Prośba co do wyboru koloru wlosów!!! - Strona 3 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Metamorfozy

Notka

Metamorfozy Służymy kompleksowymi poradami jak zmienić swój wygląd i styl - makijaż, fryzurę, sposób ubierania się...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2010-09-18, 18:09   #61
kosmata kicia
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 107
Dot.: Pasemka,dylemat...Potrzeb uje waszych opinii.

Kupilam sobie farbe z garniera Zloty jasny braz. http://www.goldmax.pl/farba-garnier-...az-p-4193.html


Mam nadzieje,ze bedzie mi pasowal

Fryzjerka zaproponowala mi aby zrobic kilka pasemek blond na koronie.Myslalam aby sobie zrobic ale co pozniej z odrostami?
kosmata kicia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-09-19, 14:22   #62
BlueQueen92
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-09
Lokalizacja: Mój Niebieski Świat xD
Wiadomości: 193
Dot.: Pasemka,dylemat...Potrzeb uje waszych opinii.

no z odrostami to chyba tylko do fryzjera, chyba ze masz kogoś kto Ci je zrobi... Może jakaś koleżanka kształcąca się w tym zawodzie Sama nawet się za to nie bierz albo poprostu zafarbuj na jednolity kolor;D Ten który zakupiłaś powinnien być ok
BlueQueen92 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-09-20, 16:57   #63
kosmata kicia
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 107
Dot.: Pasemka,dylemat...Potrzeb uje waszych opinii.

Zrobilabym pasemka i najwyzej bym chodzila juz do tego fryzjera ale z drugiej strony to nie jestem do konca przekonana co do tego koloru Bardziej podoba mi sie np zimny bez niestety takiego nie dostalam.Ostatnio jak bylam w miescie widzialam w rossmanie ciekawe kolorki ale nie mialam zbytnio czasu dokladnie ogladac itd.Zmierzam do tego,ze zawsze moge zmienic kolorek a gdy beda pasemka to juz nie bedzie takie latwe

---------- Dopisano o 16:55 ---------- Poprzedni post napisano o 16:04 ----------

Pasemka bylyby dobre i juz nawet chodzilabym do tego fryzjera.Ale jednak nie jestem do konca przekonana co do koloru Podoba mi sie Zimny Bez ale niestety takiej farby nie dostalam.Gdy poloze jeden kolor to bede mogla zawsze zmienic kolorek a gdy w gre wejda pasemka to juz nie bedzie takie proste .Pasemka mimo to kusza,oj kusza

---------- Dopisano o 16:57 ---------- Poprzedni post napisano o 16:55 ----------

Weszlam i nie bylo mojej wczesniejszej wypowiedzi a teraz okazalo sie,ze jest ech... :-/
kosmata kicia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-11-26, 18:05   #64
kosmata kicia
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 107
Zmiana kolorku wlosow....Pytanie tylko czy dobrze wybralam :-/

Otoz niedawno ufarbowalam sobie wloski na jasny zloty braz z garniera i wyszly mi zbyt ciemne (moim zdaniem bo predzej mialam blond i widocznie sie przyzwyczailam).Sadze,iz jestem za blada i o 2 tony bym rozjasnila.Kupilam farbe tylko nie wiem czy nie popelnilam kolejnego bledu-mam nadzieje,ze nie

Aktualne zdjecie (dodam,ze na koronie glowy mam kilka pasemek blond choc wyszly nieco zolte)

No i zdjecie farby ktora zakupilam
kosmata kicia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-11-26, 23:54   #65
klaudynkaa91
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-10
Lokalizacja: Olsztyn
Wiadomości: 38
GG do klaudynkaa91
Dot.: Zmiana kolorku wlosow....Pytanie tylko czy dobrze wybralam :-/

Jeżeli chodzi o wellaton to on pośrodku gamy kolorów blondów. Nie jest jasny, ale ciemny też nie. Myśle że po pofarbowaniu Twój kolorek będzie nieco jaśniejszy ale dużej różnicy nie będzie.
Następnym razem wzorój się na plakietkach kolorów farb poszczególnych firm.
Pozdrawiam
__________________
"Czasem po prostu chciałabym...
stanąć, złapać oddech i...
Wiedząc, że wszystko tu,
wszystko możliwe jest, pośród kłopotów znaleźć sens."
klaudynkaa91 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-11-27, 17:22   #66
kosmata kicia
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 107
Dot.: Zmiana kolorku wlosow....Pytanie tylko czy dobrze wybralam :-/

Cytat:
Napisane przez klaudynkaa91 Pokaż wiadomość
Jeżeli chodzi o wellaton to on pośrodku gamy kolorów blondów. Nie jest jasny, ale ciemny też nie. Myśle że po pofarbowaniu Twój kolorek będzie nieco jaśniejszy ale dużej różnicy nie będzie.
Następnym razem wzorój się na plakietkach kolorów farb poszczególnych firm.
Pozdrawiam



I o to mi wlasnie chodzi.Nie chce miec zupelnie blondu tylko jak wczesniej napisalam conajmniej o 2 tony jasniejsze.Zastanawiam sie tylko jak to bedzie z odrostami bo wiadomo,ze inny odcien bedzie ale teraz nie bede sie tym przejmowac
kosmata kicia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-02, 15:28   #67
kosmata kicia
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 107
W szukaniu odpowiedniego koloru dla siebie...

Pofarbowalam wlosy na jasny braz a ostatnio na jasny blad i gora wyszla nieco ruda Chcialabym miec sredni blond.Naturalne mam ciemny blond takze powinien mi pasowac.Nie wiem tylko czy mi wyjdzie.Czy dekoloryzacja jest potrzebna?Czy moglabym sie bez tego obejsc?Slyszalam,ze niszczy wlosy...

Nizej moje aktualne
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg IMG_3116.jpg (111,5 KB, 175 załadowań)

Edytowane przez kaska222
Czas edycji: 2011-02-27 o 19:53 Powód: Edytowane przez Moderatora.Nie usowamy wätku.Regulamin.
kosmata kicia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-02, 15:31   #68
kosmata kicia
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 107
Dot.: W szukaniu odpowiedniego koloru dla siebie...

Doda,ze chodzilo mi o to by troche je rozjasnic bo po tej pierwszej farbie wyszly nieco ciemne.A teraz farba sie zmywa i sa przeblyski.Najlepiej czulam sie w bladzie ale jasna farba strasznie zniszczyla mi wlosy.Teraz troche odzyly wiec koniec z pasemkami...
kosmata kicia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-02, 17:50   #69
diablica_87
Przyczajenie
 
Avatar diablica_87
 
Zarejestrowany: 2010-12
Lokalizacja: piekło :)
Wiadomości: 11
GG do diablica_87
Dot.: W szukaniu odpowiedniego koloru dla siebie...

Dekoloryzacja bardzo, bardzo niszczy włosy - są później sianowate, suche, szorstkie etc. Jeśli jest tak jak piszesz to wg mnie ratunkiem będzie zafarbowanie jasnym kolorem górnej partii włosa - tak jakbyś odrosty tylko farbowała - ciężko dobrać odpowiedni kolor, więc chyba najlepiej zdać się na fryzjera.
Pozdrawiam
__________________


poza konstrukcją imaginacji...

diablica_87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-02, 19:12   #70
kosmata kicia
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 107
Dot.: W szukaniu odpowiedniego koloru dla siebie...

To jak ma mi zniszczyc wlosy to lepiej nie ryzykuje.Robilam kremem koloryzujacym,moze dlatego tak farba plowieje.Teraz chyba wybiore sie do fryzjera i powiem,ze chce na sredni blond.Jak juz 2 razy byly farbowane po tych pasemkach to juz powinno byc lepiej.Na zdjeciu i tak tego nie widac.Najgorzej widac pod swiatlem bo w swietle dziennym nie wyglada to tak zle Z miesiac dam im odpoczac i wtedy sie wybiore do fryza

---------- Dopisano o 19:12 ---------- Poprzedni post napisano o 18:09 ----------

Najlepiej bym zostala przy moim naturalnym kolorze a mam taki mysi ciemny blond.Ale jak z takimi odrostami chodzic.Boje,ze jak bede kolejny raz farbowac to mi jakis rudy wyjdzie.A moze jakis zimny odcien blondu?
kosmata kicia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-06, 16:22   #71
kosmata kicia
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 107
Dot.: W szukaniu odpowiedniego koloru dla siebie...

a co sadzicie o takim kolorku?
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg bri62007_20831_140x.jpg (13,8 KB, 7 załadowań)
kosmata kicia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-07, 20:12   #72
Depresja2010
Zakorzenienie
 
Avatar Depresja2010
 
Zarejestrowany: 2010-09
Wiadomości: 4 903
GG do Depresja2010
Dot.: W szukaniu odpowiedniego koloru dla siebie...

Cytat:
Napisane przez diablica_87 Pokaż wiadomość
Dekoloryzacja bardzo, bardzo niszczy włosy - są później sianowate, suche, szorstkie etc. Jeśli jest tak jak piszesz to wg mnie ratunkiem będzie zafarbowanie jasnym kolorem górnej partii włosa - tak jakbyś odrosty tylko farbowała - ciężko dobrać odpowiedni kolor, więc chyba najlepiej zdać się na fryzjera.
Pozdrawiam
ja wiem czy tak niszczy włosy,9 lata farbowałam na czarno sciagnełam potem dwa razy podcielam a wcale siana nie mam łądny brazik,wiec ja bym sie dekoloryzacji nie bala
Depresja2010 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-08, 16:40   #73
kosmata kicia
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 107
Dot.: W szukaniu odpowiedniego koloru dla siebie...

A moze jakas przerobka? Bardzo prosilabym w ciemnym blondzie,fiolecie.Chyba,z e macie inne propozycje-chetnie popatrze
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg IMG_3077.jpg (19,0 KB, 51 załadowań)
kosmata kicia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-12, 16:09   #74
marrrta1905
Raczkowanie
 
Avatar marrrta1905
 
Zarejestrowany: 2011-01
Lokalizacja: Miedzy piekłem a niebem.
Wiadomości: 45
Dot.: W szukaniu odpowiedniego koloru dla siebie...

http://bi.gazeta.pl/im/4/6452/z6452214X.jpg a co tam zaszalej
marrrta1905 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-12, 16:19   #75
rnm
Wtajemniczenie
 
Avatar rnm
 
Zarejestrowany: 2011-01
Wiadomości: 2 020
Dot.: W szukaniu odpowiedniego koloru dla siebie...

daj zdjecie które nadaje sie do przeróbki. najlepiej en face ze związanymi gładko włosami
__________________
...jak chłopu zależy, to żeby skały srały, a mury pękały, to znajdzie czas i sposób, żeby się z tobą skontaktować


rnm jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-16, 16:38   #76
kosmata kicia
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 107
Dot.: W szukaniu odpowiedniego koloru dla siebie...

Cytat:
Napisane przez rnm Pokaż wiadomość
daj zdjecie które nadaje sie do przeróbki. najlepiej en face ze związanymi gładko włosami



Oto fotka
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 20110116097.jpg (18,3 KB, 40 załadowań)
kosmata kicia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-16, 20:29   #77
antonie
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2011-01
Wiadomości: 5
Dot.: W szukaniu odpowiedniego koloru dla siebie...

a Tobie w takich jasnych <?> rudawych jest tak ładnie moim zdaniem... jeszcze masz zielone oczy, ale w blond też będzie ok
antonie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-16, 21:22   #78
kosmata kicia
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 107
Dot.: W szukaniu odpowiedniego koloru dla siebie...

Cytat:
Napisane przez antonie Pokaż wiadomość
a Tobie w takich jasnych <?> rudawych jest tak ładnie moim zdaniem... jeszcze masz zielone oczy, ale w blond też będzie ok



Mialam blond ale zniszczyl mi wlosy takze juz sie na to nie zdecyduje.Z ciemnym blondem bedzie inaczej.Tyle,ze wlasnie te odcienie rudosci mi sie nie podobaja :-/ Nie czuje sie w nich dobrze.Myslalam nad zimnym odcieniem tego ciemnego blondu ale zapytam fryzjerki bo moze nie bedzie mi pasowal.
kosmata kicia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-02-24, 18:56   #79
kosmata kicia
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 107
Przejscie do naturalnosci...szatynka byc!!!

Witam drogie wizazanki.Z natury jestem szatynka i roznie eksperymentowalam z farbami-od blondu po czarny.Od roku farbuje na ciemny szatyn z garniera i chcialabym przejsc na jasny szatyn.Pytanie tylko czy nie potrzebna bylaby dekoloryzacja.Troszke sie boje bo mam krecone wlosy a co za tym idzie,sa bardziej podatne na zniszczenia a takie sciaganie koloru podobno bardzo niszczy :-/.Wklejam moje zdjecie teraz i 2 farby,ktore mnie interesuja.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg IMG_3537 - Kopia.jpg (13,7 KB, 29 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg bob_595_fryzury..jpg (24,1 KB, 8 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 443049-1-1-0.jpg (20,2 KB, 5 załadowań)
kosmata kicia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-10-07, 20:18   #80
kosmata kicia
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 107
Prośba co do wyboru koloru wlosów!!!

Witam.Moze zaczne od tego,ze w zeszlym roku mialam jeszcze czarne wlosy i aby zejsc do dawnego blondu poddalam sie dekoloryzacji.Pozniej zaczelam sama farbowac a to srednim a to jasnym blondem ale za kazdym razem wychodzil mi zoltawy Chce polozyc farbe rozjasniajaca ale jesli rozjasni mi do jasnego ale zoltego odcienia?Chcialabym taki jasny mrozny ale z drugiej strony bardzo zniszcze sobie wlosy a juz troche dostaly w kosc.Myslalam tez o jakis rudym kolorku-takim pomaranczowym.Jak myslicie moje drogie wizazanki?
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg DSCN0463.jpg (17,9 KB, 26 załadowań)
kosmata kicia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-10-07, 20:31   #81
kosmata kicia
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 107
Dot.: Prośba co do wyboru koloru wlosów!!!

Pierwsze zdjecie to przyklad rudego kolorku,ktory mi sie podoba a drugie to farba rozjasniajaca ale z tym to wiem,ze efekt koncowy moglby byc inny niz oczekiwany
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 57_500x640.jpg (30,5 KB, 5 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg farba-loreal-excellence-creme.jpg (12,4 KB, 4 załadowań)
kosmata kicia jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Metamorfozy


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 03:08.