Podkład 'złazi' - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2012-07-24, 13:14   #1
Teerea
Przyczajenie
 
Avatar Teerea
 
Zarejestrowany: 2010-09
Lokalizacja: Warsaw, Poland
Wiadomości: 12
Wpisy w blogu: 3
Unhappy

Podkład 'złazi'


Witam!
Mam spory problem z podkładem, którego używam już od jakiegoś czasu. Od kilku tygodni, podczas aplikacji podkład "złazi", wygląda jakby mi się łuszczyła skóra i bardzo smuży. Czy to podkład się zepsuł? Używam go od 3 miesięcy, więc nie jest strasznie stary.
Teerea jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-07-24, 13:51   #2
innocence95
Raczkowanie
 
Avatar innocence95
 
Zarejestrowany: 2012-02
Wiadomości: 55
Dot.: Podkład 'złazi'

jaki to podkład?
__________________

innocence95 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-07-24, 21:27   #3
oliwia18
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 2 300
Dot.: Podkład 'złazi'

Kiedyś też miałam ten problem- podkład schodził jakimiś dziwnymi "plamami" ze skóry, po kilku godzinach wyglądałam strasznie. Nigdy nie miałam problemów z cerą, nawet pryszczy nie miałam.Mam wrażenie, że u mnie był to problem źle nawilżonej skóry, bo smarowałam ją byle jakim kremem, jak nie zapomniałam. Zaczęłam odpowiednio nawilżać swoją twarz, pogodziłam się z tonikiem rano i wieczorem i problem zniknął.
oliwia18 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-07-24, 22:30   #4
Teerea
Przyczajenie
 
Avatar Teerea
 
Zarejestrowany: 2010-09
Lokalizacja: Warsaw, Poland
Wiadomości: 12
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Podkład 'złazi'

@innocence95 - podkład Miss Sporty 'So Energetic' Natural Radiance.

@oliwia18 - wątpię by to był tego typu problem. To raczej problem z podkładem. Zastanawiam się, czy np. ostatnie upały mogły mu zaszkodzić, albo coś w tym rodzaju, bo nie zmieniałam ostatnio żadnych kosmetyków ani kolorowych, ani pielęgnacyjnych, a jednak pojawił się problem, którego wcześniej nie było.
Teerea jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-07-25, 06:17   #5
lullaby22
Zakorzenienie
 
Avatar lullaby22
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 8 406
Dot.: Podkład 'złazi'

Cytat:
Napisane przez Teerea Pokaż wiadomość
@innocence95 - podkład Miss Sporty 'So Energetic' Natural Radiance.

@oliwia18 - wątpię by to był tego typu problem. To raczej problem z podkładem. Zastanawiam się, czy np. ostatnie upały mogły mu zaszkodzić, albo coś w tym rodzaju, bo nie zmieniałam ostatnio żadnych kosmetyków ani kolorowych, ani pielęgnacyjnych, a jednak pojawił się problem, którego wcześniej nie było.

Ja tak miałam z korektorem pod oczy (któryś Rimmel bodajże) był nowy a wałkował się i tak jak piszesz łuszczył. Wyrzuciłam go. Myślę, że mógł być źle przechowywany
lullaby22 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-07-25, 06:40   #6
sergeevna
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2003-06
Wiadomości: 621
Dot.: Podkład 'złazi'

Cytat:
Napisane przez Teerea Pokaż wiadomość
Witam!
Mam spory problem z podkładem, którego używam już od jakiegoś czasu. Od kilku tygodni, podczas aplikacji podkład "złazi", wygląda jakby mi się łuszczyła skóra i bardzo smuży. Czy to podkład się zepsuł? Używam go od 3 miesięcy, więc nie jest strasznie stary.
A czy przypadkiem nie zmieniałaś ostatnio kremu pielęgnacyjnego? Bardzo często to właśnie kremy się "wałkują" i wygląda to jak płaty złuszczającej się skóry. Do tego jak na taki krem dodatkowo nałożymy jeszcze podkład - efekt wałkowania jest jeszcze bardziej widoczny...do tego podkład ściera się ze skóry w mgnieniu oka.

A po 3 msc podkład na pewno jest ok...
sergeevna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-07-25, 13:14   #7
Teerea
Przyczajenie
 
Avatar Teerea
 
Zarejestrowany: 2010-09
Lokalizacja: Warsaw, Poland
Wiadomości: 12
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Podkład 'złazi'

Cytat:
Napisane przez sergeevna Pokaż wiadomość
A czy przypadkiem nie zmieniałaś ostatnio kremu pielęgnacyjnego? Bardzo często to właśnie kremy się "wałkują" i wygląda to jak płaty złuszczającej się skóry. Do tego jak na taki krem dodatkowo nałożymy jeszcze podkład - efekt wałkowania jest jeszcze bardziej widoczny...do tego podkład ściera się ze skóry w mgnieniu oka.

A po 3 msc podkład na pewno jest ok...
Jedyny krem jakiego używam to krem na noc, który rano zmywam, ale będę musiała sprawdzić, czy ma on jakiś wpływ na podkład.

Mam nadzieję, że odkryję co się stało, bo uwielbiałam ten podkład .
Teerea jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-07-25, 17:39   #8
oliwia18
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 2 300
Dot.: Podkład 'złazi'

Cytat:
Napisane przez Teerea Pokaż wiadomość
Jedyny krem jakiego używam to krem na noc, który rano zmywam, ale będę musiała sprawdzić, czy ma on jakiś wpływ na podkład.
skoro kremujesz twarz tylko raz dziennie, podtrzymuję swoją teorię o nieodpowiednio nawilżonej skórze. Też myślałam, że jest ok, póki nie spojrzałam w lepsze lusterko.
oliwia18 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-08-15, 09:24   #9
Teerea
Przyczajenie
 
Avatar Teerea
 
Zarejestrowany: 2010-09
Lokalizacja: Warsaw, Poland
Wiadomości: 12
Wpisy w blogu: 3
Talking Dot.: Podkład 'złazi'

Po jakimś czasie prób i błędów, doszłam do tego, że to jednak krem na noc był przyczyną ^^'. Nie wiem jak, skoro myję twarz przed nałożeniem makijażu, ale jednak, po kilku dniach przerwy w używaniu nie miałam żadnego problemu z podkładem. Bardzo dziękuję za wasze sugestie, pozdrawiam !
Teerea jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 10:55.