Co mogę zmienić? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Metamorfozy

Notka

Metamorfozy Służymy kompleksowymi poradami jak zmienić swój wygląd i styl - makijaż, fryzurę, sposób ubierania się...

Odpowiedz

Narzędzia
Stary 2012-06-16, 14:19   #1
90ola
Przyczajenie

Co mogę zmienić?

Hej Wizażanki...
Niedawno trafiłam na forum, trochę poczytałam i pomyślałam, że warto się zarejestrować i zapytać Was o radę. Może najpierw napiszę coś o sobie.
Mam na imię Ola, niedługo skończę 22 latka, studiuję, jestem osobą bardzo spokojną i raczej zamkniętą w sobie. Postanowiłam się zmienić, tylko to nie jest takie proste jak się okazało.
Nie wiem co mogłabym zmienić w swoim wyglądzie, żeby było lepiej. Zapuściłam włosy, chciałabym przytyć, zacząć się malować (wiem to prawie nierealne w dzisiejszym świecie ale nie maluję się), może zmienić styl ubierania się. Chciałabym coś w sobie zmienić, żeby podobać się samej sobie i może też innym.
Mam nadzieję, że coś mi doradzicie i pomożecie
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg IMG_0545.jpg (186,9 KB, 406 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg IMG_0604nowe2.jpg (42,8 KB, 345 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Moje zdjęcie 6a.jpg (8,7 KB, 372 załadowań)
90ola jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-06-16, 15:15   #2
AnnetteK
Raczkowanie

Send a message via Skype™ to AnnetteK
Dot.: Co mogę zmienić?

Ładna dziewczyna z Ciebie Jeśli chodzi o makijaż nie trzeba Ci wiele- tusz do rzęs (najlepiej brązowy bo jesteś blondynką) + róż na policzki.Z tego co widzę na zdjęciu jesteś szczupła, więc może spróbuj nosić jakieś sukienki / spódnice , niekoniecznie bardzo krótkie.
AnnetteK jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-06-16, 15:43   #3
astefa
Przyczajenie

Masz śliczną figurę, niejedna dziewczyna o takiej marzy, czemu chcesz przytyć?