Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Biochemia kosmetyczna

Notka

Biochemia kosmetyczna Analiza działania składników kosmetyków, ich skuteczności i wpływu na zdrowie. Również informacje na temat filtrów przeciwsłonecznych oraz kuracji kwasami.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2009-03-07, 20:40   #2821
travirra
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 337
Dot.: ACNE DERM jeszcze raz

Ok dzieki za odpowiedz. Boje sie, ze te naczynka beda bardziej widoczne albo, ze wyjdzie mi ich jeszcze wiecej... Bede stosowala wiec AD w te wrazliwe miejsce co 2 dzien. Jestem osoba barrdzo uparta i daze do pieknej cery
travirra jest offline  
Stary 2009-03-08, 11:14   #2822
miss_kamikaze
Raczkowanie
 
Avatar miss_kamikaze
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 30
Dot.: ACNE DERM jeszcze raz

cześć dziewczyny Moja cera ostatnio poprawila sie jeśli chodzi o tradzik, ale zostały mi lekkie przebarwienia więc zdecydowalam się uzywać acne dermu. Po kilku dniach stosowania pojawił się tzw.wysyp, myślalam, ze to minie ale po ok. trzech tygodniach mam wrażenie, ze jest coraz gorzej . Jak myślicie poczekać jeszcze troche czy lepiej odstawić ? Jest szansa, że to jednak sie troche uspokoi ? Od dawna juz nie mialam takiej oropnej cery
__________________
"Świat jest taki, jakim go widzisz, a sposób postrzegania zależy
wyłącznie od Ciebie."
miss_kamikaze jest offline  
Stary 2009-03-08, 11:43   #2823
norka27
Zakorzenienie
 
Avatar norka27
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Norwegia
Wiadomości: 7 826
Dot.: ACNE DERM jeszcze raz

Dziewczyny, przelecialam duza czesc tego watku i baaardzo mnie ten Acne Derm kusi. W lipcu mam slub a moja cera nie nalezy do najlepszych, mam juz dosyc tych ciaglych krostek, gojacych sie tygodniami. Niby nie ma ich duzo ale na jasnej skorze sa mega widoczne, a przed i po miesiaczce to juz w ogole masakra Chciala bym sobie naprawic skorke by ladnie wygladac na wlasnym slubie ale w Polsce bede dopiero w kwietniu i dopiero od tego czasu mogla bym zaczac AD uzywac - raczej nie uda sie mamie poczta teraz kremu wyslac Myslicie ze to nie jest za pozno - chodzi mi o slonce - w koncu to bedzie okres letni. Czy moge zaczac kuracje AD czy lepiej zabrac sie za cos innego? Oczywiscie zamierzam kupic krem z filtrem 50 - ten Iwostin, i nie stosowac kosmetykow - pudrow, fluidow i innych - teraz tylko maskuje podkladem punktowo paskudy, staram sie nie malowac. Ratujcie prosze i dziekuje z gory za pomoc
norka27 jest offline  
Stary 2009-03-08, 15:38   #2824
_Ewelka___
Zakorzenienie
 
Avatar _Ewelka___
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 4 672
GG do _Ewelka___
Dot.: ACNE DERM jeszcze raz

norka jezeli bedziesz uzywac kremu z filtrem 50+ nie ma problemu, uzywaj smialo AD nie jest agresywny i szkody Ci nie zrobi. Co innego glebokie peelingi chemiczne wykonywane latem, to mozna sobie odpuscic ale kremu uzywaj spokojnie


mam dziwne wysypu, uzywam AD i niby jest dobrze a jakos dziwnie mnie wysypuje co kilkanascie dni. moze nie tylko ja tak mam? Dodam ze sa to czerwone wypulke grudki, ktore znikaja po jakims czasie, wygladaja jak zaskorniki, nic z nich nie rosnie, same schodza. Ale sa upierdliwe
__________________
W życiu chodzi o ludzi których spotykasz na swojej drodze i o wszystko co z nimi możesz stworzyć!
_Ewelka___ jest offline  
Stary 2009-03-08, 17:11   #2825
norka27
Zakorzenienie
 
Avatar norka27
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Norwegia
Wiadomości: 7 826
Dot.: ACNE DERM jeszcze raz

Dzieki, bo juz zaczelam szukac innych cudownych wynalazkow i natrafilam na Brevoxyl. Ale po przeczytaniu opini na jego temat chyba bardziej jestem przekonana do AD. Tyle to sie da wytrzymac z filtrem i bez opalania w koncu przez 3 miesiace stosowania chyba powinien byc efekt? Ewelke a ty nie masz przypadkiem alergi? Moze zrob przerwe w stosowaniu albo sprawdz co jesz.
norka27 jest offline  
Stary 2009-03-08, 17:26   #2826
_Ewelka___
Zakorzenienie
 
Avatar _Ewelka___
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 4 672
GG do _Ewelka___
Dot.: ACNE DERM jeszcze raz

kwasow uzywam jakos od 3 lat, z przerwami. Ostatnio byl lysanel i nic sie nie dzialo. Juz myslalam czy to nie alergia, czy zwykly wysyp.

Ale fakt zawsze "dziwnie" moja skora reagowala na AD, wykonczy ta tubke i pomysle co by tu uzyc nowego
__________________
W życiu chodzi o ludzi których spotykasz na swojej drodze i o wszystko co z nimi możesz stworzyć!
_Ewelka___ jest offline  
Stary 2009-03-08, 19:57   #2827
norka27
Zakorzenienie
 
Avatar norka27
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Norwegia
Wiadomości: 7 826
Dot.: ACNE DERM jeszcze raz

Czyli AD moze dzialac uczulajaco? Troche sie boje, ale musze czyms to paskudztwo z twarzy usunac bo w tym wieku o juz czlowieka raczej nie smieszy tradzik Znacie jakies inne wspanialosci na pryszcze?
norka27 jest offline  
Stary 2009-03-09, 14:42   #2828
czekoladka007
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Warszawa.
Wiadomości: 113
Dot.: ACNE DERM jeszcze raz

Hm.. nie wiem czy to jest akurat na pryszcze ale używam maseczki cynamon+woda, lub kawa+woda+cukier <-- to jest akurat piling i na przykład tonik z cytryny ( wyciskasz całą cytrynę w jakiś pojemniczek i potem co wieczór nalewam trochę na wacik i oczyszczam skórę <-- ja naprzykład tak robię ) nie wiem czy akurat wszystkie te sposoby na trądzik ale mogą się zawsze przydać.
Odkąd stosuję AD to chyba moja skóra się poprawia stosuję też Skinoren coś podobnego do AD.
__________________
" Diamenty to jedyni przyjaciele kobiety "
" Wszystko, co dobre, jest albo tuczące, albo niemoralne "
M.Monroe


czekoladka007 jest offline  
Stary 2009-03-10, 16:35   #2829
Kamelacien
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 28
Dot.: ACNE DERM - podsumowanie

mam pytanie ile tak na ręke wycisnąc tego kremu ponieważ 4 cm to raczej za dużo
Kamelacien jest offline  
Stary 2009-03-14, 10:17   #2830
travirra
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 337
Dot.: ACNE DERM - podsumowanie

Kamelacien powinno sie wyciskac 4 cm ale jesli to dla Ciebie za duzo to wez troche mniej. Ja od razu nie klade na twarz 4 cm tylko czekam az troche wchlonie i dopiero wtedy nastepna porcje.
A tak wogole uzywam acne dermu juz 2 tygodnie i moja cera nigdy tak ladnie nie wygladala. Nie mam prawie zadnych wagrow... Czekam tylko kiedy znikna mi przebarwienia, chociaz widac juz roznice ale chce je zlikwidowac do minimum!
travirra jest offline  
Stary 2009-03-14, 14:03   #2831
_Ewelka___
Zakorzenienie
 
Avatar _Ewelka___
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 4 672
GG do _Ewelka___
Dot.: ACNE DERM jeszcze raz

dzisiaj moja cera ma lepszy dzien, nawilzona, wyglada na zdrowa i dopiero teraz widze jak ladnie pojasnialy przebarwienia! AD jest jedynym kwasem jaki znam ktory nie zluszcza, tylko wysusza u mnie tak dziala, i moge uzywac codziennie. Wlasnie skonczyla mi sie pierwsza tubka i mysle czy kupic druga

chyba sie polubimy, tylko musze pamietac o nawilzaniu, bo wbrew pozorom moja tlusta cera musi byc nawilzana
__________________
W życiu chodzi o ludzi których spotykasz na swojej drodze i o wszystko co z nimi możesz stworzyć!
_Ewelka___ jest offline  
Stary 2009-03-16, 19:16   #2832
travirra
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 337
Dot.: ACNE DERM jeszcze raz

Wypowiadac sie, bo nie wierze, ze tylko ja uzywam teraz acne dermu Juz pol tubki za mna, moja skora jest miekka,delikatna. Nie pojawiaja sie wypryski, a i przebarwienia cudownie schodza. Jak tak dalej pojdzie to do konca tubki nie bede miala zadnych sladow po przebarwieniach czy zaskornikach, ale mam zamiar kupic jeszcze 1 tubke ot tak profilaktycznie
travirra jest offline  
Stary 2009-03-16, 20:54   #2833
meg8701
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 134
Dot.: ACNE DERM jeszcze raz

ja dziś zaczęłam stosować acne derm. zamierzam go systematycznie stosować i mam nadzieję, że przyniesie pożądane efekty
zastanawia mnie tylko jedno- kiedyś, ze dwa lata temu, już go stosowałam (tylko że szybko przerwałam i nie było efektów) i wtedy po nałożeniu piekła mnie skóra, była zaczerwieniona a dziś nic takiego się nie stało.
może od tamtego czasu zmienili trochę skład i teraz jest łagodniejszy a może to moja skóra się zmieniła.
meg8701 jest offline  
Stary 2009-03-18, 19:54   #2834
jamii
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 2
Dot.: ACNE DERM jeszcze raz

Nurtuje mnie jedna kwestia :P Mam raczej mocno widoczne przebarwienia na ramionach, co prawda nie w wielu miejscach, ale jednak. To moja zmora. Przejrzałam ten wątek i wydaje się, że AD naprawdę działa. Ale skoro efekt wybielający zauważa się na całej smarowanej powierzchni, to czy smarowanie ramion nie byłoby głupotą? Skóra na nich jest w pobliżu obiektu do zniszczenia zaczerwieniona, całe ramiona noszą jeszcze lekkie ślady opalenizny, ale nie zależy mi na utrzymaniu takiego koloru :P Martwię się tylko, żeby ramiona nie wyglądały jeszcze gorzej, a idzie wiosna, trzeba będzie odsłaniać (._.') Póki co mam jeszcze możliwość chronienia przed słońcem skóry w tym miejscu, stąd właśnie to pytanie tu i teraz: Co radzicie? :P Z góry dzięki ^^
jamii jest offline  
Stary 2009-03-18, 20:15   #2835
_Ewelka___
Zakorzenienie
 
Avatar _Ewelka___
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 4 672
GG do _Ewelka___
Dot.: ACNE DERM jeszcze raz

AD jest malo wydajny, duzo by Cie to wynioslo a na efekt trzeba troche poczekac

moze jakies zluszczanie? peeling kwasem salicylowym czy migdalowym. W watku o peelingu migdalowym poczytaj troche na kremowanie szkoda czasu i pieniedzy jesli chodzi o dekolt czy plecy, lepiej robic peelingi
__________________
W życiu chodzi o ludzi których spotykasz na swojej drodze i o wszystko co z nimi możesz stworzyć!
_Ewelka___ jest offline  
Stary 2009-03-18, 20:55   #2836
jamii
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 2
Dot.: ACNE DERM jeszcze raz

Wbrew pozorom przebarwiona jest mała powierzchnia, tylko pozostaje właśnie problem pół ręki białe, pół ciemniejsze xP Ale spróbuję, poczytam jeszcze o tych ee kwasach, peelingach i tak dalej Coś się wykombinuje. Wielkie dzięki za szybka odpowiedź <cmok>
jamii jest offline  
Stary 2009-03-19, 18:03   #2837
cytrynowo_piaskowa
Wtajemniczenie
 
Avatar cytrynowo_piaskowa
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: łódzkie
Wiadomości: 2 053
Dot.: ACNE DERM jeszcze raz

Dziewczyny nie mam już siły;/

AD stosuje od 1,5 tygodnia, a jest tylko gorzej. Wysypało mnie cała, nawet w miejscach gdzie nigdy nie dokuczał mi trądzik...
Wyglądam okropnie, ile to potrwa???
__________________

cytrynowo_piaskowa jest offline  
Stary 2009-03-20, 13:04   #2838
travirra
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 337
Dot.: ACNE DERM jeszcze raz

Jezeli to bedzie trwalo dluzej niz 3 tygodnie to po prostu przerwij stosowanie... Twoja skora sie oczyszcza. Zycze wytrwalosci!
travirra jest offline  
Stary 2009-03-20, 14:05   #2839
cytrynowo_piaskowa
Wtajemniczenie
 
Avatar cytrynowo_piaskowa
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: łódzkie
Wiadomości: 2 053
Dot.: ACNE DERM jeszcze raz

Cytat:
Napisane przez travirra Pokaż wiadomość
Jezeli to bedzie trwalo dluzej niz 3 tygodnie to po prostu przerwij stosowanie... Twoja skora sie oczyszcza. Zycze wytrwalosci!
Dziękuje za odpowiedź.
Przeczekam, dziś już jest trochę lepiej, stosowałam wcześniej Skinoren, ale nie było aż takiego wysypu...
__________________

cytrynowo_piaskowa jest offline  
Stary 2009-03-20, 18:35   #2840
travirra
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 337
Dot.: ACNE DERM jeszcze raz

Mam nadzieje, ze sie wszystko u Ciebie unormuje. Ja stosuje AD od konca lutego i efekty u mnie sa zachwycajace! Ze tez wczesniej o tym cudzie nie slyszalam hehe
travirra jest offline  
Stary 2009-03-20, 20:26   #2841
cytrynowo_piaskowa
Wtajemniczenie
 
Avatar cytrynowo_piaskowa
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: łódzkie
Wiadomości: 2 053
Dot.: ACNE DERM jeszcze raz

Cytat:
Napisane przez travirra Pokaż wiadomość
Mam nadzieje, ze sie wszystko u Ciebie unormuje. Ja stosuje AD od konca lutego i efekty u mnie sa zachwycajace! Ze tez wczesniej o tym cudzie nie slyszalam hehe
Powoli mam już dość tych zmagań, wygladam po prostu okropnie, czoło cale czerwone... W poniedziałek wyjeżdzam na 4 dni i tak mi zależało na ładnym wyglądzie no to teraz mam

Poza tym boje się słońca

W każdym razie jeśli efekty maja być zachwycające to jeszcze trochę jestem w stanie pocierpieć
__________________

cytrynowo_piaskowa jest offline  
Stary 2009-03-21, 18:34   #2842
Kasiurek
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 10
Dot.: ACNE DERM jeszcze raz

Cześć laski Szukam coś co zamaskuje mi to co zostało po pryszczach! A mianowicie mam tak że jak wyjdę na dwór miejsca gdzie są wypryskii slady po ich pozostałościach robia się sine a żaden podkład tego nie zakrywa. I chciałam sie zapytać czy ten ANCE DERM może to zakryć?? I czy on usuówa również wypryski?? Czekam

---------- Dopisano o 19:34 ---------- Poprzedni post napisano o 19:28 ----------

Cześć laski Szukam coś co zamaskuje mi to co zostało po pryszczach! A mianowicie mam tak że jak wyjdę na dwór miejsca gdzie są wypryskii slady po ich pozostałościach robia się sine a żaden podkład tego nie zakrywa. I chciałam sie zapytać czy ten ANCE DERM może to zakryć?? I czy on usuówa również wypryski?? Czekam
Kasiurek jest offline  
Stary 2009-03-21, 18:41   #2843
travirra
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 337
Dot.: ACNE DERM jeszcze raz

Kasiurek nie mam pojecia co to jest "to" sine, ktore pozostaly Ci po pryszczach. Ale na pewno Ci tego nie zakryje, bo nie na tym opiera sie ten lek!
A co do usuwanie wypryskow, hmmm... Masz tu dokładnie opisane działanie:
"Kwas azelainowy działa przeciwbakteryjnie na bakterie Propionibacterium acnes mające wpływ na rozwój trądziku, zmniejsza liczbę mikrozaskórników oraz hamuje nadmierne rogowacenie naskórka. Ponadto kwas azelainowy hamuje wzrost i nadczynność melanocytów - komórek barwnikowych skóry."
Wiecej na stronie:
http://www.acnederm.pl/?inc_file=acnederm.php
travirra jest offline  
Stary 2009-03-21, 18:49   #2844
Kasiurek
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 10
Dot.: ACNE DERM jeszcze raz

Ale ten lek po posmarowaniu rozjaśnia cere czy wybiela ją czy jak??
Kasiurek jest offline  
Stary 2009-03-21, 19:05   #2845
travirra
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 337
Dot.: ACNE DERM jeszcze raz

Lek wybiela/rozjasnia przebarwienia. Jest pelno tematów o Acne dermie. Wystarczy poszukac
travirra jest offline  
Stary 2009-03-22, 09:32   #2846
tamageochi
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 17
Dot.: ACNE DERM jeszcze raz

Ja stosuje acne derm już ponad tydzień codziennie i mam pytanie, czy mogłabym razem z AD stosować krem lysanel activ?? to znaczy nie obydwa naraz tylko na zmianę co drugi dzień?? Nie znam się na tych wszystkkich kwasach za bardzo dlatego pytam, czy by sie to nie pogryzło? I jak wtedy nawilżać twarz? bo do tej pory, przy samym AD nie nawilżałam wogole.
tamageochi jest offline  
Stary 2009-03-22, 15:39   #2847
Kasiurek
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 10
Dot.: ACNE DERM jeszcze raz

a usuwa pryszcze?

---------- Dopisano o 16:39 ---------- Poprzedni post napisano o 16:36 ----------

A usuwa prszcze?
Kasiurek jest offline  
Stary 2009-03-22, 15:50   #2848
inc0rrect
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 4 295
Wpisy w blogu: 1
Dot.: ACNE DERM jeszcze raz

Cytat:
Napisane przez Kasiurek Pokaż wiadomość
a usuwa pryszcze?

---------- Dopisano o 16:39 ---------- Poprzedni post napisano o 16:36 ----------

A usuwa prszcze?
tak mi usunął pryszcze

ale nie na wszytskich dziala
inc0rrect jest offline  
Stary 2009-03-22, 15:54   #2849
Kasiurek
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 10
Dot.: ACNE DERM jeszcze raz

a teraz jaka aktualna cena tego leku jest? bez recepty?
Kasiurek jest offline  
Stary 2009-03-22, 16:18   #2850
Elfia4
Moderator DOMator
 
Avatar Elfia4
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: z nad morza
Wiadomości: 7 273
Wpisy w blogu: 2
Dot.: ACNE DERM jeszcze raz

Cytat:
Napisane przez Kasiurek Pokaż wiadomość
a teraz jaka aktualna cena tego leku jest? bez recepty?
Lek jest bez recepty, a o cenę zapytaj w aptece, bo może być rózna zależnie od apteki. Od 16 do 20 zł za tubkę. Odpowiedzi na twoje pytania pojawiły się już w wątku. Poczytaj i pytaj ewentualnie o to, co jeszcze się nie pojawiło w wątku.
Elfia4 jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
acne-derm, ance-derm, kwas salicylowy, nos, piegi, pryszcze, przebarwienia

Nowe wątki na forum Biochemia kosmetyczna


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2016-12-22 11:09:53


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 19:07.