Pielęgnujący cień avon-który? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2004-01-05, 18:54   #1
Yoanna
Raczkowanie
 
Avatar Yoanna
 
Zarejestrowany: 2002-12
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 166

Pielęgnujący cień avon-który?


Witam. Jak w temacie. Dziewczyny napiszcie, który odcień jest warty wyprobowania oprócz Lace i Quartz? Mam ciemnobrązowe oczy. Są dwa brązy i nie wiem, który się ładniej prezentuje, a moze Heather?
pozdrawiam
Yoanna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-01-05, 21:33   #2
Yoanna
Raczkowanie
 
Avatar Yoanna
 
Zarejestrowany: 2002-12
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 166
Re: Pielęgnujący cień avon-który?

Podciągam, moze ktoras uzywa??
Yoanna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-01-05, 21:49   #3
Estella
Zakorzenienie
 
Avatar Estella
 
Zarejestrowany: 2003-04
Wiadomości: 8 638
Re: Pielęgnujący cień avon-który?

Ja mialam Quartz i bylam b.zadowlona,sliczny jasny roz.
A Heather ma kolezanka i mi sie niezbyt podoba:/
Moze warto sprawdzic te brazowe kolorki na jakims stoisku?
Bo kolory w katalogu nie s aidentyczne z rzeczywistoscia(ja myslalam ze to bedzie taki brudny roz,a to jest jasniutki,ale tez sliczny)
__________________
[SIGPIC][/SIGPIC]

Każde przeżyte życie po części składa się z tego, czego nie zrobiło się albo nie powiedziało w jedynym właściwym momencie.
Siegfried Obermeier
Estella jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-01-05, 21:52   #4
Senorita
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-12
Wiadomości: 124
Re: Pielęgnujący cień avon-który?

Heather to raczej podchodzi pod fiolet, natomiast brązy to Subtle Bliss i Tiger's eye.Ten pierwszy to ciepły,sredni odcień brązu, ale moim zdaniem do ciemnobrązowych oczu bardzo pasuje tiger's eye,jest perłowy, ładnie połyskuje,naprawdę miły kolorek-sama uzywam do brązowych oczek Natomiast ten drugi może wyjść jakiś ceglasto-miedziano-nijaki na powiece.Tak mi się wydaje przynajmniej.
Senorita jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-01-05, 21:54   #5
Senorita
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-12
Wiadomości: 124
Re: Pielęgnujący cień avon-który?

aha, a mogłabyś napisać jeszcze jaki jest w rzeczywistości kolorek Lace? to jest jakieś takie ecru???
Senorita jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-01-05, 21:55   #6
Estella
Zakorzenienie
 
Avatar Estella
 
Zarejestrowany: 2003-04
Wiadomości: 8 638
Re: Pielęgnujący cień avon-który?

Ale Heather to tkai brudny fiolet,mi sie osobiscie nie podoba,chociaz uwielbiam fiolety
__________________
[SIGPIC][/SIGPIC]

Każde przeżyte życie po części składa się z tego, czego nie zrobiło się albo nie powiedziało w jedynym właściwym momencie.
Siegfried Obermeier
Estella jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-01-05, 22:13   #7
Yoanna
Raczkowanie
 
Avatar Yoanna
 
Zarejestrowany: 2002-12
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 166
Re: Pielęgnujący cień avon-który?

Ok,dzieki dziewczyny za opinie
Yoanna jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 03:13.