SESJA ZDJĘCIOWA!! co i jak ?? - Strona 3 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-09-10, 22:25   #61
Kachulec
Zakorzenienie
 
Avatar Kachulec
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Warszawa - Vienna
Wiadomości: 6 338
Dot.: SESJA ZDJĘCIOWA!! co i jak ??

Cytat:
Napisane przez rena73
na pewno uczucie jest boskie jak mówisz..nie mam pojęcia gdzie to załatwic, bo przyznam, ze do paru agencji modelek dzwonilam. nie robia prywatnych sesjimoja kuzynka robila sobie taka sesje w londynie... ciuchy, makijaż itd. zdjecia byly super, ale czy musze az londyn?! pprzeciez w warszawie na pewno jest to mozliwe. licze na pomoc pozdrawiam
Jest wiele agencji w Warszawie,które się tym zajmują. Makijaż oni Ci zrobią,no ale ciuszki to już we własnym zakresie. Spróbuj np. w agenci Vector (ich strone znajdziesz w google). Pozdrawiam i życze powodzenia
__________________


Nieprzyzwoicie uparta i troszkę złośliwa




Kachulec jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-11, 11:04   #62
rena73
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 27
Dot.: SESJA ZDJĘCIOWA!! co i jak ??

kto wie jak skontaktowac sie z osobą o nicku poranek? ponoc oni robia płatne sesje zdjęciowe? dzieki za pomoc
rena73 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-11, 12:45   #63
lulina
Wtajemniczenie
 
Avatar lulina
 
Zarejestrowany: 2004-03
Lokalizacja: opolskie/ Wrocław
Wiadomości: 2 265
Dot.: SESJA ZDJĘCIOWA!! co i jak ??

poranek raz podała swój mail. nie wiem czy jest aktualny, ale znalazłam w jej wątku. Oto on: kasia.wisniewska@gmail.co m. A niżej podała jeszcze taki kasia@darkwhite.pl .
__________________
Żyje się tylko raz, więc żyj pełnią życia!!!!!!!!!!

lulinka- Paulinka
Mój kochany Haseczek ;( [*]

[glamour]12655[/glamour]
dziękuje za klik
lulina jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-11, 17:00   #64
rena73
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 27
Dot.: SESJA ZDJĘCIOWA!! co i jak ??

wszstko wliczone jest w cene...wspaniale ciuchy, suknie itp. makijaż teatralny ...rewelacja....cena..był o 100 funtów za sesje (10 zdjęć) trzeba umówic sie troche wczesniej. nie znam dokłanego adresu, nazwy i telefonu ale jesli Cie to interesuje to zadzwonie do niej do Londynu i ustale. pozdrawiam
rena73 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-15, 08:38   #65
Fotomal
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Pomorskie
Wiadomości: 26
Dot.: SESJA ZDJĘCIOWA!! co i jak ??

Cytat:
Napisane przez rena73
na pewno uczucie jest boskie jak mówisz..nie mam pojęcia gdzie to załatwic, bo przyznam, ze do paru agencji modelek dzwonilam. nie robia prywatnych sesjimoja kuzynka robila sobie taka sesje w londynie... ciuchy, makijaż itd. zdjecia byly super, ale czy musze az londyn?! pprzeciez w warszawie na pewno jest to mozliwe. licze na pomoc pozdrawiam
Może warto np. skoczyc do Łodzi i skontaktowac się z tym autorem:
http://www.plfoto.com/uzytkownik.php?authorname=sergium

Nie wykluczone, że możesz mieć "zdjecia za sesje"
Fotomal jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-15, 11:21   #66
mo0oniczka
Rozeznanie
 
Avatar mo0oniczka
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 569
Dot.: SESJA ZDJĘCIOWA!! co i jak ??

ogladnelam wszytskie zdjecia tego autora i jka dla mnei sa niesmaczne, niektore zdjecia nic a nic nei oznaczaja i jabby je jakies dziecko robilo szczegolnie to kolo drzewa ale to moje zdanie Owszem bylo pare super zdjec naprawde fajnych ktore bardzo mi sie podobaly ale niestety malo a poza tym fotograf powinien tak dobierac pozy moodelki aby wydobyc z niej jak najwiecej piekna a na niektorych zdjeciach byly pokazane niestety niedoskonalosci Zdjecie na fioletowym tle ( jakby jaskinia) gdzie modelka trzyma noz .......bomba
Pozdrawiam
mo0oniczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-15, 12:12   #67
Fotomal
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Pomorskie
Wiadomości: 26
Dot.: SESJA ZDJĘCIOWA!! co i jak ??

Cytat:
Napisane przez mo0oniczka
ogladnelam wszytskie zdjecia tego autora i jka dla mnei sa niesmaczne, niektore zdjecia nic a nic nei oznaczaja
Trudno mi dyskutowac o gustach mnie też nie wszystkie sie podobaja, jednak... to co jest lub nie jest smaczene zalezy od punktu widzenia Mężczyzna postrzega raczje inaczej niz kobieta.

Moze te beda ciekawsze?
http://www.waclawwantuch.com/?ln=pl&id=1
Fotomal jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-15, 14:07   #68
mo0oniczka
Rozeznanie
 
Avatar mo0oniczka
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 569
Dot.: SESJA ZDJĘCIOWA!! co i jak ??

tak tak tyutaj masz racje mezczyzni troszke inaczej postrzegaja niektore rzeczy ale to juz co innego jelsi chodzi o te drugie zdjecia sa bardzo fajne takie tajemnicze
mo0oniczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-15, 15:46   #69
madzik1000
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 576
Dot.: SESJA ZDJĘCIOWA!! co i jak ??

mo0oniczka czy mozesz zamiescic znowu te zdjecia (nie widze ich wiec podejrzewam, ze je wycielas). przeczytalam caly watek i mnie strasznie zaciekawil. bardzo bym chciala zobaczyc te cuda, ktorymi wszystkie wizazanki sie zachwycaja.
pozdr
madzik1000 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-15, 16:24   #70
Fotomal
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Pomorskie
Wiadomości: 26
Dot.: SESJA ZDJĘCIOWA!! co i jak ??

Cytat:
Napisane przez mo0oniczka
tak tak tyutaj masz racje mezczyzni troszke inaczej postrzegaja niektore rzeczy ale to juz co innego jelsi chodzi o te drugie zdjecia sa bardzo fajne takie tajemnicze
to jeden z czołowych artystow fotografików. Jego zdjęcia mają równie duzo zwolenników i nasladowców co i przeciwników.
Raczej jednak na sesje do niego trudno byłoby się wprosić

Upsss... sorry... zrobiło sie OffTopic
Fotomal jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-16, 01:15   #71
mo0oniczka
Rozeznanie
 
Avatar mo0oniczka
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 569
Dot.: SESJA ZDJĘCIOWA!! co i jak ??

Cytat:
Napisane przez Fotomal
to jeden z czołowych artystow fotografików. Jego zdjęcia mają równie duzo zwolenników i nasladowców co i przeciwników.
Raczej jednak na sesje do niego trudno byłoby się wprosić

Upsss... sorry... zrobiło sie OffTopic
do neigo an sesje raczej bym nei poszla a to dlatego ze pozy mozna podkrasc ze tak powiem a jakis inny fotogral rownie dobry moze ci zrobic a co do zwolennikow i przeciwnikow to jescze nie ma takiej osoby ktorej bys dogodzil i ktora nie ma wad tak samo z artystami jednym sie podoba to innym tamto Tym co niektorzy sie zawchwycaja dla innych jest okropne Sa i tacy co beda krytykowac tylko dlatego ze zazdrosza ale to jzu inna bajka
mo0oniczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-16, 01:22   #72
mo0oniczka
Rozeznanie
 
Avatar mo0oniczka
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 569
Dot.: SESJA ZDJĘCIOWA!! co i jak ??

Cytat:
Napisane przez madzik1000
mo0oniczka czy mozesz zamiescic znowu te zdjecia (nie widze ich wiec podejrzewam, ze je wycielas). przeczytalam caly watek i mnie strasznie zaciekawil. bardzo bym chciala zobaczyc te cuda, ktorymi wszystkie wizazanki sie zachwycaja.
pozdr
napisalam ci priva abys maila mi podala
mo0oniczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-16, 10:09   #73
misia_bella
Zakorzenienie
 
Avatar misia_bella
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: wesołe miasteczko :)
Wiadomości: 3 241
Dot.: SESJA ZDJĘCIOWA!! co i jak ??

MoOoniczka ja też chcę popodziwiać Twoje fotky
misia_bella jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-16, 10:41   #74
poranek
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 198
Dot.: SESJA ZDJĘCIOWA!! co i jak ??

Cytat:
Napisane przez Fotomal
Trudno mi dyskutowac o gustach mnie też nie wszystkie sie podobaja, jednak... to co jest lub nie jest smaczene zalezy od punktu widzenia Mężczyzna postrzega raczje inaczej niz kobieta.

Moze te beda ciekawsze?
http://www.waclawwantuch.com/?ln=pl&id=1

Fotomal dzięki za tę stronkę! mi np bardzo się przyda, bo właśnie szukam inspiracji do swoich aktów a tak wogóle to fotki na tej stronie są bardzo dobre!
pozdrawia,Kasia

ps. mój adres mailowy to kasia@darkwhite.pl
poranek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-30, 13:33   #75
ry-bcia
Zadomowienie
 
Avatar ry-bcia
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 1 182
Dot.: SESJA ZDJĘCIOWA!! co i jak ??

mam za dwa dni sesje zdjeciową i mam treme jak nie wiem co, jakbys mogla to przeslij mi fotki na ry-bcia@o2.pl.
ry-bcia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-30, 21:41   #76
tetaa
Raczkowanie
 
Avatar tetaa
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Wolsztyn
Wiadomości: 219
GG do tetaa
Dot.: SESJA ZDJĘCIOWA!! co i jak ??

Rybcia, wydaje mi sie, że autorka wątku nawet już o nim nie pamięta. W końcu to było w 2005 roku
tetaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-01, 11:22   #77
mo0oniczka
Rozeznanie
 
Avatar mo0oniczka
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 569
Dot.: SESJA ZDJĘCIOWA!! co i jak ??

pamietam nadal mi przychodza powiadomienia )
Niestety zdjec juz nie mam na komputerze mam tylko w albumie i na plycie (lecz ich rozmiar jest bardzo duzy)
Obecnie nie posiadam zadnego programu graficznego dzieki ktoremu moglabym zmniejszyc ich rozmiar,

avatarek to jedno ze zdjęć z sesji Pozdrawiam
mo0oniczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-28, 00:14   #78
Malinezja
Zadomowienie
 
Avatar Malinezja
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 1 465
Dot.: SESJA ZDJĘCIOWA!! co i jak ??

Dziewczyny poradźcie.

Byłam raz na sesji zdjęciwowej - pozowanie za zdjęcia.
Było ok, na początku troche spięta pózniej z każdą chwilą lepiej.
Zdjęcia (21 sztuk) - efekt końcowy - w miare zadowalający. Zawsze to ładna pamiątka z okresu młodości

I teraz tak, jako że mam konto na fotce (wstyd? hehe) i mam tam różne zdjęcia w tym jedno z sesji. Kolejny raz odezwał mi się jakiś fotograf (podał dane, linka do galerii - wiarygodny, tak jak i poprzedni). Przejrzałam jego zdjęcia, całkiem całkiem, nie żadne cuda ale ładne profesjonalne folio.

Więc myślicie gdzie tu problem?
Otóż na zdjęciach zwykłą cyfrówką wiele szczegółów jest pomijanych tj, stan cery czy blizny (po ugryzieniach owadów, po otarciach)... a zdjęcia z sesji są 'wygładzone' w pewnym stopniu. Jako że niestety moja cera idealna nie jest (jakaś tragiczna też nie ale te rozszerzone pory i blizny.. ) to mam obawy przed podjęciem decyzji mimo że w głębi bym chciała. Jednak troche paraliżuje mnie to co on na to jak zobaczy że będzie 'co robić' w photoshopie...
Nie mam też figury supermodelki, a mimo to dostaje takie wiadomości (tzn sylwetke widać na zdjęciu z wakacji, w bikini ale no niestety mam wrażenie że po wakacjach troszke mi się przytyło tu i ówdzie).
Niby wiem że nikt nie jest idealny ale jednak.. eh nie wiem czy to kwestia braku wiary w siebie czy co jest ze mną?

Czy któraś z was miała tego typu obawy przed zdjęciami?
__________________
Lepiej Żałować Tego Co Się Zrobiło, Niż Tego Że Się Czegoś Nie Podjęło
**God is a DJ ... life is a dancefloor ... *


Malinezja jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 23:30.