Nasze zdobycze ;-) zbiory ozdob do paznokci - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Przedłużanie paznokci

Notka

Przedłużanie paznokci Techniki przedłużania paznokci, pytania o produkty do przedłużania paznokci, porady, paznokcie żelowe, akrylowe, kursy, szkolenia przedłużania paznokci

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2012-10-03, 22:43   #1
wiewiorek80
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: York
Wiadomości: 65

Nasze zdobycze ;-) zbiory ozdob do paznokci


Witam
znalazlam kilka watkow na ten temat, ale one jakos dawno obumarly, postanowilam wiec zalozyc swoj wlasny, moze ktos chetny sie dolanczyc? Pochwalmy sie naszymy zakupami, podzielmy sie radoscia ze zdobyczy a i przy okazji moze ktos skorzysta, bo jak wiadomo czasami cos bysmy chcialy kupic ale nie wiemy gdzie, albo przeplacamy niepotrzebnie...
SERDECZNIE ZAPRASZAM - WKLEJAJCIE, CHWALCIE SIE!
__________________
Proszę o zagladniecie do mojej galerii i szczere opinie na temat moich prac...
wiewiorek80 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-10-03, 23:40   #2
wiewiorek80
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: York
Wiadomości: 65
Dot.: Nasze zdobycze ;-) zbiory ozdob do paznokci

Dzis dotarly do mnie wyczekiwane folie holograficzne Jestem nimi zaczwycona. Oczywiscie jak typowa sroczka najpierw mam potrzebe "posiadania" a potem zdaje sobie sprawe ze zupelnie nie mam pomyslu jak je uzyc ale pewnie cos sie wymysli, a moze Wy dziewczyny pomozecie?
Folie sa duzych rozmiarow i za smieszna cene
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 1.jpg (213,1 KB, 116 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 2.jpg (176,0 KB, 76 załadowań)
__________________
Proszę o zagladniecie do mojej galerii i szczere opinie na temat moich prac...
wiewiorek80 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-10-04, 16:39   #3
Cucuma
Rozeznanie
 
Avatar Cucuma
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 707
Dot.: Nasze zdobycze ;-) zbiory ozdob do paznokci

wiewiorek80 - czy to są folie transferowe? jeśli tak, to najładniej wyglądają nałożone na wszystkie paznokcie - efekt jest powalający powiedz mi, proszę, gdzie je kupiłaś? bo te, które ja mam, widoczne na drugim zdjęciu obok pędzelków, są tak krótkie, że potrzebuję dwóch kompletów, żeby ozdobić obydwie łapki
a moja kolekcja ozdób paznokciowych pomału, ale sukcesywnie się rozrasta
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg DSC08337 (Kopiowanie).jpg (88,7 KB, 92 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSC08333 (Kopiowanie).jpg (65,5 KB, 87 załadowań)
Cucuma jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-10-04, 23:02   #4
TOMASZKA
Raczkowanie
 
Avatar TOMASZKA
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 239
Dot.: Nasze zdobycze ;-) zbiory ozdob do paznokci

Też jestem ciekawa, gdzie kupiłaś te folie?
TOMASZKA jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-10-04, 23:28   #5
wiewiorek80
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: York
Wiadomości: 65
Dot.: Nasze zdobycze ;-) zbiory ozdob do paznokci

witam
folie kupilam na ebayu, zaplacilam za 6 arkuszy £2 czyli jakies 11zl razem z przesylka i moim zdaniem sa duze bo maja 30cm na 11cm zamowilam jeszcze jeden zestaw bo zawiera inne kolory. Folie te sluza do przyklejania specialnym klejem co daje niesamowite efekty, ale ja (tylko nie bijcie) poprostu tne je na kawaleczki jak mi sie tam uwidzi i daje pod akryl, nic ze swojego uroku nie traca, mienia sie przepieknie

A ja mam do Was pytanie, poszukuje brokatow ale takich naprawde z prawdziwego zdarzenia tzn. tez hologramowe, ktore sie mienia i blyszcza do potegi... Znalazlam takie w duzych pojemnikach do zdobienia ciala, ale w sklepiku byly tylko trzy kolory a ja bym chciala wiecej...
Kupowalyscie moze u Dobrej rady? Bo ja mam pare brokatow od niej przepiekne kolory ale nie moge ich nazwac hologramowymi...
Na zdjeciu ponizej brokaty o ktore mi chodzi
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 6.jpg (99,6 KB, 69 załadowań)
__________________
Proszę o zagladniecie do mojej galerii i szczere opinie na temat moich prac...
wiewiorek80 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-10-04, 23:33   #6
wiewiorek80
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: York
Wiadomości: 65
Dot.: Nasze zdobycze ;-) zbiory ozdob do paznokci

a jeszcze sie pochwale ozdobami... co by bylo smiesznie mam ich sporo a i tak najbardziej lubie sie bawic brokatami i farbkami akrylowymi chociaz teraz obiecalam sobie przysiasc i z leksza opanowac metode akwarelowa ciekawe co z tego bedzie
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 1.jpg (103,8 KB, 94 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 2.jpg (139,6 KB, 83 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 3.jpg (180,7 KB, 84 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 4.jpg (174,0 KB, 74 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 5.jpg (90,0 KB, 76 załadowań)
__________________
Proszę o zagladniecie do mojej galerii i szczere opinie na temat moich prac...
wiewiorek80 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-10-05, 08:57   #7
Cucuma
Rozeznanie
 
Avatar Cucuma
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 707
Dot.: Nasze zdobycze ;-) zbiory ozdob do paznokci

ja pierniczę, ale ozdóbek!
czyli to jest folia transferowa, skoro potrzeba do niej specjalnego kleju, ja ją po prostu odciskam na pazurkach, no bo na naturalne paznokcie trudno byłoby ją przykleić całą
duży wybów naprawdę ładnych holo brokatów jest na allegro (czasami z nudów oglądam sobie co jest dostępne), zdjęcia najczęściej bardzo dobrze oddają kolor i moc holo, fakt, że musisz posiedzieć trochę przed kompem i przerzucić te ...dziesiąt stron, ale kto szuka ten znajdzie
widzę, że obcykana jesteś w temacie ozdób i w związku z tym mam pytanie: czy spotkałaś się może z cienką, samoprzylepną tasiemką w obojętnie jakim kolorze o szerokości 2 milimetrów? Obszukałam całe all i ebay i są dostępne tylko 1 milimetrowe a tak potrzebuję 2mm
Cucuma jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-10-05, 22:14   #8
TOMASZKA
Raczkowanie
 
Avatar TOMASZKA
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 239
Dot.: Nasze zdobycze ;-) zbiory ozdob do paznokci

wiewiórek, ale dałaś do pieca. Cucuma, a nie możesz tego 1mm dwa obok siebie dac na styk i będziesz miała 2mm?
TOMASZKA jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-10-06, 09:46   #9
Cucuma
Rozeznanie
 
Avatar Cucuma
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 707
Dot.: Nasze zdobycze ;-) zbiory ozdob do paznokci

Cytat:
Napisane przez TOMASZKA Pokaż wiadomość
wiewiórek, ale dałaś do pieca. Cucuma, a nie możesz tego 1mm dwa obok siebie dac na styk i będziesz miała 2mm?
teoretycznie mogę a praktycznie już tak próbowałam i albo się nierówno przykleiło, albo coś tam ... dlatego szukam dwóch milimetrów w jednym kawałku
Cucuma jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-10-08, 05:02   #10
wiewiorek80
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: York
Wiadomości: 65
Dot.: Nasze zdobycze ;-) zbiory ozdob do paznokci

kurcze ja tez przeszukalam caly ebay ze wszystkimi znanymi mi angielskimi nazwami tego wynalazku i 2mm nie ma :-( na to 1mm multum...
Wiesz z tymi brokatami, to myslalam ze moze ktos ma ich bardzo duzo i jest podac takie "hologramowe pewniaki" bo ja mam juz pare(dziesiat;-) ale tych tak naprawde hologramowych to tylko trzy. Daja po oczach ze az milo
__________________
Proszę o zagladniecie do mojej galerii i szczere opinie na temat moich prac...
wiewiorek80 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-10-08, 16:27   #11
Cucuma
Rozeznanie
 
Avatar Cucuma
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 707
Dot.: Nasze zdobycze ;-) zbiory ozdob do paznokci

dobrarada kiedyś miała tasiemki 1,2 mm, ale od dłuższego czasu są niedostępne
no to niestety nie pomogę z brokatami, bo moje to są takie zwykłe holo, nie super holo
Cucuma jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-11-17, 12:31   #12
wiewiorek80
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: York
Wiadomości: 65
Dot.: Nasze zdobycze ;-) zbiory ozdob do paznokci

czesc dziewczyny, co tak cicho? Nikt nic ostatnio nie kupowal? Pochwalcie sie, podsunciejakies pomysly, zasilajmy gospodarke ;-)
__________________
Proszę o zagladniecie do mojej galerii i szczere opinie na temat moich prac...
wiewiorek80 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-11-23, 09:09   #13
sunniva2007
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 806
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Nasze zdobycze ;-) zbiory ozdob do paznokci

Cytat:
Napisane przez wiewiorek80 Pokaż wiadomość
czesc dziewczyny, co tak cicho? Nikt nic ostatnio nie kupowal? Pochwalcie sie, podsunciejakies pomysly, zasilajmy gospodarke ;-)
ja juz nie pamietam kiedy kupowalam jakies ozdoby rzadko sie u mnie ich uzywa. Teraz bardziej kolorowe zele- mam ponad 70 kolorow i mozna powiedziec, ze na tym nie poprzestane taki lekki "hopel" na ich punkcie
sunniva2007 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-11-30, 00:29   #14
wiewiorek80
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: York
Wiadomości: 65
Dot.: Nasze zdobycze ;-) zbiory ozdob do paznokci

No to pokaz swoje zbiory ja tak mam z akrylami, jak tylko widze nowy kolorek, musze go miec... Masz moze jakies hybrydy, wstaw fotki jak bedziesz miala chwilke- zaraz nas swoim hoplem
__________________
Proszę o zagladniecie do mojej galerii i szczere opinie na temat moich prac...
wiewiorek80 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-06-04, 14:31   #15
Anixa
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 18
Dot.: Nasze zdobycze ;-) zbiory ozdob do paznokci

hey, mam problem: zrobilam sobie folie na pazurkach (taka niby plamy oleju silikowego), ale po nalozenie top coatu (i to kilka probowalam), folia plowieje i robi sie cala srebrna. Dodam ze juz uzywalam innej folii i tamta nie blakla. Miala ktoras z was juz tak?
Anixa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-06-11, 11:15   #16
Sweet_nuka
Wtajemniczenie
 
Avatar Sweet_nuka
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Wiadomości: 2 534
GG do Sweet_nuka
Dot.: Nasze zdobycze ;-) zbiory ozdob do paznokci

Ja mam z folią trochę inny problem - nie wiem czym mam ja utwardzić, ponieważ 3 lakiery bezbarwne jakie mam powodują jej marszczenie, pękanie i matowienie zaraz po nałożeniu i nie podoba mi się ten efekt, bo po już nic się nie błyszczy ani nie hologramuje
Sweet_nuka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-07-02, 19:31   #17
lukaszewska
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2013-06
Wiadomości: 1
Dot.: Nasze zdobycze ;-) zbiory ozdob do paznokci

Witam.
Mam pytanie czy naklejki typu MINX można nałożyć pod żel?
lukaszewska jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Przedłużanie paznokci


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 13:48.