Odrosty ;-) - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-08-15, 16:10   #1
Anna34
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 2
Question

Odrosty ;-)


Od kilku lat farbuje włosy na czarno, i mam już dość, dekoloryzacja w moim wypadku jest głupim wyjściem, bo mam bardzo cienkie włosy, słabe itp. Widzę już odrosty które wyglądają strasznie, mój naturalny kolor włosów to brąz , a przy czarnym kolorze wygląda na bardzo jasny, może jakieś fryzury ? uczesania które może nie tyle co zakryją odrosty ale sprawią że nie będą tak strasznie wyglądały, włosy mam do ramion, i bije się z myślami czy po prostu ich nie ściąć na jeża. Nie chce ich farbować, ani robić żadnych pasemek, głównie chodzi mi o fryzury może podciąć?
z góry dziękuje za pomoc
Anna34 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-15, 17:03   #2
UsMiEcHnIeTa89
Zadomowienie
 
Avatar UsMiEcHnIeTa89
 
Zarejestrowany: 2004-11
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 1 147
GG do UsMiEcHnIeTa89
Dot.: Odrosty ;-)

przylaczam sie do pytania ja za to mam odrosty ciemniejsze niz czesc wlosow pofarbowana a ide do szkoly gdzie farbowac wlosow nie mozna i tez chcialabym jakos zmniejszyc ich widocznosc....(zaznaczam ze nie sa bardzo razace ale jednak widac je...)
UsMiEcHnIeTa89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-16, 08:30   #3
Malwina12320
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-02
Wiadomości: 385
Dot.: Odrosty ;-)

ja pozbylam sie czarnego-choc ejszcze nei do konca- poszlam do zakladu drogiego profesjonalnego zaplacilam okolo 200zl za balejaz-mialam wielokrotnie polozony bardzo silny rozjasniacz-uzywalam szamponu, jelsi ty farby i masz mocno zniszczone to chyba zostaje ci sciecie wloskow.
Malwina12320 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-16, 08:34   #4
Santababala
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: czarny Stawek
Wiadomości: 309
Dot.: Odrosty ;-)

Sciecie niestety, albo rozjaśnianie Ja miałam ten sam problem z czarną farbą. Rozjaśniałam 2 razy balejażem, potem połozylam sliczy jedwabisty brąz, a teraz od czasu do czasu daje szamponetkę i mam śliczny brązik a odrostów nie widać
Santababala jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-16, 09:17   #5
UsMiEcHnIeTa89
Zadomowienie
 
Avatar UsMiEcHnIeTa89
 
Zarejestrowany: 2004-11
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 1 147
GG do UsMiEcHnIeTa89
Dot.: Odrosty ;-)

ale chodzilo o fryzury:/ bo np w moim przypadku farbowanie calkowicie odpada...
UsMiEcHnIeTa89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-16, 09:30   #6
Puniax
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Radom
Wiadomości: 683
Dot.: Odrosty ;-)

Moja siostra cioteczna miała podobny problem, bo jej naturalny kolor włosów to ciemny blond, a farbowała na bardzo ciemny brąz. Ale ona nie robiła po prostu nic Przestała farbować i już. Najgorzej to wygląda na początku, kiedy jasne odrosty są małe i widoczne. Im miała dłuższe odrosty, tym mniejszy był kontrast między obydwoma kolorami. Wytrzymała i teraz ma bardzo ładne, swoje, naturalne włosy.
Puniax jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-16, 09:39   #7
Kiya
Zakorzenienie
 
Avatar Kiya
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: Silesia
Wiadomości: 3 714
Dot.: Odrosty ;-)

moze przedziałek przekładany typu zyg zag? przekładanie włosów powoduje że jedne zachodzą na drugie i odrost jest mniej widoczny,możesz nosić też opaske z materiału wysoko na głowie która przynajmniej w części przykryje odrost.
Kiya jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-16, 20:41   #8
Anna34
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 2
Dot.: Odrosty ;-)

dziękuje za odpowiedzi, pozostaje mi wierzyć Puniax, że im dłuższe odrosty tym lepiej to wygląda, a jak na razie to opaski i zyg zag opanują moją czuprynę, dzięki Kyia
pozdrawiam Anna
Anna34 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-16, 20:49   #9
Lovisa
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 5 743
Dot.: Odrosty ;-)

Ja miałam podobny problem, ale po prostu rozjaśniłam włosy, bo chyba bym oszalała, jakbym musiała czekac az odrosna w całości jestem chyba uzależniona od farbowania i lubię zmieniać kolor, oscylując w okolicach ciemny brąz - mahoń - miedź.
__________________
Na stałę w USA[nie udzielam się już na forum, więc proszę do mnie nie pisać, opcja pw została wyłączona.]
Lovisa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-16, 21:04   #10
Kiya
Zakorzenienie
 
Avatar Kiya
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: Silesia
Wiadomości: 3 714
Dot.: Odrosty ;-)

Cytat:
Napisane przez Anna34
dziękuje za odpowiedzi, pozostaje mi wierzyć Puniax, że im dłuższe odrosty tym lepiej to wygląda, a jak na razie to opaski i zyg zag opanują moją czuprynę, dzięki Kyia
pozdrawiam Anna
bardzo proszę
Kiya jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-17, 00:45   #11
Puniax
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Radom
Wiadomości: 683
Dot.: Odrosty ;-)

Cytat:
Napisane przez Lovisa
Ja miałam podobny problem, ale po prostu rozjaśniłam włosy, bo chyba bym oszalała, jakbym musiała czekac az odrosna w całości jestem chyba uzależniona od farbowania i lubię zmieniać kolor, oscylując w okolicach ciemny brąz - mahoń - miedź.
Ale nie trzeba czekać, aż odrosną w całości. Jak odrosty stanowią prawie połowę długości całych włosów, wygląda to już względnie.
Puniax jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-17, 01:02   #12
Lovisa
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 5 743
Dot.: Odrosty ;-)

Cytat:
Napisane przez Puniax
Ale nie trzeba czekać, aż odrosną w całości. Jak odrosty stanowią prawie połowę długości całych włosów, wygląda to już względnie.
Rozumiem, ale mnie się mój naturalny kolor włosów nie podoba, więc nawet połowa mi nie odpowiada. Wolę od razu zmienic kolor na inny, niz w ogóle nie farbować
__________________
Na stałę w USA[nie udzielam się już na forum, więc proszę do mnie nie pisać, opcja pw została wyłączona.]
Lovisa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-17, 09:51   #13
streptococus
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2004-01
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 785
Dot.: Odrosty ;-)

Witam , ja mam problem poodbny tylko ze z kolorem blond i takze teraz moj naturlany kolor po tylu farbowaniach i rozjasniachach jets bardzo ciemny jak go porownac do odcienie blondu kotre teraz nosze.
Ja rozwiazywalam tak ten problem ze z wlosow do ramion scielam wlosy mniej wiecej do dlugosci ledwa siegajacych ranion i wlosy mialam mocno wycieniowane !!
i wtedy czesalam je tak jak gdyby byly rozczocharne no i az tak nie bylo widac ciemnego koloru odrostow.

Moze sprobuj sie tak obciąć.

Wiem jak trudno pozbyc sie czarnego koloru ja samam maialam ciemny braz na glowie przez jakis czas i zanim sie go pozbylam mineło duuuzo czasu . Czelakam az wlosy odrosna a jak juz mialam pol glowy takiej i pol takiej to znow poszlam je wycieniowac wtedy nawet to fjanie wygladalo bo mialam ino koncowki w brazie

Ale jak to polak ja sie na bledach uczyc nie umiem i zafarbowalam sie na blond a wiadomo ze czarny i blond maja jedna wposla ceche sa najbardziej nie zdrowe i niszcza wlosy a wiec z jednego bagna wpadalam w drugie

Ale bynjamniej w blondzie jest mi lepiej i stram sie farbowac odrosty raz na 3-4 miesiace nadal nosze fryzure poczepańca i jest ok , choc ostanio fryzurka zmienila troche swoj kształt ale ogolnie nadal idzie zamaskowac odrosty na szczescie nie ma duzej ilosci dziewczyn kotre by byly wyzsze ode mnie (175 cm)
__________________
Jeśli do ludzia tuli sie ludź,
to ludź do ludzia musi coś czuć

pozdrovionka

taaadaaaam
streptococus jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-17, 18:42   #14
UsMiEcHnIeTa89
Zadomowienie
 
Avatar UsMiEcHnIeTa89
 
Zarejestrowany: 2004-11
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 1 147
GG do UsMiEcHnIeTa89
Unhappy Dot.: Odrosty ;-)

ten przedzialek zyg-zak jest w miare dobry jak na razie...ale pozniej to nie wiem co ja zrobie:/ ide do szkoly raczej surowej i dziewczynom z farbowanymi wlosami po prostu karza je scinac ja nie farbowalam tak naprawde tylko uzywalam maseczki z avonu do wlosow blond i odzywki timotei i od tego mi rozjasnily sie... teraz jak widze jaka roznica jest miedzy odrostami a pozostalymi wlosami to mysle tylko o zmianie szkoly pofarbowalabym sie na swoj naturalny kolor ale
po1 nie wiem czy ebde go potrafila okreslic
po2 nie bedzie to chyba ejdnak wygladalo do konca naturalnie
po3 mamuska juz mi nie pozwoli na zmiany koloru zeby nie pogorszyc jeszcze bardziej sytuacji w szkole...
i zupelnie nie wiem co mam zrobic
UsMiEcHnIeTa89 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 23:17.