Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XXI - Strona 46 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2012-10-31, 12:44   #1351
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XXI

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
z tego co mi wiadomo mysia zaczepila sie kiedys do salonu na 2 lata pracy niby, ale raczej nie dopuszczano jej tam zbytnio do zabiegow
i tyle z jej doswiadczenia, takze gratuluje pomyslu na zarobienie kasy- ciekawe czy liczy sie z tym ze ktos moze ja podwalic skarbowce? no i wspolczucie klientkom, juz widze ma afery w komentach ze komus tam cos zle doradzila po czym zostawila i wiecej nie odpisala
wiekszosc jej doswiadczenia niestety pochodzi z mojej wiedzy i wizazu- przypominam ze kiedys wszelkie wlasne koloryzacje konsultowala ze mna, ale skoro juz jest taka miszczynia zeby ludzi przyjmowac to powodzenia
i nie, nie jestem bron boze zazdrosna! po prostu jest to dla mnie smieszne jak ktos bez kwalifikacji bierze sie za fach o ktorym nie ma do konca wiedzy.

nie jest zle kiteczko, dobrze ze ja nie mam prawka bo tz juz by pewnie auta nie mial


swietne buciki tez bym takie chciala do smigania na co dzien

witam sie i ide ogarniac chate bo jutro swieto to z odkurzaczem i pralka nie poszaleje
na jej bloga zajrzałam dosłownie dwa razy kiedyś pierwszy raz i właśnie się zastanawiałam czy to ta nasza Mysia, a drugi dzisiaj, jak zobaczyłam, że Asia wkleiła link

nie wgłębiałam się w lekturę, szczerze mówiąc to w kwestiach kosmetyków ufam jedynie Caskadzie a w kwestiach włosów Tobie Bunny i tylko Was się radzę
Może to źle, że tylko Wam, no ale piszemy już tyle czasu i wiem, że nie doradziłybyście mi źle, a w razie gdyby nawet coś mi nie pasowało albo byście się pomyliły to wiem, że z Wami mogę to przedyskutować i mnie nie zostawicie na pastwę losu z np. masakrą na twarzy po źle dobranym kremie czy masakrą na włosach po złej farbie

aaa i żeby nie było - naszym blondasom po prostu ufam, ale wymieniłam tylko Bunny i Caskadę, bo Was się radzę najczęściej
zresztą wiecie jak jest

a to Mysia za te rady pobiera jakieś opłaty?
kitkulka jest offline  
Stary 2012-10-31, 12:46   #1352
exclusivee
Zakorzenienie
 
Avatar exclusivee
 
Zarejestrowany: 2012-07
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 3 195
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XXI

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
z tego co mi wiadomo mysia zaczepila sie kiedys do salonu na 2 lata pracy niby, ale raczej nie dopuszczano jej tam zbytnio do zabiegow
i tyle z jej doswiadczenia, takze gratuluje pomyslu na zarobienie kasy- ciekawe czy liczy sie z tym ze ktos moze ja podwalic skarbowce? no i wspolczucie klientkom, juz widze ma afery w komentach ze komus tam cos zle doradzila po czym zostawila i wiecej nie odpisala
wiekszosc jej doswiadczenia niestety pochodzi z mojej wiedzy i wizazu- przypominam ze kiedys wszelkie wlasne koloryzacje konsultowala ze mna, ale skoro juz jest taka miszczynia zeby ludzi przyjmowac to powodzenia
i nie, nie jestem bron boze zazdrosna! po prostu jest to dla mnie smieszne jak ktos bez kwalifikacji bierze sie za fach o ktorym nie ma do konca wiedzy.

nie jest zle kiteczko, dobrze ze ja nie mam prawka bo tz juz by pewnie auta nie mial

swietne buciki tez bym takie chciala do smigania na co dzien

witam sie i ide ogarniac chate bo jutro swieto to z odkurzaczem i pralka nie poszaleje
To trochę nie ładnie ta Mysia się zachowała Myślałam że ona jakąś fryzjerką jest i ma doświadczenie Wiadomo, co innego mieć jakąś wiedzę i pomagać swoim znajomym w zaciszu domowym, ale co innego oferować swoje usługi jako fryzjerka, gdy tak naprawdę się nią nie jest
__________________
Instagram

Jasny popielaty brąz
exclusivee jest offline  
Stary 2012-10-31, 12:56   #1353
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XXI

dobra lecę z tymi zegarkami, niebawem wrócę
kitkulka jest offline  
Stary 2012-10-31, 12:57   #1354
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 9 069
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XXI

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
na jej bloga zajrzałam dosłownie dwa razy kiedyś pierwszy raz i właśnie się zastanawiałam czy to ta nasza Mysia, a drugi dzisiaj, jak zobaczyłam, że Asia wkleiła link

nie wgłębiałam się w lekturę, szczerze mówiąc to w kwestiach kosmetyków ufam jedynie Caskadzie a w kwestiach włosów Tobie Bunny i tylko Was się radzę
Może to źle, że tylko Wam, no ale piszemy już tyle czasu i wiem, że nie doradziłybyście mi źle, a w razie gdyby nawet coś mi nie pasowało albo byście się pomyliły to wiem, że z Wami mogę to przedyskutować i mnie nie zostawicie na pastwę losu z np. masakrą na twarzy po źle dobranym kremie czy masakrą na włosach po złej farbie

aaa i żeby nie było - naszym blondasom po prostu ufam, ale wymieniłam tylko Bunny i Caskadę, bo Was się radzę najczęściej
zresztą wiecie jak jest

a to Mysia za te rady pobiera jakieś opłaty?
za rady nie, ale wymyslila sobie byc fryzjerka domowa- dojezdza do klientek i to niby po kosztach.
tymczasem nie nadaza odpisywac ludziom z radami ale grafik na grudzien juz ma ponoc pelny bo kazala inaczej podpisywac maile jesli chodzi o uslugi a jesli chodzi o porade moim zdaniem tak sie nie robi...najpierw robi sobie rekame blogiem i doradzaniem innym, a teraz bedzie zarabiac na tym? w takim razie skoro jej blog sluzy celom zarobkowym to powinien zniknac z calego wizazu bo jest to forma darmowej reklamy za jaka mysia nie placi czyz nie?
a to ja dostalam bana niby za reklame blogiem

i jeszcze jedna rzecz mnie nurtuje. taka jest nastawiona na strzyzenia- czy ma podpisana umowe z punktem sterylizacji? bo nozyczek nie wystarczy tylko zdezynfekowac i tu juz sie sanepid nam klania nie tylko skarbowka...

Cytat:
Napisane przez exclusivee Pokaż wiadomość
To trochę nie ładnie ta Mysia się zachowała Myślałam że ona jakąś fryzjerką jest i ma doświadczenie Wiadomo, co innego mieć jakąś wiedzę i pomagać swoim znajomym w zaciszu domowym, ale co innego oferować swoje usługi jako fryzjerka, gdy tak naprawdę się nią nie jest
dokladnie

mnie znow zaczyna na mase wkurzac ze sa tacy bezczelni ludzie- wiekszosc stanowia niestety wizazanki, nie wymienie nickow, ktore pisza maila do mnie, anwen i do mysi, po czym porownuja rady i wypytuja mnie czy tamta dobrze radzi czasem jeszcze mam poprawiac fryza5 naszego noz ☠☠☠☠a! piszesz do tamtych znaczy ze im ufasz, to nie zawracaj dupy wszystkim a potem wybieraj sobie rade najlepsza dla mnie mega chamstwo i powiem wam ze coraz mniej chce mi sie poswiecac czas i radzic ludziom bo codziennie odpisuje od 50-100 maili co zajmuje mi kilka godzin... i zastanawiam sie wlasciwie po co, skoro i tak potem ida do takiej mysi i ktos inny pieprzy moja robote chocby w postaci slownego planu zabiegu, moim zdaniem z palcem w tylku mozliwym do wykonania w domu
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2012-10-31, 13:25   #1355
exclusivee
Zakorzenienie
 
Avatar exclusivee
 
Zarejestrowany: 2012-07
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 3 195
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XXI

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
dobra lecę z tymi zegarkami, niebawem wrócę
__________________
Instagram

Jasny popielaty brąz
exclusivee jest offline  
Stary 2012-10-31, 13:47   #1356
shizaxa
Wtajemniczenie
 
Avatar shizaxa
 
Zarejestrowany: 2012-04
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 2 011
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XXI

Witajcie
Bunny jak tam nerki?lepiej juz?
ja pierwszy portal i forum jakie znalazlam to to tutaj wczesniej eksperymentowalam sama i nic dobrego z tego nie wychodzilo:P dzieki bunny na jej blogu doczytalam jakie odcienie blondow sa cieple, jakie zimne, co z czym mozna laczyc a i tak co chwile mam pytania;-) ale o tym zaraz;-)
na Mysi bloga poszlam wczoraj z linku stad 1 raz, myslalam, ze ona jest profesjonalna fryzjerka...

a teraz pytania moje do bunny
Za Twoimi radami wybralam juz sobie odcien 9naturalny, nie wiem tylko czy zmieniac utleniacz na 9%?teraz mam 8, naturalny odcien mysi blond...
i drugie pytanie, jak dbac o wlosy krecone(takie mini loki). Myje szamponami bez sylikonow Alterra albo dzieciecym z Rosmana, odzywka Naturia, jaka maske dawac?i jak je pielegnowac by sie nie puszyly?aha susze tylko naturalnie...
sorki ze Was tak tu zasypuje pytaniami, ale wiem, ze tu mi dobrze odpowiecie<3
__________________
"Adoptując jednego psa nie zmienisz całego świata, ale zmienisz świat tego psa"


Zapuszczam włosy:
było (styczeń '13)-40cm
jest (październik'13)-50cm
będzie-55cm

Farbuję: wella koleston 12/89
shizaxa jest offline  
Stary 2012-10-31, 13:49   #1357
Eveline1000
Rozeznanie
 
Avatar Eveline1000
 
Zarejestrowany: 2012-08
Lokalizacja: Przystań Elfów:-)
Wiadomości: 506
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XXI

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
za rady nie, ale wymyslila sobie byc fryzjerka domowa- dojezdza do klientek i to niby po kosztach.
tymczasem nie nadaza odpisywac ludziom z radami ale grafik na grudzien juz ma ponoc pelny bo kazala inaczej podpisywac maile jesli chodzi o uslugi a jesli chodzi o porade moim zdaniem tak sie nie robi...najpierw robi sobie rekame blogiem i doradzaniem innym, a teraz bedzie zarabiac na tym? w takim razie skoro jej blog sluzy celom zarobkowym to powinien zniknac z calego wizazu bo jest to forma darmowej reklamy za jaka mysia nie placi czyz nie?
a to ja dostalam bana niby za reklame blogiem

i jeszcze jedna rzecz mnie nurtuje. taka jest nastawiona na strzyzenia- czy ma podpisana umowe z punktem sterylizacji? bo nozyczek nie wystarczy tylko zdezynfekowac i tu juz sie sanepid nam klania nie tylko skarbowka...


dokladnie

mnie znow zaczyna na mase wkurzac ze sa tacy bezczelni ludzie- wiekszosc stanowia niestety wizazanki, nie wymienie nickow, ktore pisza maila do mnie, anwen i do mysi, po czym porownuja rady i wypytuja mnie czy tamta dobrze radzi czasem jeszcze mam poprawiac fryza5 naszego noz ☠☠☠☠a! piszesz do tamtych znaczy ze im ufasz, to nie zawracaj dupy wszystkim a potem wybieraj sobie rade najlepsza dla mnie mega chamstwo i powiem wam ze coraz mniej chce mi sie poswiecac czas i radzic ludziom bo codziennie odpisuje od 50-100 maili co zajmuje mi kilka godzin... i zastanawiam sie wlasciwie po co, skoro i tak potem ida do takiej mysi i ktos inny pieprzy moja robote chocby w postaci slownego planu zabiegu, moim zdaniem z palcem w tylku mozliwym do wykonania w domu
Hej Blond bunnyjak tam się dzisiaj czujesz?mam do Ciebie pytanie ta farbę palette c10 na długości też mam rozprowadzać pędzelkiem???I czy czas trzymania farby liczy się dopiero po skończeniu nakładania farby????
Eveline1000 jest offline  
Stary 2012-10-31, 15:03   #1358
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomości: 9 124
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XXI

hej ja po pracy juz
zalecialam i kupilam buty sobie na calkowicie plaskiej podeszwie bo od chodzenia codzien na obcasie nogi mi juz wysiadaja

kitka milo ,ze naleze do twojego "grona" zaufanych tu osob


co do Mysi - nie zagladam , nie czytam nie radze sie ,bo mam tu kogo o poradze zapytac
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2012-10-31, 15:06   #1359
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 9 069
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XXI

Cytat:
Napisane przez shizaxa Pokaż wiadomość
Witajcie
Bunny jak tam nerki?lepiej juz?
ja pierwszy portal i forum jakie znalazlam to to tutaj wczesniej eksperymentowalam sama i nic dobrego z tego nie wychodzilo:P dzieki bunny na jej blogu doczytalam jakie odcienie blondow sa cieple, jakie zimne, co z czym mozna laczyc a i tak co chwile mam pytania;-) ale o tym zaraz;-)
na Mysi bloga poszlam wczoraj z linku stad 1 raz, myslalam, ze ona jest profesjonalna fryzjerka...

a teraz pytania moje do bunny
Za Twoimi radami wybralam juz sobie odcien 9naturalny, nie wiem tylko czy zmieniac utleniacz na 9%?teraz mam 8, naturalny odcien mysi blond...
i drugie pytanie, jak dbac o wlosy krecone(takie mini loki). Myje szamponami bez sylikonow Alterra albo dzieciecym z Rosmana, odzywka Naturia, jaka maske dawac?i jak je pielegnowac by sie nie puszyly?aha susze tylko naturalnie...
sorki ze Was tak tu zasypuje pytaniami, ale wiem, ze tu mi dobrze odpowiecie<3
nerkowej poprawy poki co nie widac, ale wiem ze to musi trwac niestety musze byc cierpliwa...
tak, ma miec 9%.
maske kup sobie regenerujaca i stosuj 1-2x w tygodniu- na moim blogu znajdziesz te ktore polecam.
zeby sie nie puszyly stosuj kosmetyki z linii wygladzajacej do wlosow kreconych i niesfornych- bo po naturii to zawsze bedziesz miala puch i nie trzyj recznikiem po myciu tylko lepiej odciskaj tetra albo bawelniana koszulka.

Cytat:
Napisane przez Eveline1000 Pokaż wiadomość
Hej Blond bunnyjak tam się dzisiaj czujesz?mam do Ciebie pytanie ta farbę palette c10 na długości też mam rozprowadzać pędzelkiem???I czy czas trzymania farby liczy się dopiero po skończeniu nakładania farby????
pisalam ci przeciez zebys na dlugosci polozyla na 5-10 minut ile razy jeszcze to napisze tak, czas trzymania od skonczenia nakladania na odrosty- to wszystko jest w ulotce od farby
nie czytalas mojego bloga

---------- Dopisano o 15:06 ---------- Poprzedni post napisano o 15:05 ----------

Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
hej ja po pracy juz
zalecialam i kupilam buty sobie na calkowicie plaskiej podeszwie bo od chodzenia codzien na obcasie nogi mi juz wysiadaja

kitka milo ,ze naleze do twojego "grona" zaufanych tu osob


co do Mysi - nie zagladam , nie czytam nie radze sie ,bo mam tu kogo o poradze zapytac
pokaz buciki

no toz pewnie ze od skladow to tylko ty jedna
ja tam cos wiem, ale nie pasjonuje mnie to tak, tylko z grubsza, a ty fachura to tylko do ciebie
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2012-10-31, 15:19   #1360
kyokushinkai
Raczkowanie
 
Avatar kyokushinkai
 
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 145
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XXI

Cześć dziewczyny,
powiedzcie mi czy żeby wyszedł ładny bardzo jasny jednolity blond na moich włosach musze najpierw użyć rozjaśniacza? Czy może polecacie jakąś farbę od razu?
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg IMAG0022.jpg (81,6 KB, 20 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg IMAG0023.jpg (83,3 KB, 12 załadowań)
kyokushinkai jest offline  
Stary 2012-10-31, 15:26   #1361
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XXI

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
za rady nie, ale wymyslila sobie byc fryzjerka domowa- dojezdza do klientek i to niby po kosztach.
tymczasem nie nadaza odpisywac ludziom z radami ale grafik na grudzien juz ma ponoc pelny bo kazala inaczej podpisywac maile jesli chodzi o uslugi a jesli chodzi o porade moim zdaniem tak sie nie robi...najpierw robi sobie rekame blogiem i doradzaniem innym, a teraz bedzie zarabiac na tym? w takim razie skoro jej blog sluzy celom zarobkowym to powinien zniknac z calego wizazu bo jest to forma darmowej reklamy za jaka mysia nie placi czyz nie?
a to ja dostalam bana niby za reklame blogiem

i jeszcze jedna rzecz mnie nurtuje. taka jest nastawiona na strzyzenia- czy ma podpisana umowe z punktem sterylizacji? bo nozyczek nie wystarczy tylko zdezynfekowac i tu juz sie sanepid nam klania nie tylko skarbowka...


dokladnie

mnie znow zaczyna na mase wkurzac ze sa tacy bezczelni ludzie- wiekszosc stanowia niestety wizazanki, nie wymienie nickow, ktore pisza maila do mnie, anwen i do mysi, po czym porownuja rady i wypytuja mnie czy tamta dobrze radzi czasem jeszcze mam poprawiac fryza5 naszego noz ☠☠☠☠a! piszesz do tamtych znaczy ze im ufasz, to nie zawracaj dupy wszystkim a potem wybieraj sobie rade najlepsza dla mnie mega chamstwo i powiem wam ze coraz mniej chce mi sie poswiecac czas i radzic ludziom bo codziennie odpisuje od 50-100 maili co zajmuje mi kilka godzin... i zastanawiam sie wlasciwie po co, skoro i tak potem ida do takiej mysi i ktos inny pieprzy moja robote chocby w postaci slownego planu zabiegu, moim zdaniem z palcem w tylku mozliwym do wykonania w domu
o kurczę... że też ludzie nie mają obaw oddać się tak w czyjeś ręce...

doświadczenie, doświadczeniem, ale jednak jakieś podstawy, kwalifikacje też trzeba mieć? Nie wiem, może skończyła jakąś szkołę, kurs nie mnie to oceniać

ale też bym się na Twoim miejscu wkurzała o takie rzeczy, ręce opadają
kitkulka jest offline  
Stary 2012-10-31, 15:35   #1362
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 9 069
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XXI

Cytat:
Napisane przez kyokushinkai Pokaż wiadomość
Cześć dziewczyny,
powiedzcie mi czy żeby wyszedł ładny bardzo jasny jednolity blond na moich włosach musze najpierw użyć rozjaśniacza? Czy może polecacie jakąś farbę od razu?
watpie czy za pierwsza farba bedzie jednolicie ale ja bym rozjasniaczem nie katowala, za ktoras farba z okazji odrostow kolor sie wyrowna. teraz sprobuj zrobic farba superrozjasniajaca.





kitka po prostu mam ochote nagle pewnego dnia zniknac i koniec z darmowymi radami skoro nie umieja uszanowac
i chyba tak zrobie...bo czuje sie juz zmęczona
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2012-10-31, 15:36   #1363
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomości: 9 124
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XXI

bunny buty calkiem proste i moje jedyne na tak plaskiej podeszwie , poza trampkaminawet sandalow nie mam na plaskim ale czego sie nie robi dla dobra nog Musze zmienic na codzien obuwie bo przy kostce popekaly mi naczynka i wyglada to jak siniak a napewno nadaje sie juz do laserowego zamykania naczynek

sa w kolorze "camel "ale moj telef jak zwykle zrobil swoje z kolorami
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg ABCD0012.jpg (37,7 KB, 44 załadowań)
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)

Edytowane przez caskada
Czas edycji: 2012-10-31 o 15:38
caskada jest offline  
Stary 2012-10-31, 15:37   #1364
kyokushinkai
Raczkowanie
 
Avatar kyokushinkai
 
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 145
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XXI

[QUOTE=blond bunny;37353430]watpie czy za pierwsza farba bedzie jednolicie ale ja bym rozjasniaczem nie katowala, za ktoras farba z okazji odrostow kolor sie wyrowna. teraz sprobuj zrobic farba superrozjasniajaca.


BLOND BUNNY tylko wiesz zależy mi na czasie bo za nie całe 2 miesiące mam swój ślub i chciałabym mieć ładny jasny i co najważniejsze jednolity kolorek.
kyokushinkai jest offline  
Stary 2012-10-31, 15:53   #1365
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XXI

Bunny ale NAM tego nie rób
kitkulka jest offline  
Stary 2012-10-31, 15:55   #1366
AniaAga
Zadomowienie
 
Avatar AniaAga
 
Zarejestrowany: 2011-06
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 1 738
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XXI

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
Bunny ale NAM tego nie rób
No właśnie !
AniaAga jest offline  
Stary 2012-10-31, 15:58   #1367
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 9 069
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XXI

Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
bunny buty calkiem proste i moje jedyne na tak plaskiej podeszwie , poza trampkaminawet sandalow nie mam na plaskim ale czego sie nie robi dla dobra nog Musze zmienic na codzien obuwie bo przy kostce popekaly mi naczynka i wyglada to jak siniak a napewno nadaje sie juz do laserowego zamykania naczynek

sa w kolorze "camel "ale moj telef jak zwykle zrobil swoje z kolorami
fajne, tez takich szukalam bo plaskie na spacer z psem i zakupy spozywcze mam tylko mukluki zimowe i emu biedronkowe
ale wszystkie jakie znalazlam sa takie babciowe

[QUOTE=kyokushinkai;373534 69]
Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
watpie czy za pierwsza farba bedzie jednolicie ale ja bym rozjasniaczem nie katowala, za ktoras farba z okazji odrostow kolor sie wyrowna. teraz sprobuj zrobic farba superrozjasniajaca.


BLOND BUNNY tylko wiesz zależy mi na czasie bo za nie całe 2 miesiące mam swój ślub i chciałabym mieć ładny jasny i co najważniejsze jednolity kolorek.
2 miesiace to jakies 3 razy polozysz farbe. spokojnie uzyskasz juz ladny blond, moze zostanie ci kilka pasemek oporniejszych.
a jaki kolor chcesz uzyskac?

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
Bunny ale NAM tego nie rób
jeszcze przemysle
niedlugo i tak znikam bo mam haloweenowych gosci
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2012-10-31, 16:01   #1368
kyokushinkai
Raczkowanie
 
Avatar kyokushinkai
 
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 145
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XXI

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
2 miesiace to jakies 3 razy polozysz farbe. spokojnie uzyskasz juz ladny blond, moze zostanie ci kilka pasemek oporniejszych.
a jaki kolor chcesz uzyskac?

myślę nad platynowym blondem najpierw farba i ładny kolorek a potem zmiana fryzury
kyokushinkai jest offline  
Stary 2012-10-31, 16:05   #1369
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomości: 9 124
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XXI

ja do emu nie moge sie przelamac mimo , ze tez sa przeciez plaskie te mierzylam godzinami ale coz musze dbac o nogi i na codzien nie mam wyjscia


a z psem to latam w balerinach jeszcze



dobra ide konczyc robic z synkiem girlande z duchow
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2012-10-31, 16:12   #1370
shizaxa
Wtajemniczenie
 
Avatar shizaxa
 
Zarejestrowany: 2012-04
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 2 011
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XXI

Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
bunny buty calkiem proste i moje jedyne na tak plaskiej podeszwie , poza trampkaminawet sandalow nie mam na plaskim ale czego sie nie robi dla dobra nog Musze zmienic na codzien obuwie bo przy kostce popekaly mi naczynka i wyglada to jak siniak a napewno nadaje sie juz do laserowego zamykania naczynek

sa w kolorze "camel "ale moj telef jak zwykle zrobil swoje z kolorami
Mam prawie identyczne tylko u góry "misiek", kupiłam w zeszłym sezonie, zostawiłam na przechowanie u rodziców bo ja nie mam miejsca i nie mogę ich teraz znaleźć muszę odgruzować cały struch;/
Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
nerkowej poprawy poki co nie widac, ale wiem ze to musi trwac niestety musze byc cierpliwa...
tak, ma miec 9%.
maske kup sobie regenerujaca i stosuj 1-2x w tygodniu- na moim blogu znajdziesz te ktore polecam.
zeby sie nie puszyly stosuj kosmetyki z linii wygladzajacej do wlosow kreconych i niesfornych- bo po naturii to zawsze bedziesz miala puch i nie trzyj recznikiem po myciu tylko lepiej odciskaj tetra albo bawelniana koszulka.


.....
To zdrowiej szybko!! bo pewnie jutro po cmentarzach będziesz musiała chodzić...
Tak więc idę znowu na blogu czytać o maskach kosmetykach wygładzających bo odżywkę to muszę mieć naturalną(bez silikonów-wgl poradzi sobie taka z niesfornymi lokami?) i najlepiej bez spłukiwania, jak nie będę coś wiedzieć to może wiadomość Ci napiszę zamiast zaśmiecać wątek?
__________________
"Adoptując jednego psa nie zmienisz całego świata, ale zmienisz świat tego psa"


Zapuszczam włosy:
było (styczeń '13)-40cm
jest (październik'13)-50cm
będzie-55cm

Farbuję: wella koleston 12/89

Edytowane przez shizaxa
Czas edycji: 2012-10-31 o 16:41
shizaxa jest offline  
Stary 2012-10-31, 16:17   #1371
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XXI

Hej, ja na chwile wpadlam i czytam co tam piszecie.

bunny to juz nie radz na te maile bo poswiecasz swoj czas za darmo, niestety dla taka prawda. No ok, czasem mozna sie poradzic kilku osob ale mnie jakos by sie nie widzizla taka charytatywna pomoc, bo ok kilka maili ale 100!
co do nozyczek masz niestety racje, na to chyba miec specjalne sterylizatory autoklawy itd.
Agatau88 jest offline  
Stary 2012-10-31, 16:59   #1372
Eveline1000
Rozeznanie
 
Avatar Eveline1000
 
Zarejestrowany: 2012-08
Lokalizacja: Przystań Elfów:-)
Wiadomości: 506
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XXI

pisalam ci przeciez zebys na dlugosci polozyla na 5-10 minut ile razy jeszcze to napisze tak, czas trzymania od skonczenia nakladania na odrosty- to wszystko jest w ulotce od farby
nie czytalas mojego bloga

---------- Dopisano o 15:06 ---------- Poprzedni post napisano o 15:05 ----------


Dziękuję Blond bunny za cierpliwość co do mnieAle nie znikaj bo tylko Tobie ufam jestem tu nowa i widzę jak wielu osobom pomogłaś i jak wiele dziewczyn zwraca się do Ciebie z prośbą o pomoc
Eveline1000 jest offline  
Stary 2012-10-31, 17:08   #1373
PannaWredna
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-06
Wiadomości: 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XXI

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość

lepiej schodzic co ton czyli np zebys farbowala 8.34, albo 8.4....
to przykryje zielonosc choc po hennie to roznie moze byc.
i tak z 9%...

Dziękuję Ci strasznie! Jejku dupsko mi ratujesz teraz się pomęczę z zielonymi miesiąc zeby ich nie męczyć... ale to jest masakra, ogolnie jestem odporna i mam łęboko co kto o mnie myśli, ale jak wszyscy się gapią, w szkole głupie komentarze, śmiechychichy... to mimo wszystko aż łzy do oczu lecą.. i nawet pofarbowac nie mozna

BTW, tak jak czytałam wcześniejsze wpisy a propos Mysi, to pierwszy raz jakiś czas temu do niej pisałam o radę, pisałam że robiłam henną, a ona mimo to proponowała rozjaśniac - nie wiedziala ze wyjdzie zielone? Ech.. no i proponowanie Joanny z drogerii zamiast profesjonalnego rozjaśniacza do kąpieli rozjaśniającej też chyba nie jest ok, zwlaszcza jak się radzi laikom . Nie chcę być niemiła bo w końcu poświecila swoj czas na odpowiedź dla mnie, i byłam bardzo wdzięczna że nic z tego nie ma a mimo to pomaga (jak Ty Bunny!! ;*) ale jak się nie jest profesjonalistą?? nie obraziłabym się za odpowiedz "może lepiej nie kombinuj, bo nie widzę Twoich wlosow i nie wiem co Ci radzic"...
PannaWredna jest offline  
Stary 2012-10-31, 18:52   #1374
shizaxa
Wtajemniczenie
 
Avatar shizaxa
 
Zarejestrowany: 2012-04
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 2 011
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XXI

Panna Wredna nie wiem czy inny rozjaśniacz coś by tu zmienił...tu chodzi o samo farbowanie na hennęwiadomo, że TY nie znałaś się ale ktoś kto radzi powinien...
__________________
"Adoptując jednego psa nie zmienisz całego świata, ale zmienisz świat tego psa"


Zapuszczam włosy:
było (styczeń '13)-40cm
jest (październik'13)-50cm
będzie-55cm

Farbuję: wella koleston 12/89
shizaxa jest offline  
Stary 2012-10-31, 18:57   #1375
PannaWredna
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-06
Wiadomości: 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XXI

Tak ja wiem włąśnie o to chodzi że pisalam o tej hennie i nie mialam pojęcia że to daje taki efekt dopiero fryzjerka mnie oświeciła gdy szukała sposobu by mnie ratowaci przykryć tego glona ;p myślę że jak ktoś za długo trzyma rozjaśniacz to nie moze miec pretensji ze ma zepsute wlosy ale juz o glona tak ;p

PS. Bunny, jejku strasznie mi głupio Cię ZNOW pytać, zwłaszcza że dałaś info na blogu że nie udzielasz rad więc pewnie jestes chora, zmęczona i w ogole i Cię to na maksa denerwuje... ne dziwię się! Wiec jesli bedziesz miala sekundkę to ostatni raz proszę o odpowiedź (obiecuję juz nie zawracam glowy!) bo widzę że ten 8,34 to bedzie rudzielec.. czy tylko to da radę na glona...? Bo miałam nadzieję na blond...

Edytowane przez PannaWredna
Czas edycji: 2012-10-31 o 19:04
PannaWredna jest offline  
Stary 2012-10-31, 21:58   #1376
asiabb1983
Zakorzenienie
 
Avatar asiabb1983
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 3 942
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XXI

hej!


Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
z tego co mi wiadomo mysia zaczepila sie kiedys do salonu na 2 lata pracy niby, ale raczej nie dopuszczano jej tam zbytnio do zabiegow
i tyle z jej doswiadczenia, takze gratuluje pomyslu na zarobienie kasy- ciekawe czy liczy sie z tym ze ktos moze ja podwalic skarbowce? no i wspolczucie klientkom, juz widze ma afery w komentach ze komus tam cos zle doradzila po czym zostawila i wiecej nie odpisala
wiekszosc jej doswiadczenia niestety pochodzi z mojej wiedzy i wizazu- przypominam ze kiedys wszelkie wlasne koloryzacje konsultowala ze mna, ale skoro juz jest taka miszczynia zeby ludzi przyjmowac to powodzenia
i nie, nie jestem bron boze zazdrosna! po prostu jest to dla mnie smieszne jak ktos bez kwalifikacji bierze sie za fach o ktorym nie ma do konca wiedzy.
to też mnie zastanawiało na początku to samo że prosiła o rady Ciebie i jaka panika była gdy wyszły jej wtedy takie ciemne szare bure włosy ,a tu teraz taki numer z tym blogiem no ale ja lubie czytać wszystko co związane z włosami z czystej ciekawości nieważne czy to fryzjerski czy prywatny blog poprostu lubie.Natomiast co do doradztwa to ufan tylko Tobie i nigdy Cię nie zdradziłam z inną ,,doradczynią"
Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość

a to Mysia za te rady pobiera jakieś opłaty?
podobno pobiera
Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
za rady nie, ale wymyslila sobie byc fryzjerka domowa- dojezdza do klientek i to niby po kosztach.
tymczasem nie nadaza odpisywac ludziom z radami ale grafik na grudzien juz ma ponoc pelny bo kazala inaczej podpisywac maile jesli chodzi o uslugi a jesli chodzi o porade moim zdaniem tak sie nie robi...najpierw robi sobie rekame blogiem i doradzaniem innym, a teraz bedzie zarabiac na tym? w takim razie skoro jej blog sluzy celom zarobkowym to powinien zniknac z calego wizazu bo jest to forma darmowej reklamy za jaka mysia nie placi czyz nie?
a to ja dostalam bana niby za reklame blogiem

i jeszcze jedna rzecz mnie nurtuje. taka jest nastawiona na strzyzenia- czy ma podpisana umowe z punktem sterylizacji? bo nozyczek nie wystarczy tylko zdezynfekowac i tu juz sie sanepid nam klania nie tylko skarbowka...


dokladnie

mnie znow zaczyna na mase wkurzac ze sa tacy bezczelni ludzie- wiekszosc stanowia niestety wizazanki, nie wymienie nickow, ktore pisza maila do mnie, anwen i do mysi, po czym porownuja rady i wypytuja mnie czy tamta dobrze radzi czasem jeszcze mam poprawiac fryza5 naszego noz ☠☠☠☠a! piszesz do tamtych znaczy ze im ufasz, to nie zawracaj dupy wszystkim a potem wybieraj sobie rade najlepsza dla mnie mega chamstwo i powiem wam ze coraz mniej chce mi sie poswiecac czas i radzic ludziom bo codziennie odpisuje od 50-100 maili co zajmuje mi kilka godzin... i zastanawiam sie wlasciwie po co, skoro i tak potem ida do takiej mysi i ktos inny pieprzy moja robote chocby w postaci slownego planu zabiegu, moim zdaniem z palcem w tylku mozliwym do wykonania w domu
z tym masz racje
ja ufam tylko Tobie jak juz wspomniałam i proszę Cię w imieniu swoim i dziewczynek z naszego,, kółka " i nietylko ,nieprzestawaj nam pomagać i doradzać jakby nie było Ty jesteś profesjonalistką z prawdziwym tytułem i na pewno większość zaufa Twoim radom jako prawdziwej fryzjerki a nie pseudofryzjerki tyle pracy włożyłaś w prowadzenie bloga i pomoc dla wszystkich potrzebujących Twojej fachowej porady ,że niemożesz tego tak poprostu rzucić .Jesteś dla nas jak tlen bez którego nie da się żyć
__________________
blonding zapuszczanie i regeneracja włosków

było - 1 czerwiec 2013 -36 cm
jest- 1 marzec 2014 - 48,5 cm
po podcięciu 5 marzec - 47 cm

CEL 60 cm



aerobik 2x w tygodniu + Mel B totally fit ! 20 min trening całego ciała
asiabb1983 jest offline  
Stary 2012-11-01, 10:17   #1377
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XXI

Hej
Pisze do Was jeszcze z lozka bo nie chce mi sie wstac, w koncu sie wyspalam

Na cmentarz ide dopiero po poludniu, zawsze tak robie a na drugi to na pewno nie dzisiaj, bo tam mozna dzisiaj dojechac tylko zatloczonym autobusem

A tak to czeka na mnie 60 raportow do przejrzenia i opisania na wczoraj wiec bede nad tym siedziec i stekac
kitkulka jest offline  
Stary 2012-11-01, 11:43   #1378
exclusivee
Zakorzenienie
 
Avatar exclusivee
 
Zarejestrowany: 2012-07
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 3 195
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XXI

Hej

Do albumu dodałam zdjęcie z wczorajszego halloween z przyjaciółką, w ostatniej chwili nie mając przebrania (nie miałam koszuli wojskowej )postanowiłam zostać uwaga.... KOTEM, dorysowałam sobie czarną kredką wąsy a z czarnej opaski zrobiłam amatorską opaskę z kocimi uszami Do tego oczywiście szalik w panterkę i stój kocicy gotowy

Bunny ja zanim poznałam Ciebie ufałam tylko Fryzowi5, bo dzięki jego radom udało mi się dojść do jasnego koloru czego sama bym raczej nie dokonała, gdy miałam problemy z tęczą na głowie i zero pomysłów nie zostawił mnie z tym samej. Jestem mu za to niezmiernie wdzięczna, bo wtedy jeszcze nie znałam Ciebie i sama bym sobie nie poradziła A potem poznałam Ciebie, i zaufałam też Tobie, bo widać że fryzjerstwo to Twoja broszka, znasz się na tym, jesteś osobą naprawdę obeznaną w temacie. Chociażby ten mail ostatni, potwierdza to że doceniają Cię nie tylko osoby z naszego "kółka" ale także inne, spoza niego. A wszystkie rady jakie zamieszczasz na blogu mogą uchronić nie jedną z Nas przed katastrofą włosową, i nie mam zamiaru radzić się żadnych mysi, czy anwen, bo wiem że Ty doradzisz mi najlepiej i jak coś mogę zawsze zajrzeć na bloga. Szczerze mówiąc, Tobie ufam bardziej niż mojej koleżance fryzjerce, która stwierdziła że blond jest nie dla mnie, a jak zaczęłam się farbować i miałam jasne włosy przyznała mi sama że się myliła Więc przyłączam się do próśb, nie zostawiaj nas tu samych Bez Ciebie mój blond będzie jedną wielką klapą
__________________
Instagram

Jasny popielaty brąz

Edytowane przez exclusivee
Czas edycji: 2012-11-01 o 11:44
exclusivee jest offline  
Stary 2012-11-01, 12:41   #1379
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 19 206
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XXI

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
o to super, że działają

poka poka kozaczki
teraz sporo tych promocji, sezonowa obniżka cen
ja muszę kupić portki i sweter, może jakąś koszulę i nie mam innych potrzeb na listopad

a butki kupiłam takie do śmigania

ps. myślałam, że dzwoni Mama (nr się nie wyświetla) i odebrałam telefon słowami CUKIEREK ALBO PSIKUS a tu pan z banku, chwila ciszy, przedstawił się i powiedział, że rozmowa jest nagrywana hell yeah!
co za gość
fajne butki kupiłaś ja do smigania wybrałam płaskie (wybaczcie metki, nie zdążyłam ich ściągnąć, dopiero dziś buty będą mieć swoją premierę) poprzednie to kupiłam na słupkach- też z ccc
Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
na jej bloga zajrzałam dosłownie dwa razy kiedyś pierwszy raz i właśnie się zastanawiałam czy to ta nasza Mysia, a drugi dzisiaj, jak zobaczyłam, że Asia wkleiła link

nie wgłębiałam się w lekturę, szczerze mówiąc to w kwestiach kosmetyków ufam jedynie Caskadzie a w kwestiach włosów Tobie Bunny i tylko Was się radzę
Może to źle, że tylko Wam, no ale piszemy już tyle czasu i wiem, że nie doradziłybyście mi źle, a w razie gdyby nawet coś mi nie pasowało albo byście się pomyliły to wiem, że z Wami mogę to przedyskutować i mnie nie zostawicie na pastwę losu z np. masakrą na twarzy po źle dobranym kremie czy masakrą na włosach po złej farbie

aaa i żeby nie było - naszym blondasom po prostu ufam, ale wymieniłam tylko Bunny i Caskadę, bo Was się radzę najczęściej
zresztą wiecie jak jest

a to Mysia za te rady pobiera jakieś opłaty?
Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
hej ja po pracy juz
zalecialam i kupilam buty sobie na calkowicie plaskiej podeszwie bo od chodzenia codzien na obcasie nogi mi juz wysiadaja

kitka milo ,ze naleze do twojego "grona" zaufanych tu osob


co do Mysi - nie zagladam , nie czytam nie radze sie ,bo mam tu kogo o poradze zapytac
ja tak samo dziewczyny

wczoraj byłam do 23,30 w pracy ale dziś wolne, jestem już po śniadanku, zaraz idę na cmentarz (mam do niego 15minut spacerkiem)- jak dobrze, że nie muszę dojeżdżać, bo już wczoraj około godz. 13 był u mnie sajgon na ulicach...

Wiecie co, czytam 50 twarzy Greya 7/11 kupię kolejną część
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg DSC_0098.jpg (47,9 KB, 34 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSC_0121.jpg (51,7 KB, 15 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSC_0122.jpg (45,2 KB, 11 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSC_0125.jpg (44,5 KB, 21 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSC_0131.jpg (43,1 KB, 9 załadowań)
__________________

buahhot jest offline  
Stary 2012-11-01, 13:44   #1380
aniulek87
Rozeznanie
 
Avatar aniulek87
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 837
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Część XXI

wczoraj zafarbowałam majirel 9,22. Chciałam efekt jak buahhot za pierwszym razem, ale wyszło ciemniej. Efekt chyba mimo to fajny, jakaś zmiana
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 1,11,12 070paint.jpg (83,7 KB, 85 załadowań)
__________________

aniulek87 jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
blond, farbowanie, garnier 111, garnier color sensation, platynowy blond, rozjasniacz, rozjaśniacz, rozjaśnianie, wlosy, włosy, włosy blond rozjaśnione

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 16:31.