Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XX - Strona 144 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2012-09-23, 14:02   #4291
EwCiA000
Zadomowienie
 
Avatar EwCiA000
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Kędzierzyn-koźle
Wiadomości: 1 534
Dot.: Farbowanie świeżo rozjaśnionych włosów, HELP!

Cytat:
Napisane przez M_kitty Pokaż wiadomość
Dziewczyny potrzebuje rady.
Moja młodsza siostra rozjaśniła sobie włosy, są biało- żółte. Jako że chodzi nadal do podstawówki(i zrobiła to bez pozwolenia) myślałyśmy z mamą co z tym zrobić? Kiedy można farbować włosy? Jak je trzeba farbować żeby złapały na ciemniejszy kolor i nie wyszedł rudy lub zielony? Jej naturalny kolor to ciemny blond.
Któraś z was ma doświadczenie i może coś poradzić?
przede wszystkim czy siostra chce miec jasny blond czy wrócic do naturalnego?
bo jeżeli chce miec jasny blond to u mnie sprawdził się loreal stockholm, w miarę ładnie złapał żółtko po rozjaśniaczu, a jeżeli chce wrócic do naturalnego, to na pewno nie farby popielate bo wyjdzie zielono...najlepiej jakiś opalizujący albo perłowy blond. gdybyś mogła wkleic zdjęcia odzwierciedlające w miarę kolor to postaram się napisac coś więcej farbowac możesz w sumie już ale jeśli to możliwe to niech przetłuści włosy ze 2-3 dni wtedy powinno ładniej chwycic i na pewno mniejsze uszkodzenia na włosach będą.
__________________
ognista rudość
żelki na swoich
studentka II roku Pedagogiki

TŻ 13.12.2010

No one is perfect...We're just people- not angels

Edytowane przez EwCiA000
Czas edycji: 2012-09-23 o 14:03
EwCiA000 jest offline  
Stary 2012-09-23, 14:27   #4292
alex1989
Zadomowienie
 
Avatar alex1989
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 1 942
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Farbowanie świeżo rozjaśnionych włosów, HELP!

Cytat:
Napisane przez M_kitty Pokaż wiadomość
Dziewczyny potrzebuje rady.
Moja młodsza siostra rozjaśniła sobie włosy, są biało- żółte. Jako że chodzi nadal do podstawówki(i zrobiła to bez pozwolenia) myślałyśmy z mamą co z tym zrobić? Kiedy można farbować włosy? Jak je trzeba farbować żeby złapały na ciemniejszy kolor i nie wyszedł rudy lub zielony? Jej naturalny kolor to ciemny blond.
Któraś z was ma doświadczenie i może coś poradzić?
ja bym zrobiła tak.
Kupiłabym gencjane(jakieś 5 zł w aptece) zrobiłą z tego płukanke bardzo łagodną dosłownie jedna kropelka. Zamoczyła włosy na chwilke. Wtedy cała żółć zniknie włosy będą miały chłodny odcień. Nastęnie zafarbowałabym je szamponetką kolorem zblizonym do naturalnego włosia i czekałą aż naturalne włosy będą odrastać.
W sumie można bez gencjany odrazu zafarbowac szamponetką ale mogą być refleksy rude
__________________
Chudniemy,chudniemy!
foto styczeń-sierpień
foto styczeń-sierpień II

moje włosiaki

"Może niektórych kobiet nie da się poskromić. Może potrzebują biegać na wolności, dopóki nie znajdą kogoś, tak dzikiego, aby biegał z nimi."
alex1989 jest offline  
Stary 2012-09-23, 17:08   #4293
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomości: 9 124
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XX

czesc
chyba znalazlam sobie farbe drogeryjna , ktora moglabym sie pofarbowac ale ciekawi mnie to co mysli o tym bunny? kochana jak myslisz wyjdzie mi ona ? to 7.3 wiec idealnie dla mnie co nie na obrazku jakos malo cieplo wyglada? nie bedzie glona ani popielu ??jak bedziesz to plisss napisz czy moglabym sobie nia odswiezyc kolor , bo w pazdzierniku zapowiada mi sie sporo wyjsc do ludzi i chce juz sobie sama sprawic ta przyjemnosc farbowania sie


odezwe sie jutro po pracy , po poludniu
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg excellence-pro-keratine-7-3-blond-dore.jpg (15,0 KB, 46 załadowań)
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)

Edytowane przez caskada
Czas edycji: 2012-09-23 o 17:09
caskada jest offline  
Stary 2012-09-23, 17:10   #4294
xXxKYLIExXx
Zakorzenienie
 
Avatar xXxKYLIExXx
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: <3
Wiadomości: 3 457
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XX

Cytat:
Napisane przez exclusivee Pokaż wiadomość
Ja już od czwartku jakoś chodzę w botkach I przynajmniej nie marznę w nogi



Tak teraz doczytałam, jejku ale miałaś pewnie stresa



Pokaaaaż się po koniecznie







Czytałam o nim na TU, zobacz, może dowiesz się tam czegoś więcej

---------- Dopisano o 17:40 ---------- Poprzedni post napisano o 17:36 ----------



Ale szkoda Mi 180 na zimę i wczesną wiosnę pasował idealnie



Mi się podoba Szarość się może jeszcze wypłukać przecież



Wyprzedziłaś mnie
denerwowałam sie bardzo
dopiero co sie przeprowadzilam,dostałam prace i podpisałam umowe.
dlatego musze zmienic środek anty, bo to nie na moje nerwy.
Jestem straszna panikara i z dnia na dzien juz widziałam jak brzuch mi rosnie

Cytat:
Napisane przez fryz5 Pokaż wiadomość
zdjęcie przed nie bylo robione dzis bo zapomniałem, przypomniałem sobie nakładając juz farbe

nie moge złapać koloru na aparacie, przez pogodę i drzewa za oknem.
jest.....dziwnie. blond, ale braz, cieplo-zimny

nie moge załadować zdjec dam linki

PRZED (słodkie cappucino)

PO i PO
Ale ciemno
chociaz powiem Ci,że mega podobasz mi sie w czarnych wlosach
sama miałam przez kilka lat czarne i chyba mam jakis delikatny sentyment

Co tu tak pusto dzisiaj...

---------- Dopisano o 17:10 ---------- Poprzedni post napisano o 17:09 ----------

Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
czesc
chyba znalazlam sobie farbe drogeryjna , ktora moglabym sie pofarbowac ale ciekawi mnie to co mysli o tym bunny? kochana jak myslisz wyjdzie mi ona ? to 7.3 wiec idealnie dla mnie co nie na obrazku jakos malo cieplo wyglada? nie bedzie glona ani popielu ??jak bedziesz to plisss napisz czy moglabym sobie nia odswiezyc kolor , bo w pazdzierniku zapowiada mi sie sporo wyjsc do ludzi i chce juz sobie sama sprawic ta przyjemnosc farbowania sie


odezwe sie jutro po pracy , po poludniu
na pudelku kolor sliczny
xXxKYLIExXx jest offline  
Stary 2012-09-23, 17:19   #4295
fryz5
Zakorzenienie
 
Avatar fryz5
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 4 138
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XX

Cytat:
Napisane przez xXxKYLIExXx Pokaż wiadomość
Ale ciemno
chociaz powiem Ci,że mega podobasz mi sie w czarnych wlosach
sama miałam przez kilka lat czarne i chyba mam jakis delikatny sentyment

Co tu tak pusto dzisiaj...[COLOR="Silver"]
hm dodałem 2 zdjęcia to które cytowałaś to w pochmurny dzień a dziś dodałem juz w słońcu (bez mycia włosów , dziś umyje)

nie mam sentymentu do czerni, za to mam do blondu, dlatego farbuje na ciemny blond nie dalej, żeby w razie czego łatwo wyjść z niego.
__________________
http://wizaz.pl/Mikroreklama
fryz5 jest offline  
Stary 2012-09-23, 17:23   #4296
xXxKYLIExXx
Zakorzenienie
 
Avatar xXxKYLIExXx
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: <3
Wiadomości: 3 457
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XX

Cytat:
Napisane przez fryz5 Pokaż wiadomość
hm dodałem 2 zdjęcia to które cytowałaś to w pochmurny dzień a dziś dodałem juz w słońcu (bez mycia włosów , dziś umyje)

nie mam sentymentu do czerni, za to mam do blondu, dlatego farbuje na ciemny blond nie dalej, żeby w razie czego łatwo wyjść z niego.
aha heheheeh
xXxKYLIExXx jest offline  
Stary 2012-09-23, 17:26   #4297
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XX

hej

Caskada a czemu nie zamówisz sobie tego matrixa?
u nas chyba nawet nie ma excellenca 7,3 - nigdy nie widziałam
kitkulka jest offline  
Stary 2012-09-23, 17:32   #4298
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomości: 9 124
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XX

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
hej

Caskada a czemu nie zamówisz sobie tego matrixa?
u nas chyba nawet nie ma excellenca 7,3 - nigdy nie widziałam
booo jaby ci to powiedziec , nooo chce sprobowac innej latwo dostepnej , ktora moge dotknac i obejrzec zanim kupie wiem to glupie , ale chcialabym zobaczyc jak wyjdzie mi np "ta" jesli cos bedzie nie tak(odpukac) sprowadze tego matrixa.

u mnie jest ta farbka
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2012-09-23, 17:38   #4299
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XX

Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
booo jaby ci to powiedziec , nooo chce sprobowac innej latwo dostepnej , ktora moge dotknac i obejrzec zanim kupie wiem to glupie , ale chcialabym zobaczyc jak wyjdzie mi np "ta" jesli cos bedzie nie tak(odpukac) sprowadze tego matrixa.

u mnie jest ta farbka
aha no w sumie też tak miałam dopóki nie zamówiłam Majirela
kitkulka jest offline  
Stary 2012-09-23, 18:20   #4300
AniaAga
Zadomowienie
 
Avatar AniaAga
 
Zarejestrowany: 2011-06
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 1 738
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XX

Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
czesc
chyba znalazlam sobie farbe drogeryjna , ktora moglabym sie pofarbowac ale ciekawi mnie to co mysli o tym bunny? kochana jak myslisz wyjdzie mi ona ? to 7.3 wiec idealnie dla mnie co nie na obrazku jakos malo cieplo wyglada? nie bedzie glona ani popielu ??jak bedziesz to plisss napisz czy moglabym sobie nia odswiezyc kolor , bo w pazdzierniku zapowiada mi sie sporo wyjsc do ludzi i chce juz sobie sama sprawic ta przyjemnosc farbowania sie


odezwe sie jutro po pracy , po poludniu
Cascada, moja mama farbuje 7,3 ale Preferance, Florida. Wychodzi tak jak na opakowaniu, ale Floridy, taki karmel.

Właśnie, dziewczyny, może głupie pytanie, ale czym różni się Preferance od Excellance...?
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg IMG_0410.jpg (99,5 KB, 33 załadowań)
AniaAga jest offline  
Stary 2012-09-23, 18:27   #4301
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XX

Cytat:
Napisane przez AniaAga Pokaż wiadomość
Cascada, moja mama farbuje 7,3 ale Preferance, Florida. Wychodzi tak jak na opakowaniu, ale Floridy, taki karmel.

Właśnie, dziewczyny, może głupie pytanie, ale czym różni się Preferance od Excellance...?
excellence jest przeznaczona do siwych włosów
kitkulka jest offline  
Stary 2012-09-23, 18:33   #4302
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XX

Cytat:
Napisane przez fryz5 Pokaż wiadomość
udało sie wgrałem zdjęcia przez wizaz
wczoraj nie mogłem, widzicie ciemny blond jak wyszedł w słońcu dzisiaj.
Ladnie jest

Cytat:
Napisane przez EwCiA000 Pokaż wiadomość
Hej Dziewczyny

Tak wiem, że już macie dośc mojego pojawiania się i znikania, ale cóż, raz mam więcej czasu raz mniej, teraz wyjątkowo zaniedbałam wszystko
byłam w pracy nad morze prawie 4 miesiące i nie miałam dostępu do kompa niestety mam nadzieję, że wybaczycie
o ile mnie jeszcze pamiętacie

Dodaje oczywiście fotki moich włosów
1 i 2- moje włoski przejściowe misz masz z maja
3, 4 i 5- włoski farbowane u fryzjera dwa razy rozjaśniane i później sama robiłam rozjaśniaczem z joanny odrosty i na to stockholm

jestem w sumie zadowolona ale to nie jest to co kiedyś miałam jak miałam blond, ten platynowy czysty blondzik
co radzicie?
Teraz masz ladny kolor




DZIEWCZYNY kupilam taki kolor recitala 10,1 helsinki czy cos takiego, bede chyba dzis farbowac. sam odrost bo to popiel wiec zeby nie wyszlo zielono. zobaczymy...

---------- Dopisano o 18:30 ---------- Poprzedni post napisano o 18:29 ----------

Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
czesc
chyba znalazlam sobie farbe drogeryjna , ktora moglabym sie pofarbowac ale ciekawi mnie to co mysli o tym bunny? kochana jak myslisz wyjdzie mi ona ? to 7.3 wiec idealnie dla mnie co nie na obrazku jakos malo cieplo wyglada? nie bedzie glona ani popielu ??jak bedziesz to plisss napisz czy moglabym sobie nia odswiezyc kolor , bo w pazdzierniku zapowiada mi sie sporo wyjsc do ludzi i chce juz sobie sama sprawic ta przyjemnosc farbowania sie


odezwe sie jutro po pracy , po poludniu
U nas jest ten kolor, ladny. ale ponoc lapie ciemniej...

---------- Dopisano o 18:33 ---------- Poprzedni post napisano o 18:30 ----------

Absurdalna
Ty nie farbowalas przypadkiem helsinkami?
Agatau88 jest offline  
Stary 2012-09-23, 19:43   #4303
aniulek87
Rozeznanie
 
Avatar aniulek87
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 837
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XX

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
wlasnie zajadam szarlotke z lodami
mniammmmm, uwielbiam
Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Ladnie jest



Teraz masz ladny kolor




DZIEWCZYNY kupilam taki kolor recitala 10,1 helsinki czy cos takiego, bede chyba dzis farbowac. sam odrost bo to popiel wiec zeby nie wyszlo zielono. zobaczymy...

---------- Dopisano o 18:30 ---------- Poprzedni post napisano o 18:29 ----------



U nas jest ten kolor, ladny. ale ponoc lapie ciemniej...

---------- Dopisano o 18:33 ---------- Poprzedni post napisano o 18:30 ----------

Absurdalna
Ty nie farbowalas przypadkiem helsinkami?
pokaż efekt jak będziesz po ciekawa jestem jak wyjdzie
__________________

aniulek87 jest offline  
Stary 2012-09-23, 19:52   #4304
Absurdalna07
Zadomowienie
 
Avatar Absurdalna07
 
Zarejestrowany: 2012-02
Wiadomości: 1 013
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XX

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
DZIEWCZYNY kupilam taki kolor recitala 10,1 helsinki czy cos takiego, bede chyba dzis farbowac. sam odrost bo to popiel wiec zeby nie wyszlo zielono. zobaczymy...

----


Absurdalna
Ty nie farbowalas przypadkiem helsinkami?
Tak, już Ci odpisałam w wątku Recitalowym. Nie widać było u mnie popielu, tylko taki chłodno-żółty jasny blond. Dość naturalnie wyszło, oczywiście to subiektywna opinia - mnie jest dobrze w naturalnych odcieniach, ani złotych, ani szarych.
__________________

Absurdalna07 jest offline  
Stary 2012-09-23, 20:13   #4305
Lavia15
Wtajemniczenie
 
Avatar Lavia15
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 2 437
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XX

Hej Ja już wróciłam do siebie po intensywnym i romantycznym weekendzie z moim Tż-tem Powiem Wam, że sprawił mi mega niespodziankę na rocznice i aż chodze teraz caly czas rozpromieniona


Cytat:
Napisane przez AniaAga Pokaż wiadomość
Cześć, dziewczyny

Wybieracie się na akcję Zerwijmy Łańcuchy? Jest w Waszych miastach? Ja idę, o 12 się u nas zaczyna.

A co to za akcja? Pierwsze słysze


Cytat:
Napisane przez xXxKYLIExXx Pokaż wiadomość
ależ mam chętkę na ten sweterek
http://moda.allegro.pl/estyl-romanty...620891027.html

---------- Dopisano o 15:13 ---------- Poprzedni post napisano o 15:11 ----------


mi sie robi dopiero...
na czole po lewej stronie

Ja też sie czaje na te sweterki ogólnie kilka z tych aukcji wpadlo mi w oko i mam dylemat


Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
o rety, aż taki zły plan?
mój pewnie wrzucą w niedzielę 30 września, jak zawsze, ale dobrze, przeżyję ostatni tydzień wakacji w nieświadomości

ooo jasne, tylko daj znać wczesniej, Buahhot też namówimy

Taa u nas też dają zawsze na ostatnią chwile plan i tak mnie to wkurza... Ale ponoć mamy mieć same ćwiczenia w tym semestrze więc trzeba bedzie na wszystko chodzic

Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
czesc
chyba znalazlam sobie farbe drogeryjna , ktora moglabym sie pofarbowac ale ciekawi mnie to co mysli o tym bunny? kochana jak myslisz wyjdzie mi ona ? to 7.3 wiec idealnie dla mnie co nie na obrazku jakos malo cieplo wyglada? nie bedzie glona ani popielu ??jak bedziesz to plisss napisz czy moglabym sobie nia odswiezyc kolor , bo w pazdzierniku zapowiada mi sie sporo wyjsc do ludzi i chce juz sobie sama sprawic ta przyjemnosc farbowania sie


odezwe sie jutro po pracy , po poludniu


Piękny odcień ale też go nigdzie u nas nie widziałam...
__________________
zapuszczanie włosków
skrzypowita
od 28.02- jantar
treningi z Ewą Ch. i Mel B.
ZUMBOMANIACZKA
Lavia15 jest offline  
Stary 2012-09-23, 20:33   #4306
AniaAga
Zadomowienie
 
Avatar AniaAga
 
Zarejestrowany: 2011-06
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 1 738
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XX

Lavia, to akcja uświadamiająca ludziom (tym, którzy jeszcze tego nie wiedzą) jak wygląda życie psa na łańcuchu. Wielu znanych ludzi bierze w niej co rok udział (Michał Piróg, a u nas Kasia Bujakiewicz).
AniaAga jest offline  
Stary 2012-09-23, 20:35   #4307
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XX

Cytat:
Napisane przez AniaAga Pokaż wiadomość
Lavia, to akcja uświadamiająca ludziom (tym, którzy jeszcze tego nie wiedzą) jak wygląda życie psa na łańcuchu. Wielu znanych ludzi bierze w niej co rok udział (Michał Piróg, a u nas Kasia Bujakiewicz).
widziałam o tym program na tvn w Uwadze, ryczałam jak bóbr
ale nie slyszałam, aby u mnie w mieście była ta akcja, możliwe, że tak
kitkulka jest offline  
Stary 2012-09-23, 20:47   #4308
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 9 069
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XX

Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
czesc
chyba znalazlam sobie farbe drogeryjna , ktora moglabym sie pofarbowac ale ciekawi mnie to co mysli o tym bunny? kochana jak myslisz wyjdzie mi ona ? to 7.3 wiec idealnie dla mnie co nie na obrazku jakos malo cieplo wyglada? nie bedzie glona ani popielu ??jak bedziesz to plisss napisz czy moglabym sobie nia odswiezyc kolor , bo w pazdzierniku zapowiada mi sie sporo wyjsc do ludzi i chce juz sobie sama sprawic ta przyjemnosc farbowania sie


odezwe sie jutro po pracy , po poludniu
powinno wyjsc dobrze, lekko zloto bo poki co masz naturalny odcien.
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2012-09-23, 21:39   #4309
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XX

LAVIA a co TZ zrobil?

---------- Dopisano o 21:34 ---------- Poprzedni post napisano o 21:33 ----------

Cytat:
Napisane przez Absurdalna07 Pokaż wiadomość
Tak, już Ci odpisałam w wątku Recitalowym. Nie widać było u mnie popielu, tylko taki chłodno-żółty jasny blond. Dość naturalnie wyszło, oczywiście to subiektywna opinia - mnie jest dobrze w naturalnych odcieniach, ani złotych, ani szarych.
Dziekuje

---------- Dopisano o 21:39 ---------- Poprzedni post napisano o 21:34 ----------

Cytat:
Napisane przez AniaAga Pokaż wiadomość
Lavia, to akcja uświadamiająca ludziom (tym, którzy jeszcze tego nie wiedzą) jak wygląda życie psa na łańcuchu. Wielu znanych ludzi bierze w niej co rok udział (Michał Piróg, a u nas Kasia Bujakiewicz).
Bardzo fajna. Ale u nas nie bylo z tego co wiem.
Agatau88 jest offline  
Stary 2012-09-23, 21:53   #4310
Lavia15
Wtajemniczenie
 
Avatar Lavia15
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 2 437
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XX

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
LAVIA a co TZ zrobil?

---------- Dopisano o 21:34 ---------- Poprzedni post napisano o 21:33 ----------


Dziekuje

---------- Dopisano o 21:39 ---------- Poprzedni post napisano o 21:34 ----------


Bardzo fajna. Ale u nas nie bylo z tego co wiem.

No wiec juz ci pisze Agatko:
Tz kazal mi sie w piatek elegancko ubrac i nie wiedzialam dokad mnie zabiera... przyjechal po mnie autkiem i jedziemy, jedziemy... prawie 1,5 h jechalismy poza nasze miasto i nie wiedzialam gdzie on mnie tak w nocy zabiera tak daleko i umieralam w tym aucie z ciekawosci tak mi sie ta droga dluzyla...i co chwile wypytywalam "daleko jeszcze ?" W koncu dojechalismy do takiego dworku kolo zamku i mowi ze to tutaj i wchodzimy do srodka a tam zamowiona rezerwacja stolika, wszedzie pelno swieczek, romantyczna muzyka...elegancko, przepieknie no i zamowilismy sobie po pysznym jedzonku i Tz pil % i mowie do niego "Nie pij alkoholu, przeciez jak my stad wrocimy?!" a on do mnie ze zostajemy tam rowniez na noc w hotelu no to dla mnie kolejna mila niespodzianka, ale to jeszcze nie koniec...wchodzimy do pokoju hotelowego a tam na srodku przepiekny bukiet czerwonych roz dla mnie to juz wogole MEGA SZOK bo moj raczej nie jest romantykiem i juz wtedy bylam pewna ze chce sie ze mna zareczyc, bo wszystko na to wskazywalo, ale o tym ani slowa nie bylo wiec tez nie poruszalam tego tematu bo bardzo, bardzo mila niespodzianke mi zrobil i dawno nie czulam sie TAK WYJATKOWO A na zareczyny widocznie przyjdzie jeszcze czas i moze nie jest na to gotowy....i do tego rano sniadanko w formie szwedzkiego stolu i jeszcze bylismy sie przejsc po okolicy i zwiedzic ten pobliski zamek Takze weekend i rocznica naprawde udana Tylko Tz sobie wysoko poprzeczke teraz postawil
__________________
zapuszczanie włosków
skrzypowita
od 28.02- jantar
treningi z Ewą Ch. i Mel B.
ZUMBOMANIACZKA

Edytowane przez Lavia15
Czas edycji: 2012-09-23 o 21:55
Lavia15 jest offline  
Stary 2012-09-23, 21:57   #4311
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XX

Chodźcie do klubu.
Agatau88 jest offline  
Stary 2012-09-23, 21:59   #4312
7Paulina7
Zadomowienie
 
Avatar 7Paulina7
 
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 1 407
GG do 7Paulina7
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XX

Od jakiegos czasu zauwazyłam ,że wypadaja mi włosy podczas mycia ale dziś to już przesada tak powypadały ze woda w wannie nie chciała zlecieć tyle włosów było w odpływie. Czy to moze sezonowe wypadanie czy to efekt schudnięcia 12kg....

Musze zrobić sobie papke na włosy z żółtka , oleju rycynowego,cytryny i wit a+e.

Zauważyłam tez że swędzi mnie czasem głowa po umyciu i szczypie ale ran nie mam żadnych... Może powinnam jakis delikatny szampon uzywac?? Jaki??
__________________
Walka o długie włosy ....
7Paulina7 jest offline  
Stary 2012-09-23, 22:00   #4313
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XX

Cytat:
Napisane przez Lavia15 Pokaż wiadomość
No wiec juz ci pisze Agatko:
Tz kazal mi sie w piatek elegancko ubrac i nie wiedzialam dokad mnie zabiera... przyjechal po mnie autkiem i jedziemy, jedziemy... prawie 1,5 h jechalismy poza nasze miasto i nie wiedzialam gdzie on mnie tak w nocy zabiera tak daleko i umieralam w tym aucie z ciekawosci tak mi sie ta droga dluzyla...i co chwile wypytywalam "daleko jeszcze ?" W koncu dojechalismy do takiego dworku kolo zamku i mowi ze to tutaj i wchodzimy do srodka a tam zamowiona rezerwacja stolika, wszedzie pelno swieczek, romantyczna muzyka...elegancko, przepieknie no i zamowilismy sobie po pysznym jedzonku i Tz pil % i mowie do niego "Nie pij alkoholu, przeciez jak my stad wrocimy?!" a on do mnie ze zostajemy tam rowniez na noc w hotelu no to dla mnie kolejna mila niespodzianka, ale to jeszcze nie koniec...wchodzimy do pokoju hotelowego a tam na srodku przepiekny bukiet czerwonych roz dla mnie to juz wogole MEGA SZOK bo moj raczej nie jest romantykiem i juz wtedy bylam pewna ze chce sie ze mna zareczyc, bo wszystko na to wskazywalo, ale o tym ani slowa nie bylo wiec tez nie poruszalam tego tematu bo bardzo, bardzo mila niespodzianke mi zrobil i dawno nie czulam sie TAK WYJATKOWO A na zareczyny widocznie przyjdzie jeszcze czas i moze nie jest na to gotowy....i do tego rano sniadanko w formie szwedzkiego stolu i jeszcze bylismy sie przejsc po okolicy i zwiedzic ten pobliski zamek Takze weekend i rocznica naprawde udana Tylko Tz sobie wysoko poprzeczke teraz postawil

Ale mega wow
Kurcze super

No i tu masz racje


A długo jestescie razem?
Wy mieszkacie razem?


jeszcze raz napisze, megasna niespodzianka

---------- Dopisano o 22:00 ---------- Poprzedni post napisano o 21:59 ----------

Cytat:
Napisane przez 7Paulina7 Pokaż wiadomość
Od jakiegos czasu zauwazyłam ,że wypadaja mi włosy podczas mycia ale dziś to już przesada tak powypadały ze woda w wannie nie chciała zlecieć tyle włosów było w odpływie. Czy to moze sezonowe wypadanie czy to efekt schudnięcia 12kg....

Musze zrobić sobie papke na włosy z żółtka , oleju rycynowego,cytryny i wit a+e.

Zauważyłam tez że swędzi mnie czasem głowa po umyciu i szczypie ale ran nie mam żadnych... Może powinnam jakis delikatny szampon uzywac?? Jaki??
A szybko schudlas? to pewnie niestety od tego.

Ja mam ciagle łupiez ostatnio:/ juz nie mam siły na to, nie wiem czemu...
Agatau88 jest offline  
Stary 2012-09-23, 22:03   #4314
Lavia15
Wtajemniczenie
 
Avatar Lavia15
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 2 437
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XX

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Ale mega wow
Kurcze super

No i tu masz racje


A długo jestescie razem?
Wy mieszkacie razem?


jeszcze raz napisze, megasna niespodzianka

---------- Dopisano o 22:00 ---------- Poprzedni post napisano o 21:59 ----------



A szybko schudlas? to pewnie niestety od tego.

Ja mam ciagle łupiez ostatnio:/ juz nie mam siły na to, nie wiem czemu...

No mega ale jesli taka byla nasza rocznica to ciekawe jakie zrobi teraz nasze zaręczyny? :P
I wlasnie zdziwilam sie bo wiele razy powtarzal ze chce na nasza 3cia rocznice sie zareczyc i taki ma plan...ale moze odklada na cos lepszego ? Nie mam pojecia i nie chce wywierac na nim jakiejkolwiek presji, dlatego chyba nie bede poruszac tego tematu
Jestesmy 3lata ze soba, znamy sie jakies 3,5. Jeszcze nie mieszkamy razem, za rok koncze studia i chce sie do niego wprowadzić....
__________________
zapuszczanie włosków
skrzypowita
od 28.02- jantar
treningi z Ewą Ch. i Mel B.
ZUMBOMANIACZKA

Edytowane przez Lavia15
Czas edycji: 2012-09-23 o 22:10
Lavia15 jest offline  
Stary 2012-09-23, 22:03   #4315
7Paulina7
Zadomowienie
 
Avatar 7Paulina7
 
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 1 407
GG do 7Paulina7
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XX

Od połowy maja 12kg także nie tak drastycznie szybko. Odżywiałam sie zdrowo, nie chodziłam głodna, uprawiałam sport....

Zaczynałam od 82kg a teraz jest juz 69kg więc jest juz 13kg mniej .
Waga mi sama spada teraz
__________________
Walka o długie włosy ....
7Paulina7 jest offline  
Stary 2012-09-23, 22:04   #4316
Lavia15
Wtajemniczenie
 
Avatar Lavia15
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 2 437
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XX

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Chodźcie do klubu.
Ja tam nie wejde :P
__________________
zapuszczanie włosków
skrzypowita
od 28.02- jantar
treningi z Ewą Ch. i Mel B.
ZUMBOMANIACZKA
Lavia15 jest offline  
Stary 2012-09-23, 22:11   #4317
7Paulina7
Zadomowienie
 
Avatar 7Paulina7
 
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 1 407
GG do 7Paulina7
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XX

Chce włosy zapuścić a one wypadaja i robia sie coraz to cieńsze :/

W ogóle to powinnam skrócić włosy bo 10cm od głowy nadaja sie do uzytku a reszta jest wg mnie sfilcowana , plączą sie, nie da sie ich stylizowac ....
__________________
Walka o długie włosy ....
7Paulina7 jest offline  
Stary 2012-09-23, 22:36   #4318
exclusivee
Zakorzenienie
 
Avatar exclusivee
 
Zarejestrowany: 2012-07
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 3 195
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XX

Cytat:
Napisane przez xXxKYLIExXx Pokaż wiadomość
denerwowałam sie bardzo
dopiero co sie przeprowadzilam,dostałam prace i podpisałam umowe.
dlatego musze zmienic środek anty, bo to nie na moje nerwy.
Jestem straszna panikara i z dnia na dzien juz widziałam jak brzuch mi rosnie
Mi brzuch zaczął rosnąć dopiero w 5 msc Więc 5 miesięcy bez @ zdążyłabyś pewnie zauważyć

Ale co by nie było, na pewno nie byłoby tak źle, jestem pewna że po swojemu wszystko by się ułożyło Dla mnie ciąża to też była masakra, ale znalazłam dobre wyjście z tej sytuacji, i teraz wiem, że wybrałam nawet lepiej niż miałam wszystko zaplanowane

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
DZIEWCZYNY kupilam taki kolor recitala 10,1 helsinki czy cos takiego, bede chyba dzis farbowac. sam odrost bo to popiel wiec zeby nie wyszlo zielono. zobaczymy...
Pokaż się koniecznie po

Cytat:
Napisane przez Lavia15 Pokaż wiadomość
No wiec juz ci pisze Agatko:
Tz kazal mi sie w piatek elegancko ubrac i nie wiedzialam dokad mnie zabiera... przyjechal po mnie autkiem i jedziemy, jedziemy... prawie 1,5 h jechalismy poza nasze miasto i nie wiedzialam gdzie on mnie tak w nocy zabiera tak daleko i umieralam w tym aucie z ciekawosci tak mi sie ta droga dluzyla...i co chwile wypytywalam "daleko jeszcze ?" W koncu dojechalismy do takiego dworku kolo zamku i mowi ze to tutaj i wchodzimy do srodka a tam zamowiona rezerwacja stolika, wszedzie pelno swieczek, romantyczna muzyka...elegancko, przepieknie no i zamowilismy sobie po pysznym jedzonku i Tz pil % i mowie do niego "Nie pij alkoholu, przeciez jak my stad wrocimy?!" a on do mnie ze zostajemy tam rowniez na noc w hotelu no to dla mnie kolejna mila niespodzianka, ale to jeszcze nie koniec...wchodzimy do pokoju hotelowego a tam na srodku przepiekny bukiet czerwonych roz dla mnie to juz wogole MEGA SZOK bo moj raczej nie jest romantykiem i juz wtedy bylam pewna ze chce sie ze mna zareczyc, bo wszystko na to wskazywalo, ale o tym ani slowa nie bylo wiec tez nie poruszalam tego tematu bo bardzo, bardzo mila niespodzianke mi zrobil i dawno nie czulam sie TAK WYJATKOWO A na zareczyny widocznie przyjdzie jeszcze czas i moze nie jest na to gotowy....i do tego rano sniadanko w formie szwedzkiego stolu i jeszcze bylismy sie przejsc po okolicy i zwiedzic ten pobliski zamek Takze weekend i rocznica naprawde udana Tylko Tz sobie wysoko poprzeczke teraz postawil
O matko historia jak z bajki Ale musiałaś być szczęśliwa że chłopak taką niespodziankę Ci naszykował

Cytat:
Napisane przez 7Paulina7 Pokaż wiadomość
Chce włosy zapuścić a one wypadaja i robia sie coraz to cieńsze :/

W ogóle to powinnam skrócić włosy bo 10cm od głowy nadaja sie do uzytku a reszta jest wg mnie sfilcowana , plączą sie, nie da sie ich stylizowac ....
Może seboradin by trochę pomógł? Mi powstrzymał wypadanie włosów po ciąży, więc o czymś to świadczy
__________________
Instagram

Jasny popielaty brąz

Edytowane przez exclusivee
Czas edycji: 2012-09-23 o 22:45
exclusivee jest offline  
Stary 2012-09-23, 22:48   #4319
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XX

Cytat:
Napisane przez Lavia15 Pokaż wiadomość
No mega ale jesli taka byla nasza rocznica to ciekawe jakie zrobi teraz nasze zaręczyny? :P
I wlasnie zdziwilam sie bo wiele razy powtarzal ze chce na nasza 3cia rocznice sie zareczyc i taki ma plan...ale moze odklada na cos lepszego ? Nie mam pojecia i nie chce wywierac na nim jakiejkolwiek presji, dlatego chyba nie bede poruszac tego tematu
Jestesmy 3lata ze soba, znamy sie jakies 3,5. Jeszcze nie mieszkamy razem, za rok koncze studia i chce sie do niego wprowadzić....
Byc moze ma lepszy plan

Cytat:
Napisane przez 7Paulina7 Pokaż wiadomość
Od połowy maja 12kg także nie tak drastycznie szybko. Odżywiałam sie zdrowo, nie chodziłam głodna, uprawiałam sport....

Zaczynałam od 82kg a teraz jest juz 69kg więc jest juz 13kg mniej .
Waga mi sama spada teraz
No to zazdroszcze
Cytat:
Napisane przez Lavia15 Pokaż wiadomość
Ja tam nie wejde :P
Puszcze PW

---------- Dopisano o 22:48 ---------- Poprzedni post napisano o 22:38 ----------

Jestem juz po zmyciu Helsinek
Kolor wydaje sie ok, ciepławy raczej. No ale zdjecia dam jutro w swietle dziennym. dawałam na sam odrost, nawet nie tknęłam reszty bo bałam sie zieleni.
Agatau88 jest offline  
Stary 2012-09-23, 22:51   #4320
exclusivee
Zakorzenienie
 
Avatar exclusivee
 
Zarejestrowany: 2012-07
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 3 195
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XX

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Byc moze ma lepszy plan

---------- Dopisano o 22:48 ---------- Poprzedni post napisano o 22:38 ----------

Jestem juz po zmyciu Helsinek
Kolor wydaje sie ok, ciepławy raczej. No ale zdjecia dam jutro w swietle dziennym. dawałam na sam odrost, nawet nie tknęłam reszty bo bałam sie zieleni.
Ambitny chłopak

Czekamy, czekamy
__________________
Instagram

Jasny popielaty brąz
exclusivee jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
balejaż, blond, blond :d, blond rozjaśnianie farba, casting, chłodny blond, ciemny blond, farbowane włosy, farbowanie, farbowanie włosów, jasny blond, londa, loreal, loreal casting, malowanie włosów, miodowy blond, odrosty, pianka koloryzująca, pomocy, rozjaśnianie, schwarzkopf, włosy rude rozjaśnianie, wpadki z farbowaniem, żółty blond

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 11:51.