Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Część V - Strona 16 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2012-07-02, 18:10   #451
kat123
Zakorzenienie
 
Avatar kat123
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Zachód PL
Wiadomości: 5 479
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtop: cz; V.

Cytat:
Napisane przez TwojaKokaina Pokaż wiadomość
oddychanie ćwiczyłam kiedyś ze względu na moje problemy z lękami itd. ale nie takie typowe tylko inne. a teraz się połapać nie mogę, ale trochę ćwiczeń i będzie ok
pewnie, wszystko się z czasem załapie
Cytat:
Napisane przez Bayka Pokaż wiadomość
no wlasnie

a tam, ja bym tak wyszla


co do grzywki-ja mialam jako dizecko taka prosta i nawet nie pamietam kiedy przestalam ja miec
a teraz chcialabym, ale taka na bok, niestety doszlam do wniosku, ze mi nie bedzie pasowac wiec zostaje jak jest-czyli bez grzywki

Na noc naolejowalam olejem ze slodkich migdalow, rano zmylam bez problemu, ale to dlatego, ze skonczyl sie moj delikatny szampon i uzylam garniera ale wlosy super mieciutkie i pachnace- tego mi brakuje w tych delikatnych szamponach-alobo w ogole nie pachna, albo tak delikatnie, ze zaraz zapach sie ulatnia albo smierdza
ta, odezwała się -posiadaczka pięknych długich włosów -na pewno byś nie wyszła

też jak byłam mała miałam prostą grzywkę, ale raczej bym nie chciała do niej wracać wrzuć jakieś zdjęcie z dzieciństwa grzywki nie są praktyczne mam od kilku dni mam ochotę ją sobie wyrwać

No, też mnie to wkurza... Ale teraz nawet nie mam nic pachnącego w domu -same Babydreamy i Czarne rzepy a może bym sobie kupiła jeden pachnący ehhh... No pain no gain
Cytat:
Napisane przez pin up girl1991 Pokaż wiadomość
Hahaha ojj naszlo mnie na mysl o farbowaniu heh troche chamsko zrobilam ze sie wycofalam z tej aukcji ale wygralam inna wesolego kostka pluszaka takiego wielkiego za 18zl
wrrr
a po co Ci kostek pluszak? a ja myślę co Ci się w avatar stało
__________________
Żona od 08.08.2015

Aparatka od 11.10.2014 (góra).
Dół od 11.04.2015.
kat123 jest offline  
Stary 2012-07-02, 18:24   #452
spiritusmovens
Rozeznanie
 
Avatar spiritusmovens
 
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 659
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtop: cz; V.

Cytat:
Napisane przez kat123 Pokaż wiadomość
żartujesz, prawda?

---------- Dopisano o 10:25 ---------- Poprzedni post napisano o 10:21 ----------



falują i właśnie w jakiś taki brzydki sposób jak doschną to spróbuję je ogarnąć i może zrobię zdjęcia. Cieszę się, że poszło tyle farbowańców, ale męczy mnie to cieniowanie

a dobrze, wystarczyło raz umyć BD ja się zaczynam zastanawiać czy oleje w ogóle coś na mnie działają -niektórzy myją po 2-3 razy nawet po kokosie a ze mnie wszystko spływa bez problemu

choruję ostatnio na spinki kwiaty ale moja ulubiona się zniszczyła i nic sobie w jej miejsce nie mogę ładnego znaleźć
oj to nie za dobrze takie krótkie to rzeczywiście problem trochę ale może tak jest teraz, troszkę urosną i pewnie się ułożą odpowiednio

---------- Dopisano o 18:22 ---------- Poprzedni post napisano o 18:20 ----------

Cytat:
Napisane przez kat123 Pokaż wiadomość
Ja właśnie mam taki plan: herbata z pokrzywy rano, wieczorem ze skrzypu, dwa razy dziennie CP po 2 tabletki, i oleje 2 razy w tygodniu. I zobaczymy co z tego wyniknie. Chciałam drożdże, ale dla mnie są nie do przełknięcia miałam brać w tabletkach, ale biorę CP a już nie chcę łykać tej chemii tyle.

I zdjęcia dla Was. Niby nie wygląda to tragicznie, ale z domu bym tak nie wyszła każdy w inną stronę, a na żywo wyglądają gorzej. A może mam zbyt wygórowane oczekiwania?
mi się podobają, a próbowałaś robić te loki na koszulkę, żeby bardziej podkreślić skręt? może pokombinuj z żelem lnianym

---------- Dopisano o 18:24 ---------- Poprzedni post napisano o 18:22 ----------

Cytat:
Napisane przez TwojaKokaina Pokaż wiadomość
po prostu mają mocne włosy i je pielęgnują.
mi zawsze mówili, że mimo farby mam ładne, a wtedy z nimi nic nie robiłam, tylko szampon, czasem odzywka. takie geny
btw. czemu na nią ciągle mówisz 'marmozeta'? wiem, ze za nią nie przepadasz, ale zastanów się, czy ty byś chciała, żeby Cię ktoś obrażał?

---------- Dopisano o 11:34 ---------- Poprzedni post napisano o 11:30 ----------


żartujesz?
wiesz, ja kocham rudy i wiele osób mi mówi, że ten kolor najbardziej mi pasowal, ale się nie łamię, bo wiem, ile to zachodu z wypłukującym się kolorem. to nie jest typowy odcień typu blond czy brąz. poza tym odrosty
no i farba wcale nie polepszy stanu Twoich włosów
ja kiedyś lubiłam rudy dopuki się na taki nie zafarbowałam i wyglądałam tragicznie, lepiej wyglądam teraz w tym wypłukanym rudym kolorze sto razy niż w tamtym super mocnym farbowanym
__________________
Amo la vita meravigliosa



Włosy
spiritusmovens jest offline  
Stary 2012-07-02, 18:27   #453
AmaiMomo
Zadomowienie
 
Avatar AmaiMomo
 
Zarejestrowany: 2012-05
Wiadomości: 1 381
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtop: cz; V.

Moje drogie, mam wielką prośbę.

Szperam po KWC, ale ten natłok informacji wprowadził tylko większy zamęt w mojej głowie.

Wyjeżdżam za tydzień na wakacje nad jeziora. Codzienne kąpiele i operacja słoneczna na pewno wysuszą moje nieszczęsne włosięta.

Używam szamponu Babydream i odżywki z Alterry, ale zastanawiam się, czy nie zmienić tego zestawu na inny.

Myślałam o jakimś ziołowym szamponie i odżywce, która naprawdę dobrze nawilża włosy.

Celować w produkty Rossmanowskie/maski Waxa, czy możecie polecić jakieś inne drogeryjne cudeńka na suche włosy?

Wiem, że ten temat jest tutaj wałkowany na okrągło, ale może są jakieś kosmetyki idealne właśnie na wakacyjne "tortury" biednych kłaczków?

Edytowane przez AmaiMomo
Czas edycji: 2012-07-02 o 18:28
AmaiMomo jest offline  
Stary 2012-07-02, 18:35   #454
TwojaKokaina
Zakorzenienie
 
Avatar TwojaKokaina
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 17 651
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtop: cz; V.

kat - i dziękuję przy okazji za odpo na blogu odnośnie czarnej rzepy

nieszczęsną rzepę z joanny używam jako mydło do rąk, bo żal mi wyrzucić
TwojaKokaina jest offline  
Stary 2012-07-02, 18:39   #455
kat123
Zakorzenienie
 
Avatar kat123
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Zachód PL
Wiadomości: 5 479
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtop: cz; V.

Cytat:
Napisane przez spiritusmovens Pokaż wiadomość
oj to nie za dobrze takie krótkie to rzeczywiście problem trochę ale może tak jest teraz, troszkę urosną i pewnie się ułożą odpowiednio

---------- Dopisano o 18:22 ---------- Poprzedni post napisano o 18:20 ----------



mi się podobają, a próbowałaś robić te loki na koszulkę, żeby bardziej podkreślić skręt? może pokombinuj z żelem lnianym
mam nadzieję, ja za wszystko obwiniam teraz degażowanie następnym razem jak zobaczę te nożyczki -uciekam

nie, dziś nie robiłam, bo ostatnio nic z tego nie wychodzi. Poza tym ja nie chcę loków -loków... Chcę fale na loki mam za krótkie włosy w żel lniany mi się nie chce bawić na razie... może jakiś zamiennik gotowy do kupienia w Rossmannie albo naturze?

---------- Dopisano o 18:39 ---------- Poprzedni post napisano o 18:37 ----------

Cytat:
Napisane przez TwojaKokaina Pokaż wiadomość
kat - i dziękuję przy okazji za odpo na blogu odnośnie czarnej rzepy

nieszczęsną rzepę z joanny używam jako mydło do rąk, bo żal mi wyrzucić
spoko ja akurat lubię zapach rzepy a ten szampon co mam już nie raz mi włosy ratował przed wypadaniem i jakoś tak mam teraz do niego sentyment
__________________
Żona od 08.08.2015

Aparatka od 11.10.2014 (góra).
Dół od 11.04.2015.
kat123 jest offline  
Stary 2012-07-02, 18:40   #456
TwojaKokaina
Zakorzenienie
 
Avatar TwojaKokaina
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 17 651
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtop: cz; V.

ponoć dobrym stylizatorem jest żel z joanny rzepy albo żel mrożący joanny
TwojaKokaina jest offline  
Stary 2012-07-02, 18:42   #457
AmaiMomo
Zadomowienie
 
Avatar AmaiMomo
 
Zarejestrowany: 2012-05
Wiadomości: 1 381
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtop: cz; V.

Cytat:
Napisane przez kat123 Pokaż wiadomość
mam nadzieję, ja za wszystko obwiniam teraz degażowanie następnym razem jak zobaczę te nożyczki -uciekam
O nie...ja mam fatalne wspomnienia pod degażowaniu. Fryzura wyglądała fajnie zaraz po stylizacji, ale po pierwszym myciu włosy sterczały mi na boki, wyglądały na wiecznie naelektryzowane i zniszczone.

Teraz miałam zabraną objętość poprzez pikowanie i jestem zadowolona z efektu.
AmaiMomo jest offline  
Stary 2012-07-02, 18:44   #458
kat123
Zakorzenienie
 
Avatar kat123
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Zachód PL
Wiadomości: 5 479
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtop: cz; V.

Cytat:
Napisane przez TwojaKokaina Pokaż wiadomość
ponoć dobrym stylizatorem jest żel z joanny rzepy albo żel mrożący joanny
dzięki za info
__________________
Żona od 08.08.2015

Aparatka od 11.10.2014 (góra).
Dół od 11.04.2015.
kat123 jest offline  
Stary 2012-07-02, 19:00   #459
pin up girl1991
Rozeznanie
 
Avatar pin up girl1991
 
Zarejestrowany: 2012-02
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 503
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtop: cz; V.

Cytat:
Napisane przez kat123 Pokaż wiadomość
wrrr
a po co Ci kostek pluszak? a ja myślę co Ci się w avatar stało
a tak jakos mi sie zachcialo hehe bo fajny:P
__________________
167cm/44kg

Jeśli ja jestem TANIA to Ty jesteś GRATIS!
pin up girl1991 jest offline  
Stary 2012-07-02, 19:17   #460
AmaiMomo
Zadomowienie
 
Avatar AmaiMomo
 
Zarejestrowany: 2012-05
Wiadomości: 1 381
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtop: cz; V.

Wybrałam takie połączenie:

Szampon + odżywka

Albo

Szampon + maska lub inna maska

Który zestaw byście wybrały?

BTW: ekstrakt z henny w masce Waxa może przyciemnić włosy?
AmaiMomo jest offline  
Stary 2012-07-02, 19:28   #461
Espoir91
Rozeznanie
 
Avatar Espoir91
 
Zarejestrowany: 2011-06
Lokalizacja: Burdel
Wiadomości: 953
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtop: cz; V.

Cytat:
Napisane przez TwojaKokaina Pokaż wiadomość
nie dziwię się, ze zazdrość bierze górę, ale chyba jesteś przewrażliwiona albo nie ufasz Tżtowi.
co do 'rudej małpy' to wypraszam sobie, bo akurat lubię rude, sama kiedyś byłam i kocham ten kolor

czasami tylko mam wrażenie, że ludzie, którzy obrażają innych sami czują się nie dowartościowani... piszesz, że ma ładne włosy itd, a sama masz brzydkie, czy masz zeza. ale mniejsza, twoja sprawa jak traktujesz ludzi.
kilka postów wyżej napisalam, że podobają mi się rude... a 'ruda malpa' odzwierciedla jej wredny charakter^ ^ nie o to chodzi, że jestem zazdrosna, bo TZ nawet jej nie lubi (zresztą mało kto ją lubi). Po prostu jej stosunek do mnie jest okropny. Znam osobiście dwie ex dziewczyny M. i mam z nimi świetny kontakt,bardzo je lubię. A marmozeta zachowuje sie po prostu nieodpowiednio.
__________________
dbam o WŁOSY !
ostatnie farbowanie: 6.01.2012

cel jest


Nie musisz być perfekcyjna na starcie, ale musisz wystartować, żeby być perfekcyjną!
Espoir91 jest offline  
Stary 2012-07-02, 19:36   #462
Konwalia11
Zadomowienie
 
Avatar Konwalia11
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 1 238
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtop: cz; V.

O rety, dobrnelam do 11 strony
Widze, ze porobilyscie grzywki - ja tez sama ciachnelam i tez... nosze podpieta. Przeszkadza to jednak - ja to jestem luzak i nie chce mi sie dlugo kombinowac z wlosami. No trudno, bede ja znowu zapuszczac, choc byly glosy, ze mi ladnie. Ale uwaga - grzywka juz cala naturalna
Cytat:
Napisane przez Tygrryska Pokaż wiadomość
wlasnie niektorzy sa niegrzeczni i pisza o farbowaniu
Zaraz beda baty

Cytat:
Napisane przez kat123 Pokaż wiadomość

jak było na urlopie kochana? Wypoczęłaś?
Bylo SUPER, cudownie i fantastycznie! Wcale nie chcialo mi sie wracac, no ale coz zrobic
__________________


Be the change you want to see in the world!
Konwalia11 jest offline  
Stary 2012-07-02, 19:48   #463
Tygrryska
Zakorzenienie
 
Avatar Tygrryska
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 8 134
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtop: cz; V.

Cytat:
Napisane przez AmaiMomo Pokaż wiadomość
BTW: ekstrakt z henny w masce Waxa może przyciemnić włosy?
nie

Cytat:
Napisane przez Konwalia11 Pokaż wiadomość
Widze, ze porobilyscie grzywki - ja tez sama ciachnelam i tez... nosze podpieta. Przeszkadza to jednak - ja to jestem luzak i nie chce mi sie dlugo kombinowac z wlosami. No trudno, bede ja znowu zapuszczac, choc byly glosy, ze mi ladnie. Ale uwaga - grzywka juz cala naturalna
hehe
__________________
"It is never too late to be what you might have been."

Tygrryska jest offline  
Stary 2012-07-02, 20:00   #464
chemist
Raczkowanie
 
Avatar chemist
 
Zarejestrowany: 2012-01
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 257
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtop: cz; V.

Cytat:
Napisane przez pin up girl1991 Pokaż wiadomość
haha niezly ten plyn mi wypadaja garsciami jakbym jeszcze tego plynu uzyla to juz wgl I ja lykam skrzyp i pokrzywe activ z dopel herz (czy jak to sie pisze)

Espoir mi tez chce sie pomalowac i na 70% to zrobie i to na rudo za niecale dwa tyg wlosy mam paskudne swoje w sensie kolor (wszyscy mowia ze taki nijaki) poza tym sa bez polysku, chodz duzo wkladam w pielegnacje a jak farbowalam to byly blyszczace, mocne i nie wypadaly a nawet odzywki nie uzywalam i komus tak jak i mi marzy sie ruuudy kolor
jakie malowanie? oszalalas? jaki polysk? dwa tyg maks po malowaniu chyba a pozniej to matowe! a rudy sie tak szybko zmywa i wyglada beznadziejnie! opanuj sie! zeby mi to bylo ostani raz!
chemist jest offline  
Stary 2012-07-02, 20:12   #465
TwojaKokaina
Zakorzenienie
 
Avatar TwojaKokaina
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 17 651
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtop: cz; V.

Cytat:
Napisane przez Konwalia11 Pokaż wiadomość
Widze, ze porobilyscie grzywki - ja tez sama ciachnelam i tez... nosze podpieta. Przeszkadza to jednak - ja to jestem luzak i nie chce mi sie dlugo kombinowac z wlosami.
tylko ja zostałam z długą?
TwojaKokaina jest offline  
Stary 2012-07-02, 22:02   #466
spiritusmovens
Rozeznanie
 
Avatar spiritusmovens
 
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 659
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtop: cz; V.

Cytat:
Napisane przez kat123 Pokaż wiadomość
mam nadzieję, ja za wszystko obwiniam teraz degażowanie następnym razem jak zobaczę te nożyczki -uciekam

nie, dziś nie robiłam, bo ostatnio nic z tego nie wychodzi. Poza tym ja nie chcę loków -loków... Chcę fale na loki mam za krótkie włosy w żel lniany mi się nie chce bawić na razie... może jakiś zamiennik gotowy do kupienia w Rossmannie albo naturze? [COLOR="Silver"]
ale wiesz jeżeli nie masz loków, to loki Ci nie wyjdą, mi nawet po koszulce wychodzą fale a żel może bielendy czarna rzepa jakoś tak, ale nie będę Ci polecać tego, bo nigdy nie próbowałam

---------- Dopisano o 22:02 ---------- Poprzedni post napisano o 22:00 ----------

Cytat:
Napisane przez TwojaKokaina Pokaż wiadomość
tylko ja zostałam z długą?
ja też
__________________
Amo la vita meravigliosa



Włosy
spiritusmovens jest offline  
Stary 2012-07-02, 23:48   #467
Kariar8
Raczkowanie
 
Avatar Kariar8
 
Zarejestrowany: 2012-03
Wiadomości: 35
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtop: cz; V.

TwojaKokaina ja też mam długa ale szczerze zrezygnowałabym z niej bez zastanowienia gdyby nie moje lotniskowe czoło + mega zakola do tego:P

Po prawie pół roku bez farby stwierdzam ze na początku zapuszczenie naturalek wydawało mi się łatwiejszym zadaniem. Obecnie mam odrosty w granicach 6,5 do 8 cm czyli szału nie ma. Miałam ostatni chwile słabości i kupiłam farbę, ale jej nie tknęłam! zobaczyłam swoje zdrowe włosy oglądnęłam z każdej strony i postanowiłam dalej zapuszczać
__________________
Ostatnie farbowanie: 06.01.2012

"Jeszcze raz mógłbym zmienić kształt
rozpiąć skrzydła i frunąć nie zważając na strach
jeszcze raz, przecież sposób znam
tylko nie mam już siły
tylko nie wiem jak"
Kariar8 jest offline  
Stary 2012-07-02, 23:50   #468
TwojaKokaina
Zakorzenienie
 
Avatar TwojaKokaina
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 17 651
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtop: cz; V.

uff, nie jestem sama

i dobrze, że farby nie tknęłaś szkoda byłoby marnować odrost, który juz wyhodowałaś
TwojaKokaina jest offline  
Stary 2012-07-02, 23:54   #469
AmaiMomo
Zadomowienie
 
Avatar AmaiMomo
 
Zarejestrowany: 2012-05
Wiadomości: 1 381
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtop: cz; V.

Gratuluję samozaparcia.

Mnie farbowanie w ogóle nie kusi. ^^ Jestem baaardzo ciekawa, jak będą prezentować się moje włosy, ponieważ - jak już kiedyś pisałam - na dobrą sprawę nie pamiętam, jakiego są koloru.
AmaiMomo jest offline  
Stary 2012-07-03, 07:54   #470
Espoir91
Rozeznanie
 
Avatar Espoir91
 
Zarejestrowany: 2011-06
Lokalizacja: Burdel
Wiadomości: 953
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtop: cz; V.

Ta maseczka dove do akcji specjalnych jest naprawde fajna prostownica sunęła jak nóż po maśle
co do grzywki to ja powiem fryzjerce, że chcę dłuższą z dużym skosem, mam nadzieję że mnie zrozumie
__________________
dbam o WŁOSY !
ostatnie farbowanie: 6.01.2012

cel jest


Nie musisz być perfekcyjna na starcie, ale musisz wystartować, żeby być perfekcyjną!
Espoir91 jest offline  
Stary 2012-07-03, 08:58   #471
anytka19
Little Bad Girl
 
Avatar anytka19
 
Zarejestrowany: 2011-10
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 326
GG do anytka19 Send a message via Skype™ to anytka19
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtop: cz; V.

Cytat:
Napisane przez kat123 Pokaż wiadomość
po co to zrobiłaś? w większości przypadków to się trzyma tak jak normalna farba


Po drugim cieniowaniu okropnie układają mi się włosy nad uchem robi mi się taki zawijas i wyglądam jakbym garnek z głowy zdjęła w nocy dziś miałam na włosach rycynę i alterrowy olej. I co? I nic miałam nadzieję na jakiś blask albo coś, a tu normalnie jak zwykle pusz chyba przestanę myć głowę rano, bo to i tak mija się z celem
Bo kiedyś robiłam tak ale inny kolor i zeszło, poza tym nawet trwały kolor schodzi takimi pasmami... tylko okropnie to wygląda :/ czarny i pasemka brązowe, złote, rude i inne ;/
Często myjesz głowe?
__________________
Zapraszam na mojego bloga http://kosmetomaniaczka.blogspot.com/
anytka19 jest offline  
Stary 2012-07-03, 11:39   #472
Bayka
Zakorzenienie
 
Avatar Bayka
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Norway
Wiadomości: 4 778
GG do Bayka
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtop: cz; V.

Cytat:
Napisane przez TwojaKokaina Pokaż wiadomość
a podrażniają ci skalp? bo ja nadal stosuję szampony z SLS nawet kilka myć pod rząd, bo wczesniej zabezpieczam odzywką włosy na długości, a skóry mi nie podrażniają
ja juz nie wiem co jest z tym moim skalpem lupiez mam straszny, head&showders nie pomaga chyba w koncu wezme tylek w troki i pojde do apteki po jakis szampon leczniczy...moze przez to tam mi wypadaja wlosy?
Cytat:
Napisane przez kat123 Pokaż wiadomość
knych długich włosów -na pewno byś nie wyszła

też jak byłam mała miałam prostą grzywkę, ale raczej bym nie chciała do niej wracać wrzuć jakieś zdjęcie z dzieciństwa grzywki nie są praktyczne mam od kilku dni mam ochotę ją sobie wyrwać

No, też mnie to wkurza... Ale teraz nawet nie mam nic pachnącego w domu -same Babydreamy i Czarne rzepy a może bym sobie kupiła jeden pachnący ehhh... No pain no gain
niestety nie mam dostepu do zdjec, bo wszystkie albumy rodzinne z dziecinstwa sa u mojego taty w piwnicy, w Pl, moze sie go zapytam czy zeskanowalby jakies zdjecie, ale nie wiem kiedy by to bylo, wiec obiecac nie moge

no wlasnie te zwykle szampony tak fajnie sie pienia, tak ladnie pachna i wlosy sa po nich fajne, tylko ze one sa najczesciej za ostre no i mam wrazenie, ze wyplukuja z wlosow szystko, co daly im oleje
__________________
A że ją Pan Bóg stworzył, a szatan opętał, więc będzie na wieki i grzeszną i
świętą


Polskie literki? -Brak
Bayka jest offline  
Stary 2012-07-03, 15:52   #473
kat123
Zakorzenienie
 
Avatar kat123
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Zachód PL
Wiadomości: 5 479
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtop: cz; V.

Dziewczyny, zaliczyłam zdążyłam poprawić pracę na miejscu i dostałam wpis -mam wakacje

Cytat:
Napisane przez anytka19 Pokaż wiadomość
Bo kiedyś robiłam tak ale inny kolor i zeszło, poza tym nawet trwały kolor schodzi takimi pasmami... tylko okropnie to wygląda :/ czarny i pasemka brązowe, złote, rude i inne ;/
Często myjesz głowe?
no i po co Ci to? dobra, jeszcze zrozumiem -farbą stałą, dobrze dobraną do naturalek, ale półtrwałą? Bezsens i co, za miesiąc znowu zafarbujesz taką? Bo jak tak to jesteś w nieodpowiednim miejscu, bo my się tu wspieramy w niefarbowaniu.

Różni, co dwa dni średnio. A co?
Cytat:
Napisane przez Bayka Pokaż wiadomość
ja juz nie wiem co jest z tym moim skalpem lupiez mam straszny, head&showders nie pomaga chyba w koncu wezme tylek w troki i pojde do apteki po jakis szampon leczniczy...moze przez to tam mi wypadaja wlosy?

niestety nie mam dostepu do zdjec, bo wszystkie albumy rodzinne z dziecinstwa sa u mojego taty w piwnicy, w Pl, moze sie go zapytam czy zeskanowalby jakies zdjecie, ale nie wiem kiedy by to bylo, wiec obiecac nie moge

no wlasnie te zwykle szampony tak fajnie sie pienia, tak ladnie pachna i wlosy sa po nich fajne, tylko ze one sa najczesciej za ostre no i mam wrazenie, ze wyplukuja z wlosow szystko, co daly im oleje
o kurczę to leć do apteki. Oby tylko to nic dermatologicznego nie było.

szkoda... ale spróbuj załatwić, ciekawa jestem Twoich włosków

jak ja dawno nie używałam takiego "napakowanego" wszystkim szamponu ech, pamiętam tylko, że Herbale tak pięknie pachną... A dziś jednak nie kupiłam -mam za to w końcu czerwoną szminkę
__________________
Żona od 08.08.2015

Aparatka od 11.10.2014 (góra).
Dół od 11.04.2015.
kat123 jest offline  
Stary 2012-07-03, 16:34   #474
spiritusmovens
Rozeznanie
 
Avatar spiritusmovens
 
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 659
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtop: cz; V.

Cytat:
Napisane przez Espoir91 Pokaż wiadomość
Ta maseczka dove do akcji specjalnych jest naprawde fajna prostownica sunęła jak nóż po maśle
co do grzywki to ja powiem fryzjerce, że chcę dłuższą z dużym skosem, mam nadzieję że mnie zrozumie
fajna no nie też ją lubię

---------- Dopisano o 16:34 ---------- Poprzedni post napisano o 16:33 ----------

Cytat:
Napisane przez kat123 Pokaż wiadomość
Dziewczyny, zaliczyłam zdążyłam poprawić pracę na miejscu i dostałam wpis -mam wakacje

Super ! Gratulacje , teraz się możesz byczyć !
__________________
Amo la vita meravigliosa



Włosy
spiritusmovens jest offline  
Stary 2012-07-03, 17:37   #475
TwojaKokaina
Zakorzenienie
 
Avatar TwojaKokaina
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 17 651
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtop: cz; V.

Cytat:
Napisane przez Espoir91 Pokaż wiadomość
Ta maseczka dove do akcji specjalnych jest naprawde fajna prostownica sunęła jak nóż po maśle
co do grzywki to ja powiem fryzjerce, że chcę dłuższą z dużym skosem, mam nadzieję że mnie zrozumie
to jakaś specjalna do prostownicy, lokówki?
Cytat:
Napisane przez kat123 Pokaż wiadomość
Dziewczyny, zaliczyłam zdążyłam poprawić pracę na miejscu i dostałam wpis -mam wakacje
i fajno
mnie czeka poprawka we wrześniu, ale na razie o tym nie myślę i tak planuję poświęcić wakacje na 'naukę', a dokładnie przygotowanie na przyszły rok z 2 przedmiotów. chcę sobie przeczytać 4 tomy książki z ch. organicznej i teorię obcykać, a potem poćwiczyć zadanka z analitycznej

póki co rozleniwiłam się przy Tudorach, obejrzałam 2 sezony, teraz przerwa, bo jak za dużo, to niezdrowo od kilku tygodni tkwię w miejscu z jedną książką, jakieś 200 stron mi zostało tylko, ale coś nie mam ochoty na razie.

mam wrażenie, ze z wiekiem wszystkie moje pasje się wypalają i staję się pustym człowiekiem...
TwojaKokaina jest offline  
Stary 2012-07-03, 17:39   #476
kat123
Zakorzenienie
 
Avatar kat123
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Zachód PL
Wiadomości: 5 479
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtop: cz; V.

Cytat:
Napisane przez spiritusmovens Pokaż wiadomość
Super ! Gratulacje , teraz się możesz byczyć !
dzięki no byczyć -powiedzmy. Wiedźmina muszę czytać -4 tomy mi zostały
__________________
Żona od 08.08.2015

Aparatka od 11.10.2014 (góra).
Dół od 11.04.2015.
kat123 jest offline  
Stary 2012-07-03, 17:43   #477
Tygrryska
Zakorzenienie
 
Avatar Tygrryska
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 8 134
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtop: cz; V.

niedawno pisalam ze moje naturalki wydaja mi sie ciemne
teraz tak na nie patrze i wydaja mi sie jasne

tak czy siak oby rosly jak najladniej
wlasnie sobie parze kubek skrzypokrzywy

Cytat:
Napisane przez Bayka Pokaż wiadomość
ja juz nie wiem co jest z tym moim skalpem lupiez mam straszny, head&showders nie pomaga chyba w koncu wezme tylek w troki i pojde do apteki po jakis szampon leczniczy...moze przez to tam mi wypadaja wlosy?
moga od tego wypadac... takze idz koniecznie
__________________
"It is never too late to be what you might have been."

Tygrryska jest offline  
Stary 2012-07-03, 18:03   #478
TwojaKokaina
Zakorzenienie
 
Avatar TwojaKokaina
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 17 651
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtop: cz; V.

zapomniałam się pochwalić, 10 miesięcy bez farby
TwojaKokaina jest offline  
Stary 2012-07-03, 18:04   #479
Tygrryska
Zakorzenienie
 
Avatar Tygrryska
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 8 134
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtop: cz; V.

Cytat:
Napisane przez TwojaKokaina Pokaż wiadomość
zapomniałam się pochwalić, 10 miesięcy bez farby


u mnie bedzie za 2 tyg
__________________
"It is never too late to be what you might have been."

Tygrryska jest offline  
Stary 2012-07-03, 19:07   #480
chemist
Raczkowanie
 
Avatar chemist
 
Zarejestrowany: 2012-01
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 257
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtop: cz; V.

dziewczyny a u mnie minal juz rok bez farby! wlasnie teraz na poczatku lipca!!!
chemist jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
blond, farbowanie, kolor blond farbowanie, naturalne włosy, naturalny kolor, platynowy blond, włosy

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 01:14.