Jak i co zmienić? Przezroczysta prosi o rady - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Metamorfozy

Notka

Metamorfozy Służymy kompleksowymi poradami jak zmienić swój wygląd i styl - makijaż, fryzurę, sposób ubierania się...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2010-08-03, 21:23   #1
dolinka
Raczkowanie
 
Avatar dolinka
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: Toruń
Wiadomości: 34
GG do dolinka

Co tutaj zmienić ??


Cześć dziewczyny Nie wiem co mogłabym zmienic w swoim wygladzie zeby wyglądać "normalnie". Na zdj tutaj wygladam dziwacznie i niepodobam sie sobie... Dodam ze w Sobote ide na wesele i bede w tej sukience co na zdj. Hmm co mam ze soba zrobic? Jakie dodatki, fryzurka? Proszę Was dziewczyny o radę
dolinka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-08-03, 21:30   #2
Honza
Raczkowanie
 
Avatar Honza
 
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 227
Dot.: Co tutaj zmienić ??

Zmieniłabym kolczyki, nie wiszące ani koła, raczej takie na wielkość płatka ucha, może czarne? Co do fryzury to albo zaczesanie grzywki do tyłu, albo na bok, ale na jedną stroną, do tego kok
Dobrze byłoby też pozbyć się sylikonowych ramiączek.
Honza jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-08-03, 21:42   #3
dolinka
Raczkowanie
 
Avatar dolinka
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: Toruń
Wiadomości: 34
GG do dolinka
Dot.: Co tutaj zmienić ??

Fryzurka napewno bedzie inna.. nie podobała mi sie wtedy. Myslałam ze moze by kupic srebrne kolczyki coś na kształt tej bransoletki, ktora mam na zdj.?
dolinka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-08-03, 23:05   #4
beatka_krk
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Kraków/Manchester
Wiadomości: 59
Dot.: Co tutaj zmienić ??

Ja tez uwazam, ze czarne kolczyki beda wygladac super. Ale nie wiszace...
I bransoletka tez czarna...
Mi tam sie podobasz, nie zmieniaj zbyt wiele... Moze troszke grubsze brwi powinnas miec. I tyle. Tak to sliczna jestes.
Powodzenia z kreacja i dodatkami
beatka_krk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-08-04, 01:10   #5
dolinka
Raczkowanie
 
Avatar dolinka
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: Toruń
Wiadomości: 34
GG do dolinka
Dot.: Co tutaj zmienić ??

A wiec jutro lece na miasto kupic czarne kolczyki i bransoletke.. Yhym macie racje ze czern bedzie lepsza bo w dodatku mam czarne buty i torebke:P

---------- Dopisano o 01:10 ---------- Poprzedni post napisano o 00:42 ----------

Przeglądałam przed chwilka propozycje roznych fryzur i tak się zastanawiam czy do mnie i do tej sukienki pasowały by jakies ala loczki? Dodam ze mam włosy długosci troszke za ramiona.
dolinka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-08-04, 15:10   #6
Honza
Raczkowanie
 
Avatar Honza
 
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 227
Dot.: Co tutaj zmienić ??

Cytat:
Napisane przez dolinka Pokaż wiadomość
A wiec jutro lece na miasto kupic czarne kolczyki i bransoletke.. Yhym macie racje ze czern bedzie lepsza bo w dodatku mam czarne buty i torebke:P

---------- Dopisano o 01:10 ---------- Poprzedni post napisano o 00:42 ----------

Przeglądałam przed chwilka propozycje roznych fryzur i tak się zastanawiam czy do mnie i do tej sukienki pasowały by jakies ala loczki? Dodam ze mam włosy długosci troszke za ramiona.

Loczki będą tu wyglądać fajnie, ale osobiście upięłabym je w kok Sukienka zabudowana jest pod szyją, więc nie warto raczej już niczego na tej wysokości zostawiać, tym bardziej że dojdą jeszcze kolczyki.

Zgadzam się co do brwi, przejedź je cieniem i powinno być ok
Honza jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-08-04, 15:25   #7
Scarlle
Raczkowanie
 
Avatar Scarlle
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 266
Dot.: Co tutaj zmienić ??

ja postawila bym na delikatne kolczyki, nie zwisające i nie czarne, bo sukeinka sama w sobie jest bardzo wyrazista.Buty czarne , torebka czarna - ok. ale kolczyki drobne i delikane, to samo branzoletka.
Włosy muszą być upiete, ponieważ sukienka ma półgolf. Loczki wg mnie wyglądają obciachowo, ale to moje zdanie.
Moze pasowałby hiszpanski kok?
Scarlle jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-08-04, 19:32   #8
Madam Coco
Rozeznanie
 
Avatar Madam Coco
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 717
Dot.: Co tutaj zmienić ??

Jesteś bardzo ładną kobietą

1. Nie zakładaj połyskujących rajstop (chyba, że tak na zdjęciu wyszły) tylko matowe, bo nie współgrają z sukienką.
2. Sukienka jest ładna, ale moim zdaniem niepotrzebnie nie(!) podkreśla Ci figury, która jest bardzo ładna, ale niestety nie widać wcięcia w talii Może jakiś pasek?
3. Zdecydowanie inne kolczyki do tego kształtu twarzy
4. Oczy podkreślaj inaczej (poszukaj inspiracji w dziale MM), bo tak niepotrzebnie je zmniejszasz i trochę się gryzą z brązowymi brwiami - raczej powinnaś powiększać oczka
5. Inna fryzura - bardziej uniesiona Może rozpuszczone włosy - tylko nie wiem jakie masz, ale wydaje mi się, że wyglądałabyś wręcz obłędnie w rozpuszczonych
__________________
Finezja życia.
Madam Coco jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-08-04, 23:00   #9
dolinka
Raczkowanie
 
Avatar dolinka
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: Toruń
Wiadomości: 34
GG do dolinka
Ta sukienka jest z paskiem ale wydawało mi sie ze lepiej jest bez... pasek jest dlugi czarny z tego materiału co sukienka i nie wiem jak go zawiazac (kokarda?) i gdzie.. kiedy zawiazałam w talli wygladało to smiesznie ;/

Z paskiem

Edytowane przez kaska222
Czas edycji: 2012-06-21 o 19:15 Powód: post pod postem
dolinka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-08-04, 23:11   #10
hashii
Raczkowanie
 
Avatar hashii
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 160
Dot.: Co tutaj zmienić ??

1) inne kolczyki!!
2) masz grzywkę? na twoim miejscu rozpuściłabym włoski, i może lekkie fale?

sukienka superrr

---------- Dopisano o 23:11 ---------- Poprzedni post napisano o 23:10 ----------

]1) inne kolczyki!!
2) masz grzywkę? na twoim miejscu rozpuściłabym włoski, i może lekkie fale?
3) kryte buciki?
sukienka superrr
hashii jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-08-04, 23:25   #11
Madam Coco
Rozeznanie
 
Avatar Madam Coco
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 717
Dot.: Co tutaj zmienić ??

Cytat:
Napisane przez dolinka Pokaż wiadomość
Z paskiem
Moim zdaniem dużo lepiej z paskiem Tylko trzeba go jakoś ładnie zawiązać, a może dokup inny, który będzie łatwiejszy "w obsłudze"? Masz świetną figurę


I co postanowiłaś z włoskami zrobić?
__________________
Finezja życia.
Madam Coco jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-08-04, 23:56   #12
dolinka
Raczkowanie
 
Avatar dolinka
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: Toruń
Wiadomości: 34
GG do dolinka
Dot.: Co tutaj zmienić ??

jednak pozostane przy spietych. Na rozpuszczone sie nie zdecyduje bo mam zbyt krotkie ( ok. do ramion) i do tego ciekie wiec watpie czy wyszły by z nich ładne loki...Jeszcze mysle nad kolczykami.. nie mam pojecia jakie by pasowały, wydawalo mi sie ze duze kola to strzał w 10
dolinka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-08-05, 11:04   #13
Madam Coco
Rozeznanie
 
Avatar Madam Coco
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 717
Dot.: Co tutaj zmienić ??

Cytat:
Napisane przez dolinka Pokaż wiadomość
jednak pozostane przy spietych. Na rozpuszczone sie nie zdecyduje bo mam zbyt krotkie ( ok. do ramion) i do tego ciekie wiec watpie czy wyszły by z nich ładne loki...Jeszcze mysle nad kolczykami.. nie mam pojecia jakie by pasowały, wydawalo mi sie ze duze kola to strzał w 10
Jeżeli chcesz koniecznie długie - to postawiłabym na takie typowe, eleganckie "wężyki-lineczki". W kołach nie wyglądasz dobrze, bo trochę psują cały efekt sukienki i są takie jakieś

A makijaż ?
__________________
Finezja życia.
Madam Coco jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-08-05, 11:20   #14
dolinka
Raczkowanie
 
Avatar dolinka
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: Toruń
Wiadomości: 34
GG do dolinka
Dot.: Co tutaj zmienić ??

Umiem tylko wytuszowac rzesy i zrobic czarne kreski na dolnej powiece :P:P a i błyszczyk na usta.
dolinka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-06-21, 17:28   #15
dolinka
Raczkowanie
 
Avatar dolinka
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: Toruń
Wiadomości: 34
GG do dolinka
Jak i co zmienić? Przezroczysta prosi o rady

Witam wszystkie wizazanki.
C hcialabym zmienic cos w swoim wygladzie, nie podobam sie sobie wcale.
Moim największym kompleksem jest duzy i krzywy nos.

Nie chcę być ciągle taka bez wyrazu i przezroczysta.
Mam 22 lata a czuje sie jak 4o.

Najbardziej chce zmienic fryzurę. Moje włosy są cienkie, rzadkie i dlatego boje się że bede miala ich jeszcze mniej a w końcu zostanę łysa:P




1. Opalam się raczej łatwo na początku czerwono a później skóra stopniowo brązowieje.

2. Kolor oczu niebieskie, jasne przy źrenicach.

3. Piegi posiadam, ale niewiele

4. Cere mam dość jasną, często sie czerwienie i mam czerwony nos, zmarszczki na czole i kolo oczu (mimiczne), malutkie krostki koloru skóry najwiecej na czole.

5. Naturalny kolor wloskow tociemny blond (mysi:p)

6. Kolor wyblakły czerwony - róż.


Licze na Wasze wskazówki i rady
Pozdrawiam serdecznie i z góry dziekuje!
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg DSCN6082c.jpg (222,2 KB, 130 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg f.jpg (101,7 KB, 126 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSCN5887.jpg (103,8 KB, 106 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSCN5265.jpg (130,2 KB, 107 załadowań)
dolinka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-06-21, 18:15   #16
leniwy_leniwiec
Raczkowanie
 
Avatar leniwy_leniwiec
 
Zarejestrowany: 2011-10
Wiadomości: 55
Dot.: Jak i co zmienić? Przezroczysta prosi o rady

Najpierw obejrzałam Twoje zdjęcia, potem przeczytałam opis. I bardzo się zdziwiłam, kiedy przeczytałam o tym nosie. W ogóle nie zwróciłam na niego uwagi! Jesteś bardzo ładną dziewczyną, ślicznie się uśmiechasz na tym zdjęciu Na fryzurach, makijażach się nie znam, więc nic nie doradzę, ale wydaje mi się, że nie musisz zbyt wiele zmieniać.
__________________
I LOVE THIS GAME!
leniwy_leniwiec jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-06-22, 18:50   #17
Ankhi
Rozeznanie
 
Avatar Ankhi
 
Zarejestrowany: 2010-11
Wiadomości: 503
Dot.: Jak i co zmienić? Przezroczysta prosi o rady

Cytat:
Napisane przez dolinka Pokaż wiadomość
Witam wszystkie wizazanki.
C hcialabym zmienic cos w swoim wygladzie, nie podobam sie sobie wcale.
Moim największym kompleksem jest duzy i krzywy nos.

Nie chcę być ciągle taka bez wyrazu i przezroczysta.
Mam 22 lata a czuje sie jak 4o.

Najbardziej chce zmienic fryzurę. Moje włosy są cienkie, rzadkie i dlatego boje się że bede miala ich jeszcze mniej a w końcu zostanę łysa:P




1. Opalam się raczej łatwo na początku czerwono a później skóra stopniowo brązowieje.

2. Kolor oczu niebieskie, jasne przy źrenicach.

3. Piegi posiadam, ale niewiele

4. Cere mam dość jasną, często sie czerwienie i mam czerwony nos, zmarszczki na czole i kolo oczu (mimiczne), malutkie krostki koloru skóry najwiecej na czole.

5. Naturalny kolor wloskow tociemny blond (mysi:p)

6. Kolor wyblakły czerwony - róż.


Licze na Wasze wskazówki i rady
Pozdrawiam serdecznie i z góry dziekuje!
Nos masz świetny przecież. Ja bym coś pokombinowała z makijażem i dodała kolczyki o ile lubisz. A tak w ogóle to jesteś śliczna.
__________________
Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić, i przychodzi taki jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi!
Ankhi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-06-23, 19:45   #18
malamenda2009
Zakorzenienie
 
Avatar malamenda2009
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 5 623
Dot.: Jak i co zmienić? Przezroczysta prosi o rady

Co powiesz o takich fryzurkach? jesteś bardzo ładna! co do makijażu, to bym się skupiła na zatuszkowaniu cieni pod oczami i delkatnym podkreślaniu atutów (ładne oczy, usta). Też myślę, że fajne, długie kolczyki byłby ciekawym akcentem
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Layered-Long-Bob-Hairstyle1.jpg (29,7 KB, 11 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg heidi-klum-hairstyle-2.jpg (25,7 KB, 11 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 2006-red-straight.jpg (34,6 KB, 9 załadowań)
__________________
nasz dzień
malamenda2009 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-06-24, 12:24   #19
dolinka
Raczkowanie
 
Avatar dolinka
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: Toruń
Wiadomości: 34
GG do dolinka
Dot.: Jak i co zmienić? Przezroczysta prosi o rady

Ta fryzurka na drugim zdjeciu najbardziej mi się podoba..Tylko blond?;o Myślałam nad delikatnymi jasnymi pasemkami? Czy to dobry pomysł do tej fryzurki na zdj nr. 2??

Jak podkreślic oczy nie używając czarnej kredki? Dziewczyny mi ją odradzały..
dolinka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-06-24, 12:40   #20
malamenda2009
Zakorzenienie
 
Avatar malamenda2009
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 5 623
Dot.: Jak i co zmienić? Przezroczysta prosi o rady

Cięcie mi się też bardzo podoba, a kolor to myślałam, że może coś rudego?taki blond jak na tym zdjęciu, to myślę, że nie za bardzo (chodziło mi o ścięcie właśnie), ale pasemka - jestem na tak
a co do makijażu oka, to wg mnie - podkręcenie zalotką rzęs, czarny tusz i rozświetlenie oka jasnym cieniem (załączam fotki), też odradzam czarną kredkę dookoła oka, bo to pomniejsza i wygląda ciężko, a Ty masz śliczne oczy
myślę też, że w makijażu pasowałyby Ci kolory takie jak zielony i błękitny, możesz poeksperymentować z np. takimi kreskami

http://www.snobka.pl/artykul/makijaz-46-swietlisty-5257
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg anna_sui_nude_lips_2010.jpg (107,3 KB, 7 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 23760.jpg (19,6 KB, 14 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Modelka-pokazu-DG-199x300.jpg (15,9 KB, 8 załadowań)
__________________
nasz dzień
malamenda2009 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-06-25, 09:00   #21
behemotkot
Rozeznanie
 
Avatar behemotkot
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: punkt w przestrzeni
Wiadomości: 930
Dot.: Jak i co zmienić? Przezroczysta prosi o rady

Sorry, chyba jednak dodałaś zdjęcia innej osoby, bo ja tutaj ani dużego, ani krzywego nosa nie widzę. Najgorzej jest wtedy, kiedy jest dobrze, a próbujemy na siłę coś sobie wmówić...
__________________
"...bo ona ona różne ma imiona
jedni wołają ją miłość inni zgaga pieprzona
bo ona ona imiona różne ma
jedni wołają ją szczęście niepojęte
inni pani na K."

Początki bloga
http://okiembehemotkota.blogspot.com

Moje amatorskie fotki:
http://kasita.flog.pl/
behemotkot jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-06-25, 09:22   #22
dolinka
Raczkowanie
 
Avatar dolinka
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: Toruń
Wiadomości: 34
GG do dolinka
Dot.: Jak i co zmienić? Przezroczysta prosi o rady

Dodaję zdj z profilu... Jak to nie jest duzy i długi nos to chyba rzeczywiście mam jakiś problem....
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Snapshot_20110615_1.jpg (26,2 KB, 63 załadowań)
dolinka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-06-25, 11:58   #23
malamenda2009
Zakorzenienie
 
Avatar malamenda2009
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 5 623
Dot.: Jak i co zmienić? Przezroczysta prosi o rady

Na pewno nie jest to coś, co Cię oszpeca wg mnie jest przeciętnych rozmiarów - może pora zmienić podejście i nie przejmować się jakimiś starymi albo wmówionymi kompleksami?
__________________
nasz dzień
malamenda2009 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-06-25, 16:51   #24
Denaris
Rozeznanie
 
Avatar Denaris
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 813
Dot.: Jak i co zmienić? Przezroczysta prosi o rady

Cytat:
Napisane przez malamenda2009 Pokaż wiadomość
Na pewno nie jest to coś, co Cię oszpeca wg mnie jest przeciętnych rozmiarów - może pora zmienić podejście i nie przejmować się jakimiś starymi albo wmówionymi kompleksami?

Zgadzam się

Jak dla mnie zmienić tylko musisz podejście do siebie. Popracuj nad samooceną a będzie ok! Mam podobny nos do Ciebie i uważam, że jest wporządku Uwierz mi, mało kto zwróciłby na niego uwagi ze względu na to, że jest brzydki - ba, jest uroczy!
__________________
31.07.2014 Gabryś jest już z nami
Denaris jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Metamorfozy


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 13:14.