metamorfoza - Strona 3 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Metamorfozy

Notka

Metamorfozy Służymy kompleksowymi poradami jak zmienić swój wygląd i styl - makijaż, fryzurę, sposób ubierania się...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-08-05, 15:43   #61
fistaszek20
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 1 235
Dot.: metamorfoza

masz racje ciezko cos dla nas znalezc a nawet w pismach dla nas nic nie ma tylko samochody , motory , itd. a i tak chwała ci za to ze znazlas te fotki dla mnie
jeszcze raz wielkie dzieki
fistaszek20 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-05, 16:30   #62
aleksandra_119
Zadomowienie
 
Avatar aleksandra_119
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 1 207
Wyślij wiadomość przez MSN do aleksandra_119
Dot.: metamorfoza

Nie ma sprawy, zawsze do uslug.
aleksandra_119 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-05, 18:53   #63
alex19
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: pomorze
Wiadomości: 290
Dot.: metamorfoza

Cytat:
Napisane przez aleksandra_119
Alex, mam pewien pomysl na fryzurke dla Ciebie, ale przegladalam Twoj watek i widze, ze bardzo wybredny jestes, wiec sie troche boje... Tak powanie, znajde jakas fotke odzwierciedlajaca moja "wizje" to wkleje na Twoim watku.
No niestety wybredny jestem okropnie . Nie musisz sie mnie bac, bo ja nie bize za to ze ktos pokazuje mi toto czegos co mi sie nie podoba. A jestem wybredny dlatego, 2 miesiace temu dalem sie namowic na zmiane fryzury(bo caly czas nie znalazelm idealu) i to co wyszlo nie bylo fajne.
Zalaczam wzor i to co wyszlo(mialy byc troszke dluzsze niz na fotce). Coprawda robila to kolzeanka fryzjerka, ale wiecej z nozyczkami sie do mnie nie zblizy.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 396333021_1110284331116.jpg (23,5 KB, 30 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg P6100001.JPG (30,7 KB, 41 załadowań)
alex19 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-05, 18:55   #64
alex19
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: pomorze
Wiadomości: 290
Dot.: metamorfoza

Cytat:
Napisane przez fistaszek20
masz racje ciezko cos dla nas znalezc a nawet w pismach dla nas nic nie ma tylko samochody , motory , itd.
Znalazlem raz w sieci taka niemeicka gazete z meskimi fryzurami. Ale zapomnialem jej nazwy . Niestety trzeba bylo by sie po nia wybrac do niemiec i zapalacic 30€.
alex19 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-05, 19:02   #65
fistaszek20
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 1 235
Dot.: metamorfoza

no rzeczywiscie ja tez bym nie dał sie juz jej pociac
fistaszek20 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-05, 19:06   #66
aleksandra_119
Zadomowienie
 
Avatar aleksandra_119
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 1 207
Wyślij wiadomość przez MSN do aleksandra_119
Dot.: metamorfoza

Mnie sie podoba fryzurka, ktora masz na zdjeciu.
Ale wazne jest przede wszystkim jak sie czujesz... Wiem jak to jest kiedy masz na glowie niezupelnie to, czego oczekiwales. Na szczescie wlosy maja to do siebie, ze rosna...
aleksandra_119 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-05, 19:09   #67
fistaszek20
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 1 235
Dot.: metamorfoza

owszem fryzurka nie jest zła ale zobaczcie jak do niego to pasuje bo moim zdaniem w ogole proponuje przeniesc te odpowiedzi na jego forum bedzie wtedy łatweiej dla innych uzytkownikow w doborze fryzury
fistaszek20 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-05, 19:10   #68
alex19
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: pomorze
Wiadomości: 290
Dot.: metamorfoza

Tak fryzurka byla by niezla gdyby wyszla jak orginal albo gdybym mial cycki.
Czulem sie w tej fryzyrze okropnie i wygladalem jak baba. Teraz przez 2 miesiace troche mi wlosy odrosly i wygladam juz duzo lepiej, ale jak sie ktos przyjzy to zobaczy co tak naprawde mam na glowie. Ta fotka z mojego watku to dokladanie to samo tylko po 2 miechach i "czesana" moim sposobem czyli bez grzebienia
alex19 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-05, 19:12   #69
M@yk@20
Zadomowienie
 
Avatar M@yk@20
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Rzeszów; Höganäs- może później!!!
Wiadomości: 1 243
GG do M@yk@20
Dot.: metamorfoza

A może coś takiego...
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg beaubighair.jpg (17,1 KB, 40 załadowań)
M@yk@20 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-05, 19:12   #70
..::przemek::..
Raczkowanie
 
Avatar ..::przemek::..
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 167
GG do ..::przemek::..
Dot.: metamorfoza

Ta fryzura ladna, tylko, ze na zdjeciu masz zbyt oklapniete chyba. Jakbys mial tak jak na foto bylo by duzo fajniej.
..::przemek::.. jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-05, 19:14   #71
..::przemek::..
Raczkowanie
 
Avatar ..::przemek::..
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 167
GG do ..::przemek::..
Dot.: metamorfoza

M@yk@. Napewno by sie wyroznial
..::przemek::.. jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-05, 19:15   #72
alex19
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: pomorze
Wiadomości: 290
Dot.: metamorfoza

Jakby bylo jak na foto to by moglo byc przez chwile, ale to co ona mi zrobila to byla tragedia. Juz bylem o krok od tego zeby isc do fryzjera i obciac wlosy na "zelowego jeza"
alex19 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-05, 19:16   #73
fistaszek20
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 1 235
Dot.: metamorfoza

jak ci sie przypomni nazwa tej gazetki napisz mam rodzine w niemczech i czesto przyjezdzaja no i mam paru znajomych co sciagaja auta wiec sam nie musiałbym po nia jechac zreszta było by to głupie zeby jechać po gazete ponad 1000 km
fistaszek20 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-05, 19:20   #74
fistaszek20
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 1 235
Dot.: metamorfoza

juz nie mozecie ja tez alex odrzucasz wszytskie propozycje a nawet jak piszesz o swoich byłych fryzurach zacytuje "mogła być na chwile " przerażasz mnie i innych pewnie tez nie wiem jak moge ci pomoc moze skontaktuj sie z jakims rysownikiem fotografem jak on by cie widział
fistaszek20 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-05, 20:57   #75
alex19
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: pomorze
Wiadomości: 290
Dot.: metamorfoza

No odrzucam, bo mi sie nie podobaja, ale z drugiej strony nie zostalem zasypany milionami fotek
No napisalem na chcile w sensie ze mogla by byc przejsciowa zanim bym znalazl to czego naprawde szukam
Ja niestety jestem bardzo wybredny i trudno jest cos dla mnie znalezc, ale jak juz sie uda to ciesza sie wszyscy
alex19 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-05, 22:20   #76
soulsweeper
Zadomowienie
 
Avatar soulsweeper
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 1 306
Dot.: metamorfoza

Ja kolekcji męskich fryzur na komputerze nie mam, ale polecam panom wyszukiwanie w internecie stron ze zdjęciami modeli płci męskiej. Można się czymś zainspirować, a witryn poświęconych konkretnie fryzurom jest faktycznie mało.
soulsweeper jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-05, 22:25   #77
alex19
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: pomorze
Wiadomości: 290
Dot.: metamorfoza

hmmmmm.... modeli powiadasz? Tylko jak tu by ich wyszukac?
alex19 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-05, 22:30   #78
soulsweeper
Zadomowienie
 
Avatar soulsweeper
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 1 306
Dot.: metamorfoza

ja znam taką: http://models.com/model_culture/50to...dels/index.cfm
soulsweeper jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-05, 23:25   #79
alex19
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: pomorze
Wiadomości: 290
Dot.: metamorfoza

W sumie to nic ciekawego Ja bym chcial cos w kierunku tego co w zalaczniku, ale tam malo widac i to nie jest dokadnie to.

A przy okazji znalazlem linki do 2 niemieckich stron gdzie jest duzo meskich fotek, mi sie oczywiscie nic nie podoba, ale moze ktos znajdzie cos dla siebie
http://www.bed-head.de/shampooo/4images/index.php
http://www.friseur-frisuren.de/frisu...rfrisuren.html
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 1davidsmith.jpg (101,7 KB, 17 załadowań)
alex19 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-06, 23:07   #80
aleksandra_119
Zadomowienie
 
Avatar aleksandra_119
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 1 207
Wyślij wiadomość przez MSN do aleksandra_119
Dot.: metamorfoza

Cos mi sie wydaje, ze takiej fryzury jak na zdjeciu nikt Ci nie zrobi. To jest model, ktoremu przed chwila ulozono kazdy wlosek tak, aby wszystkie niby wygladaly na nieulozone. Nigdy zaden, nawet najlepszy fryzjer nie zrobi Ci fryzury takiej, jaka maja modele na zdjeciach, etc. Kazdy chyba by chcial miec idealnie sciete wlosy, tak, aby po ich umyciu same perfekcyjnie sie ukladaly. Ale to niemozliwe! Chyba nalezy pozwolic wlosom na to, by nie byly idealne...
aleksandra_119 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-06, 23:10   #81
M@yk@20
Zadomowienie
 
Avatar M@yk@20
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Rzeszów; Höganäs- może później!!!
Wiadomości: 1 243
GG do M@yk@20
Dot.: metamorfoza

dokladnie- a do tego jakich kosmetykow uzywaja
__________________
Nie ufaj rodzicom- zrób się sam!!!
M@yk@20 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-06, 23:15   #82
aleksandra_119
Zadomowienie
 
Avatar aleksandra_119
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 1 207
Wyślij wiadomość przez MSN do aleksandra_119
Dot.: metamorfoza

Czytajac wypowiedzi facetow na tym forum dochodze do wniosku, ze bardziej przezywaja sprawe wlosow, fryzury niz kobiety...
...A myslalam, ze to niemozliwe...
Faceci!!! Wiecej luzu!
aleksandra_119 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-06, 23:25   #83
M@yk@20
Zadomowienie
 
Avatar M@yk@20
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Rzeszów; Höganäs- może później!!!
Wiadomości: 1 243
GG do M@yk@20
Dot.: metamorfoza

No tak wychodzi na to ze to tacy pedanci- wiesz tu krzywo, tam za malo itd
__________________
Nie ufaj rodzicom- zrób się sam!!!
M@yk@20 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-07, 00:06   #84
very_crazy
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: dolny śląsk
Wiadomości: 81
Dot.: metamorfoza

no cóż nie dziwmy się facetom , większość z nich tak jak my jest przewrażliwiona na swoim punkcie... Ja tutaj kolegę całkiem rozumiem , bo moim zdaniem lepiej ,żeby facet był zadbany(byle nie za bardzo przewrażliwony swoim wyglądem )niż ma miec w nosie jak wygląda ...
__________________
very_crazy
very_crazy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-07, 00:17   #85
Monicczka
Raczkowanie
 
Avatar Monicczka
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 264
Dot.: metamorfoza

zgadzam sie z very crazy ja tez czasami sobie upatrze jakas fotke i juz ja niose do fryzjera zeby miec tak samo ... no tak, ale po umyciu w domu itd. musialabym poswiecic 4 godziny zeby takiego fryza zrobic ;/
Monicczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-07, 00:22   #86
very_crazy
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: dolny śląsk
Wiadomości: 81
Dot.: metamorfoza

aaaa zapomniałabym , z tymi cieniami pod oczami to posłuchaj rad kolezanek :przede wszystkim sie wysypiaj i jeśli te cienie są wynikiem zmęczenia to nie wiem czy Cię to zainteresuje, ale polecam żel pod oczy, który chwali sobie wiele moich znajomych mianowicie Soothing Eye Gel (kojący żel pod oczy) Oriflame 15 ml teraz jest w promocji i kosztuje 21,90 jednak standardowa cena to ok.32 zł naprawde gorąco polecam
__________________
very_crazy
very_crazy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-07, 01:00   #87
aleksandra_119
Zadomowienie
 
Avatar aleksandra_119
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 1 207
Wyślij wiadomość przez MSN do aleksandra_119
Dot.: metamorfoza

Hmmm... Rozne spojrzenie maja ludzie na spawy wygladu. Nie popadajmy w skrajnosci. Od dbania o kazdy wlosek na glowie do kompletnego braku zainteresowania wlasnym wygladem jest dluga droga... Wedlug mnie facet jednak powinien miec inne zmartwienia niz dobor fryzury (szczegolnie, jesli wyglada naprawde dobrze). Nie mam przestarzalych pogladow, nie mowie, ze prawdziwy facet jest brudny, zarosniety i zaniedbany, ale tutaj problem jednej fryzury jest rozwiazywany na dwoch dluuugich watkach, niestety- rozwiazania nie widac...
aleksandra_119 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-07, 12:53   #88
M@yk@20
Zadomowienie
 
Avatar M@yk@20
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Rzeszów; Höganäs- może później!!!
Wiadomości: 1 243
GG do M@yk@20
Dot.: metamorfoza

Czyli najlepiej na krótko- bez jakis pasemek itd., pazurkow, spineczek pierduleczek
__________________
Nie ufaj rodzicom- zrób się sam!!!
M@yk@20 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-07, 12:56   #89
very_crazy
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: dolny śląsk
Wiadomości: 81
Dot.: metamorfoza

Cytat:
Napisane przez aleksandra_119
Hmmm... Rozne spojrzenie maja ludzie na spawy wygladu. Nie popadajmy w skrajnosci. Od dbania o kazdy wlosek na glowie do kompletnego braku zainteresowania wlasnym wygladem jest dluga droga... Wedlug mnie facet jednak powinien miec inne zmartwienia niz dobor fryzury (szczegolnie, jesli wyglada naprawde dobrze). Nie mam przestarzalych pogladow, nie mowie, ze prawdziwy facet jest brudny, zarosniety i zaniedbany, ale tutaj problem jednej fryzury jest rozwiazywany na dwoch dluuugich watkach, niestety- rozwiazania nie widac...


Chyba mnie źle zrozumiałaś , ja nie miałam na mysli tego ,że dobre jest jeśli chłopak dba o każdy włosek na głowie , tylko konkretnie lepiej ,żeby wogóle sie sobą interesował niz wogóle ...Też nie za bardzo podoba mi się u chłopców takie dbanie o siebie AŻ DO PRZESADY ... Mam kolegę ,który chyba juz popadł w mertoseksualizm, mianowicie jest straszliwie przewrażliwiony na swoim punkcie co tydzień prawie lata do kosmetyczki ,bez usuniętych skórek przy paznokciach dłoni nikomu nie pokaże , no ale on juz taki jest i nikt na to nic nie poradzi...
__________________
very_crazy
very_crazy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-07, 12:58   #90
very_crazy
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: dolny śląsk
Wiadomości: 81
Dot.: metamorfoza

Cytat:
Napisane przez M@yk@20
Czyli najlepiej na krótko- bez jakis pasemek itd., pazurkow, spineczek pierduleczek

dokładnie
__________________
very_crazy
very_crazy jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Metamorfozy


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 23:31.