Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ VI - Strona 59 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Biochemia kosmetyczna

Notka

Biochemia kosmetyczna Analiza działania składników kosmetyków, ich skuteczności i wpływu na zdrowie. Również informacje na temat filtrów przeciwsłonecznych oraz kuracji kwasami.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2012-07-25, 09:40   #1741
effa_j
Wtajemniczenie
 
Avatar effa_j
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 2 818
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ VI

Cytat:
Napisane przez anula_ga Pokaż wiadomość
Wiesz, na pierwszy raz możesz sobie rozrobic 2/3 lub 3/4 opakowania, jeśli masz gęste włosy. Włosy różnie przyjmują hennę i dopóki nie sprawdzisz na sobie to nie będziesz miała pewności jaka ilośc jest konieczna. Na przykład moje włosy potrzebują więcej henny niż Mojej Młodej. Byc może dlatego, że mam wlosy cienkie, ale wcale nie tak mało. Młoda ma dużo włosów, ale ma tez grubsze, więc pewnie nieco mniej na sztuki .
Anula ile lat ma twoja mloda ze juz wlosy hennuje??
effa_j jest offline  
Stary 2012-07-25, 10:05   #1742
anula_ga
Zakorzenienie
 
Avatar anula_ga
 
Zarejestrowany: 2011-05
Wiadomości: 8 896
Wpisy w blogu: 10
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ VI

Cytat:
Napisane przez effa_j Pokaż wiadomość
Anula ile lat ma twoja mloda ze juz wlosy hennuje??
17,5
no chyba lepsza henna od farb, które co miesiąc kładą na włosy kolezanki z klasy........dziewczyny teraz farbują włosy od pierwszej gimnazjum (Młoda skończyła 1 liceum).
Zresztą ona ma dość ciemne włosy, więc henna daje u niej śliczny, ciemny miedziany kolorek, nie tak intensywny jak Magi, delikatniejszy.
Zresztą po tym jak jej musieli zgolić pół głowy do operacji to farbowanie było pewnego rodzaju sposobem na odwrócenie uwagi od kontrowersyjnej fryzury
__________________

Edytowane przez anula_ga
Czas edycji: 2012-07-25 o 10:28
anula_ga jest offline  
Stary 2012-07-25, 10:17   #1743
effa_j
Wtajemniczenie
 
Avatar effa_j
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 2 818
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ VI

Cytat:
Napisane przez anula_ga Pokaż wiadomość
17,5
no chyba lepsza henna od farb, które co miesiąc kładą na włosy kolezanki z klasy........dziewczyny teraz farbują włosy od pierwszej gimnazjum (Młoda skończyła 1 liceum).
Zresztą ona ma dość ciemne włosy, więc henna daje u niej śliczny, ciemny miedziany kolorek, nie tak intensywny jak Magi, delikatniejszy.
Zresztą po tym jak jej musieli zgolić pół głowy do operacji to farbowanie było pewnego rodzaju sposobem na odwrócenie uwagi od kontrowersyjnej fryzury zajrzyj do albumu - są tam jej zdjęcia.
wow lekko mi kopara opadla No wiadomo, ze lepsza natura od chemii sama tez chetnie zrezygnowala bym z farbowania chemicznego. Ale niestety w innych kolorach niz moj obecny wygladam jak kretynka
sliczna ta Twoja Mloda ciekawe czy podobna do mamusi?? wrzuc jakas fote razem

Edytowane przez effa_j
Czas edycji: 2012-07-25 o 10:20
effa_j jest offline  
Stary 2012-07-25, 10:21   #1744
anula_ga
Zakorzenienie
 
Avatar anula_ga
 
Zarejestrowany: 2011-05
Wiadomości: 8 896
Wpisy w blogu: 10
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ VI

Cytat:
Napisane przez effa_j Pokaż wiadomość
wow lekko mi kopara opadla No wiadomo, ze lepsza natura od chemii sama tez chetnie zrezygnowala bym z farbowania chemicznego. Ale niestety w innych kolorach niz moj obecny wygladam jak kretynka
oj tam zaraz jak kretynka...... napewno nie!
a czemu Ci kopara opadła? Że takie gówniary włosy farbują?
Piją i palą z reguły dużo wczesniej
__________________
anula_ga jest offline  
Stary 2012-07-25, 10:21   #1745
jp91
Wtajemniczenie
 
Avatar jp91
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 2 670
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ VI

Cytat:
Napisane przez anula_ga Pokaż wiadomość
Wiesz, na pierwszy raz możesz sobie rozrobic 2/3 lub 3/4 opakowania, jeśli masz gęste włosy. Włosy różnie przyjmują hennę i dopóki nie sprawdzisz na sobie to nie będziesz miała pewności jaka ilośc jest konieczna. Na przykład moje włosy potrzebują więcej henny niż Mojej Młodej. Byc może dlatego, że mam wlosy cienkie, ale wcale nie tak mało. Młoda ma dużo włosów, ale ma tez grubsze, więc pewnie nieco mniej na sztuki .
o widzisz, a ja myślałam, że 2-3 opakowania mam przygotować
Moje włosy są cienkie, niskoporowate (naczytałam sie na blogach ) i jest ich bardzo dużo, może tego nie widać ale czuć jak się dotknie.
Edit: Zobaczcie, na głównej stronie wizażu Aga Bil wrzuciła makijaż z piegami To na pewno dzięki nam
__________________
Justyna


Edytowane przez jp91
Czas edycji: 2012-07-25 o 10:32
jp91 jest offline  
Stary 2012-07-25, 10:25   #1746
anula_ga
Zakorzenienie
 
Avatar anula_ga
 
Zarejestrowany: 2011-05
Wiadomości: 8 896
Wpisy w blogu: 10
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ VI

Cytat:
Napisane przez jp91 Pokaż wiadomość
o widzisz, a ja myślałam, że 2-3 opakowania mam przygotować
Moje włosy są cienkie, niskoporowate (naczytałam sie na blogach ) i jest ich bardzo dużo, może tego nie widać ale czuć jak się dotknie.

jeśli kupisz gotowy kolor (a nie będziesz mieszać na żywioł różnych kolorów tak jak ja to zawsze robię ) to nawet jak Ci trochę zabraknie w przeciągu 5 minut dorobisz brakująca ilość Chyba, że zamierzasz użyc czystej henny - to wtedy tak sie nie da
Ale z gotowymi kolorami khadi (ciemny brąz, orzechowy brąz, jasny brąz) nie ma kłopotu.
__________________
anula_ga jest offline  
Stary 2012-07-25, 10:36   #1747
effa_j
Wtajemniczenie
 
Avatar effa_j
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 2 818
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ VI

Cytat:
Napisane przez anula_ga Pokaż wiadomość
oj tam zaraz jak kretynka...... napewno nie!
a czemu Ci kopara opadła? Że takie gówniary włosy farbują?
Piją i palą z reguły dużo wczesniej
no ze taka juz dorosla no sliczna dziewczyna
Wiem wiem bo mimo skonczonych 25 lat ciagle mnie o dowod pytaja bo mowia ze ta dzisiejsza mlodziez to juz tak dorosle wyglada Uwierz mi na slowo nie chcialabys mnie widziec w innym kolorze
effa_j jest offline  
Stary 2012-07-25, 10:57   #1748
anula_ga
Zakorzenienie
 
Avatar anula_ga
 
Zarejestrowany: 2011-05
Wiadomości: 8 896
Wpisy w blogu: 10
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ VI

Cytat:
Napisane przez effa_j Pokaż wiadomość
no ze taka juz dorosla no sliczna dziewczyna
Wiem wiem bo mimo skonczonych 25 lat ciagle mnie o dowod pytaja bo mowia ze ta dzisiejsza mlodziez to juz tak dorosle wyglada Uwierz mi na slowo nie chcialabys mnie widziec w innym kolorze
aaa.....
no śliczna, śliczna mówie stanowcze "nie" fałszywej skromności w tym temacie
Oj tam - zrób inny kolor i sie pokaż, wtedy sobie wyrobię zdanie
Znaczy, że młodo wyglądasz, skoro o dowód proszą - tez bym tak chciała


Mówiłam juz, że kocham madarę sunflower?
A z kolei olejek na włosy gaia jakos mnie wkurzył po ostatnim razie...... nie mogłam go zmyć, włosy mi sie potem elektryzowały, nie dały sie ulożyc, sterczały we wszystkie strony.....
__________________
anula_ga jest offline  
Stary 2012-07-25, 11:15   #1749
effa_j
Wtajemniczenie
 
Avatar effa_j
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 2 818
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ VI

Cytat:
Napisane przez anula_ga Pokaż wiadomość
aaa.....
no śliczna, śliczna mówie stanowcze "nie" fałszywej skromności w tym temacie
Oj tam - zrób inny kolor i sie pokaż, wtedy sobie wyrobię zdanie
Znaczy, że młodo wyglądasz, skoro o dowód proszą - tez bym tak chciała


Mówiłam juz, że kocham madarę sunflower?
A z kolei olejek na włosy gaia jakos mnie wkurzył po ostatnim razie...... nie mogłam go zmyć, włosy mi sie potem elektryzowały, nie dały sie ulożyc, sterczały we wszystkie strony.....
oj nie nie, juz nie dam sie namowic na inny kolor wlosow 1,5 roku zajelo mnie doprowadzenie ich do normalnosci po dekoloryzacji z rudego chyba mialam jakies zacmienie mozgu jak sie decydowalam na ten kolor nie to ze mi sie nie podoba bo sliczny jest, ale ja wygladalam jak paszczur ale za to pieknie wydobywal zielony kolor oczu do tego stopnia, ze sie pytali czy przypadkiem soczewek kolorowych nie nosze
Mnie olejek do wlosow z Gaia jakos nie zachwycil na moich wlosach najlepiej sprawdza sie jednak sesa. A propos Gaia konczy mi sie wlasnie kremik i nie wiem czy kupowac ten sam czy moze sprobowac inny?
Logika mowi , ze skoro sluzy mi ten to powinnam wziazc ten sam ale ciekawosc kusi zeby wziazc jakis nowy nabytekA wy dziewczyny uzywacie czegos stale jak wam sluzy czy zaglujecie kremami??
effa_j jest offline  
Stary 2012-07-25, 11:32   #1750
magnesita
Zadomowienie
 
Avatar magnesita
 
Zarejestrowany: 2010-10
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 1 660
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ VI

Justynko jedno opakowanie z pewnością Ci wystarczy-ja zużywałam jakieś 3/4 a jaki kolorek za Tobą chodzi?
Effa ja tam rzadko używam jednego kremuZazwyczaj używam kilka na zmianę
__________________
Radości życia rodzinnego,są najpiękniejsze na świecie, a radość, jakiej rodzice doświadczają na widok swych dzieci, jest najświętsza.
Johann Heinrich Pestalozzi

Spełniona w związku.Szczęśliwa w życiu.

Edytowane przez magnesita
Czas edycji: 2012-07-25 o 11:35
magnesita jest offline  
Stary 2012-07-25, 11:39   #1751
jp91
Wtajemniczenie
 
Avatar jp91
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 2 670
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ VI

Cytat:
Napisane przez magnesita Pokaż wiadomość
Justynko jedno opakowanie z pewnością Ci wystarczy-ja zużywałam jakieś 3/4 a jaki kolorek za Tobą chodzi?
Effa ja tam rzadko używam jednego kremuZazwyczaj używam kilka na zmianę
Albo orzechowy albo ciemny brąz. Tak właśnie myślałam, ze jak nie dam sobie rady z malowaniem to będę Ciebie wołać na ratunek
__________________
Justyna

jp91 jest offline  
Stary 2012-07-25, 11:45   #1752
anula_ga
Zakorzenienie
 
Avatar anula_ga
 
Zarejestrowany: 2011-05
Wiadomości: 8 896
Wpisy w blogu: 10
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ VI

Cytat:
Napisane przez jp91 Pokaż wiadomość
Albo orzechowy albo ciemny brąz. Tak właśnie myślałam, ze jak nie dam sobie rady z malowaniem to będę Ciebie wołać na ratunek
tylko nie daj się wciągnąć we włosowe eksperymenty Magi!
To jest taki kombinator włosowy , że juz nawet przestała się przyznawać co majstruje


Effa ja używam kilku kremów na raz znaczy mam kilka otwartych i tak sobie używam tydzień tego, tydzień innego, czasem codziennie inny nakładam stalość w kosmetykach nie jest moją mocną stroną.......
__________________
anula_ga jest offline  
Stary 2012-07-25, 11:51   #1753
beeets
Zakorzenienie
 
Avatar beeets
 
Zarejestrowany: 2010-11
Lokalizacja: tam gdzie praca, pasja i przyszłość
Wiadomości: 6 077
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ VI

W Merlinie promocja na kosmetyki z Eco Cert - Le Petit Olivier
http://merlin.pl/Le-Petit-Olivier/hb...t=rank&x=0&y=0
__________________
Miłośniczka kosmetyków naturalnych i nietestowanych na zwierzętach

Jestem Naturalna Dusza
Podróże Duszy

Wybierz Zielone z CCL
beeets jest offline  
Stary 2012-07-25, 12:01   #1754
anula_ga
Zakorzenienie
 
Avatar anula_ga
 
Zarejestrowany: 2011-05
Wiadomości: 8 896
Wpisy w blogu: 10
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ VI

Cytat:
Napisane przez beeets Pokaż wiadomość
W Merlinie promocja na kosmetyki z Eco Cert - Le Petit Olivier
http://merlin.pl/Le-Petit-Olivier/hb...t=rank&x=0&y=0
a zapowiadał się taki piękny i spokojny dzień bez kuszenia
__________________
anula_ga jest offline  
Stary 2012-07-25, 12:03   #1755
beeets
Zakorzenienie
 
Avatar beeets
 
Zarejestrowany: 2010-11
Lokalizacja: tam gdzie praca, pasja i przyszłość
Wiadomości: 6 077
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ VI

Cytat:
Napisane przez anula_ga Pokaż wiadomość
a zapowiadał się taki piękny i spokojny dzień bez kuszenia
ale one są warte kuszenia
__________________
Miłośniczka kosmetyków naturalnych i nietestowanych na zwierzętach

Jestem Naturalna Dusza
Podróże Duszy

Wybierz Zielone z CCL
beeets jest offline  
Stary 2012-07-25, 12:04   #1756
anula_ga
Zakorzenienie
 
Avatar anula_ga
 
Zarejestrowany: 2011-05
Wiadomości: 8 896
Wpisy w blogu: 10
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ VI

Cytat:
Napisane przez beeets Pokaż wiadomość
ale one są warte kuszenia
i własnie w tym problem
__________________
anula_ga jest offline  
Stary 2012-07-25, 12:15   #1757
magnesita
Zadomowienie
 
Avatar magnesita
 
Zarejestrowany: 2010-10
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 1 660
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ VI

Cytat:
Napisane przez jp91 Pokaż wiadomość
Albo orzechowy albo ciemny brąz. Tak właśnie myślałam, ze jak nie dam sobie rady z malowaniem to będę Ciebie wołać na ratunek
Polecam się malowałam oboma kolorami jakby co dawaj do mnie będziemy hennować

---------- Dopisano o 12:15 ---------- Poprzedni post napisano o 12:14 ----------

Cytat:
Napisane przez anula_ga Pokaż wiadomość
tylko nie daj się wciągnąć we włosowe eksperymenty Magi!
To jest taki kombinator włosowy , że juz nawet przestała się przyznawać co majstruje
I Ty Brutusie przeciwko mnie???
__________________
Radości życia rodzinnego,są najpiękniejsze na świecie, a radość, jakiej rodzice doświadczają na widok swych dzieci, jest najświętsza.
Johann Heinrich Pestalozzi

Spełniona w związku.Szczęśliwa w życiu.
magnesita jest offline  
Stary 2012-07-25, 12:20   #1758
anula_ga
Zakorzenienie
 
Avatar anula_ga
 
Zarejestrowany: 2011-05
Wiadomości: 8 896
Wpisy w blogu: 10
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ VI

Cytat:
Napisane przez magnesita Pokaż wiadomość
Polecam się malowałam oboma kolorami jakby co dawaj do mnie będziemy hennować

---------- Dopisano o 12:15 ---------- Poprzedni post napisano o 12:14 ----------


I Ty Brutusie przeciwko mnie???
kocham Cię Majsterkowiczu!
Ja już bym bez włosów chodziła a Ty wciąż masz cudne!
Tylko dziecko oszczędźcie prze hennowaniem ewentualnie ze dwa pasemka
__________________
anula_ga jest offline  
Stary 2012-07-25, 12:22   #1759
effa_j
Wtajemniczenie
 
Avatar effa_j
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 2 818
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ VI

Cytat:
Napisane przez magnesita Pokaż wiadomość
Effa ja tam rzadko używam jednego kremuZazwyczaj używam kilka na zmianę
Cytat:
Napisane przez anula_ga Pokaż wiadomość
Effa ja używam kilku kremów na raz znaczy mam kilka otwartych i tak sobie używam tydzień tego, tydzień innego, czasem codziennie inny nakładam stalość w kosmetykach nie jest moją mocną stroną.......
mialam mocne postanowienie, ze poki nie pozuzywam wszystkiego co mam pootwierane do paszczy to nie kupie nowegoPoza tym chcialam wprowadzic minimalizm w pielegnacji twarzy ehhh a tu tak kusza te kremiki z Gaia

Cytat:
Napisane przez anula_ga Pokaż wiadomość
a zapowiadał się taki piękny i spokojny dzień bez kuszenia
hehe trzeba byc twardym nie mietkim
Chyba pojawila sie u mnie nowa mania masel i balsamow do ciala
Jak przyjada do mnie "ruskie" to bede miala 7 masel do ciala i 3 balsamy
effa_j jest offline  
Stary 2012-07-25, 12:25   #1760
anula_ga
Zakorzenienie
 
Avatar anula_ga
 
Zarejestrowany: 2011-05
Wiadomości: 8 896
Wpisy w blogu: 10
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ VI

Cytat:
Napisane przez effa_j Pokaż wiadomość
mialam mocne postanowienie, ze poki nie pozuzywam wszystkiego co mam pootwierane do paszczy to nie kupie nowegoPoza tym chcialam wprowadzic minimalizm w pielegnacji twarzy ehhh a tu tak kusza te kremiki z Gaia


hehe trzeba byc twardym nie mietkim
Chyba pojawila sie u mnie nowa mania masel i balsamow do ciala
Jak przyjada do mnie "ruskie" to bede miala 7 masel do ciala i 3 balsamy
Znaczy mam być taka twarda jak Ty???????
__________________
anula_ga jest offline  
Stary 2012-07-25, 12:32   #1761
effa_j
Wtajemniczenie
 
Avatar effa_j
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 2 818
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ VI

Cytat:
Napisane przez anula_ga Pokaż wiadomość
Znaczy mam być taka twarda jak Ty???????
Wiem wiem chcialabys ja jeszcze od zaprzysiezenia postnego nic nie kupilam
wczoraj juz mialam klinknac zamowienie na iherbie ale w ostatniej chwili opamietalam sie i kliknelam exit
hehe a maselka to wszystkie dostalam
effa_j jest offline  
Stary 2012-07-25, 12:43   #1762
anula_ga
Zakorzenienie
 
Avatar anula_ga
 
Zarejestrowany: 2011-05
Wiadomości: 8 896
Wpisy w blogu: 10
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ VI

Cytat:
Napisane przez effa_j Pokaż wiadomość
Wiem wiem chcialabys ja jeszcze od zaprzysiezenia postnego nic nie kupilam
wczoraj juz mialam klinknac zamowienie na iherbie ale w ostatniej chwili opamietalam sie i kliknelam exit
hehe a maselka to wszystkie dostalam
chciałabym, chciała
To ja tez sobie zażyczę kupe kosmetyków na prezent!
__________________
anula_ga jest offline  
Stary 2012-07-25, 12:59   #1763
evitka21
Zakorzenienie
 
Avatar evitka21
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 4 593
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ VI

Cytat:
Napisane przez effa_j Pokaż wiadomość
mialam mocne postanowienie, ze poki nie pozuzywam wszystkiego co mam pootwierane do paszczy to nie kupie nowegoPoza tym chcialam wprowadzic minimalizm w pielegnacji twarzy ehhh a tu tak kusza te kremiki z Gaia

hehe trzeba byc twardym nie mietkim
Chyba pojawila sie u mnie nowa mania masel i balsamow do ciala
Jak przyjada do mnie "ruskie" to bede miala 7 masel do ciala i 3 balsamy
ty to mi zawsze humor poprawisz , "miminalizm" z nazwą wątku nie kolokuje za często

tyle mazideł do odwłoka masz otwartych czy w zapasach?

pochwal sie co masz i na co oczekujesz
__________________
Szczęścia nie można kupić, ale...można je sobie urodzić



evitka21 jest offline  
Stary 2012-07-25, 13:07   #1764
effa_j
Wtajemniczenie
 
Avatar effa_j
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 2 818
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ VI

Cytat:
Napisane przez anula_ga Pokaż wiadomość
chciałabym, chciała
To ja tez sobie zażyczę kupe kosmetyków na prezent!
juz moj post poszedl sie .... jade w pon do DM jakby ktos cos chcial tylko tak w ramach rozsadku to niech pisze

Cytat:
Napisane przez evitka21 Pokaż wiadomość
ty to mi zawsze humor poprawisz , "miminalizm" z nazwą wątku nie kolokuje za często

tyle mazideł do odwłoka masz otwartych czy w zapasach?

pochwal sie co masz i na co oczekujesz
nie no 3 otwarte 2 w zapasie i 2 w drodze
Z Alverde mam werbene i mandarynke od Ciebie macadamie i mandaryne z wanilia w zapasie, sanoflore miodowe w uzyciu.
A w drodze mleko i truskawka oraz wanilia i shea z Organic Shopu
dostalas paczuche??
effa_j jest offline  
Stary 2012-07-25, 13:18   #1765
jp91
Wtajemniczenie
 
Avatar jp91
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 2 670
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ VI

Cytat:
Napisane przez magnesita Pokaż wiadomość
Polecam się malowałam oboma kolorami jakby co dawaj do mnie będziemy hennować

---------- Dopisano o 12:15 ---------- Poprzedni post napisano o 12:14 ----------


I Ty Brutusie przeciwko mnie???
ale chyba dopiero we wrześniu zawitam do Lu.
Cytat:
Napisane przez anula_ga Pokaż wiadomość
kocham Cię Majsterkowiczu!
Ja już bym bez włosów chodziła a Ty wciąż masz cudne!
Tylko dziecko oszczędźcie prze hennowaniem ewentualnie ze dwa pasemka
Dziecko jest takie piękne, że nie będziemy tykać
Cytat:
Napisane przez effa_j Pokaż wiadomość
Chyba pojawila sie u mnie nowa mania masel i balsamow do ciala
Jak przyjada do mnie "ruskie" to bede miala 7 masel do ciala i 3 balsamy
o mamuniu Pokaż te smarowidła
Cytat:
Napisane przez effa_j Pokaż wiadomość
juz moj post poszedl sie .... jade w pon do DM jakby ktos cos chcial tylko tak w ramach rozsadku to niech pisze
Ja chcę ja chcę
__________________
Justyna

jp91 jest offline  
Stary 2012-07-25, 13:29   #1766
evitka21
Zakorzenienie
 
Avatar evitka21
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 4 593
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ VI

Cytat:
Napisane przez effa_j Pokaż wiadomość

nie no 3 otwarte 2 w zapasie i 2 w drodze
Z Alverde mam werbene i mandarynke od Ciebie macadamie i mandaryne z wanilia w zapasie, sanoflore miodowe w uzyciu.
A w drodze mleko i truskawka oraz wanilia i shea z Organic Shopu
dostalas paczuche??
jeszcze nie doszła.

A macadamie z alverde już kiedyś miałaś? tradycyjni eptam, bom aromatu ciekawa.

Ja najbliższą razą (jak powykańczam bieżące dziady) łyknę te masełka:
http://www.bioarp.pl/pl/p/Love2MIX-O...o-i-papaja/284
http://www.bioarp.pl/pl/p/Love2MIX-O...mia-i-shea/286
__________________
Szczęścia nie można kupić, ale...można je sobie urodzić



evitka21 jest offline  
Stary 2012-07-25, 13:41   #1767
magnesita
Zadomowienie
 
Avatar magnesita
 
Zarejestrowany: 2010-10
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 1 660
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ VI

Cytat:
Napisane przez anula_ga Pokaż wiadomość
kocham Cię Majsterkowiczu!
Ja już bym bez włosów chodziła a Ty wciąż masz cudne!
Tylko dziecko oszczędźcie prze hennowaniem ewentualnie ze dwa pasemka
Ja też Cię Kocham
Tosinkę oszczędzimy, chyba że w ostatniej chwili zmienię zdanie
Cytat:
Napisane przez jp91 Pokaż wiadomość
ale chyba dopiero we wrześniu zawitam do Lu.

Dziecko jest takie piękne, że nie będziemy tykać

o mamuniu Pokaż te smarowidła

Ja chcę ja chcę
Może być kiedy chcesz ja jak na razie się nigdzie nie wyprowadzam
__________________
Radości życia rodzinnego,są najpiękniejsze na świecie, a radość, jakiej rodzice doświadczają na widok swych dzieci, jest najświętsza.
Johann Heinrich Pestalozzi

Spełniona w związku.Szczęśliwa w życiu.
magnesita jest offline  
Stary 2012-07-25, 14:11   #1768
effa_j
Wtajemniczenie
 
Avatar effa_j
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 2 818
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ VI

Cytat:
Napisane przez jp91 Pokaż wiadomość

o mamuniu Pokaż te smarowidła

Ja chcę ja chcę
jak przyjda "ruskie" to wrzuce fote

Cytat:
Napisane przez evitka21 Pokaż wiadomość
jeszcze nie doszła.

A macadamie z alverde już kiedyś miałaś? tradycyjni eptam, bom aromatu ciekawa.

Ja najbliższą razą (jak powykańczam bieżące dziady) łyknę te masełka:
http://www.bioarp.pl/pl/p/Love2MIX-O...o-i-papaja/284
http://www.bioarp.pl/pl/p/Love2MIX-O...mia-i-shea/286
fajne te maselka tez mnie kusily
Macadamii jeszcze nie mialam. Ale mialam zel pod prysznic i jakos super nie pachnial dlatego tez maslo lezy w zapasach bo jakos mnie nie oczarowal swym zapachem
a listonosz juz byl???
effa_j jest offline  
Stary 2012-07-25, 14:25   #1769
Aredhel125
Zadomowienie
 
Avatar Aredhel125
 
Zarejestrowany: 2009-12
Lokalizacja: Sudety
Wiadomości: 1 648
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ VI

Cytat:
Napisane przez cloche Pokaż wiadomość
czyli, krótko mówiąc, a raczej pisząc, oczekujesz, żeby ten krem leczył trądzik, a przynajmniej nie zapychał (pierwszy problem: komedogenność to sprawa bardzo indywidualna i bez testów się nie obędzie), nie podrażniał (a co cię podrażnia? często składniki aktywne mogą powodować podrażnienia, ale bez nich z kolei krem niewiele może zdziałać), wzmacniał naczynka (od tego są różne ekstrakty i witaminki, które oczywiście mogą podrażniać), nawilżał (dodatek kwasu hialuronowego może?), był naturalny (w sensie certyfikowany? czy chodzi ci o brak syntetycznych składników, konserwantów itp.?), do tego hipoalergiczny (musiałabyś celować w kosmetyki bez dodatków olejków eterycznych i wielu innych "roślinek") i żeby miał fotostabilny filtr (mineralny? bo skoro chcesz naturę...). nooooo... też taki krem bym chciała
Wiem, że może za dużo wymagam, ale moja cera jest naprawdę bardzo kapryśna. Nie musi być koniecznie certyfikowany, wystarczy żeby był beż zbędnej, agresywnej chemii i przede wszystkim, żeby nawilżał i nie miał w sobie ciężkich zapychających składników. Z tymi filtrami to sama nie wiem, lepszy byłby oczywiście mineralne, ale skoro ma mnie zapchać... Może przyjdą którejś z Was jakieś typy do głowy?
Aredhel125 jest offline  
Stary 2012-07-25, 14:36   #1770
anula_ga
Zakorzenienie
 
Avatar anula_ga
 
Zarejestrowany: 2011-05
Wiadomości: 8 896
Wpisy w blogu: 10
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ VI

Cytat:
Napisane przez Aredhel125 Pokaż wiadomość
Wiem, że może za dużo wymagam, ale moja cera jest naprawdę bardzo kapryśna. Nie musi być koniecznie certyfikowany, wystarczy żeby był beż zbędnej, agresywnej chemii i przede wszystkim, żeby nawilżał i nie miał w sobie ciężkich zapychających składników. Z tymi filtrami to sama nie wiem, lepszy byłby oczywiście mineralne, ale skoro ma mnie zapchać... Może przyjdą którejś z Was jakieś typy do głowy?
Opisywane tu kosmetyki nie zawieraja agresywnej chemii, bo wtedy nie zasługiwałyby na miano naturalnych i nie nadawałyby się na ten wątek
Z zapychaniem jest tego typu problem, że tak jak juz Cloche pisała, jest to bardzo indywidualna sprawa i każda z nas ma swoich własnych, osobistych zapychaczy. Nie da się do końca przewidzieć co zapcha Ciebie. Nawet nie jestem w stanie przewidziec co mnie zapcha i kazdy nowy krem pozostaje dla każdej z nas tajemnicą do momentu jego przetestowania na samej sobie.... Oczywiście dzięki testowaniu różnych produktów większość z nas wie, co zapcha ją napewno! Ale nie zmienia to faktu, że kazdy nowy krem może przynieść ze sobą nowe, niezbyt wyczekiwane, obserwacje w tej kwestii.
Wielokrotnie w wątku przewijały się kremy nawilżające opisywane przez dziewczyny jako lekkie, kilka produktów było wielokrotnie polecanych - przejrzyj te typy po prostu bo nie mamy żadnej listy niezapychających kremów. No i pamiętaj, że nawet fakt, że dany krem nie zapchał 10 dziewczyn nie daje pewności, że u Ciebie też się sprawdzi. Niestey trzeba testowac na sobie.....
__________________

Edytowane przez anula_ga
Czas edycji: 2012-07-25 o 14:41
anula_ga jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Biochemia kosmetyczna


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 12:27.