Czarnow這se;) - Strona 62 - Wizaz.pl

Wr鵵   Wizaz.pl > Uroda > W這sy i fryzury

Notka

W這sy i fryzury Podyskutuj na temat piel璕nacji, farbowania oraz stylizacji w這s闚. Fryzury damskie, 郵ubne, na studni闚k, fryzury krok po kroku i zdj璚ia fryzur.

Odpowiedz
 
Narz璠zia
Stary 2008-12-19, 21:20   #1831
Avari
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: r騜nie to bywa
Wiadomo軼i: 461
Dot.: Czarnow這se;)

Cytat:
Napisane przez kasikaaaa81 Poka wiadomo嗆
Najlepsze sa welli safiry mi wychodza zawsze takie jakie chce no i loreala kup cos najlepiej czern ze 郵iwk
Loreal, czer z fioletem.

kasikaaaa81 - poka zdj璚ie jak zrobisz kolor
Avari jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2008-12-20, 13:17   #1832
strippi
Zakorzenienie
 
Avatar strippi
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Jarosz闚ka
Wiadomo軼i: 10 460
GG do strippi
Dot.: Czarnow這se;)

Cytat:
Napisane przez Avari Poka wiadomo嗆
Loreal, czer z fioletem.

kasikaaaa81 - poka zdj璚ie jak zrobisz kolor

Loreala robi豉m ca造 czas ale niezbyt mi wychodzi efekt taki jak na pude趾u...
raz jak zrobi豉m to mi wyszed...ale nie pami皻am kt鏎y to by Loreal
__________________
Wielu ludzi powie Ci, 瞠 nie dasz rady, a Ty po prostu odwr鵵 si i powiedz - no to patrz
strippi jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2008-12-20, 18:08   #1833
kasikaaaa81
Raczkowanie
 
Avatar kasikaaaa81
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: z domu
Wiadomo軼i: 126
Dot.: Czarnow這se;)

Cytat:
Napisane przez Avari Poka wiadomo嗆
Loreal, czer z fioletem.

kasikaaaa81 - poka zdj璚ie jak zrobisz kolor
napewno jak bede robic to wkleje ale narazie nie mam czasuporz康ki i mnostwo pracy
kasikaaaa81 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2008-12-20, 19:39   #1834
Avari
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: r騜nie to bywa
Wiadomo軼i: 461
Dot.: Czarnow這se;)

Cytat:
Napisane przez kasikaaaa81 Poka wiadomo嗆
napewno jak bede robic to wkleje ale narazie nie mam czasuporz康ki i mnostwo pracy
witaj w klubie, moja granatowa czer te czeka
Avari jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2008-12-22, 09:01   #1835
strippi
Zakorzenienie
 
Avatar strippi
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Jarosz闚ka
Wiadomo軼i: 10 460
GG do strippi
Dot.: Czarnow這se;)

hihii


a ja mam ju na zafarbowane


znowu kupi豉m moj ulubion z Loreala tym razem nie casting a ferie...

mam pi瘯ne w這sy
farba starczy豉 na ca貫 w這sy a mam do pasa !!!

pod s這鎍e / 鈍iat這 mam granatowy odblask..

s mi璚iutkie i pi瘯nie si b造szcz..

nawet podczas farbowania nie wylecia這 mi za du穎 tych w這s闚 jak to by這 zazwyczajj


ciesz si baaardzo, 瞠 jednak nie wybra豉m innej marki a zosta豉m przy Loreal

p[s. za farb da豉m 18z
__________________
Wielu ludzi powie Ci, 瞠 nie dasz rady, a Ty po prostu odwr鵵 si i powiedz - no to patrz
strippi jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2008-12-22, 20:13   #1836
kasikaaaa81
Raczkowanie
 
Avatar kasikaaaa81
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: z domu
Wiadomo軼i: 126
Dot.: Czarnow這se;)

Cytat:
Napisane przez strippi Poka wiadomo嗆
hihii


a ja mam ju na zafarbowane


znowu kupi豉m moj ulubion z Loreala tym razem nie casting a ferie...

mam pi瘯ne w這sy
farba starczy豉 na ca貫 w這sy a mam do pasa !!!

pod s這鎍e / 鈍iat這 mam granatowy odblask..

s mi璚iutkie i pi瘯nie si b造szcz..

nawet podczas farbowania nie wylecia這 mi za du穎 tych w這s闚 jak to by這 zazwyczajj


ciesz si baaardzo, 瞠 jednak nie wybra豉m innej marki a zosta豉m przy Loreal

p[s. za farb da豉m 18z
Super ja nie mam czasu na farbe
kasikaaaa81 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2008-12-22, 20:21   #1837
diorentynka
Zadomowienie
 
Avatar diorentynka
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Z貫 Miasto
Wiadomo軼i: 1 156
Dot.: Czarnow這se;)

Ja farbuj w這ski na czarno od trzech lat( naturalnie niestety jestem do嗆 jasn blondynk). U篡wa豉m profesjonalnych farb ze sklep闚 z art. dla fryzjer闚. Najlepsza jak stosowa豉m by豉 Eugene Pherma , seria Carmen. Niestety ju niedost瘼na w Polsce. Teraz farbuj L'orealem. Czer, lub granatowa czer.
__________________
But my dear, this is not Wonderland and you are not Alice...
diorentynka jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2008-12-22, 23:44   #1838
strippi
Zakorzenienie
 
Avatar strippi
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Jarosz闚ka
Wiadomo軼i: 10 460
GG do strippi
Dot.: Czarnow這se;)

Cytat:
Napisane przez kasikaaaa81 Poka wiadomo嗆
Super ja nie mam czasu na farbe
ja znalazlam w niedziele rano

najgorsze ze sama sobie musialam a mam wlosy do pasa
__________________
Wielu ludzi powie Ci, 瞠 nie dasz rady, a Ty po prostu odwr鵵 si i powiedz - no to patrz
strippi jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2008-12-23, 23:29   #1839
kasikaaaa81
Raczkowanie
 
Avatar kasikaaaa81
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: z domu
Wiadomo軼i: 126
Dot.: Czarnow這se;)

Cytat:
Napisane przez strippi Poka wiadomo嗆
ja znalazlam w niedziele rano

najgorsze ze sama sobie musialam a mam wlosy do pasa
No to mia豉s troche roboty
kasikaaaa81 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2008-12-24, 18:21   #1840
dodu
Rozeznanie
 
Avatar dodu
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomo軼i: 781
Dot.: Czarnow這se;)

Kochane czarnulki,jestem takze czarnulka ...jednak mam zamiar troszeczke rozjasnic swoje wloski,nie chce zakladac kolejnego watku dla mojej sprawy i zasmiecac forum wiec mysle ze Wy mi pomozecie.Mamy ciemne wloski na ktore jaka kolwiek farba i tak jest niewidoczna,jak moge zmienic swoj kolorek ...dla ulatwienia wklejam kolorek moich wlosow i stronke farby i kolorku jakiego chcialabym miec

mam nadzieje ze nie najedziecie na mnie ze zdradzam czarnulki ;p ale jednak chcialabym wrocic do swojego naturalnego kolorku

pozdrawiam



https://ssl.allegro.pl/item477032887...n_l_oreal.html
Za陰czone zdj璚ia
Rodzaj pliku: jpg S5002422 - Copy.jpg (53,8 KB, 90 za豉dowa)
__________________


"Najwi瘯szym wi瞛ieniem jest przesz這嗆"



"nale篡 kochac rzeczywisto嗆, a nie urojenia... "
dodu jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2008-12-28, 13:33   #1841
dodu
Rozeznanie
 
Avatar dodu
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomo軼i: 781
Dot.: Czarnow這se;)



usmicham sie i przypominam

jezeli pytanie zadane zostalo w zlym watku to prosze mnie przekierowac
__________________


"Najwi瘯szym wi瞛ieniem jest przesz這嗆"



"nale篡 kochac rzeczywisto嗆, a nie urojenia... "
dodu jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2008-12-28, 14:25   #1842
fryz5
Zakorzenienie
 
Avatar fryz5
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Wroc豉w
Wiadomo軼i: 4 138
Dot.: Czarnow這se;)

Cytat:
Napisane przez dodu Poka wiadomo嗆
Kochane czarnulki,jestem takze czarnulka ...jednak mam zamiar troszeczke rozjasnic swoje wloski,nie chce zakladac kolejnego watku dla mojej sprawy i zasmiecac forum wiec mysle ze Wy mi pomozecie.Mamy ciemne wloski na ktore jaka kolwiek farba i tak jest niewidoczna,jak moge zmienic swoj kolorek ...dla ulatwienia wklejam kolorek moich wlosow i stronke farby i kolorku jakiego chcialabym miec

mam nadzieje ze nie najedziecie na mnie ze zdradzam czarnulki ;p ale jednak chcialabym wrocic do swojego naturalnego kolorku

pozdrawiam



https://ssl.allegro.pl/item477032887...n_l_oreal.html
ta farba rozja郾i tylko odrosty, wiem po sobie....
fryz5 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2008-12-28, 19:55   #1843
kasikaaaa81
Raczkowanie
 
Avatar kasikaaaa81
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: z domu
Wiadomo軼i: 126
Dot.: Czarnow這se;)

Cytat:
Napisane przez dodu Poka wiadomo嗆
Kochane czarnulki,jestem takze czarnulka ...jednak mam zamiar troszeczke rozjasnic swoje wloski,nie chce zakladac kolejnego watku dla mojej sprawy i zasmiecac forum wiec mysle ze Wy mi pomozecie.Mamy ciemne wloski na ktore jaka kolwiek farba i tak jest niewidoczna,jak moge zmienic swoj kolorek ...dla ulatwienia wklejam kolorek moich wlosow i stronke farby i kolorku jakiego chcialabym miec

mam nadzieje ze nie najedziecie na mnie ze zdradzam czarnulki ;p ale jednak chcialabym wrocic do swojego naturalnego kolorku

pozdrawiam



https://ssl.allegro.pl/item477032887...n_l_oreal.html
Jesli po這篡sz farbe na swoje wlosy to to nic nie da farba farby nie rozjasni musialabys troszke sciagnac kolor z koncow w這s闚 tzn nie ruszajac odrostow i nalozyc ta farbe ktora Ci sie podoba pozdrawiam
kasikaaaa81 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2008-12-28, 20:29   #1844
dodu
Rozeznanie
 
Avatar dodu
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomo軼i: 781
Dot.: Czarnow這se;)

dzieki Dziewczyny za odzew...domyslam sie ze bedzie troche znac tylko na odrosty dlatego nie wiem co terazmam zrobic z tymi moimi wlosami czarnymi...

sciagnac czyli jak?

moze wiecie o jakims watkui do takich spraw chyba ze mi pomozecie tu
__________________


"Najwi瘯szym wi瞛ieniem jest przesz這嗆"



"nale篡 kochac rzeczywisto嗆, a nie urojenia... "
dodu jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2008-12-28, 22:13   #1845
Czekolada83
BAN sta造
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomo軼i: 5 276
Dot.: Czarnow這se;)

halo, ja ciagle zastanawiam sie nad czernia hebanowa, ostatnio mialam w rekach juz ale bylo jdno pudelko a nie starczyloby mi wiec nie wzielam i znow mam ciemny braz w domu. jakos boje sie tego czarnego mimo ze braz tez wychodzi niemal czarny. tyle ze nzmywan sie z czasem i to mnie powstrzymuje..
Czekolada83 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2008-12-28, 23:31   #1846
strippi
Zakorzenienie
 
Avatar strippi
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Jarosz闚ka
Wiadomo軼i: 10 460
GG do strippi
Dot.: Czarnow這se;)

Cytat:
Napisane przez kasikaaaa81 Poka wiadomo嗆
No to mia豉s troche roboty
noo i to jak

a pozniej pol lazienki granatowa :d haha
__________________
Wielu ludzi powie Ci, 瞠 nie dasz rady, a Ty po prostu odwr鵵 si i powiedz - no to patrz
strippi jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2008-12-29, 22:20   #1847
kasikaaaa81
Raczkowanie
 
Avatar kasikaaaa81
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: z domu
Wiadomo軼i: 126
Cytat:
Napisane przez dodu Poka wiadomo嗆
dzieki Dziewczyny za odzew...domyslam sie ze bedzie troche znac tylko na odrosty dlatego nie wiem co terazmam zrobic z tymi moimi wlosami czarnymi...

sciagnac czyli jak?

moze wiecie o jakims watkui do takich spraw chyba ze mi pomozecie tu
Hmm ci篹ko jest tak poradzic on-line ale napisz jak d逝go farbowa豉s na czarno? jaki jest obecnie Twoj stan w這s闚 tzn czy masz suche zniszczone? czy nie. Jesli nie farbujesz ich zbyt d逝go i maz je w miare zdrowe mozesz zdekoloryzowac swoje wloski np kupujac rozjasniacz do w這s闚 i na這zyc od konca odrostow do konca wlosow potrzymac tak z 15 min i zmyc wtedy na這zyc sobie farbe ktora ci sie podoba Lub mozesz udac sie do fryzjera lub hurtowni fryzjerskiej zakupic sobie produkt np z Goldweli do sciagania koloru tzw dekoloryzator ktory nie zmieni twojego naturalnego kolory (odrostu) a sci庵nie o 2-3 tonow kolor z farbowanych w這s闚 Osobiscie radze wizyte u fryzjera

Cytat:
Napisane przez strippi Poka wiadomo嗆
noo i to jak

a pozniej pol lazienki granatowa :d haha
Znam ten b鏊 zazwyczaj mam ca豉 wanne na czarno dlatego tak sie ociagam z zafarbowaniem swoich wlosow nie chce mi sie potem szorowac lazienkinaszczecie nie mam jeszcze duzych odrostow wiec jeszcze troszke poczekam

Edytowane przez truskawkowawiosna
Czas edycji: 2008-12-30 o 00:10 Pow鏚: post pod postem
kasikaaaa81 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2008-12-29, 23:07   #1848
dodu
Rozeznanie
 
Avatar dodu
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomo軼i: 781
Dot.: Czarnow這se;)

Cytat:
Napisane przez kasikaaaa81 Poka wiadomo嗆
Hmm ci篹ko jest tak poradzic on-line ale napisz jak d逝go farbowa豉s na czarno? jaki jest obecnie Twoj stan w這s闚 tzn czy masz suche zniszczone? czy nie. Jesli nie farbujesz ich zbyt d逝go i maz je w miare zdrowe mozesz zdekoloryzowac swoje wloski np kupujac rozjasniacz do w這s闚 i na這zyc od konca odrostow do konca wlosow potrzymac tak z 15 min i zmyc wtedy na這zyc sobie farbe ktora ci sie podoba Lub mozesz udac sie do fryzjera lub hurtowni fryzjerskiej zakupic sobie produkt np z Goldweli do sciagania koloru tzw dekoloryzator ktory nie zmieni twojego naturalnego kolory (odrostu) a sci庵nie o 2-3 tonow kolor z farbowanych w這s闚 Osobiscie radze wizyte u fryzjera


dziekowac !!

wlosy mam dosc zdrowe,farbuje tak mniej wiecej co 3 miesiace bo wlosy naprawde bardzo wolno mi rosna,wychodzi na to ze czeka mnie dekoloryzowanie...slyszal am ze to niezdrowe dla wlosow wiec chyba rzeczywiscie przejde sie do fryzjera zeby to jednak fachowa reka zrobila,przeciez nie bede czekala na odrosty 10 c-metrowe :p

dziekuje za odzew jeszcze raz i pozdrawiam wszytskie czarnulki

jak juz cos sie u mnie zmieni to dam tu znac

EDIT. aha a na czarno farbnelam pierwszy raz wlasnie ponad jakies 3 miesiace temu,wczesniej byl braz,a a jeszcze wczesniej blond ;p troche szalalam

pozdrawiam
__________________


"Najwi瘯szym wi瞛ieniem jest przesz這嗆"



"nale篡 kochac rzeczywisto嗆, a nie urojenia... "

Edytowane przez dodu
Czas edycji: 2008-12-29 o 23:09
dodu jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2008-12-29, 23:27   #1849
kasikaaaa81
Raczkowanie
 
Avatar kasikaaaa81
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: z domu
Wiadomo軼i: 126
Dot.: Czarnow這se;)

Cytat:
Napisane przez dodu Poka wiadomo嗆


dziekowac !!

wlosy mam dosc zdrowe,farbuje tak mniej wiecej co 3 miesiace bo wlosy naprawde bardzo wolno mi rosna,wychodzi na to ze czeka mnie dekoloryzowanie...slyszal am ze to niezdrowe dla wlosow wiec chyba rzeczywiscie przejde sie do fryzjera zeby to jednak fachowa reka zrobila,przeciez nie bede czekala na odrosty 10 c-metrowe :p

dziekuje za odzew jeszcze raz i pozdrawiam wszytskie czarnulki

jak juz cos sie u mnie zmieni to dam tu znac

EDIT. aha a na czarno farbnelam pierwszy raz wlasnie ponad jakies 3 miesiace temu,wczesniej byl braz,a a jeszcze wczesniej blond ;p troche szalalam

pozdrawiam
Nie ma za co czekam na zdjadka z efektem koloryzacji
kasikaaaa81 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2008-12-30, 08:56   #1850
strippi
Zakorzenienie
 
Avatar strippi
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Jarosz闚ka
Wiadomo軼i: 10 460
GG do strippi
Dot.: Czarnow這se;)

Cytat:
Napisane przez kasikaaaa81 Poka wiadomo嗆

Znam ten b鏊 zazwyczaj mam ca豉 wanne na czarno dlatego tak sie ociagam z zafarbowaniem swoich wlosow nie chce mi sie potem szorowac lazienkinaszczecie nie mam jeszcze duzych odrostow wiec jeszcze troszke poczekam
hehe no ja na szcz瘰cie mam prysznic


ps. juz 4 razy mylam glowe i dalej mam swietny granatowy polysk

jestem bardzo zadowolona
zwlaszcza ze wlosy malo sie zniszczyly
i sa blyszczace
__________________
Wielu ludzi powie Ci, 瞠 nie dasz rady, a Ty po prostu odwr鵵 si i powiedz - no to patrz
strippi jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2008-12-30, 14:13   #1851
Avari
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: r騜nie to bywa
Wiadomo軼i: 461
Dot.: Czarnow這se;)

Cytat:
Napisane przez strippi Poka wiadomo嗆
hehe no ja na szcz瘰cie mam prysznic


ps. juz 4 razy mylam glowe i dalej mam swietny granatowy polysk

jestem bardzo zadowolona
zwlaszcza ze wlosy malo sie zniszczyly
i sa blyszczace
Castingiem czy Preferance? Bo ja jutro rzucam si na casting granatow czer po hebanowej. W ko鎍u na karnawa mo積a zaszale.
Avari jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2008-12-30, 15:33   #1852
strippi
Zakorzenienie
 
Avatar strippi
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Jarosz闚ka
Wiadomo軼i: 10 460
GG do strippi
Dot.: Czarnow這se;)

Cytat:
Napisane przez Avari Poka wiadomo嗆
Castingiem czy Preferance? Bo ja jutro rzucam si na casting granatow czer po hebanowej. W ko鎍u na karnawa mo積a zaszale.
ferie
__________________
Wielu ludzi powie Ci, 瞠 nie dasz rady, a Ty po prostu odwr鵵 si i powiedz - no to patrz
strippi jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2008-12-30, 20:44   #1853
kasikaaaa81
Raczkowanie
 
Avatar kasikaaaa81
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: z domu
Wiadomo軼i: 126
Dot.: Czarnow這se;)

Wpoad mi do g這wy inny pomyszrobie sobie czarne cale a tam gdzie mam dluszsze to sobie walne niebiesko granatoweco wy na to?
kasikaaaa81 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2008-12-30, 21:33   #1854
strippi
Zakorzenienie
 
Avatar strippi
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Jarosz闚ka
Wiadomo軼i: 10 460
GG do strippi
Dot.: Czarnow這se;)

Cytat:
Napisane przez kasikaaaa81 Poka wiadomo嗆
Wpoad mi do g這wy inny pomyszrobie sobie czarne cale a tam gdzie mam dluszsze to sobie walne niebiesko granatoweco wy na to?
oo fajny efekt

poka瞠sz fotk
__________________
Wielu ludzi powie Ci, 瞠 nie dasz rady, a Ty po prostu odwr鵵 si i powiedz - no to patrz
strippi jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2009-01-01, 19:12   #1855
P-o-n-y
Zakorzenienie
 
Avatar P-o-n-y
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomo軼i: 3 904
Dot.: Czarnow這se;)

Jo jestem czarnowlosa od jakiegos tygodnia... Narazie dzieki Castingowi, bo chcialam zeby bylo mi latwiej sciagnac ten kolor w razie, gdyby mi nie podpasowal...
I wsumie... Nie wiem. Zawsze mialam wlosy ciemny br您, marzyly mi sie rude ostatnio a zdecydowalam sie na granatowa czern :P
Zobaczymy co tam dalej wymysle...
P-o-n-y jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2009-01-02, 15:27   #1856
strippi
Zakorzenienie
 
Avatar strippi
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Jarosz闚ka
Wiadomo軼i: 10 460
GG do strippi
Dot.: Czarnow這se;)

Cytat:
Napisane przez P-o-n-y Poka wiadomo嗆
Jo jestem czarnowlosa od jakiegos tygodnia... Narazie dzieki Castingowi, bo chcialam zeby bylo mi latwiej sciagnac ten kolor w razie, gdyby mi nie podpasowal...
I wsumie... Nie wiem. Zawsze mialam wlosy ciemny br您, marzyly mi sie rude ostatnio a zdecydowalam sie na granatowa czern :P
Zobaczymy co tam dalej wymysle...
pode郵ij fotk jak wygl康aj Twoje w這sy
__________________
Wielu ludzi powie Ci, 瞠 nie dasz rady, a Ty po prostu odwr鵵 si i powiedz - no to patrz
strippi jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2009-01-02, 16:43   #1857
P-o-n-y
Zakorzenienie
 
Avatar P-o-n-y
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomo軼i: 3 904
Dot.: Czarnow這se;)

A prosze ;]

Edytowane przez P-o-n-y
Czas edycji: 2010-02-01 o 17:08
P-o-n-y jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2009-01-02, 21:13   #1858
Avari
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: r騜nie to bywa
Wiadomo軼i: 461
Dot.: Czarnow這se;)

Cytat:
Napisane przez strippi Poka wiadomo嗆
ferie
Albo mam kiepski kontakt z w這sami albo woda w Zako do luftu. Zrobi豉m granatow czer (casting) i czer obecna, a granat nawet na kaw nie wst徙i. Heban rulez i koniec!
Avari jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2009-01-02, 21:29   #1859
P-o-n-y
Zakorzenienie
 
Avatar P-o-n-y
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomo軼i: 3 904
Dot.: Czarnow這se;)

Cytat:
Napisane przez Avari Poka wiadomo嗆
Albo mam kiepski kontakt z w這sami albo woda w Zako do luftu. Zrobi豉m granatow czer (casting) i czer obecna, a granat nawet na kaw nie wst徙i. Heban rulez i koniec!
skad ja to znam... ;] moje powyzsze zdjecie wlasnie prezentuje granatowa czern
P-o-n-y jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2009-01-02, 21:49   #1860
Avari
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: r騜nie to bywa
Wiadomo軼i: 461
Dot.: Czarnow這se;)

Cytat:
Napisane przez P-o-n-y Poka wiadomo嗆
skad ja to znam... ;] moje powyzsze zdjecie wlasnie prezentuje granatowa czern

Heh, wy郵emy kartk do granatu Zatem pozostaje wypi za zdrowie hebanowej czerni. Cudowny kolorek! Ciekawe swoj drog czemu nie 豉pie ten granat?
Avari jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Odpowiedz

Tagi
w這sy czarne farbowanie

Nowe w徠ki na forum W這sy i fryzury


Ten w徠ek obecnie przegl康aj: 1 (0 u篡tkownik闚 i 1 go軼i)
 
Narz璠zia

Zasady wysy豉nia wiadomo軼i
Nie mo瞠sz zak豉da nowych w徠k闚
Nie mo瞠sz pisa odpowiedzi
Nie mo瞠sz dodawa zdj耩 i plik闚
Nie mo瞠sz edytowa swoich post闚

BB code is W陰czono
Emotikonki: W陰czono
Kod [IMG]: W陰czono
Kod HTML: Wy陰czono

Gor帷e linki


Data ostatniego posta: 2015-11-28 18:27:49


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 19:43.