Essence - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie

Notka

Paznokcie Forum, na którym kompleksowo traktujemy tematykę pielęgnacji i zdobienia paznokci.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-08-12, 09:35   #1
Ami
Zakorzenienie
 
Avatar Ami
 
Zarejestrowany: 2002-03
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 845

Essence


Dziewczyny, w ostatnim Twoim Stylu piszą o produktach do pielęgnacji paznokci firmy Essence (chyba niemieckiej). Zapowiada się ciekawie. Widziałyście to gdzieś albo miałyście okazję wypróbować?
Ami jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-13, 12:39   #2
Ami
Zakorzenienie
 
Avatar Ami
 
Zarejestrowany: 2002-03
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 845
Dot.: Essence

Buu, nikt nic nie wie?
Ami jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-13, 12:44   #3
Daroosia
Przyczajenie
 
Avatar Daroosia
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Wiadomości: 14
GG do Daroosia
Smile Dot.: Essence

Tak jest to niemiecka firma ale niestety nie mialam okazji wyprobowac lakierow. Mam szminke i kilka cieni do powiek i sa switne a przy tym bardzo tanie Wiec z lakierami moze byc podobnie
__________________
"Nie istnieje droga na skróty do miejsc, do których dojść warto" - Beverly Sills
Daroosia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-13, 13:43   #4
Ami
Zakorzenienie
 
Avatar Ami
 
Zarejestrowany: 2002-03
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 845
Dot.: Essence

A tak normalnie w drogeriach kupowałaś ich kosmetyki?
Ami jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-13, 16:37   #5
stowka
Rozeznanie
 
Avatar stowka
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: HH/Stargard
Wiadomości: 754
GG do stowka
Dot.: Essence

Lakiery nie sa zaciekawe.Sama skusilam sie ich niska cena. Odpryskuja juz na drugi dzien.....Fajny jest natomiast plyn do demakijazu oczu i dwufazowy do makijazu.Zmywacze do paznokci tez sa ok.Bibulki matujace tez fajne. Jak na razie nie sa dostepne we wszystkich drogeriach,przynajmniej u mnie.
stowka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-13, 17:13   #6
paola87
Raczkowanie
 
Avatar paola87
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Gdynia
Wiadomości: 56
GG do paola87
Dot.: Essence

Witam Ja mam z firmy essence brokatowy eyeliner do oczu i jest świetny...Tylko że mi koleżanka przywiozła z Niemiec bo u nas nigdzie nic z tej firmy nie widzialam :/ A o lakierach nie mam pojecia...
paola87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-13, 19:04   #7
rzyrafka
Zakorzenienie
 
Avatar rzyrafka
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 14 598
Dot.: Essence

ja wiem tylko tyle ze jest ot tania mlodziezowa niemiecka linia kosmetyków i jest dostepna w Kosmeterii- to chyba w którejs warszawskiej Galerii Centrum. Tez z niecierpliwoscia czekam na te kosmetyki jednak Kraków baardzo oporny jest na wszelkie nowosci
__________________
*
Łydka
*
rzyrafka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-13, 19:11   #8
davi
BAN stały
 
Avatar davi
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Wieliczka
Wiadomości: 304
GG do davi Wyślij wiadomość przez MSN do davi
Exclamation Dot.: Essence

hmm jak Kraków odporny to Wieliczka tym bardziej Nic tylko czekać na to cacko i wyprubujemy.
davi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-13, 19:15   #9
Sardynka88
Raczkowanie
 
Avatar Sardynka88
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 194
Dot.: Essence

w Gdyni też nigdzie nie ma....
__________________
born free,die free...
Sardynka88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-13, 21:02   #10
Ami
Zakorzenienie
 
Avatar Ami
 
Zarejestrowany: 2002-03
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 845
Dot.: Essence

Cytat:
Napisane przez rzyrafka
ja wiem tylko tyle ze jest ot tania mlodziezowa niemiecka linia kosmetyków i jest dostepna w Kosmeterii- to chyba w którejs warszawskiej Galerii Centrum. Tez z niecierpliwoscia czekam na te kosmetyki jednak Kraków baardzo oporny jest na wszelkie nowosci
O, to w takim razie trzeba się będzie przejechać do Galerii Centrum. Strasznie mnie te kosmetyki zaintrygowały. Miał być jakiś peeling waniliowy itp. cudeńka. Ładnie na zdjęciach wyglądały.
Ami jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-13, 21:23   #11
Daroosia
Przyczajenie
 
Avatar Daroosia
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Wiadomości: 14
GG do Daroosia
Smile Dot.: Essence

Cytat:
Napisane przez Ami
A tak normalnie w drogeriach kupowałaś ich kosmetyki?

Ami kupilam je w Niemczech w drogerii Budnikowsky u nas niestety tych kosmetykow jeszcze nigdzie nie widzialam
__________________
"Nie istnieje droga na skróty do miejsc, do których dojść warto" - Beverly Sills
Daroosia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-16, 23:45   #12
rzyrafka
Zakorzenienie
 
Avatar rzyrafka
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 14 598
Dot.: Essence

haha!! znalazlam essence w Krakowie! Co prawda tylko linie z produktami do paznokci, ale zawsze to cos jest w aptece sieci Super-Pharm w Galerii Kazimierz.byl potrójny zestaw od frencza- 21 zl, 4 lakiery nawierzchniowe do frencza po ok 10 zl i rózne odzywki od paznokci a takze preparaty w pisakach - zmywacze, zele do skórek itp. wszystko ot nie przekracza nawet 30 zl wiec mysle ze sporo z nich znajdzie sie u mnie w szufladce niedlugo
__________________
*
Łydka
*
rzyrafka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-16, 23:50   #13
Ami
Zakorzenienie
 
Avatar Ami
 
Zarejestrowany: 2002-03
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 845
Dot.: Essence

Rzyrafko, jakbyś coś zakupiła, to koniecznie daj znać jak się spisuje.
A ja przy najbliższej okazji skoczę do Super-Pharmu i do Kosmeterii.
Ami jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-17, 00:02   #14
rzyrafka
Zakorzenienie
 
Avatar rzyrafka
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 14 598
Dot.: Essence

oczywiscie ze dam znaclecz w moich planach zakupowych paznokcie jakos zjechaly dalej- na razie usta i oczka.
Pozdrawiam
__________________
*
Łydka
*
rzyrafka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-21, 10:42   #15
MagJa
Zakorzenienie
 
Avatar MagJa
 
Zarejestrowany: 2003-09
Lokalizacja: ostr
Wiadomości: 11 210
Dot.: Essence

A może już zdążyła któraś z Was wypróbować jakąś odżywkę do paznokci? Byłam wczoraj w SuperPharm i zainteresował mnie taki żel do skórek (oliwka KillyS znów mi się popsuła całe szczęście tym razem niewiele jej zostało) i odżywki z serii 5000 (są w sumie dwie). Sama ze 2 miesiące temu kupiłam zmywacz do paznokci bezacetonowy malinowy i w sumie jestem z niego bardzo zadowolona. Z tym, że nie ma co liczyć na zapach malin, zresztą ja się go nawet nie spodziewałam - malinki na butelce dojrzałam później.
A tak w ogóle wszystkie kosmetyki można pooglądać (i jak ktoś zna niemiecki to nawet o nich poczytać) tu www.essence-cosmetics.com Szkoda tylko, że w naszym pięknym kraju są tylko kosmetyki do pazurków, a kolorówki niet
MagJa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-21, 11:28   #16
Chomiczka
Rozeznanie
 
Avatar Chomiczka
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 885
GG do Chomiczka
Smile Dot.: Essence

Ami, stoisko Essence jest juz od dawna w Galerii Centrum (w Kosmeterii), tez czytalam jakis czas temu w TS o ich odzywkach do paznokci, ale nie widzialam i ch jeszcze wszystkich w GC,,, nie wiem wiec jak z jakoscia, jest to tania marka, dla nastolatek raczej, ja mam juz swoja sprawdzona odzywke na wszelkie problemy paznokciowe, wiec te z Essence mnie nie kusza...

ale wybierz sie do GC,tam maja swoje cale stoisko. aha w Super Pharmie (w CH>ARKADIA) przynajmniej nie widzialam Essence, moze tylko sa w Krakowie...
__________________

Chomiczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-25, 19:54   #17
Beekeeper
Zakorzenienie
 
Avatar Beekeeper
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 816
Wyślij wiadomość przez MSN do Beekeeper
Dot.: Essence

Hej,dziolszki, ja dzis napotkalam sie na wystawke Essence w Superpharm (we Wroclawiu of course) i musze powiedziec, ze maja bardzo ciekawa i szeroka ofertę - wszystko do paznokci... Pytalam sie tez o kolorowke, czy bedzie, no ale nic nie wiedzieli...:/
Jestescie zadowolone z ich produktow??
__________________
Como se porta la vida cuando vales lo que tienes...
Beekeeper jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-25, 20:06   #18
burn-it-up
Zakorzenienie
 
Avatar burn-it-up
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Wrocław :)
Wiadomości: 7 854
GG do burn-it-up
Smile Dot.: Essence

Cytat:
Napisane przez Beekeeper
Hej,dziolszki, ja dzis napotkalam sie na wystawke Essence w Superpharm (we Wroclawiu of course) i musze powiedziec, ze maja bardzo ciekawa i szeroka ofertę - wszystko do paznokci... Pytalam sie tez o kolorowke, czy bedzie, no ale nic nie wiedzieli...:/
Jestescie zadowolone z ich produktow??
Ja miałam dwa zmywacze.Jedne kupiony w warszawskiej Galerii Centrum(waniliowy) a drugi malinowy juz we Wrocławiu.Szczególnie pierwszy mi się podobał-śliczny zpaach
__________________
Mój kosmetyczny blog
burn-it-up jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-25, 20:08   #19
Beekeeper
Zakorzenienie
 
Avatar Beekeeper
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 816
Wyślij wiadomość przez MSN do Beekeeper
Dot.: Essence

oooo malinki,mniam mniam to chyba kupie! a ile kosztowal? pamietasz moze, bo nie patrzylam jakos na ceny. Aha, i czy jest z acetonem??
__________________
Como se porta la vida cuando vales lo que tienes...
Beekeeper jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-25, 20:33   #20
tiara
Zadomowienie
 
Avatar tiara
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Wrocław / Kielce
Wiadomości: 1 220
GG do tiara
Dot.: Essence

Superpharm przy Olawskiej Beekeeperku? Bo musze zobaczyc o to za firma
tiara jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-25, 21:13   #21
burn-it-up
Zakorzenienie
 
Avatar burn-it-up
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Wrocław :)
Wiadomości: 7 854
GG do burn-it-up
Wink Dot.: Essence

Cytat:
Napisane przez tiara
Superpharm przy Olawskiej Beekeeperku? Bo musze zobaczyc o to za firma
Ja co prawda nie Beekeeper ale mogę potwierdzic,że chodzi o tą SuperPharmę
__________________
Mój kosmetyczny blog
burn-it-up jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-25, 21:14   #22
burn-it-up
Zakorzenienie
 
Avatar burn-it-up
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Wrocław :)
Wiadomości: 7 854
GG do burn-it-up
Talking Dot.: Essence

Cytat:
Napisane przez Beekeeper
oooo malinki,mniam mniam to chyba kupie! a ile kosztowal? pamietasz moze, bo nie patrzylam jakos na ceny. Aha, i czy jest z acetonem??
Malinowy jest bez acetonu,a zpach naprawdę długo trzyma się na pazurkach.Ceny dokładnej nie pamiętam ale chyba około 6-7zł
__________________
Mój kosmetyczny blog
burn-it-up jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-25, 21:24   #23
Beekeeper
Zakorzenienie
 
Avatar Beekeeper
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 816
Wyślij wiadomość przez MSN do Beekeeper
Dot.: Essence

Cytat:
Napisane przez tiara
Superpharm przy Olawskiej Beekeeperku? Bo musze zobaczyc o to za firma
nio, ten przy Olawskiej. Jak sie wchodzi tymi naroznym drzwiami, to trzeba isc prosto, wzdluz okna, az napotkasz taka wysepke, a na niej Essence Na pewno zauwazysz!
__________________
Como se porta la vida cuando vales lo que tienes...
Beekeeper jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-25, 21:29   #24
burn-it-up
Zakorzenienie
 
Avatar burn-it-up
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Wrocław :)
Wiadomości: 7 854
GG do burn-it-up
Talking Dot.: Essence

spojrzałam na cenę na buteleczce(okoazało się,że jeszcze jest)zmywacz kosztuje dokładnie 6,49
__________________
Mój kosmetyczny blog
burn-it-up jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-25, 23:04   #25
MagJa
Zakorzenienie
 
Avatar MagJa
 
Zarejestrowany: 2003-09
Lokalizacja: ostr
Wiadomości: 11 210
Dot.: Essence

Cytat:
Napisane przez burn-it-up
Malinowy jest bez acetonu,a zpach naprawdę długo trzyma się na pazurkach.Ceny dokładnej nie pamiętam ale chyba około 6-7zł
A w moim zapach malin czuję jak się baaaardzo mocno wwącham. Dla mnie to on malinowy jest tylko z rysunku na butelce. Ale ogólnie polecam
MagJa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-25, 23:07   #26
Beekeeper
Zakorzenienie
 
Avatar Beekeeper
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 816
Wyślij wiadomość przez MSN do Beekeeper
Dot.: Essence

A ile ml ma?
__________________
Como se porta la vida cuando vales lo que tienes...
Beekeeper jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-26, 09:54   #27
burn-it-up
Zakorzenienie
 
Avatar burn-it-up
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Wrocław :)
Wiadomości: 7 854
GG do burn-it-up
Dot.: Essence

Cytat:
Napisane przez Beekeeper
A ile ml ma?
150ml.A co do zapachu to oczywiście czuć po zmyciu pazurków,w butelce pachnie normalnym zmywaczem
__________________
Mój kosmetyczny blog
burn-it-up jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-27, 20:16   #28
asia84
Rozeznanie
 
Avatar asia84
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 594
GG do asia84
Dot.: Essence

Ja z firmy essence mam:
-biala kredke do paznokci - raczej nie rozni sie od innych firm, ale calkiem fajna
-plyn do skorek w pisaku - jak dla mnie to troszke slaby, wole plyn loveli z Rossmana
-nabłyszczacz w pisaku do paznokci - jak ktos nie maluje paznokci lakierem - swietna sprawa
-zmywacz do paznokci w pisaku - niezastapiony kiedy podaczas malowania pazurkow zahaczy sie o skorki
-odzywka do paznokci express nail repair 5000 - boska, najlepsza odzywka jaka mialam, lepsza nawet od SH No more peeling
-tusz do rzes fibre mascara - fajnie wydluza rzesy
-cien do oczu w pudrze High shine - bardzo fajny
To chyba wszystko Uwazam, ze kosmetyki tej firmy sa bardzo fajne i godne polecenia. Dodam, ze wszystkie zakupy robilam w Niemczech i cena zadnego z kosmetykow nie przekroczyla 3 euro!
asia84 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-27, 20:25   #29
MagJa
Zakorzenienie
 
Avatar MagJa
 
Zarejestrowany: 2003-09
Lokalizacja: ostr
Wiadomości: 11 210
Dot.: Essence

Cytat:
Napisane przez asia84
-odzywka do paznokci express nail repair 5000 - boska, najlepsza odzywka jaka mialam, lepsza nawet od SH No more peeling
Czy to taka z niebieskim metalicznym papierkiem czy srebrnym(czy białym, nie pamiętam)? Bo oglądałam dziś te odżywki i nawet się zastanawiałam nad zakupem, bo drogie nie są - 12,99zł. Z tym, że na tej niebieskiej było coś o przyspieszaniu wzrostu i o tym, że się ją ściąga na drugi dzień z paznokci i znów maluje. A ta srebrna była taka zwykła chyba.
MagJa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-27, 21:32   #30
asia84
Rozeznanie
 
Avatar asia84
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 594
GG do asia84
Dot.: Essence

Na buteleczce jest srebrna polyskujaca naklejka i ciemno zielony napis. Wczesniej mialam tez odzywke z tej firmy, ale bez polyskujacej naklejki tylko z takim nalozonym zielonym papierkiem. Z tego co pamietam to odzywke ta trzeba bylo zmyc chyba nastepnego dnia, potem pomalowac dwa razy...nie pamietam dokladnie w kazdym badz razie obie te odzywki uzywalam zawsze jako podklad pod lakier i pazurki naprawde byly mocne i sie nie lamaly.
asia84 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Paznokcie


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 18:03.