Przed i po fryzjerze :) - Strona 2 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-08-03, 20:51   #31
Szczepcio
BAN stały
 
Avatar Szczepcio
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 1 978
Dot.: Przed i po fryzjerze :)

Gipsownica, znam ten ból. A nie mam ochoty 2 godziny siedzieć nad układaniem włosów, bo za godzine wszystko się rozwali. Moje włosy już od dawna żyją własnym życiem
Szczepcio jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-03, 20:53   #32
gipsownica
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 9
Dot.: Przed i po fryzjerze :)

A najlepsze jest zapuszczanie wlosów z b. krótkich.Wyglądam wówczas jak koczkodan z rogami lub jak kto woli baran zakręcony lub dziewucha ze złazącą trwałą.Kilka razy już to przerabiałam.Krecony włos to ciężki los.
gipsownica jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-03, 20:55   #33
gipsownica
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 9
Dot.: Przed i po fryzjerze :)

Pozdrawiam Szczepcia!!!!!!!!
gipsownica jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-03, 20:56   #34
Szczepcio
BAN stały
 
Avatar Szczepcio
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 1 978
Dot.: Przed i po fryzjerze :)

Moje długie włosy w ogóle się nie układają, ni to proste ni kręcone...
Szczepcio jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-03, 21:30   #35
Nenah
Rozeznanie
 
Avatar Nenah
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Piła
Wiadomości: 947
GG do Nenah
Dot.: Przed i po fryzjerze :)

A mi się podoba i nie uważam żeby ra fryzurka cię postarzyła czy zaokrągliła twarz. Jest OK
Nenah jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-03, 21:31   #36
Lizzie:*
Raczkowanie
 
Avatar Lizzie:*
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 168
Dot.: Przed i po fryzjerze :)

No nie wiem...ale według mnie ładniej ci w krótkich włosach, według mnie właśnie takie cię odmłodziły i "odświerzyły" twoją buzię. Długie były "nijakie"- takie jest moje zdanie.
Lizzie:* jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-03, 21:33   #37
warta_swieczki
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 75
Dot.: Przed i po fryzjerze :)

Cytat:
Napisane przez gipsownica
Myśle,ze jednak wiele dziewczyn nosi niekorzystne fryzury np.loki często przytłaczają drobne i niezbyt wysokie dziewczyny,zakrywają buzie.Ja należę do takich włascicielek super kręconuch ,puszacych się wlosów.Wszyscy się zachwycają włosami,a ogólny wizerunek jest niekorzystny.trudno dobrać jakaś fryzure.Dobrze jest mi ponoć z króciótkimi włosami (mam regularne rysy) ale póxniej brakuje mi konsekwencji w ich utrzymywaniu (codzienne mycie),podcinanie i noszenie soczewek kontaktowych zamiast okularów.
masz racje. czasem ludzie zachwycają się czyimiś np. długimi włosami i gdy ta osoba zetnie je (bo tak wygląda ciekawiej i wiele ładniej) od razu robią wyrzuty... jak mogłaś...takie piękne włosy... no ale liczą się same włosy czy ogólny urok? wole mieć brzydsze włosy i cała fajnie wyglądać niż mieć super włosy, z którymi mi zupełnie nie do twarzy... aha, i dzieks że o soczewkach przypomniałaś, bo mi się skończyły i muszę dokupić...
warta_swieczki jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-03, 21:33   #38
gaga
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-06
Lokalizacja: Gliwice/Bergkamen DE
Wiadomości: 6 305
GG do gaga
Dot.: Przed i po fryzjerze :)

witaj!
byc moze na fotce nie widac jak naprawde wyglada Twoja fryzurka, nie jest zle, tylko moze do ksztaltu twarzy jest to dlugosc ciut za krotka i pprostu bylby wskazany inny ksztalt
wysylamkilka fotek i mysle ze mozesz tak zapuscic wloski jak oczywiscie oczywiscie bedziesz chcialamm
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 01.jpg (2,2 KB, 175 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 09.jpg (2,2 KB, 173 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 10.jpg (3,7 KB, 170 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 36.jpg (2,4 KB, 169 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 69.jpg (2,7 KB, 167 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 24.jpg (38,8 KB, 27 załadowań)
gaga jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-03, 21:41   #39
Szczepcio
BAN stały
 
Avatar Szczepcio
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 1 978
Dot.: Przed i po fryzjerze :)

Dziekuje pani Grażynko Tylko szkoda, że fryzura wygląda naprawdę ładnie jak sie wyjdzie prosto od fryzjera, bo potem to co ma się na głowie leży tylko w naszych rękach i posłuszności włosów
Szczepcio jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-03, 21:57   #40
Płazik
Raczkowanie
 
Avatar Płazik
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 440
Dot.: Przed i po fryzjerze :)

Ktoś wcześniej pow., że fryzura Cie odmłodziła. zgadzam się Wcześniejsza nie była zła, ale była troche przyklapnieta, a tak w ogóle.. gratuluję ślicznych biegów ^^
__________________
Postanowienie:
-dużo ćwiczyć z pazurkami i wizażem.


Moja skromna galeria :

http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=381397
Płazik jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-03, 22:11   #41
gaga
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-06
Lokalizacja: Gliwice/Bergkamen DE
Wiadomości: 6 305
GG do gaga
Dot.: Przed i po fryzjerze :)

alez nie!! szczepcio! wygladasz ladnie w tek krotszej tez,jestes mloda wiec we wszystkim Ci ladnie, ale nastepnym razem poprostu zostaw je ciut dluzsze
gaga jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-03, 22:16   #42
dosieńka
Raczkowanie
 
Avatar dosieńka
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 294
Dot.: Przed i po fryzjerze :)

gipsownica, znam twoj bol!!! ja obcinam czesto wlosy na baaardzo krotko i czuje sie po miesiacu jak pokaleczona - doslownie. super to ujelas ... kiedy zapuszczam,wszyscy wokol namawiaja mnie zebym znow obciela i tak w kolko. teraz juz sie nie zlamie, mam wlosy "prawie" do ramion!!! koniec z okaleczaniem !!!
ps. oczywiscie mowie o swoich uczuciach, nie twierdze, ze krotkie wlosy to kalectwo
dosieńka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-03, 22:21   #43
streptococus
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2004-01
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 784
Dot.: Przed i po fryzjerze :)

Cytat:
Napisane przez gaga
alez nie!! szczepcio! wygladasz ladnie w tek krotszej tez,jestes mloda wiec we wszystkim Ci ladnie, ale nastepnym razem poprostu zostaw je ciut dluzsze
zgadzams ie z przedmowczynia
Wiesz mi sie podobasz w obydwu dlugosciach wierze ze fryzura msuiala super wygladac zaraz po wyjsciu od fryziera hehe kazda fryza dobrze wyglada Mnie sie podobaja krotsze wloski sama do niedawna mialam je krotkie ale wiesz teraz mzoesz kombinowac we wsyztskie strony hehe i zawsze bedzie ladnie wygladac krostkie fryzurki maja wiele zalet zawsze mozesz je tapirowac ukladac jak i nie anwet jak ich nie ulozysz to ebda wygladaly tak jakbys je ukladala poza tym ja wychodze z zlaozenia ze wlosy nie trawa w zime tez rosna
pozdrawiam strepto
__________________
Jeśli do ludzia tuli sie ludź,
to ludź do ludzia musi coś czuć

pozdrovionka

taaadaaaam
streptococus jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-03, 22:28   #44
margo_
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 42
Dot.: Przed i po fryzjerze :)

ładnemu we wszystkim ładnie! liczy sie to jak sie czujesz a mam wrażenie że jesteś baaardzo zadowolona
margo_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-03, 22:38   #45
blue _eyes
Zadomowienie
 
Avatar blue _eyes
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 1 430
Dot.: Przed i po fryzjerze :)

Moim zdaniem lepiej wygladasz w dluzszych wlosach, chyba ze chcesz wygladac troche powazniej to wtedy ta druga fryzurka.
__________________





blue _eyes jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-03, 22:41   #46
Szczepcio
BAN stały
 
Avatar Szczepcio
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 1 978
Dot.: Przed i po fryzjerze :)

Pani Grażynko dziękuje za rady Jak trochę odrosną to się pomyśli co robić, ścinać czy zapuszczać

Strepto, fryzurka wyglądała naprawdę fajnie Niestety nie mam tyle talentu i cierpliwości, żeby ułożyć je tak samo

Margo, jestem zadowolona, przede wszystkim dlatego, że czuje się o niebo lepiej w krótkich włosach niż w długich, które nigdy nie ułatwiały mi życia
Szczepcio jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-03, 23:10   #47
nineczka
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2003-01
Lokalizacja: CA, USA
Wiadomości: 2 385
Dot.: Przed i po fryzjerze :)

Takie watki sa bardzo "trudne"..bo gdy zamieszczamy swoje zdjecia po i przed to chcialbysmy uslyszec cos pozytywnego, bo przeciez nikt nie jest w stanie po obcieciu wlosow powrocic do ich pierwotnej dlugosci (pomijam bardzo drogie wydluzanie wlosow).. i przewaznie, wiekszosc dziewczyn pisze, ze im sie podoba, no bo co maja napisac? Nikt tu nie chce nikogo urazac wiec zamieszczanie takich watkow w wiekszosci przypadkow nie da szczerej odpowiedzi..choc widzialam, ze jednak dziewczyny pisza to co mysla.

Ja uwazam, ze lepiej bylo Ci w dlugich.
nineczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-03, 23:34   #48
Eleo765
Zadomowienie
 
Avatar Eleo765
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 1 806
Dot.: Przed i po fryzjerze :)

a mnie się podoba wyglądasz zupełnie inaczej choć te długie włosy były takie gęste, o takich marzę :P
ja bym te krótkie ułożyła w jakiś "młodzieżowy sposób", może jakiś wosk na końcówki, żeby było zaakcentowane to, że są wystrzępione itp.
na tym zdjęciu wyglądają, jakbyś je po prostu dopiero co wysuszyła bez modelowania.
gratuluję odwagi.
żeby ściąć włosy na tak krótko i żeby pokazać się na forum
Eleo765 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-03, 23:46   #49
gabi121
Raczkowanie
 
Avatar gabi121
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 301
Dot.: Przed i po fryzjerze :)

Widze ze dyskusja rozgorzala ja podtrzymuje moje zdanie ze fryzurka jest ladna i nie mowie tego ze tak wypada!!! jedynie co bym zrobila to wystrzepila ja raczkami i jakims woskiem a tak to jest super!!! najwazniejsze to jak Szczepcio sie czuje, ale z tego co czytam to niezle tak trzymac!!! pozdrawiam
gabi121 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 19:08.