zestaw do manicure hybrydowego z allegro (i nie tylko)-ma ktos? WĄTEK ZBIORCZY - Strona 7 - Forum Wizaz.pl
Rejestracja
Płeć: *

Administratorem danych osobowych jest Edipresse Polska SA z siedzibą przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie. Dane będą przetwarzane w celu świadczenia usług za pomocą portalu oraz w celach marketingowych zgodnie z zakresem udzielonych powyżej zgód.

Osoba podająca dane ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. Dane mogą być udostępnione innym podmiotom z grupy kapitałowej Edipresse Polska SA.

Rejestracja. Proszę czekać
Nie możesz się zalogować? Przypomnij hasło
Masz już konto? Zaloguj się!
Odzyskiwanie utraconego hasła
Odzyskiwanie utraconego hasła. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Masz już konto? Zaloguj się!

Wróć   Forum Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Manicure hybrydowy

Notka

Manicure hybrydowy Wszystko związane z manicure hybrydowym - porady, problemy, lakiery, techniki ozdabiania.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2015-01-12, 14:45   #181
czuszka82
Moderator z pazurem
 
Avatar czuszka82
 
Zarejestrowany: 2012-12
Lokalizacja: Święte Miasto
Wiadomości: 4 565
Dot.: zestaw do manicure hybrydowego z allegro (i nie tylko)-ma ktos? WĄTEK ZBIORCZY

dzięki chyba jednak się skuszę po tylu pozytywach teraz swoje obcięłam na bardzo krótko to może wyhoduję z nim znowu szpony
__________________
I will do what queens do. I will rule.

Wątek odlewkowy: odlewamy hybrydy
czuszka82 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-01-12, 14:47   #182
mysiaczeq
Rozeznanie
 
Avatar mysiaczeq
 
Zarejestrowany: 2010-09
Wiadomości: 589
Dot.: zestaw do manicure hybrydowego z allegro (i nie tylko)-ma ktos? WĄTEK ZBIORCZY

Jak mi ktorys pazur peknie albo sie zlamie to sobie nim smyram i wszystko super sie trzyma. Moje kobiety w nim zakochane
__________________
Instruktor Stylizacji rzęs Anna Chrostowska

Blog: Beauty Makes Sense
Fanpage: Sense of Beauty Studio Białystok
mysiaczeq jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-01-12, 14:50   #183
czuszka82
Moderator z pazurem
 
Avatar czuszka82
 
Zarejestrowany: 2012-12
Lokalizacja: Święte Miasto
Wiadomości: 4 565
Dot.: zestaw do manicure hybrydowego z allegro (i nie tylko)-ma ktos? WĄTEK ZBIORCZY

__________________
I will do what queens do. I will rule.

Wątek odlewkowy: odlewamy hybrydy
czuszka82 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-01-12, 20:13   #184
NovemberRain_
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2012-10
Wiadomości: 3
Dot.: zestaw do manicure hybrydowego z allegro (i nie tylko)-ma ktos? WĄTEK ZBIORCZY

Dzięki za odpowiedzi. Mimo wszystko chyba zaryzykuję. Zauważyłam, że jednak Cosmetics Zone ma też zestawy z lampą 36 W. Czy przez ten "Hard" rozumiecie ten lakier? http://allegro.pl/semilac-hard-lakie...981714534.html

Myślicie, że można go używać np. z bazą i topem z Cosmetics Zone czy wszystko musi być tej samej firmy (lakier, baza, top)?
NovemberRain_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-01-13, 06:36   #185
eM_Ka_
Wtajemniczenie
 
Avatar eM_Ka_
 
Zarejestrowany: 2012-09
Lokalizacja: woj. śląskie
Wiadomości: 2 693
Dot.: zestaw do manicure hybrydowego z allegro (i nie tylko)-ma ktos? WĄTEK ZBIORCZY

dokładnie o to chodzi ja go często zestawiam z bazą estetiq i nie ma różnicy w trwałości
eM_Ka_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-01-15, 13:13   #186
czuszka82
Moderator z pazurem
 
Avatar czuszka82
 
Zarejestrowany: 2012-12
Lokalizacja: Święte Miasto
Wiadomości: 4 565
Dot.: zestaw do manicure hybrydowego z allegro (i nie tylko)-ma ktos? WĄTEK ZBIORCZY

Cytat:
Napisane przez mysiaczeq Pokaż wiadomość
Jak mi ktorys pazur peknie albo sie zlamie to sobie nim smyram i wszystko super sie trzyma. Moje kobiety w nim zakochane
mysiaczeq a jak ze ściaganiem pazura z hardem? złazi czy nie? czy w ogóle zostawiasz i na to dajesz nowy kolor?
__________________
I will do what queens do. I will rule.

Wątek odlewkowy: odlewamy hybrydy
czuszka82 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-01-15, 14:59   #187
eM_Ka_
Wtajemniczenie
 
Avatar eM_Ka_
 
Zarejestrowany: 2012-09
Lokalizacja: woj. śląskie
Wiadomości: 2 693
Dot.: zestaw do manicure hybrydowego z allegro (i nie tylko)-ma ktos? WĄTEK ZBIORCZY

pytanie nie do mnie, ale chętnie odpowiem hard się odmacza bez problemu. Trwałość przedłużenia 2/3 tyg więc przy zmianie koloru wole ściągnąć i przedłużyć znowu
eM_Ka_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-01-15, 22:02   #188
Margo_8
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2012-06
Wiadomości: 24
Dot.: zestaw do manicure hybrydowego z allegro (i nie tylko)-ma ktos? WĄTEK ZBIORCZY

ten hard nakłada się na baze? i później normalnie kolor i top ? czy powoduje on, że paznokcie robią się "grubsze"? i czy mozna go łączyć jeszcze z primerem, czy lepiej albo hard albo primer?
Margo_8 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-01-16, 04:55   #189
eM_Ka_
Wtajemniczenie
 
Avatar eM_Ka_
 
Zarejestrowany: 2012-09
Lokalizacja: woj. śląskie
Wiadomości: 2 693
Dot.: zestaw do manicure hybrydowego z allegro (i nie tylko)-ma ktos? WĄTEK ZBIORCZY

Margo_8 - zlituj się z tym pytaniem.. przeglądałaś w ogóle forum? O hardzie to już było tyle pisane że tylko jego składu chemicznego brakuje. Troche męczące jest pisanie w kółko jednego i tego samego. W wątkach typu lakiery hybrydowe czy lakiery Semilac już nie raz pisałyśmy o hardzie
eM_Ka_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-01-16, 07:32   #190
czuszka82
Moderator z pazurem
 
Avatar czuszka82
 
Zarejestrowany: 2012-12
Lokalizacja: Święte Miasto
Wiadomości: 4 565
Dot.: zestaw do manicure hybrydowego z allegro (i nie tylko)-ma ktos? WĄTEK ZBIORCZY

Cytat:
Napisane przez eM_Ka_ Pokaż wiadomość
pytanie nie do mnie, ale chętnie odpowiem hard się odmacza bez problemu. Trwałość przedłużenia 2/3 tyg więc przy zmianie koloru wole ściągnąć i przedłużyć znowu
dziękuję
Cytat:
Napisane przez Margo_8 Pokaż wiadomość
ten hard nakłada się na baze? i później normalnie kolor i top ? czy powoduje on, że paznokcie robią się "grubsze"? i czy mozna go łączyć jeszcze z primerem, czy lepiej albo hard albo primer?

Cytat:
Napisane przez eM_Ka_ Pokaż wiadomość
Margo_8 - zlituj się z tym pytaniem.. przeglądałaś w ogóle forum? O hardzie to już było tyle pisane że tylko jego składu chemicznego brakuje. Troche męczące jest pisanie w kółko jednego i tego samego. W wątkach typu lakiery hybrydowe czy lakiery Semilac już nie raz pisałyśmy o hardzie
__________________
I will do what queens do. I will rule.

Wątek odlewkowy: odlewamy hybrydy
czuszka82 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-01-16, 09:13   #191
magda_mjt
Zakorzenienie
 
Avatar magda_mjt
 
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 15 580
Dot.: zestaw do manicure hybrydowego z allegro (i nie tylko)-ma ktos? WĄTEK ZBIORCZY

Nie chce sie wtrącać, ale dla mnie szukajka jest beznadziejna, nigdy nie znajduje konkretnych informacji, a tracę mnostwo czasu, zeby możliwie najbardziej trafnych fraz użyć i potem przeszukać wiele postow/ wątków. Czy Wam serio łatwiej jest nie pomoc i na 8 linijek napisać krytyke osoby, ktora o cos pyta, niz po prostu odpowiedzieć na zadane pytanie (gdzie przewaznie odpowiedz zajęłaby mniej czasu do napisania)?
__________________
Nasz dzień 11.07.2015
magda_mjt jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-01-16, 10:07   #192
czuszka82
Moderator z pazurem
 
Avatar czuszka82
 
Zarejestrowany: 2012-12
Lokalizacja: Święte Miasto
Wiadomości: 4 565
Dot.: zestaw do manicure hybrydowego z allegro (i nie tylko)-ma ktos? WĄTEK ZBIORCZY

odpowiedź na to pytanie była wałkowana mnóstwo razy i naprawdę wystarczy przeczytać niewiele wstecz żeby wiedzieć o co chodzi. Będzie Ci się chciało czytać wątek gdzie jest co kilka postów to samo? bo całej reszcie się to nie podoba.
__________________
I will do what queens do. I will rule.

Wątek odlewkowy: odlewamy hybrydy
czuszka82 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-01-16, 12:21   #193
mysiaczeq
Rozeznanie
 
Avatar mysiaczeq
 
Zarejestrowany: 2010-09
Wiadomości: 589
Dot.: zestaw do manicure hybrydowego z allegro (i nie tylko)-ma ktos? WĄTEK ZBIORCZY

Czuszka schodzi w acetonie i ladnie i jak mam przedluzke to zdejmuje kolor i na ten sam robie nowy. Jak przy zelu a nosi sie super ja nosze 4 tydzien jako wzmocnienie a klientka teraz mc jako przedluzke
__________________
Instruktor Stylizacji rzęs Anna Chrostowska

Blog: Beauty Makes Sense
Fanpage: Sense of Beauty Studio Białystok
mysiaczeq jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-01-16, 13:09   #194
czuszka82
Moderator z pazurem
 
Avatar czuszka82
 
Zarejestrowany: 2012-12
Lokalizacja: Święte Miasto
Wiadomości: 4 565
Dot.: zestaw do manicure hybrydowego z allegro (i nie tylko)-ma ktos? WĄTEK ZBIORCZY

ooo to super. Chyba się skuszę dzięki
__________________
I will do what queens do. I will rule.

Wątek odlewkowy: odlewamy hybrydy
czuszka82 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-01-16, 14:14   #195
eM_Ka_
Wtajemniczenie
 
Avatar eM_Ka_
 
Zarejestrowany: 2012-09
Lokalizacja: woj. śląskie
Wiadomości: 2 693
Dot.: zestaw do manicure hybrydowego z allegro (i nie tylko)-ma ktos? WĄTEK ZBIORCZY

Cytat:
Napisane przez magda_mjt Pokaż wiadomość
Nie chce sie wtrącać, ale dla mnie szukajka jest beznadziejna, nigdy nie znajduje konkretnych informacji, a tracę mnostwo czasu, zeby możliwie najbardziej trafnych fraz użyć i potem przeszukać wiele postow/ wątków. Czy Wam serio łatwiej jest nie pomoc i na 8 linijek napisać krytyke osoby, ktora o cos pyta, niz po prostu odpowiedzieć na zadane pytanie (gdzie przewaznie odpowiedz zajęłaby mniej czasu do napisania)?
chętnie odpowiadam na pytania, nawet jeśli zdarzy się powtórka, ale... po pierwsze - o hardzie było pisane w ciągu ostatnich kilku dni chyba na dwóch wątkach, a na pytanie czy sie kładzie go na baze odpowiadałam chyba nawet w tym tygodniu innej osobie. Co innego pytać o rzeczy które wałkowałyśmy np w marcu ubiegłego roku a co innego pytać o coś o czym aktualnie piszemy i ciągle jedno i to samo sie powtarza. Jeśli ktoś chce iść na łatwizne to prosze bardzo, byle nie tutaj bo to nam forum zaśmieca
eM_Ka_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-02-26, 23:02   #196
groszek
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 3
Dot.: zestaw do manicure hybrydowego z allegro (i nie tylko)-ma ktos? WĄTEK ZBIORCZY

Dziewczyny, liczę na Waszą pomoc. Przeczytałam ten wątek oraz inne dotyczące manicure hybrydowego ponieważ miałam zamiar kupić sobie jedne z gotowych zestawów na allegro. Jednak przeczytawszy Wasze wpisy doszłam do wniosku, że to jest bez sensu. Ponieważ mam 3 dzieci i czytałam to wszystko z licznymi przerwami na zajęcia domowe nie wiem czy dobrze wszystko zrozumiałam. Proszę pomóżcie mi to wszystko podsumować. Mam bardzo miękką, wyginającą się płytkę paznokcia i do tej pory miałam przez kosmetyczkę płytkę utwardzaną żelem a na to szedł manicure hybrydowy. Wszystko było ok aż do ostatniego razu. Już po tygodniu paznokcie - żel zaczął mi po kolei odpadać. Wściekłam się bo zapłaciłam za całość trochę kasy i szkoda mi wyrzuconych pieniędzy w błoto. Doszłam do wniosku, że może sama spróbuję sobie robić te paznokcie. Stęd moja prośba o podsumowanie moich notatek:
- Lampa wszystko jedno jaka byle 36W
- top, base najlepiej z Semilac
- lakiery można mieszać różnych firm - skłaniam się do semilac i inglot
- pozostałe rzeczy mogą być mniej znanych firm
- może któraś z Was może mi polecić jakiś żel do utwardzania płytki - wiem, że to inny wątek ale nie bardzo mam czas przy dzieciakach szukać i czytać kolejnych wątków.
A może polecacie coś innych firm. Czytam, czytam i zgłupiałam już kompletnie.
Liczę na Waszą wyrozumiałość i pomoc.
Z góry serdecznie dziękuję.
groszek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-02-27, 06:21   #197
eM_Ka_
Wtajemniczenie
 
Avatar eM_Ka_
 
Zarejestrowany: 2012-09
Lokalizacja: woj. śląskie
Wiadomości: 2 693
Dot.: zestaw do manicure hybrydowego z allegro (i nie tylko)-ma ktos? WĄTEK ZBIORCZY

generalnie prawie wszystko co napisałaś nadaje się do skomponowania zestawu, tylko wkradł się błąd - inglot nie ma hybryd, jak już to indigo co do żelu to nie pomoge, bo nie używam, no i uważam że jak już robić paznokcie to albo hybryda albo żel
eM_Ka_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-02-27, 07:25   #198
czuszka82
Moderator z pazurem
 
Avatar czuszka82
 
Zarejestrowany: 2012-12
Lokalizacja: Święte Miasto
Wiadomości: 4 565
Dot.: zestaw do manicure hybrydowego z allegro (i nie tylko)-ma ktos? WĄTEK ZBIORCZY

kup sobie hard semilaca i nakładaj go na bazę lub proszek porcelanowy (zestaw ekspresowy z sun flower)- mieszaj go z bazą i nakłądaj na paznokieć- to go znacząco wzmocni. Jeśli nie masz pojęcia o żelowaniu to się za to lepiej nie bierz bo to nie takie hop-siup. Będziesz miała zapowietrzenia i Ci wszystko poodpada. Zrobić dobre żele na pazurkach trzeba niestety umieć.
__________________
I will do what queens do. I will rule.

Wątek odlewkowy: odlewamy hybrydy
czuszka82 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-02-27, 08:07   #199
groszek
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 3
Dot.: zestaw do manicure hybrydowego z allegro (i nie tylko)-ma ktos? WĄTEK ZBIORCZY

Dzięki dziewczyny eM_Ka_ a możesz mi jeszcze doradzić jakie lakiery warto kupić z tych takich trochę tańszych na allegor jest tyle różnych firm: Reni-nail, Cosmetics Zone, Em Nail, Tifton, Polish Gel, Art Lak. Chodzi mi o taki, który łatwo się będzie nakładał i nie będzie się marszczył . Jednym słowem nie będzie stwarzał problemów osobie początkujące.
czuszka82 no właśnie zastanawiałam się nad tym hard semilac możesz mi powiedzieć czy jego właściwości utwardzające są zbliżone do żelu. Moje paznokcie są tak giętkie, że sama hybryda nie da rady ich usztywnić a bardzo podobają mi się długie paznokci. Takie miałam do tej pory tylko wzmocnione właśnie żelem. Nie wiem czy sam hard wytrzyma.
groszek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-02-27, 08:29   #200
czuszka82
Moderator z pazurem
 
Avatar czuszka82
 
Zarejestrowany: 2012-12
Lokalizacja: Święte Miasto
Wiadomości: 4 565
Dot.: zestaw do manicure hybrydowego z allegro (i nie tylko)-ma ktos? WĄTEK ZBIORCZY

harda jeszcze nie używałam ale z tego co piszą Dziewczyny (poczytaj wątek semilacowy) to tak właśnie działa-jak żel i odmacza się w acetonie.
Co do tańszych polecanych lakierów to CZ i Semilac. Lepiej postaw na semilac bo jak lakier będzie do d.. to się zrazisz do hybryd. A ta to będziesz miała wszystko w komplecie z jednej firmy. Zresztą musisz sama popróbować jakie lakiery Ci podejdą. Ja np. mimo że używam topu i bazy gelish nie pasują mi te tańsze lakiery i dopiero te z górnej półki zdają egzamin. Tu niestety musisz pokombinować metoda prób i błędów
__________________
I will do what queens do. I will rule.

Wątek odlewkowy: odlewamy hybrydy
czuszka82 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-02-27, 14:53   #201
eM_Ka_
Wtajemniczenie
 
Avatar eM_Ka_
 
Zarejestrowany: 2012-09
Lokalizacja: woj. śląskie
Wiadomości: 2 693
Dot.: zestaw do manicure hybrydowego z allegro (i nie tylko)-ma ktos? WĄTEK ZBIORCZY

podpinam się pod wypowiedź czuszki mam takie same zdanie
eM_Ka_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-02-27, 21:30   #202
groszek
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 3
Dot.: zestaw do manicure hybrydowego z allegro (i nie tylko)-ma ktos? WĄTEK ZBIORCZY

Jeszcze raz bardzo dziękuję za podpowiedzi. Lecę zapoznać się z wątkiem semilacowym - trochę mi zejdzie bo widziałam, że ma około 71 stron ale mam nadzieję, że jakoś przebrnę.
Dzięki jeszcze raz
groszek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-03-05, 12:21   #203
delfinek47
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2015-03
Wiadomości: 18
Dot.: Manicure hybrydowy ?

Dziewczyny błagam pomóżcie !!!
Chiałam kupić zestaw dla siebie żeby sama robić sobie hybrydki ale już sama nie wiem z jakiej firmy
Chodzi mi głównie o to żeby wszystko ładnie się odmaczało i bez piłowania schodziło.
Mam robione hybrydki w salonie i używają tam wszystko z Gelisha ale to z paznokci mi nie chce zejść i mi piłują pazurki i jestem tym przerażona wszystko się trzyma super ale to ściąganie...brrrrr

Wpierw myślałam o CZ (ale piszecie to tym złym cleanerze )
pisałyście o shellacu ale też niby się mega trzyma
do Gelisha jestem zrażona

Już sama nie wiem co kupić
DORADŹCIE PROSZĘ
delfinek47 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-03-05, 12:30   #204
Quadesha
Zakorzenienie
 
Avatar Quadesha
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 3 830
Dot.: Manicure hybrydowy ?

Cytat:
Napisane przez delfinek47 Pokaż wiadomość
Dziewczyny błagam pomóżcie !!!
Chiałam kupić zestaw dla siebie żeby sama robić sobie hybrydki ale już sama nie wiem z jakiej firmy
Chodzi mi głównie o to żeby wszystko ładnie się odmaczało i bez piłowania schodziło.
Mam robione hybrydki w salonie i używają tam wszystko z Gelisha ale to z paznokci mi nie chce zejść i mi piłują pazurki i jestem tym przerażona wszystko się trzyma super ale to ściąganie...brrrrr

Wpierw myślałam o CZ (ale piszecie to tym złym cleanerze )
pisałyście o shellacu ale też niby się mega trzyma
do Gelisha jestem zrażona

Już sama nie wiem co kupić
DORADŹCIE PROSZĘ

Semilac Mam baze, top, lakiery i wszystko super się odmacza.
Quadesha jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2015-03-05, 13:12   #205
czuszka82
Moderator z pazurem
 
Avatar czuszka82
 
Zarejestrowany: 2012-12
Lokalizacja: Święte Miasto
Wiadomości: 4 565
Dot.: Manicure hybrydowy ?

Cytat:
Napisane przez delfinek47 Pokaż wiadomość
Dziewczyny błagam pomóżcie !!!
Chiałam kupić zestaw dla siebie żeby sama robić sobie hybrydki ale już sama nie wiem z jakiej firmy
Chodzi mi głównie o to żeby wszystko ładnie się odmaczało i bez piłowania schodziło.
Mam robione hybrydki w salonie i używają tam wszystko z Gelisha ale to z paznokci mi nie chce zejść i mi piłują pazurki i jestem tym przerażona wszystko się trzyma super ale to ściąganie...brrrrr

Wpierw myślałam o CZ (ale piszecie to tym złym cleanerze )
pisałyście o shellacu ale też niby się mega trzyma
do Gelisha jestem zrażona

Już sama nie wiem co kupić
DORADŹCIE PROSZĘ
to na jakąś kiepską kosmetyczkę trafiłaś- używam bazy i topu gelish i zdejmuję acetonem, chyba że robię odnowę to podpiłowuję ale to zupełnie inny temat.
__________________
I will do what queens do. I will rule.

Wątek odlewkowy: odlewamy hybrydy
czuszka82 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-03-05, 22:54   #206
Gejszalicious
Buszująca w hybrydach
 
Avatar Gejszalicious
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 1 476
Dot.: Manicure hybrydowy ?

Cytat:
Napisane przez czuszka82 Pokaż wiadomość
to na jakąś kiepską kosmetyczkę trafiłaś- używam bazy i topu gelish i zdejmuję acetonem, chyba że robię odnowę to podpiłowuję ale to zupełnie inny temat.
a może ta kosmetyczka ma jakieś podróby gelisha, które się nie odmaczają albo woli zaoszczędzić na kompresach
Gejszalicious jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-03-06, 07:21   #207
czuszka82
Moderator z pazurem
 
Avatar czuszka82
 
Zarejestrowany: 2012-12
Lokalizacja: Święte Miasto
Wiadomości: 4 565
Dot.: Manicure hybrydowy ?

też mi to przez myśl przeszło
__________________
I will do what queens do. I will rule.

Wątek odlewkowy: odlewamy hybrydy
czuszka82 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-03-17, 14:04   #208
o_Khaleesi_o
Zadomowienie
 
Avatar o_Khaleesi_o
 
Zarejestrowany: 2014-03
Lokalizacja: Westeros
Wiadomości: 1 545
Dot.: Lakiery hybrydowe cz. 2

Hej chciałabym przejść na lakiery hybrydowe i planuje zakup zestawu na którym mogłabym poćwiczyć. Która z tańszych marek lakierów jest w miarę ok ?
Rozumiem ze do zrobienia takiego manicure potrzebuje specjalnej lampy, lakieru podkladowego, lakieru kolorowego, topa i nie pamietam nazwy coś do przetarcia paznokci po utwardzeniu w lampie?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
__________________
- "Gra o Tron" - George R R Martin
True Keratin - lipiec 2015
nie prostuję włosów - listopad 2015
o_Khaleesi_o jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-03-17, 14:14   #209
czuszka82
Moderator z pazurem
 
Avatar czuszka82
 
Zarejestrowany: 2012-12
Lokalizacja: Święte Miasto
Wiadomości: 4 565
Dot.: Lakiery hybrydowe cz. 2

to coś to cleaner.
Z tańszych to CZ lub Semilac. Byłaś kiedyś na hybrydzie u kosmetyczki czy to będzie pierwsze podejście?
__________________
I will do what queens do. I will rule.

Wątek odlewkowy: odlewamy hybrydy
czuszka82 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-03-17, 14:37   #210
o_Khaleesi_o
Zadomowienie
 
Avatar o_Khaleesi_o
 
Zarejestrowany: 2014-03
Lokalizacja: Westeros
Wiadomości: 1 545
Dot.: Lakiery hybrydowe cz. 2

Cytat:
Napisane przez czuszka82 Pokaż wiadomość
to coś to cleaner.
Z tańszych to CZ lub Semilac. Byłaś kiedyś na hybrydzie u kosmetyczki czy to będzie pierwsze podejście?

Nie byłam, to bedzie pierwsza próba ale juz nie wytrzymuje z normalnym lakierami nie mam czasu na to by co 4 dni robić sobie mani.. Póki co zbieram info o tej metodzie zeby mieć jakies chociaż podstawowe pojęcie


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
__________________
- "Gra o Tron" - George R R Martin
True Keratin - lipiec 2015
nie prostuję włosów - listopad 2015
o_Khaleesi_o jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
hybryda, hybrydki, hybrydy, hybrydy paznokcie, hybrydy; semilac, lampa, lampa uv, manicure hybrydowy, paznokcie, paznokcie hybrydowe, startowy, wybór, zestaw, zestaw do hybrydy

Nowe wątki na forum Manicure hybrydowy


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2016-11-22 13:43:36


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 09:18.