robilabym to co tydzien ale staram sie tylko co miesiac
__________________
24.03.2016
Emilcia_1616 jest offline  
Stary 2012-10-03, 10:33   #2580
ifrit
Zadomowienie
 
Avatar ifrit
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Podkarpacie
Wiadomości: 1 959
Dot.: Brązowowłose farbowane Cz.IV

Cytat:
Napisane przez goldika Pokaż wiadomość
ja wrocilam do brazu ze wzgledu na wygode. Kolor mi sie wyplukuje co prawda ale odrost mam mniej widoczny niz w przypadku blondow. Do tego wlosy w brazach wygladaja na zdrowsze tak mi sie wydaje.

Wczoraj pofarbowalam sie Herbatint 5N. Bosko wyszlo! bardzo ciemno ale wlosy sa lsniace jak po hennie, miekkie (a nie szorstkie). Sa cudowne Ciekawe jak bedzie sie wyplukiwac. Jak slonce wyjdzie to pykne fotki i wrzuce


czekamy na foto ahhh moze sama kiedys spróbuje Herbatint 5N hehe ciekawa jestem tych farb
__________________
W myślach wszystko ma początek!
ifrit jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
brąz, farbowanie, joanna, kolor, odcień farba wellaton, twarz kształt fryzurka, włosy

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 17:19.