Puder i Podkład ciemnieją na twarzy!! Dlaczego?? Proszę o pomoc!! - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2012-10-23, 17:53   #1
Jz666
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2012-01
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 22

Puder i Podkład ciemnieją na twarzy!! Dlaczego?? Proszę o pomoc!!


Witam !! Mam pytanie: dlaczego mój podkład niezależnie od firmy z jakiej kupuje( loreal, essence, rimmel, dermacol, vichy itp )ciemnieje a także puder nawet transparentny bądź zwykły (inglot, avon, fm, max factor i inne) także ciemnieje. Dodam że mam problematyczną cerę tłustą, używam kremu normaderm z vichy . Na forach nie było nic z porad dla mnie. Acha no i dodam także że żaden z produktów nie jest przeterminowany ani nic w tym stylu, pozdrawiam i liczę na porady
Jz666 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-10-23, 18:10   #2
PannaEwelina
Zakorzenienie
 
Avatar PannaEwelina
 
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 5 920
Dot.: Puder i Podkład ciemnieją na twarzy!! Dlaczego?? Proszę o pomoc!!

Moim zdaniem:
1. za gruba warstwa kolorówki stąd oksydacja
2. na tłustej cerze przeważnie kolorówka lekko ciemnieje i ociepla tonację właśnie przez produkowanie przez skórę sebum, ta 'tłustość' połączona z podkładem i pudrem jest po prostu ciemniejsza niż pierwotnie
3. dajesz pod podkład treściwy krem, co też wpływa na ciemnienie

Nawilżaj dobrze skórę wieczorem, a rano przed aplikacją makijażu daj albo lekki beztłuszczowy albo wcale, ew. bazę pod makijaż. Wszystko (także podkład) w małych, rozsądnych ilościach. W ciągu dnia sebum zbieraj nawet zwykłą chusteczką (jeśli tylko przypudrujesz, to sebum i tak na skórze zostaje i całość i tak będzie ciemnieć).
__________________



Blog

Kolekcje makijażowe wiosna/lato 2014

PannaEwelina jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-10-23, 18:15   #3
Jz666
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2012-01
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 22
Dot.: Puder i Podkład ciemnieją na twarzy!! Dlaczego?? Proszę o pomoc!!

a lekki beztłuszczowy to jaki polecasz?? staram się dawać minimalną ilość kolorówki, nie chce mieć efektu maski tylko robić tak by uzyskać jak naj naturalniejszy makijaż
Jz666 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-10-23, 18:15   #4
classic_chic
Zadomowienie
 
Avatar classic_chic
 
Zarejestrowany: 2012-03
Lokalizacja: L.A.
Wiadomości: 1 903
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Puder i Podkład ciemnieją na twarzy!! Dlaczego?? Proszę o pomoc!!

spotkałam się już z opiniami że normaderm vichy lubi trochę ciemnieć
a może byłaś opalona jak go kupowałaś i teraz zbladłaś?
faktycznie spróbuj używać mniej produktu przy aplikacji
i jeszcze pytanie - czym aplikujesz? palcami czy pędzlem? jeśli palcami, to spróbuj pędzlem
classic_chic jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-10-23, 18:29   #5
Ingran
Psycho
 
Avatar Ingran
 
Zarejestrowany: 2011-09
Lokalizacja: Tam, gdzie wrony zawracają
Wiadomości: 8 292
Dot.: Puder i Podkład ciemnieją na twarzy!! Dlaczego?? Proszę o pomoc!!

Czy do każdego pytania musisz zakładać oddzielny wątek...
__________________
Cytat:
Napisane przez redfoxredfox Pokaż wiadomość
miłość to magia, a on pod wpływem miłości swej połowicy zamieni się z dzikiego mustanga w my little pony?
bzdura.





Maybe I'm the one who is the schizophrenic psycho...

Ingran jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-10-23, 18:34   #6
Jz666
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2012-01
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 22
Dot.: Puder i Podkład ciemnieją na twarzy!! Dlaczego?? Proszę o pomoc!!

aplikuję pędzlem a jak zakupiłam vichy to byłam blada tak jak teraz więc opalenizna nie wchodzi w grę dzięki, przyjrzę się temu vichy:P
Jz666 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-10-23, 18:45   #7
PannaEwelina
Zakorzenienie
 
Avatar PannaEwelina
 
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 5 920
Dot.: Puder i Podkład ciemnieją na twarzy!! Dlaczego?? Proszę o pomoc!!

Cytat:
Napisane przez Jz666 Pokaż wiadomość
a lekki beztłuszczowy to jaki polecasz?? staram się dawać minimalną ilość kolorówki, nie chce mieć efektu maski tylko robić tak by uzyskać jak naj naturalniejszy makijaż
Ja mam samorobione serum matująco-nawilżające na noc, a rano nie używam kremu, jeśli już to tylko bazę (też mam tłusta cerę). Nawilżaj dobrze w nocy, rano delikatnie przetrzyj cerę micelem.
Używam Revlon Colorstaya i jeśli mi lekko ciemnieje to dopiero póóóźnym wieczorem.
__________________



Blog

Kolekcje makijażowe wiosna/lato 2014

PannaEwelina jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-10-23, 21:46   #8
Jz666
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2012-01
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 22
Dot.: Puder i Podkład ciemnieją na twarzy!! Dlaczego?? Proszę o pomoc!!

Cytat:
Napisane przez PannaEwelina Pokaż wiadomość
Ja mam samorobione serum matująco-nawilżające na noc, a rano nie używam kremu, jeśli już to tylko bazę (też mam tłusta cerę). Nawilżaj dobrze w nocy, rano delikatnie przetrzyj cerę micelem.
Używam Revlon Colorstaya i jeśli mi lekko ciemnieje to dopiero póóóźnym wieczorem.

no to w sumie jak wieczorkiem ściemnieje to się nic nie stanie to może i ja spróbuję Revlon Colorstay ..dużo znajomych z niego korzysta i same dobre opinie o nim slyszę i chyba nadszedł czas na wypróbowanie xD
Jz666 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-10-23, 21:51   #9
PannaEwelina
Zakorzenienie
 
Avatar PannaEwelina
 
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 5 920
Dot.: Puder i Podkład ciemnieją na twarzy!! Dlaczego?? Proszę o pomoc!!

Cytat:
Napisane przez Jz666 Pokaż wiadomość
no to w sumie jak wieczorkiem ściemnieje to się nic nie stanie to może i ja spróbuję Revlon Colorstay ..dużo znajomych z niego korzysta i same dobre opinie o nim slyszę i chyba nadszedł czas na wypróbowanie xD
Są dwie wersje do suchej i tłustej, spróbuj tej do tłustej
__________________



Blog

Kolekcje makijażowe wiosna/lato 2014

PannaEwelina jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-10-26, 16:18   #10
fiasco
Wtajemniczenie
 
Avatar fiasco
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Kielce/Łódź
Wiadomości: 2 428
Dot.: Puder i Podkład ciemnieją na twarzy!! Dlaczego?? Proszę o pomoc!!

co do ciemnienia - widzę wyraźnie po sobie tę zależność, że gdy skóra jest naprawdę dobrze nawilżona, kosmetyki mniej na niej oksydują. Więc dobrze jest zadbać o porządne nawilżenie cery

Btw., Revlon CS to jeden z kapryśniejszych podkładów, potrafi ciemnieć. Stara wersja ciemniała na mojej twarzy baaardzo, nowa już sporo mniej, i to właśnie wtedy, kiedy nie nawilżam dobrze skóry
__________________
Don't worry. I don't have low self-esteem. It's a mistake. I have low esteem for everyone else.
fiasco jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-10-27, 14:33   #11
dark01
Zakorzenienie
 
Avatar dark01
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Warszawa/Łęczna
Wiadomości: 5 133
GG do dark01 Send a message via Skype™ to dark01
Dot.: Puder i Podkład ciemnieją na twarzy!! Dlaczego?? Proszę o pomoc!!

...
ważne,żeby po oczyszczeniu twarzy przed makijażem koniecznie wklepac tonik--to przywraca skórze odpowiednie ph skóry i równowagę elektrolityczną w naskórku.
__________________
DO ZApamiętania : Dry skin is a lack of oil, dehydrated skin is a lack of water.

wizażowo&pazurkowo
dark01 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 09:35.