Pytanko: Na ktorych paluszkach wzorki?? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie

Notka

Paznokcie Forum, na którym kompleksowo traktujemy tematykę pielęgnacji i zdobienia paznokci.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-07-21, 21:07   #1
margar3tka
Raczkowanie
 
Avatar margar3tka
 
Zarejestrowany: 2004-02
Lokalizacja: Białystok
Wiadomości: 286
GG do margar3tka

Pytanko: Na ktorych paluszkach wzorki??


Jutro wybieram do kosmetyczki na akryle ale ciagle sie drecze na ktorych paluszkach zrobic taki wytapiany wzorek... myslalam o serdecznym i kciuku tylko zastanawiam sie czy nie bedzie to wygladac dziwacznie... jak sadzicie?? A moze tylko na serdecznym? Bo na calej lapce to mi jakos za duzo)
Zalezy mi szczegolnie na opinii Dolly) Ale oczywiscie innych wizazanek rowniez! ))
Buuuziaki i ssmoczki dla wszystkich ))
margar3tka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-21, 21:22   #2
mosquito
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 96
Dot.: Pytanko: Na ktorych paluszkach wzorki??

wiem że nie dorastam dolly do pięt jesli chodzi o zdobienie paznokci ale tez od jakiegos czasu sie tym zajmuję więc może moja wypowiedz okaze sie chociaz w jakims małym stopniu pomocna. tak więc zależy co chcesz miec na tych paznokietkach, bo jezeli np hologramy tylko przy końcówce to ładnie prezentują się na wszystkich i efekt nie jest przesadzony, jezeli wtapianie jakis kwatków to proponuje na kciuku i serdecznym, a ozdoby 3d tylko na serdecznym, ale oczywiście wszystko to kwestia gustu i zdobienia! Kombinacje moga byc naprawde przeróżne! najlepiej doradzi Ci kosmetyczka, kiedy juz wybierzesz sobie co chciałabys na paznokciach!
__________________
MOSQUiTO
mosquito jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-21, 21:37   #3
margar3tka
Raczkowanie
 
Avatar margar3tka
 
Zarejestrowany: 2004-02
Lokalizacja: Białystok
Wiadomości: 286
GG do margar3tka
Dot.: Pytanko: Na ktorych paluszkach wzorki??

Hej mosquito!)
Dzieki za odpowiedz Na pewno w jakims stopniu pomogla Tylko ja to jestem zupelnei zielona w tych sprawach... i az wstyd sie przyznac nie wiem za bardzo jak wygladaja hologramy i te ozdoby 3d...:P ale wstyd hehe Wiec jakbys mogla to napisz mi pokrotce co to takiego)
Pozdrowki
margar3tka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-21, 21:47   #4
margar3tka
Raczkowanie
 
Avatar margar3tka
 
Zarejestrowany: 2004-02
Lokalizacja: Białystok
Wiadomości: 286
GG do margar3tka
Dot.: Pytanko: Na ktorych paluszkach wzorki??

Wlasnie o cos takiego mi chodzi) Tylko bez zadnych brokatow) Pozdrowki
margar3tka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-21, 22:50   #5
Asik_
Zakorzenienie
 
Avatar Asik_
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 3 288
Dot.: Pytanko: Na ktorych paluszkach wzorki??

A ja powiem, ze z obserwacji u innych wiem ze ladnie wyglada tylko na serdecznym
Asik_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-22, 07:50   #6
naila
Zakorzenienie
 
Avatar naila
 
Zarejestrowany: 2002-06
Lokalizacja: podlaskie
Wiadomości: 7 712
Dot.: Pytanko: Na ktorych paluszkach wzorki??

Jeśli to ma być duże (a chyba tak) i wypukłe, to proponuję tylko na serdecznych.
__________________

Moje Impresje jestem również Zakosmetykowana
naila jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-22, 17:44   #7
mona1978
Zakorzenienie
 
Avatar mona1978
 
Zarejestrowany: 2004-10
Lokalizacja: Studio Stylizacji 4U
Wiadomości: 6 688
GG do mona1978
Dot.: Pytanko: Na ktorych paluszkach wzorki??

Cytat:
Napisane przez naila
Jeśli to ma być duże (a chyba tak) i wypukłe, to proponuję tylko na serdecznych.
Popieram was dziewzcyny - na serdecznych obu paluszkach wygląda to jednak najlepiej - no w zależności od okazji

Cytat:
Napisane przez najpiękniejsza.pl
Ile paznokci powinnyśmy zdobić?

Wzory można malować na jednym lub dwu paznokciach. Na przyład jeśli wybieramy się na przyjęcie "siedzące" zdobienie warto zrobić tylko na serdecznym palcu prawej ręki. Będzie ona bardziej widoczna podczas przyjęcia.
Na przyjęcie "chodzone" lepiej wykonać zdobienie na lewej dłoni. Zdobienie ma podkreślać urodę , wzbudzać zainteresowanie ale nie dominować kobiety.
mona1978 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-22, 17:59   #8
Dolly
Zakorzenienie
 
Avatar Dolly
 
Zarejestrowany: 2003-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 812
GG do Dolly
Dot.: Pytanko: Na ktorych paluszkach wzorki??

ja wychodze z założenia co za dużo to nie zdrowo więc jeśli chodzi o ozdoby 3d to ja osobiście bym zrobiła tylko na serdecznych

co do wypowiedzi którą dołączyła Mona to jakoś dla mnie śmiesznie wyglądałoby tylko na jednym palcu u prawej reki tak jakby ktoś o tej lewej zapomniał hehe
Dolly jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-22, 18:04   #9
mosquito
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 96
Dot.: Pytanko: Na ktorych paluszkach wzorki??

to własnie sa hologramy! a te zdjęcia które wkleiłaś to zdobienie 3d
__________________
MOSQUiTO
mosquito jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-22, 21:03   #10
margar3tka
Raczkowanie
 
Avatar margar3tka
 
Zarejestrowany: 2004-02
Lokalizacja: Białystok
Wiadomości: 286
GG do margar3tka
Dot.: Pytanko: Na ktorych paluszkach wzorki??

Dziewczonka!
Mam piekne paznokietki wrocilam neidawno z salonu i jestem zachwycona!! Bardzo mila pani kosmetyczka zrobila mi frencza czy jak to sie tam nazywa;p ale bez takich wyraznych konturow (kontur?;p) i na kazdym paluszku malenkiego wypuklego (tzn... ekhm..3d ) kwiatuszka wyglada to cudownie nie jest przesadzone a takie delikatne hihih ) Jak zdobede cyfrowke to wkleje zdjatka
pozdrawiam
margar3tka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-05, 13:58   #11
naila
Zakorzenienie
 
Avatar naila
 
Zarejestrowany: 2002-06
Lokalizacja: podlaskie
Wiadomości: 7 712
Dot.: Pytanko: Na ktorych paluszkach wzorki??

Hej, hej ... masz już może zdjęcia??? Wklejaj!!
__________________

Moje Impresje jestem również Zakosmetykowana
naila jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-05, 18:44   #12
Płazik
Raczkowanie
 
Avatar Płazik
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 440
Dot.: Pytanko: Na ktorych paluszkach wzorki??

Ja też się nie mogę doczekać!^^ Płazy są z natury [=D] niecierpliwe ^^
__________________
Postanowienie:
-dużo ćwiczyć z pazurkami i wizażem.


Moja skromna galeria :

http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=381397
Płazik jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-07, 13:10   #13
bestilka007
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Szprotawa
Wiadomości: 189
Dot.: Pytanko: Na ktorych paluszkach wzorki??

mnie tez sie wydaje ze a serdecznych bedzie wyglodac rewelacyjnie p
pozdrawiam
__________________
bestilka007
bestilka007 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-07, 15:28   #14
Sathi
Zakorzenienie
 
Avatar Sathi
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: uroczysko
Wiadomości: 5 658
Dot.: Pytanko: Na ktorych paluszkach wzorki??

mnie też się podobają zdobienia tylko na serdecznym palcu, wygląda to wtedy subtelnie i skromnie, czekamy na fotki
__________________
Połam język
Spadł bąk na strąk, a strąk na pąk. Pękł pąk, pękł strąk, a bąk się zląkł.


MIŁEGO DNIA
Sathi jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Paznokcie


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 10:49.