Pytanie do doświadczonych kosmetyczek - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz

Narzędzia
Stary 2012-09-05, 20:15   #1
Khadaki
Raczkowanie

Pytanie do doświadczonych kosmetyczek

Witam,

Nie znalazłam nigdzie w Internecie odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie. Byłam ostatnio u kosmetyczki. Życzyłam sobie oczyszczanie mechaniczne, bo miałam trochę zaskórników, których chciałam się pozbyć. Ropnych zmian brak, za to więcej przebarwień po nich. Jestem przyzwyczajona do tego (bowiem nieraz już byłam na oczyszczaniu twarzy), że zazwyczaj robi się najpierw tzw. "parówkę" a później następuje jakże przyjemny proceder wyciskania tego świństwa. Tu jednak spotkałam się z czymś innym. Kosmetyczka zaproponowała mi mikrodermabrazję, a później oczyszczanie mechaniczne. Zdziwiło mnie to, ale nie znam się na tym zupełnie, a ona nie wyglądała na osobę niekompetentną. Sama mikrodermabrazja była dość przyjemna, jednak później zaczęło się coś, co mnie nieco zaniepokoiło, nie wiem czy słusznie... Kosmetyczka, od razu, bez wcześniejszego przygotowanie twarzy "parówką" przeszła do katowania mnie... i to dosłownie. Bolało mnie piekielnie to wyciskanie, czego nigdy wcześniej nie było... Tzn no czasem coś bolało podczas innych wizyt (u innej kosmetyczki), ale nie tak... Zwracałam jej uwagę, że mnie boli i ostatecznie chyba i tak nie wycisnęła wszystkiego, ale nie dało się wytrzymać po prostu. Zwłaszcza na brodzie. Po tym całym procederze nałożyła mi jeszcze coś na twarz i potraktowała ją tak jak mówiła (bo jak wspominałam nie znam się na tym) ultradźwiękami. Ostatecznie wyszłam czerwona, ale w sumie to mnie nie zdziwiło, bo zawsze wyglądałam słabo przez pierwszy dzień po oczyszczaniu mechanicznym, ale na drugi dzień było już ok, jak się z tym wszystkim "przespałam".