Rzęsiska - Strona 40 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-10-02, 15:07   #1171
Kobieta_słonecznik
Zakorzenienie
 
Avatar Kobieta_słonecznik
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: słonecznikowe pole :-)
Wiadomości: 3 176
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Rzęsiska

Maybelline Define-A-Lash (dwie warstwy)
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg bez☠tytułu.JPG (45,1 KB, 307 załadowań)
Kobieta_słonecznik jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-02, 15:17   #1172
brzoooza88
Raczkowanie
 
Avatar brzoooza88
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 470
Dot.: Rzęsiska

Ale super wątek!

jak zrobie foteczki to tez tu wkleje
__________________
Tak! Tak! Cały czas zapuszczam włosy!



Atif Aslam - Tere Bin
Atif Aslam - Pehli Nazar Mein


brzoooza88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-02, 16:04   #1173
iwONKA595
Zadomowienie
 
Avatar iwONKA595
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: ck ;-))
Wiadomości: 1 435
Dot.: Rzęsiska

a wiec zakupilam wreszcie tusz ktory uwielbiam - Margaret Astor Lycra Extend Fibre Extreme, nie jest taki "mokry". osobiscie moj KWC.
01.JPG

nn.JPG

ww.JPG

astor.jpg
__________________
Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, gdy nasze skrzydła zapomniały jak latać.
iwONKA595 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-02, 16:30   #1174
angolek
Przyczajenie
 
Avatar angolek
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 18
GG do angolek Send a message via Skype™ to angolek
Dot.: Rzęsiska

No dziewczynki wklejajcie, wklejajcie.
__________________
angolek
angolek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-02, 17:23   #1175
cc_chanel
Zadomowienie
 
Avatar cc_chanel
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Poznań/ Dojczlandy :)
Wiadomości: 1 645
Dot.: Rzęsiska

Cytat:
Napisane przez angolek Pokaż wiadomość
Dziękuję za odpowiedź.
Nie za ma co

polecam się na przyszłość
cc_chanel jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-02, 19:40   #1176
Emilcia_1616
Zakorzenienie
 
Avatar Emilcia_1616
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: zza horyzontu;)
Wiadomości: 20 326
Dot.: Rzęsiska

a czy ktos ma moze tusz nowy z Oriflamu i moglby wstawic fotki po pomalowaniu?? bylabym wdzieczna
__________________
24.03.2016
Emilcia_1616 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-02, 22:28   #1177
SiSleyS
Zakorzenienie
 
Avatar SiSleyS
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 6 484
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Rzęsiska

Cytat:
Napisane przez Papryczkaa Pokaż wiadomość
SiS jakie masz cienie na oczach? fajne sa
szukam tego rozświetlającego
trochę późno zauważyłam pytanie ale już odpowiem

najpierw nałożyłam cień z limitowanej palety YSL (jaśniutki biało-różany, z drobinkami ale taki matowy) a na to roświetlający cień sypki Gosh (kolor Meringue- też niby różyk ale na powiece daje śliczny efekt, roświetlenia; razem kolor jest bardziej biały, ale nie typowa biel- złamana właśnie delikatnym kolorkiem, dla mnie cudny)
__________________
SiSleyS jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-03, 16:41   #1178
Migotkaa
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 17
GG do Migotkaa
Dot.: Rzęsiska

Dziewczyny tak Wam STRASZNIE zazdroszcze tych wspaniałych rzęs ze nie moge! ja mam w miare długie ale proste i kompletnie nic a nic na nie nie działa, próbowałam trwałej na rzęsy i własnie wtedy na tak przygotowanych firankach najlepiej prezentuje się Rimmel Volume Flash Black Extreme, mam na niego swój sposób mianowicie kupuję nowiutki, odkrecam troche zeby troche powietrza sie dostalo i gdy po paru tygodniach stwierdze ze ma odpowiednia konsystencje rozpoczynam malowanie sie, sposob przedziwny ale słuchajcie nie wiem jak to mozliwe zeby wyschniety tusz dawal TAKI efekt nie znam lepszego :P jak zrobie trwala to wkleje jakies zdjecia, bo tusz juz sie suszy :P
Migotkaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-03, 17:54   #1179
angolek
Przyczajenie
 
Avatar angolek
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 18
GG do angolek Send a message via Skype™ to angolek
Dot.: Rzęsiska

Cytat:
Napisane przez Migotkaa Pokaż wiadomość
Dziewczyny tak Wam STRASZNIE zazdroszcze tych wspaniałych rzęs ze nie moge! ja mam w miare długie ale proste i kompletnie nic a nic na nie nie działa, próbowałam trwałej na rzęsy i własnie wtedy na tak przygotowanych firankach najlepiej prezentuje się Rimmel Volume Flash Black Extreme, mam na niego swój sposób mianowicie kupuję nowiutki, odkrecam troche zeby troche powietrza sie dostalo i gdy po paru tygodniach stwierdze ze ma odpowiednia konsystencje rozpoczynam malowanie sie, sposob przedziwny ale słuchajcie nie wiem jak to mozliwe zeby wyschniety tusz dawal TAKI efekt nie znam lepszego :P jak zrobie trwala to wkleje jakies zdjecia, bo tusz juz sie suszy :P

Też go kiedyś używałam, bo jako jedyny podkręcał chociaż troszkę moje rzęsy. Ale odkąd firma Rimmel wypuściła na rynek Magnif'eyes to o jaaaa... Jest o wiele lepszy od Volume Flash. Przynajmniej dla mnie.
__________________
angolek
angolek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-03, 18:03   #1180
Susanna
Zakorzenienie
 
Avatar Susanna
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: ♥ Śląsk ♥
Wiadomości: 13 459
Send a message via Skype™ to Susanna
Dot.: Rzęsiska

Tusz w kamieniu Celia - 2 warstwy. Używam na specjalne okazje bo trzeba się trochę 'napracować' a rano przed pracą oczywiście nie mam czasu.

IMG_7818.JPG IMG_7819.JPG
__________________

M&M

Staś


Susanna szyje - mój krawiecki blog
Susanna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-03, 18:06   #1181
Susanna
Zakorzenienie
 
Avatar Susanna
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: ♥ Śląsk ♥
Wiadomości: 13 459
Send a message via Skype™ to Susanna
Dot.: Rzęsiska

Cytat:
Napisane przez Emilcia_1616 Pokaż wiadomość
a czy ktos ma moze tusz nowy z Oriflamu i moglby wstawic fotki po pomalowaniu?? bylabym wdzieczna
zamówiłam go i z niecierpliwością czekam Jak będę go już mieć to zrobię fotki
__________________

M&M

Staś


Susanna szyje - mój krawiecki blog
Susanna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-03, 18:48   #1182
waq
Rozeznanie
 
Avatar waq
 
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 856
Dot.: Rzęsiska

Susanna, wydaje mi się, że już wklejałaś fotki wykonane tym tuszem - ale jeszcze raz powtórzę, że masz piękne rzęsy i ogólnie oczy

Szkoda, że moja celia w kamieniu nie potrafi takich cudów stworzyć
waq jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-03, 19:03   #1183
Migotkaa
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 17
GG do Migotkaa
Dot.: Rzęsiska

Angolek to moze tez sprobuje wysuszyc Magnif'eyes :p
Migotkaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-03, 20:20   #1184
Susanna
Zakorzenienie
 
Avatar Susanna
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: ♥ Śląsk ♥
Wiadomości: 13 459
Send a message via Skype™ to Susanna
Dot.: Rzęsiska

Cytat:
Napisane przez waq Pokaż wiadomość
Susanna, wydaje mi się, że już wklejałaś fotki wykonane tym tuszem - ale jeszcze raz powtórzę, że masz piękne rzęsy i ogólnie oczy

Szkoda, że moja celia w kamieniu nie potrafi takich cudów stworzyć
Tak dokładnie ale jak temat o rzęsach to postanowiłam i tu wkleić. Może się ktoś jeszcze na ten tusz skusi.
Muszę zrobić fotki po pomalowaniu tuszem Astora
__________________

M&M

Staś


Susanna szyje - mój krawiecki blog
Susanna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-04, 00:22   #1185
KochamMichasia
Rozeznanie
 
Avatar KochamMichasia
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 681
Dot.: Rzęsiska

było by fajnie jak byście wklejały fotki 'przed' pomalowaniem i 'po' pomalowaniu
__________________
Szczęście to jest sposób myślenia, a nie rzecz, którą dostajemy.
KochamMichasia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-04, 14:21   #1186
angolek
Przyczajenie
 
Avatar angolek
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 18
GG do angolek Send a message via Skype™ to angolek
Dot.: Rzęsiska

Cytat:
Napisane przez Migotkaa Pokaż wiadomość
Angolek to moze tez sprobuje wysuszyc Magnif'eyes :p

Sprobuj. Mnie bardziej pasuje świeży.
__________________
angolek
angolek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-07, 13:09   #1187
Susanna
Zakorzenienie
 
Avatar Susanna
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: ♥ Śląsk ♥
Wiadomości: 13 459
Send a message via Skype™ to Susanna
Dot.: Rzęsiska

Cytat:
Napisane przez Emilcia_1616 Pokaż wiadomość
a czy ktos ma moze tusz nowy z Oriflamu i moglby wstawic fotki po pomalowaniu?? bylabym wdzieczna
No i już go mam i przyznam że zrobił na mnie duuuże wrażenie Szkoda tylko że nie pogrubia - wydłuża i podkręca nieźle
Jest lepszy od Volumetrix Astora (przynajmniej dla mnie)

img_9522.jpg img_9538.jpg img_9539.jpg
__________________

M&M

Staś


Susanna szyje - mój krawiecki blog
Susanna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-07, 13:20   #1188
Wuszka
Raczkowanie
 
Avatar Wuszka
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 108
Dot.: Rzęsiska

ja tez uwielbiam długie i geste rzęsy, używam tuszu eveline pogrubiajacego bo z natury mam długie rzesy i mi się na okularach załamują
__________________
podpis zawierał niedozwolone treści - usunięty przez administrację forum
Wuszka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-07, 13:39   #1189
Vibeska
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 4 984
GG do Vibeska
Dot.: Rzęsiska

Kobiety
Czy macie bazę pod tusz z Coty?
Jak ona się sprawuje?
__________________
I'm woman in love !!!!
Vibeska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-07, 20:05   #1190
waq
Rozeznanie
 
Avatar waq
 
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 856
Dot.: Rzęsiska

Susanna, Twoje rzęsy wyglądają bosko po użyciu chyba każdego tuszu
waq jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-08, 12:50   #1191
paulinka3110
Wtajemniczenie
 
Avatar paulinka3110
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Pomerania :)
Wiadomości: 2 364
Dot.: Rzęsiska

W chwili obecnej używam tuszu
Miss Sporty
Fabulous Lash Curved

Jestem zadowolona!
Wklejam fotki!
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg DSC00015.JPG (9,1 KB, 87 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSC00016.JPG (9,8 KB, 83 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSC00017.JPG (8,6 KB, 77 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSC00018.JPG (7,8 KB, 50 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Zdjęcie002.jpg (19,7 KB, 31 załadowań)
__________________
maniaczko-fanka mundurowych

Moja książkowa wymiana. Zapraszam
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=630571http://
paulinka3110 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-08, 14:05   #1192
waq
Rozeznanie
 
Avatar waq
 
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 856
Dot.: Rzęsiska

paulinka3110, po co Ci takie rzęsy długie ? Oddaj trochę
waq jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-08, 18:58   #1193
sylfiaaa
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 1 130
Dot.: Rzęsiska

Oto moje rzęsiska Pomalowane tuszem. MISS SPORTY XXLONG
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg DSCN3130.JPG (49,1 KB, 119 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSCN3131.JPG (47,5 KB, 118 załadowań)
__________________

sylfiaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-08, 20:12   #1194
Susanna
Zakorzenienie
 
Avatar Susanna
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: ♥ Śląsk ♥
Wiadomości: 13 459
Send a message via Skype™ to Susanna
Dot.: Rzęsiska

Cytat:
Napisane przez waq Pokaż wiadomość
Susanna, Twoje rzęsy wyglądają bosko po użyciu chyba każdego tuszu
Oj nie zgodze się a pozatym nie każdy tusz mi pasuje bo się uczulam. Ale dziękuję za komplement

Cytat:
Napisane przez paulinka3110 Pokaż wiadomość
W chwili obecnej używam tuszu
Miss Sporty
Fabulous Lash Curved

Jestem zadowolona!
Wklejam fotki!
Cytat:
Napisane przez sylfiaaa Pokaż wiadomość
Oto moje rzęsiska Pomalowane tuszem. MISS SPORTY XXLONG
Dziewczyny zadziwiłyście mnie! Miss Sporty to kosmetyki z przedziału cenowego tego niższego a rzęsy macie WSPANIAŁE!! No No bo się skuszę
__________________

M&M

Staś


Susanna szyje - mój krawiecki blog
Susanna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-08, 21:50   #1195
waq
Rozeznanie
 
Avatar waq
 
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 856
Dot.: Rzęsiska

Noo, też się zdziwiłam, że 'takie' tusze mogą wyczarować takie rzęsy ! Następnym razem dłuzej zatrzymam się przy tuszach Miss Sporty ślicze rzęsy sylfiaaa
waq jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-08, 22:44   #1196
nastoletnia
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Radom
Wiadomości: 539
Dot.: Rzęsiska

Ja używam Volumetrix'a Astora i jestem bardzo zadowolona, może na zdjęciach nie wygląda za dobrze, ale na żywo rzęsy są ślicznie rozdzielone, podwinięte
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg IMG_0985.JPG (84,6 KB, 130 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg IMG_0983.JPG (107,6 KB, 197 załadowań)
Rodzaj pliku: png oko.PNG (84,2 KB, 109 załadowań)
nastoletnia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-09, 08:10   #1197
sylfiaaa
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 1 130
Dot.: Rzęsiska

Mnie koleżanka namawiała od dłuższego czasu na tusze Miss Sporty. Zastanawiałam się bo cenowo są niskie więcv wątpiłam w ich jakość. Jednak zdecydowałam się i ten tusz jest już drugim moim z Miss Sporty Poprzedni był rownież rewelacyjny ale postanowiłam próbować po kolei
__________________

sylfiaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-09, 08:10   #1198
Susanna
Zakorzenienie
 
Avatar Susanna
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: ♥ Śląsk ♥
Wiadomości: 13 459
Send a message via Skype™ to Susanna
Dot.: Rzęsiska

Cytat:
Napisane przez nastoletnia Pokaż wiadomość
Ja używam Volumetrix'a Astora i jestem bardzo zadowolona, może na zdjęciach nie wygląda za dobrze, ale na żywo rzęsy są ślicznie rozdzielone, podwinięte
Też używam tego tuszu - piękne rzęsy!! I bardzo długie Ile warstw nakładałaś?
__________________

M&M

Staś


Susanna szyje - mój krawiecki blog
Susanna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-09, 13:43   #1199
nastoletnia
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Radom
Wiadomości: 539
Dot.: Rzęsiska

Cytat:
Napisane przez Susanna Pokaż wiadomość
Też używam tego tuszu - piękne rzęsy!! I bardzo długie Ile warstw nakładałaś?
Dziękuję Twoje rzęsy są po prostu prześliczne, ale chyba każdy to już mówił. Nakładałam 2 warstwy, jedna nie pokrywa tak do końca rzęs ale na tej trzeciej fotce to już drugie oko i na nim mam już krótsze rzęsy Muszę się gimnastykować by obydwoje oczu wyglądało tak samo
nastoletnia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-09, 13:49   #1200
bLonD_bEjBe
Zadomowienie
 
Avatar bLonD_bEjBe
 
Zarejestrowany: 2004-09
Wiadomości: 1 594
Dot.: Rzęsiska

Cytat:
Napisane przez nastoletnia Pokaż wiadomość
Ja używam Volumetrix'a Astora i jestem bardzo zadowolona, może na zdjęciach nie wygląda za dobrze, ale na żywo rzęsy są ślicznie rozdzielone, podwinięte
sliczne...
__________________
… świadomość kreuje „wygląd”… podświadomość działanie…
bLonD_bEjBe jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-05-07 10:42:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 15:27.