Kosmetyki Essence - cz. XV - Strona 165 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2014-04-16, 11:42   #4921
edyta508
Zakorzenienie
 
Avatar edyta508
 
Zarejestrowany: 2013-05
Wiadomości: 9 382
GG do edyta508
Dot.: Kosmetyki Essence - cz. XV

Cytat:
Napisane przez GrumpyCat Pokaż wiadomość
W ogóle mnie te kolorowe tusze nie przekonują
mnie tez, do mnie nie pasuja

Wysłane z aplikacji mobilnej Wizaz Forum.
edyta508 jest offline  
Stary 2014-04-16, 12:19   #4922
gohhha
Raczkowanie
 
Avatar gohhha
 
Zarejestrowany: 2009-07
Lokalizacja: trn/krk
Wiadomości: 321
Dot.: Kosmetyki Essence - cz. XV

A ja mam lawendowy i daję go na dolne rzęsy. Według mnie wygląda super, bo dopiero z bliska go widać. Chociaż chłopaki z pracy mnie spytali, czemu mam podbite oczy... :PP
__________________
Podpisu jest aktualnie brak
gohhha jest offline  
Stary 2014-04-16, 12:42   #4923
pozycja77
Zadomowienie
 
Avatar pozycja77
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: miasteczko w PL
Wiadomości: 1 303
Dot.: Kosmetyki Essence - cz. XV

Cytat:
Napisane przez gohhha Pokaż wiadomość
A ja mam lawendowy i daję go na dolne rzęsy. Według mnie wygląda super, bo dopiero z bliska go widać. Chociaż chłopaki z pracy mnie spytali, czemu mam podbite oczy... :PP
chlopcy widac maja bardziej konserwatywne poglady
__________________
40 42 44 46 .... 64 66
zapuszczam włosy

Szczęściem jednego człowieka jest drugi człowiek.L&Ł
pozycja77 jest offline  
Stary 2014-04-16, 12:54   #4924
coco_kiciusia
Zadomowienie
 
Avatar coco_kiciusia
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: z domku
Wiadomości: 1 896
Dot.: Kosmetyki Essence - cz. XV

Heh... kolorowe tusze to jedyny powód dla którego nie lubię faktu że mam naturalnie ciemne rzęsy
__________________
coco_kiciusia jest offline  
Stary 2014-04-16, 16:09   #4925
loriain
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2014-04
Wiadomości: 58
Talking Dot.: Kosmetyki Essence - cz. XV

Czesc dziewczyny ;-) tak czytam i czytam ten watek az w koncu zebralam sie do zarejestrowania :-P Z essence zapoznalam sie jakies dwa lata temu w momncie wyemigrowania do Niemiec. Glownie kupuje lakiery do paznokci,z wiekszosci jestrm zadowolona, ich trwalosc dwudniowa mi nie przeskadza specjalnie bo lubie zmieniac barwe :-P ostatnio zakochalam sie w nowym wypuscie 'candies nails'. Nie mam pojecia czy w Polsce sa juz dostepne, przepiekne pastele w bodajze 6 roznych odcieniach. Co prawda trzeba nalozyc trzy warstwy zeby byl mocno widoczy kolor, ale za to trwalosc... spokojnie tydzien (moja znajoma ktorej lakiery trzymaja sie max.2dni jest zachwycona!). Ponadto wedlug producenta maja jakies dzialania ochronne itd ale tego nie zauwazylam (mam takie mocne paznokcie naturalnie ze bardziej przypominaja pazurki jakiegos zwierzatka :-P)
loriain jest offline  
Stary 2014-04-16, 16:12   #4926
zoila
Klientka w krawacie
 
Avatar zoila
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 18 077
Dot.: Kosmetyki Essence - cz. XV

Cytat:
Napisane przez loriain Pokaż wiadomość
Czesc dziewczyny ;-) tak czytam i czytam ten watek az w koncu zebralam sie do zarejestrowania :-P Z essence zapoznalam sie jakies dwa lata temu w momncie wyemigrowania do Niemiec. Glownie kupuje lakiery do paznokci,z wiekszosci jestrm zadowolona, ich trwalosc dwudniowa mi nie przeskadza specjalnie bo lubie zmieniac barwe :-P ostatnio zakochalam sie w nowym wypuscie 'candies nails'. Nie mam pojecia czy w Polsce sa juz dostepne, przepiekne pastele w bodajze 6 roznych odcieniach. Co prawda trzeba nalozyc trzy warstwy zeby byl mocno widoczy kolor, ale za to trwalosc... spokojnie tydzien (moja znajoma ktorej lakiery trzymaja sie max.2dni jest zachwycona!). Ponadto wedlug producenta maja jakies dzialania ochronne itd ale tego nie zauwazylam (mam takie mocne paznokcie naturalnie ze bardziej przypominaja pazurki jakiegos zwierzatka :-P)
Witaj .
No i masz, przez ciebie je chcę. Oglądałam je jakiś czas temu, ale się nie zdecydowałam. Szkoda, że trzeba trzech warstw :/
__________________
Irytują mnie ludzie, którym wydaje się, że na wszystkim się znają.

WYMIANA KSIĄŻKOWA


zoila jest offline  
Stary 2014-04-16, 16:17   #4927
loriain
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2014-04
Wiadomości: 58
Dot.: Kosmetyki Essence - cz. XV

No po jednej warstwie tylko ledwo widoczny polysk przy dwoch juz jest niezle, a trzecia daje na drugi dzien rano bo zawsze ale to zawsze mi sie zrobia odgniecenia od koldry :-P i wtedy juz jest ideal mam fiolet, zielen i brudna biel (dla mnie to zolty po prostu :-P)
loriain jest offline  
Stary 2014-04-16, 16:31   #4928
Charmain
Zakorzenienie
 
Avatar Charmain
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Hl.m. Praha
Wiadomości: 24 169
Dot.: Kosmetyki Essence - cz. XV

Na floriańskiej pani zaraz będzie wykładala pędzle
Charmain jest offline  
Stary 2014-04-16, 16:53   #4929
Olkaaaa_s
Wtajemniczenie
 
Avatar Olkaaaa_s
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 2 889
Dot.: Kosmetyki Essence - cz. XV

Cytat:
Napisane przez Charmain Pokaż wiadomość
Na floriańskiej pani zaraz będzie wykładala pędzle
To się nazywa relacja na żywo

Co do Candy Nails- potwierdzam, trzymają się długo. Mam fioletowy kolor, który trzeba nakładać co prawda w trzech warstwach, ale trzymał się na moich słabych paznokciach 4-5 dni
__________________
What has two thumbs and doesn't give a crap? BOB KELSO.

od 12.12.2014- 2700 ml krwi pełnej+300ml KKP



Be fit
Olkaaaa_s jest offline  
Stary 2014-04-16, 17:00   #4930
Charmain
Zakorzenienie
 
Avatar Charmain
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Hl.m. Praha
Wiadomości: 24 169
Dot.: Kosmetyki Essence - cz. XV

Jak mam czekając gapić się w niebo to mogę napisać
Ale w sumie czy wyłoży zaraz to nie wiadomo - zostawiła koszyk z pędzlami przy oknie i gdzieś poszła to "uszczupliłam" koszyk

Edytowane przez Charmain
Czas edycji: 2014-04-16 o 18:25
Charmain jest offline  
Stary 2014-04-16, 20:31   #4931
Lobuziaczka
Raczkowanie
 
Avatar Lobuziaczka
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: Krk
Wiadomości: 70
Dot.: Kosmetyki Essence - cz. XV

Nie wiem czy bedzie miala co wylozyc, bo zrobilam maly nalot z kolezanka i w tym koszyku zostaly resztki wybaczcie. Pozniej pozostale ekspedientki cos sobie odlozyly. Szkoda, ze nie,bylo w ogole pedzli kabuki, bo na nie mialam najwieksza ochote.
Jeszcze byla cala, nietknieta limitka z catrice. Kolory boskie!! <3
Lobuziaczka jest offline  
Stary 2014-04-16, 22:11   #4932
Soemi
Raczkowanie
 
Avatar Soemi
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 237
Dot.: Kosmetyki Essence - cz. XV

Cytat:
Napisane przez Charmain Pokaż wiadomość
Na floriańskiej pani zaraz będzie wykładala pędzle
A mi rano powiedziano, że nic nie wiadomoo żadnych pędzlach i żebym zajrzała za dwa tygodnie, może wtedy. Ehhh ciekawe czy dorwę to co chce jutro rano...
__________________
Bloguje:
soemi87.blogspot.com

Soemi jest offline  
Stary 2014-04-17, 00:12   #4933
IgnisDivine
Wtajemniczenie
 
Avatar IgnisDivine
 
Zarejestrowany: 2009-08
Lokalizacja: Centralna Polska
Wiadomości: 2 033
Dot.: Kosmetyki Essence - cz. XV

W Łodzi pustki. Byłam dziś na Piotrkowskiej, na Limankę dzwoniłam, nikt nic nie wie, nigdzie nie ma
__________________
Keep Calm and Studiuj Studia


Wymiankowo wielkie!
IgnisDivine jest offline  
Stary 2014-04-17, 08:57   #4934
XminorXlosX
Zakorzenienie
 
Avatar XminorXlosX
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 5 826
Dot.: Kosmetyki Essence - cz. XV

Cytat:
Napisane przez Lobuziaczka Pokaż wiadomość
Nie wiem czy bedzie miala co wylozyc, bo zrobilam maly nalot z kolezanka i w tym koszyku zostaly resztki wybaczcie. Pozniej pozostale ekspedientki cos sobie odlozyly. Szkoda, ze nie,bylo w ogole pedzli kabuki, bo na nie mialam najwieksza ochote.
Jeszcze byla cala, nietknieta limitka z catrice. Kolory boskie!! <3
Oo tak ja sie zadowolilam pomadka w wersji cherry z Catrice, bo w Gliwicach z Essence znalazlam tylko flat topa, gabki i zalotki az z wrazenia zapomnialam o eyelinerze :-P


Wysłane z aplikacji mobilnej Wizaz Forum.
__________________

XminorXlosX jest offline  
Stary 2014-04-17, 09:25   #4935
ouuGlamour
Wtajemniczenie
 
Avatar ouuGlamour
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 2 082
Dot.: Kosmetyki Essence - cz. XV

Cytat:
Napisane przez Charmain Pokaż wiadomość
Na floriańskiej pani zaraz będzie wykładala pędzle



a wiecie coś o lubelskim hebe?
ouuGlamour jest offline  
Stary 2014-04-17, 09:35   #4936
Rotkohl
Zakorzenienie
 
Avatar Rotkohl
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 16 153
Dot.: Kosmetyki Essence - cz. XV

Cytat:
Napisane przez emememsik Pokaż wiadomość
Dziewczyny, zakochałam się w zielonym, kolorowym tuszu, który mam: http://www.lusterko.net/2014/04/kolo...i-essence.html

Jestem zachwycona takim efektem. Chcę kupić jeszcze jeden, ale nie mogę się zdecydować, czy brać niebieski czy granatowy. Jak myślicie, który kolor będzie bardziej widoczny na rzęsach?

EDIT: Zapomniałam, że sama kiedyś znalazłam swatche wszystkich odcieni: http://www.innenaussen.com/2014/02/t...e-mascara.html
Chyba wezmę ten błękitny, będzie idealny na lato.
a właśnie jakoś weszłam ostatnio na Twojego bloga i zastanawiałam sie co cudownego masz na rzesach to jest limitka prawda? mnie kusi ten Twój i fuksja, bo fiolet za jasny jest
Rotkohl jest offline  
Stary 2014-04-17, 11:44   #4937
florence244
Zakorzenienie
 
Avatar florence244
 
Zarejestrowany: 2014-03
Wiadomości: 3 820
Dot.: Kosmetyki Essence - cz. XV

Cytat:
Napisane przez Rotkohl Pokaż wiadomość
a właśnie jakoś weszłam ostatnio na Twojego bloga i zastanawiałam sie co cudownego masz na rzesach to jest limitka prawda? mnie kusi ten Twój i fuksja, bo fiolet za jasny jest

Kolorowe tusze nie są z limitki, to nowości na wiosnę tego roku, dostępne w Naturach w drugiej szafie
florence244 jest offline  
Stary 2014-04-17, 11:59   #4938
Rotkohl
Zakorzenienie
 
Avatar Rotkohl
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 16 153
Dot.: Kosmetyki Essence - cz. XV

Cytat:
Napisane przez florence244 Pokaż wiadomość
Kolorowe tusze nie są z limitki, to nowości na wiosnę tego roku, dostępne w Naturach w drugiej szafie
to dobrze, bo już sie bałam że to limitka standardowo nie będąca w Naturze, a jak nowosci to na promo je będę łapać
Rotkohl jest offline  
Stary 2014-04-17, 15:36   #4939
IgnisDivine
Wtajemniczenie
 
Avatar IgnisDivine
 
Zarejestrowany: 2009-08
Lokalizacja: Centralna Polska
Wiadomości: 2 033
Dot.: Kosmetyki Essence - cz. XV

W Lodzi na Limanowskiego sa pedzle!!! Jeden do rozu, wszystkie do korektora, do oczu tez sa. Do pudru brak!
__________________
Keep Calm and Studiuj Studia


Wymiankowo wielkie!
IgnisDivine jest offline  
Stary 2014-04-17, 16:49   #4940
kasia9513
Zakorzenienie
 
Avatar kasia9513
 
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 6 369
Dot.: Kosmetyki Essence - cz. XV

ja w sumie skusiłabym się na niebieski albo zielony tusz ale obawiam się że będzie to wyglądało trochę tandetnie
__________________
Idealistka z własnymi marzeniami





Świeżynka
kasia9513 jest offline  
Stary 2014-04-17, 17:30   #4941
PaulinciaKWC
geokeszer
 
Avatar PaulinciaKWC
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: garnek złota na końcu tęczy
Wiadomości: 38 997
Dot.: Kosmetyki Essence - cz. XV

Mi na szczescie nie podobaja sie kolorowe rzesy
__________________
Sarkazm mym ojcem, a Ironia matką.

Gotta Catch 'Em All
266/356
PaulinciaKWC jest offline  
Stary 2014-04-17, 18:12   #4942
emememsik
po prostu Em :)
 
Avatar emememsik
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 29 589
Dot.: Kosmetyki Essence - cz. XV

Cytat:
Napisane przez Rotkohl Pokaż wiadomość
a właśnie jakoś weszłam ostatnio na Twojego bloga i zastanawiałam sie co cudownego masz na rzesach to jest limitka prawda? mnie kusi ten Twój i fuksja, bo fiolet za jasny jest
No widzisz, polecam jeszcze raz, dziś znów się nim zachwycam. A na promocji w Naturze -40% aż żal będzie nie brać
__________________
od maja 2012 przejechałam na rolkach 488 km
emememsik jest offline  
Stary 2014-04-17, 21:27   #4943
gohhha
Raczkowanie
 
Avatar gohhha
 
Zarejestrowany: 2009-07
Lokalizacja: trn/krk
Wiadomości: 321
Dot.: Kosmetyki Essence - cz. XV

Cytat:
Napisane przez emememsik Pokaż wiadomość
No widzisz, polecam jeszcze raz, dziś znów się nim zachwycam. A na promocji w Naturze -40% aż żal będzie nie brać
co, jakiej promocji? kiedy?
__________________
Podpisu jest aktualnie brak
gohhha jest offline  
Stary 2014-04-17, 22:31   #4944
IgnisDivine
Wtajemniczenie
 
Avatar IgnisDivine
 
Zarejestrowany: 2009-08
Lokalizacja: Centralna Polska
Wiadomości: 2 033
Dot.: Kosmetyki Essence - cz. XV

Cytat:
Napisane przez gohhha Pokaż wiadomość
co, jakiej promocji? kiedy?
O to, to! Jaka promocja? Kiedy? Gdzie? Natura robi w ogóle cos takiego ?!
__________________
Keep Calm and Studiuj Studia


Wymiankowo wielkie!
IgnisDivine jest offline  
Stary 2014-04-18, 08:59   #4945
emememsik
po prostu Em :)
 
Avatar emememsik
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 29 589
Dot.: Kosmetyki Essence - cz. XV

Proszę.
http://wizaz.pl/forum/showpost.php?p...&postcount=389
__________________
od maja 2012 przejechałam na rolkach 488 km
emememsik jest offline  
Stary 2014-04-18, 09:02   #4946
Śniegowa
Oby do wiosny
 
Avatar Śniegowa
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 16 724
Dot.: Kosmetyki Essence - cz. XV

Cytat:
Napisane przez kasia9513 Pokaż wiadomość
ja w sumie skusiłabym się na niebieski albo zielony tusz ale obawiam się że będzie to wyglądało trochę tandetnie
Myślę, ze nie masz się co bać
Daj go np na same końce rzęs i będzie fajnie
__________________
Jeśli znajdziesz link w przypadkowym słowie w moim poście, to jest to ukryta reklama wstawiona przez Wizaż.
Gdy chcę się czymś podzielić link wstawiam pod słowo KLIK.
04.11.2015
Śniegowa jest offline  
Stary 2014-04-18, 09:07   #4947
Kisame
Zakorzenienie
 
Avatar Kisame
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wiadomości: 3 741
Dot.: Kosmetyki Essence - cz. XV

Cytat:
Napisane przez Śniegowa Pokaż wiadomość
Myślę, ze nie masz się co bać
Daj go np na same końce rzęs i będzie fajnie
o kurcze, a myślisz że to wyjdzie jak napierw wytuszuję rzęsy czarną maskarą, a później nałożę na końcówki np. niebieską? byłby super efekt
__________________
3.06.2010

Jeśli coś kochasz, puść to wolno
-jeśli wróci, jest Twoje,
-jeśli nie, nigdy Twoim nie było.
Paulo Coelho


UBRANIA I KOSMETYKI!!!

Kisame jest offline  
Stary 2014-04-18, 09:18   #4948
kas_fiuka
Raczkowanie
 
Avatar kas_fiuka
 
Zarejestrowany: 2012-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 249
Dot.: Kosmetyki Essence - cz. XV

Udało mi sie chwycić ostatni pędzlek do brwi. No i w sumie tylko ten chciałam. Resztę miałam plan 'pomacać' i obejrzeć czy cos sie nadaje. Ale nie było co macać. Niestety ale w Warszawie nie widziałam jeszcze miejsca z dostawą numer 2. Chociaż ekspedientki zapraszają codziennie żeby sprawdzić. :/


Wysłane z iPhone.
kas_fiuka jest offline  
Stary 2014-04-18, 09:29   #4949
Fufka
Zakorzenienie
 
Avatar Fufka
 
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 3 104
Dot.: Kosmetyki Essence - cz. XV

Cytat:
Napisane przez emememsik Pokaż wiadomość
Dziękuję Em! O ile do tej pory zastanawiałam się nad tymi tuszami to po twoich zachwytachi tym poście jestem zdecydowana, może nawet na 2 pytanie tylko czy będą i w jakim stanie. ..
W poznaniu póki co limitki pędzlowej nie zaobserwowałam :/

Wysłane z aplikacji mobilnej Wizaz Forum.
Fufka jest offline  
Stary 2014-04-18, 09:30   #4950
Śniegowa
Oby do wiosny
 
Avatar Śniegowa
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 16 724
Dot.: Kosmetyki Essence - cz. XV

Cytat:
Napisane przez Kisame Pokaż wiadomość
o kurcze, a myślisz że to wyjdzie jak napierw wytuszuję rzęsy czarną maskarą, a później nałożę na końcówki np. niebieską? byłby super efekt
Jasne, ale kolor zapewne będzie mniej intensywny
__________________
Jeśli znajdziesz link w przypadkowym słowie w moim poście, to jest to ukryta reklama wstawiona przez Wizaż.
Gdy chcę się czymś podzielić link wstawiam pod słowo KLIK.
04.11.2015
Śniegowa jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-04-29 08:39:45


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 03:28.