Wzmacniacz koloru - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz

Narzędzia
Stary 2012-11-05, 13:53   #1
eisid
Przyczajenie

Wzmacniacz koloru

Liczę na wyrozumiałość jeśli takowy wątek już istnieje. Jestem początkująca w "wizażowaniu" i mimo usilnych starań nie odnalazłam niczego na ten temat.
Otóż przeglągają strony z profesjonalnymi farbami fryzjerskimi natknęłam się właśnie na WZMACNIACZE koloru.
Tylko teraz pytanie? Czy służą jako dodatek do sporządzanej mieszanki farba+utleniacz? Czy może do późniejszego wzmacniania,przywracania utraconego koloru?
Czy któraś a Was stosowała? Jakie są efekty?
Chciała bym zatrzymać "błysk" na moich farbowanych rudych włosach
Będę wdzięczna za każdą odp.
eisid jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-11-09, 06:23   #2
SugarbabyLove
Zakorzenienie

Wpisy w blogu: 2
Dot.: Wzmacniacz koloru

Cytat:
Napisane przez eisid Pokaż wiadomość
Liczę na wyrozumiałość jeśli takowy wątek już istnieje. Jestem początkująca w "wizażowaniu" i mimo usilnych starań nie odnalazłam niczego na ten temat.
Otóż przeglągają strony z profesjonalnymi farbami fryzjerskimi natknęłam się właśnie na WZMACNIACZE koloru.
Tylko teraz pytanie? Czy służą jako dodatek do sporządzanej mieszanki farba+utleniacz? Czy może do późniejszego wzmacniania,przywracania utraconego koloru?
Czy któraś a Was stosowała? Jakie są efekty?
Chciała bym zatrzymać "błysk" na moich farbowanych rudych włosach
Będę wdzięczna za każdą odp.