Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część V :) - Strona 103 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2012-09-17, 20:03   #3061
jamestown
Avada kedavra.
 
Avatar jamestown
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 33 486
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część V :)

Cytat:
Napisane przez damon Pokaż wiadomość
Ja ostatnio kupiłam Forever Yummy. Mocna, boska czerwień
Obejrzalam swatche. Tez fajnie. Moja ciemniejsza, mniej strazacka.

Cytat:
Napisane przez milka-pilka Pokaż wiadomość
James, cierpliwości. Myśl pozytywnie. Tak wiem - brzmi new age'owo ale licz na to, ze moze sie udac
Dziekuje .

Cytat:
Napisane przez tiniaczek Pokaż wiadomość
Ja zazdoszcze

Gratulacje

I trzymam kciuki

Oj doczytalam. Buractwo, wspolczuje Ale moze sie uada, kciuki wciaz trzymam
Dziekuje Kochana .

-------------------------------------------
Wrzucam mala liste woskow:
- Vanilla Cupcake - woskowe KWC, zapach slodki, ale nie drazni i nie dli. Naprawde lubie.
- Mango Peach Salsa - owocowy, bardziej mango niz picz . Dosc mocny, wiec dozowac oszczednie. Jest fajny, ale szalu nie ma.
- Baby Powder - nie, nie, nie. Czuje mydliny. Migrogenny. Zapach intensywny, wiec dozowac oszczednie.
- Home Sweet Home - zapach cynamonowy z przyprawami. Mocny zapach, wiec oszczednie.
- Cinnamon Stick - sam cynamon. Mocny, wiec oszczednie. Boli mnie po nim glowa. Zdecydowanie wole Home Sweet Home, w ktorym do cynamonu i jakis przypraw dodali krople cytryny.
- Bahama Breeze - owoce zmiksowane z mydlem. Tak se.

Z listy polecam Babeczke i Home Sweet Home.

Kominek, w ktorym pale to ten. Na zywo nie jest taki zolty. To raczej zolc pastelowa lub miks zolci z jakims bezem.

W swoim kominku pale tez olejki (napelniam "garnczek" woda i dolewam pare kropli wody).

Woski wyjmuje sie latwo. Wrzucam do zamrazalnika i po paru minutach wyjmuje. Wosk wtedy mozna wysunac z "garnczka". Trik ten dziala na wszystkich woskach procz Babeczki.

Ja na liscie mam jeszcze tylko brzoskwinie, ktorej nie udalo mi sie wywachac i czekolade, ktorej niestety w postaci woskow nie widzialam. Czekolady zreszta nie ma w stalej ofercie . Ostatnia byla na wielkanoc. Swietnym zapachem jest tez Apfel Struddel, ale to byla limitowana zeszloroczna chyba i nigdzie nie ma.

Mnie wiekszosc zapachow odrzuca bo za mocna albo za kwiatkowa stad moja dosc mala lista woskow.
__________________
Be like snow: beautiful but cold.
jamestown jest offline  
Stary 2012-09-17, 20:13   #3062
basiao84
Wtajemniczenie
 
Avatar basiao84
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: Zabrze
Wiadomości: 2 423
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część V :)

James,
powodzenia w rekrutacji! Choć zapewne, córka wujka koleżanki może mieć łatwiej o posadę ;-)
czasem się dziwię, jakim cudem niektórzy w skarbówce pracę dostali - oporni i odporni na rozumowanie bywają że hoho!

Linkujcie dziewczyny swoje kominki, świeczuchny i co tam jeszcze potrzeba. Mam ochotę spędzić jesień w słodkich oparach czytając... materiały na egzamin na doradcę podatkowego hahahaha! Także, James, może kiedyś się spotkamy - po przeciwnych stronach barykady ;-)

EDIT: widzę, james, że mnie ubiegłaś, i zamieściłaś swoje typy zapachowe. Dzięki!

Edytowane przez basiao84
Czas edycji: 2012-09-17 o 20:17
basiao84 jest offline  
Stary 2012-09-17, 20:33   #3063
soulie
Wtajemniczenie
 
Avatar soulie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 2 480
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część V :)

James, za skarbówkę
soulie jest offline  
Stary 2012-09-17, 21:06   #3064
p4w
Zakorzenienie
 
Avatar p4w
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 12 230
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część V :)

Cytat:
Napisane przez jamestown Pokaż wiadomość
Wlasnie wymalowam sie kupionym dzis Essiakiem. Znow mi sie udalo dobrze trafic. Dwie warstwy ladnie pokryly pazury, nie ma smug. Kolor rowniez bardzo ladny. To ciemniejsza czerwien. Odcien przypomina lekko zaschnieta krew. Naprawde ladny. Polecam.

Kolor to Bordeaux.
bo Essiaki są naprawdę fajnymi lakierami - poza nielicznymi wyjątkami pasteli są supertrwałe i kryjące

powodzenia w rekrutacji
__________________
Tomuś - nasz skarb jest z nami od 29.06.2009



3220g 54 cm

------------------
rekontrukcja piersi Sz-n dr A.Ś.
p4w jest offline  
Stary 2012-09-17, 21:19   #3065
enviee
Rozeznanie
 
Avatar enviee
 
Zarejestrowany: 2011-03
Wiadomości: 600
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część V :)

Orientujecie się czy tusze na wymianę były jeszcze dziś w Douglasach w Katowicach na Stawowej i w Silesii?
__________________

enviee jest offline  
Stary 2012-09-17, 21:23   #3066
milka-pilka
Zakorzenienie
 
Avatar milka-pilka
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 6 264
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część V :)

Cytat:
Napisane przez jamestown Pokaż wiadomość
-------------------------------------------
Wrzucam mala liste woskow:
- Vanilla Cupcake - woskowe KWC, zapach slodki, ale nie drazni i nie dli. Naprawde lubie.
- Mango Peach Salsa - owocowy, bardziej mango niz picz . Dosc mocny, wiec dozowac oszczednie. Jest fajny, ale szalu nie ma.
- Baby Powder - nie, nie, nie. Czuje mydliny. Migrogenny. Zapach intensywny, wiec dozowac oszczednie.
- Home Sweet Home - zapach cynamonowy z przyprawami. Mocny zapach, wiec oszczednie.
- Cinnamon Stick - sam cynamon. Mocny, wiec oszczednie. Boli mnie po nim glowa. Zdecydowanie wole Home Sweet Home, w ktorym do cynamonu i jakis przypraw dodali krople cytryny.
- Bahama Breeze - owoce zmiksowane z mydlem. Tak se.

Z listy polecam Babeczke i Home Sweet Home.

Kominek, w ktorym pale to ten. Na zywo nie jest taki zolty. To raczej zolc pastelowa lub miks zolci z jakims bezem.

W swoim kominku pale tez olejki (napelniam "garnczek" woda i dolewam pare kropli wody).

Woski wyjmuje sie latwo. Wrzucam do zamrazalnika i po paru minutach wyjmuje. Wosk wtedy mozna wysunac z "garnczka". Trik ten dziala na wszystkich woskach procz Babeczki.

Ja na liscie mam jeszcze tylko brzoskwinie, ktorej nie udalo mi sie wywachac i czekolade, ktorej niestety w postaci woskow nie widzialam. Czekolady zreszta nie ma w stalej ofercie . Ostatnia byla na wielkanoc. Swietnym zapachem jest tez Apfel Struddel, ale to byla limitowana zeszloroczna chyba i nigdzie nie ma.

Mnie wiekszosc zapachow odrzuca bo za mocna albo za kwiatkowa stad moja dosc mala lista woskow.

mnie kusi zapach świeżo wypranej bawełny Clean Cotton, intryguje mnie (choć nie wąchałam jeszcze)

Wymieniłam dzisiaj stary tusz na miniaturkę Clinique w Douglasie, w Złotych Tarasach - jeszcze są, ale same High Impact
milka-pilka jest offline  
Stary 2012-09-17, 21:36   #3067
jamestown
Avada kedavra.
 
Avatar jamestown
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 33 486
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część V :)

Cytat:
Napisane przez basiao84 Pokaż wiadomość
James,
powodzenia w rekrutacji! Choć zapewne, córka wujka koleżanki może mieć łatwiej o posadę ;-)
czasem się dziwię, jakim cudem niektórzy w skarbówce pracę dostali - oporni i odporni na rozumowanie bywają że hoho!

Dziekuje.

Cytat:
Napisane przez basiao84 Pokaż wiadomość
EDIT: widzę, james, że mnie ubiegłaś, i zamieściłaś swoje typy zapachowe. Dzięki!
Prosze .

Cytat:
Napisane przez soulie Pokaż wiadomość
James, za skarbówkę
Dziekuje .

Cytat:
Napisane przez p4w Pokaż wiadomość
bo Essiaki są naprawdę fajnymi lakierami - poza nielicznymi wyjątkami pasteli są supertrwałe i kryjące
Kupujac przez neta pare razy trafialam na same badziewia. Na zywo mam lepsza reke .

Cytat:
Napisane przez p4w Pokaż wiadomość
powodzenia w rekrutacji
Dziekuje.

Cytat:
Napisane przez milka-pilka Pokaż wiadomość

mnie kusi zapach świeżo wypranej bawełny Clean Cotton, intryguje mnie (choć nie wąchałam jeszcze)
Nic ciekawego. Czuc mydliny.
__________________
Be like snow: beautiful but cold.
jamestown jest offline  
Stary 2012-09-17, 21:51   #3068
milka-pilka
Zakorzenienie
 
Avatar milka-pilka
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 6 264
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część V :)

Cytat:
Napisane przez jamestown Pokaż wiadomość
Nic ciekawego. Czuc mydliny.
acha

muszę sobie poszukać jakiegoś minimalistycznego kominka. Woski chyba najbardziej sie opłaca kupować - można wypróbować/zmieniać zapachy

ide w net szukac
milka-pilka jest offline  
Stary 2012-09-17, 21:57   #3069
MissScareAll
Zakorzenienie
 
Avatar MissScareAll
 
Zarejestrowany: 2011-01
Lokalizacja: Wawa i okolice
Wiadomości: 8 641
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część V :)

Cytat:
Napisane przez milka-pilka Pokaż wiadomość

mnie kusi zapach świeżo wypranej bawełny Clean Cotton, intryguje mnie (choć nie wąchałam jeszcze)

Wymieniłam dzisiaj stary tusz na miniaturkę Clinique w Douglasie, w Złotych Tarasach - jeszcze są, ale same High Impact
Jeśli chodzi o taki zapach, to ja ostatnio upolowałam na Truskawie krem do rąk Clean, zapach Warm Cotton. Coś cudownego... Dosłownie pachnie jak świeżo wyprana bawełna, a sam kremik też bardzo fajny.

Powiem Wam jeszcze, że nie należy bać się fioletowych pomadek Te z aktualnych kolekcji (Estee, Lancome) faktycznie mają wampirze i odważne kolory, które przyciągają spojrzenia, ale po otrzymanych komplementach wnioskuję, że w pozytywny sposób. Są bardzo twarzowe i szkoda, że u nas mało popularne, tylko nude króluje.

---------- Dopisano o 21:57 ---------- Poprzedni post napisano o 21:56 ----------

Cytat:
Napisane przez milka-pilka Pokaż wiadomość
acha

muszę sobie poszukać jakiegoś minimalistycznego kominka. Woski chyba najbardziej sie opłaca kupować - można wypróbować/zmieniać zapachy

ide w net szukac
Są jeszcze samplery świeczek, też fajne. Ale woski chyba starczają na dłużej.
__________________
MissScareAll jest offline  
Stary 2012-09-17, 22:14   #3070
milka-pilka
Zakorzenienie
 
Avatar milka-pilka
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 6 264
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część V :)

Cytat:
Napisane przez MissScareAll Pokaż wiadomość
Jeśli chodzi o taki zapach, to ja ostatnio upolowałam na Truskawie krem do rąk Clean, zapach Warm Cotton. Coś cudownego... Dosłownie pachnie jak świeżo wyprana bawełna, a sam kremik też bardzo fajny.
o, to jednak poniucham

Cytat:
Napisane przez MissScareAll Pokaż wiadomość
Są jeszcze samplery świeczek, też fajne. Ale woski chyba starczają na dłużej.
własnie oglądałam przed chwila i zastanawiałam się czy te samplery można wkładac do zwykłych świeczników - typu świecznik szklaneczka - czy one są czymś zabezpieczone na zewnatrz, czy to niby taki wosk nie lejący się?

Co do wampirzej szminki - zazdraszczam ja w mocniejszej pomadce wyglądam badziewnie, jak "przerysowana"
milka-pilka jest offline  
Stary 2012-09-17, 22:18   #3071
jamestown
Avada kedavra.
 
Avatar jamestown
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 33 486
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część V :)

Cytat:
Napisane przez milka-pilka Pokaż wiadomość
własnie oglądałam przed chwila i zastanawiałam się czy te samplery można wkładac do zwykłych świeczników - typu świecznik szklaneczka - czy one są czymś zabezpieczone na zewnatrz, czy to niby taki wosk nie lejący się?

Co do wampirzej szminki - zazdraszczam ja w mocniejszej pomadce wyglądam badziewnie, jak "przerysowana"

Nie warto. Samplery sa w podobnej cenie co woski a pala sie znacznie krocej.

Samplerow nie mozesz palic samych. Musisz je w cos wlozyc (swiecznik moze byc) bo sie rozleja. Samplery nie trzymaja formy.
__________________
Be like snow: beautiful but cold.
jamestown jest offline  
Stary 2012-09-17, 22:24   #3072
uroczysko
Zadomowienie
 
Avatar uroczysko
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: z komputra
Wiadomości: 1 606
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część V :)

Cytat:
Napisane przez MissScareAll Pokaż wiadomość
Powiem Wam jeszcze, że nie należy bać się fioletowych pomadek Te z aktualnych kolekcji (Estee, Lancome) faktycznie mają wampirze i odważne kolory, które przyciągają spojrzenia, ale po otrzymanych komplementach wnioskuję, że w pozytywny sposób. Są bardzo twarzowe i szkoda, że u nas mało popularne, tylko nude króluje.[COLOR="Silver"]
Mam jedną fioletową z Lancome i bardzo lubię się nią malować do pracy Natomiast boję się czerwieni, mam dwie pomadki i prawie nie używam

---------- Dopisano o 22:24 ---------- Poprzedni post napisano o 22:22 ----------

A z wampirzych szminek to fajny ma kolor nowa pomadka od Shiseido, RD607 bodajże - przy bladej cerze wygląda mega. Gdybym wychodziła gdzieś wieczorami, na pewno bym sobie kupiła
uroczysko jest offline  
Stary 2012-09-17, 22:32   #3073
MissScareAll
Zakorzenienie
 
Avatar MissScareAll
 
Zarejestrowany: 2011-01
Lokalizacja: Wawa i okolice
Wiadomości: 8 641
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część V :)

Cytat:
Napisane przez uroczysko Pokaż wiadomość
Mam jedną fioletową z Lancome i bardzo lubię się nią malować do pracy Natomiast boję się czerwieni, mam dwie pomadki i prawie nie używam
Ooo fajna praca Chyba, że to taki zgaszony fiolet?
Oj tak, też się czerwieni boję. Niby popularny jest slogan, że wszystkim pasuje, tylko trzeba dobrać odcień, a mi się tak wcale nie wydaje. Zawsze coś mi nie pasuje, jak się pomaluję czerwienią i w efekcie zmywam. Toleruję tylko efekt przy delikatnym wklepaniu palcem, coś takiego albo takiego, choć u innych wersja full mi się podoba.
__________________
MissScareAll jest offline  
Stary 2012-09-17, 22:40   #3074
milka-pilka
Zakorzenienie
 
Avatar milka-pilka
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 6 264
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część V :)

znalazłam świecznik do aromaterapii o nowocześniejszym designie
KLIK ale nie jest to mój ideał

---------- Dopisano o 22:40 ---------- Poprzedni post napisano o 22:36 ----------

Cytat:
Napisane przez jamestown Pokaż wiadomość
Nie warto. Samplery sa w podobnej cenie co woski a pala sie znacznie krocej.

Samplerow nie mozesz palic samych. Musisz je w cos wlozyc (swiecznik moze byc) bo sie rozleja. Samplery nie trzymaja formy.
dziękuję czyli samplery odpadają

James, a Ty do swojego kominka wkładasz całą babeczkę, czy kawałek? Bo rozumiem, że ten wosk po podgrzaniu się rozpuszcza, jest płynny i wtedy ulatnia sie zapach?
milka-pilka jest offline  
Stary 2012-09-17, 22:42   #3075
uroczysko
Zadomowienie
 
Avatar uroczysko
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: z komputra
Wiadomości: 1 606
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część V :)

Cytat:
Napisane przez MissScareAll Pokaż wiadomość
Ooo fajna praca Chyba, że to taki zgaszony fiolet?
Oj tak, też się czerwieni boję. Niby popularny jest slogan, że wszystkim pasuje, tylko trzeba dobrać odcień, a mi się tak wcale nie wydaje. Zawsze coś mi nie pasuje, jak się pomaluję czerwienią i w efekcie zmywam. Toleruję tylko efekt przy delikatnym wklepaniu palcem, coś takiego albo takiego, choć u innych wersja full mi się podoba.
Taki kolor: http://img.makeupalley.com/4/3/1/3/2218949.JPG A w pracy nie mam bezpośredniego kontaktu z klientami, więc tylko kolegów straszę.
uroczysko jest offline  
Stary 2012-09-17, 22:45   #3076
MissScareAll
Zakorzenienie
 
Avatar MissScareAll
 
Zarejestrowany: 2011-01
Lokalizacja: Wawa i okolice
Wiadomości: 8 641
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część V :)

Cytat:
Napisane przez uroczysko Pokaż wiadomość

A z wampirzych szminek to fajny ma kolor nowa pomadka od Shiseido, RD607 bodajże - przy bladej cerze wygląda mega. Gdybym wychodziła gdzieś wieczorami, na pewno bym sobie kupiła
Może na odwrót? Kupić żeby zacząć wychodzić

Ona na fotkach w necie się taka żurawinowa bardziej wydaje Oblukam w sklepie.
A tu moje, ta Lancome, 301, wygląda zupełnie jak połączony kolor ust modelek z promocyjnego zdjęcia i Lauderkowa Violet Crush. Mam jeszcze z MACa Dish it up i Rebel. Ach, i Violettę, ale to już hardcore jest
__________________
MissScareAll jest offline  
Stary 2012-09-17, 22:45   #3077
milka-pilka
Zakorzenienie
 
Avatar milka-pilka
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 6 264
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część V :)

Cytat:
Napisane przez MissScareAll Pokaż wiadomość
Toleruję tylko efekt przy delikatnym wklepaniu palcem, coś takiego albo takiego, choć u innych wersja full mi się podoba.
mi się takie wersje czerwieni bardzo podobają (troche jak po czerwonym winie )
milka-pilka jest offline  
Stary 2012-09-17, 22:45   #3078
jamestown
Avada kedavra.
 
Avatar jamestown
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 33 486
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część V :)

Cytat:
Napisane przez milka-pilka Pokaż wiadomość
dziękuję czyli samplery odpadają

James, a Ty do swojego kominka wkładasz całą babeczkę, czy kawałek? Bo rozumiem, że ten wosk po podgrzaniu się rozpuszcza, jest płynny i wtedy ulatnia sie zapach?
Mam maly pokoj, wiec wkladam okolo 1/6 - 1/5 tarty. Wosk po podgrzaniu sie rozpuszcza i ulatnia zapach. Niemniej nierozpusczony wosk tez pachnie. Czuc go jednak "punktowo" - jak przylozysz nosa. Zapach unosi sie w powietrzu dopiero po podgrzaniu.
__________________
Be like snow: beautiful but cold.
jamestown jest offline  
Stary 2012-09-17, 22:45   #3079
MissScareAll
Zakorzenienie
 
Avatar MissScareAll
 
Zarejestrowany: 2011-01
Lokalizacja: Wawa i okolice
Wiadomości: 8 641
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część V :)

Cytat:
Napisane przez uroczysko Pokaż wiadomość
Taki kolor: http://img.makeupalley.com/4/3/1/3/2218949.JPG A w pracy nie mam bezpośredniego kontaktu z klientami, więc tylko kolegów straszę.
Jaka śliczna!
__________________

Edytowane przez MissScareAll
Czas edycji: 2012-09-17 o 22:57
MissScareAll jest offline  
Stary 2012-09-17, 22:52   #3080
milka-pilka
Zakorzenienie
 
Avatar milka-pilka
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 6 264
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część V :)

Cytat:
Napisane przez jamestown Pokaż wiadomość
Mam maly pokoj, wiec wkladam okolo 1/6 - 1/5 tarty. Wosk po podgrzaniu sie rozpuszcza i ulatnia zapach. Niemniej nierozpusczony wosk tez pachnie. Czuc go jednak "punktowo" - jak przylozysz nosa. Zapach unosi sie w powietrzu dopiero po podgrzaniu.
acha, dziękuję to mi dużo wyjaśniłaś - dla mnie to chyba też byłby najlepszy sposób
milka-pilka jest offline  
Stary 2012-09-17, 22:54   #3081
jamestown
Avada kedavra.
 
Avatar jamestown
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 33 486
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część V :)

Cytat:
Napisane przez milka-pilka Pokaż wiadomość
acha, dziękuję to mi dużo wyjaśniłaś - dla mnie to chyba też byłby najlepszy sposób
Prosze .
__________________
Be like snow: beautiful but cold.
jamestown jest offline  
Stary 2012-09-17, 22:55   #3082
MissScareAll
Zakorzenienie
 
Avatar MissScareAll
 
Zarejestrowany: 2011-01
Lokalizacja: Wawa i okolice
Wiadomości: 8 641
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część V :)

A znacie może jakiegoś tańszego dupa dla tego lakieru? Bardzo go pożądam
Tylko nie Bahama Mama, bo mam i jest inny.
__________________
MissScareAll jest offline  
Stary 2012-09-17, 23:24   #3083
tiniaczek
Zakorzenienie
 
Avatar tiniaczek
 
Zarejestrowany: 2009-07
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 3 287
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część V :)

Cytat:
Napisane przez MissScareAll Pokaż wiadomość
Może na odwrót? Kupić żeby zacząć wychodzić

Ona na fotkach w necie się taka żurawinowa bardziej wydaje Oblukam w sklepie.
A tu moje, ta Lancome, 301, wygląda zupełnie jak połączony kolor ust modelek z promocyjnego zdjęcia i Lauderkowa Violet Crush. Mam jeszcze z MACa Dish it up i Rebel. Ach, i Violettę, ale to już hardcore jest
Tez lubie fioletki na ustach
Moja ulubiona pomadka to Play time z maca, szkoda ze limitowanka. Naciemniejsza jaka mam to Cyber, tez z maca. Taki bordo-fiolet. Na internetowych sloczach troche inaczej sie prezentuje niz w rzeczywistosci.
tiniaczek jest offline  
Stary 2012-09-17, 23:41   #3084
MissScareAll
Zakorzenienie
 
Avatar MissScareAll
 
Zarejestrowany: 2011-01
Lokalizacja: Wawa i okolice
Wiadomości: 8 641
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część V :)

Cytat:
Napisane przez tiniaczek Pokaż wiadomość
Tez lubie fioletki na ustach
Moja ulubiona pomadka to Play time z maca, szkoda ze limitowanka. Naciemniejsza jaka mam to Cyber, tez z maca. Taki bordo-fiolet. Na internetowych sloczach troche inaczej sie prezentuje niz w rzeczywistosci.
Cyber jest najbardziej ekstremalnym fioletem, jaki widziałam Nosisz? Bo to trudny odcień, nie każdemu pasuje i nie każdy ma też odwagę. A Play Time też śliczna, choć zauważyłam, że u niektórych dobrze wyglądają wyłącznie fiolety idące w niebieskawy ton, a u innych tylko takie borówkowe, jak np. Rebel. Mnie te wszystkie pastelowe fiolety zamieniają w trupa.
__________________
MissScareAll jest offline  
Stary 2012-09-17, 23:57   #3085
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 61 087
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część V :)

Cytat:
Napisane przez tiniaczek Pokaż wiadomość
Tez lubie fioletki na ustach
Moja ulubiona pomadka to Play time z maca, szkoda ze limitowanka. Naciemniejsza jaka mam to Cyber, tez z maca. Taki bordo-fiolet. Na internetowych sloczach troche inaczej sie prezentuje niz w rzeczywistosci.
Mnie się Cyber bardzo spodobała na stojaku ze szminkami, niestety jak nałozyłam na usta, to wyglądałam wrecz grosteskowo - przynajmniej w tym ich paskudnym sztucznym świetle, a kusi mnie, by zrobic drugie podejście - wyjsc na dwór i sprawdzić w lusterku. Jednak nie wiem, czy nie wystrasze ludzi
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 61 087 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Stary 2012-09-18, 00:00   #3086
Maqua
Zakorzenienie
 
Avatar Maqua
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 7 434
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część V :)

Czy w tej chwili są jakieś promocje w Sephorze na róże i cienie marki własnej?
Maqua jest offline  
Stary 2012-09-18, 00:02   #3087
uroczysko
Zadomowienie
 
Avatar uroczysko
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: z komputra
Wiadomości: 1 606
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część V :)

Cytat:
Napisane przez Maqua Pokaż wiadomość
Czy w tej chwili są jakieś promocje w Sephorze na róże i cienie marki własnej?
Jest "Kup 2, weź 3 najtańszą za darmo" na markę własną
uroczysko jest offline  
Stary 2012-09-18, 00:03   #3088
PannaEwelina
Zakorzenienie
 
Avatar PannaEwelina
 
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 5 920
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część V :)

Cytat:
Napisane przez MissScareAll Pokaż wiadomość
A znacie może jakiegoś tańszego dupa dla tego lakieru? Bardzo go pożądam
Tylko nie Bahama Mama, bo mam i jest inny.
Ciekawy kolor, ni to jakaś ciemna fuksja,ni to fiolet. Moze to? Albo to? Albo to? Albo to? Tu Zoya,MAC, Anny ma różne fioletowawe odcienie, ale ciężko o swatche
__________________



Blog

Kolekcje makijażowe wiosna/lato 2014


Edytowane przez PannaEwelina
Czas edycji: 2012-09-18 o 00:04
PannaEwelina jest offline  
Stary 2012-09-18, 00:06   #3089
tiniaczek
Zakorzenienie
 
Avatar tiniaczek
 
Zarejestrowany: 2009-07
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 3 287
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część V :)

Cytat:
Napisane przez MissScareAll Pokaż wiadomość
Cyber jest najbardziej ekstremalnym fioletem, jaki widziałam Nosisz? Bo to trudny odcień, nie każdemu pasuje i nie każdy ma też odwagę. A Play Time też śliczna, choć zauważyłam, że u niektórych dobrze wyglądają wyłącznie fiolety idące w niebieskawy ton, a u innych tylko takie borówkowe, jak np. Rebel. Mnie te wszystkie pastelowe fiolety zamieniają w trupa.
Nosze Ale tylko zima i na wieczor. Choc przyznaje, ze nie jest to szminka pierwszego wyboru
Nigdy sie nad tym nie zastanawialam, ale to pewnie tak jak z czerwieniami. Choc ja mimo cieplej, zoltawej cery lubie niebieskawe czerwienie Moze zle robie

Dziewczyny, mam pytanie, bo nie moge znalezc: czy promocja na lakiery w sp obejmuje wszystkie lakiery? Top coaty essie tez?

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
Mnie się Cyber bardzo spodobała na stojaku ze szminkami, niestety jak nałozyłam na usta, to wyglądałam wrecz grosteskowo - przynajmniej w tym ich paskudnym sztucznym świetle, a kusi mnie, by zrobic drugie podejście - wyjsc na dwór i sprawdzić w lusterku. Jednak nie wiem, czy nie wystrasze ludzi
Moge Tobie wyslac jej troche, bo pewnie jej nie zuzyje calej To sobie spokojnie wyprobujesz

Cytat:
Napisane przez Maqua Pokaż wiadomość
Czy w tej chwili są jakieś promocje w Sephorze na róże i cienie marki własnej?
Kup dwa, trzeci , najtanszy, gratis (?)
tiniaczek jest offline  
Stary 2012-09-18, 00:15   #3090
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 61 087
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część V :)

Cytat:
Napisane przez tiniaczek Pokaż wiadomość
Moge Tobie wyslac jej troche, bo pewnie jej nie zuzyje calej To sobie spokojnie wyprobujesz
Tiniaczku, dziękuję ale po co masz sobie rozwalać szminkę?
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 61 087 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
douglas, marionnaud, promocje, rabaty, sephora

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 09:34.