DEKOLORYZACJA włosów ( i WIELE innych ) - część III - wątek zbiorczy - Strona 115 - Forum Wizaz.pl
Rejestracja
Płeć: *

Administratorem danych osobowych jest Edipresse Polska SA z siedzibą przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie. Dane będą przetwarzane w celu świadczenia usług za pomocą portalu oraz w celach marketingowych zgodnie z zakresem udzielonych powyżej zgód.

Osoba podająca dane ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. Dane mogą być udostępnione innym podmiotom z grupy kapitałowej Edipresse Polska SA.

Rejestracja. Proszę czekać
Nie możesz się zalogować? Przypomnij hasło
Masz już konto? Zaloguj się!
Odzyskiwanie utraconego hasła
Odzyskiwanie utraconego hasła. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Masz już konto? Zaloguj się!

Wróć   Forum Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2013-11-22, 18:29   #3421
xxboo
Zakorzenienie
 
Avatar xxboo
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Wrocław/Katowice
Wiadomości: 3 374
Dot.: DEKOLORYZACJA włosów ( i WIELE innych ) - część III - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez piniata Pokaż wiadomość
to koniecznie zdaj fotorelacje po wizycie u fryza!ja farbne chyba jutro.ogolnie efekt jest ok,na pewno jest ochlodzenie i nawet lekkie rozjasnienie jakby tyle ze jest tez delikatna poswiata zielona,wybralam najbardziej ciemno rude pasemko.ale cale wlosy zafarbuje mieszanka golebia i perly..niewiem czy nie dodac tam jeszcze troche tego srebrnego pylu bo mam,tylko czy to ma jakis sens?
koniecznie zrob obszerna fotorelacje
__________________

PINGER
KOSMETOLOG



xxboo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-11-23, 11:51   #3422
piniata
Rozeznanie
 
Avatar piniata
 
Zarejestrowany: 2012-02
Lokalizacja: Czarna Dupa
Wiadomości: 625
Dot.: DEKOLORYZACJA włosów ( i WIELE innych ) - część III - wątek zbiorczy

zrobilam golebia i perle, perly dalam cala tubke golebia pol.nalozylam na 40min.i oto wyniki..foto slabe bo ciemno nawet na dworze.ogolnie wyszedl chlodny blond z czego jestem bardzo zadowolona ale niestety wlosy zrobily sie ciemne...blond tak na poziomie 8 moze..na zdjeciach sa jasniejsze niz w rzeczywistosci no i koncowki jeszcze sa zlotawe.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 1111.jpg (91,1 KB, 21 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 222.jpg (86,7 KB, 16 załadowań)

Edytowane przez piniata
Czas edycji: 2013-11-23 o 11:59
piniata jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-11-23, 13:37   #3423
xxboo
Zakorzenienie
 
Avatar xxboo
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Wrocław/Katowice
Wiadomości: 3 374
Dot.: DEKOLORYZACJA włosów ( i WIELE innych ) - część III - wątek zbiorczy

faktycznie dosc ciemno ;C szkoda, nie chce przyciemnic wlosow wiec chyba zrezygnuje z tego golebiego.
__________________

PINGER
KOSMETOLOG



xxboo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-11-23, 14:10   #3424
piniata
Rozeznanie
 
Avatar piniata
 
Zarejestrowany: 2012-02
Lokalizacja: Czarna Dupa
Wiadomości: 625
Dot.: DEKOLORYZACJA włosów ( i WIELE innych ) - część III - wątek zbiorczy

ogolnie do duuupy..zalamke mam kompletna.na tym zdjeciu to i tak fajnie wyglada w rzeczywistosci to blond na poziomie 7.a ja chce 9 albo i 10.koncowki dalej zlote,przednie pasemko rude,wlosy zniszczone..chyba czeka mnie fryzura na kojaka nie wiem co robic z ta swoja czupryna.nie wiem..
piniata jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-11-23, 14:33   #3425
xxboo
Zakorzenienie
 
Avatar xxboo
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Wrocław/Katowice
Wiadomości: 3 374
Dot.: DEKOLORYZACJA włosów ( i WIELE innych ) - część III - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez piniata Pokaż wiadomość
ogolnie do duuupy..zalamke mam kompletna.na tym zdjeciu to i tak fajnie wyglada w rzeczywistosci to blond na poziomie 7.a ja chce 9 albo i 10.koncowki dalej zlote,przednie pasemko rude,wlosy zniszczone..chyba czeka mnie fryzura na kojaka nie wiem co robic z ta swoja czupryna.nie wiem..
kup sobie odzywke garnier doux z maslem karite, moje wlosy sa po niej jakby....zdrowe
__________________

PINGER
KOSMETOLOG



xxboo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-11-23, 16:03   #3426
SceneQueene
Zakorzenienie
 
Avatar SceneQueene
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Wiadomości: 19 078
Dot.: DEKOLORYZACJA włosów ( i WIELE innych ) - część III - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez piniata Pokaż wiadomość
zrobilam golebia i perle, perly dalam cala tubke golebia pol.nalozylam na 40min.i oto wyniki..foto slabe bo ciemno nawet na dworze.ogolnie wyszedl chlodny blond z czego jestem bardzo zadowolona ale niestety wlosy zrobily sie ciemne...blond tak na poziomie 8 moze..na zdjeciach sa jasniejsze niz w rzeczywistosci no i koncowki jeszcze sa zlotawe.
a mnie się bardzo ale to bardzo podoba- pięęknie chłodny wyszedł. teraz nie kombinuj, weź sobie kalendarz, zaznacz dobre trzy tygodnie przerwy na regenerację, przed świętami położysz rozjaśniającą farbę (bo chłodne już są), ze dwa tony zejdzie i będziesz mieć wymarzony kolorek. teraz pora na pielęgnację
__________________
Każdy problem da się rozwiązać, o ile ma się odpowiednio duży plastikowy worek.

Okiem Julii
Facebook
Instagram
FAQ- dekoloryzacja, kąpiel rozjaśniająca, %, przedłużanie, pielęgnacja, likwidacja odcieni, oleje, numery farb
SceneQueene jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-11-23, 16:32   #3427
piniata
Rozeznanie
 
Avatar piniata
 
Zarejestrowany: 2012-02
Lokalizacja: Czarna Dupa
Wiadomości: 625
Dot.: DEKOLORYZACJA włosów ( i WIELE innych ) - część III - wątek zbiorczy

SneneQueene czytsz w moich myslach taki mam zamiar.ale myslalam tylko zeby walnac rozjasniacz po prostu za 3tyg.a co polecasz z farb rozjasniajacych?
piniata jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-11-23, 17:05   #3428
Karolajna1993
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2013-11
Wiadomości: 84
Dot.: DEKOLORYZACJA włosów ( i WIELE innych ) - część III - wątek zbiorczy

Witam. Naturalny mój kolor to ciemny blond. Jednak od kilku lat farbuje na brazy itd. Włosy farbuje co pół roku mniej wiecej. W styczniu farbowalam ostatni raz na ciemny brąz. Włosy kiedyś często prostowalam od roku prostuje dość rzadko i tylko końce i włosy z przodu twarzy dlatego końce sa troche suche. Mam duzo masek do wlosow. Włosy sa długie, sięgają za łokcie. Miesiąc temu zrobiłam pasemka blond. U góry sa jasne u dołu jak to bywa na farbie ciemniejsze. AKtualnie chce ZOSTAĆ BLONDYNKA. Mysle nad dekoloryzacja. I stad pytanie czy włosy sie od tego niszczą i wysuszaja? Po dekoloryzacje chciałabym nałożyć od razu farbę z jakimś odcieniem blondu żeby były jasne a po miesiącu znowu pofarbowac farba na jakiś jasny ciepły blond. Nie ma mowy o rozjasniaczu. Chce dojść do tego farbami blond. Dodam ze moje włosy łatwo łapią kolor. Co polecacie? Maci jakieś doświadczenia z dekoloryzacja i takim farbowaniem? Aktualny mój kolor to u na odrostach ciemny blond a reszta brąz. Oczywiście wybieram sie do fryzjera
Karolajna1993 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-11-23, 20:46   #3429
SceneQueene
Zakorzenienie
 
Avatar SceneQueene
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Wiadomości: 19 078
Dot.: DEKOLORYZACJA włosów ( i WIELE innych ) - część III - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez Karolajna1993 Pokaż wiadomość
Witam. Naturalny mój kolor to ciemny blond. Jednak od kilku lat farbuje na brazy itd. Włosy farbuje co pół roku mniej wiecej. W styczniu farbowalam ostatni raz na ciemny brąz. Włosy kiedyś często prostowalam od roku prostuje dość rzadko i tylko końce i włosy z przodu twarzy dlatego końce sa troche suche. Mam duzo masek do wlosow. Włosy sa długie, sięgają za łokcie. Miesiąc temu zrobiłam pasemka blond. U góry sa jasne u dołu jak to bywa na farbie ciemniejsze. AKtualnie chce ZOSTAĆ BLONDYNKA. Mysle nad dekoloryzacja. I stad pytanie czy włosy sie od tego niszczą i wysuszaja? Po dekoloryzacje chciałabym nałożyć od razu farbę z jakimś odcieniem blondu żeby były jasne a po miesiącu znowu pofarbowac farba na jakiś jasny ciepły blond. Nie ma mowy o rozjasniaczu. Chce dojść do tego farbami blond. Dodam ze moje włosy łatwo łapią kolor. Co polecacie? Maci jakieś doświadczenia z dekoloryzacja i takim farbowaniem? Aktualny mój kolor to u na odrostach ciemny blond a reszta brąz. Oczywiście wybieram sie do fryzjera
Przed sekundą odpisałam Ci na identyczny post we wątku 'z brązu na blond'.

---------- Dopisano o 20:46 ---------- Poprzedni post napisano o 20:45 ----------

Cytat:
Napisane przez piniata Pokaż wiadomość
SceneQueene czytsz w moich myslach taki mam zamiar.ale myslalam tylko zeby walnac rozjasniacz po prostu za 3tyg.a co polecasz z farb rozjasniajacych?
Właściwie możesz również zrobić kąpiel zamiast zarzucać farbką, jak wolisz. Skoro włoski dość ciężko Ci się rozjaśniają- może to lepsze wyjście? Ale ani na za długo ani na za mocnym oxy.
Co do rozjaśniających farb, ja uwielbiam Wellę Koleston, dwunastki.
__________________
Każdy problem da się rozwiązać, o ile ma się odpowiednio duży plastikowy worek.

Okiem Julii
Facebook
Instagram
FAQ- dekoloryzacja, kąpiel rozjaśniająca, %, przedłużanie, pielęgnacja, likwidacja odcieni, oleje, numery farb
SceneQueene jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-11-23, 21:34   #3430
EdytaXYZ
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2013-11
Wiadomości: 16
Dot.: farbowanie i dekoloryzacja.

Najpierw moze kup zmywacz farby to ściągnie Ci duzo pigmentow. Ja zrobiłam tym na czarne i wyszły rude i na dodatek w ogole mi sie nie zniszczyły.


Wysłane z aplikacji mobilnej Wizaz Forum.
EdytaXYZ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-11-23, 23:09   #3431
SceneQueene
Zakorzenienie
 
Avatar SceneQueene
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Wiadomości: 19 078
Dot.: farbowanie i dekoloryzacja.

Odnośnie którego pytania to post?
__________________
Każdy problem da się rozwiązać, o ile ma się odpowiednio duży plastikowy worek.

Okiem Julii
Facebook
Instagram
FAQ- dekoloryzacja, kąpiel rozjaśniająca, %, przedłużanie, pielęgnacja, likwidacja odcieni, oleje, numery farb
SceneQueene jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-11-24, 15:12   #3432
EdytaXYZ
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2013-11
Wiadomości: 16
Dot.: farbowanie i dekoloryzacja.

Do Karolajny. Jestem na tel i nie umiem tu cytować, a co do zmywacza farby to bardzo polecam. Różnica miedzy tym a dekoloryzacja jest spora. Przede wszystkim można spokojnie zastosować to w domu nawet dwukrotnie nie zniszczy wlosow, nie popali a moze co najwyżej lekko wysuszyć. Zmywa tylko sztuczny pigment z włosa, nie narusza naturalnego. Myśle, ze jeśli dwa razy zrobisz zmywaczem spokojnie obejdzie sie bez rozjasniacza. Nie wiem jak w Pl z dostepnoscia ale na pewno cos takiego jest na Allegro a jeśli nie to na pewno na ebay. Ja miałam ColourRemoverB4 i kupiłam go w Anglii.


Wysłane z aplikacji mobilnej Wizaz Forum.
EdytaXYZ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-11-24, 15:33   #3433
Karolajna1993
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2013-11
Wiadomości: 84
Dot.: farbowanie i dekoloryzacja.

Nie wiem czy ten fryzjer do którego idę bedzie miał preparaty do ściągania koloru. Moje włosy sa troche na końcach suche ( jakieś 10 cm) nie chciałabym ich dodatkowo wysuszyć zwłaszcza ze jeszcze będę je farbowała
Karolajna1993 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-11-24, 15:36   #3434
201607040946
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 21 731
Dot.: farbowanie i dekoloryzacja.

Cytat:
Napisane przez Karolajna1993 Pokaż wiadomość
Nie wiem czy ten fryzjer do którego idę bedzie miał preparaty do ściągania koloru. Moje włosy sa troche na końcach suche ( jakieś 10 cm) nie chciałabym ich dodatkowo wysuszyć zwłaszcza ze jeszcze będę je farbowała
Ale czego ty oczekujesz? Nie da sie uzyskac jasniejszego odcienia bez lekkiego przesuszenia,
201607040946 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-11-24, 15:39   #3435
EdytaXYZ
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2013-11
Wiadomości: 16
Dot.: farbowanie i dekoloryzacja.

Idziesz na dekoloryzacje? Nie polecam, Twoje włosy po dekoloryzacji bedą bardzo zniszczone. Zmywacze farby nie są popularne wiec na pewno fryzjer nie będzie ich miał a wielka szkoda. Na Twoim miejscu postawiłabym na ten zmywacz, skoro Twoje włosy nie są aż tak ciemne, pózniej spokojnie mogłabys wyrównać kolor u fryzjera. Ale skoro juz podjęłas decyzje to mam nadzieje, ze będziesz zadowolona.


Wysłane z aplikacji mobilnej Wizaz Forum.

---------- Dopisano o 14:39 ---------- Poprzedni post napisano o 14:38 ----------

Przesuszenie wlosow po tym preparacie jest przejściowe, po kilku myciach wszystko wraca do normy.


Wysłane z aplikacji mobilnej Wizaz Forum.
EdytaXYZ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-11-24, 16:12   #3436
Karolajna1993
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2013-11
Wiadomości: 84
Dot.: farbowanie i dekoloryzacja.

'Kaguya' czego oczekuje? Tego by moje włosy nie nadawały sie jedynie do sciecia. Włosy normalnie ze troche sie wysusza ale nie chce mieć siana na głowie. Gdybym nie zapuszczala wlosow i o nie nie dbała pewnie nalozylabym na nie rozjasniacz i po sprawie. Do edyty XYZ chętnie był kupiła ten ściągasz jednak nie mam czasu. Moja koleżanka miała robiona dekoloryzacje i włosy jej nie odpadły wiec może nie bedzie złe.

---------- Dopisano o 16:12 ---------- Poprzedni post napisano o 16:10 ----------

Edyta XYZ miałaś jakieś doświadczenia z dekoloryzacja?
Karolajna1993 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-11-24, 16:20   #3437
EdytaXYZ
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2013-11
Wiadomości: 16
Dot.: farbowanie i dekoloryzacja.

Oj ja z czarnego farbowanego przez pare lat zeszłam na piękny, beżowy blond bez pomocy fryzjera. Doświadczenie z dekoloryzacja nie jest miłym wspomnieniem bo to był koszmar. Włosy po dekoloryzacji są wytrawione, przez co bardzo suche i zniszczone, dlatego ja odradzam wszystkim dekoloryzacje jeśli tylko można tego uniknąć. Gdybym poprzestala na zmywaczu to bym miała piękny braz i zdrowe włosy, po dekoloryzacji włosy są zniszczone, bardzo żałuje, ze sie na nią zdecydowałam. Szkoda, ze nie masz czasu na eksperyment ze zmywaczem, bo to koszt 50zl a można uratować swoje włosy od dekoloryzacji.


Wysłane z aplikacji mobilnej Wizaz Forum.
EdytaXYZ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-11-24, 16:30   #3438
piniata
Rozeznanie
 
Avatar piniata
 
Zarejestrowany: 2012-02
Lokalizacja: Czarna Dupa
Wiadomości: 625
Dot.: DEKOLORYZACJA włosów ( i WIELE innych ) - część III - wątek zbiorczy

SceeneQueene
mi tez sie podobaja efekty po kollestonie , no ale czy na moich wlosach wyjdzie tak jasno i ladnie??czy jest sens rzucac nastepna farbe? a jakich Ty uzywalas kolestonow?

Edytowane przez piniata
Czas edycji: 2013-11-24 o 16:33
piniata jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-11-24, 16:54   #3439
Karolajna1993
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2013-11
Wiadomości: 84
Dot.: DEKOLORYZACJA włosów ( i WIELE innych ) - część III - wątek zbiorczy

Edyta XYZ robiłaś dekoloryzacje w domu? Obawiam sie tej wizyty ale mam tylko 4 tyg by zostać jasna blondynka. Dlatego planuje pare tygodni odstępu od farbowania.
Karolajna1993 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-11-24, 17:09   #3440
EdytaXYZ
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2013-11
Wiadomości: 16
Dot.: farbowanie i dekoloryzacja.

Jak masz 4 tygodnie to zamów ten zmywacz i spróbuj. Ja robiłam dekoloryzacje w domu ale to ze względu na moje dość duże doświadczenie z koloryzacja wlosow. Cała dekoloryzacja została wykonana prawidłowo za pomocą profesjonalnego fryzjerskiego środka także nie ma mowy ze to ja czymś zawinilam. Po prostu jest to wyniszczające dla wlosow.


Wysłane z aplikacji mobilnej Wizaz Forum.

---------- Dopisano o 16:09 ---------- Poprzedni post napisano o 16:05 ----------

Karolajna, moze podeslij zdjęcie swoich wlosow i kolor do jakiego chciałabyś dojść. Mogłabym Ci cos doradzić.


Wysłane z aplikacji mobilnej Wizaz Forum.
EdytaXYZ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-11-24, 17:32   #3441
Karolajna1993
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2013-11
Wiadomości: 84
Dot.: farbowanie i dekoloryzacja.

Niestety nie umiem dodać załącznika. Może mogłabys mi podać e-mail to tam mogłabym ci wysłać zdjęcie.
Karolajna1993 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-11-24, 17:51   #3442
SceneQueene
Zakorzenienie
 
Avatar SceneQueene
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Wiadomości: 19 078
Dot.: farbowanie i dekoloryzacja.

Cytat:
Napisane przez EdytaXYZ Pokaż wiadomość
Oj ja z czarnego farbowanego przez pare lat zeszłam na piękny, beżowy blond bez pomocy fryzjera. Doświadczenie z dekoloryzacja nie jest miłym wspomnieniem bo to był koszmar. Włosy po dekoloryzacji są wytrawione, przez co bardzo suche i zniszczone, dlatego ja odradzam wszystkim dekoloryzacje jeśli tylko można tego uniknąć. Gdybym poprzestala na zmywaczu to bym miała piękny braz i zdrowe włosy, po dekoloryzacji włosy są zniszczone, bardzo żałuje, ze sie na nią zdecydowałam. Szkoda, ze nie masz czasu na eksperyment ze zmywaczem, bo to koszt 50zl a można uratować swoje włosy od dekoloryzacji.
Zależy. Elgon czy Rene Blanche to bardzo dobre dekoloryzatory, które na sto procent nie niszczą tak jak zwykłe rozjaśniacze. No i mają totalnie inne działanie. Wiele osób znam, będących z nich zadowolonych. O jakim to zmywaczu mówisz?

---------- Dopisano o 17:51 ---------- Poprzedni post napisano o 17:48 ----------

Cytat:
Napisane przez piniata Pokaż wiadomość
SceeneQueene
mi tez sie podobaja efekty po kollestonie , no ale czy na moich wlosach wyjdzie tak jasno i ladnie??czy jest sens rzucac nastepna farbe? a jakich Ty uzywalas kolestonow?
10/16 i 12/89 albo /81, zawsze to kręcę . No i oczywiście ciemniejszych, ale nie o te nam tu chodzi.
Nie mogę Ci w stu procentach powiedzieć, że wyjdzie Ci ta czy ta idealnie jasno i piękne, bo co włos to obyczaj właściwie i jednym schłodzi i rozjaśni- innym przeciwnie. Zrobiłam tak, że na czarnych włosach zrobiłam dwie kąpiele, jedną na 6 potem na 9 z Vincentem Ledierem, potem 10/16 ale było mi za ciemno, więc jeszcze jedna kąpiel na krócej na 9 i potem raz jeszcze 10/16 i maseczka Marion do blondu. Platynowy wprost, idealny blond.
Więc może rzeczywiście postaw na jedną krótką kąpiel?
__________________
Każdy problem da się rozwiązać, o ile ma się odpowiednio duży plastikowy worek.

Okiem Julii
Facebook
Instagram
FAQ- dekoloryzacja, kąpiel rozjaśniająca, %, przedłużanie, pielęgnacja, likwidacja odcieni, oleje, numery farb
SceneQueene jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-11-24, 17:53   #3443
EdytaXYZ
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2013-11
Wiadomości: 16
Dot.: farbowanie i dekoloryzacja.

Zmywaczy jest duzo a ich działanie jest takie same. Ja miałam colourremoverb4 niestety dostępny tylko na ebayu. Dekoloryzatory wiadomo, ze niszczą mniej niż rozjasniacze ale tez niszczą wiec gdy nie trzeba go stosować (a w wielu przypadkach nie trzeba jak np zejście z czarnego na brąz, czy z brązu na blond) to lepiej jednak zrobić to zmywaczem bo nie ma możliwości zniszczenia włosa. Zmywacze nie maja szkodliwych dla wlosow środków np takich jak amoniak.


Wysłane z aplikacji mobilnej Wizaz Forum.
EdytaXYZ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-11-24, 18:00   #3444
SceneQueene
Zakorzenienie
 
Avatar SceneQueene
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Wiadomości: 19 078
Dot.: farbowanie i dekoloryzacja.

A, b4, słyszałam o nim wiele razy, rzeczywiście dość pochlebne opinie ma. Szkoda jednak, iż jest dostępny jedynie za granicą. Porównując jednak z zagraniczną właśnie koleżanką- działanie identyczne jak taki Rene chociażby. Jeśli jednak ktoś ma możliwość spróbować- czemu nie, a nuż lepiej się sprawdzi.
__________________
Każdy problem da się rozwiązać, o ile ma się odpowiednio duży plastikowy worek.

Okiem Julii
Facebook
Instagram
FAQ- dekoloryzacja, kąpiel rozjaśniająca, %, przedłużanie, pielęgnacja, likwidacja odcieni, oleje, numery farb
SceneQueene jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-11-24, 18:11   #3445
Karolajna1993
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2013-11
Wiadomości: 84
Dot.: farbowanie i dekoloryzacja.

Oto moje wlosy i efekt jaki chcialabym uzyskac na zakonczenie farbowania.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg thumb.html.jpg (1,3 KB, 96 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg thgumb.html.jpg (1,4 KB, 96 załadowań)
Karolajna1993 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-11-24, 18:20   #3446
EdytaXYZ
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2013-11
Wiadomości: 16
Dot.: farbowanie i dekoloryzacja.

Ale długie masz włosy zazdroszczę. Wracając do tematu, idziesz do fryzjera czy robisz to w domu?


Wysłane z aplikacji mobilnej Wizaz Forum.
EdytaXYZ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-11-24, 18:34   #3447
Karolajna1993
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2013-11
Wiadomości: 84
Dot.: farbowanie i dekoloryzacja.

Idę do fryzjera. A dziękuje cały czas zapuszczam
Karolajna1993 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-11-24, 18:52   #3448
piniata
Rozeznanie
 
Avatar piniata
 
Zarejestrowany: 2012-02
Lokalizacja: Czarna Dupa
Wiadomości: 625
Dot.: DEKOLORYZACJA włosów ( i WIELE innych ) - część III - wątek zbiorczy

tak zrobie,najpierw kapiel a potem koleston 10,16.tylko dwa pytania kapiel robic na 6 czy 9%? ostatnio robilam na 6 i wyszla taka zarowa ze masakra,to moze 9 dac?na dobieraniu wody to wlasnie nie za bardzo sie znam.a do kolestona 10,16 tez 9 chyba?
piniata jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-11-24, 19:51   #3449
SceneQueene
Zakorzenienie
 
Avatar SceneQueene
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Wiadomości: 19 078
Dot.: DEKOLORYZACJA włosów ( i WIELE innych ) - część III - wątek zbiorczy

Koleston w stu procentach na 9, na 6 bardzo słabo łapie i w ogóle nie rozjaśnia.
Kąpiel bym dała też na 9 i wtedy po prostu na krócej.
__________________
Każdy problem da się rozwiązać, o ile ma się odpowiednio duży plastikowy worek.

Okiem Julii
Facebook
Instagram
FAQ- dekoloryzacja, kąpiel rozjaśniająca, %, przedłużanie, pielęgnacja, likwidacja odcieni, oleje, numery farb
SceneQueene jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-11-24, 23:49   #3450
xxboo
Zakorzenienie
 
Avatar xxboo
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Wrocław/Katowice
Wiadomości: 3 374
Dot.: DEKOLORYZACJA włosów ( i WIELE innych ) - część III - wątek zbiorczy

od moejgo farbowania minely 3 tygodnie! w sobote ide do fryzjera a potem chce sie zafarbowac, tak tu kombinujecie ze sama mysle czy ten garnier 111 wystarczy? moze naloze od polowy rozjasniacz na chwile a potem garnier 111
__________________

PINGER
KOSMETOLOG



xxboo jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
blond, brąz, czarne, czarne włosy, czerwień, czerwone włosy, dekoloryzacja, dekoloryzacja ombre, dekoloryzacja rudy, dekoloryzator, desperacja, farba, farbowanie, farbowanie - rozjasnianie, farbowanie na brąz, fryzjerka, fryzury, katarzyna, kędzior, kręcone, loreal, lublin fryzjer, palette, platynowy blond, pomocy, rozjaśnianie, rozjaśnianie czerwieni, rozjaśnianie farby, rudy, ściąganie koloru, uber, uroda, utleniacz, włosy, włosy farbowanie, zielone włosy, zmywacz

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2016-10-09 13:44:12


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 03:50.