Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Część V - Strona 42 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2012-07-19, 13:49   #1231
Kamila_Blondi
Zadomowienie
 
Avatar Kamila_Blondi
 
Zarejestrowany: 2011-10
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 1 808
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtop: cz; V.

Apropos podkładów to znalazłam taki:
http://www.boots.com/en/Une-100-Mine...ation_1103094/
Ma dobre opinie na Boots. Tylko czy jest faktycznie mineralny? 1of za puder to to już sporo, a nie chciałabym kupić "bubla". I najgorzej, że nie wiem jaki odcień...
__________________
7.11.2011- nie farbuję i zapuszczam włosy
2.12.2011- olejuję

http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=579956
Śmierć jest spokojna...Łatwa. Życie jest trudniejsze...
Kamila_Blondi jest offline  
Stary 2012-07-19, 14:22   #1232
makeupnotwar
Wtajemniczenie
 
Avatar makeupnotwar
 
Zarejestrowany: 2009-05
Wiadomości: 2 682
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtop: cz; V.

Cytat:
Napisane przez Konwalia11 Pokaż wiadomość
Do mnie wlasnie doszla paczuszka z probkami pudru mineralnego Wstepnie okazalo sie, ze mam jednak bezowy odcien skory, ale poeksperymentuje dopiero wieczorem, bo musze troche popracowac.


No i to jest wlasnie jedyny minus obciecia wlosow na krotko - ze fryzura "przejsciowa" jest trudna do okielznania. Moze poradz sie dobrego fryzjera, ktory zaproponuje Ci jakas przejsciowke? Wiem jak to jest, bo mialam kolezanke, ktora z krociutkich doszla do bardzo dlugich, ale pomiedzy krotkimi a bobem bylo wlasnie cos nieokreslonego. Ale nie martw sie, kazda z nas ma bad hair day - ja tak mialam wczoraj. Przejdzie Ci
ja to nazywam dniem paszteta. dzięki za wsparcie! nie ma na razie z czego zrobić tej przejściówki, potrzeba im czasu... chyba kupię sobie jakiś kapelusz, ostatnio mierzyłam taki fajny różowy w h&m

Cytat:
Napisane przez Tygrryska Pokaż wiadomość
taki wlasnie minus ze jak chce sie zapuscic krotkie wlosy to trzeba przejsc trudny okres..
ale Tobie chyba wlosy dosc szybko rosna

chustki, opaski, spinki itp zawsze troche pomoga
ALE NIE DOŚĆ SZYBKO

Cytat:
Napisane przez pinkswan Pokaż wiadomość
Włosięta, obiecuję, zaprezentuję ale po weekendzie. Zresztą nawet fajnie jest udokumentować "powroty"


gdyby nie to, to bardzo chętnie ścięłabym się na chłopaka. Ale jak pomyślę o wywijających się wicherkach brrrr tak to noszę boba i średnio co pół roku ścinam go do ucha
ja nosiłam długo boba, ale fryzjer-stylista kazał ściąć, bo bob źle wygląda jak się ma twarz gruszkę także zazdroszczę, bobik to fajna sprawa

DZIEWCZYNY wrzuciłam moją fotkę do prywatnego albumu (moja docelowa długość włosów, tutaj po wielkim ścięciu z rudoblond włosów do ramion), ale przed całkowitymi naturalkami-krótkimi. kto chce zobaczyć, niech mnie doda do znajomych jak go jeszcze nie mam
__________________


Edytowane przez makeupnotwar
Czas edycji: 2012-07-19 o 14:26
makeupnotwar jest offline  
Stary 2012-07-19, 14:32   #1233
Tygrryska
Zakorzenienie
 
Avatar Tygrryska
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 8 134
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtop: cz; V.

Cytat:
Napisane przez makeupnotwar Pokaż wiadomość
DZIEWCZYNY wrzuciłam moją fotkę do prywatnego albumu (moja docelowa długość włosów, tutaj po wielkim ścięciu z rudoblond włosów do ramion), ale przed całkowitymi naturalkami-krótkimi. kto chce zobaczyć, niech mnie doda do znajomych jak go jeszcze nie mam
bardzo ladnie Ci w takiej fryzurce

mnie caly czas kusi mocniejsze ciecie
__________________
"It is never too late to be what you might have been."

Tygrryska jest offline  
Stary 2012-07-19, 14:46   #1234
kat123
Zakorzenienie
 
Avatar kat123
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Zachód PL
Wiadomości: 5 479
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtop: cz; V.

Cytat:
Napisane przez Farmetka Pokaż wiadomość
ja własnie ja testuję
i jakie masz o niej zdanie?
Ja dziś użyłam pierwszy raz, specjalnie nic b/s nie nakładałam i taka refleksja:
zapach , działanie -zrobił się puch, ale po nałożeniu BeBeauty znikł od razu , włosy gładkie były i wcale nie tępe jak to ostrzega producent a teraz mam wrażenie, że moje włosy są zadowolone d... nie urywa, ale zła nie jest -zobaczymy czy jutro będę mieć świeższe włosy (ostatnio muszę myć każdego dnia )
Cytat:
Napisane przez pinkswan Pokaż wiadomość
Moje naturalki to, jak uważałam, typowo polski szaro myszo-popielaty ciemny blond zobaczymy cóż będzie teraz. Nie farbuję 4. miesiąc i czekam
Wszyscy tak gadają, że szare, że mysie, a potem jakie śliczne kolorki się pokazują
Cytat:
Napisane przez makeupnotwar Pokaż wiadomość

a ja mam ostatnio pasztet włosowy, wcale mnie naturalki, ich blask i miękkość nie cieszą, bo moja fryzura odrasta i przypomina daszek/hełm oczekuję bacików od was, moje kochane
Cytat:
Napisane przez makeupnotwar Pokaż wiadomość
mam teraz fazę krytyczną - te krótkie odrastają i słabo się układają, muszę nakładać sporo środków do stylizacji, nie przepadam za tym. a chcę żeby były dłuższe, lepiej się układały. nie muszą być długie, ale mają mieć większy sens niż teraz. nie obetnę, bo nie mam z czego, a mam ochotę zrobić im krzywdę. na razie noszę chustkę pinup żeby je trochę zamaskować nooo ale najważniejsze, że już całe moje, a to dzięki naszemu wątkowi w dużej mierze. mam włosy krótsze niż Twoje odrosty
ale Ci powiem, że ja też mam ostatnio od obcięcia gorszy czas jeszcze mi TŻ wczoraj dowalił stwierdzając, że jednak mu się nie podobają moje włosy w takim kształcie jak teraz. No aż mnie zatkało a potem się kulturalnie zapytał, czy mogłabym je prostować No i dziś jak rano spojrzałam w lustro to stwierdziłam, że ma racje -wyglądam właśnie jak w zaawansowanej przejściówce z krótkich i zamierzam prostować, ale tylko wokół twarzy, bo tam się najgorzej wywijają, a tył sobie faluje jakoś normalnie.

---------- Dopisano o 14:46 ---------- Poprzedni post napisano o 14:43 ----------

Cytat:
Napisane przez makeupnotwar Pokaż wiadomość

DZIEWCZYNY wrzuciłam moją fotkę do prywatnego albumu (moja docelowa długość włosów, tutaj po wielkim ścięciu z rudoblond włosów do ramion), ale przed całkowitymi naturalkami-krótkimi. kto chce zobaczyć, niech mnie doda do znajomych jak go jeszcze nie mam
Śliczna jesteś i fajna fryzurka bardzo mi się podoba ^^
__________________
Żona od 08.08.2015

Aparatka od 11.10.2014 (góra).
Dół od 11.04.2015.
kat123 jest offline  
Stary 2012-07-19, 14:59   #1235
Konwalia11
Zadomowienie
 
Avatar Konwalia11
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 1 238
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtop: cz; V.

Cytat:
Napisane przez makeupnotwar Pokaż wiadomość

DZIEWCZYNY wrzuciłam moją fotkę do prywatnego albumu (moja docelowa długość włosów, tutaj po wielkim ścięciu z rudoblond włosów do ramion), ale przed całkowitymi naturalkami-krótkimi. kto chce zobaczyć, niech mnie doda do znajomych jak go jeszcze nie mam
Bardzo ladna z Ciebie dziewczyna a buzke masz stworzona do takiej fryzury To znaczy, ze na zdjeciu jeszcze nie widzimy Twojego naturalnego koloru? Pewnie Twoj brazik jeszcze lepiej pasuje do koloru teczowek!
Ej, wezcie nie wygladajcie tak ladnie, bo sama zetne
__________________


Be the change you want to see in the world!
Konwalia11 jest offline  
Stary 2012-07-19, 15:16   #1236
TwojaKokaina
Zakorzenienie
 
Avatar TwojaKokaina
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 17 651
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtop: cz; V.

Cytat:
Napisane przez Konwalia11 Pokaż wiadomość
Do mnie wlasnie doszla paczuszka z probkami pudru mineralnego Wstepnie okazalo sie, ze mam jednak bezowy odcien skory, ale poeksperymentuje dopiero wieczorem, bo musze troche popracowac.

Kokoaina - mnie sie wydaje, ze z tymi pudrami to jest tak, ze na poczatku musisz sporo wydac, a potem to sie zwroci, bo to inwestycja na dluzszy czas. Bo najpierw musisz zamowic probki, sprawdzic odcienie i czy w ogole Ci to odpowiada, wazny jest tez pedzel itp. No ale jak juz masz odpowiedni odcien to dlugo nie musisz kupowac niczego innego.
o, a gdzie zamawiałaś próbki ?

zawsze do pukru używam pędzla, najlepiej się nakłada domyślam się, że to się zwróci, bo po domu w ogóle się nie maluję, jedynie na uczelnię i najlepiej było mi z samym pudrem, więc chciałabym do tego wrócić

---------- Dopisano o 15:16 ---------- Poprzedni post napisano o 15:14 ----------

makeup - ale ślicznie Ci w tej fryzurce!:lov e: żebym ja takiego czoła dużego nie miała
TwojaKokaina jest offline  
Stary 2012-07-19, 15:18   #1237
Farmetka
Raczkowanie
 
Avatar Farmetka
 
Zarejestrowany: 2012-03
Lokalizacja: PLland
Wiadomości: 466
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtop: cz; V.

Cytat:
Napisane przez TwojaKokaina Pokaż wiadomość
kolorek śliczny!

dziewczyny, zastanawiam się na tym pudrem mineralnym, bo szkoda mi trochę kasy
pokukaj na forum targ kosmetyczny, tam czasem dziewczyny wymieniają sie za odsypki minerałków. najpierw zużyj to co masz, szkoda robić magazyn ze szafki

Cytat:
Napisane przez Konwalia11 Pokaż wiadomość
No i to jest wlasnie jedyny minus obciecia wlosow na krotko - ze fryzura "przejsciowa" jest trudna do okielznania. Moze poradz sie dobrego fryzjera, ktory zaproponuje Ci jakas przejsciowke? Wiem jak to jest, bo mialam kolezanke, ktora z krociutkich doszla do bardzo dlugich, ale pomiedzy krotkimi a bobem bylo wlasnie cos nieokreslonego. Ale nie martw sie, kazda z nas ma bad hair day - ja tak mialam wczoraj. Przejdzie Ci
ja mam te gorsze włosowe dni od dwóch miesiecy ciurkiem

Cytat:
Napisane przez kat123 Pokaż wiadomość
i jakie masz o niej zdanie?
Ja dziś użyłam pierwszy raz, specjalnie nic b/s nie nakładałam i taka refleksja:
zapach , działanie -zrobił się puch, ale po nałożeniu BeBeauty znikł od razu , włosy gładkie były i wcale nie tępe jak to ostrzega producent a teraz mam wrażenie, że moje włosy są zadowolone d... nie urywa, ale zła nie jest -zobaczymy czy jutro będę mieć świeższe włosy (ostatnio muszę myć każdego dnia )
zapach ma faktycznie boski i plus, że dośc szybko witrzej z włosów - nie znudzi mi się szybko, włosy na początku dziwne ale po wysuszeni ok i nadaje się jako baza pod olej. Potestuję jeszcze to cos więcej
napiszę

makeupnotwar ładna z ciebie dziewoja, fryzurka niczego sobie, mnie sie podoba i ten kolor
__________________
- Ostatnie farbowanie - sierpień 2011
- Olejowanie - marzec 2012
- Radykalne cięcie - 28 maj 2012
- Własne naturalki - cały czas


Wymiana:
http://wizaz.pl/forum/showthread.php...1#post61765591
Farmetka jest offline  
Stary 2012-07-19, 16:09   #1238
spiritusmovens
Rozeznanie
 
Avatar spiritusmovens
 
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 659
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtop: cz; V.

Makeup już komentowałam, ale ślicznie

W ogóle dziewczyny ja dzisiaj wstałam rano i patrzę w lustro i miałam takie piękne fale... rany prawie, że od samej głowy, jak nigdy w życiu takich nie miałam, nie mam pojęcia co się w nocy stało, normalnie umyłam wczoraj głowę... tylko, że oczywiście musiałam je związać do pracy i już teraz nie są takie dlaczegoooo zawsze tak musi być, że jak chce to mi się nie chcą układać...
__________________
Amo la vita meravigliosa



Włosy
spiritusmovens jest offline  
Stary 2012-07-19, 16:34   #1239
Espoir91
Rozeznanie
 
Avatar Espoir91
 
Zarejestrowany: 2011-06
Lokalizacja: Burdel
Wiadomości: 953
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtop: cz; V.

a ja znów wpadam z marudzeniem, jak bardzo żałuję, że nie mogę obciąć się jakWy - na krótko...
ja dziś dnia paszteta akurat nie mam, ale dobijają mnie te miedzianę włosy pomalować nie pomaluję, bo NIGDY W ŻYCIU!!! Ale zauważyłam, że od połowy mam je takie połamane, a raczej pourywane... Może się przełamiem i wcześniej je zetnę niż do września? można jakieś fajne fryzury weselne zrobić z włosów do ramion?
__________________
dbam o WŁOSY !
ostatnie farbowanie: 6.01.2012

cel jest


Nie musisz być perfekcyjna na starcie, ale musisz wystartować, żeby być perfekcyjną!
Espoir91 jest offline  
Stary 2012-07-19, 16:44   #1240
pin up girl1991
Rozeznanie
 
Avatar pin up girl1991
 
Zarejestrowany: 2012-02
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 503
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtop: cz; V.

Cytat:
Napisane przez Espoir91 Pokaż wiadomość
a ja znów wpadam z marudzeniem, jak bardzo żałuję, że nie mogę obciąć się jakWy - na krótko...
ja dziś dnia paszteta akurat nie mam, ale dobijają mnie te miedzianę włosy pomalować nie pomaluję, bo NIGDY W ŻYCIU!!! Ale zauważyłam, że od połowy mam je takie połamane, a raczej pourywane... Może się przełamiem i wcześniej je zetnę niż do września? można jakieś fajne fryzury weselne zrobić z włosów do ramion?
Jezeli teraz zetniesz tak jak piszesz do ramion to do wrzesnia Ci troche urosna a fryzur jest duzo, napewno cos znajdziesz
__________________
167cm/44kg

Jeśli ja jestem TANIA to Ty jesteś GRATIS!
pin up girl1991 jest offline  
Stary 2012-07-19, 16:48   #1241
Espoir91
Rozeznanie
 
Avatar Espoir91
 
Zarejestrowany: 2011-06
Lokalizacja: Burdel
Wiadomości: 953
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtop: cz; V.

Cytat:
Napisane przez pin up girl1991 Pokaż wiadomość
Jezeli teraz zetniesz tak jak piszesz do ramion to do wrzesnia Ci troche urosna a fryzur jest duzo, napewno cos znajdziesz
\góra 3 cm mi urosną, to nie urządza mnie to zbytnio a Ty obcięłaś włosy czy mi się na fb przywidziało?
__________________
dbam o WŁOSY !
ostatnie farbowanie: 6.01.2012

cel jest


Nie musisz być perfekcyjna na starcie, ale musisz wystartować, żeby być perfekcyjną!
Espoir91 jest offline  
Stary 2012-07-19, 16:52   #1242
pin up girl1991
Rozeznanie
 
Avatar pin up girl1991
 
Zarejestrowany: 2012-02
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 503
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtop: cz; V.

Cytat:
Napisane przez Espoir91 Pokaż wiadomość
\góra 3 cm mi urosną, to nie urządza mnie to zbytnio a Ty obcięłaś włosy czy mi się na fb przywidziało?
one byly poczochrane i pozawijane smiesznie wygladaja ale ten wyjazd byl na spontan bylam bez make upu, i w dresie scinalam jakies 2tyg temu ale 4cm
__________________
167cm/44kg

Jeśli ja jestem TANIA to Ty jesteś GRATIS!
pin up girl1991 jest offline  
Stary 2012-07-19, 17:00   #1243
TwojaKokaina
Zakorzenienie
 
Avatar TwojaKokaina
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 17 651
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtop: cz; V.

dziewczyny, możecie rzucić okiem na ten puer? http://allegro.pl/nowosc-od-joko-pud...459604460.html
bo miałam kiedyś tej marki i byłam mega zadowolona

---------- Dopisano o 17:00 ---------- Poprzedni post napisano o 17:00 ----------

z krótkich włosów też się da wyczarować fajne fryzury
TwojaKokaina jest offline  
Stary 2012-07-19, 17:02   #1244
Espoir91
Rozeznanie
 
Avatar Espoir91
 
Zarejestrowany: 2011-06
Lokalizacja: Burdel
Wiadomości: 953
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtop: cz; V.

Cytat:
Napisane przez pin up girl1991 Pokaż wiadomość
one byly poczochrane i pozawijane smiesznie wygladaja ale ten wyjazd byl na spontan bylam bez make upu, i w dresie scinalam jakies 2tyg temu ale 4cm
a już myślałam...
__________________
dbam o WŁOSY !
ostatnie farbowanie: 6.01.2012

cel jest


Nie musisz być perfekcyjna na starcie, ale musisz wystartować, żeby być perfekcyjną!
Espoir91 jest offline  
Stary 2012-07-19, 17:05   #1245
pin up girl1991
Rozeznanie
 
Avatar pin up girl1991
 
Zarejestrowany: 2012-02
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 503
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtop: cz; V.

Cytat:
Napisane przez Espoir91 Pokaż wiadomość
a już myślałam...
teraz zetne i wiesz dlaczego
__________________
167cm/44kg

Jeśli ja jestem TANIA to Ty jesteś GRATIS!
pin up girl1991 jest offline  
Stary 2012-07-19, 17:33   #1246
makeupnotwar
Wtajemniczenie
 
Avatar makeupnotwar
 
Zarejestrowany: 2009-05
Wiadomości: 2 682
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtop: cz; V.

Cytat:
Napisane przez Tygrryska Pokaż wiadomość
bardzo ladnie Ci w takiej fryzurce

mnie caly czas kusi mocniejsze ciecie
dziękuję i zachęcam, Tobie cięcia wychodzą tylko na dobre

Cytat:
Napisane przez kat123 Pokaż wiadomość
ale Ci powiem, że ja też mam ostatnio od obcięcia gorszy czas jeszcze mi TŻ wczoraj dowalił stwierdzając, że jednak mu się nie podobają moje włosy w takim kształcie jak teraz. No aż mnie zatkało a potem się kulturalnie zapytał, czy mogłabym je prostować No i dziś jak rano spojrzałam w lustro to stwierdziłam, że ma racje -wyglądam właśnie jak w zaawansowanej przejściówce z krótkich i zamierzam prostować, ale tylko wokół twarzy, bo tam się najgorzej wywijają, a tył sobie faluje jakoś normalnie.[COLOR="Silver"]

Śliczna jesteś i fajna fryzurka bardzo mi się podoba ^^
powiedziała najładniejsza twarz na wątku. dzięki!
jakby mój TŻ tak powiedział, chyba bym go zamordowała. powiedziałam, TŻtowi o tym i się oburzył i powiedział, że to nieładnie tak dołować swoją drugą połówkę

Cytat:
Napisane przez Konwalia11 Pokaż wiadomość
Bardzo ladna z Ciebie dziewczyna a buzke masz stworzona do takiej fryzury To znaczy, ze na zdjeciu jeszcze nie widzimy Twojego naturalnego koloru? Pewnie Twoj brazik jeszcze lepiej pasuje do koloru teczowek!
Ej, wezcie nie wygladajcie tak ladnie, bo sama zetne
dziękuję ja nie wyglądam łądnie, to chyba tylko magia tego zdjęcia...

Cytat:
Napisane przez TwojaKokaina Pokaż wiadomość
o, a gdzie zamawiałaś próbki ?

zawsze do pukru używam pędzla, najlepiej się nakłada domyślam się, że to się zwróci, bo po domu w ogóle się nie maluję, jedynie na uczelnię i najlepiej było mi z samym pudrem, więc chciałabym do tego wrócić

---------- Dopisano o 15:16 ---------- Poprzedni post napisano o 15:14 ----------

makeup - ale ślicznie Ci w tej fryzurce!:lov e: żebym ja takiego czoła dużego nie miała
dzięki. ja Ci mogę wysłać odsypkę mojego, chcesz? tylko nie wiem, czy kolor by Ci odpowiadał i mam gdzieś jakiś mały kabuki z którego nie korzystam, mogę wrzucić do koperty - może Tobie bardziej się przyda?

Cytat:
Napisane przez Farmetka Pokaż wiadomość

makeupnotwar ładna z ciebie dziewoja, fryzurka niczego sobie, mnie sie podoba i ten kolor
dzięki witam kolejną członkinię klubu włosowego paszteta, rośniemy w siłę

Cytat:
Napisane przez spiritusmovens Pokaż wiadomość
Makeup już komentowałam, ale ślicznie

W ogóle dziewczyny ja dzisiaj wstałam rano i patrzę w lustro i miałam takie piękne fale... rany prawie, że od samej głowy, jak nigdy w życiu takich nie miałam, nie mam pojęcia co się w nocy stało, normalnie umyłam wczoraj głowę... tylko, że oczywiście musiałam je związać do pracy i już teraz nie są takie dlaczegoooo zawsze tak musi być, że jak chce to mi się nie chcą układać...
dziękuję!!! to tzw złośliwość rzeczy martwych - mi też zawsze najładniej wyglądają w sobotę albo przed myciem, a w ważny dzień nic, tylko założyć worek na głowę

Cytat:
Napisane przez Espoir91 Pokaż wiadomość
a ja znów wpadam z marudzeniem, jak bardzo żałuję, że nie mogę obciąć się jakWy - na krótko...
ja dziś dnia paszteta akurat nie mam, ale dobijają mnie te miedzianę włosy pomalować nie pomaluję, bo NIGDY W ŻYCIU!!! Ale zauważyłam, że od połowy mam je takie połamane, a raczej pourywane... Może się przełamiem i wcześniej je zetnę niż do września? można jakieś fajne fryzury weselne zrobić z włosów do ramion?
problemy pierwszego świata... przypominasz mi moją koleżankę, która pół roku przed weselem zaczęła obdzwaniać kolegów BO ONA NIE MA Z KIM IŚĆ. na moją sugestię, żeby poszła sama i się dobrze bawiła odpowiedziała z oburzeniem, że nie, że to nie wypada i że będą o niej plotkować w rodzinie i chyba w końcu mój TŻ z nią pójdzie, bo ma dość jej stękania ja na te nieliczne wesela, na których byłam prostowałam włosy było ok, ale ogólnie to bojkotuję takie imprezy od jakiegoś czasu pewnie jestem dziwna, ale nawet jak groziło mi bycie świadkową byłam skłonna tylko je wyprostować albo upiąć samej, a już broń Boże nie wydam pieniędzy na kosmetyczkę/fryzjera, bo uważam to za kosmiczną stratę pieniędzy. dziwna jestem...
__________________


Edytowane przez makeupnotwar
Czas edycji: 2012-07-19 o 17:44
makeupnotwar jest offline  
Stary 2012-07-19, 17:59   #1247
TwojaKokaina
Zakorzenienie
 
Avatar TwojaKokaina
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 17 651
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtop: cz; V.

Cytat:
Napisane przez makeupnotwar Pokaż wiadomość
dzięki. ja Ci mogę wysłać odsypkę mojego, chcesz? tylko nie wiem, czy kolor by Ci odpowiadał i mam gdzieś jakiś mały kabuki z którego nie korzystam, mogę wrzucić do koperty - może Tobie bardziej się przyda?
jej, głupio mi tak
mam jakieś pędzelki w domu 2, ale nie wiem czy dobre
może ja Ci coś za to dam czy coś? bo mam kilka rzeczy, które mi się nie przydadzą
TwojaKokaina jest offline  
Stary 2012-07-19, 18:11   #1248
Farmetka
Raczkowanie
 
Avatar Farmetka
 
Zarejestrowany: 2012-03
Lokalizacja: PLland
Wiadomości: 466
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtop: cz; V.

Cytat:
Napisane przez TwojaKokaina Pokaż wiadomość
dziewczyny, możecie rzucić okiem na ten puer? http://allegro.pl/nowosc-od-joko-pud...459604460.html
bo miałam kiedyś tej marki i byłam mega zadowolona
hmm nie podaja składu wg INCI, a informacja że coś tam zawiera to mało...powinni podac pełen skład.
Ja na ten przykład mam jeszcze ze starych zapasów Smashboxa halohydrating i cóz wykańczam powoli a następny będzie full mineral, bo ten smashbox to minerał niby ale mam pewne "ale"
__________________
- Ostatnie farbowanie - sierpień 2011
- Olejowanie - marzec 2012
- Radykalne cięcie - 28 maj 2012
- Własne naturalki - cały czas


Wymiana:
http://wizaz.pl/forum/showthread.php...1#post61765591
Farmetka jest offline  
Stary 2012-07-19, 18:16   #1249
kat123
Zakorzenienie
 
Avatar kat123
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Zachód PL
Wiadomości: 5 479
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtop: cz; V.

Cytat:
Napisane przez makeupnotwar Pokaż wiadomość
powiedziała najładniejsza twarz na wątku. dzięki!
jakby mój TŻ tak powiedział, chyba bym go zamordowała. powiedziałam, TŻtowi o tym i się oburzył i powiedział, że to nieładnie tak dołować swoją drugą połówkę

Wiesz co, wczoraj i dziś było mi przykro, ale miał trochę racji z przodu nie wywijają się ładnie, wystarczy przeprostować grzywkę i pasma przy twarzy i już jest całkiem inaczej. Cóż, szczery był, złośliwie tego nie powiedział. Ja oczywiście od razu zaczęłam ryczeć... (cicho, cicho -okres mam ) Że włosów nie chcę niszczyć, że chcę zapuszczać, że nie mogę prostować, a on do mnie, że mam obsesję No bo miałam -przecież jak wyprostuję 3 pasma to się świat nie zawali -ja to z skrajności w skrajność. Albo prostowałam całość, albo wcale

---------- Dopisano o 18:16 ---------- Poprzedni post napisano o 18:14 ----------

Dziewczyny, a znacie jakieś transparentne minerałki? Bo tak mówicie o tych pudrach i mi też się zachciało
__________________
Żona od 08.08.2015

Aparatka od 11.10.2014 (góra).
Dół od 11.04.2015.
kat123 jest offline  
Stary 2012-07-19, 18:20   #1250
TwojaKokaina
Zakorzenienie
 
Avatar TwojaKokaina
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 17 651
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtop: cz; V.

Cytat:
Napisane przez Farmetka Pokaż wiadomość
hmm nie podaja składu wg INCI, a informacja że coś tam zawiera to mało...powinni podac pełen skład.
Ja na ten przykład mam jeszcze ze starych zapasów Smashboxa halohydrating i cóz wykańczam powoli a następny będzie full mineral, bo ten smashbox to minerał niby ale mam pewne "ale"
no właśnie wolę zainwestować w coś 'porządnego'
Cytat:
Napisane przez kat123 Pokaż wiadomość


Dziewczyny, a znacie jakieś transparentne minerałki? Bo tak mówicie o tych pudrach i mi też się zachciało
tez za takimi patrze, bo się zawsze sprawdzą
TwojaKokaina jest offline  
Stary 2012-07-19, 18:33   #1251
Konwalia11
Zadomowienie
 
Avatar Konwalia11
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 1 238
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtop: cz; V.

Dziewczyny - wiem, ze nie o wlosach, ale musze Wam napisac o pudrze. Efekt jest po prostu REWELACYJNY! Jedna z probek jest tak dobrze dopasowana, ze wtapia sie idealnie w skore. I wiecie co - az sie wzruszylam jak pod pudrem moje przebarwienia na czole... zniknely! Zaznaczam, ze nie mam jakichs bardzo ciemnych tych przebarwien, ale zawsze przeswitywaly a tu efekt jest taki, ze nie ma absolutnie efektu maski, a krycie swietne. Jest niestety jedno ALE - jak kazdy puder mineralny zawiera on mike, ktora destybilizuje filtry... Musze cos wymyslic, bo na bank zamowie sobie ten puder, chocby mial byc tylko na wieczorne wyjscia Po prostu sie zakochalam
Cytat:
Napisane przez TwojaKokaina Pokaż wiadomość
o, a gdzie zamawiałaś próbki ?

zawsze do pukru używam pędzla, najlepiej się nakłada domyślam się, że to się zwróci, bo po domu w ogóle się nie maluję, jedynie na uczelnię i najlepiej było mi z samym pudrem, więc chciałabym do tego wrócić
Kokaino, zamawialam bezposrednio u niemieckiego producenta (mieszkam tu), mysle, ze nie bedziesz chciala sciagac z zagranicy? Z tego co piszesz jest to pielegnacja dla takch naturalnych dziewczyn jak my, poniewaz nie czuje sie go na twarzy i nie ma efektu maski!

Cytat:
Napisane przez Farmetka Pokaż wiadomość
ja mam te gorsze włosowe dni od dwóch miesiecy ciurkiem
No co Ty, a co sie dokladnie dzieje?

Cytat:
Napisane przez Espoir91 Pokaż wiadomość
a ja znów wpadam z marudzeniem, jak bardzo żałuję, że nie mogę obciąć się jakWy - na krótko...
ja dziś dnia paszteta akurat nie mam, ale dobijają mnie te miedzianę włosy pomalować nie pomaluję, bo NIGDY W ŻYCIU!!! Ale zauważyłam, że od połowy mam je takie połamane, a raczej pourywane... Może się przełamiem i wcześniej je zetnę niż do września? można jakieś fajne fryzury weselne zrobić z włosów do ramion?
No wiesz, co to za pytanie Z reszta zdrowy wlos jest ozdoba sam w sobie i nie trzeba robic nic wymyslnego, zeby wydobyc z niego piekno.

Cytat:
Napisane przez makeupnotwar Pokaż wiadomość
d

dziękuję ja nie wyglądam łądnie, to chyba tylko magia tego zdjęcia...
wygladasz, ale nikt nie jest obiektywny we wlasnej sprawie A co do wesel - to mam tak samo. Kiedys fryzjerka zrobila mi fryzure - kok w ktorej wygladalam jak... kura? Od tego czasu nie korzystam z uslug fryzjerow. Moja siostra miala kiedys przygode z kosmetyczka - przed weselem kolezanki udala sie do makijazystki i jak wyszla to... parsknelysmy smiechem z mama. Siostra nic nie powiedziala tylko poszla do lazienki, zmyla ta okropna maz z buzi i pomalowala sie po swojemu. No ale sporo kasy poszlo w bloto
__________________


Be the change you want to see in the world!
Konwalia11 jest offline  
Stary 2012-07-19, 18:36   #1252
Tygrryska
Zakorzenienie
 
Avatar Tygrryska
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 8 134
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtop: cz; V.

Cytat:
Napisane przez Konwalia11 Pokaż wiadomość
Dziewczyny - wiem, ze nie o wlosach, ale musze Wam napisac o pudrze. Efekt jest po prostu REWELACYJNY! Jedna z probek jest tak dobrze dopasowana, ze wtapia sie idealnie w skore. I wiecie co - az sie wzruszylam jak pod pudrem moje przebarwienia na czole... zniknely! Zaznaczam, ze nie mam jakichs bardzo ciemnych tych przebarwien, ale zawsze przeswitywaly a tu efekt jest taki, ze nie ma absolutnie efektu maski, a krycie swietne. Jest niestety jedno ALE - jak kazdy puder mineralny zawiera on mike, ktora destybilizuje filtry... Musze cos wymyslic, bo na bank zamowie sobie ten puder, chocby mial byc tylko na wieczorne wyjscia Po prostu sie zakochalam
super ze jestes zadowolona
a z jakiej firmy masz?

Cytat:
Napisane przez Konwalia11 Pokaż wiadomość
A co do wesel - to mam tak samo. Kiedys fryzjerka zrobila mi fryzure - kok w ktorej wygladalam jak... kura? Od tego czasu nie korzystam z uslug fryzjerow. Moja siostra miala kiedys przygode z kosmetyczka - przed weselem kolezanki udala sie do makijazystki i jak wyszla to... parsknelysmy smiechem z mama. Siostra nic nie powiedziala tylko poszla do lazienki, zmyla ta okropna maz z buzi i pomalowala sie po swojemu. No ale sporo kasy poszlo w bloto
oj ja tak samo, wole jednak sama wszystko zrobic
__________________
"It is never too late to be what you might have been."

Tygrryska jest offline  
Stary 2012-07-19, 19:05   #1253
TwojaKokaina
Zakorzenienie
 
Avatar TwojaKokaina
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 17 651
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtop: cz; V.

Cytat:
Napisane przez Konwalia11 Pokaż wiadomość
Dziewczyny - wiem, ze nie o wlosach, ale musze Wam napisac o pudrze. Efekt jest po prostu REWELACYJNY! Jedna z probek jest tak dobrze dopasowana, ze wtapia sie idealnie w skore. I wiecie co - az sie wzruszylam jak pod pudrem moje przebarwienia na czole... zniknely! Zaznaczam, ze nie mam jakichs bardzo ciemnych tych przebarwien, ale zawsze przeswitywaly a tu efekt jest taki, ze nie ma absolutnie efektu maski, a krycie swietne. Jest niestety jedno ALE - jak kazdy puder mineralny zawiera on mike, ktora destybilizuje filtry... Musze cos wymyslic, bo na bank zamowie sobie ten puder, chocby mial byc tylko na wieczorne wyjscia Po prostu sie zakochalam

Kokaino, zamawialam bezposrednio u niemieckiego producenta (mieszkam tu), mysle, ze nie bedziesz chciala sciagac z zagranicy? Z tego co piszesz jest to pielegnacja dla takch naturalnych dziewczyn jak my, poniewaz nie czuje sie go na twarzy i nie ma efektu maski!
oo to super

ja własnie lubię efekt naturalności, dlatego unikam makijażu podkład baardzo rzadko, zwykle sam puder transparentny, tak że go nie widać i jest lekko
ale popatrzę za minerałkami, może coś dostanę, wypróbuje i będzie super tym bardziej, że przy OCM nie mam juz czarnych wągrów tyle

---------- Dopisano o 19:05 ---------- Poprzedni post napisano o 18:50 ----------

znalazłam aukcję, na której mozna zamówić próbki tanio, więc skuszę się na kilka odcieni, bo nie chcę wydać od razu 50 zł na cały, a tak sobie dobiorę idealnie

http://allegro.pl/edm-everyday-miner...485171870.html
TwojaKokaina jest offline  
Stary 2012-07-19, 19:18   #1254
Espoir91
Rozeznanie
 
Avatar Espoir91
 
Zarejestrowany: 2011-06
Lokalizacja: Burdel
Wiadomości: 953
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtop: cz; V.

Cytat:
Napisane przez makeupnotwar Pokaż wiadomość
problemy pierwszego świata... przypominasz mi moją koleżankę, która pół roku przed weselem zaczęła obdzwaniać kolegów BO ONA NIE MA Z KIM IŚĆ. na moją sugestię, żeby poszła sama i się dobrze bawiła odpowiedziała z oburzeniem, że nie, że to nie wypada i że będą o niej plotkować w rodzinie i chyba w końcu mój TŻ z nią pójdzie, bo ma dość jej stękania ja na te nieliczne wesela, na których byłam prostowałam włosy było ok, ale ogólnie to bojkotuję takie imprezy od jakiegoś czasu pewnie jestem dziwna, ale nawet jak groziło mi bycie świadkową byłam skłonna tylko je wyprostować albo upiąć samej, a już broń Boże nie wydam pieniędzy na kosmetyczkę/fryzjera, bo uważam to za kosmiczną stratę pieniędzy. dziwna jestem...
akurat mam takiego "farta", że mam z kim iść a raczej ktoś ma, że może iść ze mną TŻ ma świadkować i chciałabym chociaż włosy ułożyć, żeby odrosty zamaskować gdyby nie dwa kolory na głowie to pewnie bym zrobiła tak jak mówisz czyli wyprostowała, bo też jestem strasznie oszczędna w tej kwestii i nie rozumiem osób, które za fryzurę (na jedną noc!!) płacą po 100zł ;/ dla mnie to wyrzucenie kasy w błoto, wolę sobie jakiś kosmetyk kupić, albo ciuszek. Kosmetyczka też odpada, bo makijaż sama sobie zrobię i pazurki
__________________
dbam o WŁOSY !
ostatnie farbowanie: 6.01.2012

cel jest


Nie musisz być perfekcyjna na starcie, ale musisz wystartować, żeby być perfekcyjną!
Espoir91 jest offline  
Stary 2012-07-19, 19:19   #1255
kat123
Zakorzenienie
 
Avatar kat123
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Zachód PL
Wiadomości: 5 479
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtop: cz; V.

Cytat:
Napisane przez TwojaKokaina Pokaż wiadomość
znalazłam aukcję, na której mozna zamówić próbki tanio, więc skuszę się na kilka odcieni, bo nie chcę wydać od razu 50 zł na cały, a tak sobie dobiorę idealnie

http://allegro.pl/edm-everyday-miner...485171870.html
ja bym chyba musiała wszystko zamówić nie umiem nawet zdecydować co miałabym zamówić zostanę więc chyba przy zwykłych, chyba, że gdzieś spotkam minerały na żywo
__________________
Żona od 08.08.2015

Aparatka od 11.10.2014 (góra).
Dół od 11.04.2015.
kat123 jest offline  
Stary 2012-07-19, 19:23   #1256
Espoir91
Rozeznanie
 
Avatar Espoir91
 
Zarejestrowany: 2011-06
Lokalizacja: Burdel
Wiadomości: 953
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtop: cz; V.

Cytat:
Napisane przez Konwalia11 Pokaż wiadomość


No wiesz, co to za pytanie Z reszta zdrowy wlos jest ozdoba sam w sobie i nie trzeba robic nic wymyslnego, zeby wydobyc z niego piekno.

zdrowy tak ale dwukolorowy już nie chciałabym na tą okazję jakos odrosty zakamuflować fryzurą
__________________
dbam o WŁOSY !
ostatnie farbowanie: 6.01.2012

cel jest


Nie musisz być perfekcyjna na starcie, ale musisz wystartować, żeby być perfekcyjną!
Espoir91 jest offline  
Stary 2012-07-19, 19:23   #1257
TwojaKokaina
Zakorzenienie
 
Avatar TwojaKokaina
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 17 651
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtop: cz; V.

Cytat:
Napisane przez kat123 Pokaż wiadomość
ja bym chyba musiała wszystko zamówić nie umiem nawet zdecydować co miałabym zamówić zostanę więc chyba przy zwykłych, chyba, że gdzieś spotkam minerały na żywo
tam masz kategorie: ciepłe, rozświetlające, oliwkowe itd...
ja sobie wzięłam z tych bladych 4 różne próbki i zobaczymy
TwojaKokaina jest offline  
Stary 2012-07-19, 20:00   #1258
201609062117
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2011-02
Wiadomości: 4 648
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtop: cz; V.

Cytat:
Napisane przez TwojaKokaina Pokaż wiadomość
z krótkich włosów też się da wyczarować fajne fryzury
ale ileż trzeba się namęczyć, zwłaszcza tak 2-3miesiące po ścięciu
Cytat:
Napisane przez makeupnotwar Pokaż wiadomość
dzięki witam kolejną członkinię klubu włosowego paszteta, rośniemy w siłę
święta racja
aż jestem ciekawa jaką fryzurę dziewczyny zachwalają, może perfidnie odgapię
201609062117 jest offline  
Stary 2012-07-19, 20:02   #1259
spiritusmovens
Rozeznanie
 
Avatar spiritusmovens
 
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 659
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtop: cz; V.

Cytat:
Napisane przez makeupnotwar Pokaż wiadomość

problemy pierwszego świata... przypominasz mi moją koleżankę, która pół roku przed weselem zaczęła obdzwaniać kolegów BO ONA NIE MA Z KIM IŚĆ. na moją sugestię, żeby poszła sama i się dobrze bawiła odpowiedziała z oburzeniem, że nie, że to nie wypada i że będą o niej plotkować w rodzinie i chyba w końcu mój TŻ z nią pójdzie, bo ma dość jej stękania ja na te nieliczne wesela, na których byłam prostowałam włosy było ok, ale ogólnie to bojkotuję takie imprezy od jakiegoś czasu pewnie jestem dziwna, ale nawet jak groziło mi bycie świadkową byłam skłonna tylko je wyprostować albo upiąć samej, a już broń Boże nie wydam pieniędzy na kosmetyczkę/fryzjera, bo uważam to za kosmiczną stratę pieniędzy. dziwna jestem...
ja na swoją studniówkę czesałam i malowałam się sama szkoda mi było pieniędzy i czasu przede wszystkim
__________________
Amo la vita meravigliosa



Włosy
spiritusmovens jest offline  
Stary 2012-07-19, 20:04   #1260
Konwalia11
Zadomowienie
 
Avatar Konwalia11
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 1 238
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtop: cz; V.

Cytat:
Napisane przez Tygrryska Pokaż wiadomość
super ze jestes zadowolona
a z jakiej firmy masz?
To niemiecka firma Andrea Biedermann http://www.mineral-puder.de/index.ph...f3c60bdf9efd41 bardzo chwalona na tutejszych forach.

Cytat:
Napisane przez kat123 Pokaż wiadomość
ja bym chyba musiała wszystko zamówić nie umiem nawet zdecydować co miałabym zamówić zostanę więc chyba przy zwykłych, chyba, że gdzieś spotkam minerały na żywo
No wiesz, cere masz jak pupcia niemowlecia, po jaka Anielke Ci cokolwiek. No chba, ze interesuja Cie roze, bo firmy tez je maja w ofercie
Cytat:
Napisane przez Espoir91 Pokaż wiadomość
zdrowy tak ale dwukolorowy już nie chciałabym na tą okazję jakos odrosty zakamuflować fryzurą
No chyba ze tak. To faktycznie troche ciezej, pewnie jakies koczki by sie nadaly, nie wiem, moze loki by odwrocily uwage? To zalezy w czym Ci do twarzy. Mnie sie wydaje, ze fryzjerzy robia czesto fryzury, ktore sa obecnie w modzie (albo takie, jakich sie nauczyli) i nie patrza, czy komus w nich do twarzy. Fryzura ma dopelniac calosc a czesto wyglada to tak, jakby wlosy byly doczepione do czlowieka a nie stanowily z nim calosc
__________________


Be the change you want to see in the world!
Konwalia11 jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
blond, farbowanie, kolor blond farbowanie, naturalne włosy, naturalny kolor, platynowy blond, włosy

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 01:38.