Rzęsiska - Strona 26 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-12-27, 14:32   #751
Pyra1990
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 7 528
Dot.: Rzęsiska

Chyba w zwyklych drogeriach? U mnie w miescie sa... Chcociaz to zalezy od drogerii Idz i popytaj.
__________________
Hold me when I'm scared
And love me when I'm gone

I'll never let you down...
Pyra1990 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-27, 19:49   #752
ghana
Zakorzenienie
 
Avatar ghana
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 14 735
GG do ghana Send a message via Skype™ to ghana
Dot.: Rzęsiska

Cytat:
Napisane przez ksh Pokaż wiadomość
a ja ostatnio całkiem przez przypadek odkryłam niezły sposób na długie rzęsy.
Wymalowałam się tuszem znalezionym gdzieś na półce w łazience, Miss Sporty, wydłużający. Ale był brązowy i moich oczekiwań nie spełnił, więc nałożyłam na to jeszcze jedną warstwę innego, czarnego tuszu, pogrubiającego. Efekt jest fantastyczny!

do codziennego malowania używam tuszu z Avonu, wydłużającego. polecam! )

ps. dziewczyny, nie wiecie, w jakich drogeriach można kupić ten zachwalany Pierre Arthes XXL?

a ja nie polecam tuszy z Avonu. Mialam pare i za kazdym razem mowilam "kupie nastepny a moze bedzie akurat dobry" a tu nici. Kazdy jest coraz to gorszy. teraz wynecze ten co mam i biore sie za cos innego. a PA to chyba byl w Naturze jesli sie nie myle.Pozdrawiam.
ghana jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-27, 19:59   #753
Pyra1990
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 7 528
Dot.: Rzęsiska

[quote=ghana;3329657]a ja nie polecam tuszy z Avonu. Mialam pare i za kazdym razem mowilam "kupie nastepny a moze bedzie akurat dobry" a tu nici. Kazdy jest coraz to gorszy.quote]

Dokaldnie u mnie tak samo. Tuszow/tuszy z avonu nigdy nie lubilam. Reklama jednak robi swoje, bo czesto zamawialam nasteony a sie oakzalo, ze to wiekszy bubel...
__________________
Hold me when I'm scared
And love me when I'm gone

I'll never let you down...
Pyra1990 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-28, 21:02   #754
karoleena
Rozeznanie
 
Avatar karoleena
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: Jukej
Wiadomości: 761
Dot.: Rzęsiska

dziekuje za rozjasnienie zdjecia, troszke mnie nie bylo
pzdr
ps. ja rowniez nie cierpie tuszow avonowskich, kiedys dobrze sprawowal sie perfect wear, nie wiem jak jest teraz
karoleena jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-29, 11:59   #755
naila
Zakorzenienie
 
Avatar naila
 
Zarejestrowany: 2002-06
Lokalizacja: podlaskie
Wiadomości: 7 712
Dot.: Rzęsiska

Cytat:
Napisane przez katie-lee Pokaż wiadomość
Ja też mam Rimmel Extreme black i w sumie nie widziałam u siebie efektów. Natomiast moja mama...ehh jedno pociągnięcie i rzęsy są poprosru IDEALNE! Dosłownie do brwi! I oczywiście piekna, głęboka czerń. Natomiast u mnie...jak bardzo bym się starała rzęsy będą posklejane i niewiadomo jakie..
Poproś mamę, niech wymaluje Twoje rzęsy, a Ty obserwuj, jak to robi - czasem technika to 90% sukcesu! Reszta zależy od szczoteczki i samego tuszu
__________________

Moje Impresje jestem również Zakosmetykowana
naila jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-29, 16:18   #756
katie-lee
Zadomowienie
 
Avatar katie-lee
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 1 347
Dot.: Rzęsiska

Cytat:
Napisane przez naila Pokaż wiadomość
Poproś mamę, niech wymaluje Twoje rzęsy, a Ty obserwuj, jak to robi - czasem technika to 90% sukcesu! Reszta zależy od szczoteczki i samego tuszu
Może i racja Wypróbuje, i dziękuję za pomysł
__________________
Dziewczyna Go przypadkiem zobaczyła,
bo bardzo za swą szkoła wino pić lubiła.


[dieta]
katie-lee jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-01, 15:02   #757
madelaine_16
Rozeznanie
 
Avatar madelaine_16
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Wiadomości: 683
Dot.: Rzęsiska

A to moja rzeski.Pomalowane tuszem Loreala Intensifique(pogrubiający i rozdzielający)
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg oko3.jpg (15,2 KB, 189 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg oko2.jpg (77,7 KB, 258 załadowań)
madelaine_16 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-04, 23:34   #758
Hyang
Raczkowanie
 
Avatar Hyang
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 344
Wyślij wiadomość przez MSN do Hyang
Thumbs up Dot.: Rzęsiska

Hej, witam i pozdrawiam w Nowym Roku. Mam nadzieje, że nie zaczął sie on dla Was tak pechowo jak dla mnie Dla osłody nowinka ze świata mascar TELESCOPIC L'Oreal. Moim zdaniem świetny tusz, zreszta potwierdziła sie opinia, że firma ta sprzedaje w Polsce kosmetyki gorszej jakości w porównaniu z tymi, które są dostępne na zachodzie

Ale do rzeczy - super tusz, po miesiącu wciąż świeżutki ( co w przypadku tej firmy jest rzadkością..), wszystkim, którzy lubią mocny efekt polecam
Oto recenzje http://www.wizaz.pl/produkty/baza/pr...?produkt=15846
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg telescopic.JPG (50,4 KB, 939 załadowań)
__________________
nic
Hyang jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-05, 23:29   #759
..::LiMoNkA::..
Raczkowanie
 
Avatar ..::LiMoNkA::..
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 408
Dot.: Rzęsiska

Cytat:
Napisane przez Hyang Pokaż wiadomość
Hej, witam i pozdrawiam w Nowym Roku. Mam nadzieje, że nie zaczął sie on dla Was tak pechowo jak dla mnie Dla osłody nowinka ze świata mascar TELESCOPIC L'Oreal. Moim zdaniem świetny tusz, zreszta potwierdziła sie opinia, że firma ta sprzedaje w Polsce kosmetyki gorszej jakości w porównaniu z tymi, które są dostępne na zachodzie

Ale do rzeczy - super tusz, po miesiącu wciąż świeżutki ( co w przypadku tej firmy jest rzadkością..), wszystkim, którzy lubią mocny efekt polecam
Oto recenzje http://www.wizaz.pl/produkty/baza/pr...?produkt=15846
Wklejanie takich opinii powinno byc stanowczo zabronione!! Skad ja wezme tyle kasy na te moje wszystkie zachcianki .. Ostatnio sie nad tym tuszem zastanawialam i liczylam na jakas meganegatywna opinie,ktora odwiedzie mnie od zamiaru kupna ,a tu wychodzi ze lista moich tuszy MUST HAVE powiekszyla sie do 5....
..::LiMoNkA::.. jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-06, 00:23   #760
misia_25_26
Wtajemniczenie
 
Avatar misia_25_26
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 2 150
Dot.: Rzęsiska

Cytat:
Napisane przez Hyang Pokaż wiadomość
Hej, witam i pozdrawiam w Nowym Roku. Mam nadzieje, że nie zaczął sie on dla Was tak pechowo jak dla mnie Dla osłody nowinka ze świata mascar TELESCOPIC L'Oreal. Moim zdaniem świetny tusz, zreszta potwierdziła sie opinia, że firma ta sprzedaje w Polsce kosmetyki gorszej jakości w porównaniu z tymi, które są dostępne na zachodzie

Ale do rzeczy - super tusz, po miesiącu wciąż świeżutki ( co w przypadku tej firmy jest rzadkością..), wszystkim, którzy lubią mocny efekt polecam
Oto recenzje http://www.wizaz.pl/produkty/baza/pr...?produkt=15846


piekne rzesy chyba sie skusze na ten tusz...
misia_25_26 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-06, 12:53   #761
Dark_Kicia_Miau!
Zakorzenienie
 
Avatar Dark_Kicia_Miau!
 
Zarejestrowany: 2004-03
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 278
Dot.: Rzęsiska

Cytat:
Napisane przez Hyang Pokaż wiadomość
Hej, witam i pozdrawiam w Nowym Roku. Mam nadzieje, że nie zaczął sie on dla Was tak pechowo jak dla mnie Dla osłody nowinka ze świata mascar TELESCOPIC L'Oreal. Moim zdaniem świetny tusz, zreszta potwierdziła sie opinia, że firma ta sprzedaje w Polsce kosmetyki gorszej jakości w porównaniu z tymi, które są dostępne na zachodzie

Ale do rzeczy - super tusz, po miesiącu wciąż świeżutki ( co w przypadku tej firmy jest rzadkością..), wszystkim, którzy lubią mocny efekt polecam
Oto recenzje http://www.wizaz.pl/produkty/baza/pr...?produkt=15846
Hyang, przy Twoich długich i wyrazistych rzęskach to chyba każdym tuszem uzyskasz zniewalający efekt
__________________
Always chasing dreams
Dark_Kicia_Miau! jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-06, 16:48   #762
Hyang
Raczkowanie
 
Avatar Hyang
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 344
Wyślij wiadomość przez MSN do Hyang
Smile Dot.: Rzęsiska

Dziękuje pięknie dziewczynki. Właśnie dziś widziałąm ten tusz w Douglasie, wiec chyba juz zawitał do Polski
Cytat:
Napisane przez Dark_Kicia_Miau! Pokaż wiadomość
Hyang, przy Twoich długich i wyrazistych rzęskach to chyba każdym tuszem uzyskasz zniewalający efekt
Dark_Kicia, dziekuję, ale ja tu chyba jeszcze nie wklejałam moich rzęs orzed pomalowaniem - tu byś się zdziwiła,jakie są cienkie i krótkie [niedługo wkleję]
Pozdrawiam wszystkie wizażanki
__________________
nic
Hyang jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-06, 22:13   #763
Kobieta_słonecznik
Zakorzenienie
 
Avatar Kobieta_słonecznik
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: słonecznikowe pole :-)
Wiadomości: 3 176
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Rzęsiska

to teraz ja
Rzęski pomalowane tuszem Shiseido Distinguish Mascara Finition Optimale (wodoodporna)
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg jeden.JPG (70,4 KB, 403 załadowań)
Kobieta_słonecznik jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-07, 15:34   #764
Dark_Kicia_Miau!
Zakorzenienie
 
Avatar Dark_Kicia_Miau!
 
Zarejestrowany: 2004-03
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 278
Dot.: Rzęsiska

Cytat:
Napisane przez Hyang Pokaż wiadomość
Dark_Kicia, dziekuję, ale ja tu chyba jeszcze nie wklejałam moich rzęs orzed pomalowaniem - tu byś się zdziwiła,jakie są cienkie i krótkie [niedługo wkleję]
Pozdrawiam wszystkie wizażanki
Nie dziękuj Moje rzęski również nie są efektowne bez maskary.. ba, ich prawie niewidać na dodatek przy demakijażu co trochę mi wypadają Na szczęście Masterpiece ( ) potrafi z nimi cuda zrobić..
__________________
Always chasing dreams
Dark_Kicia_Miau! jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-09, 10:37   #765
naila
Zakorzenienie
 
Avatar naila
 
Zarejestrowany: 2002-06
Lokalizacja: podlaskie
Wiadomości: 7 712
Dot.: Rzęsiska

Hyang aaale rzęsy!

Kobieta_słonecznik, ten Twój tusz ma ładny, czarny kolor Też mi się podoba...
__________________

Moje Impresje jestem również Zakosmetykowana
naila jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-09, 16:23   #766
Lilu7
Raczkowanie
 
Avatar Lilu7
 
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 217
Dot.: Rzęsiska

Dziewczyny Poszukuję jakiegoś dobrego, bardzo dobrego tuszu pogrubiającego i wydłużającego, tzn. dwa w jednym Do tej pory cały czas używałam tuszów z Avonu, ale nie jestem z nich jakoś specjalnie zadowolona Dajcie ,,namiary'' na jakiś dobry tusz, może być z np. z Oriflame, obojętnie zresztą, byleby był dobry
Lilu7 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-10, 17:56   #767
Hyang
Raczkowanie
 
Avatar Hyang
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 344
Wyślij wiadomość przez MSN do Hyang
Smile Dot.: Rzęsiska

Wklejam obiecane fotki bez mascary.Porownajcie sobie
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg bez mascary.JPG (21,8 KB, 526 załadowań)
__________________
nic
Hyang jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-10, 18:15   #768
Pyra1990
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 7 528
Dot.: Rzęsiska

EEe nie ma jakos wiekszej roznicy Jakiego tuszu używasz?
__________________
Hold me when I'm scared
And love me when I'm gone

I'll never let you down...
Pyra1990 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-10, 18:22   #769
Hyang
Raczkowanie
 
Avatar Hyang
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 344
Wyślij wiadomość przez MSN do Hyang
Dot.: Rzęsiska

Cytat:
Napisane przez Pyra1990 Pokaż wiadomość
EEe nie ma jakos wiekszej roznicy Jakiego tuszu używasz?
Tego http://www.wizaz.pl/forum/attachment...4&d=1167950000
__________________
nic
Hyang jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-10, 18:30   #770
Pyra1990
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 7 528
Dot.: Rzęsiska

Kurde, bo jakos tak nie am wiekszego efektu, moze to kwestia malowania
__________________
Hold me when I'm scared
And love me when I'm gone

I'll never let you down...
Pyra1990 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-10, 19:28   #771
..::LiMoNkA::..
Raczkowanie
 
Avatar ..::LiMoNkA::..
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 408
Dot.: Rzęsiska

Cytat:
Napisane przez Hyang Pokaż wiadomość
Wklejam obiecane fotki bez mascary.Porownajcie sobie
WOW kurcze w porownaniu z rzęsami pomalowanymi, ktore wkleiłaś wcześniej to szok rzeczywiście efekt jest świetny.
..::LiMoNkA::.. jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-11, 00:00   #772
misia_25_26
Wtajemniczenie
 
Avatar misia_25_26
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 2 150
Dot.: Rzęsiska

Hyang rzeczywiscie widac roznice ile ten tusz kosztuje?
misia_25_26 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-11, 00:28   #773
Ehinokokus
Zadomowienie
 
Avatar Ehinokokus
 
Zarejestrowany: 2004-10
Wiadomości: 1 971
Dot.: Rzęsiska

Efekt przed i po powalający.. śliczne oczka!
Ehinokokus jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-11, 09:19   #774
katie-lee
Zadomowienie
 
Avatar katie-lee
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 1 347
Dot.: Rzęsiska

O tak efekt świetny!
Ale ty chyba nie masz problemów z podkręceniem rzęs ?
__________________
Dziewczyna Go przypadkiem zobaczyła,
bo bardzo za swą szkoła wino pić lubiła.


[dieta]
katie-lee jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-11, 14:35   #775
Hyang
Raczkowanie
 
Avatar Hyang
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 344
Wyślij wiadomość przez MSN do Hyang
Smile Dot.: Rzęsiska

Cytat:
Napisane przez misia_25_26 Pokaż wiadomość
Hyang rzeczywiscie widac roznice ile ten tusz kosztuje?
No widac, widac Ja kupilam ten tusz za 10 euro. Nie wiem ile kosztuje w Polsce.

Katie-lee jako takich problemow nie mam, czasem uzywam zalotki, wtedy efekt jest naprawde teatralny
__________________
nic
Hyang jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-11, 17:41   #776
laylaaa
Zakorzenienie
 
Avatar laylaaa
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 3 862
Dot.: Rzęsiska

a ja chcialam polecic wszystkim tusz miss sporty fabulous lash. za jedyne 7.99, a efekt jest jak dla mnie swietny, rzesy do nieba, niczym nie ustepuje drozszym tuszom
__________________

'we're all mad here. I'm mad. you're mad.' said the Cat
'how do you know I'm mad?' said Alice
'you must be' said the Cat
'or you wouldn't have come here'
laylaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-11, 17:51   #777
untouchable
Wtajemniczenie
 
Avatar untouchable
 
Zarejestrowany: 2006-12
Wiadomości: 2 354
Dot.: Rzęsiska

Cytat:
Napisane przez laylaaa Pokaż wiadomość
a ja chcialam polecic wszystkim tusz miss sporty fabulous lash. za jedyne 7.99, a efekt jest jak dla mnie swietny, rzesy do nieba, niczym nie ustepuje drozszym tuszom
Mam go. Na początku naprawde był boski, teraz skleja rzęsy. Hmmm więc czyżby zgęściał? Bede musiała wyrzucić... Mam go dopiero 3 miesiąc, zwykle używam tuszu dłużej

Kobieta_słonecznik
śliczne rzęsy, i śliczne oczka
__________________
do twardego stąpania po ziemi nie nadają się buty z miekką podeszwą. .. . ...
untouchable jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-11, 18:20   #778
Pyra1990
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 7 528
Dot.: Rzęsiska

P ja wiecie co ja estem jak ułomna
Hyang widz eteraz kolosalna rozncie. ja myslalam zeby porownac dwa oczka na tej fotce http://www.wizaz.pl/forum/attachment...9&d=1168448155 a nie dwa zdjecia. Jej ale cielak ze mnie Faktycznie rozncia jest i to kolosalna
__________________
Hold me when I'm scared
And love me when I'm gone

I'll never let you down...
Pyra1990 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-12, 12:02   #779
naila
Zakorzenienie
 
Avatar naila
 
Zarejestrowany: 2002-06
Lokalizacja: podlaskie
Wiadomości: 7 712
Dot.: Rzęsiska

Hihi, Pyra, chciałam Ci to napisać , że nie to porównujesz, ale mnie odciągnięto od kompa wczoraj

Untouchable, spróbuj dodać ze dwie krople np. wody destylowanej, pomachaj tuszem i odłuż do następnego dnia. Ja tak sobie odnowiłam mojego Clinique - teraz zachowuje się jak nowy, a używam już 3 miesiąc i już nieco wysychać zaczął
__________________

Moje Impresje jestem również Zakosmetykowana
naila jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-14, 18:17   #780
Mary_Q
Zakorzenienie
 
Avatar Mary_Q
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 4 245
Dot.: Rzęsiska

wiecie co ja sie juz poddaje ;( !!

mam slabe,jasne,ktortkie,pros te i raczej rzadkie rzesy i postanowilam kupic dwa jakies dobre tusze wedlug KWC... i ja mam poprostu pecha na maxa!

kupilam Star Stylist (bo liczylam sie z tym,ze wersje polskiesa gorsze...)

i pelnie rzes avonu i oba te tusze to dla masakra!!! ;(


wezcie mi jaksi doradzcie taki 3in1... a jakby ktoras chciala z tym dwoch powyzej to moge dac linka na targowisko..ja i grzebyczek=porazka :| normlanie moje rzesy sa za krotkie zeby je potraktowac grzebyczkiem a juz myslalam,ze znjade moj KWC...zalamka :|
Mary_Q jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-05-07 10:42:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 11:30.