Wszystko na temat BB Cream'ów cz. III - Strona 85 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2013-03-20, 22:50   #2521
asmenaa
Zakorzenienie
 
Avatar asmenaa
 
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Wizażankowo
Wiadomości: 35 290
Dot.: Wszystko na temat BB Cream'ów cz. III

pytam po raz ostatni co z kremem do gał
__________________
Śnij, piesku śnij…
w snach jest zawsze pięknie
Ciepły dom, miejsca dość
na twe wierne serce
Przyjdzie czas spotkać się
potarmosić uszy
lub razem na spacer znowu gdzieś wyruszyć
Lecz dziś sobie śnij



Małymi kroczkami do celu!
asmenaa jest offline  
Stary 2013-03-20, 22:51   #2522
aszuelka
Zakorzenienie
 
Avatar aszuelka
 
Zarejestrowany: 2011-07
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 4 867
Dot.: Wszystko na temat BB Cream'ów cz. III

Zalezy gdzie sie spotkamy jak u mnie, to z dwoma, jak poza domkiem to nie biore urwisow, siedza w domu z tatusiem ide spac a Ty dumaj co tam chcesz, najwyzej jutro z rana dogadamy co i jak. Chociaz i tak niewiadomo co z laneige, bo natashy nie ma, a trudno uzgadniac to bez niej.

---------- Dopisano o 21:51 ---------- Poprzedni post napisano o 21:50 ----------

Cytat:
Napisane przez asmenaa Pokaż wiadomość
pytam po raz ostatni co z kremem do gał
do gal krem bierz

A ja w tym wesolym miasteczku jezdzilam roller coster i to byl pierwszy i ostatni raz w moim zyciu
__________________
11.08.2017 zaręczyny

16.06.2018 ślub
https://www.suwaczek.pl/cache/33159b1b51.png
aszuelka jest offline  
Stary 2013-03-20, 22:52   #2523
asmenaa
Zakorzenienie
 
Avatar asmenaa
 
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Wizażankowo
Wiadomości: 35 290
Dot.: Wszystko na temat BB Cream'ów cz. III

annje mam dwa pytania

1) gdzie zamowilas tego mizona zielonego? co mam odlewke

2) czy sleeping pack laneige rozjasnia przebarwienia?
__________________
Śnij, piesku śnij…
w snach jest zawsze pięknie
Ciepły dom, miejsca dość
na twe wierne serce
Przyjdzie czas spotkać się
potarmosić uszy
lub razem na spacer znowu gdzieś wyruszyć
Lecz dziś sobie śnij



Małymi kroczkami do celu!
asmenaa jest offline  
Stary 2013-03-20, 22:53   #2524
miss natasha
Zadomowienie
 
Avatar miss natasha
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 1 712
Dot.: Wszystko na temat BB Cream'ów cz. III

Cytat:
Napisane przez asmenaa Pokaż wiadomość
Co do misshy/innisfree to za pozno sie zglosilas jakbys powiedziala wczesniej to by sie wiecej wzielo.

Co do pogrubionego: ja chetnie!!
no wiem moze innym razem

Cytat:
Napisane przez aszuelka Pokaż wiadomość
A mam sleeping pack? Chetnie, tylko natasha tez go chciala, wiec musimy sie jakos dogadac
LANEIGE EX jest glownie nawilzajacy, ale na przebarwienia to ja chyba jednak zainwestuje w Effector z wit C. no i slimak tez niby wygladza i rozjasnia, a ze slimakiem sie polubilam

to tak, jak pisalam - sloiczki 20ml po 3.31funtow (moge kliknac 3, chyba ze ktoras chce wiecej?) wychodzi 17p za 1ml
albo pelnowymiarowa 80ml za 14,50 (tylko ze ja bym z opakowaniem chciala ) wychodzi 18p za 1ml, czyli praktycznie to samo.

hmm...wiec w sumie kazda z nas moze sobie kliknac po jednej 20ml sama
http://www.ebay.co.uk/itm/1210750781...84.m1423.l2649
no trudno
__________________


Perfume is the weather of our inner world bringing life to a personal landscape. (Christopher Brosius)

miss natasha jest offline  
Stary 2013-03-20, 22:54   #2525
asmenaa
Zakorzenienie
 
Avatar asmenaa
 
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Wizażankowo
Wiadomości: 35 290
Dot.: Wszystko na temat BB Cream'ów cz. III

Cytat:
Napisane przez aszuelka Pokaż wiadomość
Zalezy gdzie sie spotkamy jak u mnie, to z dwoma, jak poza domkiem to nie biore urwisow, siedza w domu z tatusiem ide spac a Ty dumaj co tam chcesz, najwyzej jutro z rana dogadamy co i jak. Chociaz i tak niewiadomo co z laneige, bo natashy nie ma, a trudno uzgadniac to bez niej.

---------- Dopisano o 21:51 ---------- Poprzedni post napisano o 21:50 ----------



do gal krem bierz

A ja w tym wesolym miasteczku jezdzilam roller coster i to byl pierwszy i ostatni raz w moim zyciu
Okej, dogadamy sie pewnie dopiero po swietach bo zapomnialam, ze jest bank holiday :/

Klikam krem go oczu, rachunek wysle na pw

Jutro sie dogadamy z natasha co ze sleeping packiem.

tez jezdzilam i myslalam, ze umre w trakcie
__________________
Śnij, piesku śnij…
w snach jest zawsze pięknie
Ciepły dom, miejsca dość
na twe wierne serce
Przyjdzie czas spotkać się
potarmosić uszy
lub razem na spacer znowu gdzieś wyruszyć
Lecz dziś sobie śnij



Małymi kroczkami do celu!
asmenaa jest offline  
Stary 2013-03-20, 22:55   #2526
bubelmart
Rozeznanie
 
Avatar bubelmart
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: okolice Opola
Wiadomości: 775
Dot.: Odp: Dot.: Wszystko na temat BB Cream'ów cz. III

Cytat:
Napisane przez asmenaa Pokaż wiadomość
Teraz juz wiem czyli lepiej zapobiegac !

aha, wysle CI jutro pw bo dzis sie nie wyrobilam
jaha

Cytat:
Napisane przez annje Pokaż wiadomość
Mini rozprawka byla jakies 2 tygodnie temu tu pisalam, nie moge teraz znalezc
Swatch jutro


Wysłane z aplikacji mobilnej Wizaz Forum.
oo, przepadło mi w natłoku, który produkuje asmenka z aszuelką? poszukam, ale na swatcha też czekam! dzięki!
__________________
'Gdy w pewnym momencie twojej codzienności potrąci Cię na przejściu dla pieszych samochód, połóż się leniwie na ulicy, roześmiej się życiu w twarz i powiedz, że i tak jesteś dzisiaj senny...'

anyone who can touch you
- can hurt you or heal you
bubelmart jest offline  
Stary 2013-03-20, 22:59   #2527
asmenaa
Zakorzenienie
 
Avatar asmenaa
 
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Wizażankowo
Wiadomości: 35 290
Dot.: Wszystko na temat BB Cream'ów cz. III

aszuelka zamowilam ten krem
ale ma nazwe

*Missha*Kumseol Kiyun Eye Cream



Cytat:
Napisane przez miss natasha Pokaż wiadomość
no wiem moze innym razem


LANEIGE EX jest glownie nawilzajacy, ale na przebarwienia to ja chyba jednak zainwestuje w Effector z wit C. no i slimak tez niby wygladza i rozjasnia, a ze slimakiem sie polubilam

to tak, jak pisalam - sloiczki 20ml po 3.31funtow (moge kliknac 3, chyba ze ktoras chce wiecej?) wychodzi 17p za 1ml
albo pelnowymiarowa 80ml za 14,50 (tylko ze ja bym z opakowaniem chciala ) wychodzi 18p za 1ml, czyli praktycznie to samo.

hmm...wiec w sumie kazda z nas moze sobie kliknac po jednej 20ml sama
http://www.ebay.co.uk/itm/1210750781...84.m1423.l2649
no trudno
Ja mam effectora, jestem w polowie opakowania prawie i ...
Slimaka tez juz wykonczylam jednego i zaczelam drugiego..

No to w sumie wychodzi na to samo
__________________
Śnij, piesku śnij…
w snach jest zawsze pięknie
Ciepły dom, miejsca dość
na twe wierne serce
Przyjdzie czas spotkać się
potarmosić uszy
lub razem na spacer znowu gdzieś wyruszyć
Lecz dziś sobie śnij



Małymi kroczkami do celu!
asmenaa jest offline  
Stary 2013-03-20, 23:03   #2528
miss natasha
Zadomowienie
 
Avatar miss natasha
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 1 712
Dot.: Wszystko na temat BB Cream'ów cz. III

Londyńskie dziewczęta, założyłam dla nas klub http://wizaz.pl/forum/group.php?groupid=1394 żeby nie zaśmiecać niepotrzebnie wątku
__________________


Perfume is the weather of our inner world bringing life to a personal landscape. (Christopher Brosius)

miss natasha jest offline  
Stary 2013-03-20, 23:07   #2529
asmenaa
Zakorzenienie
 
Avatar asmenaa
 
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Wizażankowo
Wiadomości: 35 290
Dot.: Wszystko na temat BB Cream'ów cz. III

Cytat:
Napisane przez miss natasha Pokaż wiadomość
Londyńskie dziewczęta, założyłam dla nas klub http://wizaz.pl/forum/group.php?groupid=1394 żeby nie zaśmiecać niepotrzebnie wątku
Musisz nas dodac
__________________
Śnij, piesku śnij…
w snach jest zawsze pięknie
Ciepły dom, miejsca dość
na twe wierne serce
Przyjdzie czas spotkać się
potarmosić uszy
lub razem na spacer znowu gdzieś wyruszyć
Lecz dziś sobie śnij



Małymi kroczkami do celu!
asmenaa jest offline  
Stary 2013-03-21, 07:38   #2530
amirose
Rozeznanie
 
Avatar amirose
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: koniec świata
Wiadomości: 934
Dot.: Wszystko na temat BB Cream'ów cz. III

Cytat:
Napisane przez Aimee_J Pokaż wiadomość
Apff... Nie nadążam za Wami -_-

Jak tak Was czytałam to stwierdziłam, że trzeba było kliknąć coś azjatyckiego do zmywania bb - bo może moje rady po prostu nie daje i jest za słabe :/
Ale to chyba następnym razem o ile znajdę coś co mnie nie powali cenowo.
warto spróbować gąbeczek do demakijażu tych z rossmana (2 szt ok 5 zł) w podwójnym opakowaniu ja używałam najpierw TonyMoly a potem żelu z tą gąbeczką efekty po prostu wow
Cytat:
Napisane przez miss natasha Pokaż wiadomość
Londyńskie dziewczęta, założyłam dla nas klub http://wizaz.pl/forum/group.php?groupid=1394 żeby nie zaśmiecać niepotrzebnie wątku
I same egoistycznie będziecie szukać koreańskich cudów z ebaya tak ja sobie przynajmniej chciejliste dzięki wam powiększałam... samoluby normalnie a tak wogóle to moja paczka jest od wczoraj w pl zobaczymy jak ją potraktują...
Dziewczyny podpowiedzcie czy lepiej kupić coś z serii Watermax Mizona czy Laneige bo się teraz zastanawiam nawilżacza porządnego potrzebuje bo moja skóra wyje aż "pić"

Edytowane przez amirose
Czas edycji: 2013-03-21 o 07:47
amirose jest offline  
Stary 2013-03-21, 08:18   #2531
asmenaa
Zakorzenienie
 
Avatar asmenaa
 
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Wizażankowo
Wiadomości: 35 290
Dot.: Wszystko na temat BB Cream'ów cz. III

http://1.bp.blogspot.com/-rf2mw8sXrZ...0/floria+3.jpg

sprawdzi ktos sklad czy jest ok?
__________________
Śnij, piesku śnij…
w snach jest zawsze pięknie
Ciepły dom, miejsca dość
na twe wierne serce
Przyjdzie czas spotkać się
potarmosić uszy
lub razem na spacer znowu gdzieś wyruszyć
Lecz dziś sobie śnij



Małymi kroczkami do celu!
asmenaa jest offline  
Stary 2013-03-21, 08:27   #2532
annje
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2010-12
Lokalizacja: .ie
Wiadomości: 986
GG do annje
Dot.: Wszystko na temat BB Cream'ów cz. III

Cytat:
Napisane przez asmenaa Pokaż wiadomość
annje mam dwa pytania

1) gdzie zamowilas tego mizona zielonego? co mam odlewke

2) czy sleeping pack laneige rozjasnia przebarwienia?
1. eBay. Moze juz nie byc, ja sie zalapalam jakims cudem ale nie wiem czy nie wycofywali przypadkiem Jak cos to mam z pol opakowania, na mnie juz nie wyglada tak dobrze jak kiedys wiec chetnie sie go pozbede. I widzialam, ze liczysz na to, ze Lioele bedzie podobne - no niestety to sa dwa kremy z calkiem roznymi wlasciwosciami, oba sie tylko utleniaja z zielonych i tyle maja wspolnego.
2. Nie mam przebarwiem odkad wytepilam je azjatyckim (a jak!) Uguisu a potem regularnie stosowalam wysokie filtry.

Cytat:
Napisane przez amirose Pokaż wiadomość
I same egoistycznie będziecie szukać koreańskich cudów z ebaya tak ja sobie przynajmniej chciejliste dzięki wam powiększałam... samoluby normalnie

Dziewczyny podpowiedzcie czy lepiej kupić coś z serii Watermax Mizona czy Laneige bo się teraz zastanawiam nawilżacza porządnego potrzebuje bo moja skóra wyje aż "pić"
Zgadzam sie. Przynajmniej wrzucajcie tutaj co kupujecie albo nad czym sie zastanawiacie

Z Watermax mialam nawilzajacy toner, bardzo przyjemny. Z tej serii jest chyba fajny lekki krem na dzien tez
annje jest offline  
Stary 2013-03-21, 08:39   #2533
amirose
Rozeznanie
 
Avatar amirose
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: koniec świata
Wiadomości: 934
Dot.: Wszystko na temat BB Cream'ów cz. III

Cytat:
Napisane przez asmenaa Pokaż wiadomość
a cóż to jest? bo z tego co widzę to jest naprawdę ok ale nie wiem jakie składniki ma na bokach

---------- Dopisano o 08:39 ---------- Poprzedni post napisano o 08:34 ----------

Cytat:
Napisane przez annje Pokaż wiadomość
1. eBay. Moze juz nie byc, ja sie zalapalam jakims cudem ale nie wiem czy nie wycofywali przypadkiem Jak cos to mam z pol opakowania, na mnie juz nie wyglada tak dobrze jak kiedys wiec chetnie sie go pozbede. I widzialam, ze liczysz na to, ze Lioele bedzie podobne - no niestety to sa dwa kremy z calkiem roznymi wlasciwosciami, oba sie tylko utleniaja z zielonych i tyle maja wspolnego.
2. Nie mam przebarwiem odkad wytepilam je azjatyckim (a jak!) Uguisu a potem regularnie stosowalam wysokie filtry.



Zgadzam sie. Przynajmniej wrzucajcie tutaj co kupujecie albo nad czym sie zastanawiacie

Z Watermax mialam nawilzajacy toner, bardzo przyjemny. Z tej serii jest chyba fajny lekki krem na dzien tez
nie ma juz na ebay bo i ja sprawdzałam słyszałam o kupce słowika słyszałam i mnie naprawdę ciekawi a z watermax miałam właśnie próbkę kremu żelu i była ok a teraz dziewczyny kuszą tym seelping packiem i tez go chcę
Mam "idea "(bardziej londyńko ) wepchnijmy im sie do klubu
amirose jest offline  
Stary 2013-03-21, 08:41   #2534
aszuelka
Zakorzenienie
 
Avatar aszuelka
 
Zarejestrowany: 2011-07
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 4 867
Dot.: Wszystko na temat BB Cream'ów cz. III

Cytat:
Napisane przez amirose Pokaż wiadomość
I same egoistycznie będziecie szukać koreańskich cudów z ebaya tak ja sobie przynajmniej chciejliste dzięki wam powiększałam... samoluby normalnie a tak wogóle to moja paczka jest od wczoraj w pl zobaczymy jak ją potraktują...
Bedziemy dzielic sie wrazeniami po, co tam za pisanie o samych zakupach, tu istotne sa efekty

Cytat:
Napisane przez miss natasha Pokaż wiadomość
Londyńskie dziewczęta, założyłam dla nas klub http://wizaz.pl/forum/group.php?groupid=1394 żeby nie zaśmiecać niepotrzebnie wątku
Juz pozwolilam sobie dolaczyc do elitarnego klubu szalonych londonerek

Cytat:
Napisane przez asmenaa Pokaż wiadomość
aszuelka zamowilam ten krem
ale ma nazwe

*Missha*Kumseol Kiyun Eye Cream

Bedziemy kumkac czy co?

Cytat:
Napisane przez asmenaa Pokaż wiadomość
Okej, dogadamy sie pewnie dopiero po swietach bo zapomnialam, ze jest bank holiday :/

Klikam krem go oczu, rachunek wysle na pw

Jutro sie dogadamy z natasha co ze sleeping packiem.

tez jezdzilam i myslalam, ze umre w trakcie
Lioele bedzie juz przed swietami, wiec jak chcesz, ja zapraszam moj TZ-et jezdzi na 2/3 do pracy, wiec popoludniu mam wolne od 3 dziecka

Cytat:
Napisane przez annje Pokaż wiadomość
Zgadzam sie. Przynajmniej wrzucajcie tutaj co kupujecie albo nad czym sie zastanawiacie

Z Watermax mialam nawilzajacy toner, bardzo przyjemny. Z tej serii jest chyba fajny lekki krem na dzien tez
Tak jak wspomnialam wczesniej, bedziemy sie dzielily wrazeniami po, a nie przed - tak bedzie bezpieczniej dla wszystkich
__________________
11.08.2017 zaręczyny

16.06.2018 ślub
https://www.suwaczek.pl/cache/33159b1b51.png
aszuelka jest offline  
Stary 2013-03-21, 08:49   #2535
JudytaKas
Zakorzenienie
 
Avatar JudytaKas
 
Zarejestrowany: 2012-05
Lokalizacja: malownicza lubelszczyzna:)
Wiadomości: 3 472
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Wszystko na temat BB Cream'ów cz. III

o esu ależ wy piszecie dużo
nie nadążam spisywać co chce
Kupuje mojem mamie syn-ake - a niech ma Wczoraj wieczorkiem nawiedziłam po pracy i pokazałam stronki z kosmetykami i tak się napaliła, że przez godzine przeglądała i tylko och ach, "a może to, a może tamto lepsze"
Sobie skompletowałam kolejne zamówienie ale zmówie po świętach bo na koncie to już wiatr hula
A i kurcze mam problem z wyborem BB na lato, jakoś nie mogę się zdecydaować
__________________
CG- 07.09.2012

"Spraw, aby każdy dzień miał
szansę stać się najpiękniejszym
dniem twojego życia."

Edytowane przez JudytaKas
Czas edycji: 2013-03-21 o 08:50
JudytaKas jest offline  
Stary 2013-03-21, 08:53   #2536
amirose
Rozeznanie
 
Avatar amirose
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: koniec świata
Wiadomości: 934
Dot.: Wszystko na temat BB Cream'ów cz. III

Cytat:
Napisane przez aszuelka Pokaż wiadomość
Bedziemy dzielic sie wrazeniami po, co tam za pisanie o samych zakupach, tu istotne sa efekty


Tak jak wspomnialam wczesniej, bedziemy sie dzielily wrazeniami po, a nie przed - tak bedzie bezpieczniej dla wszystkich
a ja i tak rozpaczam bo jak wrzucacie linki to i sobie sprawdzam przy okazji i już mam ochotę na ten sleeping pack od Laneige a tak czekać przynajmniej miesiąc na review
amirose jest offline  
Stary 2013-03-21, 08:59   #2537
asmenaa
Zakorzenienie
 
Avatar asmenaa
 
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Wizażankowo
Wiadomości: 35 290
Dot.: Wszystko na temat BB Cream'ów cz. III

Cytat:
Napisane przez amirose Pokaż wiadomość
a cóż to jest? bo z tego co widzę to jest naprawdę ok ale nie wiem jakie składniki ma na bokach

---------- Dopisano o 08:39 ---------- Poprzedni post napisano o 08:34 ----------


nie ma juz na ebay bo i ja sprawdzałam słyszałam o kupce słowika słyszałam i mnie naprawdę ciekawi a z watermax miałam właśnie próbkę kremu żelu i była ok a teraz dziewczyny kuszą tym seelping packiem i tez go chcę
Mam "idea "(bardziej londyńko ) wepchnijmy im sie do klubu
To jest Pianka do mycia tony moly floria

No nie ma go, nie ma
Tez czytalam o kupie slowika ale wyczytalam tez, ze nie powinno się jej nakladac na podrażnioną buzię a skoro mam rozszerzone pory i zaczerwienienia to chyba nie jest calkiem zdrowa
__________________
Śnij, piesku śnij…
w snach jest zawsze pięknie
Ciepły dom, miejsca dość
na twe wierne serce
Przyjdzie czas spotkać się
potarmosić uszy
lub razem na spacer znowu gdzieś wyruszyć
Lecz dziś sobie śnij



Małymi kroczkami do celu!
asmenaa jest offline  
Stary 2013-03-21, 09:00   #2538
aszuelka
Zakorzenienie
 
Avatar aszuelka
 
Zarejestrowany: 2011-07
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 4 867
Dot.: Wszystko na temat BB Cream'ów cz. III

Kupa slowika ja chyba za sam fakt tego, ze wiem co to jest, to bym tego nie nalozyla na twarz rownie dobrze moglabym usiasc pod drzewem i czekac na jakiegos slowika, ktoremu akurat sie chce
__________________
11.08.2017 zaręczyny

16.06.2018 ślub
https://www.suwaczek.pl/cache/33159b1b51.png
aszuelka jest offline  
Stary 2013-03-21, 09:06   #2539
asmenaa
Zakorzenienie
 
Avatar asmenaa
 
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Wizażankowo
Wiadomości: 35 290
Dot.: Wszystko na temat BB Cream'ów cz. III

Cytat:
Napisane przez aszuelka Pokaż wiadomość
Kupa slowika ja chyba za sam fakt tego, ze wiem co to jest, to bym tego nie nalozyla na twarz rownie dobrze moglabym usiasc pod drzewem i czekac na jakiegos slowika, ktoremu akurat sie chce
No slowika raczej nie spotkasz, jedynie golab moze Ci zrobic maseczke

Swoją drogą, wczoraj wystawilam ziemniaki na ogrod (a szczescie w garnku i woreczku) zeby wystygly, wychodze po nie a tam wiewiorka chciala sie dobrac
__________________
Śnij, piesku śnij…
w snach jest zawsze pięknie
Ciepły dom, miejsca dość
na twe wierne serce
Przyjdzie czas spotkać się
potarmosić uszy
lub razem na spacer znowu gdzieś wyruszyć
Lecz dziś sobie śnij



Małymi kroczkami do celu!
asmenaa jest offline  
Stary 2013-03-21, 09:06   #2540
amirose
Rozeznanie
 
Avatar amirose
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: koniec świata
Wiadomości: 934
Dot.: Wszystko na temat BB Cream'ów cz. III

Cytat:
Napisane przez aszuelka Pokaż wiadomość
Kupa slowika ja chyba za sam fakt tego, ze wiem co to jest, to bym tego nie nalozyla na twarz rownie dobrze moglabym usiasc pod drzewem i czekac na jakiegos slowika, ktoremu akurat sie chce
padłam ale to jaest tak samo jak ze ślimakiem farmaceutycznie czysta, ja sie chyba skuszę
amirose jest offline  
Stary 2013-03-21, 09:07   #2541
asmenaa
Zakorzenienie
 
Avatar asmenaa
 
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Wizażankowo
Wiadomości: 35 290
Dot.: Wszystko na temat BB Cream'ów cz. III

Cytat:
Napisane przez aszuelka Pokaż wiadomość

Bedziemy kumkac czy co?



Lioele bedzie juz przed swietami, wiec jak chcesz, ja zapraszam moj TZ-et jezdzi na 2/3 do pracy, wiec popoludniu mam wolne od 3 dziecka
dziwna nazwa nie ? a czytalas cos o tym kremie w ogole?

a w ogole wyslij mi post code na pw, sprawdze czy daleko mam
__________________
Śnij, piesku śnij…
w snach jest zawsze pięknie
Ciepły dom, miejsca dość
na twe wierne serce
Przyjdzie czas spotkać się
potarmosić uszy
lub razem na spacer znowu gdzieś wyruszyć
Lecz dziś sobie śnij



Małymi kroczkami do celu!
asmenaa jest offline  
Stary 2013-03-21, 09:07   #2542
amirose
Rozeznanie
 
Avatar amirose
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: koniec świata
Wiadomości: 934
Dot.: Wszystko na temat BB Cream'ów cz. III

Cytat:
Napisane przez asmenaa Pokaż wiadomość
No slowika raczej nie spotkasz, jedynie golab moze Ci zrobic maseczke
ja wam mogę uzyczyc gołebi bo mój ojciec je zapamiętale hoduje
amirose jest offline  
Stary 2013-03-21, 09:10   #2543
asmenaa
Zakorzenienie
 
Avatar asmenaa
 
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Wizażankowo
Wiadomości: 35 290
Dot.: Wszystko na temat BB Cream'ów cz. III

Cytat:
Napisane przez annje Pokaż wiadomość
1. eBay. Moze juz nie byc, ja sie zalapalam jakims cudem ale nie wiem czy nie wycofywali przypadkiem Jak cos to mam z pol opakowania, na mnie juz nie wyglada tak dobrze jak kiedys wiec chetnie sie go pozbede. I widzialam, ze liczysz na to, ze Lioele bedzie podobne - no niestety to sa dwa kremy z calkiem roznymi wlasciwosciami, oba sie tylko utleniaja z zielonych i tyle maja wspolnego.
2. Nie mam przebarwiem odkad wytepilam je azjatyckim (a jak!) Uguisu a potem regularnie stosowalam wysokie filtry.



Zgadzam sie. Przynajmniej wrzucajcie tutaj co kupujecie albo nad czym sie zastanawiacie

Z Watermax mialam nawilzajacy toner, bardzo przyjemny. Z tej serii jest chyba fajny lekki krem na dzien tez
No nie ma na ebay, ogolnie jest ciezko dostepny... wyczerpię odlewkę do konca, wystawie opinie koncową i jak cos to wiem gdzie sie zglosic

A ja mam przebarwienia po intruzach po prostu kilka czerwonych plamek na buzi
__________________
Śnij, piesku śnij…
w snach jest zawsze pięknie
Ciepły dom, miejsca dość
na twe wierne serce
Przyjdzie czas spotkać się
potarmosić uszy
lub razem na spacer znowu gdzieś wyruszyć
Lecz dziś sobie śnij



Małymi kroczkami do celu!
asmenaa jest offline  
Stary 2013-03-21, 09:12   #2544
amirose
Rozeznanie
 
Avatar amirose
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: koniec świata
Wiadomości: 934
Dot.: Wszystko na temat BB Cream'ów cz. III

Cytat:
Napisane przez asmenaa Pokaż wiadomość
http://www.cosdna.com/eng/cosmetic_672d98074.html sprawdź afajna strona, dopiero znalazłam ale można wszystkie składy przeanalizować

Edytowane przez amirose
Czas edycji: 2013-03-21 o 09:15
amirose jest offline  
Stary 2013-03-21, 09:14   #2545
asmenaa
Zakorzenienie
 
Avatar asmenaa
 
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Wizażankowo
Wiadomości: 35 290
Dot.: Wszystko na temat BB Cream'ów cz. III

Cytat:
Napisane przez amirose Pokaż wiadomość
Co za dziwna strona jak jest przy acne duza cyferka to znaczy, ze dziala?
__________________
Śnij, piesku śnij…
w snach jest zawsze pięknie
Ciepły dom, miejsca dość
na twe wierne serce
Przyjdzie czas spotkać się
potarmosić uszy
lub razem na spacer znowu gdzieś wyruszyć
Lecz dziś sobie śnij



Małymi kroczkami do celu!
asmenaa jest offline  
Stary 2013-03-21, 09:23   #2546
Aimee_J
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2010-12
Wiadomości: 3 354
Odp: Dot.: Wszystko na temat BB Cream'ów cz. III

Cytat:
Napisane przez amirose Pokaż wiadomość
ja wam mogę uzyczyc gołebi bo mój ojciec je zapamiętale hoduje
Właśnie miałam napisać, że ojciec mojego TZeta ma hodowlę, a do tego całą masę gołębi mam na Rynku Głównym więc mogę hurtowo rozsyłac

Tapnięte z mojego HTC ONE V
Aimee_J jest offline  
Stary 2013-03-21, 09:24   #2547
goldika
Zakorzenienie
 
Avatar goldika
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Wielkopolska
Wiadomości: 12 966
Dot.: Wszystko na temat BB Cream'ów cz. III

Cytat:
Napisane przez JudytaKas Pokaż wiadomość
o esu ależ wy piszecie dużo
nie nadążam spisywać co chce
Kupuje mojem mamie syn-ake - a niech ma Wczoraj wieczorkiem nawiedziłam po pracy i pokazałam stronki z kosmetykami i tak się napaliła, że przez godzine przeglądała i tylko och ach, "a może to, a może tamto lepsze"
Sobie skompletowałam kolejne zamówienie ale zmówie po świętach bo na koncie to już wiatr hula
A i kurcze mam problem z wyborem BB na lato, jakoś nie mogę się zdecydaować
zazdroszcze takiej mamy moja jest anty i ciagle tylko marudzi, ze mam jakis nowy kosmetyk. Sama moglaby zyc z kremem do twarzy i podkladem tylko. A ciagle narzeka jakie ma zmarszczki, sucha skore etc... ale 50zl nie zainwestuje w siebie
__________________

Panna Młoda'13







goldika jest offline  
Stary 2013-03-21, 09:36   #2548
amirose
Rozeznanie
 
Avatar amirose
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: koniec świata
Wiadomości: 934
Dot.: Wszystko na temat BB Cream'ów cz. III

Cytat:
Napisane przez asmenaa Pokaż wiadomość
Co za dziwna strona jak jest przy acne duza cyferka to znaczy, ze dziala?
działa ale pryszczotwórczo (ale nie musi )jeśli ktos ma duże tendencje do zapychania.. bo zaznaczam że np butylene glycol jest w prawie wszystkich kosmetykach...
Cytat:
Napisane przez goldika Pokaż wiadomość
zazdroszcze takiej mamy moja jest anty i ciagle tylko marudzi, ze mam jakis nowy kosmetyk. Sama moglaby zyc z kremem do twarzy i podkladem tylko. A ciagle narzeka jakie ma zmarszczki, sucha skore etc... ale 50zl nie zainwestuje w siebie
moja tak dosłownie samo muszę chować przed nia jak przyjadę do domu z inwestowaniem też ma identycznie a jak coś jej kupię to ona i tak mówi że jest jej nie potrzebne i za drogie co nie znaczy że nie używa

Edytowane przez amirose
Czas edycji: 2013-03-21 o 09:37
amirose jest offline  
Stary 2013-03-21, 09:37   #2549
aszuelka
Zakorzenienie
 
Avatar aszuelka
 
Zarejestrowany: 2011-07
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 4 867
Dot.: Wszystko na temat BB Cream'ów cz. III

A przepraszam, czym sie rozni kupa slowika od kupy golebia?
__________________
11.08.2017 zaręczyny

16.06.2018 ślub
https://www.suwaczek.pl/cache/33159b1b51.png
aszuelka jest offline  
Stary 2013-03-21, 09:38   #2550
JudytaKas
Zakorzenienie
 
Avatar JudytaKas
 
Zarejestrowany: 2012-05
Lokalizacja: malownicza lubelszczyzna:)
Wiadomości: 3 472
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Wszystko na temat BB Cream'ów cz. III

Cytat:
Napisane przez aszuelka Pokaż wiadomość
Kupa slowika ja chyba za sam fakt tego, ze wiem co to jest, to bym tego nie nalozyla na twarz rownie dobrze moglabym usiasc pod drzewem i czekac na jakiegos slowika, ktoremu akurat sie chce

Cytat:
Napisane przez Aimee_J Pokaż wiadomość
Właśnie miałam napisać, że ojciec mojego TZeta ma hodowlę, a do tego całą masę gołębi mam na Rynku Głównym więc mogę hurtowo rozsyłac
Móij wujek też ma hodowlę to teraz już pozostaje złożyć tylko działalność i zarabiać kokosy
Cytat:
Napisane przez goldika Pokaż wiadomość
zazdroszcze takiej mamy moja jest anty i ciagle tylko marudzi, ze mam jakis nowy kosmetyk. Sama moglaby zyc z kremem do twarzy i podkladem tylko. A ciagle narzeka jakie ma zmarszczki, sucha skore etc... ale 50zl nie zainwestuje w siebie
Może jeszcze przekonasz Moja mama, gorsza niż młodsza siostra (której nie mam)przychodzę to w torebkę moją i: "o nowe cienie jakie śliczne, a ja nie mam takich(i tu robi oczka)"
Hehe ale wczoraj mocno napaliła się na ten krem (ogólnie wszystko co miało w opisie: przeciwzmarszczkowy:rolle yes. Jeszcze poszukamy dla niej jakiegoś BB (po Hot Pink ładną ma buzię. Jak przyjdzie do mnie Gold to też wypróbuje na niej)
__________________
CG- 07.09.2012

"Spraw, aby każdy dzień miał
szansę stać się najpiękniejszym
dniem twojego życia."
JudytaKas jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
azjatyckie kosmetyki, bb cream, ebay, pielęgnacja twarzy

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 22:43.