Sylwestrowo - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2012-11-26, 19:23   #1
OlZuMo
Zadomowienie
 
Avatar OlZuMo
 
Zarejestrowany: 2012-01
Lokalizacja: Niemcy Hildesheim
Wiadomości: 1 265

Sylwestrowo


Hej dziewczyny Jak wiemy impreza roku zbliża się dużymi krokami Ten makijaz robiłam na konkurs ,niestety w konkursie sie nie powiodło ,ale i tak mimo wszystko była świetna zabawa Może kogoś zainspiruje
Kosmetyki
Oczy
paleta cieni Beautis Factory
cienie Inglot
eyeliner essence
eyeliner L'oreal
tusz MaxFactor
Twarz
podkład Flormar
puder MaxFactor
bronzer Hoola
Usta
pomadka Maybelline
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg z 2.jpg (50,0 KB, 82 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg z 5.jpg (62,8 KB, 72 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg z 4.jpg (63,8 KB, 142 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg z 6.jpg (47,9 KB, 122 załadowań)
OlZuMo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-11-26, 19:43   #2
dianeee86
Zadomowienie
 
Avatar dianeee86
 
Zarejestrowany: 2011-06
Lokalizacja: podkarpacie
Wiadomości: 1 707
Dot.: Sylwestrowo

Ohoho poszalałaś naprawdę ciekawie i szkoda że w konkursie sie nie udało mi bardzo się podoba te kolory cieni bardzo ładne no i wykonanie i pomysł też super
dianeee86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-11-26, 19:52   #3
OlZuMo
Zadomowienie
 
Avatar OlZuMo
 
Zarejestrowany: 2012-01
Lokalizacja: Niemcy Hildesheim
Wiadomości: 1 265
Dot.: Sylwestrowo

Cytat:
Napisane przez dianeee86 Pokaż wiadomość
Ohoho poszalałaś naprawdę ciekawie i szkoda że w konkursie sie nie udało mi bardzo się podoba te kolory cieni bardzo ładne no i wykonanie i pomysł też super
dzięki
OlZuMo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-11-27, 03:33   #4
adka0401
Zadomowienie
 
Avatar adka0401
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: London
Wiadomości: 1 276
Send a message via Skype™ to adka0401
Dot.: Sylwestrowo

wow, niezle
__________________
travel blog

stylishtravlr
adka0401 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-11-27, 08:49   #5
OlZuMo
Zadomowienie
 
Avatar OlZuMo
 
Zarejestrowany: 2012-01
Lokalizacja: Niemcy Hildesheim
Wiadomości: 1 265
Dot.: Sylwestrowo

Cytat:
Napisane przez adka0401 Pokaż wiadomość
wow, niezle
Dzięki
OlZuMo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-11-27, 08:57   #6
beatamalgorzata
Raczkowanie
 
Avatar beatamalgorzata
 
Zarejestrowany: 2011-03
Lokalizacja: kraj beneluxu
Wiadomości: 444
Dot.: Sylwestrowo

Podobaja mi oczy , ladne cieniowanie i kolor cieni w ktorym jest Tobie bardzo do twarzy.
Wstaw drugi makijaz ktory zaprezentowalas na konkurs , podobal mi sie jeszcze bardziej .

Moze tez wtawie moja prace ...
beatamalgorzata jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-11-27, 09:41   #7
OlZuMo
Zadomowienie
 
Avatar OlZuMo
 
Zarejestrowany: 2012-01
Lokalizacja: Niemcy Hildesheim
Wiadomości: 1 265
Dot.: Sylwestrowo

Cytat:
Napisane przez beatamalgorzata Pokaż wiadomość
Podobaja mi oczy , ladne cieniowanie i kolor cieni w ktorym jest Tobie bardzo do twarzy.
Wstaw drugi makijaz ktory zaprezentowalas na konkurs , podobal mi sie jeszcze bardziej .

Moze tez wtawie moja prace ...
No to pewnie na co czekasz dawaj A drugi wystawię ,wszystko w swoim czasie ,może uda się jeszcze coś zmalowac Dzięki za opinie
OlZuMo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-11-27, 10:18   #8
shinebubbles
Raczkowanie
 
Avatar shinebubbles
 
Zarejestrowany: 2012-07
Wiadomości: 143
Dot.: Sylwestrowo

Strasznie podoba mi się pomysł!
Oczko też pięknie wykonane, ale ja też czekam z niecierpliwością... na więcej zdjęć drugiego konkursowego makijażu w którym się absolutnie zakochałam! <3
shinebubbles jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-11-27, 15:17   #9
OlZuMo
Zadomowienie
 
Avatar OlZuMo
 
Zarejestrowany: 2012-01
Lokalizacja: Niemcy Hildesheim
Wiadomości: 1 265
Dot.: Sylwestrowo

Cytat:
Napisane przez shinebubbles Pokaż wiadomość
Strasznie podoba mi się pomysł!
Oczko też pięknie wykonane, ale ja też czekam z niecierpliwością... na więcej zdjęć drugiego konkursowego makijażu w którym się absolutnie zakochałam! <3
No mi zdecydowanie tez bardziej do gustu przypadł Już nie długo kochana ,bedzie i White Diamont Dzięki za opinie
OlZuMo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-11-27, 16:38   #10
xnightx
Raczkowanie
 
Avatar xnightx
 
Zarejestrowany: 2012-01
Lokalizacja: Gdynia
Wiadomości: 220
Dot.: Sylwestrowo

Ohh ile gwiazdek! Widziałam Twoje zdjęcie w konkursie, myślałam, że wygrasz, bo look IDEALNIE wpisujący się w sylwestra + starannie wykonany Następnym razem się uda
__________________
Zawitałam do blogosfery!
BLOG
Serdecznie zapraszam
Recenzje kosmetyków, makijaże, stepy.


xnightx jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-11-27, 19:07   #11
OlZuMo
Zadomowienie
 
Avatar OlZuMo
 
Zarejestrowany: 2012-01
Lokalizacja: Niemcy Hildesheim
Wiadomości: 1 265
Dot.: Sylwestrowo

Cytat:
Napisane przez xnightx Pokaż wiadomość
Ohh ile gwiazdek! Widziałam Twoje zdjęcie w konkursie, myślałam, że wygrasz, bo look IDEALNIE wpisujący się w sylwestra + starannie wykonany Następnym razem się uda
No, nie tym razem ,może następnym sie uda Fajnie ze się podoba Dzięki za opinie
OlZuMo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-11-27, 22:05   #12
madzioha
Rozeznanie
 
Avatar madzioha
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 619
Wpisy w blogu: 9
GG do madzioha
Dot.: Sylwestrowo

U skoro nie wygrałaś to poziom musiał być mega wysoki, następnym razem się uda!
makijaż świetny, poszalałaś
__________________
INSTAGRAM http://instagram.com/magdalena_madzioha ->
@magdalena_madzioha
FACEBOOK http://www.facebook.com/make.up.art.by.magda
Mój raczkujący BLOG http://makeupbymagdalena.blogspot.com/

*** Follow your dreams ***
madzioha jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-11-28, 10:39   #13
OlZuMo
Zadomowienie
 
Avatar OlZuMo
 
Zarejestrowany: 2012-01
Lokalizacja: Niemcy Hildesheim
Wiadomości: 1 265
Dot.: Sylwestrowo

Cytat:
Napisane przez madzioha Pokaż wiadomość
U skoro nie wygrałaś to poziom musiał być mega wysoki, następnym razem się uda!
makijaż świetny, poszalałaś
Hahah no przynajmniej teraz ,bo w sylwestra nie bede miała siły na jakie kolwiek malowanko hihihihi No ,dosyć dużo prac bo chyba 41 do konkursu i poziom tak jak piszesz wysoki ,ale i tak mimo wszystko było fajnie ,zawsze podchodze do tego jak do zabawy a nie rywalizacji Dzięki
OlZuMo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-02-21, 21:52   #14
scrabble1
Zakorzenienie
 
Avatar scrabble1
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 8 121
Dot.: Sylwestrowo

Pomysłowe, ciekawi mnie ile te gwiazdki wytrzymały by czasu ?
scrabble1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-02-22, 10:49   #15
_Ala_
Zadomowienie
 
Avatar _Ala_
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Kujawy ;)
Wiadomości: 1 322
Dot.: Sylwestrowo

A czemu ja tego nie widziałam? Super pomysł Kochana! Bardzo podoba mi się to, że przy złotej "dekoracji" oczko kontrastuje kolorem, jest widoczne i świetnie wykonane. Większość pewnie by użyła złoto-ciemnych cieni, więc wszystko by się zlało. Bardzo mi się podoba
__________________
http://alka1989.blogspot.com

_________________________ ____________________
Skoro martwi się nie żywią, to dlaczego żywi się martwią...?

_________________________ ____________________
Nie masz zgody na kopiowanie moich zdjęć a tym bardziej na rozpowszechnianie!

-Alka-
_Ala_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-02-22, 12:48   #16
OlZuMo
Zadomowienie
 
Avatar OlZuMo
 
Zarejestrowany: 2012-01
Lokalizacja: Niemcy Hildesheim
Wiadomości: 1 265
Dot.: Sylwestrowo

Cytat:
Napisane przez _Ala_ Pokaż wiadomość
A czemu ja tego nie widziałam? Super pomysł Kochana! Bardzo podoba mi się to, że przy złotej "dekoracji" oczko kontrastuje kolorem, jest widoczne i świetnie wykonane. Większość pewnie by użyła złoto-ciemnych cieni, więc wszystko by się zlało. Bardzo mi się podoba
A gdzie ty to wygrzebałaś hahahah juz zapomniałam o tym ,ale miło mi że sie podoba
OlZuMo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-09-06, 18:31   #17
lusia2212
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2013-05
Wiadomości: 2 175
Dot.: Sylwestrowo

pomysłowy
__________________
" W życiu nie chodzi o to, by przeżyć burzę, ale o to, by tańczyć w deszczu "
lusia2212 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-09-11, 19:21   #18
izga88
Zakorzenienie
 
Avatar izga88
 
Zarejestrowany: 2013-04
Lokalizacja: Szydłowiec
Wiadomości: 3 682
Dot.: Sylwestrowo

Szkoda że się nie powiodło bo makijaż rewelacja
__________________
,,...życie jest krótkie więc łam zasady, wybaczaj wszystko,całuj powoli,kochaj szczerze, śmiej się bez opamiętania i nigdy niczego nie żałuj..."
izga88 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 01:46.