ACNE-DERM - krem z kwasem azelainowym 20% - Strona 41 - Forum Wizaz.pl
Rejestracja
Płeć: *

Administratorem danych osobowych jest Edipresse Polska SA z siedzibą przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie. Dane będą przetwarzane w celu świadczenia usług za pomocą portalu oraz w celach marketingowych zgodnie z zakresem udzielonych powyżej zgód.

Osoba podająca dane ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. Dane mogą być udostępnione innym podmiotom z grupy kapitałowej Edipresse Polska SA.

Rejestracja. Proszę czekać
Nie możesz się zalogować? Przypomnij hasło
Masz już konto? Zaloguj się!
Odzyskiwanie utraconego hasła
Odzyskiwanie utraconego hasła. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Masz już konto? Zaloguj się!

Wróć   Forum Wizaz.pl > Uroda > Biochemia kosmetyczna

Notka

Biochemia kosmetyczna Analiza działania składników kosmetyków, ich skuteczności i wpływu na zdrowie. Również informacje na temat filtrów przeciwsłonecznych oraz kuracji kwasami.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2007-02-17, 14:59   #1201
Kucyk_Truskawkowy
Zakorzenienie
 
Avatar Kucyk_Truskawkowy
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 3 551
Dot.: ACNE DERM jeszcze raz

Cytat:
Napisane przez kosmita77 Pokaż wiadomość
mam ten sam problem... przebarwienia, rozszerzone pory... chcialabym to jakos podleczyc do wiosny, ale uwielbiam sie opalac. jesli w czasie kuracji bede kladla filtr np.30, a pozniej po skonczonej bede sie opalac to mi zaszkodzi? ile czasu po zakonczeniu kuracji mam stosowac wysoki filtr? zawsze? doradzcie zdesperowanej...
W czasie kuracji najlepiej filtry 50+,po skończonej kuracji stosuj jeszcze przynajmniej miesiąc wysokie filtry. Ale moim skromnym zdaniem bezsensu jest stosować preparaty na polepszenie wyglądu skóry żeby potem opalając się,zniszczyć osiągnięte efekty.
Kucyk_Truskawkowy jest offline  
Stary 2007-02-17, 15:02   #1202
AniaM69
Zadomowienie
 
Avatar AniaM69
 
Zarejestrowany: 2003-11
Wiadomości: 1 855
Dot.: ACNE DERM jeszcze raz

Cytat:
Napisane przez kosmita77 Pokaż wiadomość
ile czasu po zakonczeniu kuracji mam stosowac wysoki filtr? zawsze? doradzcie zdesperowanej...
"Do końca życia i o jeden dzien dłużej"
AniaM69 jest offline  
Stary 2007-02-17, 15:11   #1203
kosmita77
Zakorzenienie
 
Avatar kosmita77
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 4 854
Dot.: ACNE DERM jeszcze raz

Cytat:
Napisane przez Kucyk_Truskawkowy Pokaż wiadomość
W czasie kuracji najlepiej filtry 50+,po skończonej kuracji stosuj jeszcze przynajmniej miesiąc wysokie filtry. Ale moim skromnym zdaniem bezsensu jest stosować preparaty na polepszenie wyglądu skóry żeby potem opalając się,zniszczyć osiągnięte efekty.
dziekuje ale slonce niszczy efekty kuracji tak? to co to za efekty, skoro na ich utrzymanie trzeba poswiecic duzo wiecej czasu niz na sama kuracje? Ty chodzisz cale lato z filtrem i uwazasz na kazdy promien slonca? da sie tak? masz opalona rece czy nogi a twarz blada? nie rozumiem... ale moze to nie dla mnie. czy moze ktos to obiektywnie ocenic? moze ktos, kto sie opala, po zastosowaniu tego kremu ?
kosmita77 jest offline  
Stary 2007-02-17, 15:13   #1204
kosmita77
Zakorzenienie
 
Avatar kosmita77
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 4 854
Dot.: ACNE DERM jeszcze raz

Cytat:
Napisane przez AniaM69 Pokaż wiadomość
"Do końca życia i o jeden dzien dłużej"
heh jakie to podbudowujace
kosmita77 jest offline  
Stary 2007-02-17, 16:50   #1205
Kucyk_Truskawkowy
Zakorzenienie
 
Avatar Kucyk_Truskawkowy
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 3 551
Dot.: ACNE DERM jeszcze raz

Słońce nie tyko efekty kuracji niszczy ale po prostu niszczy skóre.Poczytaj o wpływie promieni UV na skórę.80% zmarszczek które mamy powstają właśnie pod ich wpływem.Pod ich wpływem także zaostrza się wiele chorób jak np trądzik pospolity i różowaty.Pytasz co to za efekty skoro na ich utrzymanie trzeba poswiecic duzo wiecej czasu niz na sama kuracje.To chyba normalne ze trzeba o skórę dbać regularnie. Nie ma kremów cud czy innych preparatów.Kwasy,retinoid y mogą polepszyć stan skóry ale stosując je regularnie i między kuracjami należy podtrzymywać efekty flitrami,odpowiednią pielęgnacją,dietą itd Pytasz czy chodze całe lato z flitrem-tak.i nie tylko w lecie Czy się da?da sie Nie można popadać ze skrajności w skrajność.więc nie uważam na każdy promień słońca i nie chowam się w piwnicy. Twarz o wiele bardziej chronię niż ciało.na ciało używam 22 spf z bielendy a na buzie 40 spf (avene) lub 50+. A na różnice między twarzą a ciałem pomagają samooplacze.
Kucyk_Truskawkowy jest offline  
Stary 2007-02-17, 18:17   #1206
kosmita77
Zakorzenienie
 
Avatar kosmita77
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 4 854
Dot.: ACNE DERM jeszcze raz

Kucyk_Truskawkowy widac ze wiesz co mowisz ale taka kuracja to chyba nie dla mnie... pogodze sie z moim wygladem, bo nie jest az tak zle, ale chcialam sie "ulepszyc" bo takich wysokich filtrow to ja nigdy na oczy nie widzialam, a co dopiero sie tym smarowac... ja tylko latem jakas 5 i tyle pewnie na starosc bede brzydka i zezmarszczkowana, ale moj wybor
kosmita77 jest offline  
Stary 2007-02-17, 19:14   #1207
Kucyk_Truskawkowy
Zakorzenienie
 
Avatar Kucyk_Truskawkowy
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 3 551
Dot.: ACNE DERM jeszcze raz

Cytat:
Napisane przez kosmita77 Pokaż wiadomość
Kucyk_Truskawkowy widac ze wiesz co mowisz ale taka kuracja to chyba nie dla mnie... pogodze sie z moim wygladem, bo nie jest az tak zle, ale chcialam sie "ulepszyc" bo takich wysokich filtrow to ja nigdy na oczy nie widzialam, a co dopiero sie tym smarowac... ja tylko latem jakas 5 i tyle pewnie na starosc bede brzydka i zezmarszczkowana, ale moj wybor
A co szkodzi na przeszkodzie?czemu nie dla Ciebie taka pielęgnacja? lepiej późno niż wcale Na początek możesz spróbować,poprosić o próbki w aptekach,to nic nie kosztuje
Kucyk_Truskawkowy jest offline  
Stary 2007-02-17, 19:28   #1208
kosmita77
Zakorzenienie
 
Avatar kosmita77
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 4 854
Dot.: ACNE DERM jeszcze raz

heh wiesz ze chyba sprobuje, pojde do apteki w pon. i sie zorientuje, do lata jeszcze daleko, moze akurat sie "polepszy" dzieki Kucyk_Truskawkowy
kosmita77 jest offline  
Stary 2007-02-18, 15:14   #1209
Izaluka
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Okolice Poznania
Wiadomości: 4 472
Dot.: ACNE DERM jeszcze raz

Używam od kilku już dni Acne Derm. Stosuję tylko na noc. Najpierw myję buźkę żelem (niestety ma SLS). Po 15 minutach wmasowuję Acne Derm. Ogólnie dopiero poznaję cały Wizaż i szukam informacji.

Chciałabym się podzielić moimi spostrzeżeniami odnośnie AD. Nie podrażnia mnie. Pierwszy raz, gdy go nałożyłam nie czułam nic. W miarę upływu czasu trochę szczypie i piecze po nałożeniu. Ale grzecznie czekam i po 10 minutach już jest oki. To chyba normalne?

Co do mojej buzi... Jest usłana na czole, nosie, policzkach (tak poniżej oczu - nie całe) i brodzie wągrami. Okropnie to wygląda. Wcześniej małą uwagę na to zwracałam a teraz one są tak widoczne Co więcej po Acne Derm one się uwidoczniły jeszcze bardziej Tak powinno być? Mam wrażenie że tak ''wychodzą'' na wierzch. Wstyd się przyznać, ale musiałam to sprawdzić i z noska wycisnęłam kilka i różnica jest kolosalna. Chodzi mi o to, że one szybko wyszły (nawet nosek mi się nie zaczerwienił, bo nic dusić prawie nie musiałam!).

Czy to normalne, że Acne Derm wyciąga tak na wierzch wągry? Raczej powinny się skurczyć te dziurki? Chyba... Przypominam, że Acne jest ze mną parę dni, ale różnicę już widzę - niestety nie stają się one mniej widoczne, ale coraz bardziej... :/

Dziś położę drugi raz maseczkę aspirynową Rewelacja Oczywiście odczekam z godzinkę przed nałożeniem potem AD.

Zamierzam* też zrobić sobie tonik z octu jabłkowego. Nie będzie się to gryzło? W sensie, czy będzie dobrze jeśli wieczorem umyję buzię żelem, przetrę tonikiem octowym i po 15 minutach AD? Może tak być?
Z czasem zamierzam tonik octowo - cytrynowy zrobić, ale on musi trochę odstać, więc najpierw spróbuję ten zwykły.

A i jeszcze na te wągry pomaga ponoć tonik pichtowy lub olejek z petroleum. Jeszcze nie zdecydowałam konkretnie które, bo czytam na razie. Tylko czy to nie będzie za dużo dla mnie? Jak jeszcze buzię będę tym przecierać? Jaką konfigurację mi radzicie? Czy wspomoć Acne Derm?

Używam na dzień kremu matującego MOC SIARKOWA. To chyba błąd. Muszę jeszcze ten temat zgłębić. Chyba, że Wy poradzicie mi coś ''zdrowszego''.

No i zostaje mi coś najważniejszego - FILTRY. Ten wątek jest mi jeszcze obcy. Wiem, że źle robie nie stosując ich i właściwie niweczę pracę Acne Dermu. Potrzebuję na to wszystko trochę czasu... Do tej pory to ja jeszcze na solarium chodziłam (tzn. w starym roku byłam). Dzięki Wizażowi radykalnie zmieniam swoje przyzwyczajenia i chcę zadbać o siebie...



*Piszę, że wszystko ''zamierzam'' ponieważ nie mam tych produktów w domu Muszę zakupić i pytam, bo nie chcę sobie kuku zrobić.
Będę wdzięczna za odpowiedź
Izaluka jest offline  
Stary 2007-02-18, 17:21   #1210
chise
Wtajemniczenie
 
Avatar chise
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 2 929
Dot.: ACNE DERM jeszcze raz

Izaluka nie przejmuj się dzięki acne wszystko właśnie wychodzi na wierzch - wszystkie zanieczyszczenia, bo skora się oczyszcza.
też używam acne dermu od pewnego czasu(od listopada) i naprawdę zauważyłam poprawę cery, moje przebarwienie zjaśniało zaskórniki mniejsze
od czasu do czasu stosuję jeszcze maseczkę z aspiryny, oraz peeling migdałowy(ale wtedy przez kilka dni nie nakładam acne)
na dzień serum z wit. C oraz filtr
jednak przed nałożeniem ad myję twarz tylko żelem bez sls (ziaja calma) potem czekam parę minut i wmasowuję ad, wolałabym nie ryzykować chyba kładzenia acne na tonik octowy
może stosowałabyś go rano po zmyciu acne?
__________________

chise jest offline  
Stary 2007-02-23, 11:49   #1211
patitcz
Zadomowienie
 
Avatar patitcz
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: k0sm0s
Wiadomości: 1 270
Dot.: ACNE DERM jeszcze raz

a na mnie chyba nie dziala

tzn uzywam go tylko ze względu na moje zaskorniki na nosie
ale , albo cos robie nie tak , albo poprostu na mnie nie dziala

ja robie tak :
wieczorem myje twarz zelem (ziaja seria z wapniem) i odrazu nakladam AD na czolo i nos(moze dlatego cos nie , gra, moze za szybko klasde AD?)

rano: krem z filtrem , chyba 60 Vichy

i to wszytsko

stosuje juz chyba drugi miesiąc
a zaskorniki jka byly tak są
czasem są takie okresy ze wydaje mi sie ich mnie , ale pozniej znowu wracają

zastanawiam sie czy nie zapycha mnie ten filtr
bo to by było troche bez sensu . kwasem oczyszczam a filtrem znowu zapycham

ja juz jestem zdesperowana . naprawde myslałam ze Ad usunie mi te wstretne zaskorniki a tu chyba kolejne rozczarowanie

moze ktos mi powie czy cos robie nie taK?
moze zmienic zel do mycia twarzy?
__________________
"Uwierz w anioły
Nawet jeśli ich skrzydła są czarne
uwierz w diabła
choćby na jego nogach spoczywała
płonąca aureola
Uwierz w ślepą miłość
i równie ślepą nienawiść
Uwierz We mnie"
patitcz jest offline  
Stary 2007-02-23, 18:29   #1212
Patrycjusia
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 23
Dot.: ACNE DERM jeszcze raz

dzisiaj poraz pierwszy posmarowałam sie tym acne dermem i o dziwo nic nie szczypało hmhmhm,musze sobie kupić jeszcze krem z filtrem,bo niestety w aptece niczego nie było,kurka...Będe pisać co sie dzieje,mam cerę oczywiście z tymi ohydnymi zaskórnikami...wiecie teraz już wiem,że nie mozna opalać twarzy...przed latem w tamtym roku nie miałam przebarwień,a po lecie aż sie płakać chce,taka krzywdę sobie zrobiłam! same czerwone kropy po zaskórnikach bleeee jak ja w ogóle wyglądam...jak jakaś biedronka...bez makijażu ani rusz!
Patrycjusia jest offline  
Stary 2007-02-25, 20:08   #1213
Brandy
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 5
cera mieszana i acnederm

mam cere mieszaną, na nosie zaskórniki i wągry, na czole grudki i czesto pryszcze, no a na policzkach to bardzo bardzo rzadko jakaś niespodzianka,no i pare dziurek po jednorazowych wybrykach, postanowiłam więc rozpocząć kuracje acne dermem,tylko na noc, a na dzień nawilżająy krem pichtowy
w pierwszy dzień położyłam acnederm na całą twarz, spoko nic nie piekło, 2 tak samo, w 3 troszkę szczypały policzki, no a w 4 to tak mnie policzki piekły ze nie mogłam wytrzymać!! odczekałam jakieś pół godziny i nałożyłam krem nawilzający to normalnie jeszcze gorzej, zmywałam czym prędzej(tylko z policzków, bo nos i czoło ok) i nałożylam sam krem, w 5 dzien pomyslałam ze może w 4 nałożyłam za grubą warstwę, więc położyłam tylko troszkę na policzki ale i tak piekło, poczekałam ze 20 min nie przechodziło, zmyłam z policzków, a skóra była czerwona, nałożyłam krem nawilzający, później i tak piekła jeszcze przez jakiś czas, a jak dotknełam to jeszcze bardziej,
no i teraz nie wiem co robić, nie chciałabym przerywać kuracji ze względu na nos i czoło, po acnedermie już widzę poprawę, najchętnie stosowałabym tylko na nos i czoło ale czy wtedy nie bede miała jakiejś różnicy kolorów? a może co 3 noc kłaść też na policzki? co robić?pomóżcie, boje się przebarwień, chociaż nie mam śniadej karnacji tylko jasną
Brandy jest offline  
Stary 2007-02-25, 20:58   #1214
AgusiaW
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Śląsk cieszyński
Wiadomości: 26
Dot.: ACNE DERM jeszcze raz

cześć dziewczyny! dermatolog przepisał mi acne derm oraz tonik z antybiotykiem. Chciałabym się dowiedzieć czy przed nałożeniem tego kremu mogę umyć twarz obojętnie jakim żelem? i w ogóle czym mogę myć buzię rano i wieczorem? czy tylko zwykłą wodą?
AgusiaW jest offline  
Stary 2007-02-25, 21:01   #1215
rocki
Wtajemniczenie
 
Avatar rocki
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 2 267
Dot.: cera mieszana i acnederm

Cytat:
Napisane przez Brandy Pokaż wiadomość
mam cere mieszaną, na nosie zaskórniki i wągry, na czole grudki i czesto pryszcze, no a na policzkach to bardzo bardzo rzadko jakaś niespodzianka,no i pare dziurek po jednorazowych wybrykach, postanowiłam więc rozpocząć kuracje acne dermem,tylko na noc, a na dzień nawilżająy krem pichtowy
w pierwszy dzień położyłam acnederm na całą twarz, spoko nic nie piekło, 2 tak samo, w 3 troszkę szczypały policzki, no a w 4 to tak mnie policzki piekły ze nie mogłam wytrzymać!! odczekałam jakieś pół godziny i nałożyłam krem nawilzający to normalnie jeszcze gorzej, zmywałam czym prędzej(tylko z policzków, bo nos i czoło ok) i nałożylam sam krem, w 5 dzien pomyslałam ze może w 4 nałożyłam za grubą warstwę, więc położyłam tylko troszkę na policzki ale i tak piekło, poczekałam ze 20 min nie przechodziło, zmyłam z policzków, a skóra była czerwona, nałożyłam krem nawilzający, później i tak piekła jeszcze przez jakiś czas, a jak dotknełam to jeszcze bardziej,
no i teraz nie wiem co robić, nie chciałabym przerywać kuracji ze względu na nos i czoło, po acnedermie już widzę poprawę, najchętnie stosowałabym tylko na nos i czoło ale czy wtedy nie bede miała jakiejś różnicy kolorów? a może co 3 noc kłaść też na policzki? co robić?pomóżcie, boje się przebarwień, chociaż nie mam śniadej karnacji tylko jasną
A może masz po prostu uczulenie? Bo ja tak samo reagowałam na Akneroxid...
rocki jest offline  
Stary 2007-03-05, 14:38   #1216
enigma1985
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Polska centralna
Wiadomości: 1 531
Dot.: ACNE DERM - podsumowanie

up
__________________
.



enigma1985 jest offline  
Stary 2007-03-09, 17:18   #1217
paula1234
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 32
Smile Dot.: ACNE DERM jeszcze raz

Nareszcie wyleczyłam tradzik płynem na bazie alkoholu z czego się bardzo cieszę. jednak zostały mi na policzkach drobne czerwone plamki których nie moge sie pozbyc. Czy ance derm pomoże mi na takie przebarwienia??Prosze odpiszcie
paula1234 jest offline  
Stary 2007-03-14, 18:35   #1218
justa84_
Raczkowanie
 
Avatar justa84_
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Szczecin/Suwałki
Wiadomości: 160
GG do justa84_
Dot.: ACNE DERM jeszcze raz

stosuje acne-derm od ponad miesiaca, na poczatku po przebudzeniu z rana mialam skore matowa ze zwezonymi porami, a teraz od paru dni budze sie ze swiecaca skora czy to jest normalne przy dluzszym stosowaniu AD, czy mam z niego zrezygnowac?
__________________
<-- ... Si vis amari Ama ...-->
justa84_ jest offline  
Stary 2007-03-15, 10:25   #1219
Smok
Wtajemniczenie
 
Avatar Smok
 
Zarejestrowany: 2003-05
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 2 324
GG do Smok
Dot.: ACNE DERM jeszcze raz

Cytat:
Napisane przez justa84_ Pokaż wiadomość
stosuje acne-derm od ponad miesiaca, na poczatku po przebudzeniu z rana mialam skore matowa ze zwezonymi porami, a teraz od paru dni budze sie ze swiecaca skora czy to jest normalne przy dluzszym stosowaniu AD, czy mam z niego zrezygnowac?

Ja przy używaniu kwasów na noc zawsze budzę się z fabryką tłuszczu na buzi. To ponoc dobrze, tak napisła mi kiedyś Basia Kwiatkowska, gruczoły łojowe ponoć się w ten sposób oczyszczają. Zatem używać dalej, bo działa.
Smok jest offline  
Stary 2007-03-15, 10:29   #1220
justa84_
Raczkowanie
 
Avatar justa84_
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Szczecin/Suwałki
Wiadomości: 160
GG do justa84_
Dot.: ACNE DERM jeszcze raz

Dziekuje za rade to juz sie uspokolilam i bede dalej sie maziac
__________________
<-- ... Si vis amari Ama ...-->
justa84_ jest offline  
Stary 2007-03-15, 23:06   #1221
gujana
Wtajemniczenie
 
Avatar gujana
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 2 682
Dot.: ACNE DERM - podsumowanie

Dziewczyny,
a kładziecie cale 4cm tego kremu?
bo ja sobie o tym jakos dzis przypomnialam,ze w tym watku jest napisane, ze tyle trzeba, i sprobowalam, to nawet nie bylo 4, mysle ze gdzies z 3 max. I poprostu chyba z 10 minut to wsmarowywalam,az na koncu i tak jakby zastyglo mi troche na twarzy.
mam nadzieje ze jutro mi skora nie zejdzie od tej ilosci...
__________________
Życie jest zbyt ważne, żeby brać je na serio. [Oscar Wilde]






gujana jest offline  
Stary 2007-03-16, 12:20   #1222
gujana
Wtajemniczenie
 
Avatar gujana
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 2 682
Dot.: ACNE DERM - podsumowanie

Cytat:
Napisane przez gujana Pokaż wiadomość
Dziewczyny,
a kładziecie cale 4cm tego kremu?
bo ja sobie o tym jakos dzis przypomnialam,ze w tym watku jest napisane, ze tyle trzeba, i sprobowalam, to nawet nie bylo 4, mysle ze gdzies z 3 max. I poprostu chyba z 10 minut to wsmarowywalam,az na koncu i tak jakby zastyglo mi troche na twarzy.
mam nadzieje ze jutro mi skora nie zejdzie od tej ilosci...

hm, nic sie nie stało chyba nawet mozna powiedziec, ze efekt jest lepszy niz takim smarowanki mala ilosci, jak dotychczas robilam. ale moze mi sie tylko wydaje, bo tak sobie sama wmowilam ale nie wazne
W kazdym razie skora mi nie zlazła z ryjca, wiec jest ok
__________________
Życie jest zbyt ważne, żeby brać je na serio. [Oscar Wilde]






gujana jest offline  
Stary 2007-03-16, 23:38   #1223
natchnienie
Przyczajenie
 
Avatar natchnienie
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: 3miasto
Wiadomości: 1
Dot.: ACNE DERM - podsumowanie

To moj pierwszy post ;)

Uzywam Acne Dermu (odkrylam go dzieki wizazowi) od ponad tygodnia, nie stosuje filtrow, bo slonko jakos nie swieci, i nie czytalam wczesniej ze nie mozna nakladac na to makijazu (w ulotce tez jakos nic o tym nie ma) wiec 5 minut po nalozeniu masci smaruje sie Colorstayem...
Zadnego wysypu nie mialam, nie pojawila sie nawet jedna krostka (a mam do nich sklonnosc), a stan mojej cery wydaje mi sie (albo sobie wmawiam :) ) ze troszke sie poprawil.
natchnienie jest offline  
Stary 2007-03-26, 02:10   #1224
manchester
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 6
Dot.: ACNE DERM - podsumowanie

Witam
Stosuje Acne derm od kilku lat (co jakis czas) w roznych kombinacjach. I rzeczywiscie najlepiej sprawdza sie u mnie wariant: zel do mycia twarzy + acne derm, nic dodatkowego na to. Kiedy stosowalam przed nalozeniem masci mleczko lub tonik efekty byly duzo slabsze, nie mogla pozbyc sie do konca pryszczy, grudek, zaskornikow itp.
Acha, nie stosuje zadnych filtrow na acne derm i nie widze zadnych negatywnych skutkow, przebarwien itp.
manchester jest offline  
Stary 2007-03-28, 12:29   #1225
Asik_
Zakorzenienie
 
Avatar Asik_
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 3 288
Dot.: ACNE DERM jeszcze raz

a ja chce uzywac i Acne i miec brazowa buzke Opalam ja balsamem brazujacym, na noc nakladam Acne a na dzien filtry (na ta opalona juz buzke)
Mam nadzieje ze takie polaczenie nie grozi niczym zlym
Asik_ jest offline  
Stary 2007-03-28, 21:02   #1226
anah
Zakorzenienie
 
Avatar anah
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 3 689
Dot.: ACNE DERM jeszcze raz

Cytat:
Napisane przez Asik_ Pokaż wiadomość
a ja chce uzywac i Acne i miec brazowa buzke Opalam ja balsamem brazujacym, na noc nakladam Acne a na dzien filtry (na ta opalona juz buzke)
Mam nadzieje ze takie polaczenie nie grozi niczym zlym
Niczym złym nie grozi, ale chyba jest bez sensu. Acne Derm rozjaśnia cerę. Mogłabyś zyskac jakieś jasne placki na samoopalonej buzi. Chyba będziesz musiała wybrać
anah jest offline  
Stary 2007-03-29, 17:31   #1227
agak82
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 3
Dot.: ACNE DERM jeszcze raz

ja też mam małe pytanko
mam problem może niekoniecznie związany z trądzikiem, ale może warto spróbowac i posłuchac Waszych rad. po depilacji depilatorem włoski mi wrastały w skórę i robiły sie z ttego stany zapalne. niestety zaczęłam je wyciskać i porobiły mi się takie małe syfki na łydkach... dadam ze są one czerwone, więc akurat na lato i jakies wyjazdy odpadam czy mogę tez poużywac tego AD żeby je np wybielic ? prosze o pomoc !
aga
agak82 jest offline  
Stary 2007-04-01, 14:16   #1228
gujana
Wtajemniczenie
 
Avatar gujana
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 2 682
Dot.: ACNE DERM - podsumowanie

Stosuje AD chyba z 3 tygodnie, ale nie codziennie, albo np 2 dni i dzien nawilzania, albo co drugi dzien, bo tak jakos juz boje sie mojej wrazliwej skory przesuszyc, zeby mi sie pozniej bardziej przetluszczala. no i tak:
-skora jakby gladsza, wiec chyba dziala
-krost jakby tez mniej
-chyba nawet zaskorniki powoli zaczynaja sie wynosic :P
i teraz pytanie!
czy AD zniweluje mi takie okropne czerwone kropki - slady bo czerwonych wielkich "guzach". narobilo mi sie ich tak pod uchem, sa paskudne, jak spojrze z boku. dobrze ze nie mam ich gdzies centralnie na twarzy bo to naprawde okropne i na szyi tak czesto ni emusze na nie patrzec:P
mam nadzieje ze AD sobie z tym da rade, wkoncu ma wybielac! a one sa swieze, dopiero co sie porobly
gujana jest offline  
Stary 2007-04-01, 21:31   #1229
anah
Zakorzenienie
 
Avatar anah
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 3 689
Dot.: ACNE DERM - podsumowanie

Cytat:
Napisane przez gujana Pokaż wiadomość
czy AD zniweluje mi takie okropne czerwone kropki - slady bo czerwonych wielkich "guzach". narobilo mi sie ich tak pod uchem, sa paskudne, jak spojrze z boku. dobrze ze nie mam ich gdzies centralnie na twarzy bo to naprawde okropne i na szyi tak czesto ni emusze na nie patrzec:P
mam nadzieje ze AD sobie z tym da rade, wkoncu ma wybielac! a one sa swieze, dopiero co sie porobly

Żeby zniknęły takie ślady, to trzeba ładnych kilku miesięcy smarowania AD. To zależy czy sa duże, głębokie. Te świeże znikają najszybciej. Jak zwykle potrzeba wytrwałości. Po mojej pierwszej kuracji AD, co trwało jakieś 9 mies. pozbyłam sie większości śladów
anah jest offline  
Stary 2007-04-02, 14:12   #1230
gujana
Wtajemniczenie
 
Avatar gujana
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 2 682
Dot.: ACNE DERM - podsumowanie

Cytat:
Napisane przez anah Pokaż wiadomość
Żeby zniknęły takie ślady, to trzeba ładnych kilku miesięcy smarowania AD. To zależy czy sa duże, głębokie. Te świeże znikają najszybciej. Jak zwykle potrzeba wytrwałości. Po mojej pierwszej kuracji AD, co trwało jakieś 9 mies. pozbyłam sie większości śladów

no nic, bede czekac.. nie sa jakies bardzo głębokie i sa swieze, wiec mam nadzieje ze beda znikac.
A tak wogole, to czy moge stosowac np jeden dzien AD a drugi cepan? (zamiast nawilzania, tylko na szyje). bo jak kiedys sobie smarowalam tego typu slady cepanem to szybciutko nie bylo sladu... samego cepanu nie chce stosowac bo wtedy pewnie beda mi sie na miejsce sladu robic nowe swinstwa.. moze w polaczeniu z AD bylo by lepiej.
Swoja droga - skad biora sie te wstretne slady!!!? nic nie grzebalam przy tych "guzach" a i tak takie mi sie teraz kropy porobliy
gujana jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
acne-derm, ance-derm, kwas salicylowy, nos, piegi, pryszcze, przebarwienia

Nowe wątki na forum Biochemia kosmetyczna


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2016-12-22 11:09:53


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 03:33.